JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20170127/15281-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_bilgoraj/zamowienia_publiczne' target='_blank'>http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_bilgoraj/zamowienia_publiczne</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 15281 - 2017
              z dnia 2017-01-27 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Biłgoraj: Przebudowa dróg leśnych w Leśnictwach POTOK, ZAGUMNIE, SÓL i ROGÓŹNIANKA  w 2017r<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />Przebudowa dróg leśnych w Leśnictwach POTOK, ZAGUMNIE, SÓL i ROGÓŹNIANKA  w 2017r</div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Biłgoraj, krajowy numer identyfikacyjny
              95001499500000, ul.
              ul. Zamojska 
              96,
              23400  
              Biłgoraj, woj.
              lubelskie, państwo
              Polska, tel.
              84 6860028, 6868099, e-mail
              bilgoraj@lublin.lasy.gov.pl, faks
              846 864 259.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.bilgoraj.lublin.lasy.gov.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_bilgoraj/zamowienia_publiczne</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Oferty należy składać w formie pisemnej<br />
                Adres:
                <br />Nadleśnictwo Biłgoraj, ul. Zamojska 96 , 23-400 Bilgoraj</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Przebudowa dróg leśnych w Leśnictwach POTOK, ZAGUMNIE, SÓL i ROGÓŹNIANKA  w 2017r<br /><b>Numer referencyjny: </b>S.270.1.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Zadanie nr 1 : 
1.Przebudowa drogi leśnej na odcinku od km 0+0000,00 do km 1+587,00 w oddz. 132 A oraz 133 w Leśnictwie POTOK
Zaprojektowana do przebudowy droga leśna w parametrach drogi klasy D posiada koronę szerokości 5,00 m ze spadkiem daszkowym jezdni 2 %, oraz spadkiem jednostronnym poboczy 8 %. 
Przyjęto szerokość jezdni 3,50 m, a poboczy gruntowych 2 x 0,75 m. Planowana do przebudowy droga leśna długości 1 587,00 m zlokalizowana jest w oddziałach Nr 132 A, oraz 133 w leśnictwie Potok. Początek drogi km 0+000,00 zlokalizowano na krawędzi jezdni drogi powiatowej nr 2934 L Księżpol  Harasiuki o nawierzchni bitumicznej. 
Natomiast koniec drogi km 1+587,00 usytuowano w oddziale Nr 133 w odległości 1 587,00 m od początku drogi mierząc po osi istniejącego śladu w terenie tj. na granicy pasa drogowego drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych i leśnych.
Na odcinku planowanym do wykonania zaplanowano wykonanie sześciu zjazdów na drogi boczne, oraz sześciu mijanek. Planowane do realizacji zjazdy zlokalizowano w następujących miejscach:
- km 0+010,00 strona lewa,
- km 0+647,00 strona prawa,
- km 1+036,00 strona lewa i prawa,
- km 1+241,00 strona lewa i prawa.
Przedmiotowe zjazdy posiadają szerokość 3,50 m oraz długość 10,00 m. Przecięcia krawędzi jezdni zjazdów z krawędzią drogi wyokrąglono łukami o promieniu R = 10,00 m. 
Zaprojektowane mijanki posiadają długość 23,00 m, szerokość  2,50 m oraz skosy obustronne 1 : 7 długości 17,50 m oprócz mijanek usytuowanych na początku i na końcu trasy które posiadają tylko skos jednostronny. Pierwsza mijanka została usytuowana na początku trasy tj. na odcinku od km 0+000,00 do km 0+023,00 po stronie prawej. Ostatnia mijanka została zaprojektowana na końcu trasy tj. na odcinku od km 1+564,00 do km 1+587,00 po stronie lewej. Lokalizację pozostałych należy uzgodnić na roboczo z Zamawiającym w trakcie realizacji przedsięwzięcia przyjmując odległości między kolejnymi mijankami od 250,00 m do 300,00 m. 
Przecięcia krawędzi jezdni drogi leśnej z drogą powiatową, oraz drogą gminną wyokrąglono łukami o promieniu R = 10,00 m.
Parametry drogi leśnej oraz planowany zakres rzeczowy przebudowy:
- długość drogi do utwardzenia (łącznie) 				 1587,00 m 
- szerokość jezdni 							
 3,50 m
- nawierzchnia drogi z kruszywa łamanego, grub. warstwy 15 cm  5 243,92 m2 
- nawierzchnia drogi z kruszywa łamanego, grub. warstwy 5 cm	    396,42 m2
   - ilość zjazdów na drogi boczne					      6 szt. 
   - nawierzchnia zjazdów z kruszywa łamanego, grub. warstwy 15 cm	   467,52 m2 
   - ilość mijanek								        6 szt. 
   - nawierzchnia mijanek z kruszywa łamanego, grub. warstwy 15 cm	    563,75 m2 
   - karczowanie pni drzew (łącznie) 					    789 szt. 
   - karczowanie krzaków rzadkich 					   500,00 m2 
   - wydłużenie istn. przepustu  60 L=5,00 m o 2,00 m 
     po stronie lewej z wykonaniem obustronnie ścianek czołowych 
     w km 0+681,00							       1 kpl.  
   - renowacja rowów dopływowo  odpływowych 			   100,00 m  
   - renowacja rowów przydrożnych 					     58,00 m 
   - rów przydrożny prawo i lewostronny głębokości 0,50 m 
     i pochyleniu skarp 1 :1,5 						 1 308,00 m 
   - objętość wykopów (nowe rowy przydrożne)				 1 046,40 m3  
   - wyrównanie podłoża, oraz zaniżeń korony drogi 			    643,98 m3 
   - regulacja poboczy							    402,42 m3 
   - plantowanie nasypów 						  3 237,48 m2 
   - plantowanie wykopów  						  4 290,24 m2 

Zadanie nr 2
Przebudowa drogi leśnej na odcinku od km 0+000,00 do km 0+300,00 w  
  oddziale Nr 133 B w Leśnictwie POTOK
Zaprojektowana do przebudowy droga leśna w parametrach drogi klasy D posiada koronę szerokości 5,00 m ze spadkiem daszkowym jezdni 2 %, oraz spadkiem jednostronnym poboczy 8 %. Przyjęto szerokość jezdni 3,50 m, a poboczy gruntowych 2 x 0,75 m. Planowana do przebudowy droga leśna długości 300,00 m zlokalizowana jest w oddziale Nr 133 B w leśnictwie Potok. Początek drogi km 0+000,00 zlokalizowano w oddziale Nr 133 B na granicy pasa drogowego drogi gminnej o nawierzchni gruntowej. 
Natomiast koniec drogi km 0+300,00 usytuowano w oddziale Nr 133 B w odległości 300,00 m od początku drogi mierząc po osi istniejącego śladu w terenie.
Na odcinku planowanym do realizacji zaplanowano wykonanie jednej mijanki. 
Zaprojektowana mijanka posiada długość 23,00 m, szerokość  2,50 m oraz skos jednostronny 1 : 7 długości 17,50 m. Planowaną do realizacji mijankę zlokalizowano na odcinku początkowym tj. od km 0+000,00 do km 0+023,00 strona prawa.
Przecięcia krawędzi jezdni drogi leśnej z drogą gminną o nawierzchni gruntowej wyokrąglono łukami o promieniu R = 10,00 m.

Parametry drogi leśnej oraz planowany zakres rzeczowy przebudowy:
   - długość drogi do utwardzenia (łącznie) 				   300,00 m 
   - szerokość jezdni 							       3,50 m
   - nawierzchnia drogi z kruszywa łamanego, grub. warstwy 15 cm	 1 092,92 m2 
   - ilość mijanek								        1 szt. 
   - nawierzchnia mijanek z kruszywa łamanego, grub. warstwy 15 cm	      79,38 m2 
   - karczowanie pni drzew (łącznie) 					    125 szt.
   - wydłużenie istn. przepustu 1 x  60 L=5,00 m o 2,00 m 
      po stronie lewej oraz o 4,00 m po stronie prawej z wykon. 
      obustronnie ścianek czołowych, km 0+003,00			       6,00 m 
   - renowacja rowów dopływowo  odpływowych 			      60,00 m
   - rów przydrożny prawo i lewostronny głębokości 0,50 m 
     i pochyleniu skarp 1 :1,5 						    494,00 m 
   - objętość wykopów (nowe rowy przydrożne)				    395,20 m3
   - nasyp z gruntu piaszczystego wysokości średnio 0,20 m 
      na odcinku od km 0+010,00 do km 0+290,00 			    480,00 m3   
   - wyrównanie podłoża, oraz zaniżeń korony drogi 			    317,35 m3 
   - regulacja poboczy							      77,85 m3 
   - plantowanie nasypów 						    612,00 m2 
   - plantowanie wykopów  						 1 620,32 m2 


Zadanie nr 3 : 
Przebudowa drogi leśnej na odcinku od km 0+000,00 do km 2+441,00 w oddziałach Nr 191,192,193,204,205,206 oraz 217 w Leśnictwie ZAGUMNIE
Zaprojektowana do przebudowy droga leśna w parametrach drogi klasy D posiada koronę szerokości 5,00 m ze spadkiem daszkowym jezdni 2 %, oraz spadkiem jednostronnym poboczy 8 %. Przyjęto szerokość jezdni 3,50 m, a poboczy gruntowych 2 x 0,75 m. Planowana do przebudowy droga leśna długości 2 441,00 m zlokalizowana jest w oddziałach Nr 191, 192, 193, 204, 205, 206, oraz 217 w leśnictwie Zagumnie. 
Początek drogi km 0+000,00 zlokalizowano w oddziale Nr 191 na krawędzi jezdni drogi leśnej o nawierzchni ulepszonej. Natomiast koniec drogi km 2+441,00 usytuowano w oddziale Nr 217 w odległości 2441,00 m od początku drogi mierząc po osi istniejącego śladu w terenie tj. na granicy pasa drogowego drogi powiatowej nr 2821 L Janów  Biłgoraj tzw. Trakt Janowski.
Na odcinku planowanym do wykonania zaplanowano wykonanie dziesięciu zjazdów na drogi boczne, oraz sześciu mijanek. Planowane do realizacji zjazdy zlokalizowano w następujących miejscach:
- km 0+710,00 strona prawa,
- km 0+777,00 strona prawa,
- km 0+836,00 strona lewa,
- km 1+015,00 strona lewa,
- km 1+183,00 strona prawa,
- km 1+280,00 strona prawa,
- km 1+490,00 strona lewa,
- km 1+723,00 strona lewa i prawa,
- km 2+355,00 strona prawa. 
Przedmiotowe zjazdy posiadają szerokość 3,50 m oraz długość 10,00 m. Przecięcia krawędzi jezdni zjazdów z krawędzią drogi wyokrąglono łukami o promieniu R = 10,00 m. Zaplanowane do realizacji w km 1+723,00 zjazdy umożliwią wykonanie manewrów zwracania. 
Zaprojektowane mijanki posiadają długość 23,00 m, szerokość  2,50 m oraz skosy obustronne 1 : 7 długości 17,50 m. Planowane do realizacji mijanki usytuowana w następujących miejscach:
- w km 0+205,00 strona prawa,
- w km 0+345,00 strona lewa,
- w km 0+710,00 strona prawa,
- w km 1+040,00 strona prawa,
- w km 2+130,00 strona lewa,
- w km 2+355,00 strona prawa.
Przecięcia krawędzi jezdni drogi leśnej z drogą leśną o nawierzchni ulepszonej oraz na granicy z drogą powiatową nr 2821 L wyokrąglono łukami o promieniu R = 10,00 m.

Parametry drogi leśnej oraz planowany zakres rzeczowy przebudowy:
   - długość drogi do utwardzenia (łącznie) 				 2441,00 m 
   - szerokość jezdni 							       3,50 m
   - nawierzchnia drogi z kruszywa łamanego, grub. warstwy 15 cm	 8 551,42 m2 
   - nawierzchnia drogi z kruszywa łamanego, grub. warstwy 5 cm	      77,92 m2
   - ilość zjazdów z drogi boczne						     10 szt. 
   - nawierzchnia zjazdów z kruszywa łamanego, grub. warstwy 15 cm	    779,20 m2 
   - ilość mijanek 								        6 szt. 
   - nawierzchnia mijanek z kruszywa łamanego, grub. warstwy 15 cm	   607,50 m2 
   - karczowanie pni drzew (łącznie) 					    263 szt.
   - karczowanie zagajników rzadkich					   350,00 m2  
   - karczowanie krzaków rzadkich 					   750,00 m2 
   - przepust rurowy 1 x  60 z tworzywa sztucznego 
     o sztywności obwodowej SN 8 z obustronnymi ściankami 
     pod drogą w km 1+456,00						       7,00 m 
   - renowacja rowów przydrożnych 					    328,00 m
   - renowacja rowów dopływowo  odpływowych 			      80,00 m
   - rów przydrożny prawo i lewostronny głębokości 0,50 m 
     i pochyleniu skarp 1 :1,5 						    549,00 m 
   - objętość wykopów (nowe rowy przydrożne)				    439,20 m3
   - nasyp z gruntu piaszczystego wysokości średnio 0,80 m 
      na odcinku od km 1+420,00 do km 1+540,00 			    480,00 m3   
   - wyrównanie podłoża, oraz zaniżeń korony drogi 			      96,44 m3 
   - regulacja poboczy							    617,76 m3 
   - plantowanie nasypów 						  4 979,64 m2 
   - plantowanie wykopów  						  1 800,72 m2 

Zadanie nr 4 : 

Przebudowa leśnej drogi gruntowej  w oddziałach 121, 122, 123, 124, 125, 126
w Leśnictwie Rogóźnianka oraz w oddziałach 94, 95, 97, 98 w Leśnictwie Sól


Teren Leśnictwa Rogóźnianka :
Zaprojektowana do utwardzenia droga leśna posiada koronę szerokości 5,00 m ze spadkiem daszkowym jezdni 3% oraz spadkiem jednostronnym poboczy 8%.
Przyjęto szerokość jezdni 3,50m, a poboczy gruntowych 2x0,75 m.
Planowana do utwardzenia droga leśna długości 2851mb zlokalizowana jest w oddziałach Nr 121, 122, 123, 124, 125, 126 w Leśnictwie Rogóźnianka.
Początek drogi km 0+000,00 zlokalizowano na granicy oddziałów Nr 121 i Nr 98 na granicy Leśnictwa Rogóźnianka i Leśnictwa Sól.
Koniec drogi km 2+851,00 usytuowano w oddziale Nr 126 na skrzyżowaniu z drogą leśną o nawierzchni bitumicznej.
Na projektowanym odcinku zaplanowano wykonanie 10 mijanek o długość 23,00m, szerokość 3,00m oraz skosy obustronne 1 : 7 długości 21,00m.
Parametry drogi leśnej:
- długość drogi  2851mb
- szerokość jezdni  3,50m
- spadek poprzeczny jezdni daszkowy  3%
- spadek poprzeczny pobocza  8%
Projektowana konstrukcja:
- 10cm  dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 wg. WT-4 dla KR1-2 z  
   2010 r.
- 5 cm  górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31 wg. WT-4 dla KR1-2 z 
   2010 r.
Roboty ziemne:
Projektuje się wykonanie wyrównania istniejącej drogi gruntowej oraz wykonanie nasypów z gruntów pozyskanych z wykopów pod rowy oraz z piasku z dowozu.
Grunt przeznaczony na wbudowanie powinien spełniać warunek przydatności do nasypów drogowych.
Odwodnienie:
W ramach utwardzenia drogi zaplanowano wykonanie nowego rowu przydrożnego oraz odmulenie rowów istniejących przy przepustach.

Teren Leśnictwa Sól :

Zaprojektowana do utwardzenia droga leśna posiada koronę szerokości 5,00 m ze spadkiem daszkowym jezdni 3% oraz spadkiem jednostronnym poboczy 8%.
Przyjęto szerokość jezdni 3,50m, a poboczy gruntowych 2x0,75 m.
Planowana do utwardzenia droga leśna długości 2851mb zlokalizowana jest w oddziałach Nr 94, 95, 97, 98 w Leśnictwie Sól.
Początek drogi km 0+000,00 zlokalizowano w oddziale Nr 94 na styku z istniejąca drogą leśną o nawierzchni z kamienia łamanego.
Koniec drogi km 1+698,00 usytuowano na granicy oddziałów Nr 98 i Nr 121 na granicy
Leśnictwa Sól i Leśnictwa Rogóźnianka.
Na projektowanym odcinku zaplanowano wykonanie 5 mijanek o długość 23,00m, szerokość 3,00m oraz skosy obustronne 1 : 7 długości 21,00m.
Parametry drogi leśnej
- długość drogi  1698mb
- szerokość jezdni  3,50m
- spadek poprzeczny jezdni daszkowy  3%
- spadek poprzeczny pobocza  8%
Projektowana konstrukcja
- 10cm  dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 wg. WT-4 dla KR1-2 z     
   2010 r.
- 5 cm  górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31 wg. WT-4 dla KR1-2 z 
  2010 r.
Roboty ziemne:
Projektuje się wykonanie wyrównania istniejącej drogi gruntowej oraz wykonanie nasypów z gruntów pozyskanych z wykopów pod rowy oraz z piasku z dowozu.
Grunt przeznaczony na wbudowanie powinien spełniać warunek przydatności do nasypów drogowych.
Odwodnienie:
W ramach utwardzenia drogi zaplanowano wykonanie nowego rowu przydrożnego oraz odmulenie rowów istniejących przy przepustach.
Istniejące uzbrojenie terenu:
W obrębie projektowanego utwardzenia drogi leśnej nie stwierdza się występowania istniejącego uzbrojenia terenu, jednakże nie wyklucza się iż takie występuje a nie zostało zinwentaryzowane.

<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45233140-2<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45111200-0,
                <br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień , o których mowa w art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp w okresie 3 lat od udzielenia podstawowego polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w wymiarze nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający przewiduje, że w/w zamówienia będą udzielane w częściach (kilkukrotnie).<br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/08/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Zamawiający wymaga, aby następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia (jeżeli wykonywanie  tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określonych w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy) były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę albo podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - operatora maszyn budowlanych : koparki, równiarki drogowej, walca  łącznie 3 osoby.    
</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie precyzuje do tego warunku żadnego opisu wymagań,  
            których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób  
            szczególny, 
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie precyzuje do tego warunku żadnego opisu wymagań,  
           których spełnienie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób  
           szczególny,
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                W celu potwierdzenia zdolności technicznej Wykonawcy winni udokumentować  
zrealizowanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, o podobnym charakterze (roboty budowlane dotyczące budowy, rozbudowy, przebudowy lub remontów dróg) o wartości równej lub przekraczającej 300.000,00 zł. (trzysta tysięcy zł) brutto każda, odpowiednio potwierdzonych, że roboty został wykonane w sposób 
należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki 
budowlanej i prawidłowo ukończone.
- Za spełnienie warunku w zakresie zdolności zawodowej Zamawiający uzna  
dysponowanie, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane  
do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie uprawniające  
do kierowania  robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej w branży   
            drogowej (kierownik budowy). W zakresie posiadanych uprawnień  
            budowlanych Zamawiający dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane 
            obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji  
            Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7  
            lipca 1994r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U z 2013rr. Poz. 1409 z zm. oraz ustawy  
            z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych  
            nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskie (Dz.U. z 2008r. Nr 63,  
            poz. 394 ze zm.) .
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w  
postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego 
zamówienia , lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub 
zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest  
udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do 
realizacji zamówienia przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia  art. 22a ust.2 PZP.
</div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"> 1.Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert 
   oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje  
   zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
   a)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu   
      niespełniania warunków o których mowa w art.24 ust.1 pkt. 12-23 oraz ust.24 ust 5 ustawy PZP; wg wzoru załącznika nr 3 do SIWZ;
   b)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
      określonych w art. 22 ust. 1b ustawy PZP - wg wzoru załącznika nr 3 do SIWZ
2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców,
   oświadczenie o którym mowa powyżej składa każdy oddzielnie z wykonawców
   wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać   
   spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, 
   w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w 
   postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.
3.Zamawiający żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części
   zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył oświadczenie o którym mowa ust. 1 zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu)
4.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania
   braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w  jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w ust. 1 (zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu) .
5.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta
   została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni,terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
   5.1.W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o  
         udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty:
         1)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt. 1 ustawy PZP.
         2)oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wzór załącznik nr 8. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź  
informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą 
do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.3)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.4)Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem  
zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby 
albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem  
sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub  
gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania  
Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
  </div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ust.1b pkt 3 (zdolności technicznej lub zawodowej) PZP Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich  
   5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia  
   działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,  
   wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty    te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty  
   budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i  
prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje  
bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty  
budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym  
charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -inne  
dokumenty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ,
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia  
   publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z  
   informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,  doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
Jeśli Wykonawca wskazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu     
polega na zasobach innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w 
realizacji części zamówienia Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia 
w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 1) i 2) , powyżej(dz.VII ust.5.1.SIWZ) a także oświadczenia o którym mowa w dz.VII ust.1 SIWZ. - zgodnie z art.22a ust.3 PZP.Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może Zamawiający zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu , na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane - o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.Wykonawca polegający na zdolnościach zawodowych innych podmiotów winien przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu oraz wskazywać:
    -  zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
    -  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy
       wykonaniu zamówienia publicznego,
    - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia
      publicznego ,
   -  czy podmiot na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do 
      warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji
      zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi
      których wskazane zdolności dotyczą.
   Pisemne zobowiązanie może przybrać formę jednej z umów nazwanych, o których mowa w Kodeksie cywilnym, umowy nienazwanej jak również oświadczenia woli podmiotu trzeciego.W przypadku składania oferty wspólnej wszyscy Wykonawcy występujący wspólnie muszą złożyć każdy oddzielnie dokumenty wymienione w pkt 1) i 2)a także oświadczenia o których  mowa w art.22a ust.3 pzp pozostałe łącznie.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o którym mowa w art.25a ust. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art.25 ust.1 lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości do ich złożenia uzupełnienia lub poprawienia lub do złożenia wyjaśnień w terminie wskazanym chyba, że mimo ich złożenia uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy 
podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Jeżeli  
wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe  
pełnomocnictwa zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie  
wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu  
albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Zamawiający może , na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. W przypadku podpisywania oferty, oświadczeń i dokumentów przez inne osoby niż wskazane w odpowiednim rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, do oferty należy dołączyć w oryginale pełnomocnictwo dla tych osób,podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.Pełnomocnictwo może być złożone również w formie kopii, ale poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 30.000,00 zł (trzydzieści tysięcy zł i 00/100 gr)
2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1)pieniądzu
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- 
   kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)gwarancjach bankowych;
4)gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 
   ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju  
   Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy  
   Zamawiającego w banku PKO BP S.Ao/BIŁGORAJ 74 1020 5385 0000 9202 0028  
   0842 z dopiskiem na blankiecie przelewu  Wadium na przebudowę 
   dróg leśnych w Leśnictwach POTOK, ZAGUMNIE, SÓL i ROGÓŹNIANKA  w 
   2017r.
   Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego.
4.Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w formie oryginału w  
   osobnej kopercie w pokoju nr 03 (kasa) w siedzibie Zamawiającego, lub załączyć do  
   oferty, w sposób, który pozwoli bez zdekompletowania oferty zwrócić oryginał  
   dokumentu Wykonawcy. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie  
   wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana  
   przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien
   być sporządzony w sposób czytelny umożliwiający identyfikację (np. złożony wraz z 
   imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji 
   winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone 
   przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do 
   wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 
   46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej   
   przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym  
   Zamawiającego. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie  
   odrzucona.
5.Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert.
6.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze  
   oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z zastrzeżeniem ust. 12, z 
   wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
7.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający   
   zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia 
   publicznego.
8.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał  
   ofertę przed upływem terminu składania ofert.
9.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu 
   zwrócono wadium na podstawie ust. 6 powyżej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia  
   odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi  
   wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
10.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami 
    wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane,  
    pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej  
    za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
11.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego  
     oferta została wybrana:
     1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach  
        określonych w ofercie;
     2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia wykonania umowy,
     3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z 
        przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
12.Zamawiający również zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w 
     odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia, nie złoży z przyczyn leżących po jego  
     stronie, dokumentów i oświadczeń na okoliczność spełnienia warunków udziału w  
     postępowaniu, pełnomocnictw, informacji o przynależności do grupy kapitałowej lub  
     nie wyrazi zgody na poprawienie innej omyłki, polegającej na niezgodności treści 
     oferty ze SIWZ niepowodującej istotnych zmian w treści oferty, co spowoduje brak 
     możliwości wybrania oferty złożonej przez tego Wykonawcę jako
     najkorzystniejszej.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>okres gwarancji</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Możliwe zmiany w umowie:
1)zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy może może być spowodowana w szczególności:
a) niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie 
odbiorów itp. (np.: długotrwałe opady, podtopienia, powódź, niskie temperatury,pożar i inne klęski żywiołowe powodujące przestój w pracach powyżej 10 dni);   
b) wstrzymaniem prac przez właściwe organy z przyczyn niezależnych
od Wykonawcy;
c) wprowadzenie zmian w dokumentacji technicznej przedmiotu zamówienia w
terminie uniemożliwiającym dotrzymanie terminu umownego wykonania robót;   
d) przerwy w realizacji robót powstałe z przyczyn zależnych od Zamawiającego (m.in. spowodowanych sytuacją finansową, lub warunkami organizacyjnymi) 
e) zlecenie zamówień dodatkowych lub robót zamiennych jeśli terminy ich  
zlecenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie terminu  umownego   
wykonania robót innymi przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od  
Wykonawcy i Zamawiającego skutkujące niemożliwością prowadzenia prac  
m.in. strajkami, zamieszkami, działaniami wojennymi), 
f) przerwami w realizacji robót w przypadku odkrycia niewypałów, niewybuchów, a także odkryć archeologicznych,
Termin zakończenia wykonania przedmiotu umowy zostanie przesunięty o okres  
trwania przeszkód wymienionych w ust.4 pkt 1. W tym przypadku nie stosuje się kar umownych.
2.Zmiana osób realizujących przedmiot umowy, wskazanych w ofercie Wykonawcy, w szczególności osoby kierownika budowy może być dokonana w sytuacji: 
   a)na żądanie Zamawiającego w przypadku nienależytego wykonania     
     powierzonych prac;
   b)na wniosek Wykonawcy w przypadku:
       śmierci, choroby lub innego zdarzenia losowego,  nienależytego
        wykonywania powierzonych prac,  innych obiektywnych okoliczności  
        niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji).
3.Zmiana osoby pełniącej nadzór z ramienia Zamawiającego, może być  dokonana w   przypadku:
   śmierci, choroby lub innego zdarzenia losowego,
  nienależytego wykonywania powierzonych prac,
  innych obiektywnych okoliczności niezależnych od Zamawiającego (np. 
   rezygnacji).
4.Zmiana zakresu robót będzie możliwa w sytuacji:
   a)konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych  
      dokumentacją projektową, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne
      do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i     
      obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania       
      przedmiotu umowy i uzyskania  założonego efektu użytkowego;
   b)konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych 
     rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji  
     projektowej, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło  
     niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy;
   c)odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w  
     szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji itp.;
   d)gdy wykonanie danych robót będzie zbędne lub konieczne do   
     prawidłowego   tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i         
     obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu 
     umowy.
   e) wprowadzenia zmian istotnych      
      lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego.
5.Zmiana wynagrodzenia w przypadku;
  - ograniczenia zakresu robót budowlanych, 
  - ustawowej zmiany podatku od towarów i usług. Konieczność zmiany Umowy  
    może być spowodowana okolicznościami, których Zamawiający, działając z  
    należytą starannością, nie mógł przewidzieć oraz wartość zmiany nie  
    przekracza 50% wartości Umowy. Zmiany, o których mowa powyżej nie mogą 
    powodować wykroczenia poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w  
    Umowie, jak również nie mogą powodować obejścia przepisu art. 144 Pzp.  
    Poza przypadkami określonymi w umowie zmiany umowy będą mogły nastąpić  w  przypadku: zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej

<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 14/02/2017, godzina: 09:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com