JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20161121/347707-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/' target='_blank'>www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 347707 - 2016
              z dnia 2016-11-21 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Zielona Góra: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej oraz mobilnego internetu<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Uniwersytet Zielonogórski, krajowy numer identyfikacyjny
              97792414700000, ul.
              ul. Licealna 
              9,
              65417  
              Zielona Góra, woj.
              lubuskie, państwo
              Polska, tel.
              68 328 28 90, e-mail
              , faks
              68 324 74 47.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.uz.zgora.pl<br />
                Adres profilu nabywcy:

                www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/<br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: szkoła wyższa</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />forma pisemna<br />
                Adres:
                <br />Uniwersytet Zielonogórski, Kancelaria Ogólna, pok. 010, ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej oraz mobilnego internetu<br /><b>Numer referencyjny: </b>RA-Z-06/2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1. Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej oraz mobilnego internetu
2. Wykonawca przejmie do własnej sieci i na własny koszt (pod pojęciem własny koszt rozumie się tylko i wyłącznie koszty związane z fizycznym przyłączeniem do sieci Wykonawcy) numery Zamawiającego (w tym również działające dotychczas w sieci PLUS)w ilości: 
1) 1105 szt. - numery abonenckie,
2) 30 szt. - mobilny Internet,
3) 3 szt.  karty telemetryczne.
3. Wykonawca dla realizacji usług objętych zamówieniem na numerach telefonicznych dotychczas pracujących w technologii stacjonarnej dokona zmiany na technologię GSM.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>64212000-5<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>64200000-8<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Zamawiający przewiduje zamówienia, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 - w wysokości do 50% zamówienia podstawowego - kontynuacja usług będących przedmiotem zamówienia podstawowego<br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 18<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy  są wpisani do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t. jednolity: Dz.U. z 2014 r. poz. 243 ze zm.).<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy,</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />aktualny dokument potwierdzający fakt, że Wykonawca jest wpisany do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 r., poz. 243 ze zm.).<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">I. Wykaz wymaganych oświadczeń i dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia 
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy powinni przedłożyć:
1) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ;
2) aktualny dokument potwierdzający fakt, że Wykonawca jest wpisany do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 r., poz. 243 ze zm.).
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawcy powinni przedłożyć:
1) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące podstaw do wykluczenia Wykonawcy  sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ, 
2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy,
3) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ .
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 2 ppkt 2 powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio  że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzednim winny zostać wystawione (sporządzone) zgodnie z odpowiednimi terminami wskazanymi w pkt. 3. Stosowne oświadczenia muszą mieć terminy sporządzenia odpowiadające terminom wymaganym od dokumentów, które zastępują.
5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu (o którym mowa powyżej w pkt. 3 i 4) złożonego przez Wykonawcę,  Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) Wykonawcy ci składają:
1) oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 ppkt 1 powyżej, 
2) dokument, o którym mowa w pkt. 1 ppkt 2 powyżej,
3) oświadczenie, o którym mowa w pkt. 2 ppkt 1 powyżej - odrębnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 
4) dokumenty, o których mowa w pkt. 2 ppkt 2 lub pkt. 3 powyżej -  w odniesieniu do każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
5) dokument, o którym mowa w pkt. 2 ppkt. 3  odrębnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 2, § 5 i § 7  Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (jeśli Zamawiający żąda któregoś z tych dokumentów), w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych urzędowych baz danych, Wykonawca nie jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu dokumentów dostępnych w tych bazach. 
8. W przypadku wskazania przez Wykonawcę, że oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w § 2, § 5 i § 7  Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (jeśli Zamawiający żąda któregoś z tych dokumentów), znajdują się w posiadanych przez Zamawiającego dokumentach przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy, będzie korzystał z posiadanych oświadczeń i dokumentów, o ile są one aktualne, a Wykonawca wskaże postępowanie, w którym zostały złożone. 
9. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikująca kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymaganych dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu i braków podstaw do wykluczenia, o których mowa w §2 i §5  Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia  jeśli Zamawiający żąda powyżej któregoś z tych dokumentów.
10. UWAGA! W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawca wraz z ofertą składa WYŁĄCZNIE oświadczenia, o których mowa w pkt. 1 ppkt 1 oraz pkt. 2 ppkt 1 Specyfikacji. 
11. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt 2 oraz pkt. 2 ppkt 2 lub pkt. 3 powyżej, chyba że zastosowanie znajdą postanowienia pkt. 7 lub pkt. 8 powyżej. 
12. UWAGA! Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu (bez wezwania) w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy składa oddzielnie każdy z nich. Oświadczenie należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ .
13. Oświadczenia, dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 
14. Dokumenty inne niż oświadczenia, o których mowa  w punkcie powyżej, składane są w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 
15. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje Wykonawca a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia- ten z nich, którego dokumenty te dotyczą. 
16. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej.
17. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów innych niż oświadczenia, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 
18. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 
19. W przypadku, o którym mowa w pkt. 7 powyżej, Zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.  
20. Jeśli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów podczas wykazywania spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych na podstawie art. 22 ust. 1b ustawy (jeśli Zamawiający stawia takie warunki), zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w Oświadczeniu Wykonawcy dotyczącym podstaw do wykluczenia Wykonawcy. Oświadczenie dotyczące tych podmiotów powinno potwierdzać brak podstaw do wykluczenia tych podmiotów w takim samym zakresie, jak zakres wymagany od Wykonawcy.
21. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w art. 22a ust.2, musi być złożone  wraz z ofertą i musi być złożone w oryginale.
22. Jeśli Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, Zamawiający żąda od tego Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych wykonawców dokumentów wymienionych w § 5 pkt 1-9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
23. Jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
24. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcie gospodarcze Wykonawcy może mieć wpływ na realizację zamówienia.
II. Złożona przez Wykonawcę oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
1. wypełniony formularz OFERTA - załącznik nr 2 do SIWZ,
2. wypełniony Formularz Cenowy  załącznik nr 3 do SIWZ;
3. oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XII pkt 1 ppkt 1 i pkt 2 ppkt 1 niniejszej SIWZ;
4. o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo;
5. Jeśli Wykonawca zastrzegł w ofercie, że jakieś informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, do oferty należy dołączyć wypełniony Formularz Wykazanie zasadności zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa  załącznik nr 8 do SIWZ, z koniecznymi zdaniem Wykonawcy załącznikami.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający przewiduje możliwość dokonania m. in. następujących zmian w Umowie:
1) dopuszcza się zmniejszenie ilości poszczególnych usług w razie wystąpienia konieczności zmniejszenia ilości numerów telefonów przypisanych do danej usługi; w takim przypadku opłaty będą naliczane odpowiednio dla zmniejszonej ilości numerów; zmiany takie nie będą powodowały zmian cen jednostkowych usług ani innych zmian w treści Umowy;
2) dopuszcza się rezygnację Zamawiającego z poszczególnych numerów (kart SIM)  do 5%. W takim przypadku wartość miesięcznego wynagrodzenia należnego Wykonawcy ulegnie odpowiedniemu zmniejszeniu; zmiany takie nie będą powodowały zmian cen jednostkowych usług ani innych zmian w treści Umowy;
3) dopuszcza się migrację numerów telefonów w ramach 3 typów abonamentów wymienionych w tabeli w pkt. II ppkt 3 załącznika nr 1 do Umowy  Opis przedmiotu zamówienia. Koszt abonamentu będzie zgodny z wartością wybranego typu abonamentu. Zmiany takie nie będą powodowały innych zmian treści Umowy;
4) dopuszcza się zmianę kosztów jednostkowych, jeżeli zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, np. w następujących przypadkach:
a) w przypadku wprowadzenia przez Wykonawcę specjalnych rabatów,
b) w przypadku obniżenia kosztu przez Wykonawcę,
w takich przypadkach kwoty należne Wykonawcy zostaną odpowiednio zmniejszone,
5) dopuszcza się zmianę wartości niniejszej Umowy w następujących przypadkach:
a) koszty jednostkowe zostaną obniżone na mocy pkt. 4),
b) zmniejszeniu ulegnie ilość poszczególnych usług realizowanych w ramach niniejszej Umowy,
c) w wyniku migracji numerów z jednego abonamentu do innego,
zmiany te nie wymagają zmiany Umowy.
6) dopuszcza się zmianę terminów realizacji niniejszej Umowy. Terminy realizacji przedmiotu umowy mogą ulec przesunięciu w przypadku działania siły wyższej (katastrofalne działania przyrody  np. niezwykłe mrozy, śnieżyce, powodzie, akty władzy ustawodawczej lub wykonawczej  np. wywłaszczenia oraz niektóre zaburzenia życia zbiorowego  np. zamieszki uliczne, akty terroru) mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania zamówienia; termin realizacji będzie przesunięty o czas działania siły wyższej oraz o czas niezbędny na usunięcie skutków działania tej siły; zmiana terminu realizacji nie będzie powodowała zwiększenia Wynagrodzenia Wykonawcy.
7) Dopuszcza się zmianę wartości Umowy gdy nastąpi ustawowa zmiana stawek podatku VAT - w takim przypadku należność Wykonawcy netto nie zmieni się, a wartość tego Wynagrodzenia brutto będzie obliczana w oparciu o stawki podatku VAT obowiązujące w dniu powstania obowiązku podatkowego, z zastrzeżeniem § 5 ust. 7 i 8; 
8)dopuszcza się zmianę wartości Umowy gdy nastąpi ustawowa zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; Dla obliczeń ewentualnej zmiany wartości umowy przyjmuje się, że koszt pracy zawarty w wartości niniejszej umowy i przewidziany do ewentualnej waloryzacji w ramach niniejszej umowy nie może przekroczyć 2% pozostałego do wypłaty wynagrodzenia umownego brutto wynikającego z niniejszej umowy, niezależnie jaka kwota będzie wynikała z sum wynagrodzeń pobieranych przez pracowników Wykonawcy, których wynagrodzenia miałyby podlegać waloryzacji  waloryzacja może dotyczyć maksymalnie 2,% pozostałego do wypłaty wynagrodzenia określonego niniejszą Umową. Występując do Zamawiającego z wnioskiem o waloryzację należnego wynagrodzenia Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu, aktualną na dzień składania wniosku, podpisaną przez siebie imienną listę pracowników zatrudnionych przez Wykonawcę tylko do realizacji niniejszej Umowy i którzy jednocześnie pobierają minimalne wynagrodzenie za pracę. Lista ta musi zawierać: wskazanie, że jest to lista pracowników zatrudnionych tylko do realizacji niniejszej Umowy, imiona i nazwiska pracowników, wskazanie rodzaju Umowy na jakiej zatrudniony jest każdy z tych pracowników (cywilnoprawna czy o pracę), wymiar etatu na jaki zatrudniony jest każdy ze wskazanych pracowników i wysokość miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego każdego z tych pracowników przed i po wnioskowanej waloryzacji. 
Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, za pomocą stosownych dokumentów (w tym zawsze umów o pracę lub umów cywilnoprawnych), że dany pracownik, którego waloryzacja dotyczy, zatrudniony jest przez Wykonawcę zgodnie z danymi określonymi w ww. liście, w tym: że jest on zatrudniony tylko do realizacji niniejszej Umowy i w jakiej części etatu, oraz że pobiera on minimalne wynagrodzenie za pracę. Waloryzacja wynagrodzenia może nastąpić maksymalnie o wskaźnik procentowy stanowiący różnicę pomiędzy wynagrodzeniem minimalnym obowiązującym odpowiednio w dniu składania ofert lub trakcie ostatniej waloryzacji wartości Umowy (jeśli Umowa była już waloryzowana), a nowo wprowadzonym wynagrodzeniem minimalnym, dla pracowników dla których wykonawca udowodni, że są (i w jakim zakresie) zatrudnieni u niego tylko do realizacji niniejszej Umowy i którzy jednocześnie pobierają minimalne wynagrodzenie za pracę,
Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzenia pracownikom świadczącym usługę objętą niniejszą Umową do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadająca wzrostowi kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników realizujących przedmiotową usługę, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu niniejszej Umowy, z zastrzeżeniem, że waloryzacja nie może dotyczyć kwoty większej niż 2% pozostałego do wypłaty, po dniu waloryzacji, wynagrodzenia maksymalnego brutto określonego niniejszą Umową; Wynagrodzenie w zrewaloryzowanej wysokości może być wypłacane dopiero po upływie 30 dni od dnia wejścia w życie nowej stawki wynagrodzenia minimalnego;
9) dopuszcza się zmianę wartości Umowy gdy nastąpi zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub nastąpi zmiana wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne; Dla obliczeń ewentualnej zmiany wartości Umowy przyjmuje się, że koszt pracy zawarty w wartości niniejszej Umowy i przewidziany do ewentualnej waloryzacji w ramach niniejszej Umowy nie może przekroczyć 2% pozostałego do wypłaty wynagrodzenia umownego brutto wynikającego z niniejszej Umowy, niezależnie jaka kwota będzie wynikała z sumy wynagrodzeń pobieranych przez pracowników Wykonawcy, których wynagrodzenie miałoby podlegać waloryzacji  waloryzacja może dotyczyć maksymalnie 2% pozostałego do wypłaty wynagrodzenia określonego niniejszą Umową. 
Występując do Zamawiającego z wnioskiem o waloryzację należnego wynagrodzenia Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu, aktualną na dzień składania wniosku, podpisaną przez siebie imienną listę pracowników zatrudnionych przez Wykonawcę tylko do realizacji niniejszej Umowy, dla których odprowadza składki na ubezpieczenie zdrowotne i/lub społeczne. Lista ta musi zawierać: wskazanie, że jest to lista pracowników zatrudnionych tylko do realizacji niniejszej Umowy, imiona i nazwiska pracowników, wskazanie rodzaju umowy na jakiej zatrudniony jest każdy z tych pracowników (cywilnoprawna czy o pracę), wymiar etatu na jaki zatrudniony jest do realizacji niniejszej Umowy każdy ze wskazanych pracowników, wysokość ich miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego ogółem oraz wysokość tego wynagrodzenia w części etatu, w jakiej wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu niniejszej Umowy, wysokość odprowadzanych składek na ubezpieczenie zdrowotne i/lub społeczne finansowanych przez Wykonawcę w wysokości  ogółem i w części wynagrodzenia dotyczącej  wykonywania prac bezpośrednio związanych z realizacja niniejszej Umowy. Wynagrodzenia te i składki muszą być podane w dwóch wariantach: przed i po wnioskowanej waloryzacji. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, za pomocą stosownych dokumentów (w tym zawsze umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej wraz z dokumentami potwierdzającymi odprowadzanie od wskazanej umowy składek na ubezpieczenie zdrowotne i/lub społeczne), że dany pracownik, którego waloryzacja dotyczy zatrudniony jest przez Wykonawcę zgodnie z danymi określonymi w ww. liście, w tym: że jest on zatrudniony tylko do realizacji niniejszej Umowy i w jakiej części etatu, wysokość miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego każdego ze wskazanych pracowników w układach wymaganych powyżej oraz wysokość odprowadzanych za danego pracownika składek na ubezpieczenie zdrowotne i/lub społeczne w układach wymaganych powyżej.
Waloryzacja wynagrodzenia może nastąpić maksymalnie o:
a) wskaźnik procentowy stanowiący różnicę pomiędzy stawką składki na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne obowiązującą odpowiednio w dniu składania ofert lub w trakcie ostatniej waloryzacji wartości Umowy (jeśli Umowa była już waloryzowana), a nowo wprowadzonymi stawkami składek, w przypadku zmiany stawek ubezpieczenia, i/lub o
b) wartość wynikającą z różnicy między zasadami ubezpieczeń obowiązującymi odpowiednio w dniu składania ofert lub w trakcie ostatniej waloryzacji wartości Umowy (jeśli Umowa była już waloryzowana), a nowymi zasadami ubezpieczenia, w przypadku zmiany zasad ubezpieczenia.
z zastrzeżeniem, że w każdym z tych przypadków waloryzacja nie może dotyczyć kwoty większej niż 2% pozostałego do wypłaty, po dniu waloryzacji, wynagrodzenia maksymalnego brutto określonego niniejszą Umową; Wynagrodzenie w zrewaloryzowanej wysokości może być wypłacane dopiero po upływie 30 dni od dnia wejścia w życie nowych stawek składek na ubezpieczenie społeczne/ zdrowotne, lub nowych zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym/zdrowotnym; 
10) dopuszcza się zmiany podwykonawców/rezygnację z podwykonawców przewidzianych do realizacji niniejszej Umowy; jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia oraz jednocześnie dostarczyć zamawiającemu oświadczenie o którym mowa w art. 25a ust.1 Ustawy i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia nowego podwykonawcy (takie jak obowiązywały w przedmiotowym postępowaniu);
11) dopuszcza się wprowadzenie podwykonawców do części zamówienia, dla których wcześniej nie przewidywano realizacji przez podwykonawców. W przypadku wystąpienia z wnioskiem o wprowadzenie realizacji przez podwykonawców nowych części zamówienia, Wykonawcę obowiązują zapisy § 8 Umowy; jeżeli wprowadzenie nowego podwykonawcy dotyczy części zamówienia, której dotyczył warunek udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany podwykonawca spełnia dany warunek w stopniu nie mniejszym niż był wymagany od Wykonawcy w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia oraz jednocześnie dostarczyć zamawiającemu oświadczenie o którym mowa w art. 25a ust.1 Ustawy i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia podwykonawcy (takie jak obowiązywały w przedmiotowym postępowaniu);
12) dopuszcza się wprowadzenie podwykonawców do realizacji części zamówienia mimo, że w ofercie Wykonawca nie przewidział realizacji jakichkolwiek części zamówienia przez podwykonawców. W przypadku wystąpienia z wnioskiem o wprowadzenie realizacji przez podwykonawców jakiejś części zamówienia Wykonawcę obowiązują zapisy § 8 Umowy; jeżeli wprowadzenie nowego podwykonawcy dotyczy części zamówienia, której dotyczył warunek udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany podwykonawca samodzielnie spełnia dany warunek w stopniu nie mniejszym niż był wymagany od Wykonawcy w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia oraz jednocześnie dostarczyć zamawiającemu oświadczenie o którym mowa w art. 25a ust.1 Ustawy i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia podwykonawcy (takie jak obowiązywały w przedmiotowym postępowaniu);
13) w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu umowy  w takim przypadku dopuszcza się zmiany Umowy pozwalające na dostosowanie jej do nowych przepisów; zmiany takie nie spowodują wzrostu ceny ani zmiany terminu realizacji zamówienia.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 12/12/2016, godzina: 11:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />I. Jeśli w ofercie Wykonawcy będą znajdowały się dokumenty zawierające wartości przedstawione w walutach obcych podczas oceny takich ofert Zamawiający będzie przeliczał waluty obce na złote (PLN) wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego danej waluty z dnia zamieszczenia ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
II. Podstawy wykluczenia z postępowania
1. Zamawiający wykluczy Wykonawcę, co do którego ziszczą się przesłanki  określone w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy. 
2. Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który podlega wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, tzn. Wykonawcę w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615 ze zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615 ze zm.).
3. Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który podlega wykluczeniu na mocy art.. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy, tzn. Wykonawcę który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt. 15 ustawy, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności.
4. Zgodnie z art. 24 ust. 8 ustawy Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1  pkt. 13 i 14 oraz 16-20  lub ust. 5 ustawy, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Postanowienia zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
5. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie pkt. 4 powyżej.
6. W przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy przed wykluczeniem Wykonawcy, Zamawiający zapewnia temu Wykonawcy możliwość udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia nie zakłóci konkurencji.
7. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
III. Warunki udziału w postępowaniu.
1. Wykonawca, na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, chyba  że Zamawiający wymaga osobistego wykonania danej części zamówienia.
2. Polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienia będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie to (lub inny dokument potwierdzający) musi być składane w oryginale. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda informacji/dokumentów określających: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania przez Wykonawcę zasobów innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
IV. Warunki udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 ust.1b
1. W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej:
1) O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy  są wpisani do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t. jednolity: Dz.U. z 2014 r. poz. 243 ze zm.).
2. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie.
3. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
- Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie.</div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com