JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161116/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20161116/344204-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='www.jasinowka.pl' target='_blank'>www.jasinowka.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 344204 - 2016
              z dnia 2016-11-16 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Jasionówka: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli        nieruchomości zamieszkałych  na terenie Gminy Jasionówka  w terminie od 1 stycznia 2017r. do 31 grudnia 2018 r.<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Jasionówka, krajowy numer identyfikacyjny
              5065933200000, ul.
              Rynek 
              19,
              19122  
              Jasionówka, woj.
              podlaskie, państwo
              Polska, tel.
              857 278 030, e-mail
              , faks
              857 278 031.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.jasionowka.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.jasinowka.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.jasinowka.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Ofery w formie p[isemnej naley złozyć w siedzibie Zamawiającego - osbście lub za pomocą operatora pocztowego lub za pośrenictwem kuiera<br />
                Adres:
                <br />Gmina Jasionówka, ul. Rynek 19, 19-122 Jasionówka</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli        nieruchomości zamieszkałych  na terenie Gminy Jasionówka  w terminie od 1 stycznia 2017r. do 31 grudnia 2018 r.<br /><b>Numer referencyjny: </b>Or.271.3.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru i zagospodarowania wszystkich odpadów komunalnych wytwarzanych w nieruchomościach zamieszkałych na terenie Gminy Jasionówka  od  01.01. 2017 roku do 31 .12.2018 r.
Obszar Gminy wraz z siecią dróg publicznych przedstawia załącznik nr 4 do SIWZ

Dane dotyczące Gminy, istotne z punktu widzenia zamówienia: obszar Gminy wynosi 97 km2, 
w skład Gminy wchodzi 18 sołectw: Brzozówka Folwarczna, Czarnystok, Dobrzyniówka, Górnystok, Jasionóweczka, Jasionówka, Kalinówka Królewska, Kamionka, Kąty, Koziniec, Krasne Folwarczne, Krasne Małe, Krasne Stare, Krzywa, Kujbiedy, Łękobudy, Milewskie, Słomianka. 
W Gminie Jasionówka zameldowanych jest  na dzień 10.10.2016 r  2876 osób, z tego ok. 97 osób na terenie zabudowy wielorodzinnej (w Jasionówce - w 6 budynkach). W zabudowie wielorodzinnej odpady będą gromadzone zbiorczo w 3 budynkach ( Urzędu Gminy, Zespół Szkolno-Przedszkolny w Jasionówce  budynek szkoły i przedszkola). Właściciele (użytkownicy) pozostałych nieruchomości (lokali) będą gromadzić odpady komunalne osobno. Łączna liczba nieruchomości zamieszkałych (domów mieszkalnych i mieszkań w budynkach wielorodzinnych) na terenie gminy wynosi ok. 677 w tym 25 w zabudowie wielorodzinnej

Poniższa tabela przedstawia szacunkową liczbę nieruchomości zamieszkałych (domów mieszkalnych) w poszczególnych miejscowościach, wraz z liczbą osób zameldowanych. (dane z ewidencji ludności Gminy Jasionówka, stan na dzień 10.10.2016 r.).
Lp.
Miejscowość
Liczba mieszkańców
Nieruchomości zamieszkałe
1
Brzozówka Folwarczna
67
16
2
Czarnystok
160
32
3
Dobrzyniówka
30
9
4
Górnystok
42
11
5
Jasionóweczka
213
41
6
Jasionówka
754
191
7
Kalinówka Królewska
246
65
8
Kamionka
260
57
9
Kąty
89
21
10
Koziniec
87
13
11
Krasne Folwarczne
87
21
12
Krasne Małe
56
15
13
Krasne Stare
98
28
14
Krzywa
99
18
15
Kujbiedy
48
11
16
Łękobudy
15
5
17
Milewskie
276
55
18
Słomianka
249
68
Razem
2876
677

Z wyliczenia  w stosunku do roku 2014 wynika: - rok 2014 liczba mieszkańców 2966,  rok 2016  liczba mieszkańców 2876  ubyło 90 mieszkańców. Liczba nieruchomości zamieszkałych  rok 2014  670,  rok 2016  677  - zwiększyła się o  7  liczba nieruchomości  zamieszkałych  - w  tym 20 nieruchomości deklarowało pobyt czasowy na okres wakacji lub dłużej.
Z analizy stanu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Gminy Jasionówka  za 2015 rok wynika, że liczba osób faktycznie  zamieszkałych na terenie Gminy Jasionówka zgodnie ze złożonymi deklaracjami wynosiła 1961 osób, gdzie złożono 677 deklaracji.- w tym złożono 433 deklaracji nieruchomości zamieszkałych prowadzących selekcję odpadów  1449 osób i 244 deklaracji nieruchomości zamieszkałych  nie prowadzących selekcji odpadów  512 osób.
W poszczególnych miejscowościach występuje także zabudowa kolonijna. Dane dotyczące liczby osób zameldowanych nie odpowiadają w pełni liczbie osób faktycznie zamieszkałych na terenie gminy. Należy traktować je jako przybliżone, ponadto mogą one ulec zmianie na skutek ruchu ludności. Liczba nieruchomości zamieszkałych może w niewielkim stopniu ulec zmianie w wyniku oddania do użytku i zamieszkania nowych budynków lub wyludnienia.

Uwaga: 
Do  końca grudnia  2016 roku Zamawiający dostarczy Wykonawcy dokładny wykaz gospodarstw domowych wraz z liczbą zamieszkałych osób oraz informację, czy dane gospodarstwo domowe zadeklarowało selektywną zbiórkę odpadów komunalnych. Wykaz ten w trakcie realizacji umowy będzie sukcesywnie aktualizowany.

Poniższa tabela przedstawia ilość odpadów odebranych z terenu gminy na podstawie sprawozdań składanych przez przedsiębiorców posiadających zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych oraz kart przekazania odpadów w latach 2013, 2014 i 2015.
Rodzaj odpadów
Ilość odpadów (w tonach)
2013 r.
2014 r.
2015 r.
Zmieszane odpady komunalne
172,39
227,0
202,1
Papier
7,80
8,5
6,3
Szkło
44,03
21,8
26,1
Tworzywa sztuczne
5,31
7,5
 10,0
Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
1,50
0,2
0,2
Odpady wielkogabar.
15,0
1,7
15,0
Razem
200,28
266,7
259,7

Liczba gospodarstw domowych, od  których  zostały  odebrane  zmieszane  odpady  komunalne  wynosiła:  w 2013 r.   670, w 2014 r.  670 , w 2015 r. - 677. Papier, szkło,  tworzywa  sztuczne, odpady biodegradowalne zbierane były selektywnie systemem workowym  i poprzez PSZOK.  Odpady wielkogabarytowe zostały odebrane z PSZOK.

Uwaga:
Podane wyżej ilości odpadów należy traktować jako dane orientacyjne,  mogą wystąpić inne (mniejsze lub większe) ilości odpadów. Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia, czy też odszkodowania za odebranie innych ilości odpadów.

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych wytwarzanych w gospodarstwach domowych na nieruchomościach zamieszkałych położonych na terenie Gminy Jasionówka zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 250 z późn. zm.), zapisami Planu gospodarki odpadami województwa podlaskiego na lata 2012-2017 (uchwała Nr XX/233/12 Sejmiku Województwa Podlaskiego z dnia 21 czerwca 2012 r.) oraz zapisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Jasionówka (Uchwała Nr XVII/110/16 Rady Gminy Jasionówka z dnia 27 października 2016 r. - http://ug-jasionowka.pbip.pl/index.php?event=informacja&amp;id=6104).
2. Odpady zmieszane i odpady pozostałe z segregacji, gromadzone w pojemnikach dostarczonych przez Wykonawcę, na jego koszt należy odbierać zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Wykonawcę (po zatwierdzeniu przez Zamawiającego), z częstotliwością określoną w uchwale Nr XIV/81/16 Rady Gminy Jasionówka z dnia 29 czerwca 2016 r. w sprawie ustalenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów (http://ug-jasionowka.pbip.pl/index.php?event=informacja&amp;id=6107). 
3. Worki do gromadzenia odpadów selektywnie zebranych mieszkańcom Gminy dostarcza Wykonawca a  ich koszt wlicza do wartości zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do wysegregowania poszczególnych frakcji odpadów, wymienionych w tym punkcie 
a gromadzonych łącznie przez właścicieli nieruchomości.
4. Niezwłocznie po podpisaniu umowy  Zamawiający dostarczy Wykonawcy wykaz nieruchomości, z których będą odbierane odpady ulegające biodegradacji.  Wykaz  ten  w  trakcie  realizacji  umowy  będzie  sukcesywnie  aktualizowany. 
5. Pierwszy  harmonogram  odbioru  odpadów  komunalnych,  o  którym  mowa  powyżej sporządza Wykonawca i przedstawia do zatwierdzenia Zamawiającemu w terminie 7 dni od podpisania umowy.  Harmonogram  ten  do  właścicieli  nieruchomości  dostarcza  Zamawiający.  Wszelkie  zmiany harmonogramu  wymagają  akceptacji  Zamawiającego.  Zmieniony harmonogram do nieruchomości objętych niniejszym systemem odbioru odpadów komunalnych dostarcza Wykonawca  zgodnie z zapisem działu VI pkt. 8 postępowania
6. Wszystkie frakcje odpadów komunalnych (jeżeli wystąpią) należy także odbierać z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych zlokalizowanego na działce geod. Nr 876 (zaznaczono na mapie  nieruchomość ogrodzona, położona przy drodze z m.  Jasionówka do m.  Milewskie) w dniach otwarcia punktu, zgodnie z uzgodnionym harmonogramem, w którym zostaną ustalone dni i godziny otwarcia PSZOK oraz terminy odbioru od mieszkańców poszczególnych frakcji odpadów. Odpady należy odebrać w dniu ich dostarczenia przez mieszkańców do punktu (w godzinach jego otwarcia). Żadne odpady nie mogą pozostać 
w punkcie po jego zamknięciu. Dni i godziny otwarcia punktu zostaną uzgodnione pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym, przy czym punkt będzie otwarty co najmniej jeden dzień 
w tygodniu przez min. 6 godzin. Za wyposażenie i prowadzenie PSZOK odpowiada Wykonawca.
7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia i wyposażania nieruchomości, z których odbierane są odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny w kolorowe worki o pojemności 120 litrów z folii LDPE  o  grubości  zapewniającej  odpowiednią  wytrzymałość  worków  (tj.  co  najmniej  60  mikronów) przeznaczone  na  gromadzenie  odpadów  segregowanych  kolorystyka określona w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Jasionówka.  Po  każdorazowym  odbiorze  tych  odpadów należy  pozostawić  nowe  worki  w  ilości  odpowiadającej  workom  odebranym.  Worki  powinny  być oznaczone  informacją  o  rodzaju  gromadzonych  w  nich  odpadów,  nazwą  oraz  numerem  telefonu Wykonawcy. Worki należy przekazywać właścicielowi nieruchomości.
8. Obowiązkiem Wykonawcy będzie posprzątanie miejsca wokół opróżnianych pojemników, gdy zajdzie taka  potrzeba,  między  innymi  poprzez  zabranie  dostawionych  przy  pojemnikach  worków  z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi.
9. Odbiór odpadów  komunalnych  od  właścicieli  nieruchomości  Wykonawca  powinien  realizować  w godzinach 7.00-20.00.
10. Wykonawca jest zobowiązany do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi i innymi  zanieczyszczeniami  wysypanymi  z  pojemników,  kontenerów,  worków,  pojazdów  w  trakcie realizacji usługi wywozu.
11. Wykonawca jest obowiązany do realizacji reklamacji (nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem, niedostarczenie worków na odpady segregowane itp.) w przeciągu 48 godzin od otrzymania  zawiadomienia  faksem  lub  e-mailem  od  Zamawiającego.  Wykonanie  reklamacji  należy niezwłocznie potwierdzić faksem lub e-mailem na adres Zamawiającego.
12. System  odbierania  odpadów  komunalnych  nie  obejmuje  odpadów  powstających  w  wyniku prowadzenia działalności gospodarczej.
13. Wykonawca jest zobowiązany do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze i przekazywania dokumentacji pomiarów Zamawiającemu w okresach miesięcznych. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i przekazywania kopii dokumentacji Zamawiającemu.
14. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia i przekazywania co miesiąc Zamawiającemu ewidencji nieruchomości, z których zostały odebrane zmieszane i selektywnie zebrane odpady, w zakresie ilości zebranych odpadów (ilość i pojemność pojemników z odpadami zmieszanych oraz ilość poszczególnych worków z odpadami zebranymi selektywnie).
15. Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowane przez właściciela nieruchomości obowiązki w zakresie  selektywnego  zbierania  odpadów  komunalnych,  a  w  przypadku  ich  niedopełnienia Wykonawca  zobowiązany  jest  przyjąć  odpady  jako  zmieszane  odpady  komunalne  i  niezwłocznie pisemnie powiadomić o tym Zamawiającego, nie później niż w ciągu 3 dni. do powyższej informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację filmową lub fotograficzną umożliwiającą identyfikację nieruchomości z rejestracją daty i godziny. Wykaz nieruchomości prowadzących selektywne zbieranie odpadów komunalnych Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie 7 dni od daty podpisania umowy.  Wykaz  ten będzie sukcesywnie aktualizowany w trakcie realizacji umowy.
16. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych wskazanej w Planie gospodarki odpadami dla województwa podlaskiego na lata 2012-2017 - w regionie gospodarki odpadami odpowiadającym położeniu Gminy oraz do przekazywania selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.). 
17. Wykonawca  zobowiązany  jest  posiadać  bazę  magazynowo  -  transportową  usytuowaną  na terenie Gminy Jasionówka, lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy, na terenie, do którego posiada tytuł prawny. Baza magazynowo - transportowa musi spełniać następujące warunki: 
a)  teren  bazy  magazynowo  -  transportowej  musi  być  zabezpieczony  w  sposób  uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym, 
b)  miejsce  przeznaczone  do  parkowania  pojazdów  musi  być  zabezpieczone  przed  emisją zanieczyszczeń do gruntu, 
c)  miejsce magazynowania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych musi być zabezpieczone przed  emisją  zanieczyszczeń  do  gruntu  oraz  zabezpieczone  przed  działaniem  czynników atmosferycznych, 
d)  teren  bazy  musi  być  wyposażony  w  urządzenia  lub  systemy  zapewniające  zagospodarowanie wód  opadowych  i  ścieków  przemysłowych,  pochodzących  z  terenu  bazy  zgodnie  z  wymogami określonymi przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. - Prawo wodne (Dz. U. z 2015 r. poz. 469 ze zm.), 
e)  baza magazynowo -  transportowa musi być wyposażona w miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów,  pomieszczenie  socjalne  dla  pracowników  odpowiadające  ilości  zatrudnionych  osób, miejsce  do  magazynowania  selektywnie  zebranych  odpadów  z  grupy  odpadów  komunalnych oraz legalizowaną samochodową wagę najazdową -  w przypadku, gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów. 
f) na  terenie  bazy  magazynowo  -  transportowej  powinien  znajdować  się  także  punkt  bieżącej konserwacji i napraw pojazdów oraz miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów, o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy magazynowo-transportowej.  
Część  transportowa  oraz  część  magazynowa  bazy  mogą  znajdować  się  na oddzielnych terenach, przy jednoczesnym spełnieniu powyższych warunków.
18. Wykonawca zobowiązany jest:
a)  posiadać  co  najmniej  dwa  pojazdy  przystosowane  do  odbierania  zmieszanych  odpadów komunalnych oraz co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów  komunalnych,  a  także  co  najmniej  jeden  pojazd  do  odbierania  odpadów  bez  funkcji kompaktującej,
b)  trwale i czytelnie oznakować pojazdy w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne,
c)  posiadać na terenie bazy magazynowo - transportowej urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów  komunalnych  przed  ich  transportem  do  miejsc  przetwarzania  -  urządzenia  należy utrzymywać we właściwym stanie technicznym i sanitarnym,
d) aby pojazdy  były  zarejestrowane  i  dopuszczone  do  ruchu  oraz  posiadały  aktualne  badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym,
e) aby konstrukcja pojazdów zabezpieczała przed niekontrolowanym wydostaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu,
f)  poddawać pojazdy i urządzenia myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą  zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż  raz  na  2  tygodnie  -  Wykonawca  winien  posiadać  aktualne  dokumenty  potwierdzające wykonanie czynności,
g) na koniec  każdego  dnia  roboczego  opróżniać  pojazdy  z  odpadów  i  parkować  wyłącznie  na terenie bazy magazynowo-transportowej,
h) aby konstrukcja  pojazdów  zabezpieczała  przed  rozwiewaniem  i  rozpylaniem  przewożonych odpadów oraz minimalizowała oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady,
i) wyposażyć pojazdy w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników,
j) dopuszcza się wyposażenie pojazdów w urządzenie do ważenia odpadów komunalnych;
k) pojazdy muszą być wyposażone w system:
- monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów, 
- czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów,
umożliwiający weryfikację tych danych. 
19. Zakazuje  się Wykonawcy mieszania  selektywnie  zebranych  odpadów  komunalnych  ze  zmieszanymi odpadami komunalnymi.
20. Wykonawca, w okresie obowiązywania umowy, zobowiązany jest do podjęcia wszelkich niezbędnych działań zmierzających do osiągnięcia:
a) poziomu recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych:  papieru,  metali,  tworzyw  sztucznych  i  szkła,
b) poziomu  recyklingu,  przygotowania  do  ponownego  użycia  i  odzysku  innymi  metodami:  innych  niż niebezpieczne  odpadów  budowlanych  i  rozbiórkowych,
w  wysokości  określonej  w  przepisach rozporządzenia  Ministra  Środowiska  z  dnia  29  maja  2012  r.  w  sprawie  poziomów  recyklingu, przygotowania  do  ponownego  użycia  i  odzysku  innymi  metodami  niektórych  frakcji  odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 645). 
21. Wykonawca  w  okresie  obowiązywania  umowy  zobowiązany  jest  do  podjęcia  wszelkich  niezbędnych działań  zmierzających  do  ograniczenia  masy  odpadów  komunalnych  ulegających  biodegradacji przekazywanych  do  składowania  do  wysokości  określonej  w  przepisach  rozporządzenia  Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów  ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających  biodegradacji  przekazywanych  do  składowania  oraz  sposobu  obliczania  poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. poz. 676).
22. Wykonawca, zgodnie z art. 9n i 9na ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w  gminach, zobowiązany jest do sporządzań zgodnie z ustawą.
23. Wykonawca  zobowiązany  jest  do  świadczenia  usług  dodatkowych  płatnych  przez  właścicieli nieruchomości, tj. udostępnienia pojemnika (kontener, worek typu big-bag) przeznaczonego na odpady budowlane  i  rozbiórkowe  z  remontów  prowadzonych  samodzielnie  na  podstawie  pozwolenia  na budowę lub zgłoszenia oraz odbioru i zagospodarowania tych odpadów.
24. Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego udostępnienia właścicielom nieruchomości pojemników na odpady komunalne zmieszane i worków na odpady komunalne ulegające biodegradacji i dostarczenia ich na wniosek właściciela nieruchomości.
25. W przypadku stwierdzenia, że usługi wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami, ofertą lub umową, Zamawiający może odmówić zapłaty wynagrodzenia i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy z naliczeniem kary umownej.
26. Obowiązkiem  Wykonawcy  będzie  odbieranie  odpadów  komunalnych  od  wszystkich  właścicieli nieruchomości  zamieszkałych  położonych  na  terenie  gminy.  Usługa  obejmuje  zapewnienie przez Wykonawcę dojazdu do punktów trudno dostępnych (szczególnie zimą i w okresie wzmożonych opadów  deszczu  i  śniegu)  poprzez  zorganizowanie  środków  transportu,  które  umożliwią  odbiór odpadów z punktów adresowych o problematycznej lokalizacji.

27. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu umowy przy zachowaniu należytej staranności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności: 
- ustawą z dnia 13 września 1996 roku o  utrzymaniu  czystości  i  porządku  w  gminach  (Dz. U.  z  2016 r.  poz.  250 ze zm.)  wraz  z  przepisami wykonawczymi  
- ustawą  z  dnia  14  grudnia  2012  r.  o  odpadach  (Dz. U.  z  2013r.  Poz.  21 ze zm.)  wraz  z przepisami  wykonawczymi  
-  ustawą  z  dnia  27  kwietnia  2001  r.  Prawo  ochrony  środowiska  (Dz. U.  z 2016 r.  poz. 672.) wraz z przepisami wykonawczymi 
-  ustawą z dnia 11  września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2015 r. poz. 1668) 
-  ustawą z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz. U. z 2015 r. poz. 687 ), 
- rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości 
(Dz. U. z 2013 r. poz. 122),
- Planem gospodarki odpadami województwa podlaskiego na lata 2012 - 2017 (uchwała Nr XX/234/12  Sejmiku Województwa Podlaskiego z dnia 21 czerwca 2012 r. ze zm. ),
- uchwałą w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Jasionówka
UCHWAŁA NR XIV/78/16 RADY GMINY JASIONÓWKA z dnia 29 czerwca 2016 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Jasionówka 
(  http://ug-jasionowka.pbip.pl/index.php?event=informacja&amp;id=6104  ),

UCHWAŁĄ NR XIV/82/16 RADY GMINY JASIONÓWKA z dnia 29 czerwca 2016 r. w sprawie dodatkowych usług świadczonych przez gminę w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów oraz wysokości cen za te usługi  ( http://ug-jasionowka.pbip.pl/index.php?event=informacja&amp;id=6108  ).
UCHWAŁA  NR XIV/81/16 RADY GMINY JASIONÓWKA z dnia 29 czerwca 2016 r. w sprawie ustalenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów (http://ug-jasionowka.pbip.pl/index.php?event=informacja&amp;id=6107). 
Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2008/98/WE z dnia 19.11.2008 r. w sprawie odpadów oraz uchylającej niektóre dyrektywy (Dz. U. UE l 2008.312.3).
ustawą z dnia 23 stycznia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922)

Uwaga!
Wymienione w dokumentacji znaki towarowe materiałów i urządzeń nie są wskazaniem wyrobu - służą tylko określeniu wymaganego standardu materiałów i urządzeń i mogą zostać zastąpione przez urządzenia równoważne (równorzędne). Produktem równoważnym będzie produkt co najmniej równy pod względem cech technicznych i jakościowych produktowi o danym znaku towarowym, patencie lub pochodzeniu.

<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>90500000-2<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>90513100-7,
                90510000-5,
                90514000-3,
                90512000-9<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/12/2018<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.  Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r. poz. 1606 z późn. zm.).
Dla udokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę Wykonawca w terminie jednego tygodnia od podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać.

W przypadku utraty mocy lub zmiany ww. aktów prawnych (przepisów) Wykonawca w trakcie realizacji umowy ma obowiązek stosowania się do obowiązujących w danym czasie aktów prawnych, co oznacza, że Wykonawca zobowiązany będzie stosować ww. akty prawne (przepisy) 
z uwzględnieniem ewentualnych zmian stanu prawnego w tym zakresie. 

2)  Ilekroć w niniejszej treści SIWZ i załącznikach do SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, źródle lub szczególnym procesie przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: ,,lub równoważne. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ.  </div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż:
a)posiada aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w Gminie Jasionówka 
w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zgodnie z art. 9c ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 250 ze zm.)
b)posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie 
z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.)<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie
oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                a) Doświadczenie zawodowe

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca, wykaże że:
- zrealizował lub realizuje w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, co najmniej jedno (1) zamówienie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje minimum jedną usługę/zamówienie (potwierdzone dowodami, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie) polegające na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych w sposób ciągły przez okres co najmniej 6 miesięcy o wartości zamówienia nie mniejszej niż 150 000 zł brutto ( słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100).

Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez przedłożenie:
Wykazu wykonanych usług polegających na odbiorze odpadów komunalnych -wg wzoru na załączniku nr  6 do SIWZ; 

b) Potencjał techniczny
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 
- dysponuje bazą magazynowo-transportową  w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Jasionówka  do której posiada tytuł prawny, wyposażoną zgodnie 
z przepisami Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. 2013r., poz. 122). 

Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez przedłożenie:
Oświadczeniu Wykonawcy o posiadaniu bazy magazynowo transportowej usytuowanej  w odległości nie większej niż 60 km od granic Gminy Jasionówka  -według wzoru na załączniku nr 7 do SIWZ.

c) Kadra techniczna
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Niżej wymienionych dokumentów nie należy dołączyć do oferty. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie powiadomiony odrębnym pismem o terminie 
i miejscu ich dostarczenia:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1) Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez przedłożenie wpisu do rejestru działalności regulowanej w Gminie Jasionówka. Zamawiający jest w posiadaniu wspomnianego rejestru i dokumentu.

2) Wykazu wykonanych usług polegających na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych -wg wzoru na załączniku nr  6 do SIWZ  - potwierdzających spełnienie warunku opisanego w rozdziale V. ust. 2 pkt. 2.3 a);

3) Oświadczeniu Wykonawcy o posiadaniu bazy magazynowo transportowej usytuowanej  w odległości nie większej niż 60 km od granic Gminy Jasionówka -wg wzoru na załączniku nr 7 do SIWZ - potwierdzających spełnienie warunku opisanego w rozdziale 
V. ust. 2 pkt. 2.3 b);<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br />Nie otyczy</div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w rozdziale VII ust. 2 pkt. 1 niniejszej specyfikacji składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że:
 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu.

6. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć , złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

7. Dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność 
z oryginałem.

8. Oświadczenia składane przez wykonawcę i inne podmioty, na których zdolnościach lub sytuacji
polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale.

9. Pozostałe dokumenty, inne niż oświadczenia o których mowa wyżej, składane są w oryginale lub
kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Za oryginał uważa się oświadczenie lub dokument złożone w formie pisemnej lub w formie elektronicznej podpisane odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Potwierdzenia za zgodność 
z oryginałem dokonuje wykonawca albo podmiot , na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca- odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
10. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
11 Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu 
w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania (po dokonaniu czynności przewidzianych w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.)
12. Wszelkie druki, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ są wzorami mającymi ułatwić Wykonawcy złożenie oferty. Dopuszcza się zastosowanie innych druków oświadczeń i wykazów pod warunkiem, że będą one zawierały wszystkie wymagane informacje.
13. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Nie dotyczy</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności faktur</td><td>20</td></tr><tr><td>Czas reakcji na głoszonąreklamację</td><td>20</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br />Nie dotyczy<br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br />Nie dotyzy<br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br />Nie dotyczy<br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem okoliczności przewidzianych 
w niniejszej SIWZ.
2.Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w następujących przypadkach:
- dopuszcza się możliwość zmiany urzędowej zmiany stawki podatku VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie wysokości Umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę przy jednoczesnym zachowaniu niezmienionej ceny netto. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę przy jednoczesnym zachowaniu niezmienionej ceny netto.
- zmiany umowy w zakresie zmian danych osobowych, teleadresowych, nr kont, formy organizacyjno-prawnej;
- dopuszcza się zmianę umowy w zakresie sposobu spełnienia przez Wykonawcę świadczenia odbierania i zagospodarowania odpadów w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego wpływających na sposób spełnienia świadczenia lub wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania postępowania. <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 24/11/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com